PDA

View Full Version : Guy het populairst?


Stefanie
20 februari 2003, 21:49
Daarnet in Terzake: die Journalist toonde aan die Walen 'n foto van Guy Verhofstadt. De eersten hadden geen idee wie hij was. Die andere meende dat Guy van de CD&V was!

alpina
20 februari 2003, 21:50
Daarnet in Terzake: die Journalist toonde aan die Walen 'n foto van Guy Verhofstadt. De eersten hadden geen idee wie hij was. Die andere meende dat Guy van de CD&V was!

Zo zie je maar hoe een fantastisch contact en wederzijdse afhankelijkheid er is in Belgie!! LOL

Stefanie
20 februari 2003, 21:57
Straks herhaling op Canvas.

alpina
20 februari 2003, 21:59
Straks herhaling op Canvas.

Ik heb geen TV op mijn kot! :roll:

Zeno!
20 februari 2003, 22:04
Straks herhaling op Canvas.

Ik heb geen TV op mijn kot! :roll:

Toch geen Leuvense student, zeker? 8)

alpina
20 februari 2003, 22:06
Straks herhaling op Canvas.

Ik heb geen TV op mijn kot! :roll:

Toch geen Leuvense student, zeker? 8)

Eeeuhh :roll: !

Ja, is daar iets mis mee???

Stefanie
20 februari 2003, 22:08
Hoedanook, hier in Vlaanderen kennen zowel de Vlaamsgezinden als de anderen Michel en Di Rupo en Durant (door haar geklungel).

Zeno!
20 februari 2003, 22:09
Straks herhaling op Canvas.

Ik heb geen TV op mijn kot! :roll:

Toch geen Leuvense student, zeker? 8)

Eeeuhh :roll: !

Ja, is daar iets mis mee???

Wel integendeel! Maar donderdagavond is toch party-avond in Leuven? Zet uwe computer af en ga naar de Oude Markt...! :wink:

alpina
20 februari 2003, 22:11
Straks herhaling op Canvas.

Ik heb geen TV op mijn kot! :roll:

Toch geen Leuvense student, zeker? 8)

Eeeuhh :roll: !

Ja, is daar iets mis mee???

Wel integendeel! Maar donderdagavond is toch party-avond in Leuven? Zet uwe computer af en ga naar de Oude Markt...! :wink:


Tuurlijk, ik vertrek over een half uur!! Maakt u niet ongerust!! :wink:
Tegenwoordig beginnen die partyavonden eerder s'nachts! :o

Zeno!
20 februari 2003, 22:14
Straks herhaling op Canvas.

Ik heb geen TV op mijn kot! :roll:

Toch geen Leuvense student, zeker? 8)

Eeeuhh :roll: !

Ja, is daar iets mis mee???

Wel integendeel! Maar donderdagavond is toch party-avond in Leuven? Zet uwe computer af en ga naar de Oude Markt...! :wink:


Tuurlijk, ik vertrek over een half uur!! Maakt u niet ongerust!! :wink:
Tegenwoordig beginnen die partyavonden eerder s'nachts! :o

Aaah, dan is 't goe. 8) Drinkt maar een paar shooterkes van mij! :D

Stefanie
20 februari 2003, 22:16
Ik kan alleen maar concluderen dat dienen uitleg van die Belgicisten dat de Belgen één volk zouden zijn niet klopt.

alpina
20 februari 2003, 22:17
Straks herhaling op Canvas.

Ik heb geen TV op mijn kot! :roll:

Toch geen Leuvense student, zeker? 8)

Eeeuhh :roll: !

Ja, is daar iets mis mee???

Wel integendeel! Maar donderdagavond is toch party-avond in Leuven? Zet uwe computer af en ga naar de Oude Markt...! :wink:


Tuurlijk, ik vertrek over een half uur!! Maakt u niet ongerust!! :wink:
Tegenwoordig beginnen die partyavonden eerder s'nachts! :o

Aaah, dan is 't goe. 8) Drinkt maar een paar shooterkes van mij! :D

Komt in orde!! :wink:

Patriot!
21 februari 2003, 17:40
:roll: Alsof er één Waal (geen acteur dus) die zijn eigen premier niet kent.

zorroaster
21 februari 2003, 19:15
:roll: Alsof er één Waal (geen acteur dus) die zijn eigen premier niet kent.

Waarschijnlijk heeft dat kwaadaardige flamingantistische bastion van de Vlaamse revolutie, de snode VRT, met deze geniepige actie weerom (vergeefs) getracht met deze vervalste beelden ons Belgisch Vaderland te doen scheuren!.... :lol: :lol:

Sla toch geen onzin uit alsjeblieft! :roll:

Patriot!
22 februari 2003, 00:21
Zielig.

zorroaster
25 februari 2003, 23:14
Zielig.

Ja, zo laat je onnozele bijdrage ("ze hebben een acteur ingehuurd om een Waal te spelen die Verhofstadt niet kent!") zich inderdaad het best omschrijven. Ik kon niet meteen op het juiste adjectief komen, bedankt voor de hulp!

Bruno*
25 februari 2003, 23:17
Ik kan alleen maar concluderen dat dienen uitleg van die Belgicisten dat de Belgen één volk zouden zijn niet klopt.


Volkeren bestaan niet.

zorroaster
25 februari 2003, 23:59
Ik kan alleen maar concluderen dat dienen uitleg van die Belgicisten dat de Belgen één volk zouden zijn niet klopt.


Volkeren bestaan niet.

In drie woorden al het nationalistisch kwaad uit de wereld geband! Driewerf hoera voor de koning van de nietszeggende one-liner! :lol:

Fredje
26 februari 2003, 13:35
Volkeren bestaan niet.

Als het woord volk niet bestaat waarom hebben wij ( en alle andere talen ter wereld) dit woord dan in onze woordenschat???????
Kan u een voorbeeldje geven van een ander woord dat in elke taal bestaat, opgenomen is in eender welk woordenboek en slaat op iets dat niet bestaat?

zorroaster
26 februari 2003, 22:47
Ik kan alleen maar concluderen dat dienen uitleg van die Belgicisten dat de Belgen één volk zouden zijn niet klopt.


Volkeren bestaan niet.

De Winkler Prins eens ter hand nemen, te zoeken bij de "V". Kan héél leerrijk zijn, wist u dat?

Dimitri
27 februari 2003, 18:47
Volkeren bestaan niet.=Zielig.

Zo zie je maar hoe leerzaam een internetforum kan zijn, je leert allerlei nieuwe politieke stromingen kennen. Werd enkele weken geleden nog het Moïsme ontdekt - een bijzondere combinatie van stalinistische en (centrum)rechtse theorieën - nu worden ook langzaam de basisprincipes van het Brunoïsme duidelijk: een Belgisch nationalisme, gepaard gaande met het verdraaien of zelfs glashard ontkennen van alle feiten die niet binnen de eigen theorie vallen en het bestempelen van iedereen die deze theorie niet volgt als racist. Vooral dat laatste is voor mij nog steeds een uniek moment in mijn leven, waarvoor dank. :roll:

Patriot!
27 februari 2003, 19:55
Mijn politieke stroming is gewoon Patriottisme.