PDA

View Full Version : Wie kan hier aan weerstaan?


Supe®Staaf
20 juli 2002, 07:42
Nog één keer slapen en......................:

Leve Tillekeeeeee en de ganse koninklijke familieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Zij staat middenin met de kleine bebee. Kijk maar:


http://www.fgov.be/shop/images/bord.jpg

Allemaal een zalige nationale feestdag gewenst vanwege :

Superstaaf®

Knuppel
20 juli 2002, 07:55
Niet te geloven!

Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan deze familie buiten het feit dat ze zwaar betaald wordt om niks anders te doen dan een verschrikkelijk dure en niet vol te houden staatsstructuur overeind te houden?
Wat is er zo speciaal aan de "mens" Paola, Albert, Laurent en Flip? Is Elizabeth anders verwekt en geboren dan enig ander kind?

Over Mathilde zal ik maar zwijgen om Superstaaf 's hartje niet al te zeer toe te duwen...

Supe®Staaf
20 juli 2002, 08:03
Is Elizabeth anders verwekt en geboren dan enig ander kind?
Dergelijk verwekkingske waar Tilleke bij betrokken is zou ik anders wel eens willen overdoen met mijzelf in de hoofdrol dan welteverstaan ;)

Over Mathilde zal ik maar zwijgen om Superstaaf 's hartje niet al te zeer toe te duwen...
Komaan Knuppel,
laat u aan de vooravond van onze nationale feestdag eens gaan. Ik heb jullie dag toch ook niet verpest op 11 juli?
Laat de belgen (nog steeds een meerderheid) toch ook eens hun hartje ophalen. Wees geen sjagerijn, en roep uit volle borst saam met Superstaaf®:

LEVE BELGIË!!!!!!!!!!!!!!!!

Knuppel
20 juli 2002, 08:06
Heb jij soms ook leve Vlaanderen geroepen?

Supe®Staaf
20 juli 2002, 08:13
Heb jij soms ook leve Vlaanderen geroepen?
Ik heb die dag wel geroepen, maar de details daarvan zijn niet voor publicatie geschikt op een forum waar kinderen toegelaten zijn :P

Knuppel
20 juli 2002, 08:17
Nog even dit: Ik wil dolgraag die "vrije dag" van 21 juli inruilen voor een leuke dag op 11 juli...

datri
20 juli 2002, 10:45
Nog even dit: Ik wil dolgraag die "vrije dag" van 21 juli inruilen voor een leuke dag op 11 juli...

hier sta ik volkomen achter :roll:

Knuppel
20 juli 2002, 11:03
Dan was het zeker geen "Leve Vlaanderen"....en weet ik genoeg....

Knuppel
20 juli 2002, 12:00
enne....krijgen we nu binnen negen maanden de tweede spruit van Mathilde, Superstaaf?

Truder
20 juli 2002, 15:17
[http://www.fgov.be/shop/images/bord.jpg


Waarom zou ik fier zijn op een familie die van bij de geboorte "meer" zijn dan iemand anders? Waarom krijgt dit gezin meer dan een ander, is niet iedereen gelijk voor de wet?

Ik wens de Flup en zijn Tilleke evenveel geluk dan elk ander gezin ter wereld, maar om nu joepie te gaan roepen voor een stel beroepsprofiteurs....... :roll:

Supe®Staaf
20 juli 2002, 20:07
Waarom zou ik fier zijn op een familie die van bij de geboorte "meer" zijn dan iemand anders? Waarom krijgt dit gezin meer dan een ander, is niet iedereen gelijk voor de wet?

Ik wens de Flup en zijn Tilleke evenveel geluk dan elk ander gezin ter wereld, maar om nu joepie te gaan roepen voor een stel beroepsprofiteurs....... :roll:
Ach Intruder,
kom jij echt tekort? Zit er echt poen van jou in koninklijke zak? Hoe is dat nu begot mogelijk? Je kreeg een cheque van je Vlaamse Regerink om eindelijk eens echt vlees te eten, en toch zit je weer een formidabele vrouw af te katten........ omdat je vindt dat ze je financieel tekort doet.
Word eens een echte vent, en sluit je aan bij het Belgisch legioen. Onmetelijke rijkdom zal je ten deel vallen. Onvermoede gunsten worden een stuk van je dagelijks leven, en een welgevallige blik van ons Tilleke zal je koude hart doen smelten, om nadien open te staan voor de zegeningen u verstrekt door ons vrolijk België.................
Pfffffffffff,
nogmaals een zalige nationale feestdag wenst u:
Superstaaf®

vryko
20 juli 2002, 21:18
ik vind ook dat den vrijen dag van den 21ste naar den 11ste moet verplaatst worden.

dan hem ik tenminste tijd om na het verbranden van de vlaamse vlag nog wa domme flaminganten uit te lachen

Supe®Staaf
20 juli 2002, 21:41
ik vind ook dat den vrijen dag van den 21ste naar den 11ste moet verplaatst worden.

dan hem ik tenminste tijd om na het verbranden van de vlaamse vlag nog wa domme flaminganten uit te lachen
Bababababa
Zo nijdig niet zijn tegen de vlamingen.
Ze hebben het lastig genoeg.
Mekaar aanvliegen in ruzies tussen splinterpartijtjes van de VU zoals nva, sprit en vb............ hihihihihihihi :twisted: .
Ons vrolijk België is nog lang niet opgedoekt!!!

EEN ZALIGE NATIONALE FEESTDAG!!!!!!!!!!!!!

vryko
20 juli 2002, 21:42
maar op den 21ste verbranden we dan ook een belgische vlag hoor, der is dan gewoon ni zo veel volk om uit te lachen

Truder
21 juli 2002, 16:00
Wat vieren we vandaag? Het verdriet van België?

Knuppel
21 juli 2002, 16:05
Wat vieren we vandaag? Het verdriet van België?

WE??? Wie is dat?

Truder
21 juli 2002, 16:10
Den Albert?



Of is het Albertoooooo

Knuppel
21 juli 2002, 16:27
Wees gerust, ik vier onzen Albert niet. En Flipke nog minder. Ik schaam mij gewoon diep als ik naar die jaarlijks weerkerende"show" kijk met al die intelligente "hooggeplaatsten" die het hypocriete spelletje meespelen.

Pas geleden kwam het koninklijk koppel in mijn gemeente op bezoek. Haast geen kat kwam kijken. Het gewone volk is blijkbaar nog intelligenter...

Truder
21 juli 2002, 16:31
Wees gerust, ik vier onzen Albert niet. En Flipke nog minder. Ik schaam mij gewoon diep als ik naar die jaarlijks weerkerende"show" kijk met al die intelligente "hooggeplaatsten" die het hypocriete spelletje meespelen.

Pas geleden kwam het koninklijk koppel in mijn gemeente op bezoek. Haast geen kat kwam kijken. Het gewone volk is blijkbaar nog intelligenter...

Doet mij denken aan het sprookje "De nieuwe kleren van de keizer" :wink:

Knuppel
21 juli 2002, 16:34
Ken ik niet. Vertel eens...

Truder
21 juli 2002, 16:39
De nederlandse (Vlaamse) versie heb ik nog niet gevonden.

THE EMPEROR'S NEW CLOTHES

Once upon a time there lived a vain emperor whose only worry in life was to dress in elegant clothes. He changed clothes almost every hour and loved to show them off to his people.

Word of the Emperor's refined habits spread over his kingdom and beyond. Two scoundrels who had heard of the Emperor's vanity decided to take advantage of it. They introduced themselves at the gates of the palace with a scheme in mind.

"We are two very good tailors and after many years of research we have invented an extraordinary method to weave a cloth so light and fine that it looks invisible. As a matter of fact it is invisible to anyone who is too stupid and incompetent to appreciate its quality."

The chief of the guards heard the scoundrel's strange story and sent for the court chamberlain. The charnberlain notified the prlme minister, who ran to the Emperor and disclosed the incredible news. The Emperor's curiosity got the better of him and he decided to see the two scoundrels.

"Besides being invisible, your Highness, this cloth will be woven in colours and paterns created especially for you." The emperor gave the two men a bag of gold coins in exchange for their promise to begin working on the fabric immediately.

"Just tell us what you need to get started and we'll give it to you." The two scoundrels asked for a loom, silk, gold thread and then pretended to begin working. The Emperor thought he had spent his money quite well: in addition to getting a new extraordinary suit, he would discover which of his subjects were ignorant and incompetent. A few days later, he called the old and wise prime minister, who was considered by everyone as a man with common sense.

"Go and see how the work is proceeding," the Emperor told him, "and come back to let me know."

The prime minister was welcomed by the two scoundrels.

"We're almost finished, but we need a lot more gold thread. Here, Excellency! Admire the colours, feel the softness!" The old man bent over the loom and tried to see the fabric that was not there. He felp cold sweat on his forehead.

"I can't see anything," he thought. "If I see nothing, that means I'm stupid! Or, worse, incompetent!" If the prime minister admitted that he didn' see anything, he would be discharged from his office.

"What a marvellous fabric, he said then. "I'll certaln!y tell the Emperor." The two scoundrels rubbed their hands gleefully. They had almost made it. More thread was requested to finish the work.

Finally, the Emperor received the announcement that the two tailors had come to take all the measurements needed to sew his new suit.

"Come in," the Emperor ordered. Even as they bowed, the two scoundrels pretended to be holding large roll of fabric.

"Here it is your Highness, the result of our labour," the scoundrels said. "We have worked night and day but, at last, the most beautiful fabric in the world is ready for you. Look at the colours and feel how fine it is." Of course the Emperor did not see any colours and could not feel any cloth between his fingers. He panicked and felt like fainting. But luckily the throne was right behind him and he sat down. But when he realized that no one could know that he did not see the fabric, he felt better. Nobody could find out he was stupid and incompetent. And the Emperor didn't know that everybody else around him thought and did the very same thing.

The farce continued as the two scoundrels had foreseen it. Once they had taken the measurements, the two began cutting the air with scissors while sewing with their needles an invisible cloth.

"Your Highness, you'll have to take off your clothes to try on your new ones." The two scoundrels draped the new clothes on him and then held up a mirror. The Emperor was embarrassed but since none of his bystanders were, he felt relieved.

"Yes, this is a beautiful suit and it looks very good on me," the Emperor said trying to look comfortable. "You've done a fine job."

"Your Majesty," the prime minister said, "we have a request for you. The people have found out about this extraordinary fabric and they are anxious to see you in your new suit." The Emperor was doubtful showing himself naked to the people, but then he abandoned his fears. After all, no one would know about it except the ignorant and the incompetent.

"All right," he said. "I will grant the people this privilege." He summoned his carriage and the ceremonial parade was formed. A group of dignitaries walked at the very front of the procession and anxiously scrutinized the faces of the people in the street. All the people had gathered in the main square, pushing and shoving to get a better look. An applause welcomed the regal procession. Everyone wanted to know how stupid or incompetent his or her neighbour was but, as the Emperor passed, a strange murmur rose from the crowd.

Everyone said, loud enough for the others to hear: "Look at the Emperor's new clothes. They're beautiful!"

"What a marvellous train!"

"And the colours! The colours of that beautiful fabric! I have never seen anything like it in my life." They all tried to conceal their disappointment at not being able to see the clothes, and since nobody was willing to admit his own stupidity and incompetence, they all behaved as the two scoundrels had predicted.

A child, however, who had no important job and could only see things as his eyes showed them to him, went up to the carriage.

"The Emperor is naked," he said.

"Fool!" his father reprimanded, running after him. "Don't talk nonsense!" He grabbed his child and took him away. But the boy's remark, which had been heard by the bystanders, was repeated over and over again until everyone cried:

"The boy is right! The Emperor is naked! It's true!"

The Emperor realized that the people were right but could not admit to that. He though it better to continue the procession under the illusion that anyone who couldn't see his clothes was either stupid or incompetent. And he stood stiffly on his carriage, while behind him a page held his imaginary mantle.

Truder
21 juli 2002, 16:44
Vele jaren geleden was er een keizer die dol was op nieuwe kleren. Hij gaf al zijn geld uit aan zijn uiterlijk. Hij bekommerde zich niet om zijn soldaten; niet om theater; niet om de jacht - het enige wat hem interesseerde waren zijn kleren.

Op een zekere dag vervoegden zich twee kleermakers aan zijn hof. Het waren echter bedriegers. Wat zij aan de koning voorspiegelden, was dat zij kleren konden maken die de eigenschap hadden onzichtbaar te zijn voor iedereen die ten onrechte een bepaald ambt binnen de overheid bekleedde.

De koning was meteen enthousiast. Het dragen van die onzichtbare kleren zouden hem in staat stellen de competente bestuurders van de incompetente te onderscheiden. Onmiddellijk gaf hij opdracht aan de kleermakers om de kleren te vervaardigen.

En die kleermakers deden natuurlijk alsof zij hard aan het werk gingen. Zij lieten dure stoffen aanrukken, maar gebruikten die niet. De kleren zouden immers onzichtbaar zijn en zij hadden dus geen materiaal nodig.

Na enige tijd wilde de koning weten of de kleren al klaar waren. Maar wie kon hij naar die kleermakers toesturen om over de vorderingen te rapporteren? Een charlatan zou de kleren immers niet kunnen waarnemen! De kleren waren namelijk onzichtbaar voor diegenen die ten onrechte een ambt aan zijn hof en bij de overheid zouden bekleden. De koning zond dus een hele trouwe minister naar de kleermakers, een minister waarvan hij zeker wist dat deze competent was en dus de kleding zou kunnen waarnemen.

U voelt het al aan, de minister kwam op het atelier van de oplichters die zich als kleermakers hadden uitgegeven. Maar hij zag niets. Hoewel de kleermakers hem de nieuwe kleren van de keizer voorhielden, kon hij niets onderscheiden. Dat was een lastig parket voor die minister. Want zou hij nu wel een competente minister zijn? Als hij aan de koning zou rapporteren dat de kleren voor hem onzichtbaar waren geweest, zou de koning hem misschien wel ontslaan. Hij zag de kleding niet en dus deugde hij niet voor zijn vak. Wat deed de minister dus? Wat velen van ons zouden doen: hij zei dat de kleren inderdaad prachtig mooi waren.

Uiteindelijk werden de kleren aan de koning zélf en aan de rest van de hofhouding getoond. En ook die zeiden allemaal in koor: “prachtige kleding”. Ook de koning. Want hoewel hij niets kon onderscheiden wilde de koning niet zichzelf te kijk zetten als onbekwaam om te heersen.

Alleen één klein jongetje zei: “Maar de koning heeft helemaal niets aan”. En pas toen dat kleine jongetje dat gezegd had, ging de rest mee. Toen pas durfden de mensen te zeggen dat de koning helemaal geen kleren aan had.

Knuppel
21 juli 2002, 16:56
De koning in zijn nudistenpakje en al zijn slippendragers rondom hem die maar blijven volhouden dat hij prachtig gekleed loopt.
De beeldspraak in dit sprookje is idd frappant...
Mag ik nu lachen als een kind?

Truder
21 juli 2002, 16:58
Eigenlijk is het om mee te wenen, juist omdat dit zoveel gelijkenis heeft.


Maar lachen is gezond, dus ik zou zeggen zeggen. Lach er maar op los. ;)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Guderian
21 juli 2002, 18:51
http://www.verreyt.com/nsv-test/html/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=11

Ronson
21 juli 2002, 20:44
Nog een poging:
http://angel.bndestem.nl/bndestem/gallery/Het_Huwelijk/103.jpg

de moralist
21 juli 2002, 22:42
Aan allen die het recht hebben of nemen om mensen met een vrije ovrtuiging om het koninklijk hof af te breken kunnen misschien volgend jaar in overweging gebracht worden om voorgedragen te worden als ridder,baron of graaf(baronnes of gravin) van de onverdraagzaamheid.

Is het dan werkelijk nodig om op 11 juli een feest te vieren ter herinnering van een gruwelijke oorlog? Is dat de Vlaamse vrijheid vieren?
De Vlaamse eigenheid kan men pas vieren op de verjaardag van het ontstaan van het Vlaams parlement en dat is pas een Vlaamse overwinnig en eentje zonder dodelijke slachtoffers.

Voor diegenen die het koninklijk huis willen behouden,laat hen de keuze en de vrijheid en daarenbij zijn velen hun geschiedenis vergeten wat precies 21 juli betekent. Dit is geen strijd tussen de verschillende gewesten maar een betekenis voor het ontstaan van een onafhankelijk land en dat is veel belangrijker.

vryko
21 juli 2002, 23:29
goe gezegd moralist, zou het zelf ni veel beter kunnen

Pelgrim
22 juli 2002, 11:01
Als het aan mij ligt, zowel de 21ste als de 11fde een vrije dag. Niet dat ik een belgicist ben, maar zo'n vrije dag is mooi meegenomen he.

Uiteraard, omdat dat niet mogelijk is, doen we het op zijn Belgisch: de 11fde een halve dag en de 21ste een halve.

Weet er trouwens iemand de waalse feestdag? Misschien kunnen we het wel in drie verdelen, dan is iedereen kontent.

canis lupis
22 juli 2002, 19:54
Wat vieren we vandaag? Het verdriet van België?
Het begin van het einde der " belgischen staat " gezien het aantal fossielen van het operette gezelschap reeds begint te dementeren
zoals ik heb opgemerkt op de flikkerkast ,trouwens de "fan"pers had enkel oog voor wat de vrouwelijke figuranten van het gezelschap rond hun blauwe lijf hadden gedrapeerd :wink: 8)

Knuppel
26 juli 2002, 10:24
Als het aan mij ligt, zowel de 21ste als de 11fde een vrije dag. Niet dat ik een belgicist ben, maar zo'n vrije dag is mooi meegenomen he.

Uiteraard, omdat dat niet mogelijk is, doen we het op zijn Belgisch: de 11fde een halve dag en de 21ste een halve.

Weet er trouwens iemand de waalse feestdag? Misschien kunnen we het wel in drie verdelen, dan is iedereen kontent.


Waar zit hier het "idealisme" verscholen als ik vragen mag? In dezelfde "vredelievende" Belgische geldzak als die van onze politici misschien?

Pelgrim
26 juli 2002, 13:42
Ik was ook een beetje sarcastisch bezig.

Ik verkies de Vlaamse feestdag want dat is een feestdag van het Volk. De Belgische feestdag is de feestdag van adel en burgerij en hun marionnet in Brussel.

Supe®Staaf
26 juli 2002, 17:56
Ik vraag me af hoeveel stemmers de poll echt lazen: normaal wil iedereen toch vakantie, ongeacht de reden? :wink:

Knuppel
26 juli 2002, 18:09
Ik vraag me af hoeveel stemmers de poll echt lazen: normaal wil iedereen toch vakantie, ongeacht de reden? :wink:

Is elke reden goed voor een vrije dag?
Waarom sprongen ze er dan niet "in blok" op?
Waarom zou het niet gelezen zijn?

Het minste dat je kan zeggen is dat er bitter weinig internetgebruikers van de Belgische feestdag wakker liggen. Die hebben ze immers al en naar een Vlaamse kunnen ze toch fluiten zolang ze met een super-belgicistische regering zitten aangevoerd door VLD-kopstukken, zowel op federaal als vlaams niveau.

Robrecht
27 juli 2002, 12:07
Het is toch iets hé Superstaaf.
Een mens doet nog zo zijn best om de vraagstelling zodanig te formuleren dat "21 juli" er goed moet uitkomen.
En zie, wat blijkt. Zelfs deze manier van "Poll" leidt niet tot verhoopte "Belgische" resultaten.
:roll:
:wink:

Supe®Staaf
27 juli 2002, 16:53
Het is toch iets hé Superstaaf.
Een mens doet nog zo zijn best om de vraagstelling zodanig te formuleren dat "21 juli" er goed moet uitkomen.
En zie, wat blijkt. Zelfs deze manier van "Poll" leidt niet tot verhoopte "Belgische" resultaten.
:roll:
:wink:
ik ben er kapot van. :(
Laat mij deze poll toch zo bedrieglijk mogelijk hebben opgesteld......... :twisted:
Kunnen de vlamingen nu écht niet lezen?
Of zijn het staalharde stachanovisten?
Staat het dolce far niente echt zo ver van onze cultuur en aard af?

Waarschijnlijk had ik meer succes gehad met een dubbel betaalde vrije dag. Daar zouden onze 'kruideniers' eventjes opgesprongen zijn!
:twisted:
Een ideetje voor elf of vijftien november. :idea:

Kevin Devos
1 augustus 2002, 17:34
Ik zou wel eens willen weten welke SUKKEL er hier stemt op neen! Je krijgt een dag en je moet ze niet eens hebben ... er verplicht je toch niemand om ehet volkslied mee te zingen

Knuppel
2 augustus 2002, 01:10
Ik zou wel eens willen weten welke SUKKEL er hier stemt op neen! Je krijgt een dag en je moet ze niet eens hebben ... er verplicht je toch niemand om ehet volkslied mee te zingen

Knuppel is één van de sukkels die "neen" zei omdat zij een vrije dag verkiest op 11 juli.

Een tseef blijft toch een tjeef merk ik, ook al noemt hij zich een Vlaams-nationalistische CD&v-er.

"Het" volkslied is voor mij dus de vlaamse leeuw. Vooral de tweede strofe...

groentje
13 september 2002, 20:26
leve de Belgische feestdag, zeker omdat het een vrije dag is, en maak van de Vlaamse feestdag ook maar een vakantiedag, evenals de Feestdag voor een vrij Machelen, een onafhankelijk Zaventem... :lol: Serieuzer nu, voor mij mag er nog gerust een vrije dag bijkomen, liefst met BBQ-checque... :wink:

Knuppel
13 september 2002, 22:31
leve de Belgische feestdag, zeker omdat het een vrije dag is, en maak van de Vlaamse feestdag ook maar een vakantiedag, evenals de Feestdag voor een vrij Machelen, een onafhankelijk Zaventem... :lol: Serieuzer nu, voor mij mag er nog gerust een vrije dag bijkomen, liefst met BBQ-checque... :wink:

Ja, en daarna gaan we er weer met zijn allen hard tegenaan om dat allemaal te betalen. Of dacht je dat vadertje staat dat uit de zakken van zijn wetmakers gaat schudden?

Supe®Staaf
14 september 2002, 14:33
Ik zou wel eens willen weten welke SUKKEL er hier stemt op neen! Je krijgt een dag en je moet ze niet eens hebben ... er verplicht je toch niemand om ehet volkslied mee te zingen
Nu Kadé zich (overigens terecht) bij mijn mening aansluit, begint de twijfel toch enigszins te knagen......... :?
Ben ik wel goed bezig :?:
Is mijn pro-monarchie-pleidooi wel efficiënt :?:
Enfin, Kadé, toch proficiat om de poll tenminste goed te lezen.
De helft (22 kiezers) spoelt uit blind anti-belgisch fanatisme een vrije dag door de plee! 8O

groentje
14 september 2002, 15:14
Ach man, jij bent gauw op je paard gezet. Ten eerste wou ik grappig zijn (wat mss niet gelukt is, nu ja :oops: ), ten tweede, een volk dat niet kan feesten, kan ook niet werken. :wink:

Otto
14 september 2002, 15:41
Weg met de koning, LEVE DE PRINSEN VAN ORANJE!!

http://images.google.com/images?q=tbn:3raTXZG5xiUC:home.wanadoo.nl/bj.jonker/images/main/nederlandse%2520leeuw.gif

jan breydel
14 september 2002, 19:20
Nou ja, de 21ste was leuk meegenomen dit jaar: ik had eidelijk even tijd om m'n gras te maaien en m'n garage te schilderen.

11 Juli zou ook een vrij dag moeten worden; niet alleen om een dagje vrij te hebben, maar ook als eerbetoon aan de Vlaamse Cultuur.

Supe®Staaf
15 september 2002, 11:07
Ach man, jij bent gauw op je paard gezet. Ten eerste wou ik grappig zijn (wat mss niet gelukt is, nu ja :oops: ), ten tweede, een volk dat niet kan feesten, kan ook niet werken. :wink:
Groentje,
kan je eens de tekst 'quoten' waarop je reageert?
Dat schept duidelijkheid, vooral wanneer meerdere posters snel na mekaar iets insturen.

Supe®Staaf
15 september 2002, 11:07
Opkuis dubbele post, wegens forumkapriolen.

Supe®Staaf
15 september 2002, 11:08
Opkuis dubbele post, wegens forumkapriolen.

Supe®Staaf
15 september 2002, 11:09
Opkuis dubbele post, wegens forumkapriolen.

Knuppel
16 september 2002, 12:12
Ach man, jij bent gauw op je paard gezet. Ten eerste wou ik grappig zijn (wat mss niet gelukt is, nu ja :oops: ), ten tweede, een volk dat niet kan feesten, kan ook niet werken. :wink:



...en andersom want wie niet werkt heeft ook geen centen om te feesten.

Supe®Staaf
22 september 2002, 09:39
Weg met de koning, LEVE DE PRINSEN VAN ORANJE!!
Weg met het lood, LEVE HET OUD IJZER!!

Robrecht
22 september 2002, 10:01
Weg met de koning, LEVE DE PRINSEN VAN ORANJE!!
Weg met het lood, LEVE HET OUD IJZER!!

Weg met alle "zware metalen"

Supe®Staaf
22 september 2002, 10:06
Weg met de koning, LEVE DE PRINSEN VAN ORANJE!!
Weg met het lood, LEVE HET OUD IJZER!!

Weg met alle "zware metalen"

:lol: :lol: :lol:

Ook een positieve staart aanbreien Robrecht :!:
Steeds iets goedgunstigs in de plaats stellen. 8)

Wat dacht je van onze fijnstoffelijke prinses Mathilde :?:
Haar spiritueel-intellectueel fluïdum? 8)
Of de rijpe schoonheid van 'La Dolce Paola? :oops:

Robrecht
22 september 2002, 10:15
Weg met de koning, LEVE DE PRINSEN VAN ORANJE!!
Weg met het lood, LEVE HET OUD IJZER!!

Weg met alle "zware metalen"

:lol: :lol: :lol:

Ook een positieve staart aanbreien Robrecht :!:
Steeds iets goedgunstigs in de plaats stellen. 8)

Wat dacht je van onze fijnstoffelijke prinses Mathilde :?:
Haar spiritueel-intellectueel fluïdum? 8)
Of de rijpe schoonheid van 'La Dolce Paola? :oops:



Weg met zware metalen die langdurig de grond vervuilen voor het nageslacht.
Uw voorstellen zijn dan ook van het "zware metaal-type"
Liever een jong boompje democratisch verkozen door de plaatselijk tuinders, die men kan verplanten na 4 seizoenen.
Zo blijft de bodem geschikt voor verdere "democratische aanplantingen"

Supe®Staaf
22 september 2002, 10:30
Liever een jong boompje democratisch verkozen door de plaatselijk tuinders, die men kan verplanten na 4 seizoenen.
Zo blijft de bodem geschikt voor verdere "democratische aanplantingen"
Na de talrijke staatshervormingen, ontwaar ik op zowel op federaal als gewestelijk bestuurlijk vlak, in hoofdzaak een gigantisch kluwen 'democratisch-verplicht verkozen' kreupelhout.
De aflossing van de wacht die briesend en dampend vol ongeduld gereedstaat om het roer over te nemen, lijkt mij, om in uw tuinderswereld te blijven, een hoop stoofhout van bedenkelijke kwaliteit, samen met nog wat dode takken uit een gelukkiglijk reeds een paar decennia vervlogen verleden.
Ik geloof niet meer in de frisse lusthof die jij voor de geest hebt, Robrecht. :( :? 8O

Robrecht
22 september 2002, 10:58
Liever een jong boompje democratisch verkozen door de plaatselijk tuinders, die men kan verplanten na 4 seizoenen.
Zo blijft de bodem geschikt voor verdere "democratische aanplantingen"
Na de talrijke staatshervormingen, ontwaar ik op zowel op federaal als gewestelijk bestuurlijk vlak, in hoofdzaak een gigantisch kluwen 'democratisch-verplicht verkozen' kreupelhout.
De aflossing van de wacht die briesend en dampend vol ongeduld gereedstaat om het roer over te nemen, lijkt mij, om in uw tuinderswereld te blijven, een hoop stoofhout van bedenkelijke kwaliteit, samen met nog wat dode takken uit een gelukkiglijk reeds een paar decennia vervlogen verleden.
Ik geloof niet meer in de frisse lusthof die jij voor de geest hebt, Robrecht. :( :? 8O

Mag ik er toch wel op wijzen, beste Staaf, dat de serres benoorden Brussel toch wel kleiner zijn om dezelfde of grotere omzet te halen dan de serres bezuiden Brussel.
Om het overtal aan kreupelhout te verwijderen die de fedrale serre overwoekert en onmogelijk maakt voor renderende nieuwe aanplanting, is het misschien geraadzaam om de Vlaamse tuinder te voorzien van de nodige gereedschappen, die overwoekering kunnen bestrijden, in zijn serre.
Hij wil wel aan de slag gaan die "tuinder" en heeft daarvoor reeds een visie voor ogen, maar op vele vlakken is hij wegens gebrek aan instrumenten, aan handen en voeten gebonden.
Deze tuinder is zelfs van plan om bij goede werking van zijn serre en lonend vruchtgebruik, zijn buurman tuinder te steunen in zijn, tochwel anders ingestelde, serre.

Supe®Staaf
22 september 2002, 11:35
Mag ik er toch wel op wijzen, beste Staaf, dat de serres benoorden Brussel toch wel kleiner zijn om dezelfde of grotere omzet te halen dan de serres bezuiden Brussel.
Om het overtal aan kreupelhout te verwijderen die de fedrale serre overwoekert en onmogelijk maakt voor renderende nieuwe aanplanting, is het misschien geraadzaam om de Vlaamse tuinder te voorzien van de nodige gereedschappen, die overwoekering kunnen bestrijden, in zijn serre.
Hij wil wel aan de slag gaan die "tuinder" en heeft daarvoor reeds een visie voor ogen, maar op vele vlakken is hij wegens gebrek aan instrumenten, aan handen en voeten gebonden.
Deze tuinder is zelfs van plan om bij goede werking van zijn serre en lonend vruchtgebruik, zijn buurman tuinder te steunen in zijn, tochwel anders ingestelde, serre.
Ik vrees dat het beter is om wijselijk mijn grote mond te houden, alvorens mijn Belgiëtopic-met-lichtgeëxalteerde-hagiografische inslag, overwoekerd wordt door communautair onkruid, dat hier steels, doch kwistig over het koetjes&kalfjes-forum wordt uitgezaaid. 8O
Nog even en de groenen worden nog incontournable, en dat wil ik in mijn threads ten allen prijze vermijden. :twisted:

Knuppel
24 september 2002, 07:44
Komaan Staaf, we zitten al met politici van mijn ...botten. Ga je nu ook nog verstandige en gematigde mensen zoals Robrecht beschuldigen van het zaaien van communautair onkruid?
Dat degenen waar we het van zouden mogen verwachten maar eens beginnen met communaitair "kruit" te gebruiken! Of moet Vlaanderen eerst op gelijk niveau met Wallonië geraken vooraleer het voor jou hoog tijd is?

Tarzan
18 september 2003, 20:47
Komaan Staaf, we zitten al met politici van mijn ...botten. Ga je nu ook nog verstandige en gematigde mensen zoals Robrecht beschuldigen van het zaaien van communautair onkruid?
Dat degenen waar we het van zouden mogen verwachten maar eens beginnen met communaitair "kruit" te gebruiken! Of moet Vlaanderen eerst op gelijk niveau met Wallonië geraken vooraleer het voor jou hoog tijd is?

hELABA ...die arme walen niet beklappen hé Knuppelke .

:lol:

George
18 september 2003, 23:14
Nog even dit: Ik wil dolgraag die "vrije dag" van 21 juli inruilen voor een leuke dag op 11 juli...
Ik wil ze alletwee

George
18 september 2003, 23:23
Wat is er zo speciaal aan de "mens" Paola, Albert, Laurent en Flip? Is Elizabeth anders verwekt en geboren dan enig ander kind?

Nog nooit naar het nieuws of een royaltie-programma gekeken zekers, nog nooit ne Story of iets dergelijks ter hand genomen?

Moest je dat wel gedaan hebben dan zou je weten dat ne kleine van de Flip een mirakel op zich is en hoefde je niet te vragen wat er speciaal aan is.

Het Skill Effect
19 september 2003, 20:56
Nog even dit: Ik wil dolgraag die "vrije dag" van 21 juli inruilen voor een leuke dag op 11 juli...
Ik wil ze alletwee

Ruik ik een transfer??? :P :lol:

Thomas Hx
20 september 2003, 08:51
Hoemeer vakantiedagen hoe beter hé mensen. :D

Het Skill Effect
21 september 2003, 17:46
11 & 21 juli !!!!! :wink: