PDA

View Full Version : ché-gevaar


jan hyoens
1 oktober 2004, 08:23
Het ché-gevaar initiatief van VBJ verdient onze steun! Daarom stel ik voor dat iedereen de ché-affiche als onderschrift neemt zodat ze dagelijks op elk forum te zien is! Ik veronderstel dat iedereen wel weet hoe je dit als onderschrift kan installeren? En misschien kunnen de mensen die dit geen goed idee vinden uitleg geven waarom. Kunnen we er nog een interessante discussie van maken!

Tzuvar Raemborr
1 oktober 2004, 12:49
Sorry Jan, ik doe niet mee. Een initiatief steunen is één ding, en ik sta zeker niet vijandig tegenover dit van VBJ, maar een forum vervuilen met grote onderschriften is dan weer iets helemaal anders.

Ik heb op dit forum altijd geägeerd tegen irritante grote onderschriften (zeker gekoppeld aan posts van hoop en al 2 lijntjes), ik ga er dan ook zelf geen gebruiken.




Bovendien houd ik wel van m'n onderschrift :) Wie heeft de muren in het Antwerpse ook al opgemerkt?

"ARREST=POLITIEKE MOORD"
"VERAFSTOOT, DWAZE KLOOT, JIJ MAAKT ONZE TOEKOMST DOOD!"
"BELGIE BARST, VLAANDEREN ONAFHANKELIJK!"
etc

De woorden van de profeten staan wel degelijk geschreven op de muren van de huurkazernes, en hoe fanatiek men ons ook vervolgt en beschimpt, wij fluisteren wat niet geroepen mag worden! :twisted:

jan hyoens
1 oktober 2004, 13:06
Sorry Jan, ik doe niet mee. Een initiatief steunen is één ding, en ik sta zeker niet vijandig tegenover dit van VBJ, maar een forum vervuilen met grote onderschriften is dan weer iets helemaal anders.

Ik heb op dit forum altijd geägeerd tegen irritante grote onderschriften (zeker gekoppeld aan posts van hoop en al 2 lijntjes), ik ga er dan ook zelf geen gebruiken.




Bovendien houd ik wel van m'n onderschrift :) Wie heeft de muren in het Antwerpse ook al opgemerkt?

"ARREST=POLITIEKE MOORD"
"VERAFSTOOT, DWAZE KLOOT, JIJ MAAKT ONZE TOEKOMST DOOD!"
"BELGIE BARST, VLAANDEREN ONAFHANKELIJK!"
etc

De woorden van de profeten staan wel degelijk geschreven op de muren van de huurkazernes, en hoe fanatiek men ons ook vervolgt en beschimpt, wij fluisteren wat niet geroepen mag worden! :twisted:
Je mag ook de kleinere versie van RAC nemen! En tijdelijk (2 weken bv daarna heeft dat toch geen effect meer) en daarna terug je oorspronkelijk onderschrift nemen. Maar ik verplicht niemand, wij van het blok zijn verdraagzame mensen nietwaar!