PDA

View Full Version : Nieuwe flater van de belgicisten, lachen geblazen!


Tantist
25 september 2004, 22:19
Zie mijn onderschrift ;-)

Koenraad Maesschalck
26 september 2004, 01:43
Ach wat stellen die BUBbels voor? Twee keer niks! Ze zijn dom, machteloos en hebben een superkleine aanhang.

Vlaanderen Boven
26 september 2004, 15:12
:-D Ze spreken zichzelf tegen voor de 1000ste keerTantist, ik hou wel van je harde aanpak. Geen medelijden...

Pelgrim
26 september 2004, 16:07
:lol:


Geniaal gewoon

Betweter
26 september 2004, 16:37
Het moet weer lukken héhé.

Stuur dit eens door naar 't Pallieterke, dan kunnen er nog meer mensen meelachen!

Tantist
26 september 2004, 16:40
Het moet weer lukken héhé.

Stuur dit eens door naar 't Pallieterke, dan kunnen er nog meer mensen meelachen!Het zou me verbazen als er iemand die 't Pallieterke leest de BUB kent, laat staan Bobby. Zo belangrijk en bekend zijn ze niet hoor.

Pelgrim
26 september 2004, 16:42
BUB is nochtans al eens vermeld geweest in t pallieterke (meerdere keren zelfs)

Eén keer zelfs werd er verwezen naar politics.be

Betweter
26 september 2004, 17:45
Het zou me verbazen als er iemand die 't Pallieterke leest de BUB kent, laat staan Bobby. Zo belangrijk en bekend zijn ze niet hoor.
Toch wel, 't Pallieterke besteed regelmatig aandacht aan een artikel waarin ze de BUB met de grodn gelijk maakt :-)

Tantist
26 september 2004, 18:16
Goh goh, bedoel je dat er iemand is die buiten het forum om de BUB kent? 8O

Amaai me klompen!

jOOSt
27 september 2004, 11:38
De BUB is infeite een flauwe kul(t)partij.

Groot Bakkes
28 september 2004, 19:46
Er zijn veel mensen die de BUB kennen:

- de mensen van RTBF
- Jurgen Verstrepen
- 't Pallieterke
- Walter Baeten

En allemaal geven zij deze olijke vrienden de raad om eens contact op te nemen met hun huisarts. Want tegenwoordig bestáán er oplossingen voor gefrustreerde geestesgestoorden. :D

Tantist
29 september 2004, 00:31
Maar allez, hoe kennen die de BUB dan? Zitten die mensen ook op politics.be of zo? Want ik heb nog nooit een foldertje, affiche of spotje gezien van de BUB in het echt.

Groot Bakkes
1 oktober 2004, 15:11
Maar allez, hoe kennen die de BUB dan? Zitten die mensen ook op politics.be of zo? Want ik heb nog nooit een foldertje, affiche of spotje gezien van de BUB in het echt.
- 't Pallieterke: via de unitaristische lezersbrieven in de Frut. Zij zijn achter hun PC gaan zitten en zijn via Google achter de ware identiteit van deze "bezorgde burgers" gekomen.

- Walter Baeten: door de dronkelappen die stoer wouden doen op een herdenkingsplechtigheid van de gesneuvelde frontsoldaten.

- Maar van Verstrepen en RTBF weet ik echt niet hoe dezen in contact zijn gekomen met de BUB. Vraag het eens. :D

Tantist
1 oktober 2004, 19:45
't Liep er ene met een :belgievl: te dartelen voor de opnameplaats al roepend "België wordt unitair, lalalala", en aangezien de uitgenodigde gast zijn kat had gestuurd...