PDA

View Full Version : Bart De Wever ligt opnieuw in het ziekenhuis


Anselmo
13 februari 2014, 12:43
Indien BDW afwezig zou moeten blijven in de komende verkiezingscampagne is dit een belangrijk politiek feit, gezien zijn belang voor de N-VA.
Hopelijk blijft alles zoals voorzien en kunnen over een normaal verloop van de verkiezingen spreken.



Bart De Wever ligt opnieuw in het ziekenhuis

Bart De Wever ligt opnieuw in het ziekenhuis. Hij is maandag opgenomen op de afdeling intensieve zorgen van het Sint-Augustinusziekenhuis in Antwerpen. De N-VA-voorzitter kampt met een infectie, die zijn longen en hart heeft aangetast.
Inmiddels is er een diagnose gesteld: men gaat uit van een virale infectie die zich initieel op de hartzak heeft gericht en zich van daaruit heeft verder gezet.

Schepen Rob Van de Velde neemt de taken van De Wever als burgemeester tijdelijk over.




http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1792939/2014/02/13/Bart-De-Wever-ligt-opnieuw-in-het-ziekenhuis.dhtml
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140213_00977553

Fiscoman
13 februari 2014, 12:50
Vooral afwezig bij den oosterweel

Pjotr 2691
13 februari 2014, 12:56
Vooral afwezig bij den oosterweel

Heeft u nog belachelijkere opmerkingen? Iemand die op intensieve ligt zou ook in het VP moeten zijn volgens de niet zo verstandigen van deze aarde.

Fiscoman
13 februari 2014, 13:05
Ja, dien typ kost ons nogal aan sociale zekerheid, met zijn wekelijkse uitjes naar het ziekenhuis.

Zipper
13 februari 2014, 13:18
Dit zal hem wellicht onvermijdelijk wat stemmen kosten in Mei ek, vooral dan van de minder "die hard"-kiezers, die voordien voor andere partijen kozen.
Toppolitici die sukkelen met hun gezondheid (tweemaal opgenomen worden in drie maand tijd voor dezelfde kwaal........) zijn niet zo erg gegeerd.

circe
13 februari 2014, 13:19
Het lijkt inderdaad best iets ernstig.

Veel beterschap gewenst.

six
13 februari 2014, 13:22
Heeft hij dan toch een hart?

six
13 februari 2014, 13:23
Ja, dien typ kost ons nogal aan sociale zekerheid, met zijn wekelijkse uitjes naar het ziekenhuis.

:-D

HRobin
13 februari 2014, 13:28
Ja, dien typ kost ons nogal aan sociale zekerheid, met zijn wekelijkse uitjes naar het ziekenhuis.

Privé-verzekering, dus het kost jou geen enkele cent ;-)

Projekt
13 februari 2014, 13:28
Goed nieuws !

Was het een of ander lid van koninklijke familie, waren er al 200 reacties in de richting van 'goed nieuws' enzo. Maar neen, het is de heilige calimero, kritiek geven op hem is verboden. En indien je kritiek geeft, ben je dan automatisch een waalse profiteur.

Dus: goed nieuws !

Knuppel
13 februari 2014, 13:37
Goed nieuws !

het is de heilige calimero, kritiek geven op hem is verboden.



Vooral afwezig bij den oosterweel

Ja, dien typ kost ons nogal aan sociale zekerheid, met zijn wekelijkse uitjes naar het ziekenhuis.


Heeft hij dan toch een hart?

Het Oosten
13 februari 2014, 13:39
Indien BDW afwezig zou moeten blijven in de komende verkiezingscampagne is dit een belangrijk politiek feit, gezien zijn belang voor de N-VA.
Hopelijk blijft alles zoals voorzien en kunnen over een normaal verloop van de verkiezingen spreken.




http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1792939/2014/02/13/Bart-De-Wever-ligt-opnieuw-in-het-ziekenhuis.dhtml
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140213_00977553
Wie verwondert zich daar nu over moest het waar zijn. Stoer doen, drastische vermageringskuren, voor de bühne de sportieve uithangen + zijn vetbetaalde politieke cumuls, dat kan Jantje niet blijven trekken.

Wat ik al zei vroeger: De Wever kan het niet. Lichamelijk kan hij het gewoon niet aan.

Anna List
13 februari 2014, 13:39
Privé-verzekering, dus het kost jou geen enkele cent ;-)

geen groepsverzekering door de werkgever betaald mss ?

Vette Pois(s)on
13 februari 2014, 13:43
Goed nieuws !

Was het een of ander lid van koninklijke familie, waren er al 200 reacties in de richting van 'goed nieuws' enzo. Maar neen, het is de heilige calimero, kritiek geven op hem is verboden. En indien je kritiek geeft, ben je dan automatisch een waalse profiteur.

Dus: goed nieuws !

Zo kennen we ze weer...

Zeus
13 februari 2014, 13:44
Met het ultieme Oosterweeldebat in zicht toch een (beetje) strategisch ziek?
Als hij het burgemeesterschap fysiek nog niet aankan, wat moet dat dan worden bij de regeringsonderhandelingen, laat staan bij een regeringsdeelname?

Knuppel
13 februari 2014, 13:46
Wie verwondert zich daar nu over moest het waar zijn. Stoer doen, drastische vermageringskuren, voor de bühne de sportieve uithangen + zijn vetbetaalde politieke cumuls, dat kan Jantje niet blijven trekken.

Wat ik al zei vroeger: De Wever kan het niet. Lichamelijk kan hij het gewoon niet aan.


Als De Wever dik was gebleven zeikte je precies hetzelfde.

Zipper
13 februari 2014, 13:49
Wie verwondert zich daar nu over moest het waar zijn. Stoer doen, drastische vermageringskuren, voor de bühne de sportieve uithangen + zijn vetbetaalde politieke cumuls, dat kan Jantje niet blijven trekken.

Wat ik al zei vroeger: De Wever kan het niet. Lichamelijk kan hij het gewoon niet aan.

Draconische vermageringskuren gekoppeld aan zeer zware fysieke inspanningen eisen vroeg of laat hun tol :

Het Oosten
13 februari 2014, 13:50
Als De Wever dik was gebleven zeikte je precies hetzelfde.

In ieder geval, dan kon hij het lichamelijk misschien wel aan. Ik zeg wel misschien, omdat hij toen van nature loom en sloom was.

Het Oosten
13 februari 2014, 13:53
Dit zal hem wellicht onvermijdelijk wat stemmen kosten in Mei ek, vooral dan van de minder "die hard"-kiezers, die voordien voor andere partijen kozen.
Toppolitici die sukkelen met hun gezondheid (tweemaal opgenomen worden in drie maand tijd voor dezelfde kwaal........) zijn niet zo erg gegeerd.

Dat hoeft niet per se zo te zijn. Maar toppolitici moeten er wel 'staan'. Elke dag.

Wat er ook van zij, ik wens hem toch van harte beterschap!

Anna List
13 februari 2014, 13:54
Draconische vermageringskuren gekoppeld aan zeer zware fysieke inspanningen eisen vroeg of laat hun tol :

is hij gefotoshopt ook ?
ik zou veel meer overtollig vel verwacht hebben.

quercus
13 februari 2014, 13:56
Wie verwondert zich daar nu over moest het waar zijn. Stoer doen, drastische vermageringskuren, voor de bühne de sportieve uithangen + zijn vetbetaalde politieke cumuls, dat kan Jantje niet blijven trekken.

Wat ik al zei vroeger: De Wever kan het niet. Lichamelijk kan hij het gewoon niet aan.

Zozo!? Ben jij soms arts, System. Behoort Bart De Wever tot jouw patiëntenbestand? Beschik jij over gefundeerde medische autoriteit?

Zipper
13 februari 2014, 13:56
is hij bijgesneden ook ?
ik zou veel meer overtollig vel verwacht hebben.

Weet ik niet. Feit is dat nu toch blijkt dat 60kg afvallen op een half jaar tijd niet echt gezond is.

Anna List
13 februari 2014, 13:58
Weet ik niet. Feit is dat nu toch blijkt dat 60kg afvallen op een half jaar tijd niet echt gezond is.

ik denk eigenlijk eerder dat die 60kg overgewicht acuut levensbedreigend waren.

Zipper
13 februari 2014, 14:00
ik denk eigenlijk eerder dat die 60kg overgewicht acuut levensbedreigend waren.

die waren dat zeker, maar zoveel gewicht verliezen op zo'n korte tijd, vreet onvermijdelijk aan je algemene weerstand zodat bacteriën min of meer vrij spel krijgen, zoals nu is gebleken.

Knuppel
13 februari 2014, 14:01
In ieder geval, dan kon hij het lichamelijk misschien wel aan. Ik zeg wel misschien, omdat hij toen van nature loom en sloom was.

Zoals ik al zei: als De Wever dik was gebleven zeikte je precies hetzelfde.

Mensen van jouw soort, die met hun haat voor De Wever geen blijf weten, zullen pas tevreden zijn als de man er het bijltje voorgoed bij neerlegt.

Knuppel
13 februari 2014, 14:05
ik denk eigenlijk eerder dat die 60kg overgewicht acuut levensbedreigend waren.

Juist.
En dat wist De Wever ook.

Een succesvol dieet gaat in de regel gepaard met sporten.

Maar het is duidelijk wat er volgens De Wevers' vijanden teveel aan is. NIET zijn dieet en de sport die ermee gepaard gaat maar zijn politieke bezigheden.

Pjotr 2691
13 februari 2014, 14:07
die waren dat zeker, maar zoveel gewicht verliezen op zo'n korte tijd, vreet onvermijdelijk aan je algemene weerstand zodat bacteriën min of meer vrij spel krijgen, zoals nu is gebleken.

Het is een virus, maar soit, voor de 'dokters hier' is dat hetzelfde. :roll:

Anna List
13 februari 2014, 14:07
Juist.
En dat wist De Wever ook.

Een succesvol dieet gaat in de regel gepaard met sporten.

Maar het is duidelijk wat er volgens De Wevers' vijanden teveel aan is. NIET zijn dieet en de sport die ermee gepaard gaat maar zijn politieke bezigheden.

ik moet wel toegeven, mocht ik persoonlijk zoveel bagger over mij heen krijgen als hij de laatste 5 jaar in de gezamenlijke Vlaamse, Waalse en Belgische media ...

ik zou al lang de handdoek gesmeten hebben en geëmigreerd zijn ...

Zipper
13 februari 2014, 14:08
Juist.
En dat wist De Wever ook.

Een succesvol dieet gaat in de regel gepaard met sporten.

Maar het is duidelijk wat er volgens De Wevers' vijanden teveel aan is. NIET zijn dieet en de sport die ermee gepaard gaat maar zijn politieke bezigheden.

Dieet gecombineerd met sport vereist ook veel (meer) rust, en door zijn overdaad van politieke bezigheden komt hij die zeer zeker veel te kort.
En er is nog een wezenlijk verschil tussen "sporten", en halve marathons willen lopen.

Anna List
13 februari 2014, 14:09
Het is een virus, maar soit, voor de 'dokters hier' is dat hetzelfde. :roll:

zouden die dokters van hier in dit geval minder antibiotica voorschrijven dan de echte dokters dan ? :p


;-)

Het Oosten
13 februari 2014, 14:09
Zoals ik al zei: als De Wever dik was gebleven zeikte je precies hetzelfde.

Mensen van jouw soort, die met hun haat voor De Wever geen blijf weten, zullen pas tevreden zijn als de man er het bijltje voorgoed bij neerlegt.

U verwart mijn houding tegenover politieke opponenten blijkbaar met de uwe. Moet u nooit doen.

Zipper
13 februari 2014, 14:10
Het is een virus, maar soit, voor de 'dokters hier' is dat hetzelfde. :roll:

en dus minder schadelijk ??

HRobin
13 februari 2014, 14:11
U verwart mijn houding tegenover politieke opponenten blijkbaar met de uwe. Moet u nooit doen.

Waar schrijft Knuppel dat hij pas blij is als zijn politieke tegenstander er het bijltje bij heeft neergelegd?

Pjotr 2691
13 februari 2014, 14:11
Dieet gecombineerd met sport vereist ook veel (meer) rust, en door zijn overdaad van politieke bezigheden komt hij die zeer zeker veel te kort.
En er is nog een wezenlijk verschil tussen "sporten", en halve marathons willen lopen.

Blijven hopen, zipper, blijven hopen. :lol:

circe
13 februari 2014, 14:12
Goed nieuws !

Was het een of ander lid van koninklijke familie, waren er al 200 reacties in de richting van 'goed nieuws' enzo. Maar neen, het is de heilige calimero, kritiek geven op hem is verboden. En indien je kritiek geeft, ben je dan automatisch een waalse profiteur.

Dus: goed nieuws !

De linkse verzuurden in volle actie!

Anna List
13 februari 2014, 14:12
en dus minder schadelijk ??

een subforum 'medische issues' dat missen wij hier eigenlijk nog hé

Pjotr 2691
13 februari 2014, 14:12
en dus minder schadelijk ??

Nogmaals, blijven hopen.

Knuppel
13 februari 2014, 14:16
U verwart mijn houding tegenover politieke opponenten blijkbaar met de uwe. Moet u nooit doen.

Moeten staat op stal.

Mijn houding tegenover politieke opponenten is in de regel gebaseerd op feitenmateriaal. In tegenstelling tot jouw haatpraat staaf ik hetgeen ik beweer in de regel met citaten en links.
Jouw houding tegenover De Wever, de N-VA en Vlaams-nationalisten berust op pure, onvervalste haat. Dat bewijs je met 99% van je posts.

Het Oosten
13 februari 2014, 14:17
Waar schrijft Knuppel dat hij pas blij is als zijn politieke tegenstander er het bijltje bij heeft neergelegd?

Waar schrijf ik dat ik blij zal zijn in het hypothetisch geval dat...? Die vraag was u waarschijnlijk even vergeten zo dunkt me.

Dutch_Strawberry
13 februari 2014, 14:19
Jezus toch, men begint hier al te zeveren wanneer De Wever een scheet laat. Ik bezie De Wever in de eerste plaats als mens. Een mens die verschrikkelijk veel inspanningen doet en zich 100% inzet voor zijn job. Zouden de azijnpissers hier ook maar één minuut in zijn schoenen kunnen staan? Dacht het niet. Ongeacht zijn politieke overtuigingen, heb ik respect voor De Wever. Je zal zelf maar eens 60 kg afvallen in een paar maanden, je zal zelf maar eens zo'n veeleisende job hebben en deze proberen te combineren met een gezin. In mijn familie lukt dat amper en zorgt dat voor veel stress, zo ik heb ervaren. En velen van jullie zouden dat evengoed amper aankunnen, durf ik wedden. Zelf zou ik het ook niet kunnen, aangezien ik zelf altijd al een zwakke gezondheid heb gehad. Een virale infectie op de hartzak klinkt best ernstig, vooral aangezien nu ook de longen getroffen zijn. Zowel het hart als de longen zijn cruciaal om als mens te kunnen leven. Ik wens Bart alle beterschap toe en hoop dat zijn familie niet al te angstig is.

HRobin
13 februari 2014, 14:23
Waar schrijf ik dat ik blij zal zijn in het hypothetisch geval dat...? Die vraag was u waarschijnlijk even vergeten zo dunkt me.

U bent duidelijk in verwarring, want U geeft geen antwoord op mijn vraag.
Gelieve die eerst te beantwoorden en dan kan U uw vraag nog eens stellen.

Dat is een efficiëntere manier om een discussie te voeren.

Het Oosten
13 februari 2014, 14:28
U bent duidelijk in verwarring, want U geeft geen antwoord op mijn vraag.
Gelieve die eerst te beantwoorden en dan kan U uw vraag nog eens stellen.

Dat is een efficiëntere manier om een discussie te voeren.

Helemaal niet, u had de vraag aan Knuppel moeten stellen en wel als volgt:
"W�*�*r heeft het Oosten ooit gezegd dat hij De Wever liever dood ziet??"

Maar die vraag stelt u haar niet.

En waarom niet? Wel, heel eenvoudig omdat zij uw politiek vriendinnetje is.

Zipper
13 februari 2014, 14:28
Jezus toch, men begint hier al te zeveren wanneer De Wever een scheet laat. Ik bezie De Wever in de eerste plaats als mens. Een mens die verschrikkelijk veel inspanningen doet en zich 100% inzet voor zijn job. Zouden de azijnpissers hier ook maar één minuut in zijn schoenen kunnen staan? Dacht het niet. Ongeacht zijn politieke overtuigingen, heb ik respect voor De Wever. Je zal zelf maar eens 60 kg afvallen in een paar maanden, je zal zelf maar eens zo'n veeleisende job hebben en deze proberen te combineren met een gezin. In mijn familie lukt dat amper en zorgt dat voor veel stress, zo ik heb ervaren. En velen van jullie zouden dat evengoed amper aankunnen, durf ik wedden. Zelf zou ik het ook niet kunnen, aangezien ik zelf altijd al een zwakke gezondheid heb gehad. Een virale infectie op de hartzak klinkt best ernstig, vooral aangezien nu ook de longen getroffen zijn. Zowel het hart als de longen zijn cruciaal om als mens te kunnen leven. Ik wens Bart alle beterschap toe en hoop dat zijn familie niet al te angstig is.

Ik bedoel enkel maar dat zo'n draconische vermageringskuur (60kg op een half jaar) gekoppeld aan een zeer drukke professionele agenda, en daar dan nog eens uitermate zware fysieke sportieve inspanningen willen aan toevoegen, niet echt gezond zijn. En zijn twee opnames in drie maanden tijd bij "Intesive care", lijken dat te bewijzen.

BonBon
13 februari 2014, 14:28
Draconische vermageringskuren gekoppeld aan zeer zware fysieke inspanningen eisen vroeg of laat hun tol :

Hij is idd veel te vlug vermagerd met een zwakkere weerstand tot gevolg, ik hoop dat ze het vlug onder controle kunnen krijgen. Het lijkt wat op een ziekenhuisinfectie.

Het Oosten
13 februari 2014, 14:34
Zozo!? Ben jij soms arts, System. Behoort Bart De Wever tot jouw patiëntenbestand? Beschik jij over gefundeerde medische autoriteit?Neen, ik heb gewoon ogen in mijn kop. U misschien ook, maar voor bepaalde politieke situaties draagt u permanent een zeer donkere zonnebril.

Knuppel
13 februari 2014, 14:39
Jezus toch, men begint hier al te zeveren wanneer De Wever een scheet laat. Ik bezie De Wever in de eerste plaats als mens. Een mens die verschrikkelijk veel inspanningen doet en zich 100% inzet voor zijn job. Zouden de azijnpissers hier ook maar één minuut in zijn schoenen kunnen staan? Dacht het niet. Ongeacht zijn politieke overtuigingen, heb ik respect voor De Wever. Je zal zelf maar eens 60 kg afvallen in een paar maanden, je zal zelf maar eens zo'n veeleisende job hebben en deze proberen te combineren met een gezin. In mijn familie lukt dat amper en zorgt dat voor veel stress, zo ik heb ervaren. En velen van jullie zouden dat evengoed amper aankunnen, durf ik wedden. Zelf zou ik het ook niet kunnen, aangezien ik zelf altijd al een zwakke gezondheid heb gehad. Een virale infectie op de hartzak klinkt best ernstig, vooral aangezien nu ook de longen getroffen zijn. Zowel het hart als de longen zijn cruciaal om als mens te kunnen leven. Ik wens Bart alle beterschap toe en hoop dat zijn familie niet al te angstig is.

Dit is de eerste en enige menselijke reactie tot nu toe.

Dat verdient een een bloemetje.

http://images.forwallpaper.com/files/images/7/79c9/79c97970/194882/romantic-bunch-of-flowers.jpg

Anna List
13 februari 2014, 14:41
Dit is de eerste en enige menselijke reactie tot nu toe.

Dat verdient een een bloemetje.

http://images.forwallpaper.com/files/images/7/79c9/79c97970/194882/romantic-bunch-of-flowers.jpg

elaba,

ik vond

1- dat ik in post 28 ook mijn best gedaan had
2- dat uw bloemstukje sterk op een grafstukje lijkt :p ...

Bad Attila
13 februari 2014, 14:44
Jezus toch, men begint hier al te zeveren wanneer De Wever een scheet laat. Ik bezie De Wever in de eerste plaats als mens. Een mens die verschrikkelijk veel inspanningen doet en zich 100% inzet voor zijn job. Zouden de azijnpissers hier ook maar één minuut in zijn schoenen kunnen staan? Dacht het niet. Ongeacht zijn politieke overtuigingen, heb ik respect voor De Wever. Je zal zelf maar eens 60 kg afvallen in een paar maanden, je zal zelf maar eens zo'n veeleisende job hebben en deze proberen te combineren met een gezin. In mijn familie lukt dat amper en zorgt dat voor veel stress, zo ik heb ervaren. En velen van jullie zouden dat evengoed amper aankunnen, durf ik wedden. Zelf zou ik het ook niet kunnen, aangezien ik zelf altijd al een zwakke gezondheid heb gehad. Een virale infectie op de hartzak klinkt best ernstig, vooral aangezien nu ook de longen getroffen zijn. Zowel het hart als de longen zijn cruciaal om als mens te kunnen leven. Ik wens Bart alle beterschap toe en hoop dat zijn familie niet al te angstig is.

+1

Ik vermoed wel dat hij de combinatie partijvoorzitter-burgemeester niet lang meer vol zal houden ...

Zipper
13 februari 2014, 14:45
elaba,

ik vond

1- dat ik in post 28 ook mijn best gedaan had
2- dat uw bloemstukje sterk op een grafstukje lijkt :p ...

ja, dat zou zo aan een corbillard kunnen hangen

Pjotr 2691
13 februari 2014, 14:47
Op twee uur tijd ongeveer 50 reacties. BDW moet vooral in niet-Vlaams-nationalistische kringen een belangrijk iemand zijn aan hun reacties te zien.
Ze geven hem zelfs 'goede raad'. Vooral de insinuaties om ermee te stoppen zijn hilarisch.

hollande
13 februari 2014, 14:54
Heeft hij dan toch een hart?
:lol:

Op de verkeerde plaats. hij zou beter geschiedenis les gaan geven meer stress kan die sukkel niet aan.
hopelijk moet de ziekenkas niet tussenkomst, dat zou erg zijn voor iemand die de sociale diensten wil afbreken.

ps.
geen beterschap gewenst.

Pjotr 2691
13 februari 2014, 14:56
:lol:

Op de verkeerde plaats. hij beter geschiedenis les gaan geven meer stress kan die sukkel niet aan.
hopelijk moet de ziekenkas niet tussenkomst, dat zou erg zijn voor iemand die de sociale diensten wil afbreken.

Gaat nog wat naast de pot pissen.

Het Oosten
13 februari 2014, 15:09
Hij is idd veel te vlug vermagerd met een zwakkere weerstand tot gevolg, ik hoop dat ze het vlug onder controle kunnen krijgen. Het lijkt wat op een ziekenhuisinfectie.
Hoop doet leven.

Anna List
13 februari 2014, 15:11
:lol:

Op de verkeerde plaats. hij beter geschiedenis les gaan geven meer stress kan die sukkel niet aan.
hopelijk moet de ziekenkas niet tussenkomst, dat zou erg zijn voor iemand die de sociale diensten wil afbreken.

ps.
geen beterschap gewenst.

tamelijk zielige reactie

Knuppel
13 februari 2014, 15:15
elaba,

ik vond

1- dat ik in post 28 ook mijn best gedaan had
2- dat uw bloemstukje sterk op een grafstukje lijkt :p ...

Allez vooruit, ook voor jou een passend bloemstuk:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQz1fbDHFC1YKl-g2mT5Z6y3TNhzb6HYnQHXpq_Wt6lt8oEEGmw

Anna List
13 februari 2014, 15:16
Allez vooruit, ook voor jou een passend bloemstuk:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQz1fbDHFC1YKl-g2mT5Z6y3TNhzb6HYnQHXpq_Wt6lt8oEEGmw

:cheer: Knuppeltje ! :cheer:

Knuppel
13 februari 2014, 15:17
tamelijk zielige reactie

Heb jij al ooit iets anders van Hollande gezien dan "tamelijk zielige" reacties?

hollande
13 februari 2014, 15:18
tamelijk zielige reactie

Waarom, dat is mijn gedacht over dat stuk crapuul.
maarja over de keizer van Antwerpen geen slecht woord of zelfs geen gedachten of de vlaams nationalisten staan er.

Anna List
13 februari 2014, 15:23
Waarom, dat is mijn gedacht over dat stuk crapuul.
maarja over de keizer van Antwerpen geen slecht woord of zelfs geen gedachten of de vlaams nationalisten staan er.

jij bent duidelijk zieker dan BDW.

mijn medelijden heb je.

hollande
13 februari 2014, 15:24
jij bent duidelijk zieker dan BDW.

mijn medelijden heb je.

niet nodig dat medelijden, ik ben trouwens kerngezond.

Athelas
13 februari 2014, 15:26
Veel beterschap. Met rust en een goede dosis antibiotica zal hij er wel snel weer bovenop zijn.

Athelas
13 februari 2014, 15:29
Waarom, dat is mijn gedacht over dat stuk crapuul.
maarja over de keizer van Antwerpen geen slecht woord of zelfs geen gedachten of de vlaams nationalisten staan er.

Iemand een ziekte toewensen of geen beterschap, is laag heel laag en is al veel gradaties erger dan een slecht woord. Als je dat niet snapt, dan moet je ook maar eens het ziekenhuis is, richting psychiatrie.

hollande
13 februari 2014, 15:32
Iemand een ziekte toewensen of geen beterschap, is laag heel laag en is al veel gradaties erger dan een slecht woord. Als je dat niet snapt, dan moet je ook maar eens het ziekenhuis is, richting psychiatrie.

Volgens mij kunnen jullie beter richting psychiatrie. ik loop niet achter een persoon en maak er zeker geen halfgod van zoals jullie doen.

Athelas
13 februari 2014, 15:36
Volgens mij kunnen jullie beter richting psychiatrie. ik loop niet achter een persoon en maak er zeker geen halfgod van zoals jullie doen.

Wat doe je dan in deze topic? Blijkbaar heb je toch serieuze interesse voor de man buiten het politiek kader.

Zipper
13 februari 2014, 15:41
Veel beterschap. Met rust en een goede dosis antibiotica zal hij er wel snel weer bovenop zijn.

Rust tijdens een verkiezingscampagne ??

quercus
13 februari 2014, 15:45
Waarom, dat is mijn gedacht over dat stuk crapuul.
maarja over de keizer van Antwerpen geen slecht woord of zelfs geen gedachten of de vlaams nationalisten staan er.

Waarom is die man voor jou een "stuk crapuul"? Nagenoeg elke reactie van jou op dit forum bevat crapuleuze uitspraken. Als je jezelf permitteert om zo te keer te gaan, dan zou je op zijn minst met serieuze argumenten mogen komen aandraven. Maar die treffen we in jouw gegrol en gescheld nooit aan.

Het werkt u duidelijk op de heupen dat er Vlaams nationalisten bestaan. Je zult er mee moeten leren leven. En hun aantal groeit met de dag. Heb je je nog nooit afgevraagd wat de oorzaak daarvan zou kunnen zijn? Wanneer alle Vl. nationalisten van diverse pluimage bij elkaar tel, dan komen we volgens de peilingen reeds dicht bij de 50 % van het Vlaamse kiezerspotentieel.

Daar moeten dus ernstige redenen voor zijn, Monsieur Le Président. De schimpscheuten vanwege uw soort "crapuul" en het gegooi met nazi-stront maken steeds minder indruk.

Het Oosten
13 februari 2014, 15:48
Waarom is die man voor jou een "stuk crapuul"? Nagenoeg elke reactie van jou op dit forum bevat crapuleuze uitspraken. Als je jezelf permitteert om zo te keer te gaan, dan zou je op zijn minst met serieuze argumenten mogen komen aandraven. Maar die treffen we in jouw gegrol en gescheld nooit aan.

Het werkt u duidelijk op de heupen dat er Vlaams nationalisten bestaan. Je zult er mee moeten leren leven. En hun aantal groeit met de dag. Heb je je nog nooit afgevraagd wat de oorzaak daarvan zou kunnen zijn? Wanneer alle Vl. nationalisten van diverse pluimage bij elkaar tel, dan komen we volgens de peilingen reeds dicht bij de 50 % van het Vlaamse kiezerspotentieel.

Daar moeten dus ernstige redenen voor zijn, Monsieur Le Président. De schimpscheuten vanwege uw soort "crapuul" en het gegooi met nazi-stront maken steeds minder indruk.

De Wever zou zo'n goed jaar in het ziekenhuis moeten verblijven. Voor zijn egen bestwil dan.

Athelas
13 februari 2014, 15:49
Rust tijdens een verkiezingscampagne ??

Wel, hij ligt toch in 't ziekenhuis, niet? Bovendien is De Wever het gezicht en de stem van de NVA maar zeer zeker niet de enige man achter de schermen hoor.

Knuppel
13 februari 2014, 16:05
niet nodig dat medelijden, ik ben trouwens kerngezond.

Zegt iemand die noch hersens, noch een hart heeft.

Knuppel
13 februari 2014, 16:05
De Wever zou zo'n goed jaar in het ziekenhuis moeten verblijven. Voor zijn egen bestwil dan.

Voor jouw bestwil zal je bedoelen.

Pjotr 2691
13 februari 2014, 16:18
De Wever zou zo'n goed jaar in het ziekenhuis moeten verblijven. Voor zijn egen bestwil dan.

Blijven hopen, het Oosten, blijven hopen....

Pjotr 2691
13 februari 2014, 16:18
De Wever zou zo'n goed jaar in het ziekenhuis moeten verblijven. Voor zijn egen bestwil dan.

Blijven hopen, het Oosten, blijven hopen....

HRobin
13 februari 2014, 18:37
Helemaal niet, u had de vraag aan Knuppel moeten stellen en wel als volgt:
"W�*�*r heeft het Oosten ooit gezegd dat hij De Wever liever dood ziet??"

Maar die vraag stelt u haar niet.

En waarom niet? Wel, heel eenvoudig omdat zij uw politiek vriendinnetje is.

Geen antwoord geven op een vraag omdat je verontwaardigd bent omdat de vraag niet aan iemand anders werd gesteld ... da's zo'n beetje je verantwoordelijkheid ontlopen.

Mij niet gelaten, je hebt me ooit eens rechtstreeks willen provoceren en dat zit je nog altijd hoog.

robert t
13 februari 2014, 18:50
Met het ultieme Oosterweeldebat in zicht toch een (beetje) strategisch ziek?
Als hij het burgemeesterschap fysiek nog niet aankan, wat moet dat dan worden bij de regeringsonderhandelingen, laat staan bij een regeringsdeelname?BDW lijdt aan een vrij ernstige virale infectie op hart, longen en lever
en heeft lange tijd op de internsieve afdeling van het behandelend hospitaal moeten doorbrengen. Een strategische ziekte? Heb je ze wel alle vijf?

robert t
13 februari 2014, 18:55
Zegt iemand die noch hersens, noch een hart heeft.pinokkio hollande is, nu zijn vriend echte waal hier nog zeer weinig post, veruit de domste forummer van politics.be. En bovendien een stuk crapuul zoals je er weinig vindt.

Knuppel
13 februari 2014, 19:07
pinokkio hollande is, nu zijn vriend echte waal hier nog zeer weinig post, veruit de domste forummer van politics.be. En bovendien een stuk crapuul zoals je er weinig vindt.

De reacties van Hollande wijzen in alle geval noch op een hoogstaand, noch op een intelligente persoonlijkheid. Zelfs System uit Het Oosten slaagt er beter in om zijn haat te maskeren.

Het Oosten
13 februari 2014, 19:12
De reacties van Hollande wijzen in alle geval noch op een hoogstaand, noch op een intelligente persoonlijkheid. Zelfs System uit Het Oosten slaagt er beter in om zijn haat te maskeren.

Nu wil ik eens medeleven betonen voor een zeer rechtse NVA-rakker en dit omdat hij in nood is, en nu is het weer niet goed. Ik zal het me weten te herinneren in de toekomst.

Supe®Staaf
13 februari 2014, 19:17
Een mogelijke combinatie van:
-Verzwakking door extreem vermageren.
-Verzwakking door extreem sporten.
-Verzwakking door stress.
-Verzwakking door te veel werken
-Pech van in contact te komen met het virus.
-.....

of totaal iets anders dat wij als ongeïnformeerden niet weten...
Wie zal het zeggen.
In elk geval wensen we niemand ziekte of dood toe, zelfs niet als zijn politieke ideeën ons totaal onwelgevallig zijn.

looneytoon1975
13 februari 2014, 19:21
Indien BDW afwezig zou moeten blijven in de komende verkiezingscampagne is dit een belangrijk politiek feit, gezien zijn belang voor de N-VA.
Hopelijk blijft alles zoals voorzien en kunnen over een normaal verloop van de verkiezingen spreken.




http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1792939/2014/02/13/Bart-De-Wever-ligt-opnieuw-in-het-ziekenhuis.dhtml
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140213_00977553

Ja, dat gaat écht de doorslag geven op het kiesgedrag

Het Oosten
13 februari 2014, 19:22
Een mogelijke combinatie van:
-Verzwakking door extreem vermageren.
-Verzwakking door extreem sporten.
-Verzwakking door stress.
-Verzwakking door te veel werken
-Pech van in contact te komen met het virus.
-.....

of totaal iets anders dat wij als ongeïnformeerden niet weten...
Wie zal het zeggen.
In elk geval wensen we niemand ziekte of dood toe, zelfs niet als zijn politieke ideeën ons totaal onwelgevallig zijn.

Dat is het laatste wat ik hierover zeg. Want zo groot nieuws is het nu ook weer niet.

Ik zie er niets goeds in. Het herhaalt zich te vaak. Maar ik zal me me maar vergissen.

looneytoon1975
13 februari 2014, 19:22
Een mogelijke combinatie van:
-Verzwakking door extreem vermageren.
-Verzwakking door extreem sporten.
-Verzwakking door stress.
-Verzwakking door te veel werken
-Pech van in contact te komen met het virus.
-.....


Yep, waarschijnlijk

jogo
13 februari 2014, 19:23
Iemand een ziekte toewensen of geen beterschap, is laag heel laag en is al veel gradaties erger dan een slecht woord. Als je dat niet snapt, dan moet je ook maar eens het ziekenhuis is, richting psychiatrie.

Een verkeerde medische behandeling voorstellen is ook niet netjes.
(antibiotica inzetten tegen een virale infectie)
Met rust en een goede dosis antibiotica zal hij er wel snel weer bovenop zijn.

Brakelaar
13 februari 2014, 19:25
Waarom, dat is mijn gedacht over dat stuk crapuul.
maarja over de keizer van Antwerpen geen slecht woord of zelfs geen gedachten of de vlaams nationalisten staan er.

Als jouw verstand zo laag zit ( kleine teen ) kan ik reacties zoals die van jou begrijpen, wat je niet hebt kan je niet gebruiken!!

ViveLaBelgique
13 februari 2014, 19:50
-Verzwakking door te veel werken

Tiens. Heeft Bart De Wever ooit gewerkt ? Ik dacht dat hij een politicus was en daarvoor een academicus.

Supe®Staaf
13 februari 2014, 20:03
Tiens. Heeft Bart De Wever ooit gewerkt ? Ik dacht dat hij een politicus was en daarvoor een academicus.Intellectuele arbeid is ook werk, en zelfs vermoeiend werk.
Nog nooit ondervonden?

quercus
13 februari 2014, 20:06
Als jouw verstand zo laag zit ( kleine teen ) kan ik reacties zoals die van jou begrijpen, wat je niet hebt kan je niet gebruiken!!

Hij zal weer voor een tijdje zich niet meer laten horen. Het is typisch voor onze "admirateur de la France et e son président" om plots met een gortige scheldpartij in schuttingtaal op te duiken, om zich daarna weer even snel te verstoppen.

Knuppel
13 februari 2014, 20:07
Een verkeerde medische behandeling voorstellen is ook niet netjes.
(antibiotica inzetten tegen een virale infectie)

Antibiotica wordt niet ingezet tegen een virale infectie maar tegen de gevolgen die virale infecties kunnen hebben.

Knuppel
13 februari 2014, 20:08
Intellectuele arbeid is ook werk, en zelfs vermoeiend werk.
Nog nooit ondervonden?

:lol:

Bad Attila
13 februari 2014, 20:10
Intellectuele arbeid is ook werk, en zelfs vermoeiend werk.
Nog nooit ondervonden?

:lol:

hollande
13 februari 2014, 20:11
Waarom is die man voor jou een "stuk crapuul"? Nagenoeg elke reactie van jou op dit forum bevat crapuleuze uitspraken. Als je jezelf permitteert om zo te keer te gaan, dan zou je op zijn minst met serieuze argumenten mogen komen aandraven. Maar die treffen we in jouw gegrol en gescheld nooit aan.

Het werkt u duidelijk op de heupen dat er Vlaams nationalisten bestaan. Je zult er mee moeten leren leven. En hun aantal groeit met de dag. Heb je je nog nooit afgevraagd wat de oorzaak daarvan zou kunnen zijn? Wanneer alle Vl. nationalisten van diverse pluimage bij elkaar tel, dan komen we volgens de peilingen reeds dicht bij de 50 % van het Vlaamse kiezerspotentieel.

Daar moeten dus ernstige redenen voor zijn, Monsieur Le Président. De schimpscheuten vanwege uw soort "crapuul" en het gegooi met nazi-stront maken steeds minder indruk.

uzelf weer aan het oppeppen jongen, de nederlaag zal zwaar op uw maag liggen, en neen ik verstop mij niet zoals u in uw laatste bericht schrijft, dat is alleen maar voor de bruine lafaards.

circe
13 februari 2014, 20:48
Dat is het laatste wat ik hierover zeg. Want zo groot nieuws is het nu ook weer niet.

Ik zie er niets goeds in. Het herhaalt zich te vaak. Maar ik zal me me maar vergissen.

Het is wel belangrijk nieuws. BDW is op dit moment de meest succesvolle politicus. Als Albert pijn aan zijn rug had, stond dit toch ook in de krant?

Maar dat terzijde: het herhaalt zich idd. te vaak. Zo'n zwaar virus op drie (!!!) organen? lijkt me niet zo netjes.

Knuppel
13 februari 2014, 21:05
Het is wel belangrijk nieuws. BDW is op dit moment de meest succesvolle politicus. Als Albert pijn aan zijn rug had, stond dit toch ook in de krant?

Maar dat terzijde: het herhaalt zich idd. te vaak. Zo'n zwaar virus op drie (!!!) organen? lijkt me niet zo netjes.

Doe je toch geen moeite.
Voor System en consoorten zou het pas belangrijk nieuws zijn als De Wever vermoord wordt of op een andere manier sterft en voorgoed uit beeld verdwijnt.

ViveLaBelgique
13 februari 2014, 21:10
Intellectuele arbeid is ook werk, en zelfs vermoeiend werk.
Nog nooit ondervonden?

Vermoeidheid wel. Intellectuele arbeid heb ik nog nooit verricht.

Henri1
13 februari 2014, 23:15
Zozo!? Ben jij soms arts, System. Behoort Bart De Wever tot jouw patiëntenbestand? Beschik jij over gefundeerde medische autoriteit?

Het komt erop neer dat De Wever niet de stoere gezonde bonk is zoals hij zich voordoet.

2 tandjes terugsteken en hij kan 100 jaar worden.
Leven met een hoge zuurgraad kan je gezondheid blijkbaar wel schaden.

Henri1
13 februari 2014, 23:17
Waar schrijft Knuppel dat hij pas blij is als zijn politieke tegenstander er het bijltje bij heeft neergelegd?

Selectief verkeerd interpreteren verheft u blijkbaar tot kunst ?

Henri1
13 februari 2014, 23:17
Helemaal niet, u had de vraag aan Knuppel moeten stellen en wel als volgt:
"W�*�*r heeft het Oosten ooit gezegd dat hij De Wever liever dood ziet??"

Maar die vraag stelt u haar niet.

En waarom niet? Wel, heel eenvoudig omdat zij uw politiek vriendinnetje is.

S*T*R*I*K*E

Henri1
13 februari 2014, 23:19
niet nodig dat medelijden, ik ben trouwens kerngezond.

U woont wellicht ook niet in A'pen. :-)

Henri1
13 februari 2014, 23:19
Veel beterschap. Met rust en een goede dosis antibiotica zal hij er wel snel weer bovenop zijn.

Dan is het terug naar het front.

hollande
13 februari 2014, 23:24
U woont wellicht ook niet in A'pen. :-)

gelukkig niet.

Pjotr 2691
13 februari 2014, 23:31
Persoonlijke aanval !

8O ???

Brakelaar
13 februari 2014, 23:32
Persoonlijke aanval !

Hahahahaha, wat een mop! Kan je niet beter!:-D

Anselmo
13 februari 2014, 23:39
Het komt erop neer dat De Wever niet de stoere gezonde bonk is zoals hij zich voordoet.

2 tandjes terugsteken en hij kan 100 jaar worden.
Leven met een hoge zuurgraad kan je gezondheid blijkbaar wel schaden.

Tegen een virus is niemand bestand.
Zelfs een "bonk" ontsnapt niet aan een simpel griepvirus , laat staan aan een agressieve type.

Er wordt zelfs beweerd, dat op het Amerikaanse continent na de ontdekking ervan, ganse indianenstammen - wat toch geweldige natuurbrokken waren - uitgeroeid werden door een onschuldig griepvirusje , wat de blanken uit Europa hadden meegebracht.

HRobin
14 februari 2014, 05:42
Selectief verkeerd interpreteren verheft u blijkbaar tot kunst ?

'k Heb het van de beste geleerd hier ;-)

BTW: jouw post zou jij ook als persoonlijke aanval interpreteren zeker

HRobin
14 februari 2014, 07:59
Psychiatrische patienten beweren hetzelfde.

Persoonlijke aanval ten opzichte van psychiatrische patiënten ;-)

Knuppel
14 februari 2014, 08:19
Nu wil ik eens medeleven betonen voor een zeer rechtse NVA-rakker en dit omdat hij in nood is, en nu is het weer niet goed. Ik zal het me weten te herinneren in de toekomst.

Bedoel je DIT met "medeleven"?

De Wever zou zo'n goed jaar in het ziekenhuis moeten verblijven. Voor zijn egen bestwil dan.

Jouw "medeleven" voor "zeer rechtse rakkers " kennen we.
En wat jij bedoelt met "voor zijn egen bestwil" weten we ook.

Jij houdt ons voor oenen, zeker?

De echte reden waarom jij de "zeer rechtse rakker" (die De Wever in jouw "correct" nationalistische ogen is) een jaar lang ziekenhuis toewenst is dat hij dan buiten strijd is tijdens de verkiezingen en de regeringsvorming.

Knuppel
14 februari 2014, 08:25
Het komt erop neer dat De Wever niet de stoere gezonde bonk is zoals hij zich voordoet.

2 tandjes terugsteken en hij kan 100 jaar worden.
Leven met een hoge zuurgraad kan je gezondheid blijkbaar wel schaden.

Alcohol en vrouwenlopen zijn ook niet goed voor s'mans gezondheid.

Hebben we jou daar ooit kritiek op horen geven toen Daerden zich voordeed als een stoere bonk?

Knuppel
14 februari 2014, 08:31
Persoonlijke aanval ten opzichte van psychiatrische patiënten ;-)

Neen hoor. Het is een feit dat de meeste psychiatrische patienten van zichzelf vinden dat ze alles behalve gek zijn. Integendeel zelfs. Ze wanen zichzelf vaak Napoleon, of zelfs God de Vader.

Universalia
14 februari 2014, 08:47
Neen hoor. Het is een feit dat de meeste psychiatrische patienten van zichzelf vinden dat ze alles behalve gek zijn. Integendeel zelfs. Ze wanen zichzelf vaak Napoleon, of zelfs God de Vader.

Zou dat bij die groep op de lange duur ook niet gaan vervelen, altijd hetzelfde Napoleon of God de Vader.

Dat ze eens iemand anders kiezen hé :D

Niet dat ik akkoord ga met al zijn 'plannen' maar toch wens ik langs deze weg Bart De Wever snel beterschap. :-)

Het Oosten
14 februari 2014, 09:08
Bedoel je DIT met "medeleven"?



Jouw "medeleven" voor "zeer rechtse rakkers " kennen we.
En wat jij bedoelt met "voor zijn egen bestwil" weten we ook.

Jij houdt ons voor oenen, zeker?

De echte reden waarom jij de "zeer rechtse rakker" (die De Wever in jouw "correct" nationalistische ogen is) een jaar lang ziekenhuis toewenst is dat hij dan buiten strijd is tijdens de verkiezingen en de regeringsvorming.

Omdat u mij dwingt me te verdedigen, zal ik dan nog maar eens reageren. Maar dat is dan werkelijk het laatste wat ik hierover zeg. Heel dat gezever over De Wever komt me de strot uit. De Wever zal moeten rust nemen. Liefst vrij lange rust. En de macho blijven uithangen zoals hij de hele tijd tot nu toe heeft gedaan met al datgene wat dit inhoudt, zal hem anders zuur opbreken.

Voor de rest heeft heel dienen De Wever tot nu toe maar weinig gepresteerd. Ver boven zijn paard getild die hele De Wever. In het Vlaams parlement hoort noch ziet men hem , presteert hij niets, maar dan ook aboluut niets. In Antwerpen doet hij het zeker niet beter dan Patrick Janssens.

En moest het resultaat van de NVA zijn wat de laatste voorspellingen zeggen, dan is het ook hier gene vette. Want niettegenstaande de verwoede pogingen van de NVA om andere politici los te weken van hun partij, en niettegenstaande dat de NVA het gemakkelijk heeft om alles af te breken op federaal vlak (terwijl ze zelf geen poot uitsteekt) blijft het uiteindelijk resultaat maar een mager beestje. De enige die echt last heeft van de NVA is het VB. En dus Knuppel, de ene Vlaams-nationalistische broeder 'knuppelt' de andere Vlaams-nationalistische broeder langzaam dood. Met andere woorden:
"VB's dood is NVA's brood. "

Zo zit het in mekaar.

Vette Pois(s)on
14 februari 2014, 09:12
Omdat u mij dwingt me te verdedigen, zal ik dan nog maar eens reageren. Maar dat is dan werkelijk het laatste wat ik hierover zeg. Heel dat gezever over De Wever komt me de strot uit. De Wever zal moeten rust nemen. Liefst vrij lange rust. En de macho blijven uithangen zoals hij de hele tijd tot nu toe heeft gedaan met al datgene wat dit inhoudt, zal hem anders zuur opbreken.

Voor de rest heeft heel dienen De Wever tot nu toe maar weinig gepresteerd. Ver boven zijn paard getild hele De Wever. In het Vlaams parlement hoort noch ziet men hem , presteert hij niets, maar dan ook aboluut niets. In Antwerpen doet hij het zeker niet beter dan Patrick Janssens.

En moest het resultaat van de NVA zijn wat de laatste voorspellingen zeggen, dan is het ook hier gene vette. Want niettegenstaande de verwoede pogingen van de NVA om andere politici los te weken van hun partij, en niettegenstaande dat de NVA het gemakkelijk heeft om alles af te breken op federaal vlak (terwijl ze zelf geen poot uitsteekt) blijft het uiteindelijk resultaat maar geen mager beestje. De enige die echt last heeft van de NVA is het VB. En dus Knuppel, de ene Vlaams-nationalistische broeder 'knuppelt' de andere Vlaams-nationalistische broeder dood. Met andere woorden:
"VB' s dood is NVA's brood. "

Zo zit het in mekaar.

Rusten, vakantie daar kent de sos alles van.

Het is crisis, er moet gewerkt worden.

Brakelaar
14 februari 2014, 10:23
Omdat u mij dwingt me te verdedigen, zal ik dan nog maar eens reageren. Maar dat is dan werkelijk het laatste wat ik hierover zeg. Heel dat gezever over De Wever komt me de strot uit. De Wever zal moeten rust nemen. Liefst vrij lange rust. En de macho blijven uithangen zoals hij de hele tijd tot nu toe heeft gedaan met al datgene wat dit inhoudt, zal hem anders zuur opbreken.

Voor de rest heeft heel dienen De Wever tot nu toe maar weinig gepresteerd. Ver boven zijn paard getild die hele De Wever. In het Vlaams parlement hoort noch ziet men hem , presteert hij niets, maar dan ook aboluut niets. In Antwerpen doet hij het zeker niet beter dan Patrick Janssens.

En moest het resultaat van de NVA zijn wat de laatste voorspellingen zeggen, dan is het ook hier gene vette. Want niettegenstaande de verwoede pogingen van de NVA om andere politici los te weken van hun partij, en niettegenstaande dat de NVA het gemakkelijk heeft om alles af te breken op federaal vlak (terwijl ze zelf geen poot uitsteekt) blijft het uiteindelijk resultaat maar een mager beestje. De enige die echt last heeft van de NVA is het VB. En dus Knuppel, de ene Vlaams-nationalistische broeder 'knuppelt' de andere Vlaams-nationalistische broeder langzaam dood. Met andere woorden:
"VB's dood is NVA's brood. "

Zo zit het in mekaar.

Echt gefrustreerd kan men jou zekers noemen, slaap jij nog rustig nu alles een beetje tegenslaat voor jou, jij moet in behandeling gaan, is echt nodig hoor!

Knuppel
14 februari 2014, 10:51
Omdat u mij dwingt me te verdedigen, zal ik dan nog maar eens reageren. Maar dat is dan werkelijk het laatste wat ik hierover zeg. Heel dat gezever over De Wever komt me de strot uit. De Wever zal moeten rust nemen. Liefst vrij lange rust. En de macho blijven uithangen zoals hij de hele tijd tot nu toe heeft gedaan met al datgene wat dit inhoudt, zal hem anders zuur opbreken.

Voor de rest heeft heel dienen De Wever tot nu toe maar weinig gepresteerd. Ver boven zijn paard getild die hele De Wever. In het Vlaams parlement hoort noch ziet men hem , presteert hij niets, maar dan ook aboluut niets. In Antwerpen doet hij het zeker niet beter dan Patrick Janssens.

En moest het resultaat van de NVA zijn wat de laatste voorspellingen zeggen, dan is het ook hier gene vette. Want niettegenstaande de verwoede pogingen van de NVA om andere politici los te weken van hun partij, en niettegenstaande dat de NVA het gemakkelijk heeft om alles af te breken op federaal vlak (terwijl ze zelf geen poot uitsteekt) blijft het uiteindelijk resultaat maar een mager beestje. De enige die echt last heeft van de NVA is het VB. En dus Knuppel, de ene Vlaams-nationalistische broeder 'knuppelt' de andere Vlaams-nationalistische broeder langzaam dood. Met andere woorden:
"VB's dood is NVA's brood. "

Zo zit het in mekaar.

Het is niet de eerste keer dat jij voor de vlucht kiest omdat je het met argumenten niet kunt halen.

Niemand heeft jou nochtans gedwongen om al op de eerste bladzijde jouw gedacht over De Wever en zijn ziekte te spuien. Je sleurde er zelfs diens" "vetbetaalde cumuls" bij in je hopeloze poging om je giftige gal kwijt te kunnen.

Ook je zever blijven herhalen dat De Wever absoluut niets presteert, dat hij verwoede pogingen doet om andere politici los te weken, en dat de enige die echt last heeft van de N-VA het VB is helpt je niet van je gal en verzuurde oprispingen af. Het zijn immers stuk voor stuk leugens.

-Iemand die het klaarspeelt om van zijn partij veruit de grootste van het land te maken presteerde wel degelijk iets. Iets waar alle andere partijen, inclusief bepaalde gal spuiende individuen van hun alsmaar tanend kiesvee, stikjaloers op zijn.

-Er werd in het verleden, vooral door andere partijen dan de N-VA, met verve bewezen dat partijen die serieus in de lift zitten geen "verwoede pogingen" hoeven te doen om politici uit andere partijen lost te weken. Met de N-VA is dat niet anders. Het zijn fanatieke, blinde mollen die dat niet willen zien maar die integendeel de rollen zelfs omdraaien.

-De N-VA heeft niet alleen het VB leeggezogen, maar �*lle "grote" traditionele partijen in Vlaanderen gedegradeerd tot 10%-plus partijtjes. De VLD misschien zelfs tot een 10%-min partijtje. Dat was enkel mogelijk omdat de traditionele partijen zich lieten doodknuppelen in een federale regering waarin ze zichzelf tot negertjes van de Francofonie lieten kronen.
Tot daar JOUW resultaat van de laatste peilingen.

-"Moeten" staat op stal, en jij staat daar keer op keer bij. Met andere woorden: JIJ hebt niet te beslissen over wat De Wever te doen of te laten heeft. Noch behoor jij tot de dokters die hem behandelen.
Over wat De Wever te doen staat beslist in de eerste plaats De Wever zélf. In De Wever's beslissingen kan van alles een rol spelen, maar zeker niet de "goede raad" van iemand die er met geen mogelijkheid in slaagt om te verhullen dat hij de man met elke vezel van zijn lichaam haat.

ZO zit het in mekaar.

ViveLaBelgique
14 februari 2014, 11:26
Het is niet de eerste keer dat jij voor de vlucht kiest omdat je het met argumenten niet kunt halen.

Argumenten voor wat juist ?

HRobin
14 februari 2014, 11:53
Argumenten voor wat juist ?

Jij geeft hier dus toe dat Het Oosten geen argumenten gebruikt.

ViveLaBelgique
14 februari 2014, 12:19
Jij geeft hier dus toe dat Het Oosten geen argumenten gebruikt.

Inderdaad. Hij geeft gewoon een feitelijke weergave.

hollande
14 februari 2014, 12:56
. Ze wanen zichzelf vaak Napoleon, of zelfs God de Vader.

zoals bart de wever zich Hitler voelde na zijn winst in Antwerpen.

Knuppel
14 februari 2014, 12:58
Inderdaad. Hij geeft gewoon een feitelijke weergave.

De juiste weergave van de feiten geeft niet System uit het Oosten maar Knuppel.

ViveLaBelgique
14 februari 2014, 13:47
De juiste weergave van de feiten geeft niet System uit het Oosten maar Knuppel.

qed.

Xenophon
14 februari 2014, 14:30
zoals bart de wever zich Hitler voelde na zijn winst in Antwerpen.

- lol -

Knuppel
14 februari 2014, 15:27
zoals bart de wever zich Hitler voelde na zijn winst in Antwerpen.

Zegt de man die Bart De Wever met kleine letters schrijft en Hitler met hoofdletter...

Hoe Patrick Janssens zich voelde na zijn verlies zullen we maar niet in herinnering brengen, zeker?

Brakelaar
14 februari 2014, 17:47
http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201210142137-1_janssens-huilt-uit-op-schouders-van-gene-bervoets.jpg

MORPHEUS
14 februari 2014, 18:06
Vooral afwezig bij den oosterweel

lag op het intensieve weet u wel.

Maar Elio moest wel naar de tandarts als het gehele land in crisis was.
Een 1000 mg pijnstiller zou toch ook volstaan hebben zeker ?

4x10E6
14 februari 2014, 18:10
Indien BDW afwezig zou moeten blijven in de komende verkiezingscampagne is dit een belangrijk politiek feit, gezien zijn belang voor de N-VA.
Hopelijk blijft alles zoals voorzien en kunnen over een normaal verloop van de verkiezingen spreken.




http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1792939/2014/02/13/Bart-De-Wever-ligt-opnieuw-in-het-ziekenhuis.dhtml
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140213_00977553



anselmo bevestigt : nv-a is niet alleen een éénthemapartij, maar ook een éénmanspartij ..

.. overigens spoedige beterschap gewenst aan de grote gouwleider ..

MORPHEUS
14 februari 2014, 18:14
Dat hoeft niet per se zo te zijn. Maar toppolitici moeten er wel 'staan'. Elke dag.

Wat er ook van zij, ik wens hem toch van harte beterschap!

groot gelijk, hoe ze er staan speelt geen rol. als ze er maar staan

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQEMizkx56bgFP_Tq4VaapJeEvwumdAl fFL3VtFph-PbxIJwkFt5A

MORPHEUS
14 februari 2014, 18:18
Moeten staat op stal.

Mijn houding tegenover politieke opponenten is in de regel gebaseerd op feitenmateriaal. In tegenstelling tot jouw haatpraat staaf ik hetgeen ik beweer in de regel met citaten en links.
Jouw houding tegenover De Wever, de N-VA en Vlaams-nationalisten berust op pure, onvervalste haat. Dat bewijs je met 99% van je posts.

amen

heb ook die indruk van het Oosten.

MORPHEUS
14 februari 2014, 18:26
:lol:

Op de verkeerde plaats. hij zou beter geschiedenis les gaan geven meer stress kan die sukkel niet aan.
hopelijk moet de ziekenkas niet tussenkomst, dat zou erg zijn voor iemand die de sociale diensten wil afbreken.

ps.
geen beterschap gewenst.

ik probeer u te begrijpen, maar het lukt me niet.

ik vind geen ladder die lang genoeg is om af te zakken naar uw niveau om het te begrijpen.

Wellicht stond u ook te juichen als pim fortuyn vermoord werd

MORPHEUS
14 februari 2014, 18:44
zoals bart de wever zich Hitler voelde na zijn winst in Antwerpen.

is er nog een foto beschikbaar van Patrick jannsens die met hakenkruis t shirt door a'pen liep ?

Die zal zich pas hitler gevoeld hebben en gedacht hebben : ooit pak ik deze stad "

hollande
14 februari 2014, 20:01
ik probeer u te begrijpen, maar het lukt me niet.

ik vind geen ladder die lang genoeg is om af te zakken naar uw niveau om het te begrijpen.

Wellicht stond u ook te juichen als pim fortuyn vermoord werd

om het met uw woorden te schrijven.

ik vind geen ladder die lang genoeg is om af te zakken naar uw niveau om het te begrijpen.

(wat komt die hollander hier te pas, ik woon daar niet.)

Knuppel
15 februari 2014, 01:21
is er nog een foto beschikbaar van Patrick jannsens die met hakenkruis t shirt door a'pen liep ?

Die zal zich pas hitler gevoeld hebben en gedacht hebben : ooit pak ik deze stad "

Deze is beter:

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJw5GnPu04NGl8tzsTm51n19eR37dGB jFWyr7hQdu19O448wdNhQ

HRobin
15 februari 2014, 08:25
:lol:

Op de verkeerde plaats. hij zou beter geschiedenis les gaan geven meer stress kan die sukkel niet aan.
hopelijk moet de ziekenkas niet tussenkomst, dat zou erg zijn voor iemand die de sociale diensten wil afbreken.

ps.
geen beterschap gewenst.

Je hebt al betere provocatieve berichten geschreven, dit is een van je mindere.

MORPHEUS
15 februari 2014, 08:45
.[/B]

(wat komt die hollander hier te pas, ik woon daar niet.)

begrijpt u het niet ?

wel, Pim Fortuyn was een democratisch verkozen rechtse politieker.

Op een dag werd die omwille van zijn politieke ideeën vermoord.
een kaakslag voor de democratie.

Maar bepaalde linkse rakkers vonden dit prachtig !!!!!!!!!!!!!!

denk maar aan de vlaamse dierenvriend nr 1 Chris Dusauchoit .

Die had geen slecht gevoel ( ????? ) bij het vernemen dat Pim vermoord werd. Hij betreurde de moord zelfs niet.

http://www.standaard.be/cnt/dst24012003_070

Een mens vraagt zich af, vanwaar dergelijk ondemocratisch gevoel komt

we weten allemaal waaruit dit komt . HAAT !!!!!!!!!!

Wel Hollande, ik lees veel haat in uw posts tegen NVA, Vlaams nationalisten, Bart Dewever.
Ik neem aan op basis van uw wekelijkse haat die u hier blijkbaar moet ventileren op Politics, dat u ook van mening zou zijn dat

bij het overlijden van Dewever bijvoorbeeld in het ziekenhuis

u ook zou geen slecht gevoel hebben bij het vernemen van het overlijden en het zelfs niet zou betreuren.

er zit enorm veel haat in wat u schrijft , dat u Dewever geen beterschap wenst.


u heeft blijkbaar problemen met de democratie ( dat ieder mens zijn eigen politieke mening heeft ).
En dat probleem zet zich om in haat ,gericht tegen wie andere politieke mening heeft dan u.

om deze haat te ventileren, zoekt u politics.be op. En gaat u actief al wat NVA, Vlaams nationalist en Barrt Dewever is gaan bestempelen als nazi, crapuul, ..............

zielig , echt zielig.

zoals ik al zei. ik vind geen ladder die lang genoeg is om te zakken naar uw niveau

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSGE2Z1VDAI6wFBxtW932QoM6ig5Yeq7 wvmErJ20o6T7pn7z3qF5g

Henri1
15 februari 2014, 11:03
groot gelijk, hoe ze er staan speelt geen rol. als ze er maar staan

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQEMizkx56bgFP_Tq4VaapJeEvwumdAl fFL3VtFph-PbxIJwkFt5A

Michel heeft geleefd zoals hij dat wilde.
Wellicht is hij ook zo gestorven.

Ik heb 'm persoonlijk gekend, u blijkbaar niet.

quercus
15 februari 2014, 11:57
ik probeer u te begrijpen, maar het lukt me niet.

ik vind geen ladder die lang genoeg is om af te zakken naar uw niveau om het te begrijpen.

Wellicht stond u ook te juichen als pim fortuyn vermoord werd

Al gemerkt dat die bewonderaar van "La France et son président" eigenlijk nooit de minste poging doet om met argumenten voor de dag te komen? Hij blijft, als een vliegenlarve maar voortwroeten in de materie die hem na aan het hart ligt en waarmee hij toch zo graag naar anderen gooit: nazi-stront. Eigenlijk is dergelijk sujet onze aandacht niet waard.

MORPHEUS
15 februari 2014, 12:56
Michel heeft geleefd zoals hij dat wilde.
Wellicht is hij ook zo gestorven.

Ik heb 'm persoonlijk gekend, u blijkbaar niet.

ik hem niet persoonlijk gekend.
Jammer, ik neem aan dat hij als mens prachtig moet geweest zijn. Sociaal, met gevoel voor humor.

Ik moet het doen met de info uit de media.
Net zoals ik het moet doen met info uit de media over bijvoorbeeld Bart De wever.

Net zoals u dat ook doet over Dewever en Bracke. Zonder ze persoonlijk te kennen.

Ik kan begrijpen dat mijn foto over Michel kwetsend bij u kan over komen als zijn Vriend. Vooral als die intussen overleden is.
Als dit zo is, sorry. Het was niet mijn bedoeling.

MORPHEUS
15 februari 2014, 13:01
Al gemerkt dat die bewonderaar van "La France et son président" eigenlijk nooit de minste poging doet om met argumenten voor de dag te komen? Hij blijft, als een vliegenlarve maar voortwroeten in de materie die hem na aan het hart ligt en waarmee hij toch zo graag naar anderen gooit: nazi-stront. Eigenlijk is dergelijk sujet onze aandacht niet waard.

ergens blijf ik geloven in het goede in de mens.
en dat we dat kunnen bovenhalen.
maar de persoon in kwestie moet zich dan wel bewust zijn van zijn kwade kant.
Als we daar niet in slagen en zijn haat zal blijven groeien , dan ..............

Knuppel
15 februari 2014, 13:40
Michel heeft geleefd zoals hij dat wilde.
Wellicht is hij ook zo gestorven.

Ik heb 'm persoonlijk gekend, u blijkbaar niet.

Dat verklaart veel.

Knuppel
15 februari 2014, 13:46
Ik kan begrijpen dat mijn foto over Michel kwetsend bij u kan over komen als zijn Vriend.

Niets kwetst meer dan de waarheid.

Indien deze foto’s niet genomen waren had ook niemand ze kunnen gebruiken.

Remspoortobback
15 februari 2014, 14:21
Michel heeft geleefd zoals hij dat wilde.
Wellicht is hij ook zo gestorven.

Ik heb 'm persoonlijk gekend, u blijkbaar niet.

Een groot verlies voorn inbev

Knuppel
15 februari 2014, 14:35
Een groot verlies voorn inbev

:lol::lol::lol:

Voor inbev en voor Henri.

Twee handen op één vol gezopen francofone buik.

Henri1
15 februari 2014, 15:45
Niets kwetst meer dan de waarheid.

Indien deze foto’s niet genomen waren had ook niemand ze kunnen gebruiken.

Wat een gezever zeg.

Omdat hij graag een glas dronk maakt hem niet tot paria.
Als we al de mensen die dat doen buiten de maatschappij moeten sluiten blijven er nog weinig over.

Michel was een politieker zoals er weinigen rondlopen/liepen.
Hij leefde tussen de mensen.
Hij kende zijn kiezers.
Hij kende hun problemen.
Hij hielp hen als ze ergens mee zaten.
Hij was een joviaal en warm mens.
Dat legde hem geen windeieren. In Ans was hij populairder dan eender wie.

Hij is niet meer, maar zijn zoon is ook goed bezig.
Die zit in Herstal, en ook daar werkt dezelfde manier van aan politiek doen.

—————


De politici waarmee u dweept zijn onpersoonlijke koude en harde mensen die erop uit zijn de sociale verworvenheden op een zijspoor te zetten. Het resultaat zal zijn meer armen, meer daklozen en meer armoede.
Is het dat vlaanderen dat u wenst ?

U mag zichzelf decoreren.

Another Jack
15 februari 2014, 16:01
Top-politici moeten beschikken over een ijzersterke gezondheid.
Het is intussen duidelijk dat dit hier niet het geval is.

Ook over zijn mentale weerbaarheid heb ik zo mijn twijfels...

Uiteraard is het nu niet de moment om daarop te focussen, alles zal dan ook in het werk gesteld worden om dit te minimaliseren.

MORPHEUS
15 februari 2014, 16:35
Wat een gezever zeg.

Omdat hij graag een glas dronk maakt hem niet tot paria.
Als we al de mensen die dat doen buiten de maatschappij moeten sluiten blijven er nog weinig over.

Michel was een politieker zoals er weinigen rondlopen/liepen.
Hij leefde tussen de mensen.
Hij kende zijn kiezers.
Hij kende hun problemen.
Hij hielp hen als ze ergens mee zaten.
Hij was een joviaal en warm mens.
Dat legde hem geen windeieren. In Ans was hij populairder dan eender wie.

Hij is niet meer, maar zijn zoon is ook goed bezig.
Die zit in Herstal, en ook daar werkt dezelfde manier van aan politiek doen.

—————


De politici waarmee u dweept zijn onpersoonlijke koude en harde mensen die erop uit zijn de sociale verworvenheden op een zijspoor te zetten. Het resultaat zal zijn meer armen, meer daklozen en meer armoede.
Is het dat vlaanderen dat u wenst ?

U mag zichzelf decoreren.



Iedereen zal Michel wel herinneren op zijn manier.

Als ik Michel zou moeten evalueren, dan moet ik dat splitsen

Enerzijds zijn persoonlijkheid
Anderzijds zijn politieke carrière , zijn politieke verantwoordelijkheid en zijn politiek nalatenschap.

Op politiek niveau is mijn evaluatie niet zo best.
Op een moment werd hij minister van pensioen. En dit in een periode dat het vijf voor twaalf was voor de pensioenen. Hervormingen drongen zich op en hoe langer er uitstel kwam, hoe drastischer de maatregels gingen moeten zijn. Een oplossong uitstellen zorgde voor een parabolisch effect in het pensioenstelsel.

Deze politieke verantwoordelijkheid lag bij Michel en hij deed niets effectief. Wel een groen boekje schrijven met plannen, maar op het moment dat het moest gebeuren, niets.
Dit is ook het politiek nalatenschap van Michel. Ik vind het bijzonder laf van de PS dat ze zelf het lef niet hadden om deze puinhoop op te ruimen. Men heeft moeten , in hun domein , een OVLD minister aanstellen die onpopulaire maatregelen moest nemen.

Waar ik ook bedenkingen bij heb, is het kiesgedrag in Ans. Met alle respect , maar ik heb een gevoel dat verkiezingen en prins carnaval in Ans op dezelfde campagne werden gevoerd. Op café dus.
Uiteraard, Henri, ik ken Ans niet.
Ik kom er jaarlijks maar één keer met de moto , omwille van de klassieker Liege- Bastogne – Liege.

Lees vooral dat ik niet schrijf Luik-B-L, uit respect voor traditie.

peter1962
15 februari 2014, 16:49
Iedereen zal Michel wel herinneren op zijn manier.

Als ik Michel zou moeten evalueren, dan moet ik dat splitsen

Enerzijds zijn persoonlijkheid
Anderzijds zijn politieke carrière , zijn politieke verantwoordelijkheid en zijn politiek nalatenschap.

Op politiek niveau is mijn evaluatie niet zo best.
Op een moment werd hij minister van pensioen. En dit in een periode dat het vijf voor twaalf was voor de pensioenen. Hervormingen drongen zich op en hoe langer er uitstel kwam, hoe drastischer de maatregels gingen moeten zijn. Een oplossong uitstellen zorgde voor een parabolisch effect in het pensioenstelsel.

Deze politieke verantwoordelijkheid lag bij Michel en hij deed niets effectief. Wel een groen boekje schrijven met plannen, maar op het moment dat het moest gebeuren, niets.
Dit is ook het politiek nalatenschap van Michel. Ik vind het bijzonder laf van de PS dat ze zelf het lef niet hadden om deze puinhoop op te ruimen. Men heeft moeten , in hun domein , een OVLD minister aanstellen die onpopulaire maatregelen moest nemen.

Waar ik ook bedenkingen bij heb, is het kiesgedrag in Ans. Met alle respect , maar ik heb een gevoel dat verkiezingen en prins carnaval in Ans op dezelfde campagne werden gevoerd. Op café dus.
Uiteraard, Henri, ik ken Ans niet.
Ik kom er jaarlijks maar één keer met de moto , omwille van de klassieker Liege- Bastogne – Liege.

Lees vooral dat ik niet schrijf Luik-B-L, uit respect voor traditie.

:-) Aha, nog ne moto liefhebber.

MORPHEUS
15 februari 2014, 16:52
:-) Aha, nog ne moto liefhebber.

Honda PC 800

jammer van de Waalse wegen hé tegenwoordig

Knuppel
15 februari 2014, 19:42
Iedereen zal Michel wel herinneren op zijn manier.

Als ik Michel zou moeten evalueren, dan moet ik dat splitsen

Enerzijds zijn persoonlijkheid
Anderzijds zijn politieke carrière , zijn politieke verantwoordelijkheid en zijn politiek nalatenschap.

Op politiek niveau is mijn evaluatie niet zo best.
Op een moment werd hij minister van pensioen. En dit in een periode dat het vijf voor twaalf was voor de pensioenen. Hervormingen drongen zich op en hoe langer er uitstel kwam, hoe drastischer de maatregels gingen moeten zijn. Een oplossong uitstellen zorgde voor een parabolisch effect in het pensioenstelsel.

Deze politieke verantwoordelijkheid lag bij Michel en hij deed niets effectief. Wel een groen boekje schrijven met plannen, maar op het moment dat het moest gebeuren, niets.
Dit is ook het politiek nalatenschap van Michel. Ik vind het bijzonder laf van de PS dat ze zelf het lef niet hadden om deze puinhoop op te ruimen. Men heeft moeten , in hun domein , een OVLD minister aanstellen die onpopulaire maatregelen moest nemen.

Waar ik ook bedenkingen bij heb, is het kiesgedrag in Ans. Met alle respect , maar ik heb een gevoel dat verkiezingen en prins carnaval in Ans op dezelfde campagne werden gevoerd. Op café dus.
Uiteraard, Henri, ik ken Ans niet.
Ik kom er jaarlijks maar één keer met de moto , omwille van de klassieker Liege- Bastogne – Liege.

Lees vooral dat ik niet schrijf Luik-B-L, uit respect voor traditie.

Schitterend!

Knuppel
15 februari 2014, 19:45
Honda PC 800

jammer van de Waalse wegen hé tegenwoordig

Ik reed met een Honda Custom 650 CC met vier cylinders.

De Waalse wegen waren j�*ren geleden ook al niet je dat.

Mooi hé?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/91/Honda_Cb650Custom.jpg/300px-Honda_Cb650Custom.jpg