PDA

View Full Version : Meisje dat leerde rijden zwaargewond na aanrijding


Universalia
31 augustus 2014, 12:54
bron (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-leuven/meisje-dat-leerde-rijden-zwaargewond-na-aanrijding-a2022235/)

Detail tekst:

Op de Aarschotsesteenweg in Wilsele is vrijdagavond rond 21.30 uur een meisje, dat samen met haar vader aan het leren rijden was, zwaargewond geraakt bij een verkeersongeluk. Over haar toestand is voorlopig niet meer geweten. Het ongeval zou te wijten zijn aan een tegenligger die door overdreven snelheid uit de bocht vloog.

"De bestuurder van de BMW reed tegen hoge snelheid door de bocht ...

Daar moet toch echt serieus iets mis mee zijn met die wagens of met zij die er mee rijden.

Rijbewijs kapotscheuren van die BMW-rijder case closed.

Ik had er in de week ook zo een paar voor, toen ik richting kust 'bolde', die tot op een 30cm achter mijn wagen kwamen hangen 'BMW' en uit de manier van hun rijgedrag kon je afleiden dat: 'Maakt dat je weg bent met uw auto want ik moet door, ik heb BMW, de baan is van mij!!!!' :roll:

Vraag ik mij af, wat hebben die gekken toch, drugs???

quercus
31 augustus 2014, 13:22
bron (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-leuven/meisje-dat-leerde-rijden-zwaargewond-na-aanrijding-a2022235/)

Detail tekst:

Daar moet toch echt serieus iets mis mee zijn met die wagens of met zij die er mee rijden.

Rijbewijs kapotscheuren van die BMW-rijder case closed.

Ik had er in de week ook zo een paar voor, toen ik richting kust 'bolde', die tot op een 30cm achter mijn wagen kwamen hangen 'BMW' en uit de manier van hun rijgedrag kon je afleiden dat: 'Maakt dat je weg bent met uw auto want ik moet door, ik heb BMW, de baan is van mij!!!!' :roll:

Vraag ik mij af, wat hebben die gekken toch, drugs???

Triestig voor dat jong meisje. Haar eerste kennismaking met het verkeer...

Er is iets mis met het gemotoriseerd verkeer in het algemeen. Sommige bestuurders (en ik heb het hier niet uitsluitend over BMW-chauffeurs) gedragen zich als complete gekken. Het "snijden" bijvoorbeeld heb ik reeds herhaalde malen meegemaakt. Kerels die aan hoge snelheid op de derde rijstrook denderen en plots u op de eerste rijstrook de pas afsnijden, want "zij moeten d'er af". Of leukerds die, terwijl je de autostrade oprijdt je plots rechts nog gauw gauw voorbijstormen, gewoon omdat ze niet bereid zijn achter jou zich in het verkeer in te passen. Geduld??? "Komaan zeg, da's voor peekes..."

Motorrijders denken soms ook dat ze zich op een of ander wedstrijd-circuit bevinden. Wat ik persoonlijk schandalig vind is dat die pipo's menen dat ze "het recht hebben" om met hun moto het meest gruwelijk en beestachtig geluid voort te brengen. Ik weet dat het niet erg vriendelijk is, maar wanneer ik met dergelijke lawaaierige snoeshaan geconfronteerd wordt die met opzet zijn gaskraan plots volledig openschuift, dan voel ik een soort woede in mij opstijgen en krijg ik een bijna onweerstaanbare neiging om dergelijke stinker iets volstrekt onbetamelijk toe te schreeuwen. Wat ik zou roepen ga ik hier niet openbaren, het zou in ieder geval weinig menslievend klinken. Ik vind dat er in onze samenleving reeds sowieso véél te veel lawaai is, laat staan dat dergelijke bastaards er dan, met opzet, nog een flinke schep bovenop doen. De mens heeft recht op stilte. Dit zou horen opgenomen te worden in de Verklaring van de Rechten van de Mens.

Jantje
31 augustus 2014, 13:27
.