PDA

View Full Version : vreemdeling


jusbou
6 september 2004, 20:26
onder mijn naam staat steeds vreemdeling maar ik kan dit blijkbaar niet veranderen in iets anders, hoe moet dit?

Vlaanderen Boven
6 september 2004, 21:26
Dat kan alleen veranderen naarmate je posts stijgen denk ik.

Maakt me wel nieuwsgierig wat ik heb

doggy
6 september 2004, 21:29
onder mijn naam staat steeds vreemdeling maar ik kan dit blijkbaar niet veranderen in iets anders, hoe moet dit?maak u geen zorgen, vanaf 100 posts is dat akelige gevoel voorbij ;-)

thePiano
6 september 2004, 22:55
onder mijn naam staat steeds vreemdeling maar ik kan dit blijkbaar niet veranderen in iets anders, hoe moet dit?
Bent U een Belg of bent U een vreemdeling? Eerlijk zijn hé! Want de computers van dit forum houdt niemand voor de gek! :P

Fieseler
6 september 2004, 23:04
onder mijn naam staat steeds vreemdeling maar ik kan dit blijkbaar niet veranderen in iets anders, hoe moet dit?
Als je jouw naam mooier op je pc wilt zien staan smijt dan al onmiddellijk die lelijke trikoloor in de vuilnismand...
ik zal je een paar wimpels van mij lenen zie...:vlaander: :vlaander:

bruut geweld
7 september 2004, 00:22
u bent een vreemdeling ?

godverdekke ! is't weer zo ja , EIGEN FORUMMERS EERST !!

just kidding : 8-) wees welgekomen, na uw 100 postige assimilatie bent u al wat minder forumvreemd...

Ke Nan
7 september 2004, 07:38
onder mijn naam staat steeds vreemdeling maar ik kan dit blijkbaar niet veranderen in iets anders, hoe moet dit?
Actief(veel posten) participeren aan onze samenleving(dit forum) en ge zult al rap een burger zijn.

doggy
7 september 2004, 10:42
een 65-tal fotookes posten in de babe-thread, misschien?
;-)

jan hyoens
7 september 2004, 10:52
onder mijn naam staat steeds vreemdeling maar ik kan dit blijkbaar niet veranderen in iets anders, hoe moet dit?
iemand uit belgië-la belgique is hier een vreemdeling! Pas u aan of verhuis!8)

Astenblieft mensen
7 september 2004, 11:12
oei, en ik: vrouw, nederlander en nog jong en vooral niet onschuldig is hier al Parlementsvoorzitter.... tiens tiens. de wereld is oneerlijk verdeeld he. ;-)

Ke Nan
7 september 2004, 11:37
oei, en ik: vrouw, nederlander en nog jong en vooral niet onschuldig is hier al Parlementsvoorzitter.... tiens tiens. de wereld is oneerlijk verdeeld he. ;-)
Niet onschuldig? Hmmm, verklaar.:twisted:

doggy
7 september 2004, 12:11
iemand uit belgië-la belgique is hier een vreemdeling! Pas u aan of verhuis!8)koest!

in uw mand!

;-)

jusbou
10 september 2004, 13:44
test

Jeroen
10 september 2004, 13:49
Euhm?

Maar zou je die afbeelding in je signature *iets* kleiner willen maken, dit is veeeeel te groot ;)

jusbou
10 september 2004, 14:15
Euhm?

Maar zou je die afbeelding in je signature *iets* kleiner willen maken, dit is veeeeel te groot ;)
ik ben bezig

jan hyoens
10 september 2004, 14:19
ik ben bezig
Die lelijke mot mag je ook wegdoen! neem gewoon volgende smilie::vlaander:

jusbou
10 september 2004, 14:38
de nieuwe look is af, wa schoon plaatjes et c'est partiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tzuvar Raemborr
10 september 2004, 17:05
et c'est partiiiiiiiiiiiiiiiiiii
En ni willen luisteren eh Jan? 't is toch wat met dat nieuw grut! :D

*M@g!C*
10 september 2004, 18:14
En ni willen luisteren eh Jan? 't is toch wat met dat nieuw grut! :D
Idd, waar zijn de *tijden* ;-)

Vlaanderen Boven
10 september 2004, 18:52
Geregistreerd op: Mar 2004
Kzou maar niet te veel zeggen newbie ;-)

ingenious
10 september 2004, 18:58
oei, en ik: vrouw, nederlander en nog jong en vooral niet onschuldig is hier al Parlementsvoorzitter.... tiens tiens. de wereld is oneerlijk verdeeld he. ;-)
ondertussen ben je al opgeklommen tot staatssecretaris! je maakt wel verdacht snel promotie :?

ondertussen neem ik de functie van parlementsvoorzitter over. vrouwen aan de macht! ;-)

Tzuvar Raemborr
10 september 2004, 19:47
oei, en ik: vrouw, nederlander en nog jong en vooral niet onschuldig is hier al Parlementsvoorzitter.... tiens tiens. de wereld is oneerlijk verdeeld he. ;-)

ondertussen ben je al opgeklommen tot staatssecretaris! je maakt wel verdacht snel promotie :?

ondertussen neem ik de functie van parlementsvoorzitter over. vrouwen aan de macht! ;-)
Dat riekt hier naar "positieve" discriminatie van vrouwen en allochtonen.

labyrinth
11 september 2004, 11:44
ik ben bezigZe willen gewoon dat u er een Vlaamse hoeve op plakt...... ;-)

Sunshine
11 september 2004, 16:16
ondertussen ben je al opgeklommen tot staatssecretaris! je maakt wel verdacht snel promotie :?

ondertussen neem ik de functie van parlementsvoorzitter over. vrouwen aan de macht! ;-)
Vrouwen aan de macht ... mag best op voorwaarde dat ze een extreem-rechtse visie dragen, zoniet komt vroeg of laat arrestatie wegens landsverraad voor het negeren van het vreemdelingenprobleem en het creeëren van een voedingsbodem voor allochtoonse criminaliteit.
Als gebouw voor de bewaring van de gearresteerden kan wel een geschikte locatie gevonden worden in .... bijvoorbeeld Breedonck.

nou nou
11 september 2004, 16:59
bijvoorbeeld Breedonck.
Tss. Als de nazi's tegenwoordig de namen van hun eigen kampen al niet meer kunnen schrijven... veel succes met uw arrestaties eh.

Jeroen
11 september 2004, 17:06
De vraag in de startpost is ondertussen beantwoord? ;)