PDA

View Full Version : Veroordeelde spookrijder spot op Facebook


cookie monster
26 november 2014, 01:53
Halloow 8O
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-wommelgem/veroordeelde-spookrijder-spot-op-facebook-a2130974
Begin deze maand postte Maxime op Facebook dat hij zijn rijbewijs terug had. Iemand reageerde: "Maxime aant stuur is bloed aan de muur." De reactie van de spookrijder zegt alles: "Nee op de vangreel..." Dat hij zijn rijbewijs terug heeft, klopt niet. Hij moet eerst terug zijn theoretische en praktische examen afleggen.
Walgelijk dat men zoiets durft uit te kotsen !!!!
Vindt U dat zo iemand nog een rijbewijs terug mag behalen ??
Het slachtoffer is nog steeds aan't revalideren !!

AsGardSGO
26 november 2014, 22:04
Uiteraard... we vervloeken ze maar zelf vegen we maar al te graag de regels met de voeten en zeker als we erop aangesproken worden gaan we helemaal door het lint en verweren we ons als een duivel in een wijwatervat.
Tuurlijk mag die zijn rijbewijs terug dus.

praha
27 november 2014, 00:37
Uiteraard... we vervloeken ze maar zelf vegen we maar al te graag de regels met de voeten en zeker als we erop aangesproken worden gaan we helemaal door het lint en verweren we ons als een duivel in een wijwatervat.
Tuurlijk mag die zijn rijbewijs terug dus.
Bah waarom niet ?
Die zijn reactie doet er in principe niks toe en als het niet is aangetoond dat hij dat ergens doelbewust gedaan heeft dan heeft ie in feite een flater begaan met helaas zeer ernstige gevolgen.
En zeg niet dat het iemand anders niet zou kunnen overkomen.

Ik snap begot nog steeds niet waarom men aan die uitritten geen, in rijrichting, inklapbare tanden zet.

cookie monster
27 november 2014, 02:35
Ik vind die reactie van die persoon ivm bloed op de vangrail ,
dat die niet beseft dat hij een groot gevaar is op de weg !!

Nietzsche
27 november 2014, 10:45
Wat een kneus.

plǝɹǝʍ ǝp
4 december 2014, 16:21
Halloow 8O
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-wommelgem/veroordeelde-spookrijder-spot-op-facebook-a2130974

Walgelijk dat men zoiets durft uit te kotsen !!!!
Vindt U dat zo iemand nog een rijbewijs terug mag behalen ??
Het slachtoffer is nog steeds aan't revalideren !!

Ik vind het typisch een HLN berichtje eigenlijk...