PDA

View Full Version : Rock Werchter: 4dagen!!!


alpina
24 februari 2003, 23:52
Dit jaar duurt rock Werchter 4dagen :D en er zijn al een aantal groepen aangekondigd! Check: http://www.rockwerchter.be!!


Ik ga volop voor The Queens of the Stone Age 8) , Millionaire, Radiohead, Underworld en Massive Attack!! Coldplay valt natuurlijk ook goed te pruimen!!

Zijn er hier nog liefhebbers van het genre, of is men meer voor het lichtere genre alla Will Tura, K3 en andere "toppers"? :o

Nom@d
25 februari 2003, 00:54
Zijn er hier nog liefhebbers van het genre, of is men meer voor het lichtere genre alla Will Tura, K3 en andere "toppers"?



en wat is er mis met K3 en Wil Tura dan ?

Nitroke
25 februari 2003, 00:59
yups, er zijn nog liefhebbers van het genre :)

Wil dit jaar ook doodgraag naar Rock Werechter gaan maar moet nog mensen zien te vinden die mee willen.. De meeste in mijn omgeving zijn zowat house, trance enzo gericht.. :cry:
Misschien dat ik met u mee mag? ;)

groetjes,
Johan

alpina
25 februari 2003, 01:00
Zijn er hier nog liefhebbers van het genre, of is men meer voor het lichtere genre alla Will Tura, K3 en andere "toppers"?



en wat is er mis met K3 en Wil Tura dan ?

Helemaal niets, heb ik dat gezegd? 8) Ik denk alleen dat de vertegenwoordigers van dit toch wel lichtere genre niet echt te vinden zijn op RockWerchter.

alpina
25 februari 2003, 01:01
yups, er zijn nog liefhebbers van het genre :)

Wil dit jaar ook doodgraag naar Rock Werechter gaan maar moet nog mensen zien te vinden die mee willen.. De meeste in mijn omgeving zijn zowat house, trance enzo gericht.. :cry:
Misschien dat ik met u mee mag? ;)

groetjes,
Johan

Aha, maar dan gaat ge toch heel braaf moeten zijn ze!! :wink:

Nitroke
25 februari 2003, 01:04
Aha, maar dan gaat ge toch heel braaf moeten zijn ze!! :wink:

Ik ben altijd héél braaf :twisted: :wink:

Kotsmos
25 februari 2003, 12:08
Fameus veel geld gaat dat kosten ja...maar goed, ik kan al niet naar Dour dus dat bespaart mij weer een hoop geld.

Patriot!
25 februari 2003, 21:04
Aaaaah Werchter gezellig!!!!

Zal ik jullie wel tegenkomen, ipv op zo'n bedompte forum-meeting 8)

Tjolder
25 februari 2003, 22:52
Het is gewoon schandalig dat men enkel Rock Werchter nog organizeerd.

Dat het teveel geld koste om op 2 plaatsen te organizeren dat kan ik nog begrijpen.

En dat ook de groepen zich geen twee dagen konden bezighouden dat kan ik ook nog begrijpen.

Maar dat ze Rock Torhout hebben afgeschaft dat is ONVERGEEFELIJK !

Het eerlijkst was geweest om ieder jaar te wisselen. Vb even jaren in Torhout en oneven in Werchter.

Misschien heeft dingske (Kan nu niet direct op zijn naam komen) wel gelijk.

West-Vlaanderen wordt achtergestoken :evil:

West-vlaams iés an toale !!!!! :wink:

C uit W
26 februari 2003, 12:58
Ah, woar is den tid van earect, wat heb ik genoten :Slipknot, Mudvayne, Head pe, pennywise...
Maar ik kom ook naar werchter: Metallica 8)

Pirenne
26 februari 2003, 13:15
Ah, woar is den tid van earect, wat heb ik genoten :Slipknot, Mudvayne, Head pe, pennywise...
Maar ik kom ook naar werchter: Metallica 8)

Den tid van earect? zeg maar beter: "het moment van earect", want dat is bij mijn weten maar één keer georganiseerd geweest. Als ge echt goeie metal wilt zien, moet ge op grapop zijn, altijd goe! (en dit jaar waarschijnlijk weer Iron Maiden :!: )

alpina
26 februari 2003, 14:13
Ah, woar is den tid van earect, wat heb ik genoten :Slipknot, Mudvayne, Head pe, pennywise...
Maar ik kom ook naar werchter: Metallica 8)

Den tid van earect? zeg maar beter: "het moment van earect", want dat is bij mijn weten maar één keer georganiseerd geweest. Als ge echt goeie metal wilt zien, moet ge op grapop zijn, altijd goe! (en dit jaar waarschijnlijk weer Iron Maiden :!: )

Eeuh is het niet graSpop?? :wink:

C uit W
26 februari 2003, 19:21
Idd, graspop.
Heel jammer van earect om maar 1 keer plaats te vinden ( wat een zin :? )

Nitroke
26 februari 2003, 21:03
Ah, woar is den tid van earect, wat heb ik genoten :Slipknot, Mudvayne, Head pe, pennywise...
Maar ik kom ook naar werchter: Metallica 8)

Yups Metallica 8) Dat is ook één van de bands waar ik voor wil gaan, hopen dat het nieuwe album wat gaat meevallen natuurlijk, hoewel ik daar niet echt aan twijfel :D

groetjes,
Johan

Zeno!
26 februari 2003, 23:17
Ik zal er zijn!

Zeno!
26 februari 2003, 23:20
Het is gewoon schandalig dat men enkel Rock Werchter nog organizeerd.

Dat het teveel geld koste om op 2 plaatsen te organizeren dat kan ik nog begrijpen.

En dat ook de groepen zich geen twee dagen konden bezighouden dat kan ik ook nog begrijpen.

Maar dat ze Rock Torhout hebben afgeschaft dat is ONVERGEEFELIJK !

Het eerlijkst was geweest om ieder jaar te wisselen. Vb even jaren in Torhout en oneven in Werchter.

Misschien heeft dingske (Kan nu niet direct op zijn naam komen) wel gelijk.

West-Vlaanderen wordt achtergestoken :evil:

West-vlaams iés an toale !!!!! :wink:

Herman Schuermans is van de streek (Werchter-Brabant) dus het is nogal logisch dat hij het festival in WERCHTER wil behouden. (trouwens, Brabant ligt centraal in Vlaanderen, dus waar klaag je over?)

Kotsmos
27 februari 2003, 11:10
Idd, graspop.
Heel jammer van earect om maar 1 keer plaats te vinden ( wat een zin :? )

Earect heeft de eerste keer gewoon het ongelooflijke geluk gehad 2 rondreizende festivals te kunnen strikken (Dconstruction Tour en dan de grote tour met Slipknot en Sepultura enzo), waardoor ze enkel nog wat kleine lokale namen moesten toevoegen en hun festival was klaar. Het jaar daarna moesten ze die status ophouden, en dat ging toen niet, omdat er gewoon veel te weinig groepen beschikbaar waren (de namen in mei waren al ingepikt door Groez Rock en in mindere mate Graspop, die van de zomer door Pukkelpop).

C uit W
27 februari 2003, 21:54
Van lokale bands gesproken, die vlamingen, mindstab, waren wel goed vond ik.

alpina
28 mei 2003, 22:15
Nu dat er hier toch een aantal volop in den blok zitten haal ik dit toch wel iets plezantere onderwerp maar eens terug naar boven 8) . Wie komt er en voor hoeveel dagen?? Het is maar om eens een idee te hebben van de "aard" van het forum-publiek. :wink:

Vlaamse Leeuw
28 mei 2003, 22:19
Ik zal er niet zijn. Ik ga naar het voorbereidingsweekend voor mijn bouwkamp voor te bereiden.

Kotsmos
29 mei 2003, 08:49
ik ga ook, al is het eigenlijk meer voor de traditie dan voor de groepen. Niet dat die slecht zijn, verre van, maar er zit geen enkele band tussen waarvan ik mij zo meteen een live-optreden zie bijwonen als ze niet op Werchter zouden staan.

Xenon
29 mei 2003, 11:10
Ik zal er in ieder geval niet zijn. TW is immers te veel naar mijn goesting een commercieel bedrijfje geworden (om dan nog maar te zwijgen over de schandalig dure tickets). Ik mis er sinds enkele jaren de festivalsfeer een beetje. :(
Of mijn eenzame boycot enig effect zal hebben valt te betwijfelen. :?

Dan maar naar Dour en Pukkelpop (herexamens?)

numarx
29 mei 2003, 11:14
Ga alleen zondag naar Werchter (beetje op m'n geld letten). Hopelijk vallen de herexamens mee zodat ik mijn geliefde Pukkelpop niet moet missen zoals vorig jaar. Ben er nog altijd lastig voor. :evil:

Xenon
29 mei 2003, 11:28
Hopelijk vallen de herexamens mee zodat ik mijn geliefde Pukkelpop niet moet missen zoals vorig jaar. Ben er nog altijd lastig voor.
Dat komt me heel bekend voor. :wink:
We hebben in ieder geval geen natte voeten gehad. :)
[/quote]

numarx
29 mei 2003, 11:41
Hehe, dat was dan weer een voordeel :) Jaren op rij een gloeiend hete PKP, maar dan het ene jaar dat ik niet kan gaan overstroomt alles :)

Nitroke
29 mei 2003, 14:45
Ik kom ook en ik zal daar 4 dagen ergens ronddolen :) 8)

greetz

GC
29 mei 2003, 16:04
Dedju, net als vorig jaar is er bij ons heel dat weekend vergadering. Al goed dat ik Metallica al eens gezien heb op TW, zelfs in Torhout :-)
Moet wel zowat 10 jaar geleden zijn.

Patriot!
29 mei 2003, 16:20
Dedju, net als vorig jaar is er bij ons heel dat weekend vergadering. Al goed dat ik Metallica al eens gezien heb op TW, zelfs in Torhout :-)
Moet wel zowat 10 jaar geleden zijn.

Maar allez, verzet die vergadering dan!!
Of "vergader" ter plekke :wink:

alpina
29 mei 2003, 16:35
Dedju, net als vorig jaar is er bij ons heel dat weekend vergadering. Al goed dat ik Metallica al eens gezien heb op TW, zelfs in Torhout :-)
Moet wel zowat 10 jaar geleden zijn.

Maar allez, verzet die vergadering dan!!
Of "vergader" ter plekke :wink:

Het gaat er niet overal zo amateuristisch aan toe als bij de BUB he!! :lol:

GC
29 mei 2003, 16:38
Dedju, net als vorig jaar is er bij ons heel dat weekend vergadering. Al goed dat ik Metallica al eens gezien heb op TW, zelfs in Torhout :-)
Moet wel zowat 10 jaar geleden zijn.

Maar allez, verzet die vergadering dan!!
Of "vergader" ter plekke :wink:

Dat zou nog eens iets geven... Een 25-tal trotskisten van alle leeftijden die daar op een jongerenfestival 8 uur per dag geconcentreerd zitten te discussiëren over de politieke wereldsituatie.

Neen, verplaatsen gaat niet. Die data worden maanden op voorhand vastgelegd en er zijn kameraden die in shiften werken die speciaal verlof pakken daarvoor.

Patriot!
29 mei 2003, 16:40
Dedju, net als vorig jaar is er bij ons heel dat weekend vergadering. Al goed dat ik Metallica al eens gezien heb op TW, zelfs in Torhout :-)
Moet wel zowat 10 jaar geleden zijn.

Maar allez, verzet die vergadering dan!!
Of "vergader" ter plekke :wink:

Het gaat er niet overal zo amateuristisch aan toe als bij de BUB he!! :lol:

Wij vergaderen niet in examentijd, of vlak erna :wink:

Patriot!
29 mei 2003, 16:41
Dedju, net als vorig jaar is er bij ons heel dat weekend vergadering. Al goed dat ik Metallica al eens gezien heb op TW, zelfs in Torhout :-)
Moet wel zowat 10 jaar geleden zijn.

Maar allez, verzet die vergadering dan!!
Of "vergader" ter plekke :wink:

Dat zou nog eens iets geven... Een 25-tal trotskisten van alle leeftijden die daar op een jongerenfestival 8 uur per dag geconcentreerd zitten te discussiëren over de politieke wereldsituatie.

Neen, verplaatsen gaat niet. Die data worden maanden op voorhand vastgelegd en er zijn kameraden die in shiften werken die speciaal verlof pakken daarvoor.

Ja, ok veel plezier dan, maar ik neem aan dat dat voor u ook zeer plezierig zal zijn?

Zeno!
29 mei 2003, 17:25
Wie komt er trouwens naar Marktrock ?

13 - 14 - 15 augustus - Leuven-City

http://www.chrisgotte.nl/images/11%20marktrock99.jpg

alpina
29 mei 2003, 17:28
Wie komt er trouwens naar Marktrock ?

Goeie vraag!! Welke artiesten komen naar Marktrock? :P

Patriot!
29 mei 2003, 17:29
Wie komt er trouwens naar Marktrock ?

13 - 14 - 15 augustus - Leuven-City

http://www.chrisgotte.nl/images/11%20marktrock99.jpg

Welke artiesten, dat weet ik niet, maar heb al wel beslist dat ik kom ;)

Zeno!
29 mei 2003, 17:31
Wie komt er trouwens naar Marktrock ?

Goeie vraag!! Welke artiesten komen naar Marktrock? :P

Deze staan al vast:

13/8
URBAN TRAD
DE MENS
SERGIO & THE BIG BANG
DAVE EDMUNDS
BOUDEWIJN DE GROOT

14/8
K'S CHOICE

15/8
TRIGGERFINGER
BRAINPOWER
ADMIRAL FREEBEE

Laatste 11 groepen worden binnenkort bekend gemaakt.

alpina
29 mei 2003, 17:32
Ik heb is gekeken wie komt.

URBAN TRAD :roll:
DE MENS
SERGIO & THE BIG BANG :roll:
DAVE EDMUNDS
BOUDEWIJN DE GROOT :roll:
K'S CHOICE
TRIGGERFINGER
BRAINPOWER
ADMIRAL FREEBEE :D

Ik vind het allemaal iets te soft. :wink:

Zeno!
29 mei 2003, 17:33
Tja, geen echte hoogvliegers dit jaar (kan misschien nog komen!) maar Marktrock is vooral sfeer, sfeer, sfeer en bier! :D

Patriot!
29 mei 2003, 17:34
Tja, geen echte hoogvliegers dit jaar (kan misschien nog komen!) maar Marktrock is vooral sfeer, sfeer, sfeer en bier! :D

en sergio!!! : :D 8O

Zeno!
29 mei 2003, 17:36
Tja, geen echte hoogvliegers dit jaar (kan misschien nog komen!) maar Marktrock is vooral sfeer, sfeer, sfeer en bier! :D

en sergio!!! : :D 8O

Tja....

Kotsmos
29 mei 2003, 19:20
Ik heb is gekeken wie komt.

URBAN TRAD :roll:
DE MENS
SERGIO & THE BIG BANG :roll:
DAVE EDMUNDS
BOUDEWIJN DE GROOT :roll:
K'S CHOICE
TRIGGERFINGER
BRAINPOWER
ADMIRAL FREEBEE :D

Ik vind het allemaal iets te soft. :wink:

de helft van de namen van Martrock is familievermaak, maar doe asjeblief die :roll: van achter Boudewijn de Groot weg! Afin, Triggerfinger is prachtig en Moloko komt ook.

alpina
29 mei 2003, 19:23
Ik heb is gekeken wie komt.

URBAN TRAD :roll:
DE MENS
SERGIO & THE BIG BANG :roll:
DAVE EDMUNDS
BOUDEWIJN DE GROOT :roll:
K'S CHOICE
TRIGGERFINGER
BRAINPOWER
ADMIRAL FREEBEE :D

Ik vind het allemaal iets te soft. :wink:

de helft van de namen van Martrock is familievermaak, maar doe asjeblief die :roll: van achter Boudewijn de Groot weg! Afin, Triggerfinger is prachtig en Moloko komt ook.

Boudewijn de Groot heeft wel mooie liedjes, maar is dit nu iets voor op marktROCK?

Kotsmos
29 mei 2003, 19:27
Sja...Kosheen, Brainpower, DB Galaxie, drie namen die zo direct in mij opkomen die niks met Rock te maken hebben en toch op Marktrock stonden. Wat staat er zoals van pop op Pukkelpop?

alpina
29 mei 2003, 19:32
Sja...Kosheen, Brainpower, DB Galaxie, drie namen die zo direct in mij opkomen die niks met Rock te maken hebben en toch op Marktrock stonden. Wat staat er zoals van pop op Pukkelpop?

hmmm :? :? :oops: :oops: a

Raf
29 mei 2003, 19:54
Tja, geen echte hoogvliegers dit jaar (kan misschien nog komen!) maar Marktrock is vooral sfeer, sfeer, sfeer en bier! :D

Dat WAS het vroeger ja; tegenwoordig is heel dat festivalletje serieus uit de hand gelopen en veel te groot geworden voor de Oude Markt...

numarx
29 mei 2003, 19:55
Inderdaad, dikke kloterij om daar op te zitten. Er was helemaal niks leuks meer aan, maar ik moest er gewoon een hele dag staan om Elvis Costello te zien. :evil:

Kotsmos
30 mei 2003, 08:07
Zijpodia bezoeken, daar is altijd veel plaats en goei groepen, en dan afterparty ergens.

Zeno!
30 mei 2003, 11:48
Tja, geen echte hoogvliegers dit jaar (kan misschien nog komen!) maar Marktrock is vooral sfeer, sfeer, sfeer en bier! :D

Dat WAS het vroeger ja; tegenwoordig is heel dat festivalletje serieus uit de hand gelopen en veel te groot geworden voor de Oude Markt...

Je MOET ook niet naar de Oude Markt, hé. Er zijn genoeg alternatieve -en bovendien gratis- podia. (vismarkt-hogeschoolplein-layensplein)

En wordt het even te druk, kan je altijd rustiger oorden opzoeken(martelarenplein, ladeuze,...)

Paulus de Boskabouter
30 mei 2003, 11:50
Heeft er al iemand een idee wat de affiche van MAANROCK wordt dit jaar?

numarx
30 mei 2003, 11:53
Je MOET ook niet naar de Oude Markt, hé.
Als Elvis Costello komt moet je naar de Oude Markt!

Vlaamse Leeuw
30 mei 2003, 13:46
Spijtig voor jullie dat Eddy Wally niet naar Werchter komt. :lol:

Kotsmos
30 mei 2003, 14:37
Heeft er al iemand een idee wat de affiche van MAANROCK wordt dit jaar?

wat kleine onbeduidende familiegroepjes zeker, zoals elk jaar. Nu ja, het is vlakbij en er is bier, dus wie weet...

Paulus de Boskabouter
30 mei 2003, 14:47
Heeft er al iemand een idee wat de affiche van MAANROCK wordt dit jaar?

wat kleine onbeduidende familiegroepjes zeker, zoals elk jaar. Nu ja, het is vlakbij en er is bier, dus wie weet...

Wel, 'k heb er toch al The Stranglers gezien :P (niet echt het doorsnee familiegroepje)

numarx
31 mei 2003, 23:36
onder andere Osdorp Posse, Zornik :evil:, Brainpower, Praga Kahn :evil: :evil:, Jonesy, PP Michiels, De Kreuners, ...

maar gelukkig ook De Mens, Camden (does Police) en The Kids!

Wanne
1 juni 2003, 01:34
Heeft er al iemand een idee wat de affiche van MAANROCK wordt dit jaar?

Anton Walgrave, Zornik, Brainpower, Osdorp Posse, Praga Khan, Camden does The Police, The Kids, Triggerfinger, .Calibre, De Kreuners, Mama's Jasje, Voice Male,...

...Tiens ! Hier staan twee benamingen tussen voor mijne sproeidarm : Zornik als hij eerder aan de flauwe kant is, en Calibre als hij op springen staat...

Kotsmos
1 juni 2003, 07:28
hmm
Osdorp, Brainpower, Triggerfinger, Jonesy, Camden doet Police...kan nog tof worden...

Eduard Khil
9 juli 2022, 08:36
haha toen was het nog betaalbaar.

Libro
9 juli 2022, 09:05
Bezig met een trip down mamary lane?

https://i.pinimg.com/736x/86/d9/5c/86d95c4eca77dbd1d0fa00894b9186e8.jpg

TV-verslaafde
9 juli 2022, 09:59
https://www.youtube.com/watch?v=oIOGUOH_xk4&list=RDMM3Y8w2W1uy2A&index=5&ab_channel=Turnstile-Topic

Leuk nummertje.

koe de poing
9 juli 2022, 12:39
Festivals zijn gewoon niet leuk.
Liever muziek en een kleine zaal