PDA

View Full Version : Seks is beter dan ontwikkelingshulp


heet-manneken
11 september 2004, 16:57
Ontwikkelingshulp heeft nog niet veel ontwikkeling gebracht in de ontwikkelingslanden. Beter is het de internationale handel, e.d. te stimuleren. Ook het sekstoerisme kan de de ontwikkelingslanden vooruit helpen. De ontwikkelingslanden zouden er dan ook beter aan doen het sekstoerisme verder te stimuleren (en enigzins te reglementeren om misbruiken weg te werken). Ook zouden jonge, aantrekkelijke vrouwen (op voorwaarde dat ze geen aids hebben) de kans moeten krijgen om tijdelijk in het Westen hun diensten te komen aanbieden. Na een aantal jaren (als ze hun beste tijd gehad hebben) kunnen ze dan terugkeren naar hun herkomstland en met het hier verdiende geld in hun eigen land een nieuw leven beginnen. Dat zou de economieën van die landen enorm stimuleren. Ontwikkelingshulp zou bijgevolg overbodig worden.

kelt
11 september 2004, 17:01
8o

kelt
11 september 2004, 17:02
Er zijn zo van die momenten dat ik me afvraag:
Word ik oud? Droom ik? Lees ik dit nu echt? 8O

oriana
11 september 2004, 18:10
Er zijn zo van die momenten dat ik me afvraag:
Word ik oud? Droom ik? Lees ik dit nu echt? 8O1* enkel met een dag tegelijk
2* neen
3* ik vrees van wel

psst... die kerel is http://www.cuttingedge.be/cuttingforum/images/smiles/bduh.gif

JusticeLover
11 september 2004, 18:34
Ontwikkelingshulp heeft nog niet veel ontwikkeling gebracht in de ontwikkelingslanden. Beter is het de internationale handel, e.d. te stimuleren. Ook het sekstoerisme kan de de ontwikkelingslanden vooruit helpen. De ontwikkelingslanden zouden er dan ook beter aan doen het sekstoerisme verder te stimuleren (en enigzins te reglementeren om misbruiken weg te werken). Ook zouden jonge, aantrekkelijke vrouwen (op voorwaarde dat ze geen aids hebben) de kans moeten krijgen om tijdelijk in het Westen hun diensten te komen aanbieden. Na een aantal jaren (als ze hun beste tijd gehad hebben) kunnen ze dan terugkeren naar hun herkomstland en met het hier verdiende geld in hun eigen land een nieuw leven beginnen. Dat zou de economieën van die landen enorm stimuleren. Ontwikkelingshulp zou bijgevolg overbodig worden.
ahaahahahhahaahah
aajajajajajjaajahahaha
ahahahahahahahahah
ahahahahahahahahh

Shizie
11 september 2004, 18:39
LOOOOL :P

een probleem : om sex toeristen aan te trekken heb je mooie blanke mensen nodig, en die zijn er niet in ontwikkelingslanden..

:)

Flippend Rund
11 september 2004, 19:57
Ik ben voorstander van legalisering van prostitutie. Ik ben ook voorstander van eerlijke handel met derdewereldlanden. Dus a priori vind ik dit eigenlijk niet zo'n belachelijk idee.

uwagan
11 september 2004, 20:29
LOOOOL :P

een probleem : om sex toeristen aan te trekken heb je mooie blanke mensen nodig, en die zijn er niet in ontwikkelingslanden..

:)Achter de raampjes langs het Noordstation zit het toch vol met blanke Oost-Europese vrouwen.

Shizie
11 september 2004, 21:18
oost europese landen zijn geen ontwikkelingslanden jongske ;p
ze krijgen ook geen "ontwikkelingshulp"

tomm
11 september 2004, 23:01
eigenlijk nog geen zo'n dom idee, en waarom eigenlijk die geshockeerde reacties, iedereen vindt tegenwoordig toch dat "prostitutie moet kunnen" en welke sex dan ook tussen 2 "consenting adults" moet kunnen???
Prostitutie maakt deel uit van de sterke groei die Thailand kende in de jaren '8 en '90, da's algemeen gekend. En het kan niet ontkent worden dat veel toeristen Cuba bezoeken voor meer dan zon, zee en salsa alleen... (trouwens niet alleen mannen ook vrouwen)
persoonlijk heb ik daar wat morele vragen bij, maar als prostitutiend erkend wordt als een officieel beroep in Nl bvb. waarom kunnen derde wereld landen dan niet hun "natural resources" inzetten???

Sam
11 september 2004, 23:04
psst... die kerel is http://www.cuttingedge.be/cuttingforum/images/smiles/bduh.gif
Goeie analyse ;-)

Rock Against Communism
11 september 2004, 23:05
maar als prostitutiend erkend wordt als een officieel beroep in Nl bvb. waarom kunnen derde wereld landen dan niet hun "natural resources" inzetten??? :-D

oriana
12 september 2004, 01:40
eigenlijk nog geen zo'n dom idee, en waarom eigenlijk die geshockeerde reacties, iedereen vindt tegenwoordig toch dat "prostitutie moet kunnen" en welke sex dan ook tussen 2 "consenting adults" moet kunnen???
Prostitutie maakt deel uit van de sterke groei die Thailand kende in de jaren '8 en '90, da's algemeen gekend. En het kan niet ontkent worden dat veel toeristen Cuba bezoeken voor meer dan zon, zee en salsa alleen... (trouwens niet alleen mannen ook vrouwen)
persoonlijk heb ik daar wat morele vragen bij, maar als prostitutiend erkend wordt als een officieel beroep in Nl bvb. waarom kunnen derde wereld landen dan niet hun "natural resources" inzetten???
ja, 't is dat die hoertjes uit de derde wereld hier allemaal uit vrije wil zijn hee :roll:
En in Thailand zijn er ook vele misbruiken, tuurlijk, laat ons die hier halen, vooral de kinderen hee, want die sexsector tiert daar welig :roll:

tomm
12 september 2004, 04:59
ja, 't is dat die hoertjes uit de derde wereld hier allemaal uit vrije wil zijn hee :roll:
En in Thailand zijn er ook vele misbruiken, tuurlijk, laat ons die hier halen, vooral de kinderen hee, want die sexsector tiert daar welig :roll:
veel toch, althans in Antwerpen en Brussel, het is onzin te denken dat het allemaal onschuldige slachtoffers zijn, de meeste kiezen er echt voor, behalve dan enkele gevallen waar sprake is van misbruik of minderjarigen. Neem bvb. al die Nigeriaanse vrouwen, die weten heel goed waar ze mee bezig zijn en kiezen ervoor. Ik ben persoonlijk tegen prostitutie maar die hypocrisie van "alles moet kunnen" maar anderzijds de moraalridder gaan uithalen moet eens afgelopen zijn, als alles moet kunnen moeten die vrouwen kunnen ingezet worden voor hun land.

Marco
12 september 2004, 09:58
Of het het probleem van de derde wereld gaat oplossen weet ik niet.
Maar sex tussen instemmende volwassenen (al of niet tegen betaling) moet kunnen. Ook de 'spelletjes' zoals SM en wat is er nog allemaal, moet kunnen. Het kernbegrip is dat volwassenen vrij zijn te doen wat ze willen zonder een ander te schaden.

Ke Nan
12 september 2004, 10:08
Bonobo's lossen al hun problemen op met seks.

heet-manneken
12 september 2004, 12:31
ahaahahahhahaahah
aajajajajajjaajahahaha
ahahahahahahahahah
ahahahahahahahahh
Is dat zo'n typische primitieve reactie van een Islamiet? Wel, dan hebben de hier verblijvende Islamieten nog een lange weg af te leggen inzake seksuele integratie.

oriana
12 september 2004, 14:01
Is dat zo'n typische primitieve reactie van een Islamiet? Wel, dan hebben de hier verblijvende Islamieten nog een lange weg af te leggen inzake seksuele integratie.tiens tiens
het masker valt weeral af
je krijgt evengoed van mij en anderen tegenkantingen, ik verklaarde je zelfs gek, maar je pikt hém eruit om eventjes op zijn afkomst te kappen?
zielig hoor, heb je geen argumenten dat je op de persoonlijke toer moet gaan?

Rock Against Communism
12 september 2004, 15:23
tiens tiens
het masker valt weeral af
je krijgt evengoed van mij en anderen tegenkantingen, ik verklaarde je zelfs gek, maar je pikt hém eruit om eventjes op zijn afkomst te kappen?
zielig hoor, heb je geen argumenten dat je op de persoonlijke toer moet gaan? hij is gewoon seksueel geperverteerd en gefrustreerd;-)

parcifal
13 september 2004, 09:23
Ontwikkelingshulp heeft nog niet veel ontwikkeling gebracht in de ontwikkelingslanden. Beter is het de internationale handel, e.d. te stimuleren. Ook het sekstoerisme kan de de ontwikkelingslanden vooruit helpen. De ontwikkelingslanden zouden er dan ook beter aan doen het sekstoerisme verder te stimuleren (en enigzins te reglementeren om misbruiken weg te werken). Ook zouden jonge, aantrekkelijke vrouwen (op voorwaarde dat ze geen aids hebben) de kans moeten krijgen om tijdelijk in het Westen hun diensten te komen aanbieden. Na een aantal jaren (als ze hun beste tijd gehad hebben) kunnen ze dan terugkeren naar hun herkomstland en met het hier verdiende geld in hun eigen land een nieuw leven beginnen. Dat zou de economieën van die landen enorm stimuleren. Ontwikkelingshulp zou bijgevolg overbodig worden.

Ook grotendeels mee eens.
Wat voorop staat is natuurlijk de legalisering van prostitutie in
Belgie (of beter nog in de EU).

Het zou zeker niet slecht zijn moesten Aziatische, Afrikaanse
en Oost-Europese vrouwen daarna een tijdelijke 'werkvergunning'
krijgen, wat hen de kans biedt om op legale manier hier
een mooi centje bij te verdienen dat dan kan geinvesteerd worden
in hun thuisland.

Deze toestand is in feite reeds grotendeels zo, zij het dan illegaal
via mensenhandelaars die 'karakterdanseressen' invoeren en
pooiers die hun meisjes uitbuiten.

TomT
13 september 2004, 09:49
En het kan niet ontkent worden dat veel toeristen Cuba bezoeken voor meer dan zon, zee en salsa alleen... (trouwens niet alleen mannen ook vrouwen)Ik ken redelijk veel van seksuologie, dat ten eerste. Ten tweede, als U mij kan bewijzen dat een vrouw in Cuba gaat betalen om in bed te duiken met een man, dan ga ik naakt van het zuiden van Cuba naar het noorden van Cuba lopen, op mijn handen nog wel.

parcifal
13 september 2004, 10:09
Ik ken redelijk veel van seksuologie, dat ten eerste. Ten tweede, als U mij kan bewijzen dat een vrouw in Cuba gaat betalen om in bed te duiken met een man, dan ga ik naakt van het zuiden van Cuba naar het noorden van Cuba lopen, op mijn handen nog wel.


Haal dan uw talkpoeder en zonnebrandcreme maar boven. :lol: :lol:
Het is een bekend feit dat vele blanke vrouwen (op leeftijd) Cuba
bezoeken om (idd. tegen betaling) een paar dagen of weken te
mogen genieten van de attenties van een 'latin lover'.

Als u een zwarte lover wilt huren als vrouw dan is Senegal de
place to be. Je zou daar eens op het strand moeten gaan zien.
De schellen zouden u snel van de ogen vallen.

Met bovenstaande zaken is trouwens helemaal niets mis.
Het past enkel niet in uw vooroordelen over prostitutie.

TomT
13 september 2004, 10:42
Haal dan uw talkpoeder en zonnebrandcreme maar boven. :lol: :lol:
Het is een bekend feit dat vele blanke vrouwen (op leeftijd) Cuba
bezoeken om (idd. tegen betaling) een paar dagen of weken te
mogen genieten van de attenties van een 'latin lover'. Latin lovers zijn mij ook bekend ja, Belgische meisjes en vrouwen gebruiken ze vooral als training device, om te achterhalen wat Belgische jongens en mannen (liefst met veel geld) eigenlijk willen, Latin lovers lovers zijn wat losser met hun behoeften dan Belgische jongens/mannen.

Als u een zwarte lover wilt huren als vrouw dan is Senegal de
place to be. Je zou daar eens op het strand moeten gaan zien.
De schellen zouden u snel van de ogen vallen. Mijn vliegtuig is goedkoper denk ik.

Met bovenstaande zaken is trouwens helemaal niets mis.
Het past enkel niet in uw vooroordelen over prostitutie. U moest eens weten...

VlaamseBelg
13 september 2004, 12:19
Ik denk niet dat prostitutie een land uit de economische dieperik zal kunnen halen, ik ben er zelfs zeker van dat het de sociale druk op die meisjes (en jongens die zich laten verminken!!) alleen maar ondraaglijk zal maken, en dat de misbruiken zich zullen verplaatsen of aanpassen aan de nieuwe wetten.

En prostituees naar Europa halen zie ik helemaal niet zitten, trouwens, ik heb in de Humo een prostituee horen klagen over de buitenlandse concurrentie die de prijs en dus ook de kwaliteit (=veiligheid) naar beneden haalt.

Ik spreek me niet uit over legalisering, want daar ben ik persoonlijk voor, op voorwaarde dat het geen overhaast paradepaardje wordt voor de ene of de andere mediageilaard, want daar zal weer niemand mee gebaat zijn.

oriana
13 september 2004, 12:35
Ik denk niet dat prostitutie een land uit de economische dieperik zal kunnen halen, ik ben er zelfs zeker van dat het de sociale druk op die meisjes (en jongens die zich laten verminken!!) alleen maar ondraaglijk zal maken, en dat de misbruiken zich zullen verplaatsen of aanpassen aan de nieuwe wetten.

En prostituees naar Europa halen zie ik helemaal niet zitten, trouwens, ik heb in de Humo een prostituee horen klagen over de buitenlandse concurrentie die de prijs en dus ook de kwaliteit (=veiligheid) naar beneden haalt.

Ik spreek me niet uit over legalisering, want daar ben ik persoonlijk voor, op voorwaarde dat het geen overhaast paradepaardje wordt voor de ene of de andere mediageilaard, want daar zal weer niemand mee gebaat zijn.Voil�*, helemaal mee eens, de enigen die gebaat zijn bij zo'n sex-toerisme hier, zullen diezelfde netwerken zijn.

JoeQpublic
13 september 2004, 16:19
Ook grotendeels mee eens.
Wat voorop staat is natuurlijk de legalisering van prostitutie in
Belgie (of beter nog in de EU).

Het zou zeker niet slecht zijn moesten Aziatische, Afrikaanse
en Oost-Europese vrouwen daarna een tijdelijke 'werkvergunning'
krijgen, wat hen de kans biedt om op legale manier hier
een mooi centje bij te verdienen dat dan kan geinvesteerd worden
in hun thuisland.

Deze toestand is in feite reeds grotendeels zo, zij het dan illegaal
via mensenhandelaars die 'karakterdanseressen' invoeren en
pooiers die hun meisjes uitbuiten. illegalen vind je alleen in louche keten �* la het ketelke in A'pen. Zwartwerk is natuurlijk eerder regel dan uitzondering in de hele sector, maar overgote deel van de meiden achter glas zijn wettelijk in orde.

Yep, legaliseren zoals in Holland, oa om pooiers en andere roofdieren met hun pollen uit de pot met geld te houden. Er zijn ergere beroepen, iedereen kent die mop wel van het advocatenzoontje dat in de klas beweert dat zijn mama prostituee is...

Net als met bvb drugs zouden we er allemaal baat bij hebben als die branche langzaamaan in de witte ipv de zwarte economie terechtkomt.

parcifal
13 september 2004, 16:38
Er zijn ergere beroepen, iedereen kent die mop wel van het advocatenzoontje dat in de klas beweert dat zijn mama prostituee is...


Nee, vertel!!!

kelt
13 september 2004, 16:54
Bonobo's lossen al hun problemen op met seks.


Hmmm.......Bush en Saddam.....euhm...... :oops:

Ke Nan
13 september 2004, 17:20
Hmmm.......Bush en Saddam.....euhm...... :oops:
Wie weet wat ze allemaal in dat clubje van hun, Skulls & Bones, uitspoken als initiatieritueel. Ze zwijgen in ieder geval als vermoord erover.
Love conquers all! :mrgreen:

http://www.bartcop.com/bedfellows.jpg

tomm
15 september 2004, 22:31
Ik ken redelijk veel van seksuologie, dat ten eerste. Ten tweede, als U mij kan bewijzen dat een vrouw in Cuba gaat betalen om in bed te duiken met een man, dan ga ik naakt van het zuiden van Cuba naar het noorden van Cuba lopen, op mijn handen nog wel.
ok, begin maar alvast een ticket te kopen, gelukkig voor u is cuba uitgestrekt van west naar oost...

Ik ken Belgische vrouwen die betalen voor seks in Cuba! meestal niet in cash maar door etentjes, drinken, dancings, kleding en soms ook gewoon geld.

elsie
23 februari 2005, 20:02
Stelletje viezerikken!

Internaut
24 februari 2005, 04:25
Ik ben voorstander van legalisering van prostitutie. Ik ben ook voorstander van eerlijke handel met derdewereldlanden. Dus a priori vind ik dit eigenlijk niet zo'n belachelijk idee.
ja in Nederland is dat ook zo. Prostitutie is tenslotte het oudste beroep ter wereld en het is gewoon wat taboe. Maar een prostituee krijgt geen sociaal statuut, de erkenning is er dus niet.
Waarom kan dat niet ? Seks is een gezond natuurlijk genotsmiddel.

Herr Flick
24 februari 2005, 08:28
Ontwikkelingshulp heeft nog niet veel ontwikkeling gebracht in de ontwikkelingslanden. Beter is het de internationale handel, e.d. te stimuleren. Ook het sekstoerisme kan de de ontwikkelingslanden vooruit helpen. De ontwikkelingslanden zouden er dan ook beter aan doen het sekstoerisme verder te stimuleren (en enigzins te reglementeren om misbruiken weg te werken). Ook zouden jonge, aantrekkelijke vrouwen (op voorwaarde dat ze geen aids hebben) de kans moeten krijgen om tijdelijk in het Westen hun diensten te komen aanbieden. Na een aantal jaren (als ze hun beste tijd gehad hebben) kunnen ze dan terugkeren naar hun herkomstland en met het hier verdiende geld in hun eigen land een nieuw leven beginnen. Dat zou de economieën van die landen enorm stimuleren. Ontwikkelingshulp zou bijgevolg overbodig worden.


Ik denk dat er zelfhulpgroepen voor uw probleem zijn.

Een koud douchke kan ook helpen , alhoewel ge in uw geval dan wel een verhoogd risico op stoomvorming hebt, maar kom, daar kunnen we het nakend energieprobleem misschien mee oplossen.

Herr Flick
24 februari 2005, 08:31
Ik ben voorstander van legalisering van prostitutie. Ik ben ook voorstander van eerlijke handel met derdewereldlanden. Dus a priori vind ik dit eigenlijk niet zo'n belachelijk idee.


Dus gij vindt het in al uw politiek correctheid maar ok dat er een stelletje hete blanke smeerlappen naar timboektoe afreizen, om zich daar tegen betaling eens goed te laten gaan op de plaatselijke bevolking...

kijk als een vrouw dat zelf echt wil, doordat ze daar bv, op kickt of enkel van geld houd, kan ik nog zeggen, ok, dat is haar eigen keuze.

Maar de financieele situatie van mensen gaan misbruiken, om ze dingen te laten doen die ze anders nooit zouden doen, omdat er hun een viske voor hun neus gehouden wordt, vind ik pure platte smeerlapperij !

A
24 februari 2005, 16:23
Ontwikkelingshulp heeft nog niet veel ontwikkeling gebracht in de ontwikkelingslanden. Beter is het de internationale handel, e.d. te stimuleren. Ook het sekstoerisme kan de de ontwikkelingslanden vooruit helpen. De ontwikkelingslanden zouden er dan ook beter aan doen het sekstoerisme verder te stimuleren (en enigzins te reglementeren om misbruiken weg te werken). Ook zouden jonge, aantrekkelijke vrouwen (op voorwaarde dat ze geen aids hebben) de kans moeten krijgen om tijdelijk in het Westen hun diensten te komen aanbieden. Na een aantal jaren (als ze hun beste tijd gehad hebben) kunnen ze dan terugkeren naar hun herkomstland en met het hier verdiende geld in hun eigen land een nieuw leven beginnen. Dat zou de economieën van die landen enorm stimuleren. Ontwikkelingshulp zou bijgevolg overbodig worden.
*zucht* wat hebben ze hier nu binnen gesmeten :roll:

boer_bavo
24 februari 2005, 16:29
Dus gij vindt het in al uw politiek correctheid maar ok dat er een stelletje hete blanke smeerlappen naar timboektoe afreizen, om zich daar tegen betaling eens goed te laten gaan op de plaatselijke bevolking...

kijk als een vrouw dat zelf echt wil, doordat ze daar bv, op kickt of enkel van geld houd, kan ik nog zeggen, ok, dat is haar eigen keuze.

Maar de financieele situatie van mensen gaan misbruiken, om ze dingen te laten doen die ze anders nooit zouden doen, omdat er hun een viske voor hun neus gehouden wordt, vind ik pure platte smeerlapperij ! Dan kan je meteen verbieden van mensen in een bedrijf in dienst te nemen. Als ze geen geld zouden krijgen zouden mensen dat ook niet spontaan doen.

Dalton
24 februari 2005, 17:44
Kan wel aanslaan bij die pragmatische jeugd van tegenwoordig.
En als ze zich niet willen laten prostitueren is't hun eigen fout dat ze honger hebben.

JusticeLover
24 februari 2005, 17:53
Is dat zo'n typische primitieve reactie van een Islamiet? Wel, dan hebben de hier verblijvende Islamieten nog een lange weg af te leggen inzake seksuele integratie.
Wat heeft dit te maken met integreren in de 'seksuele maatschappij'? Heb je wel gehoord van oost-blokkers en ook vele anderen die verplicht worden om zich te prostitueren? Ontwikkelingshulp kan je vrij weggeven, je moet niet eerst is ejaculeren om een milde bedrag te geven.

Stort maar 50€ op Tsunami 11-11 vooraleer je praatjes verkoopt.

boer_bavo
24 februari 2005, 17:56
Wat heeft dit te maken met integreren in de 'seksuele maatschappij'? Heb je wel gehoord van oost-blokkers en ook vele anderen die verplicht worden om zich te prostitueren? Ontwikkelingshulp kan je vrij weggeven, je moet niet eerst is ejaculeren om een milde bedrag te geven.

Stort maar 50€ op Tsunami 11-11 vooraleer je praatjes verkoopt.
Ik vind niet dat ontwikkelingshulp moet afgeschaft worden. Ik vind enkel dat mensen uit vrije wil zich mogen prostitueren. En dat ze daarvoor eventueel ook een arbeidskaart voor moeten kunnen krijgen om naar hier te komen.

styllo_ben
24 februari 2005, 18:40
Sex-toerisme is vooral een zaak van venten die kinderen en jongeren gaan verkrachten (ik gebruik bewust dit woord omdat het niets anders is). Het is in deze 'sector' waar de grootste sommen mee gemoeid zijn. Niet die van volwassen vrouwen ofzo. Als je dus een alternatieve investering of ontwikkelingshulp zoekt, moet je dus kindermisbruik legaliseren. Kindermisbruik...

Marco
25 februari 2005, 08:24
Prostitutie is tenslotte het oudste beroep ter wereldTweede oudste beroep. Immers met het oudste beroep kon je uw centen verdienen om gebruik te maken van het tweede oudste beroep.
:lol:

Herr Flick
25 februari 2005, 09:07
Tweede oudste beroep. Immers met het oudste beroep kon je uw centen verdienen om gebruik te maken van het tweede oudste beroep.
:lol:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Landbouwer dus, ... of jager, ...

Herr Flick
25 februari 2005, 09:09
Dan kan je meteen verbieden van mensen in een bedrijf in dienst te nemen. Als ze geen geld zouden krijgen zouden mensen dat ook niet spontaan doen.


Dat is heel iets anders, gewoon werken, of uw lijf moeten verkopen tegen uw goesting, allé ik vind dat toch, trouwens iets dat ik tegen mijn goesting moet doen doe ik ook niet, ...

ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt. (en ben nu op zoek naar een ander hobby, ! ;-) )

Herr Flick
25 februari 2005, 09:10
Sex-toerisme is vooral een zaak van venten die kinderen en jongeren gaan verkrachten (ik gebruik bewust dit woord omdat het niets anders is). Het is in deze 'sector' waar de grootste sommen mee gemoeid zijn. Niet die van volwassen vrouwen ofzo. Als je dus een alternatieve investering of ontwikkelingshulp zoekt, moet je dus kindermisbruik legaliseren. Kindermisbruik...


Inderdaad zo is dat...

Trouwens je moet al een wreed lelijk mens zijn denk ik om gene vent te vinden die het effe GRATIS wil doen ... ;-)