PDA

View Full Version : Bin Laden: verkiezingsstunt?


jOOSt
10 september 2004, 10:20
Bin Laden zou al een tijdje vast zitten volgens het iraanse persbureau IRNA. Dat de arrestatie nog niet publiek gemaakt is, heeft volgens de zender te maken met de wens van de Amerikaanse president Bush de vangst pas te willen onthullen als de Amerikaanse verkiezingen worden gehouden. Wat denken jullie hier van?

Rock Against Communism
10 september 2004, 10:39
Bin Laden zou al een tijdje vast zitten volgens het iraanse persbureau IRNA. Dat de arrestatie nog niet publiek gemaakt is, heeft volgens de zender te maken met de wens van de Amerikaanse president Bush de vangst pas te willen onthullen als de Amerikaanse verkiezingen worden gehouden. Wat denken jullie hier van? Ik denk dat het al snel zou uitlekken en zou uitkomen moest Bin Laden daadwerkelijk "gepakt" zijn. Toch ben ik van mening dat men hem ergens heeft omsingeld of in een onmogelijke positie gebracht. Of ze weten bijvoorbeeld dat hij in d�*e bergketen of rotsformatie zit. Het zou een enorme "boost" geven aan zijn populariteit, en dat is ook wat ik hoop.

Chipie
10 september 2004, 14:05
Wie van de vier is Bin Laden?

http://www.centrumit.nl/~mariomarja/reis2003_2004/images/Onderweg3.jpg

jOOSt
10 september 2004, 14:22
Wie van de vier is Bin Laden?





http://www.centrumit.nl/~mariomarja/reis2003_2004/images/Onderweg3.jpg



Misschien zit hij wel in de groene zak...

ray
10 september 2004, 21:05
ik geloof er ook in dat we binnnen een paar maanden bericht krijgen dat hij 'plots' zou opgepakt zijn

senator
11 september 2004, 00:21
Moesten ze hem een paar dagen voor de verkiezingen vangen, dat zou veel te doorzichtig zijn. Zelfs de domste amerikaan zou daar vragen bij stellen. Ik denk zelfs dat het een averechts effect kan hebben, moesten ze hem net vangen op dat 'ideale' moment.
Langs de andere kant, de domheid van mensen mag men nooit onderschatten.

Jonas Elossov
11 september 2004, 00:54
Bush wil Bin Laden helemaal niet vangen, als oude vriend aan huis, zou dat toch niet gepast zijn, hem in een cel te steken.

Pelgrim
11 september 2004, 13:32
Het zou een enorme "boost" geven aan zijn populariteit, en dat is ook wat ik hoop.
Hiermee wilt ge dus impliciet zeggen dat behalve wat terroristjes jagen de Bushesmannen niet veel voor hun land gedaan hebben?

Tjeerd
11 september 2004, 14:18
Is dit niet een oud bericht?
IRNA kwam een paar maanden geleden met zulk nieuws naar buiten, maar ontkende later zijn eigen bericht. Desalniettemin zou het best waar kunnen zijn.

Phrea|K
11 september 2004, 14:21
Langs de andere kant, de domheid van mensen mag men nooit onderschatten.Waarheid als een koe. :thumbsup: