PDA

View Full Version : N-VA propagandafilmpjes


Coldwave
4 februari 2014, 12:26
De N-VA mikt blijkbaar op een kiezerspubliek dat lak heeft aan deugdelijke argumenten, dat gezond verstand en integer gedrag 'politiek correct' noemt en dat als een scheldwoord gebruikt. We zouden kunnen hopen dat er in de aanloop naar de verkiezingen ernstig en inhoudelijk zal gediscussieerd worden over de partijprogramma's, en dat zal waarschijnlijk ook gebeuren.

Maar in de ogen van het kiespubliek van de N-VA zijn de media allemaal 'vuile rooie'. N-VA werkt die aversie van politiek nu ook in de hand door via internet filmpjes te verspreiden waar zogenaamde 'volksmensen' in een schabouwelijk Nederlands een hoop onzin komen vertellen. Dat zou wel eens opzettelijk kunnen zijn, om het gevoel te creëren of te versterken dat de N-VA een volkspartij is.

Niets is minder waar natuurlijk. Een fraai voorbeeld is de 49-jarige Kris Matheussen. ‘Kris’ wordt in het N-VA-filmpje voorgesteld als Kris Matheussen uit Borgerhout, 49 jaar oud en huismoeder. Ze vertelt: “Amaai ja, natuurlijk moet er meer politie komen. Ne mens kan niet meer veilig over straat tegenwoordig. Ik vind dat erg dat ge in uw eigen stad schrik moet hebben. Meer blauw daar ben ik voor en wie iets misdoet, moet daar ook voor gestraft worden, hé. Dat is toch niet meer normaal dat criminelen die veroordeeld worden, de gevangenis niet in moeten. Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten. Zo simpel is het.”

Na Kris Matheussen volgt de stem van Bart De Wever die oproept de vijfentwintig verbintenissen van de N-VA te ontdekken op een N-VA-internetpagina… waar nog meer dergelijke filmpjes staan. De laatste seconden in het filmpje zijn terug voor Kris Matheussen die in een onbewaakt moment zegt: “Ha. Gewoon iets zeggen? (lacht) Ja.” Het verschil tussen hoe ze dit spontaan zegt en hoe ze tevoren het N-VA-tekstje debiteerde is groot. Alle N-VA-filmpjes hebben trouwens zo'n 'onbewaakt moment'. Er is nagedacht over de dramatische opbouw: van blooper (de eerste dertig seconden of meer) naar blooperst (de volgende seconden met de voice-over van Bart De Wever) en dan het blooperste (de laatste seconden).

Kris Matheussen is natuurlijk niet zomaar een huismoeder. Kris Matheussen is districtsraadslid voor de N-VA in Borgerhout. Als zevende en laatste N-VA-districtsraadslid in 2012 verkozen met 156 voorkeurstemmen. In 2006 was Kris Matheussen nog lijsttrekster voor de Open VLD in Borgerhout. Met 340 voorkeurstemmen werd zij toen een eerste keer verkozen als districtsraadslid. Twee jaar later, september 2008, stapt ze over naar de Lijst Dedecker (LDD) die nochtans in Borgerhout geen werking heeft. Naar eigen zeggen stapte Matheussen op bij de Open VLD omdat die partij “een steeds linksere koers vaart” en geen “interne partijdemocratie” en “spreekvrijheid” kent.

Maar ook bij LDD vindt Kris Matheussen haar draai niet. In april 2012 maakt ze bekend over te stappen naar de N-VA. Het enige andere Open VLD-districtsraadslid in Borgerhout heeft de Open VLD intussen ook de rug gekeerd en stapt mee over naar de N-VA. Het krantenarchief heeft verder maar twee vermeldingen over districtsraadslid Kris Matheussen: ze eist een zebrapad aan het pleintje waar ze vlakbij woont, en ze kondigt aan bij de provinciegouverneur klacht neer te leggen omdat haar de toegang geweigerd werd bij een buurtvergadering.

Tja...

fox
4 februari 2014, 12:34
Als je het hebt over gebrek aan deugdelijke argumenten, dan zou u ook beter ineens de oneerlijke goed nieuws show van onze regering naar voor schuiven. Dat u daar echter geen graten in ziet, is veelzeggend. Dat u zich enkel toespitst op de campagne van N-VA is dat evenzeer. Ondertussen zwijgt u echter zedig over andere politieke partijen die het hebben over sociale afbraak maar daar verder geen enkel zinnig inhoudelijk argument over kunnen geven, waarom dat daadwerkelijk zo zou zijn.

Vigilant
4 februari 2014, 12:36
Ik heb de filmpjes niet bekeken maar als de linkse club verzuurd en gepikeerd reageert, dan zit de N-VA er hoogst waarschijnlijk goed mee.
De Morgen noemt de filmpjes 'tenenkrullend', louter en alleen omdat de N-VA een lik op stuk beleid wil tav criminele illegalen.
De rode jongens willen dat niet : die willen enkel een lik op stukbeleid inzake verkeersovertredingen, want die vullen de staatskas en het is nu eenmaal gemakkelijker de autochtoon te klissen en te achtervolgen tot de boete betaald is. Dat hun importkiesvee in spé & criminele illegalen de gevangenissen vullen, vinden ze een evidentie, meer nog, dat valt onder de multiculturele verrijking. Dat hun verrijkers slachtoffers maken, is niet erg. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor uitlokking. Als de illegale medemens maar niet gestoord wordt in zijn criminele activiteiten, zeker niet als hij een kleurtje heeft of fan is van Allah. Het is ook strikt verboden dit thema aan te kaarten op straffe van de banvloeken, censuur en broodroof door de linkse bende. Niets kwets immers zo erg als de waarheid voor de linksmensen, die in geen geval willen geconfronteerd worden met de gevolgen van hun als superieur gewaand, moreel verheven weldenkendheid.

Coldwave
4 februari 2014, 12:39
Ze zijn dan ook opzettelijk tenenkrullend onnozel gemaakt, omdat die partij er zich heel goed van bewust is dat een groot deel van haar doelpubliek ook tenenkrullend onnozel is.

fox
4 februari 2014, 12:40
Ze zijn dan ook opzettelijk tenenkrullend onnozel gemaakt, omdat die partij er zich heel goed van bewust is dat een groot deel van haar doelpubliek ook tenenkrullend onnozel is.

Bron?

Sywen
4 februari 2014, 17:44
bwah, ze zijn zo slecht dat ze goed zijn

stuyckp
4 februari 2014, 17:49
bwah, ze zijn zo slecht dat ze goed zijn

Neen, ze zijn ze gewoon inslecht.
Toch degenen die ik gezien heb.

Another Jack
4 februari 2014, 17:51
Ik vind ze heel representatief voor hun beoogd doelpubliek.

Zeus
4 februari 2014, 17:53
Vanuit cinematografisch oogpunt zijn ze tenenkrullend (dat was het filmpje van Verhofstad trouwens ook). Maar of ze nu goed zijn of niet, die filmpjes hebben als doel de N-VA tot aan de verkiezingen 'the talk of the town' te laten blijven. Bovendien vermoed ik wel dat de N-VA ze bewust amateuristisch heeft gelaten, zowel omdat ze beseften dat het viral zou gaan (wat niet als het een N-VA sticker heeft), maar ook omdat ze menselijk en nogal volks overkomen.

hollande
4 februari 2014, 17:54
Ik vind ze heel representatief voor hun beoogd doelpubliek.

:lol:

Juan
4 februari 2014, 17:56
Neen, ze zijn ze gewoon inslecht.
Toch degenen die ik gezien heb.

Gij die de Partei bekritiseerd? Dat ik dat nog mag meemaken.

stuyckp
4 februari 2014, 17:56
Ik vind ze heel representatief voor hun beoogd doelpubliek.

U behoort tot de doelgroep.

stuyckp
4 februari 2014, 17:56
Gij die de Partei bekritiseerd? Dat ik dat nog mag meemaken.

Nu jij nog die van u.

subocaj
4 februari 2014, 18:02
De N-VA mikt blijkbaar op een kiezerspubliek dat lak heeft aan deugdelijke argumenten, dat gezond verstand en integer gedrag 'politiek correct' noemt en dat als een scheldwoord gebruikt. We zouden kunnen hopen dat er in de aanloop naar de verkiezingen ernstig en inhoudelijk zal gediscussieerd worden over de partijprogramma's, en dat zal waarschijnlijk ook gebeuren.

Maar in de ogen van het kiespubliek van de N-VA zijn de media allemaal 'vuile rooie'. N-VA werkt die aversie van politiek nu ook in de hand door via internet filmpjes te verspreiden waar zogenaamde 'volksmensen' in een schabouwelijk Nederlands een hoop onzin komen vertellen. Dat zou wel eens opzettelijk kunnen zijn, om het gevoel te creëren of te versterken dat de N-VA een volkspartij is.

Niets is minder waar natuurlijk. Een fraai voorbeeld is de 49-jarige Kris Matheussen. ‘Kris’ wordt in het N-VA-filmpje voorgesteld als Kris Matheussen uit Borgerhout, 49 jaar oud en huismoeder. Ze vertelt: “Amaai ja, natuurlijk moet er meer politie komen. Ne mens kan niet meer veilig over straat tegenwoordig. Ik vind dat erg dat ge in uw eigen stad schrik moet hebben. Meer blauw daar ben ik voor en wie iets misdoet, moet daar ook voor gestraft worden, hé. Dat is toch niet meer normaal dat criminelen die veroordeeld worden, de gevangenis niet in moeten. Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten. Zo simpel is het.”

Na Kris Matheussen volgt de stem van Bart De Wever die oproept de vijfentwintig verbintenissen van de N-VA te ontdekken op een N-VA-internetpagina… waar nog meer dergelijke filmpjes staan. De laatste seconden in het filmpje zijn terug voor Kris Matheussen die in een onbewaakt moment zegt: “Ha. Gewoon iets zeggen? (lacht) Ja.” Het verschil tussen hoe ze dit spontaan zegt en hoe ze tevoren het N-VA-tekstje debiteerde is groot. Alle N-VA-filmpjes hebben trouwens zo'n 'onbewaakt moment'. Er is nagedacht over de dramatische opbouw: van blooper (de eerste dertig seconden of meer) naar blooperst (de volgende seconden met de voice-over van Bart De Wever) en dan het blooperste (de laatste seconden).

Kris Matheussen is natuurlijk niet zomaar een huismoeder. Kris Matheussen is districtsraadslid voor de N-VA in Borgerhout. Als zevende en laatste N-VA-districtsraadslid in 2012 verkozen met 156 voorkeurstemmen. In 2006 was Kris Matheussen nog lijsttrekster voor de Open VLD in Borgerhout. Met 340 voorkeurstemmen werd zij toen een eerste keer verkozen als districtsraadslid. Twee jaar later, september 2008, stapt ze over naar de Lijst Dedecker (LDD) die nochtans in Borgerhout geen werking heeft. Naar eigen zeggen stapte Matheussen op bij de Open VLD omdat die partij “een steeds linksere koers vaart” en geen “interne partijdemocratie” en “spreekvrijheid” kent.

Maar ook bij LDD vindt Kris Matheussen haar draai niet. In april 2012 maakt ze bekend over te stappen naar de N-VA. Het enige andere Open VLD-districtsraadslid in Borgerhout heeft de Open VLD intussen ook de rug gekeerd en stapt mee over naar de N-VA. Het krantenarchief heeft verder maar twee vermeldingen over districtsraadslid Kris Matheussen: ze eist een zebrapad aan het pleintje waar ze vlakbij woont, en ze kondigt aan bij de provinciegouverneur klacht neer te leggen omdat haar de toegang geweigerd werd bij een buurtvergadering.

Tja...

Ja de duiventil van N-VA geraakt wel vol met "standvastige" goudzoekers.

andev
4 februari 2014, 18:43
Ik vind ze heel representatief voor hun beoogd doelpubliek.
De Roden en de Groenen kunnen misschien interessante uittreksels uit de koran in filmpjes stoppen voor hun kiespubliek?

fonne
4 februari 2014, 18:48
bwah, ze zijn zo slecht dat ze goed zijn

18:45: 111.554 (https://www.youtube.com/watch?v=PLC6Xn30gZc) keer bekeken.

50.000 hits per dag. Logisch dat sommigen hun jaloersheid niet kunnen verbergen. De pH bij links is weer een heel pak gedaald:-)

fonne
4 februari 2014, 18:51
De Roden en de Groenen kunnen misschien interessante uittreksels uit de koran in filmpjes stoppen voor hun kiespubliek?

De SP.A doet haar best hoor. Zeker de enige echte van Aalst.

92759

fonne
4 februari 2014, 18:53
Ik vind ze heel representatief voor hun beoogd doelpubliek.
Een grote volkspartij moet het grote volk aanspreken, of heeft jouw partijtje die les nog altijd niet geleerd?

Another Jack
4 februari 2014, 19:22
Een grote volkspartij moet het grote volk aanspreken, of heeft jouw partijtje die les nog altijd niet geleerd?

In de jaren '90 hebben we dat ooit eens gedaan...;-)

Esperanza
4 februari 2014, 20:11
Neen, ze zijn ze gewoon inslecht.
Toch degenen die ik gezien heb.Ze zijn vrij onnozel, ja.

Witte Kaproen
4 februari 2014, 20:22
bwah, ze zijn zo slecht dat ze goed zijn

Inderdaad ze hebben een hoog
"Ik ben Donald Muyle en maak al dertig jaar keukens alsof ze voor mezelf zijn "-gehalte.

Iedereen lachte er mee maar ondertussen is de omzet van Donald Muyle verdubbeld.:-)

Vrijheideerst
4 februari 2014, 20:26
De SP.A filmpjes zullen wel weer meesterlijk zijn. Het schabouwelijke filmpje van Verhofstadt kreeg nauwelijks aandacht.

Ik vond de filmpjes die op het congres getoond werden niet zo slecht, maar ja, twee maten en twee gewichten, zeker?

ViveLaBelgique
4 februari 2014, 20:28
18:45: 111.554 (https://www.youtube.com/watch?v=PLC6Xn30gZc) keer bekeken.

50.000 hits per dag. Logisch dat sommigen hun jaloersheid niet kunnen verbergen. De pH bij links is weer een heel pak gedaald:-)

Hoeveel heeft het uit het N-VA budget van € 300.000 gekost om dat YouTube filmpje viraal te laten gaan ?

Vrijheideerst
4 februari 2014, 20:54
Hoeveel heeft het uit het N-VA budget van € 300.000 gekost om dat YouTube filmpje viraal te laten gaan ?

Vraag het hen eens.

Boduo
4 februari 2014, 20:59
Hoeveel heeft het uit het N-VA budget van € 300.000 gekost om dat YouTube filmpje viraal te laten gaan ?

D�*t heeft (relatief) WEINIG belang voor een "rijke" partij.

:cheer::cheer::cheer:

fonne
4 februari 2014, 21:29
Hoeveel heeft het uit het N-VA budget van € 300.000 gekost om dat YouTube filmpje viraal te laten gaan ?
Wordt jij dan betaald om mee te helpen aan de verspreiding?:lol:

ViveLaBelgique
4 februari 2014, 22:41
Wordt jij dan betaald om mee te helpen aan de verspreiding?:lol:

N-VA betaalt hiervoor aan Facebook en Google. Dat is geen geheim. Ik vraag me af hoeveel ze bij N-VA reeds van hun sociale mediabudget er hebben doorgejaagd.

fonne
4 februari 2014, 23:21
N-VA betaalt hiervoor aan Facebook en Google. Dat is geen geheim. Ik vraag me af hoeveel ze bij N-VA reeds van hun sociale mediabudget er hebben doorgejaagd.

Geen angst, ze geraken echt wel tot het begin van de sperperiode hoor.

ViveLaBelgique
5 februari 2014, 00:00
Geen angst, ze geraken echt wel tot het begin van de sperperiode hoor.

Bron ?

Pjotr 2691
5 februari 2014, 00:24
http://forum.politics.be/showpost.php?p=7001411&postcount=100

Laat mensen die er iets van afweten iets over zeggen.

Anselmo
5 februari 2014, 00:35
http://forum.politics.be/showpost.php?p=7001411&postcount=100

Laat mensen die er iets van afweten iets over zeggen.

Belgicistisch links en het snappen van ironie/humor zal nooit samengaan.

Het Oosten
5 februari 2014, 12:27
Ja de duiventil van N-VA geraakt wel vol met "standvastige" goudzoekers.

Alleen, wat ze er zullen vinden is klatergoud.

Knuppel
6 februari 2014, 08:05
Ze zijn dan ook opzettelijk tenenkrullend onnozel gemaakt, omdat die partij er zich heel goed van bewust is dat een groot deel van haar doelpubliek ook tenenkrullend onnozel is.

zogenaamde 'volksmensen' die in een schabouwelijk Nederlands een hoop onzin komen vertellen


Dat zou wel eens opzettelijk kunnen zijn, om het gevoel te creëren of te versterken dat de N-VA een volkspartij is.


Wetend wie bijna twee eeuwen onafgebroken aan de macht was, en wie niet, vraag ik me af wie wie opzettelijk tenendkrullend onnozel heeft gemaakt.....

Ik heb ook de stellige indruk dat Maggi De Block haar populariteit uitgerekend te danken heeft aan het feit dat ze m�*g remediëren aan de "onzin" die zogenaamde volksmensen aan het hart ligt.
De Wever en Homans pikken daar op hun manier op in, maar noemen een kat gewoon een kat.

http://www.demorgen.be/dm/nl/17103/Verkiezingen/article/detail/1787362/2014/02/04/De-Wever-We-pakken-de-zaken-aan-die-Vlaams-Belang-al-jaren-aanklaagt.dhtml

Wat de filmpjes betreft. Ik had al genoeg aan eentje om mijn conclusie te trekken: Onnozel, driewerf onnozel.
Het is echter een feit dat een groot deel van het gedwongen kiesvee bestaat uit politieke anafabeten. Daarom is hetgeen zij belangrijk achten nog niet onnozel. De Block bewijst dat.

Het is trouwens uitgerekend op de stem van zogenaamde volksmensen die een schabouwelijk Nederlands spreken dat de machthebbers van de traditionele partijen altijd al gerekend hebben, anders hadden zij de verkiezingen in België allang, zoals in bijna heel Europa, vrij gemaakt.
Het zijn diezelfde zogenaamde volksmensen die de N-VA aan het woord laat in haar promotiefilmpjes, en die ze hun ergernissen, verzuchtingen en verwachtingen laat ventileren.

Elke politieke partij voert verkiezingspropaganda op haar manier (de ene deed dat door "knuffelbeer" Bert Anciaux op te voeren, de andere kiest voor J.J. De Gucht, en weer anderen voor de zonen en dochters van grote Belgische staatslui) maar allemaal claimen ze "de" volkspartij te zijn. Dat lukt echter niet bijster goed (meer) door hooghartig neer te kijken op (wellicht) het overgrote deel van een bevolking die door het regime aan de opkomstdwang wordt onderworpen.

Nog even geduld dus. We zullen gauw genoeg weten of de partij van Voka dat deel van het kiespubliek bereikt waarop ze mikt met haar onnozele promotiefilmpjes. Ik verwed er mijn hoofd op dat een behoorlijk deel van de kiezers zich vereenzelvigt met de "zogenaamde volksmensen" in de filmpjes.

Boduo
6 februari 2014, 08:11
Ja de duiventil van N-VA geraakt wel vol met "standvastige" goudzoekers.

Het is geen echte duiventil: zeer weinig duiven vliegen uit.
Onophoudend komen er prijsduiven BINNEN.

Knuppel
6 februari 2014, 08:13
Het schabouwelijke filmpje van Verhofstadt kreeg nauwelijks aandacht.



Toch wel, alleen maken de regimeslaafjes daar geen spel van.

http://www.knack.be/nieuws/mensen/hilarisch-slechte-campagnevideo-van-guy-verhofstadt-video/article-normal-125343.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/01/zijn_we_er_toch_ingetuind.html

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/01/exclusief-de-campagnevideo-van-verhofstadt

http://video.twicsy.com/i/fc9dm

Knuppel
6 februari 2014, 08:39
Ja de duiventil van N-VA geraakt wel vol met "standvastige" goudzoekers.

Waar zat jij toen er "standvastige goudzoekers" uit �*lle partijen naar de partij overstapten waarvan Verhofstadt de pretentie had (en de middelen gebruikte!) om ze tot grootste (zogenaamde...) VOLKSpartij" te maken, maar die vandaag de kleinste der traditionele partijen is? Nochtans zijn de prijsduiven die van de VLD de wind van voren kregen lang niet allemaal in de duiventil van de N-VA terecht gekomen.

Over wind gesproken. Vande Lanotte heeft zelfs stormwind met zijn Oostendse electrawindmolens veroorzaakt, maar veel duiven geraakten daardoor eerder hun oriëntatievermogen kwijt dan de eigen, rooie duiventil terug te vinden.

Nexer
6 februari 2014, 09:37
Ik heb de filmpjes niet bekeken maar als de linkse club verzuurd en gepikeerd reageert, dan zit de N-VA er hoogst waarschijnlijk goed mee.Inderdaad
De Morgen noemt de filmpjes 'tenenkrullend', louter en alleen omdat de N-VA een lik op stuk beleid wil tav criminele illegalen.Inderdaad

De rode jongens willen dat niet : die willen enkel een lik op stukbeleid inzake verkeersovertredingen, want die vullen de staatskas en het is nu eenmaal gemakkelijker de autochtoon te klissen en te achtervolgen tot de boete betaald is. Dat hun importkiesvee in spé & criminele illegalen de gevangenissen vullen, vinden ze een evidentie, meer nog, dat valt onder de multiculturele verrijking. Dat hun verrijkers slachtoffers maken, is niet erg. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor uitlokking. Als de illegale medemens maar niet gestoord wordt in zijn criminele activiteiten, zeker niet als hij een kleurtje heeft of fan is van Allah. Het is ook strikt verboden dit thema aan te kaarten op straffe van de banvloeken, censuur en broodroof door de linkse bende.Het status quo moet behouden worden, koste wat het kost.

Géén verandering, dat is het motto van de klassieke partijen.


Niets kwets immers zo erg als de waarheid voor de linksmensen, die in geen geval willen geconfronteerd worden met de gevolgen van hun als superieur gewaand, moreel verheven weldenkendheid.Ge zoudt bijna denken dat ze hun politieke positie als een permanente verworvenheid zien, in plaats van een gevolg van de uitspraak van de kiezer.

Ach nee, dat denken ze inderdaad.

ViveLaBelgique
6 februari 2014, 10:02
Toch wel, alleen maken de regimeslaafjes daar geen spel van.

http://www.knack.be/nieuws/mensen/hilarisch-slechte-campagnevideo-van-guy-verhofstadt-video/article-normal-125343.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/01/zijn_we_er_toch_ingetuind.html

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/01/exclusief-de-campagnevideo-van-verhofstadt

http://video.twicsy.com/i/fc9dm

Het campagnefilmpje van Guy Verhofstadt bedoelt voor intern gebruik binnen ELDR haalt met gemak 90.000 views. Dit zonder betaalde promotie. De N-VA filmpjes worden door reclamebanners, youtube commercials facebook push en andere betalende diensten van de sociale media gepromoot.

Het campagnefilmpje van Guy Verhofstadt is eigen werk uit eigen budget. De sociale media marketingcampagne van N-VA is gebudgeteerd op € 300.000.

Gratis kan nog beter:

http://www.youtube.com/watch?v=rl2QHwb7Ns0
http://www.youtube.com/watch?v=fup366-MAJ4

Knuppel
6 februari 2014, 17:38
Het campagnefilmpje van Guy Verhofstadt bedoelt voor intern gebruik

Juist....

Wie het ziet weet waarom.

Knuppel
6 februari 2014, 17:45
Wat de onnozele filmpjes van de N-VA betreft herhaal ik:

Ik had al genoeg aan eentje om mijn conclusie te trekken: Onnozel, driewerf onnozel.
Het is echter een feit dat een groot deel van het gedwongen kiesvee bestaat uit politieke anafabeten. Daarom is hetgeen zij belangrijk achten nog niet onnozel.

Het is trouwens uitgerekend op de stem van zogenaamde volksmensen die een schabouwelijk Nederlands spreken dat de machthebbers van de traditionele partijen altijd al gerekend hebben, anders hadden zij de verkiezingen in België allang, zoals in bijna heel Europa, vrij gemaakt.

Het zijn diezelfde zogenaamde volksmensen die de N-VA aan het woord laat in haar promotiefilmpjes, en die ze hun ergernissen, verzuchtingen en verwachtingen laat ventileren.

Elke politieke partij voert verkiezingspropaganda op haar manier (de ene deed dat door "knuffelbeer" Bert Anciaux op te voeren, de andere kiest voor J.J. De Gucht, en weer anderen voor de zonen en dochters van grote Belgische staatslui) maar allemaal claimen ze "de" volkspartij te zijn. Dat lukt echter niet bijster goed (meer) door hooghartig neer te kijken op (wellicht) het overgrote deel van een bevolking die door het regime aan de opkomstdwang wordt onderworpen.

Nog even geduld dus. We zullen gauw genoeg weten of de partij van Voka dat deel van het kiespubliek bereikt waarop ze mikt met haar onnozele promotiefilmpjes.

ViveLaBelgique
6 februari 2014, 18:46
We zullen gauw genoeg weten of de partij van Voka dat deel van het kiespubliek bereikt waarop ze mikt met haar onnozele promotiefilmpjes.

Aan welke verkiezingen gaat Voka deelnemen ? Ik was niet op de hoogte dat ze opkwamen met een partij.

Pjotr 2691
6 februari 2014, 18:59
Aan welke verkiezingen gaat Voka deelnemen ? Ik was niet op de hoogte dat ze opkwamen met een partij.

Vraag eens aan Staaf of het Oosten. Die weten u meer te vertellen.

Knuppel
6 februari 2014, 19:06
Vraag eens aan Staaf of het Oosten. Die weten u meer te vertellen.

Ik heb nooit gezien dat Staaf Voka aan de N-VA linkte.

System uit het Oosten en zijn "vriendenkring" laten echter geen kans voorbijgaan.

Je gelooft toch zelf niet dat ViveLaBelgique dat niet heeft gemerkt?

Gooi die trol toch in je negeerbox.