PDA

View Full Version : Na komende verkiezingen geen Vlaamse meerderheid nodig in federale regering


graaf de bethune
9 februari 2014, 10:17
Zojuist krant "De Zondag" meegenomen van bij de bakker met al weer een interview met een VLD-kopstuk, burgemeester van Kortrijk, Vincent Van Quickenborne. Wat onthou ik hier vooral uit, nl dat voor VLD aan Vlaamse kant WEER, GEEN MEERDERHEID nodig is in de komende federale regering. Wat is dat toch met die jonge liberalen, gisteren Jean-Jacques(ik zal het hier eens zeggen) en vandaag Quickie. Alvast bedankt voor zoveel duidelijkheid, alvast bedankt om ons te waarschuwen dat VLD er niet is voor de Vlaamse belangen maar vooral voor de eigen belangen van zonen en dochters. Wie stemt dan toch maar voor die partij???? De gewone man in de straat?? Jan modaal en Joe Sixpack??? Die hebben toch niks aan de VLD. Dan, normaal gezien de zelfstandigen, maar die lopen blijkbaar massaal over naar NVA. Ik hoop echt dat dit "flut"-partijtje onder de kiesdrempel geschopt wordt.

graaf de bethune
9 februari 2014, 10:19
Blijkbaar gelijktijdig zelfde draad opgestart door Remspoortobback. Aan die kant blijkbaar ook al verontwaardiging. Ziet er goed uit voor de VLD

Zeus
9 februari 2014, 10:20
Blijkbaar gelijktijdig zelfde draad opgestart door Remspoortobback. Aan die kant blijkbaar ook al verontwaardiging. Ziet er goed uit voor de VLD

Opgestart door Zeus :-)