PDA

View Full Version : Duitsers zijn islamisering kotsbeu: Wekelijks betogingen


Pagina's : [1] 2 3

Thuleander
13 december 2014, 21:38
De wereld is getuige van iets heel moois in Duitsland: Mensen ontwaken uit hun zombiestaat van politieke correctheid en denken weer aan de toekomst van hun kinderen.
Al weken zijn er elke maandag betogingen tegen islamisering, salafisme en massa-immigratie.
Of anders gezegd: pro-Europese betogingen.
Want PEGIDA staat voor 'Patriotische Europäer Gegen die Islamisierung des Abendlandes’
Het regime zit met de handen in het haar. De klassieke strategie van demonisering (label ze nazi's en racisten) lijkt geen effect meer te hebben.
Deze mensen vinden toekomst van hun kinderen belangrijker dan het geblaf van de politiek correcten.
Zal het regime nieuwe manieren aanwenden om de aanval op haar eigen volk voort te zetten?
We volgen het op de voet.

https://www.facebook.com/pages/PEGIDA/790669100971515

https://www.youtube.com/watch?v=CU87OYW2xZY

http://www.merkur-online.de/bilder/2014/12/03/4503711/91536054-pegida-dpa_20141203-124127-Mo7p0qBcXef.jpg
http://rt.com/files/news/33/f0/30/00/54.jpg
http://assets.jungefreiheit.de/2014/11/53341613.jpg

Demper
13 december 2014, 21:40
Duitsers hebben steeds de weg getoond.

Sjaax
13 december 2014, 21:45
Duitsers hebben steeds de weg getoond.... naar WO-I en WO-II inderdaad.

TheFourHorsemen
13 december 2014, 22:03
Hopelijk volgt Vlaanderen.

DeProf_eet
13 december 2014, 22:27
... naar WO-I en WO-II inderdaad.WEl Jaakskse, misschien dan ook naar WO-III. En wiens schuld zal het dan zijn denk je ? De schuld van mensen die koste wat koste blind zijn en blind willen blijven als ze maar lekker verdienen aan al die multikul en de lasten van die multikul afschuiven op de man van de straat. Maar wacht ? Ben jij er misschien van overtuigd dat er voordelen aan multikul verbonden zijn. Buiten wat je er zelf aan verdient ?

Als ik multikul wil opsnuiven zal ik wel naar het buitenland gaan om die op te snuiven. En als het me teveel word kom ik terug. Nee, mensen van jullie soort willen het door de strot van de mensen jagen.

Johan Bollen
13 december 2014, 23:22
'Patriotische Europäer Gegen die Islamisierung des Abendlandes’

Bestaat er niet iets dat heet 'Patriotische Europäer Gegen die Islamisierung und Amerikanisierung des Abendlandes’?

Adam Smith
14 december 2014, 02:52
... naar WO-I en WO-II inderdaad.

WO-II misschien, maar voor WO-I moet je ook naar Wenen, St Petersburg, Belgrado, Parijs en Londen wijzen.

De 'schuldig clausule' voor de centrummogendheden in 1918 was een farce, de Entente Cordiale had net zo goed boter op het hoofd. Het Duitse Rijk heeft tijdens WO -I veel fout gedaan, maar het had zeker niet als enige schuld aan het ontstaan van die oorlog.

Daarbij bij aanvang van WO-I eiste vrijwel iedereen iets wat niet ingewilligd kon worden of was halsstarrig om andere redenen.

zonbron
14 december 2014, 05:06
'Patriotische Europäer Gegen die Islamisierung des Abendlandes’

Bestaat er niet iets dat heet 'Patriotische Europäer Gegen die Islamisierung und Amerikanisierung des Abendlandes’?

Dat mag niet in de door de democratiebrengende bezetter gecontroleerde gebieden.

Universalia
14 december 2014, 07:52
Stel ik mij de vraag: Wie is die Islamisering niet beu eigenlijk?

Dateerde al uit 2004 ... link (https://www.stormfront.org/forum/t166296/)

TheFourHorsemen
14 december 2014, 09:59
Dat mag niet in de door de democratiebrengende bezetter gecontroleerde gebieden.

Ongelooflijk eigenlijk dat daar zo weinig kritiek op wordt gegeven.

Skobelev
14 december 2014, 10:36
:cheer: zou men toch wakker aan het worden zijn?

Vanguard
14 december 2014, 11:20
:thumbsup:

OP gecopieerd naar http://forum.politics.be/showpost.php?p=7452014&postcount=83

Vanguard
14 december 2014, 11:26
Stel ik mij de vraag: Wie is die Islamisering niet beu eigenlijk?

Dateerde al uit 2004 ... link (https://www.stormfront.org/forum/t166296/)


Volgend punt op de agenda moet zijn: Hoe stoppen we die kanker voor eens en altijd.

Om een duurzame, leefbare en verantwoorde oplossing te bewerkstelligen moeten de volgende eenvoudige vragen beantwoord worden zonder schroom:

* hoe is het zover kunnen komen met die islamisering van Europa?
* welke destructieve krachten zitten achter die islamisering en vernietiging van Europa? En waarom?

Vanguard
14 december 2014, 11:45
Maar wacht ? Ben jij er misschien van overtuigd dat er voordelen aan multikul verbonden zijn. Buiten wat je er zelf aan verdient ?

Als ik multikul wil opsnuiven zal ik wel naar het buitenland gaan om die op te snuiven. En als het me teveel word kom ik terug. Nee, mensen van jullie soort willen het door de strot van de mensen jagen.

Nagel op de kop.

De rijkere elite verdient voor zichzelf veel geld en een lekker luxueus bestaan met de multicul. De ondergang van hun volk, het welzijn van hun nageslacht zal hun worst wezen.

Links-progressieve zelfhaters zijn de naieve waakhonden binnen dat systeem. O.i.v. systeem propaganda zijn ze ervan overtuigd dat ze de ''goei'' zijn.

Vanguard
14 december 2014, 11:47
Hopelijk volgt Vlaanderen.

Met respect, maar op het vlak van politiek-maatschappelijke aangelegenheden loopt Vlaanderen zwaar achter.

De Europeaan
14 december 2014, 12:11
Eindelijk gaan de ogen open!

Duitsland geeft het voorbeeld, nu moet België enkel volgen!

Er is geen plaats voor Islam in Europa!

Sjaax
14 december 2014, 15:36
Er is geen plaats voor Islam in Europa!Dan wordt Europa wel heel klein.

poekieJ
14 december 2014, 16:16
Dan wordt Europa wel heel klein.

Bijlange niet.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/84/IslamInEurope.png/777px-IslamInEurope.png

Demper
14 december 2014, 16:25
Er is geen plaats voor Islam in Europa!

Mijnheer.
Er is nergens plaats voor de islam.

In islamlanden staat alles in brand.
Er lopen mensen met zwaarden te zwaaien.

Moslims zijn op de vlucht voor zichzelf.
Ze hier hun zin laten doen is collectieve zelfmoord.

Eberhard Leclerc
14 december 2014, 17:15
In islamlanden staat alles in brand.


https://farm6.staticflickr.com/5609/15798721951_6fd02f9d6e_h.jpg

TheFourHorsemen
14 december 2014, 19:37
Met respect, maar op het vlak van politiek-maatschappelijke aangelegenheden loopt Vlaanderen zwaar achter.

Daarom dat ik het bij een voorzichtig "hopelijk" hield.

Thuleander
14 december 2014, 19:39
Is er over deze massabetogingen vlak over de grens al iets vermeld in de mainstream journaals of krijgt het kijkbuisvolkje daar alleen de antiblanke betogingen in New York te zien?

Sjaax
14 december 2014, 20:25
Er is nergens plaats voor de islam.Is godsdienstvrijheid niet een Europese verworvenheid?

Indien dat niet zo is, wat moeten we dan geloven? Het Christendom of het nihilisme?

En denkt u dat de moslims zich gemakkelijk laten bekeren? En indien ze dat wel doen, hoe weet u dat het geen taqiyya is? Of krijgen ze geen kans op bekering en moeten ze maar meteen op de brandstapel cq. in de gaskamer?

Demper
14 december 2014, 20:53
Is godsdienstvrijheid niet een Europese verworvenheid?

Indien dat niet zo is, wat moeten we dan geloven? Het Christendom of het nihilisme?

En denkt u dat de moslims zich gemakkelijk laten bekeren? En indien ze dat wel doen, hoe weet u dat het geen taqiyya is? Of krijgen ze geen kans op bekering en moeten ze maar meteen op de brandstapel cq. in de gaskamer?

Er is dan wel godsdienstvrijheid, maar geen vrije interpretatie van die godsdienst.

Als ik morgen een religie begin waar men schroevendraaiers in kleine kinderen hun schedel boort, is iedereen het er unaniem over eens dat we dit moeten verbieden en bestraffen.

Maarja, die moslims hebben een kleurtje he, dus allemaal stil zijn en geef ze snel hun zin.

Eberhard Leclerc
14 december 2014, 21:40
.... of krijgt het kijkbuisvolkje daar alleen de antiblanke betogingen in New York te zien?

De Vlaamse media ("blik op de wereld" zeggen ze zelf) is: 50 % Vlaanderen, 45 % Amerika, 4 % Nederland en 1 % rest van de wereld.

Dus wat denk je zelf?

vlijmscherp
14 december 2014, 22:00
Er is dan wel godsdienstvrijheid, maar geen vrije interpretatie van die godsdienst.

Als ik morgen een religie begin waar men schroevendraaiers in kleine kinderen hun schedel boort, is iedereen het er unaniem over eens dat we dit moeten verbieden en bestraffen.

Maarja, die moslims hebben een kleurtje he, dus allemaal stil zijn en geef ze snel hun zin.

Je antwoordt niet op de vraag. Welke godsdienst mag dan wel?

Demper
14 december 2014, 22:02
Je antwoordt niet op de vraag. Welke godsdienst mag dan wel?

Je moet beter lezen.

Er is dan wel godsdienstvrijheid, maar geen vrije interpretatie van die godsdienst.

Achter je 4 muren doe je wat je wil.

quercus
14 december 2014, 22:02
WO-II misschien, maar voor WO-I moet je ook naar Wenen, St Petersburg, Belgrado, Parijs en Londen wijzen.

De 'schuldig clausule' voor de centrummogendheden in 1918 was een farce, de Entente Cordiale had net zo goed boter op het hoofd. Het Duitse Rijk heeft tijdens WO -I veel fout gedaan, maar het had zeker niet als enige schuld aan het ontstaan van die oorlog.

Daarbij bij aanvang van WO-I eiste vrijwel iedereen iets wat niet ingewilligd kon worden of was halsstarrig om andere redenen.

Een doorwegende factor in het losbarsten van WO I was de enorme Franse frustratie door de klinkende nederlaag die ze in 1870 leden tegen de Duitsers en het er op volgende verlies van Elzas-Lotharingen. Gans de periode tussen 1870-1914 was voor hen gedomineerd door wraakgevoelens tegenover Duitsland. Het was dan ook vooral de Franse delegatie die op de conferentie van Versailles in 1919 er voor verantwoordelijk was dat aan Duitsland moordende sancties werden opgelegd die de weg openden voor de Nazi's en WO II.

cookie monster
14 december 2014, 22:06
Is godsdienstvrijheid niet een Europese verworvenheid?
Mij maakt het niet welk geloof of hoe het geloof heet ,
maar vanaf dat er bij zijn die beweren dat ze andere mogen doden
uit naam van weet hoe het ook mag heten , zulke mogen ze de mond snoeren !!!!

Thuleander
14 december 2014, 22:10
Is godsdienstvrijheid niet een Europese verworvenheid?


Alles kan herzien en aangepast worden aan de specifieke noden van de tijdsgeest.

cato
14 december 2014, 22:52
Een doorwegende factor in het losbarsten van WO I was de enorme Franse frustratie door de klinkende nederlaag die ze in 1870 leden tegen de Duitsers en het er op volgende verlies van Elzas-Lotharingen. Gans de periode tussen 1870-1914 was voor hen gedomineerd door wraakgevoelens tegenover Duitsland. Het was dan ook vooral de Franse delegatie die op de conferentie van Versailles in 1919 er voor verantwoordelijk was dat aan Duitsland moordende sancties werden opgelegd die de weg openden voor de Nazi's en WO II.

Wraakgevoelens zijn ooit een argumentatie om WO I en later WO II te verklaren en goed te praten.
In de vorige eeuw hebben we meegemaakt, dat de Volken van Europa ,
de meest barabaarse zijn op deze wereld.
Grotere oorlogen en genocide zijn nooit voorgekomen en zullen hopelijk nooit meer voorkomen.

Sjaax
15 december 2014, 11:08
Mij maakt het niet welk geloof of hoe het geloof heet ,
maar vanaf dat er bij zijn die beweren dat ze andere mogen doden
uit naam van weet hoe het ook mag heten , zulke mogen ze de mond snoeren !!!!Is dat niet veeleer een gevalletje mensenrechten? - btw: 10 december was de Internationale Dag van de Mensenrechten.

Als iedereeen er naar streeft zich aan de mensenrechten te houden, dan hebben we geen IS, maar ook geen Guantánamo Bay en geen martelingen door de CIA.

cookie monster
15 december 2014, 23:26
Is dat niet veeleer een gevalletje mensenrechten?
Sommige zien zulke dingen op een eigen manier , maar de welke ??

dewanand
16 december 2014, 02:38
Mijnheer.
Er is nergens plaats voor de islam.

In islamlanden staat alles in brand.
Er lopen mensen met zwaarden te zwaaien.

Moslims zijn op de vlucht voor zichzelf.
Ze hier hun zin laten doen is collectieve zelfmoord.


mauw, mauw namastiaauw Demper,

ja zeker, mauw mauw, ooit gehoord van zelfbeschikkings recht van een groepje mensapen in de betonnen jungle?

in biologische zin zijn deze wekelijkse maandag demonstraties van het Duitse Herrenvolk super gezond en super natuurlijk, en ook de Intelkatjes zouden het zo aanpakken.

Dankzij het Derde Rijk kregen de Europese katten het heerlijkste nazi duitse kattenvoer met originele smaken uit 1940. Nou wat wil een HIndoe Nazi kat dan dus meer he?? smak smak, ik lik mijn bek al af met mijn tong.

Wieroe
Hindoe Nazi kat,

zie hoe ik als slimme, eerlijk kat mijn Katten Fuhrer herdenk, vertaal dit gedicht naar het duits en zet het in alle duitse kranten en online voor mij ovv mij, Wieroe als auteur:



Miaauwallah: 'Mein Führer, Adolf Hitler stierf 69 jaar geleden':cry::cry::cry:

Offeraar Wieroe, de Hindoe Nazi kat
Offercode S209
Offerdatum 30 april 2014

Het hoopvolle gebrul van Duitse vliegtuigjes,
Versierd met de schuine, superieure hakenkruis,

.............. hele tekst gedicht op deze deeplink naar het Kritisch POdium Dewanand:

http://www.dewanand.com/s209.htm

poekieJ
16 december 2014, 15:36
Gisteren vond in Dresden de 9de maandagsdemonstratie plaats. Waar op 1 december 7500 demonstranten en vorige week nog 10.000 mensen meeliepen waren er gisteren 15.000 vredevolle demonstranten aanwezig.

De tegendemonstratie, waarvoor massaal door de politiek correcte elite en allerhande organisaties werd opgeroepen, haalde ook ruim 5000 deelnemers. Een stuk minder dan de 9000 die vorige week werden opgetrommeld.

Ook in andere steden als Kassel en Bonn probeert men gelijkaardige demonstraties uit de grond te stampen.

Thuleander
16 december 2014, 16:39
De Duitsers werpen hun historisch schuldcomplex als slavenkettingen van zich af.

61000 likes intussen.
https://www.facebook.com/pages/PEGIDA/790669100971515

Ook al Vlaamse?

Eberhard Leclerc
16 december 2014, 16:40
Gisteren vond in Dresden de 9de maandagsdemonstratie plaats. Waar op 1 december 7500 demonstranten en vorige week nog 10.000 mensen meeliepen waren er gisteren 15.000 vredevolle demonstranten aanwezig.

...

Popo zal genadeloos afrekenen met die onwillige droeftoeters.

Er is namelijk altijd wel weer een domoor van Pegida die de trotse NAZI gaat spelen voor een tv camera. Daar kun je op wachten.
Meer excuus heeft de Duitse blanke popo niet nodig hoor om die meute in en uit elkaar te hakken.

Thuleander
16 december 2014, 16:43
Popo zal genadeloos afrekenen met die onwillige droeftoeters.

Dan kan de wereld zien hoe het Duitse establishment haar eigen volk dat vreedzaam betoogt (15.000 mannen, vrouwen en kinderen) met geweld te lijf gaat.
Camera's in de aanslag en delen.
De haat voor het establishment zal enkel groeien.

Thuleander
16 december 2014, 16:51
Er is namelijk altijd wel weer een domoor van Pegida die de trotse NAZI gaat spelen voor een tv camera.

Ach, volgens het establishment en haar linkse keffers zijn het allemaal nazi's hoor.
Alle 15.000.

TheFourHorsemen
16 december 2014, 17:38
De tegendemonstratie, waarvoor massaal door de politiek correcte elite en allerhande organisaties werd opgeroepen, haalde ook ruim 5000 deelnemers. Een stuk minder dan de 9000 die vorige week werden opgetrommeld.


Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n tegendemonstratie zo veel succes heeft. Je zou hopen/verwachten dat enkel moslims zouden tegendemonstreren.

Echt bizar hoe de zogenaamde "links-progressieve elite" de grote beschermer is van een extreemrechtse ideologie als de Islam.

doeme80
16 december 2014, 17:42
'Patriotische Europäer Gegen die Islamisierung des Abendlandes’

Bestaat er niet iets dat heet 'Patriotische Europäer Gegen die Islamisierung und Amerikanisierung des Abendlandes’?

Anti-Hollanders

Sjaax
16 december 2014, 17:44
Popo zal genadeloos afrekenen met die onwillige droeftoeters.

Er is namelijk altijd wel weer een domoor van Pegida die de trotse NAZI gaat spelen voor een tv camera. Daar kun je op wachten.
Meer excuus heeft de Duitse blanke popo niet nodig hoor om die meute in en uit elkaar te hakken.Het is geen spelen, het zijn nieuwe nazi's. Met moslims in de rol van joden.

Thuleander
16 december 2014, 17:48
Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n tegendemonstratie zo veel succes heeft.


Hoezo?
Er is niets zo makkelijk als aan het handje van het establishment lopen.
Je hebt de media, de politiek en de hele gevestigde orde veilig aan je kant.

Bij de pegida's meelopen en jezelf blootstellen aan verwijten als 'racist', 'extreem rechts' etc. vergt iets meer moed.
Nieuw is dat steeds meer mensen die moed blijkbaar kunnen opbrengen en zich van die verwijten niets meer aantrekken.

Skobelev
16 december 2014, 18:39
Het is geen spelen, het zijn nieuwe nazi's. Met moslims in de rol van joden.

Was het maar waar.... :-( de enige manier om de islam en zijn volgelingen uit Europa te sjotten.

Adrian M
16 december 2014, 18:40
Hoezo?
Er is niets zo makkelijk als aan het handje van het establishment lopen.
Je hebt de media, de politiek en de hele gevestigde orde veilig aan je kant.

Bij de pegida's meelopen en jezelf blootstellen aan verwijten als 'racist', 'extreem rechts' etc. vergt iets meer moed.
Nieuw is dat steeds meer mensen die moed blijkbaar kunnen opbrengen en zich van die verwijten niets meer aantrekken.
Eh, zoiets als de "moed" van ene Anders Behring Breivik ... :roll:

Adrian M
16 december 2014, 18:45
Was het maar waar.... :-( de enige manier om de islam en zijn volgelingen uit Europa te sjotten.
ISIS en Nazi's, het eindigt allebei op is en niet alleen dat ...

Skobelev
16 december 2014, 21:36
kattenpis en phalaenopsis ook maar daarmee houdt het ook op....:?

TheFourHorsemen
16 december 2014, 21:40
kattenpis en phalaenopsis ook maar daarmee houdt het ook op....:?

Belgis(ch) :D?

Skobelev
16 december 2014, 21:50
Belgis(ch) :D?

yep :-P

Adrian M
16 december 2014, 23:02
kattenpis en phalaenopsis ook maar daarmee houdt het ook op....:?
Nazi's en Isis, ze stinken allebei als kattenpis :lol:

^_^
16 december 2014, 23:37
er was een paar dagen terug 1 of ander symposium van een verzameling Islamdrukkingsgroepen, die actief zijn in België

toch al een stevig lijstje ondertussen

L’Encre des Voilées,
MRAX,
Collectif Contre l’Islamophobie en Belgique (CCIB),
Tayush,
EmBem (Empowering Belgian Muslims),
EuroIslam,
Hijab Friendly,
European Muslim Network,
Bruxelles Panthères,
Muslims Rights Belgium,
European Network Against Racism,
AMDH (Association Marocaine des droits humains),
T.E.T.E (Toutes Egales au Travail et �* l’Ecole),
VOK (Vrouwen Overleg Comitee),
Averroes,
MAP (Moslim Advies Punt),
Moslim Expo,
FEMYSO,
Halal Monk,
Motief vzw,
BOEH (Baas over eigen hoofd),
Kif Kif,
Mouvement X,
Merhaba

Thuleander
16 december 2014, 23:52
ISIS en Nazi's, het eindigt allebei op is en niet alleen dat ...

En hier het belangrijkste verschil:
De nazi's zijn verslagen in 1945.
Isis floreert als nooit voorheen.

Adrian M
17 december 2014, 01:31
En hier het belangrijkste verschil:
De nazi's zijn verslagen in 1945.
Isis floreert als nooit voorheen.
Met "Nazi's" zijn er twee om te verslaan

Jay-P.
17 december 2014, 04:11
Germanisten onder jullie weten inderdaad dat Nederlanders, zowel als Vlaanderaars, in feite verbasterde Duitsers zijn.
Twee dus inderdaad. :lol:

Gamla
17 december 2014, 04:17
Germanisten onder jullie weten inderdaad dat Nederlanders, zowel als Vlaanderaars, in feite verbasterde Duitsers zijn.
Twee dus inderdaad. :lol:

Want Nederlands is eigenlijk een Nederduits dialect.
Ik vind dat fantastisch.

Thuleander
17 december 2014, 09:10
Want Nederlands is eigenlijk een Nederduits dialect.
Ik vind dat fantastisch.

Het Duitstalige gebied.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/Deutsche_Mundarten.png

Bad Attila
17 december 2014, 09:38
Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n tegendemonstratie zo veel succes heeft. Je zou hopen/verwachten dat enkel moslims zouden tegendemonstreren.

Echt bizar hoe de zogenaamde "links-progressieve elite" de grote beschermer is van een extreemrechtse ideologie als de Islam.

Ja hé? Onwaarschijnlijk toch dat niet iedereen dezelfde mening heeft...

TheFourHorsemen
17 december 2014, 10:32
Ja hé? Onwaarschijnlijk toch dat niet iedereen dezelfde mening heeft...

Ik vind het inderdaad behoorlijk straf dat er openlijk zoveel steun gegeven wordt aan een extreemrechtse ideologie.

Thuleander
17 december 2014, 12:53
Ik vind het inderdaad behoorlijk straf dat er openlijk zoveel steun gegeven wordt aan een extreemrechtse ideologie.

Een deel van de autochtone Europese bevolking is dan ook openlijk etno-suïcidaal.
Al dan niet gehersenspoeld of te kwader trouw.

Kallikles
17 december 2014, 13:03
Het is geen spelen, het zijn nieuwe nazi's. Met moslims in de rol van joden.

Inderdaad. Niet toevallig in Dresden, een stad waar nauwelijks moslims zijn, maar wel al veel langer een bloeiende neo-nazi-scène.

Natuurlijk juichen alle nazi's op dit forum. Het enige voordeel is dat nu de maskers vallen. De tijd dat men extreem-rechts kon nuanceren, dat men een onderscheid kon maken tussen Geert Wilders die zogezegd minder erg zo zijn en andere extreem-rechtse figuren is voorbij.

Het zijn inderdaad nieuwe nazi's en wat zich vandaag tegen moslims richt, zal zich morgen onvermijdelijk ook tegen de Joden keren. Je ziet dat met het islamofobe offensief tegen de besnijdenis, dat ook Geert Wilders ondersteunde. Op dat punt werd het een deel van de Joodse gemeenschap eindelijk duidelijk dat deze tendenzen in onze samenleving slecht gaan aflopen...

Anna List
17 december 2014, 13:07
https://farm6.staticflickr.com/5609/15798721951_6fd02f9d6e_h.jpg

hoeveel jaar juist is er nog olie ?

20 ? ;-)

Kallikles
17 december 2014, 13:25
hoeveel jaar juist is er nog olie ?

20 ? ;-)

Olie vertegenwoordigt in Dubai slechts 2% van het BBP:
http://www.bloomberg.com/news/2010-09-28/dubai-gets-2-gdp-from-oil-after-diversifying-revenue-prospectus-shows.html

En hier is al helemaal geen olie:

http://www.bugbog.com/images/galleries/malaysia_pictures/1-kuala-lumpur-petronas.jpg

http://www.gaystarnews.com/sites/default/files/KL-Petronas-Towers_0.jpg

Kallikles
17 december 2014, 13:30
Laat ons echter bij de les blijven. Het ging niet over olie, maar over neo-nazi's in Duitsland en ik ben op dat punt volledig akkoord met Sjaax:

Inderdaad. Niet toevallig in Dresden, een stad waar nauwelijks moslims zijn, maar wel al veel langer een bloeiende neo-nazi-scène.

Natuurlijk juichen alle nazi's op dit forum. Het enige voordeel is dat nu de maskers vallen. De tijd dat men extreem-rechts kon nuanceren, dat men een onderscheid kon maken tussen Geert Wilders die zogezegd minder erg zo zijn en andere extreem-rechtse figuren is voorbij.

Het zijn inderdaad nieuwe nazi's en wat zich vandaag tegen moslims richt, zal zich morgen onvermijdelijk ook tegen de Joden keren. Je ziet dat met het islamofobe offensief tegen de besnijdenis, dat ook Geert Wilders ondersteunde. Op dat punt werd het een deel van de Joodse gemeenschap eindelijk duidelijk dat deze tendenzen in onze samenleving slecht gaan aflopen...

Piero
17 december 2014, 13:45
Nagel op de kop.

De rijkere elite verdient voor zichzelf veel geld en een lekker luxueus bestaan met de multicul. De ondergang van hun volk, het welzijn van hun nageslacht zal hun worst wezen.

Links-progressieve zelfhaters zijn de naieve waakhonden binnen dat systeem. O.i.v. systeem propaganda zijn ze ervan overtuigd dat ze de ''goei'' zijn.

We zien dus twee van de factoren optreden die het nazisme hebben voortgebracht. De ergernis over of haat jegens een bepaalde bevolkingsgroep en jegens een socialistische of communistische politieke stroming.

De geschiedenis gaat zich herhalen, maar nu zonder oorlog. Het Nazisme keert terug onder betere omstandigheden. Hoera?

We wachten nog slechts op een herziene uitgave van Mein Kampf und dann gehts los.

Kallikles
17 december 2014, 14:15
We zien dus twee van de factoren optreden die het nazisme hebben voortgebracht. De ergernis over of haat jegens een bepaalde bevolkingsgroep en jegens een socialistische of communistische politieke stroming.

De geschiedenis gaat zich herhalen, maar nu zonder oorlog. Het Nazisme keert terug onder betere omstandigheden. Hoera?

We wachten nog slechts op een herziene uitgave van Mein Kampf und dann gehts los.

Hegel zei dat de geschiedenis zich altijd minstens twee keer herhaald. Marx voegde echter toe: de eerste keer als tragedie, de tweede keer als farce. Hitler was de tragedie, Wilders is de farce...

Zipper
17 december 2014, 15:32
Het is geen spelen, het zijn nieuwe nazi's. Met moslims in de rol van joden.

ja natuurlijk :roll::roll:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=211012
http://forum.politics.be/showthread.php?t=210913
http://forum.politics.be/showthread.php?t=210968
http://forum.politics.be/showthread.php?t=208269
http://forum.politics.be/showthread.php?t=210634

:roll:

Yordin
17 december 2014, 15:43
De wereld is getuige van iets heel moois in Duitsland: ..........

Een op eerste zicht gezond initiatief waar weinig tegenin valt te brengen, het is maar goed dat burgers het recht hebben om hun bezorgdheden collectief te uiten door middel van dit soort geweldloze manifestaties.
Ik huiver dan ook voor het fundamentalisme uit politiek correcte hoek waarbij men meteen de deelnemers afbrand als zijnde extreem-rechts of nazi’s.

Eberhard Leclerc
17 december 2014, 15:49
Germanisten onder jullie weten inderdaad dat Nederlanders, zowel als Vlaanderaars, in feite verbasterde Duitsers zijn.


Net Duitsers, die Hollanders..

http://i42.tinypic.com/1zlt2yq.jpg

poekieJ
17 december 2014, 16:10
Het is geen spelen, het zijn nieuwe nazi's. Met moslims in de rol van joden.

Je hebt je schijn van gematigdheid lang kunnen ophouden, maar hier ga je er los door.

Bad Attila
17 december 2014, 17:57
Ik vind het inderdaad behoorlijk straf dat er openlijk zoveel steun gegeven wordt aan een extreemrechtse ideologie.

Straf, ja, nieuw, neen.
Heel verre van zelfs...

Rahowa
17 december 2014, 20:22
WO-II misschien, maar voor WO-I moet je ook naar Wenen, St Petersburg, Belgrado, Parijs en Londen wijzen.


Voor wo II best ook naar Parijs en Londen kijken,het is niet Duitsland die de oorlog verklaard heeft aan het V.K. en Frankrijk,maar omgekeerd.

Piero
17 december 2014, 20:52
Hegel zei dat de geschiedenis zich altijd minstens twee keer herhaald. Marx voegde echter toe: de eerste keer als tragedie, de tweede keer als farce. Hitler was de tragedie, Wilders is de farce...

Hegel was de absolute dwaas. Indien het Neo-Nazisme de overhand krijgt in de EU dan zal dat geen farce zijn. Dan wordt het een Europese volksbeweging die als vrijheid vermomde onderdrukking bestrijdt met onverbloemde onderdrukking.

F.B.
17 december 2014, 21:06
Immigratie voedt angst in Duitsland voor 'clash of civilizations': 'Deutschland ist nicht so!' (http://www.knack.be/nieuws/wereld/immigratie-voedt-angst-in-duitsland-voor-clash-of-civilizations-deutschland-ist-nicht-so/article-opinion-518829.html)

Sinds oktober demonstreren elke maandagavond duizenden mensen in Dresden tegen de 'islamisering' van de maatschappij. Verschillende tenoren uit de politieke klasse van Duitsland vrezen dat de beweging 'Patriotische Europäer gegen die Islamisierung des Abendlandes' (Pegida) in extreemrechts vaarwater terechtkomt.

De initiatiefnemers van Pegida hebben het slim aangepakt: demonstreren op maandagavond in Dresden, de hoofdstad van de Oost-Duitse deelstaat Sachsen, wekt de herinnering op aan de tijd dat de burgers 25 jaar geleden op straat kwamen tegen het regime van de niet lang daarna opgedoekte communistische DDR. De parallel is duidelijk: burgers die het gevoel hebben dat de hoge politiek niet naar hen luistert, verheffen hun stem.

Duitsland zou volgens Pegida vooral door immigranten en vluchtelingen uit het Midden-Oosten worden overspoeld en zo ten prooi vallen aan islamisering. Zo vertolkt Pegida de angst van burgers voor een 'clash of civilizations', zoals de Amerikaanse politicoloog Samuel Huntington de botsing van verschillende culturele en religieuze identiteiten in het tijdperk van na de Koude Oorlog noemde. Pegida ziet zich gesterkt door een enquête die het instituut TNS Forschung in opdracht van het weekblad Der Spiegel heeft uitgevoerd en volgens welke een derde van de ondervraagde burgers angst voor islamisering heeft en tweederde meent dat de Grote Coalitie van christendemocraten (CDU/CSU) en sociaaldemocraten (SPD) te weinig rekening houdt met de zorgen en angsten die in de maatschappij leven rond de vluchtelingenproblematiek.

Verdachte partijen

Pegida begon met enkele honderden demonstranten, maar brengt inmiddels vijftienduizend mensen op de been. Intussen ontstaan er ook gelijkaardige bewegingen in andere Duitse steden. Andere verdachte of minder graag geziene partijen haken hun karretje vast aan Pegida of de nabootsingen ervan in andere steden.

Protestbewegingen als Pegida stammen uit de 'bürgerliche Mitte' zoals het centrumrechtse milieu in Duitsland wordt genoemd, maar zouden volgens de politicologen Hajo Funke en Werner Patzelt de gefrustreerde aanhangers van de als neonazistisch geboekstaafde Nationaldemokratische Partei Deutschlands (NPD) weer kunnen mobiliseren.

In de deelstaat Noordrijn Westfalen (NRW) schaart ook de extreemrechtse partij Pro NRW zich achter het burgerprotest. Ook de 'Alternative für Deutschland' (AfD), de succesvolle nieuwkomer van rechts in het partijenlandschap, heeft haar aanvankelijke scepsis tegenover Pegida laten varen, maar terwijl de ene vicevoorzitter zegt onder de demonstranten 'geen rechts-radicalen te zien', maar 'ongeruste burgers', waarschuwt de andere voor deelname aan 'demonstraties met zelfverklaarde islamcritici'.

'Neonazi's in krijtstreeppak'

De reacties van de 'hoge politiek' schommelen tussen afwijzing en een zeker begrip en ze verraden vaak ook iets over de ideologische positionering van de politicus of politica in kwestie. Heiko Maas (SPD), de sociaaldemocratische federale minister van Justitie, noemt het bestaan van Pegida een 'schande voor Duitsland' en beschouwt haar als een beweging waarin mensen onbeschroomd lucht durven geven aan hun 'ressentimenten'.

Zijn partijgenoot Ralf Jäger, minister van Binnenlandse Zaken van de deelstaat Noordrijn-Westfalen, bestempelde de demonstranten zelfs als 'Neonazis in Nadelstreifen' ('Neonazi's in krijtstreeppak').

De Beierse christendemocraat Stephan Mayer (CSU) pikt het niet dat die burgers in de 'extreemrechtse hoek' worden geplaatst.

Thomas de Maizière (CDU), federaal minister van Binnenlandse Zaken, onderkent ook 'problematische ontwikkelingen' binnen Pegida, maar vindt dat de politiek de zorgen van de demonstranten aangaande de 'uitdagingen van onze tijd' ernstig moet nemen.

Ingaan op die zorgen en angsten is ook nodig volgens Joachim Herrmann, de minister van Binnenlandse Zaken van de deelstaat Beieren, vooraleer 'extreemrechtse rattenvangers met hun stompzinnige slogans' dat zouden doen.

Escalatie

Heiko Maas sprak bij zijn veroordeling van Pegida ook zijn vrees uit voor verdere escalatie in de agitatie tegen vluchtelingen en immigranten. Het maatschappelijke klimaat in Duitsland is inderdaad aan het verruwen: de laatste maanden zijn Duitse steden het toneel van heel wat gewelddadige confrontaties geweest, - bijvoorbeeld tussen Jezidi's (Koerden die een niet-islamitische religie belijden) en aanhangers van Islamitische Staat (IS) -, van in de Bondsrepubliek zelden op die schaal geziene antisemitische uitspattingen tijdens demonstraties naar aanleiding van de militaire acties van Israël in de Gazastrook, en van betogingen van de beweging 'HoGeSa' ('Hooligans gegen Salafisten').

De hele kwestie kan verder escaleren, zeker nu er zich met 'Dresden für alle - Für ein weltoffenes Dresden' een grote tegenbeweging tegen Pegida is aan het vormen. Het gevaar bestaat dat de oproep van Thomas de Maizière voor 'Aufklärung und Gespräche' (opheldering en gesprekken) wordt bedolven onder partijpolitiek gekrakeel en onverzoenlijke ideologische tegenstellingen.

Terwijl sommige politici blijkbaar in de Duitse maatschappij een vruchtbare bodem voor extreemrechts onderkennen, slaat Aiman Mazyek, de voorzitter van de Zentralrat der Muslime (de koepel van de moslims in Duitsland) een andere toon aan. Ook hij waarschuwt wel voor oproerkraaiers die de angsten van de mensen uitbuiten, maar het is aan de politiek om weer met de burgers te communiceren en hun de angst voor immigratie te nemen, want Duitsland is op zich als land niet xenofoob: 'Deutschland ist nicht so!'.

F.B.
17 december 2014, 21:13
PEGIDA facebook (https://www.facebook.com/pages/PEGIDA/790669100971515)

Thuleander
17 december 2014, 21:20
We gaan nu zien hoe ver het Duitse establishment bereid is te gaan in de strijd tegen haar eigen bevolking.
De wereld kijkt toe.

Piero
17 december 2014, 21:40
We gaan nu zien hoe ver het Duitse establishment bereid is te gaan in de strijd tegen haar eigen bevolking.
De wereld kijkt toe.

Eerst komen de waterkanonnen, dan traangas en rubber kogels.

quercus
17 december 2014, 21:59
Inderdaad. Niet toevallig in Dresden, een stad waar nauwelijks moslims zijn, maar wel al veel langer een bloeiende neo-nazi-scène.

Natuurlijk juichen alle nazi's op dit forum. Het enige voordeel is dat nu de maskers vallen. De tijd dat men extreem-rechts kon nuanceren, dat men een onderscheid kon maken tussen Geert Wilders die zogezegd minder erg zo zijn en andere extreem-rechtse figuren is voorbij.

Het zijn inderdaad nieuwe nazi's en wat zich vandaag tegen moslims richt, zal zich morgen onvermijdelijk ook tegen de Joden keren. Je ziet dat met het islamofobe offensief tegen de besnijdenis, dat ook Geert Wilders ondersteunde. Op dat punt werd het een deel van de Joodse gemeenschap eindelijk duidelijk dat deze tendenzen in onze samenleving slecht gaan aflopen...

Ik vind dat je die mensen die tegen massale mosliminwijking zijn toch wel al te gretig het etiket "neo-nazi" op spelt. Europa heeft gedurende eeuwen zich verzet tegen de Islam. Waren het toen ook allemaal neo-nazi's? En welk etiket ga je dan kleven op de moslims die gedurende de eerste 150 jaar na de dood van Mohammed in 632 te vuur en te zwaard een imperium veroverden dan zich uitstrekte van het Iberisch schiereiland tot de Chinese grens. Me dunkt dat die in ieder geval goed besmet waren zowel met de "Drang nach Osten" als "Drang nach Westen". Overigens, we kunnen dagelijks meemaken hoezeer ze met Nazistische methodes tekeer gaan, zowel in Afrika als in Azië. Kijk maar eventjes naar het nieuws uit Pakistan.

Sjaax
18 december 2014, 00:00
Ik vind dat je die mensen die tegen massale mosliminwijking zijn toch wel al te gretig het etiket "neo-nazi" op spelt. Europa heeft gedurende eeuwen zich verzet tegen de Islam. Waren het toen ook allemaal neo-nazi's? En welk etiket ga je dan kleven op de moslims die gedurende de eerste 150 jaar na de dood van Mohammed in 632 te vuur en te zwaard een imperium veroverden dan zich uitstrekte van het Iberisch schiereiland tot de Chinese grens. Me dunkt dat die in ieder geval goed besmet waren zowel met de "Drang nach Osten" als "Drang nach Westen". Overigens, we kunnen dagelijks meemaken hoezeer ze met Nazistische methodes tekeer gaan, zowel in Afrika als in Azië. Kijk maar eventjes naar het nieuws uit Pakistan.In Europa zijn eeuwenlang godsdienstoorlogen uitgevochten en niet alleen tegen de moslims. De vechtersbazen waren in het algemeen geen proto-nazi's.

Overigens is het gebruik van nazi in de strijd tegen de islam letterlijk onjuist. Het kan een ideologisch gevecht tegen de islam betreffen. Maar in de praktijk wordt de islam vaak als dekmantel gebruikt voor vreemdelingenhaat. Denk aan Wilders' oproep voor minder, minder, minder Marokkanen. Dat heeft duidelijk niet op de eerste plaats met de islam te maken maar wel met haat jegens Marokkanen. Daarom voelen vele neo-nazi's zich thuis in de 'strijd tegen de islam'.

De grootste vergissing is om alle moslims over een kam te scheren. Weinigen zullen de onthoofdingen van IS steunen.

Eberhard Leclerc
18 december 2014, 00:02
We gaan nu zien hoe ver het Duitse establishment bereid is te gaan in de strijd tegen haar eigen bevolking.
...

Eigen bevolking? Die paar droeftoeters, die ook nog eens in een regio wonen waar nauwelijks migranten zijn?

Denk jij nu echt dat autochtone Duitsers zelf bejaardenbillen gaan wassen?

Yordin
18 december 2014, 01:25
Ik vind dat je die mensen die tegen massale mosliminwijking zijn toch wel al te gretig het etiket "neo-nazi" op spelt.

Zou deze man ook een neo-nazi zijn?
Een atheïstische Marokkaan die asiel in Zwitserland heeft verkregen, waarschuwt (van 3min40) precies waarvoor vandaag velen het labeltje nazi opgespeld krijgen.
http://www.npodoc.nl/speel.VPWON_1221579.html

Thuleander
18 december 2014, 01:53
Zo ziet de grootste nachtmerrie van Europa's vijanden er uit.


http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/03139/dresden_pegida_3139152b.jpg
http://polpix.sueddeutsche.com/bild/1.2269233.1418673644/900x600/pegida-demonstration-dresden.jpg
http://img.ct24.cz/cache/900x700/article/62/6158/615749.jpg

zonbron
18 december 2014, 04:38
We zien dus twee van de factoren optreden die het nazisme hebben voortgebracht. De ergernis over of haat jegens een bepaalde bevolkingsgroep en jegens een socialistische of communistische politieke stroming.

De geschiedenis gaat zich herhalen, maar nu zonder oorlog. Het Nazisme keert terug onder betere omstandigheden. Hoera?

We wachten nog slechts op een herziene uitgave van Mein Kampf und dann gehts los.

Waarop wacht U?

https://archivesofconflict.files.wordpress.com/2014/03/svoboda-party-nazi4.jpg

http://i.imgur.com/fdEE05Q.jpg

http://www.ragauian.cz/wp-content/uploads/Euromaidan-sponsored-by-USA-and-EU.jpg

Universalia
18 december 2014, 15:51
Ausländer raus! Het klinkt best prachtig maar ... :roll:

Skobelev
18 december 2014, 17:15
:cheer: https://www.youtube.com/watch?v=3UWTRnzKXG8 :cheer:

Loki
18 december 2014, 23:22
Ik vind het inderdaad behoorlijk straf dat er openlijk zoveel steun gegeven wordt aan een extreemrechtse ideologie.

Er gaan nog koppen rollen...

SDX
18 december 2014, 23:29
Er gaan nog koppen rollen...

Daarvoor kan IS ingehuurd worden, de leden van dat clubbeke zijn daar experts in.

daiwa
19 december 2014, 02:55
Daarvoor kan IS ingehuurd worden, de leden van dat clubbeke zijn daar experts in.

:-D

daiwa
19 december 2014, 03:01
Ik vind het inderdaad behoorlijk straf dat er openlijk zoveel steun gegeven wordt aan een extreemrechtse ideologie.

De islamitische ideologie die haat, vervolging, geweld en moord predikt krijgt toch ook alle steun van de overheid.

Loki
19 december 2014, 04:56
De islamitische ideologie die haat, vervolging, geweld en moord predikt krijgt toch ook alle steun van de overheid.

Dat is wat overdreven en verdient wat nuance. Maar je kan inderdaad niet verwachten dat het volk die nuance blijft maken wanneer de daden zo extreem zijn. Duitsland maakt een fout deze groep te marginaliseren, extreem gedrag lokt extreem gedrag uit. Veel gematigde moslims beschouwen die extremisten als niet moslims, maar ook zij vergissen zich. Als je de gevaarlijke kant van je geloof niet erkent, voedt je het.

Piero
19 december 2014, 11:08
Dat is wat overdreven en verdient wat nuance. Maar je kan inderdaad niet verwachten dat het volk die nuance blijft maken wanneer de daden zo extreem zijn. Duitsland maakt een fout deze groep te marginaliseren, extreem gedrag lokt extreem gedrag uit. Veel gematigde moslims beschouwen die extremisten als niet moslims, maar ook zij vergissen zich. Als je de gevaarlijke kant van je geloof niet erkent, voedt je het.

Toch is het simpel, een tirannieke god heeft tirannieke aanbidders. Of, zoals Aristoteles zei, mensen bedenken goden die net zo zijn als zijzelf. Dus, vertel mij wie uw god is en ik vertel u wie u bent. De islam is een godsdienst van slaven en meesters en kan daarom niet integreren in de democratie.

quercus
19 december 2014, 11:20
In Europa zijn eeuwenlang godsdienstoorlogen uitgevochten en niet alleen tegen de moslims. De vechtersbazen waren in het algemeen geen proto-nazi's.

Overigens is het gebruik van nazi in de strijd tegen de islam letterlijk onjuist. Het kan een ideologisch gevecht tegen de islam betreffen. Maar in de praktijk wordt de islam vaak als dekmantel gebruikt voor vreemdelingenhaat. Denk aan Wilders' oproep voor minder, minder, minder Marokkanen. Dat heeft duidelijk niet op de eerste plaats met de islam te maken maar wel met haat jegens Marokkanen. Daarom voelen vele neo-nazi's zich thuis in de 'strijd tegen de islam'.

De grootste vergissing is om alle moslims over een kam te scheren. Weinigen zullen de onthoofdingen van IS steunen.

Naar het woord "racisme" wordt naar mijn gevoel een beetje al te snel gegrepen in gans de discussie rond het binnendringen van de Islam in Europa. Dat heeft met racisme niet zo gek veel te maken. Er zijn in ons land ook niet-islamitische inwijkelingen en ik merk dat daar veel minder negatief wordt op gereageerd. Integendeel, er wordt regelmatig ook met lof over gesproken, bijvoorbeeld t.a.v. Vietnamezen. Je mag het draaien of keren hoe je wilt, het gaat in de eerste plaats om het religieus-politiek systeem dat Islam heet en waar het overgrote deel van onze bevolking een afkeer van heeft. Ik inbegrepen.

Thuleander
19 december 2014, 12:41
Naar het woord "racisme" wordt naar mijn gevoel een beetje al te snel gegrepen in gans de discussie rond het binnendringen van de Islam in Europa. Dat heeft met racisme niet zo gek veel te maken.

Er hebben zich ook kleurlingen bij de Pegida beweging aangesloten, en die zijn er welkom.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=i4M5T1w_fRI#t=633 (man met de groene muts en bril)

Tot zover het racisme-argument van de poco's.

TheFourHorsemen
19 december 2014, 12:50
De islamitische ideologie die haat, vervolging, geweld en moord predikt krijgt toch ook alle steun van de overheid.

Ja, dat bedoelde ik dus. Toen ik het had over een extreemrechtse ideologie, ging dat over de Islam.

Eberhard Leclerc
19 december 2014, 13:50
Er hebben zich ook kleurlingen bij de Pegida beweging aangesloten, en die zijn er welkom.
....

Welnee. Das een infiltrant.

Zo heeft het establishment de neo nazi beweging ook kapot geinfiltreerd. Op een bepaald moment was in neo nazit topvergaderingen een meerderheid werkzaam voor de overheid of een dienst daarvan. Zonder het van elkaar te weten.

Thuleander
19 december 2014, 15:43
Arme Eberhard.
Verraden door zijn eigen dierbare allochtonen...

Kallikles
19 december 2014, 16:25
Hegel was de absolute dwaas.

:-D

Altijd grappig om het gebrek aan cultuur van die "avondlandpatriotten" te zien...

Indien het Neo-Nazisme de overhand krijgt in de EU dan zal dat geen farce zijn.

Leren lezen. Dat van die farce kwam niet van Hegel, maar was juist de toevoeging van Marx. Over parels voor de zwijnen werpen gesproken...

Kallikles
19 december 2014, 17:23
Welnee. Das een infiltrant.

Zo heeft het establishment de neo nazi beweging ook kapot geinfiltreerd. Op een bepaald moment was in neo nazit topvergaderingen een meerderheid werkzaam voor de overheid of een dienst daarvan. Zonder het van elkaar te weten.

Illustratie:
http://img.welt.de/img/deutschland/crop134940064/0070196479-ci3x2l-w780/zgbdc5-6i61l6a1zkn1awybhlnp-originalpng.jpg

:D

Sjaax
19 december 2014, 21:38
Toch is het simpel, een tirannieke god heeft tirannieke aanbidders. Of, zoals Aristoteles zei, mensen bedenken goden die net zo zijn als zijzelf. Dus, vertel mij wie uw god is en ik vertel u wie u bent. De islam is een godsdienst van slaven en meesters en kan daarom niet integreren in de democratie.Wat is uw mening over Indonesië?

Loki
20 december 2014, 21:20
Toch is het simpel, een tirannieke god heeft tirannieke aanbidders. Of, zoals Aristoteles zei, mensen bedenken goden die net zo zijn als zijzelf. Dus, vertel mij wie uw god is en ik vertel u wie u bent. De islam is een godsdienst van slaven en meesters en kan daarom niet integreren in de democratie.

Wat een zever, alsof we in een democratie zouden leven, nu aapt u gewoon na wat de politiek voorgekauwd heeft. Hitler had gelijk, als je de dingen maar vaak genoeg herhaalt zegt de massa het zelfde, pagina zoveel uit mein kamf. Westerlingen gebruiken trouwens maar al te graag de 'slaven' van de derde wereld om nog maart te zwijgen over de prostitutie , toegegeven we doen daar nogal hypocriet over maar feiten blijven feiten. De oorzaak van extremisme heeft trouwens bitterweinig met geloof te maken. Geloof is een middel, meer niet.

Thuleander
20 december 2014, 21:41
De oorzaak van extremisme heeft trouwens bitterweinig met geloof te maken. Geloof is een middel, meer niet.

Wat is volgens jou dan wel die mysterieuze oorzaak van het moslimextremisme die niets met geloof te maken heeft?
Als we die zouden kennen en wegnemen zouden we daar namelijk heel veel levens mee redden, dus laat ons niet langer in spanning.

Sjaax
20 december 2014, 22:13
Wat is volgens jou dan wel die mysterieuze oorzaak van het moslimextremisme die niets met geloof te maken heeft?
Als we die zouden kennen en wegnemen zouden we daar namelijk heel veel levens mee redden, dus laat ons niet langer in spanning.Dat is wel een heel makkelijke vraag. De oorzaak van veel strijd, die extremisme tot gevolg heeft, is olie. En toevallig liggen een aantal van de rijkste oliebronnen in gebieden met veel verschillende volkeren en religies, waarvan hoofdzakelijk verschillende islamitische stromingen. Wie de olie wil bezitten, vecht met alle middelen en dus ook met ideologie in de vorm van zijn religieuze gelijk.

Bobke
20 december 2014, 22:21
Dat is wel een heel makkelijke vraag. De oorzaak van veel strijd, die extremisme tot gevolg heeft, is olie. En toevallig liggen een aantal van de rijkste oliebronnen in gebieden met veel verschillende volkeren en religies, waarvan hoofdzakelijk verschillende islamitische stromingen. Wie de olie wil bezitten, vecht met alle middelen en dus ook met ideologie in de vorm van zijn religieuze gelijk.
Dertien eeuwen geleden al?

Piero
20 december 2014, 22:22
Wat een zever, alsof we in een democratie zouden leven, nu aapt u gewoon na wat de politiek voorgekauwd heeft. Hitler had gelijk, als je de dingen maar vaak genoeg herhaalt zegt de massa het zelfde, pagina zoveel uit mein kamf. Westerlingen gebruiken trouwens maar al te graag de 'slaven' van de derde wereld om nog maart te zwijgen over de prostitutie , toegegeven we doen daar nogal hypocriet over maar feiten blijven feiten. De oorzaak van extremisme heeft trouwens bitterweinig met geloof te maken. Geloof is een middel, meer niet.

Leuke reactie, bedankt. Hitler gelijk geven en daarna westerlingen verwijten ze de derde wereld uitbuiten. Prachtig! ;-)

Die uitbuiting van arbeiders in de derde wereld is een feit. Alleen die berust niet op een ideologie of een geloof, ze wordt ook erkend. Voorlopig zit het nog in het kapitalistische systeem van concurrentie met als principe dat de arbeidskosten zo laag mogelijk moeten worden gehouden, maar er zijn initiatieven om er een eind aan te maken. Afspraken en contracten met de toeleveranciers daarover werken onvoldoende. De overheid in lage lonen landen schiet te kort in arbeidswetgeving en handhaving en er is veel corruptie. Momenteel is er een stappenplan met vier fasen om uitbuiting, althans tbv westerse bedrijven, te elimineren. Uw verwijt dat hierover hypocriet wordt gedaan treft geen doel.

De islam daarentegen heeft geweld, onderdrukking en uitbuiting als ideologie gekozen. U heeft gelijk, als zodanig is het geloof een middel om extremisme te stimuleren. Er zijn uiteraard nog oorzaken of omstandigheden die extremisme uitlokken. Een daarvan is de waan van de dag.

Piero
20 december 2014, 22:29
Wat is uw mening over Indonesië?

Een wonder dat het stand houdt. De corruptie functioneert zo goed dat we er niets over vernemen.

Piero
20 december 2014, 22:50
:-D

Altijd grappig om het gebrek aan cultuur van die "avondlandpatriotten" te zien...

Je hebt Hegel hoog zitten? Veel plezier dan met HET absolute en DE waarheid.

Leren lezen. Dat van die farce kwam niet van Hegel, maar was juist de toevoeging van Marx. Over parels voor de zwijnen werpen gesproken...

Leren lezen. Die mop vertel je herhaaldelijk, waarom zou ik er nog gedetailleerd op reageren? Met 'Hegel was een absolute dwaas' heb ik Hegel afgeserveerd. Dat de rest voor Marx is spreekt vanzelf, dat dacht ik ten minste. En nog veel plezier met uw parels.

Loki
20 december 2014, 23:37
Wat is volgens jou dan wel die mysterieuze oorzaak van het moslimextremisme die niets met geloof te maken heeft?
Als we die zouden kennen en wegnemen zouden we daar namelijk heel veel levens mee redden, dus laat ons niet langer in spanning.

Eigenlijk is het een combinatie van dingen en vermoedelijk verschillend voor elk individu. Het gaat van persoonlijk falen, maatschappelijk falen, armoede, frustratie, onmacht, vernedering of gewoon geldingsdrang. Het komt erop neer dat extremisme en maatschappelijk voordeel kan opleveren voor een individu. Isis is een mooi voorbeeld hoe elk zich voor een andere reden
'bekeerd'. Sommige waren pertinent gefaald en kregen een uitweg aangeboden, anderen zijn gewoon platte opportunisten (bv. de ex-saddam getrouwen). Saddam gaf trouwens zelfs het voorbeeld.

Vallen er levens te redden? Hierover ben ik zeer cynisch, dat hangt af van de kosten-baten. Zolang het westen en oosten niet te zwaar geraakt worden zijn de baten de kosten niet waard. Ten gronde zal er weinig gedaan worden, hooguit het antwoord van grof geweld is eventueel mogelijk. Maar dit kan hooguit een tijdelijke oplossing zijn.

Extremisme kan je bekijken als een soort van opstand en verzet tegen de huidige situatie.

Loki
20 december 2014, 23:37
Wat is volgens jou dan wel die mysterieuze oorzaak van het moslimextremisme die niets met geloof te maken heeft?
Als we die zouden kennen en wegnemen zouden we daar namelijk heel veel levens mee redden, dus laat ons niet langer in spanning.

Loki
20 december 2014, 23:50
Leuke reactie, bedankt. Hitler gelijk geven en daarna westerlingen verwijten ze de derde wereld uitbuiten. Prachtig! ;-)

Die uitbuiting van arbeiders in de derde wereld is een feit. Alleen die berust niet op een ideologie of een geloof, ze wordt ook erkend. Voorlopig zit het nog in het kapitalistische systeem van concurrentie met als principe dat de arbeidskosten zo laag mogelijk moeten worden gehouden, maar er zijn initiatieven om er een eind aan te maken. Afspraken en contracten met de toeleveranciers daarover werken onvoldoende. De overheid in lage lonen landen schiet te kort in arbeidswetgeving en handhaving en er is veel corruptie. Momenteel is er een stappenplan met vier fasen om uitbuiting, althans tbv westerse bedrijven, te elimineren. Uw verwijt dat hierover hypocriet wordt gedaan treft geen doel.

De islam daarentegen heeft geweld, onderdrukking en uitbuiting als ideologie gekozen. U heeft gelijk, als zodanig is het geloof een middel om extremisme te stimuleren. Er zijn uiteraard nog oorzaken of omstandigheden die extremisme uitlokken. Een daarvan is de waan van de dag.

U bevestigd mijn punt.
De enige reden waarom de uitbuiting erkend wordt is omdat het herhaaldelijk is aangeklaagd. Aan dat stappenplan hecht ik weinig geloof, is gewoon de typische reactie van 'we zullen er wel iets aan doen', m.b.t. klimaat wordt op dezelfde manier gereageerd. Uiteindelijk zal blijken dat ze geprobeerd hebben, maar anderen de doelstellingen ondermijnen.

Hitler had wel degelijk gelijk m.b.t. zijn analyse van de representatieve democratie. Zijn tactiek beschreven in 'mijn strijd', wordt globaal en met herhaaldelijk succes toegepast.

Ik ben geen fan van Islam, heb een bloedhekel aan allerhande 'waarheid-profeten'. Maar je hebt geloof niet nodig om extremisme uit te lokken.

AsGardSGO
20 december 2014, 23:53
De islam daarentegen heeft geweld, onderdrukking en uitbuiting als ideologie gekozen. U heeft gelijk, als zodanig is het geloof een middel om extremisme te stimuleren. Er zijn uiteraard nog oorzaken of omstandigheden die extremisme uitlokken. Een daarvan is de waan van de dag.

't Is niet enkel hitler die dat gezegd heeft.
En het is waar; media en propaganda (spinning/marketing) doen hun werk; herhaal lang genoeg iets en men neemt het aan voor waarheid. Zelfs de leugen wint daarbij op de waarheid.

Kan het niet genoeg herhalen; geloof is niet gelijk aan religie en extremisme is niet uniek gekoppeld aan religie.

Thuleander
21 december 2014, 00:09
Eigenlijk is het een combinatie van dingen en vermoedelijk verschillend voor elk individu. Het gaat van persoonlijk falen, maatschappelijk falen, armoede, frustratie, onmacht, vernedering of gewoon geldingsdrang.

Dat kan net zo goed de oorzaak zijn waarom iemand naar een psychiater gaat of waarom iemand zelfmoord pleegt.
Bovendien verklaart dit op geen enkele manier waarom er zoveel rijke, hoogopgeleide, 'geslaagde' moslims ISIS en ander moslimextremisme genegen zijn.
Dat moet dus een veel specifiekere oorzaak hebben dan de vage, algemene persoonlijkheidskenmerken die jij opnoemt.


Extremisme kan je bekijken als een soort van opstand en verzet tegen de huidige situatie.

Dus als ik iemand red die aan het verdrinken is ben ik een extremist?

Loki
21 december 2014, 00:43
Dat kan net zo goed de oorzaak zijn waarom iemand naar een psychiater gaat of waarom iemand zelfmoord pleegt.
Bovendien verklaart dit op geen enkele manier waarom er zoveel rijke, hoogopgeleide, 'geslaagde' moslims ISIS en ander moslimextremisme genegen zijn.
Dat moet dus een veel specifiekere oorzaak hebben dan de vage, algemene persoonlijkheidskenmerken die jij opnoemt.



Dus als ik iemand red die aan het verdrinken is ben ik een extremist?

Je leest selectief, voor 'geslaagde' moslims gaat het vaak over de frustratie van het maatschappelijk falen van het thuisland of het zien van de opportuniteit naar macht en controle. Maar ik herhaal mezelf.

Van dat verdrinken is een argument om het argument en zegt niets.
Ik sprak trouwen van 'een soort van verzet'.

Op een manier kan 'naar een psychiater gaan' inderdaad hetzelfde zijn. Het gaat over het kanaliseren van gevoelens en frustraties.

Piero
21 december 2014, 13:30
Eigenlijk is het een combinatie van dingen en vermoedelijk verschillend voor elk individu. Het gaat van persoonlijk falen, maatschappelijk falen, armoede, frustratie, onmacht, vernedering of gewoon geldingsdrang. Het komt erop neer dat extremisme en maatschappelijk voordeel kan opleveren voor een individu. Isis is een mooi voorbeeld hoe elk zich voor een andere reden
'bekeerd'. Sommige waren pertinent gefaald en kregen een uitweg aangeboden, anderen zijn gewoon platte opportunisten (bv. de ex-saddam getrouwen). Saddam gaf trouwens zelfs het voorbeeld.

Vallen er levens te redden? Hierover ben ik zeer cynisch, dat hangt af van de kosten-baten. Zolang het westen en oosten niet te zwaar geraakt worden zijn de baten de kosten niet waard. Ten gronde zal er weinig gedaan worden, hooguit het antwoord van grof geweld is eventueel mogelijk. Maar dit kan hooguit een tijdelijke oplossing zijn.

Extremisme kan je bekijken als een soort van opstand en verzet tegen de huidige situatie.

U meent dus dat extremisten 'vermoedelijk' gedreven worden door persoonlijke motieven, samen te vatten als frustratie en dat zij verwachten als extremist een maatschappelijk voordeel te verwerven, ofwel, hun maatschappelijke positie te verbeteren. Dat veronderstelt dan toch dat zij een maatschappijvisie hebben, een ideologie die hen bevalt? Zij vernietigen de huidige maatschappij en bouwen een nieuwe. Of zie ik dat verkeerd?

Loki
21 december 2014, 18:14
U meent dus dat extremisten 'vermoedelijk' gedreven worden door persoonlijke motieven, samen te vatten als frustratie en dat zij verwachten als extremist een maatschappelijk voordeel te verwerven, ofwel, hun maatschappelijke positie te verbeteren. Dat veronderstelt dan toch dat zij een maatschappijvisie hebben, een ideologie die hen bevalt? Zij vernietigen de huidige maatschappij en bouwen een nieuwe. Of zie ik dat verkeerd?

Dat is ongeveer hoe ik het zie, niet noodzakelijk juist, mijn beeld op de wereld is dan ook x beperkt.

Thuleander
22 december 2014, 01:12
Wij verwelkomen:

Pegida Oostenrijk
https://www.facebook.com/pages/Pegida-%C3%96sterreich/1553687164876733
Pegida Frankrijk
https://www.facebook.com/pegidaenfrance

SDX
22 december 2014, 01:17
Neben Österreich, der Schweiz und Frankreich begrüßen wir nun auch ...

PicidiE Italia (https://www.facebook.com/pages/PicidiE/350793348438539)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/10697133_350794631771744_7204751075474245083_o.jpg

Gamla
22 december 2014, 03:08
Ausländer raus! Het klinkt best prachtig maar ... :roll:

Er is geen maar. Het klinkt en het is ook prachtig.

Gerard_Leek
22 december 2014, 09:20
De zogenaamde islamisering is niet het probleem. Het is misschien een gevolg van het echte probleem. Niet alle moslims die in Europa wonen denken op dezelfde manier. Een grote groep in Europa wonende moslims wil vreedzaam leven naast zijn buren. Het probleem is de globalisatie die stromen van immigranten uit niet-Europese gebieden naar Europa op gang brengt. Het zijn niet alleen moslims die naar Europa immigreren maar ook andere niet-Europeanen. Zodoende wordt onze etnische demografische kaart getransformeerd van een homogene naar een heterogene. Daarbij worden ook oude normen en waarden vervangen door nieuwe losbandige normen en waarden.

Het is de globalisering en de veramerikanisering waaraan we in eerste instantie een halt dienen toe te roepen.

Sjaax
22 december 2014, 13:26
De zogenaamde islamisering is niet het probleem. Het is misschien een gevolg van het echte probleem. Niet alle moslims die in Europa wonen denken op dezelfde manier. Een grote groep in Europa wonende moslims wil vreedzaam leven naast zijn buren. Het probleem is de globalisatie die stromen van immigranten uit niet-Europese gebieden naar Europa op gang brengt. Het zijn niet alleen moslims die naar Europa immigreren maar ook andere niet-Europeanen. Zodoende wordt onze etnische demografische kaart getransformeerd van een homogene naar een heterogene. Daarbij worden ook oude normen en waarden vervangen door nieuwe losbandige normen en waarden.

Het is de globalisering en de veramerikanisering waaraan we in eerste instantie een halt dienen toe te roepen.
Het zal niet meevallen een Europese enclave in te stellen gezien de relatieve afname van het aantal Europeanen tov de wereldbevolking.

http://www.cmo.nl/vnarena-vob/images/stories/ec/wereldpopulatie.jpg

Henri1
22 december 2014, 13:31
Na deze ontwikkelingen zal het VB zeker gaan terugkomen.

Piero
22 december 2014, 14:27
Dat is ongeveer hoe ik het zie, niet noodzakelijk juist, mijn beeld op de wereld is dan ook x beperkt.

Wij moeten ons ook maar behelpen met wat de media ons voorhouden.
Maar goed, wij verschillen dus van mening. Ik meen dat het huidige moslim/extremisme is geïnspireerd door de koran en u gelooft dat niet. U houdt het er slechts op dat deze extremisten een soort van ideologie aanhangen die hun eigen belangen dient. Waar halen ze die ideologie dan vandaan?

poekieJ
22 december 2014, 14:53
Zeer interessante bijdrage op de site van Die Welt. Ik weet niet wat voor journalisten en politici men in Duitsland al decennia grootbrengt, maar wat die schrijft is bijna ongezien naar Duitse normen. Bijna 9000 keer gedeeld op facebook en meer dan 400 reacties zijn dan ook het resultaat.

Een must voor al wie Duits kan lezen.

http://www.welt.de/debatte/henryk-m-broder/article135586551/Das-deutsche-Festival-des-Wahnsinns.html?wtmc=nl.wdwbaufmacherT1

Eberhard Leclerc
22 december 2014, 16:00
U houdt het er slechts op dat deze extremisten een soort van ideologie aanhangen die hun eigen belangen dient. Waar halen ze die ideologie dan vandaan?

Maakt niet uit toch?

Men heeft ontdekt dat hordes witmannen als de dood zijn voor een boek. Toverkracht!

Gerard_Leek
22 december 2014, 16:03
Het zal niet meevallen een Europese enclave in te stellen gezien de relatieve afname van het aantal Europeanen tov de wereldbevolking.

Het is niet de schuld van de moslims dat West-Europeanen hun soevereiniteit verkwanselen onder het mom van de globalisering en uitsterven door lage geboortecijfers.

zonbron
22 december 2014, 20:25
Volle bak in Dresden, Patriotic Europeans against Western Islamization nam de straten in.

LIVE stream:

http://rt.com/on-air/anti-islamization-rally-dresden/

Thuleander
22 december 2014, 20:41
Volle bak in Dresden, Patriotic Europeans against Western Islamization nam de straten in.

http://rt.com/on-air/anti-islamization-rally-dresden/

In plaats van tam en individualistisch voor de kijkbuis te hangen en hun brein te laten injecteren met poco rotzooi, zoals de elite gepland had. :-)

quercus
22 december 2014, 20:50
Zeer interessante bijdrage op de site van Die Welt. Ik weet niet wat voor journalisten en politici men in Duitsland al decennia grootbrengt, maar wat die schrijft is bijna ongezien naar Duitse normen. Bijna 9000 keer gedeeld op facebook en meer dan 400 reacties zijn dan ook het resultaat.

Een must voor al wie Duits kan lezen.

http://www.welt.de/debatte/henryk-m-broder/article135586551/Das-deutsche-Festival-des-Wahnsinns.html?wtmc=nl.wdwbaufmacherT1

Een zeer interessant artikel. Erg ontnuchterend en vervelend voor de politiek-correcte zuiveren in de linkse leer.

zonbron
22 december 2014, 20:57
In plaats van tam en individualistisch voor de kijkbuis te hangen en hun brein te laten injecteren met poco rotzooi, zoals de elite gepland had. :-)

Juist.

zonbron
22 december 2014, 21:51
Record 17,000 rally against 'Islamisation' in Germany
http://news.yahoo.com/record-17-000-rally-against-islamisation-germany-194157450.html

http://media.zenfs.com/en_us/News/afp.com/Part-DV-DV1931365-1-1-0.jpg

http://media.zenfs.com/en_us/News/afp.com/Part-DV-DV1931338-1-1-0.jpg

Eberhard Leclerc
22 december 2014, 22:08
In plaats van tam en individualistisch voor de kijkbuis te hangen en hun brein te laten injecteren met poco rotzooi, zoals de elite gepland had.

Er is ook een leven voor en na de demo.
Dan kijken de bange mannen weer pulp hoor. Voor de rest is er toch weinig te beleven in Dresden.

Thuleander
22 december 2014, 22:52
Record 17,000 rally against 'Islamisation' in Germany
http://news.yahoo.com/record-17-000-rally-against-islamisation-germany-194157450.html


http://bilder.bild.de/fotos-skaliert/participantsholdacrosspaintedinthecolourso_4261604 7_mbqf-1419271771-39082930/2,w=650,c=0.bild.jpg

http://www.dominicselwood.com/cms/wp-content/uploads/True-Cross-and-Templars.jpg

TheFourHorsemen
22 december 2014, 23:32
Zeer interessante bijdrage op de site van Die Welt. Ik weet niet wat voor journalisten en politici men in Duitsland al decennia grootbrengt, maar wat die schrijft is bijna ongezien naar Duitse normen. Bijna 9000 keer gedeeld op facebook en meer dan 400 reacties zijn dan ook het resultaat.

Een must voor al wie Duits kan lezen.

http://www.welt.de/debatte/henryk-m-broder/article135586551/Das-deutsche-Festival-des-Wahnsinns.html?wtmc=nl.wdwbaufmacherT1

Interessant artikel. Bedankt.

zonbron
23 december 2014, 04:18
RT - Rise of far-right: Thousands rally at anti-Islam protest in Germany (http://rt.com/news/216859-germany-anti-islam-protest-dresden/)

zonbron
23 december 2014, 04:19
http://cdn.rt.com/files/news/34/f1/b0/00/pegida.si.jpg

zonbron
23 december 2014, 04:24
Beelden van de grootse NeoNazibetoging:


Video - Germany: Lutz Bachmann. Uncensored at Dresden PEGIDA march (https://www.youtube.com/watch?v=Uux1WLlwo0k)

http://rt.com/files/news/34/f1/b0/00/pegida-2.jpg

zonbron
23 december 2014, 04:32
Bekijk het protest +2h videobeelden (RT Ruptly Video)

Video - LIVE: PEGIDA demo in Dresden (https://www.youtube.com/watch?v=DdFgl03rrTk)

De Europeaan
24 december 2014, 11:07
Waarom hebben we dit niet in België?

de vuile muilekoek
24 december 2014, 11:51
Waarom hebben we dit niet in België?

Omdat doorsnee Belgen geen kloten hebben.... en lamme goedzakken zijn.. domme ezels, simpel zielen en wat nog allemaal ... ge moet maar ne keer ons braaf koningspaar bekijken en ge ziet al genoeg dat volk heeft dan nog een Koning ... gvd:roll:

Eberhard Leclerc
24 december 2014, 19:27
Waarom hebben we dit niet in België?

Dresden is een arme regio met nauwelijks moslims.

Van dat soort droeftoeters verwacht je dus dit soort demo's. De boze verarmde middenklasse.

Terwijl terwijl de middenklasse in Belgie hun geld niet opkrijgt aan vakanties, suv' s, restaurantbezoek en hoerenloperij. Waarom zouden die mensen in godsnaam de straat opgaan?

Thuleander
25 december 2014, 10:37
Terwijl terwijl de middenklasse in Belgie hun geld niet opkrijgt aan vakanties, suv' s, restaurantbezoek en hoerenloperij. Waarom zouden die mensen in godsnaam de straat opgaan?

Het welvaartspeil in West-Europa is inderdaad ongezond hoog, maar dat gaat gelukkig veranderen in de toekomst.

Henri1
25 december 2014, 11:07
Waarom hebben we dit niet in België?

Gaat u de bakermat van het facisme vergelijken met België ?

TheFourHorsemen
25 december 2014, 11:28
Gaat u de bakermat van het facisme vergelijken met België ?

Spelen deze betogingen zich af in Italië dan?

Gerard_Leek
25 december 2014, 12:50
Uit de media heb ik het volgende vernomen: De laatste dagen worden er in Duitsland (met name in het oosten van het land) protesten gehouden. Daarbij uitten duizenden mensen hun ontevredenheid over de huidige situatie in het land. Ze hebben geen vertrouwen in de koers die de huidige politici varen. Daarbij wordt ook geageerd tegen de multiculturele samenleving. De demonstranten van wie er wellicht tienduizenden zijn spreken zich openlijk uit tegen de multiculturele samenleving.

Stelling: Oost-Duitsland heeft een grote fout gemaakt toen het zich in 1989 aansloot bij de westerse wereld en zodoende zichzelf transformeerde tot een multiculturele samenleving waartegen de Oost-Duitsers heden ten dage schijnen te protesteren. Had Oost-Duitsland zich in 1989 niet aangesloten bij West-Duitsland dan zou het land vandaag net als andere Oost-Europese landen een homogene etnische samenstelling gehad hebben.

TheFourHorsemen
25 december 2014, 13:56
Een Duitse volksbeweging die leeft op culturele superioriteit demonstreert tegen moslims......

Wat kan er fout gaan?

Een groep mensen die betoogt tegen een extreemrechtse ideologie genaamd "Islam".

Wat kan er fout gaan?

Thuleander
25 december 2014, 16:12
Een Duitse volksbeweging die leeft op culturele superioriteit demonstreert tegen moslims......

Een volksbeweging die opkomt voor de bescherming en handhaving van haar culturele eigenheid en demonstreert tegen een onderdrukkend regime die haar etnoculturele eigenheid wil vernietigen.
U weet wel, hetgeen we bij niet-Europese volkeren 'vrijheidsbewegingen' of 'verzetsbewegingen' zouden noemen maar bij Europide volkeren 'fascisme'.

Eberhard Leclerc
25 december 2014, 18:04
Het welvaartspeil in West-Europa is inderdaad ongezond hoog, maar dat gaat gelukkig veranderen in de toekomst.

Duurt nog zeker twee generaties voordat de volgevreten Belgen zich druk zullen maken over andere dingen dan hersenloos consumeren.

Zo rijk, welvarend en volgevreten is de meute namelijk.

Of ga jij 50 jaar wachten?


De demonstranten van wie er wellicht tienduizenden zijn spreken zich openlijk uit tegen de multiculturele samenleving.

Merkwaardig nietwaar. In Dresden wonen vrijwel allemaal witte Duitse mensen, en al helemaal geen moslims. Het is 1 van de meest autochtone regio s van Duitsland.

Thuleander
25 december 2014, 23:38
Duurt nog zeker twee generaties voordat de volgevreten Belgen zich druk zullen maken over andere dingen dan hersenloos consumeren.

Zo rijk, welvarend en volgevreten is de meute namelijk.

Of ga jij 50 jaar wachten?


Het interesseert mij eigenlijk niet zoveel wat de volgevreten meute doet of vindt.
Het is altijd een minderheid die aan de kar trekt en de volgevreten meute kiest altijd de weg van de minste weerstand.
Dat is een vrij universeel gegeven dat we in vrijwel alle samenlevingen terugvinden.

Thuleander
25 december 2014, 23:39
In Dresden wonen vrijwel allemaal witte Duitse mensen, en al helemaal geen moslims. Het is 1 van de meest autochtone regio s van Duitsland.

En het lijkt erop dat ze dat graag zo willen houden.
Misschien hebben ze het wel naar hun zin op die manier.

Thuleander
25 december 2014, 23:47
Schattig, maar als het erop aan komt dan is deze volksbeweging net zo dogmatisch als de moslims waar ze tegen ageren.

Wat bedoel je dan met 'dogmatisch'?
Mensen die het met z'n allen ergens eens over zijn?

Thuleander
25 december 2014, 23:54
http://www.encyclo.nl/begrip/dogmatisch

Wil je zeggen dat je die term geen concrete invulling kan geven in deze specifieke context?

Thuleander
26 december 2014, 00:05
Je vroeg naar de definitie, dus ik geef die.

Ik vroeg helemaal niet naar 'de definitie'.

Eberhard Leclerc
26 december 2014, 00:26
En het lijkt erop dat ze dat graag zo willen houden.
Misschien hebben ze het wel naar hun zin op die manier.

Maar waarom dan zo triest kijkend de straat op?

Moet er niet gewoon gewerkt worden in hun blanke islamvrije krimpregio?

Thuleander
26 december 2014, 00:59
Maar waarom dan de straat op?

Omdat die hysterische kreetjes en gilletjes van het linkse establishment zo leuk om te horen zijn natuurlijk.

Adam Smith
26 december 2014, 02:04
Misschien omdat verandering minder makkelijk is, als wat sommige intelligentsia in hun leunstoel schijnen te denken?
Zoals men al aan gaf, heeft men in dat deel van Duitsland al genoeg op het bord.

Verder was er onlangs een discussie op de Nederlandse Radio 1 over de huisvesting van asielzoekers. Tot voor kort kregen ze een bepaald aandeel uit de beschikbare huurwoningen.
Recentelijk is het aantal asielzoekers verviervoudigd in Nederland, maar de vraag naar huurwoningen is ook gestegen.
Men kan die woningen enkel voor asielzoekers vrij maken, maar dat betekent ook dat mensen, die al heel lang op wachtlijsten staan nog langer moeten wachten, omdat men asielzoekers dan voor laat gaan. Een recept voor ontevreden burgers en de meesten zouden balen in zo'n geval. Echter de linkse interviewster scheen dat geheel niet voor te kunnen stellen, wat ik nogal vreemd vond.
Kortom men moet het aanbod enigszins redelijk delen, asielzoekers wachten dan net zoals de rest iets langer (nog korter dan de reguliere wachtlijst).

@ TheFourHorsemen: inderdaad men schijnt te vergeten, dat fascisme een oorsprong heeft in Italië, nationalisme was daarentegen altijd al meer wijdverbreid.

@ Gerard Leek: Oost Duitsland heeft geen fout gemaakt toen het een einde maakte aan de gedwongen scheiding (weliswaar door een verloren oorlog, maar zeker onvrijwillig), het was niet zoals beide delen het zich voorstelden, maar ze hebben weer een land (zoals ze voor de hereniging zeker wilden).

Ke Nan
26 december 2014, 08:21
Het zijn misschien rechtsen die daar op straat komen maar het zijn ook ontevreden mensen. Ze zijn ontevreden doordat de overheid niet de belangen van het volk behartigt maar die van de financiële en economische wereld. Mini-jobs, Hartz-IV en meer van die neoliberale zever. Een zeer groot aantal Duitsers balanceert op de grens van armoede. In zo een klimaat begint polarisatie en misbruik van ongenoegen.

Eberhard Leclerc
26 december 2014, 09:09
Omdat die hysterische kreetjes en gilletjes van het linkse establishment zo leuk om te horen zijn natuurlijk.

Het is eerder een oorverdovend schouderophalen.

Er loopt daar een groepje verliezers van het kapitalisme. Zo wat?
Die zijn hooguit verdrietig en gefrustreerd omdat ze van andere volksblanken niet mee mochten graaien.

Zeus
26 december 2014, 09:48
Het is eerder een oorverdovend schouderophalen.

Er loopt daar een groepje verliezers van het kapitalisme. Zo wat?
Die zijn hooguit verdrietig en gefrustreerd omdat ze van andere volksblanken niet mee mochten graaien.

http://new1.fjcdn.com/thumbnails/comments/4543688+_8c6af61c766762166c710fcca06061f5.jpg

Thuleander
26 december 2014, 11:05
Er loopt daar een groepje verliezers van het kapitalisme.

We zijn allemaal verliezers van het kapitalisme.
Dat groepje heeft dat alleen maar begrepen, de rest nog niet.
De rest gelooft nog steeds dat ze tot de 'winnaars' behoren omdat ze de nieuwste iPhone kunnen kopen terwijl ze vreemdelingen geworden zijn in hun eigen stad.

Thuleander
26 december 2014, 11:07
Eén Vandaag over PEGIDA.
http://buitenland.eenvandaag.nl/tv-items/56219/hoe_extreem_is_de_anti_moslim_demonstratie_in_dres den_

SDX
26 december 2014, 12:24
SIOE (Stop Islamisation Of Europe) bestaat naar 't schijnt ook nog.

In Denemarken zal volgend jaar 'n grootse campagne op touw gezet worden en van daaruit doorheen heel Europa.

Ik dacht dat dit SIOE 'n stille dood was gestorven.
Niet dus.

De Europeaan
27 december 2014, 14:22
En het lijkt erop dat ze dat graag zo willen houden.
Misschien hebben ze het wel naar hun zin op die manier.

We kunnen ze geen ongelijk geven.

Een samenleving zonder islam is een betere samenleving.

Eberhard Leclerc
27 december 2014, 16:47
We zijn allemaal verliezers van het kapitalisme.
Dat groepje heeft dat alleen maar begrepen,...

"Dat groepje" zijn die loosers die niet mee mochten graaien van hun blanke volksgenoten.

Daarom staan ze daar ook heel triest op straat.

Vrijheideerst
27 december 2014, 17:14
"Dat groepje" zijn die loosers die niet mee mochten graaien van hun blanke volksgenoten.

Daarom staan ze daar ook heel triest op straat.

Het is "losers", niet "loosers".

Tenzij u wil zeggen ze dronken een "looza".

poekieJ
27 december 2014, 17:16
Hoewel je doorgaans nagels met koppen slaagt, beste Eberhard, wil ik hier toch even een kanttekening plaatsen.

Is deze man ook een 'verliezer van het kapitalisme'?
Het verhindert hem alleszins niet een hoop niet-politiek-correcte uitspraken te doen.

http://www.mdr.de/nachrichten/benefiz-konzert-goerlitz100_zc-e9a9d57e_zs-6c4417e7.html

Sjaax
27 december 2014, 17:29
We kunnen ze geen ongelijk geven.

Een samenleving zonder islam is een betere samenleving.Maw: een samenleving zonder vrijheid van godsdienst is een betere samenleving?

Dat wil niet zeggen dat niet een groot deel van de moslims er volstrekt achterlijke opvattingen op na houden. Maar die kunnen geleidelijk aan veranderen door scholing. Net zoals steeds meer christenen de evolutietheorie accepteren.

Thuleander
27 december 2014, 17:39
"Dat groepje" zijn die loosers die niet mee mochten graaien van hun blanke volksgenoten.

Misschien doe jij beter geen uitspraken over zaken die je niet kan begrijpen, zoals etno-culturele verbondenheid met het Europese continent.

poekieJ
27 december 2014, 17:45
Net zoals steeds meer christenen de evolutietheorie accepteren.

Even voor de duidelijkheid. De evolutietheorie en het scheppingsverhaal zijn geen tegengestelden aan elkaar. Als je de evolutie van aap tot mens bedoelt, dan wel.

Eberhard Leclerc
27 december 2014, 17:53
Misschien doe jij beter geen uitspraken over zaken die je niet kan begrijpen, zoals etno-culturele verbondenheid met het Europese continent.

Dat zal volgevreten consumerende kinderloze blanke volksgenoten hun reet roesten hoor.

De volgende skivakantie, individuele zelfverwerkelijking, daar gaat het om.

Thuleander
27 december 2014, 17:55
Dat zal volgevreten consumerende kinderloze blanke volksgenoten hun reet roesten hoor.

De volgende skivakantie, individuele zelfverwerkelijking, daar gaat het om.

Het hakt er goed in precies.
Je weet de rennies staan hé.

SDX
27 december 2014, 17:56
Eber voelt al nattigheid en ziet de storm al aankomen.

Hij wil dat nu wat wegrelativeren om zichzelf gerust te stellen.

Thuleander
27 december 2014, 18:13
Is deze man ook een 'verliezer van het kapitalisme'?


Het aantal verliezers van het kapitalisme is op een paar weken gestegen van 350 naar 20.000.
Er zijn geen zekerheden meer...

Henri1
27 december 2014, 18:24
De moderne wereld zal nooit nog de wederopstanding van het rechtse nationalisme toelaten.
Niet in Duitsland, en niet elders in Europa.

Thuleander
27 december 2014, 18:30
De moderne wereld zal nooit nog de wederopstanding van het rechtse nationalisme toelaten.

Die is anders volop bezig hoor.

Henri1
27 december 2014, 18:37
Die is anders volop bezig hoor.

Er is ook nog geen Kristallnacht geweest.

Bobke
27 december 2014, 18:45
Er is ook nog geen Kristallnacht geweest.
Hoe noemt ge dan de rellen in Parijs of Borgerhout ?

Henri1
27 december 2014, 18:46
Hoe noemt ge dan de rellen in Parijs of Borgerhout ?

Ik heb de indruk dat u dingen vergelijkt waar geen vergelijking mogelijk is.

Bobke
27 december 2014, 18:50
Ik heb de indruk dat u dingen vergelijkt waar geen vergelijking mogelijk is.
Kan best.
Ik heb de kristalnacht niet meegemaakt, wat was het verschil volgens u ?

Henri1
27 december 2014, 18:53
Kan best.
Ik heb de kristalnacht niet meegemaakt, wat was het verschil volgens u ?

De Kristallnacht was een gerichte politieke actie, uitgevoerd door de milities van een politieke partij tegen een minderheid (de Joden). Daanaast hebben ze ook nog boeken verbrand die een inhoud hadden die de NSDAP niet aanstond.
Het is een beetje vergelijkbaar (op mini schaal) met sommige vlaamsnationalisten die beweren dat onze geschiedenisboeken op school vervalst zijn.

Dat was ook het startschot van de Genocide die ruim 6 miljoen (6.000.000) Joden het leven zou kosten. Mannen, vrouwen en kinderen.

dalibor
27 december 2014, 18:57
Allemaal achter een veroordeelde criminele drughandelaar als Lutz Bachmann. Proper.

Bobke
27 december 2014, 19:11
De Kristallnacht was een gerichte politieke actie, uitgevoerd door de milities van een politieke partij tegen een minderheid (de Joden). Daanaast hebben ze ook nog boeken verbrand die een inhoud hadden die de NSDAP niet aanstond.
Het is een beetje vergelijkbaar (op mini schaal) met sommige vlaamsnationalisten die beweren dat onze geschiedenisboeken op school vervalst zijn.

Dat was ook het startschot van de Genocide die ruim 6 miljoen (6.000.000) Joden het leven zou kosten. Mannen, vrouwen en kinderen.
Dus als het de minderheid is de boel kapotslaat telt het niet ?
Mij lijkt het dat het in alle gevallen een uiting van problemen tussen gemeenschappen is.
Wat de gevolgen zijn is moeilijk te voorspellen.

Marnik
27 december 2014, 19:32
De Kristallnacht was een gerichte politieke actie, uitgevoerd door de milities van een politieke partij tegen een minderheid (de Joden). Daanaast hebben ze ook nog boeken verbrand die een inhoud hadden die de NSDAP niet aanstond.
Het is een beetje vergelijkbaar (op mini schaal) met sommige vlaamsnationalisten die beweren dat onze geschiedenisboeken op school vervalst zijn.

Dat was ook het startschot van de Genocide die ruim 6 miljoen (6.000.000) Joden het leven zou kosten. Mannen, vrouwen en kinderen.

Tiens, nu is het al ru�*m zes miljoen? Het wordt alsmaar meer... Er waren vlak voor de oorlog zelfs geen zes miljoen joden in Europa, volgens de joden zelf.

Eberhard Leclerc
27 december 2014, 20:42
Tiens, nu is het al ru�*m zes miljoen? Het wordt alsmaar meer... ..

Hahahaha. Dat is het leuke:

Een verdediger van de protesterende Duitsers laat zich verleiden tot een discussie over joden, aantallen & genocide.

Het wordt links ook wel erg makkelijk gemaakt....

Marnik
27 december 2014, 21:15
Hahahaha. Dat is het leuke:

Een verdediger van de protesterende Duitsers laat zich verleiden tot een discussie over joden, aantallen & genocide.

Het wordt links ook wel erg makkelijk gemaakt....

Gewoon een kleine off-topic randbemerking, geen discussie.

Eberhard Leclerc
27 december 2014, 21:36
Gewoon een kleine off-topic randbemerking, geen discussie.

Geeft nix. Je hebt die mensen daar op dat plein al in het hoekje van holocaustontkenners gezet.

Bedankt.

Thuleander
28 december 2014, 00:37
Pegida Zweden
https://www.facebook.com/pages/Pegida-Sverige/302633459934372
Pegida Nederland
https://www.facebook.com/pegidanederland
Pegida Tsjechië
https://www.facebook.com/pegidacesko
Pegida Spanje
https://www.facebook.com/pages/Pegida-Spain/382657205238666
Pegida Italië
https://www.facebook.com/pages/PicidiE/350793348438539


http://oligoclonal.files.wordpress.com/2014/08/tumblr_mfczmbe6ob1rp0vkjo1_500.gif

Garry
28 december 2014, 00:41
Wie met vuur speelt.....
Dat hebben ze hier kennelijk ook nog niet begrepen. Dat staat ons hier dan ook nog te wachten. Nu is er nog enkel een nieuwe Hitler nodig om de lont aan te steken.

https://www.youtube.com/watch?v=j5zPw4MALVQ

Adam Smith
28 december 2014, 01:51
Die is anders volop bezig hoor.

Nationalisme wel, maar niet per definitie rechts, de linkse partijen gaan daar tot op zekere hoogte ook in mee.

In sommige gevallen keert de wal het schip wel; zeker links kan en moet niet blind zijn voor de gevolgen in wijken, die traditioneel de hunne waren.

Marnik
28 december 2014, 04:54
Geeft nix. Je hebt die mensen daar op dat plein al in het hoekje van holocaustontkenners gezet.

Bedankt.

Tegenover jou? Wat zou mij dat kunnen schelen. En alsof ik in naam van het Duitse volk of Pegida spreek.

Eberhard Leclerc
28 december 2014, 08:24
Tegenover jou? Wat zou mij dat kunnen schelen. ...

Tegenover het forum hier heb je, ongevraagd en specifiek, in deze draad over pegida toch weer duidelijk gemaakt dat je twijfelt over de holocaust.

Als de media dit soort droeftoeters nog niet in dat hoekje zetten, zullen ze het zelf wel doen zeker.

En dus zal het nooit wat worden.

Bobke
28 december 2014, 09:11
Tegenover het forum hier heb je, ongevraagd en specifiek, in deze draad over pegida toch weer duidelijk gemaakt dat je twijfelt over de holocaust.

Als de media dit soort droeftoeters nog niet in dat hoekje zetten, zullen ze het zelf wel doen zeker.

En dus zal het nooit wat worden.
Heeft hij niet.
Wel over de aantallen.

Henri1
28 december 2014, 10:06
Tiens, nu is het al ru�*m zes miljoen? Het wordt alsmaar meer... Er waren vlak voor de oorlog zelfs geen zes miljoen joden in Europa, volgens de joden zelf.

Een miljoen meer of minder is voor u peanuts ?

Misschien vindt u zelf wel dat het nooit is gebeurd ?

De Europeaan
28 december 2014, 10:48
Pegida Zweden
https://www.facebook.com/pages/Pegida-Sverige/302633459934372
Pegida Nederland
https://www.facebook.com/pegidanederland
Pegida Tsjechië
https://www.facebook.com/pegidacesko
Pegida Spanje
https://www.facebook.com/pages/Pegida-Spain/382657205238666
Pegida Italië
https://www.facebook.com/pages/PicidiE/350793348438539


Prachtig! Maar waar blijft België?

Geert C
28 december 2014, 10:55
Ik vind de timing wel opmerkelijk. Net als bekend raakt dat het Franse FN een miljoenenlening kreeg in Rusland duikt in Duitsland vanuit het niets een nieuwe rechts-populistische beweging op. Het kan natuurlijk toeval zijn hé. :-P

Thuleander
28 december 2014, 11:21
Prachtig! Maar waar blijft België?

Nog aan het uitmaken of het één Federale pagina wordt of een voor elke deelstaat. :-P

De Europeaan
28 december 2014, 18:14
Nog aan het uitmaken of het één Federale pagina wordt of een voor elke deelstaat. :-P

Hij is op het toneel verschenen. Het is een federale geworden trouwens.

Eberhard Leclerc
28 december 2014, 21:15
Heeft hij niet.
Wel over de aantallen.

Ah, nog 1 die over de holocaust wil discussieren....

Zal wel toeval zijn dat je dat in deze pegida-draad wil doen?

Ik vind de timing wel opmerkelijk. Net als bekend raakt dat het Franse FN een miljoenenlening kreeg in Rusland duikt in Duitsland vanuit het niets een nieuwe rechts-populistische beweging op. ....

En nog wel in een regio waar geen moslims maar wel (oud) communisten wonen.

Zal toeval zijn zeker?

Bobke
28 december 2014, 21:42
Ah, nog 1 die over de holocaust wil discussieren....

Zal wel toeval zijn dat je dat in deze pegida-draad wil doen?



En nog wel in een regio waar geen moslims maar wel (oud) communisten wonen.

Zal toeval zijn zeker?
Ach nog eentje die zijn stropop boven haalt.
Zou het minder erg zijn als er maar maar 5.000 000 joden vermoord werden?
Of zou het toeval zijn dat het uit moslimhoek komt?

Eberhard Leclerc
28 december 2014, 21:52
Zou het minder erg zijn als er maar maar 5.000 000 joden vermoord werden?
....

"maar" ...

Goh. Hoe komt de holocaust toch weer in de pegida draad?


Dankjewel.

TheFourHorsemen
28 december 2014, 22:11
"maar" ...

Goh. Hoe komt de holocaust toch weer in de pegida draad?


Dankjewel.

Omdat onze linkse medemens het weer niet kan laten om er over te beginnen:

Er is ook nog geen Kristallnacht geweest.

Bobke
28 december 2014, 23:39
"maar" ...

Goh. Hoe komt de holocaust toch weer in de pegida draad?


Dankjewel.
Waarom is er toch weer iemand die daar op inpikte?
We zullen het maar op gebrek aan argumenteb houden zeker?
Graag gedaan.

Bobke
28 december 2014, 23:41
Omdat onze linkse medemens het weer niet kan laten om er over te beginnen:
Waarom denkt ge dat het linksen zijn ?

Yordin
29 december 2014, 00:56
"maar" ...

Goh. Hoe komt de holocaust toch weer in de pegida draad?


Dankjewel.

Wat vooral duidelijk is, zijn jouw intenties om medeforumleden en de deelnemers aan de activiteiten van Pegida te framen als neonazi’s en extreem-rechts.

Voor zover ik zicht heb op de activiteiten van Pegida kan ik mij tot nader order wel in hun verhaal vinden.
Het is immers niet omdat de media alle zeilen bijzet om de donkere kant van de islam te censureren en te minimaliseren dat deze er niet is.
Het is ook niet omdat hier in het dorp slechts een handvol moslims wonen dat ik de ogen moet sluiten voor de grotere realiteit.
Het beeld dat organisaties als Opendoors en IHEU schetsen van de islam op basis van keiharde feiten IS gitzwart.

SDX
29 december 2014, 01:02
Natuurlijk draait operatie beschadiging op volle toeren, waar ons aller Eber maar wat graag aan meewerkt.

Zo onbelangrijk zal 't fenomeen 'pegida' dan toch niet wezen als al die moeite gedaan wordt om 't te criminaliseren.

Thuleander
29 december 2014, 01:29
Natuurlijk draait operatie beschadiging op volle toeren, waar ons aller Eber maar wat graag aan meewerkt.


Ach, laat de forumkeffer van het linkse establishment deze draad maar een beetje hoog houden.
Zo helpt hij de zaak vooruit en kunnen wij ook wat tijd in andere dingen steken.
Hoe leuk is dat.

SDX
29 december 2014, 02:45
Ach, laat de forumkeffer van het linkse establishment deze draad maar een beetje hoog houden.
Zo helpt hij de zaak vooruit en kunnen wij ook wat tijd in andere dingen steken.
Hoe leuk is dat.

Erg leuk. 👍

Eberhard Leclerc
29 december 2014, 17:09
Wat vooral duidelijk is, zijn jouw intenties om medeforumleden en de deelnemers aan de activiteiten van Pegida te framen als neonazi’s en extreem-rechts....

Ach. Framen.
De pegidamensen schijnen vooral zelf nogal te twijfelen aan historische feiten:

.. Er waren vlak voor de oorlog zelfs geen zes miljoen joden in Europa, volgens de joden zelf.


Het is immers niet omdat de media alle zeilen bijzet om de donkere kant van de islam te censureren en te minimaliseren...

De media?

Wie de fok is dat dan precies? En welke censuur dan? Ik lees in deze draad bv al dat het aantal slachtoffers van de holocaust te hoog is gesteld.

Op socmed zeg je vooral wat jezelf vindt toch?


Het beeld dat organisaties als Opendoors en IHEU schetsen van de islam op basis van keiharde feiten IS gitzwart.

En een regel daarvoor sprak je nog over "censuur".....merkwaardig hoor.



Zo helpt hij de zaak vooruit ...

Geen idee of het op heterdaad betrappen van holocaustontkenners/minimaliseerders "de zaak pegida vooruit helpt" ...

Thuleander
29 december 2014, 17:39
Geen idee of het op heterdaad betrappen van holocaustontkenners/minimaliseerders "de zaak pegida vooruit helpt" ...

Sinds jij begon te roeptoeteren in deze draad zijn de pegida faceboekgroepen alleen maar gegroeid.
Hoe leuk is dat.

https://www.facebook.com/pages/PEGIDA/790669100971515
https://www.facebook.com/pegidaenfrance
https://www.facebook.com/pages/Pegida-Sverige/302633459934372
https://www.facebook.com/pegidanederland

Eberhard Leclerc
29 december 2014, 17:40
Sinds jij begon te ...

Nou niet mijn invloed gaan overschatten he....


Hoe leuk is dat.


Heeeeel erg leuk.
Er zijn namelijk nog steeds hordes ondertekenaars die serieus geloven dat internet "anoniem" is...

Thuleander
29 december 2014, 17:45
Er zijn namelijk nog steeds hordes ondertekenaars die serieus geloven dat internet "anoniem" is...

Eau jee.
Mogen ze straks de toorn van Eberhard aan hun deur verwachten?

Eberhard Leclerc
29 december 2014, 21:09
Mogen ze straks de toorn van Eberhard aan hun deur verwachten?

Het establishment, net als zij blank & autochtoon, zal genadeloos afrekenen met deze voorzichtig uit de pas marcherende droeftoeters.
Makkelijk ook. Al zijn 999 van de 1000 geen adolffan, je weet dat er toch weer 1 de holocaust ter discussie gaat stellen. Je kunt er op wachten.

Eberhard schudt vooral het hoofd bij zo een kudde bange lamlullen. Dit zijn geen mensen die de wereld veranderen hoor.

Thuleander
29 december 2014, 21:47
Het establishment, net als zij blank & autochtoon, zal genadeloos afrekenen met deze voorzichtig uit de pas marcherende droeftoeters.

Goh. Ten tijde van de DDR had je daar misschien op kunnen hopen.
Nu zit het establishment met een dikke keutel in de broek te bidden dat pegida vanzelf weer verdwijnt en vooral niet meer groter wordt.

Johan Bollen
2 januari 2015, 01:34
RT rapporteert:
German Chancellor has condemned the anti-Islamic protests, saying its leaders have “prejudice, coldness and hatred in their hearts” and called on people not to follow them. However, one in eight Germans say they would join such rallies, a poll showed.

Angela Merkel has accused leaders of Pegida anti-Islamic movement, which is gaining popularity in Germany, of hijacking the slogan of 1989 Berlin Wall demonstrations, “Wir sind das Volk” (“We are the people”) for their xenophobic purposes.

“Today many people are again shouting on Mondays: 'We are the people’. But what they really mean is: you are not one of us, because of your skin color or your religion,” Merkel said in her New Year’s address.

A right-wing populist movement, the so-called “Patriotic Europeans Against the Islamisation of the Occident”, or Pegida has been staging weekly rallies since late October, the month when it was formed.

With affiliates across Germany - in Dresden, Bonn, Dusseldorf, Kassel, Wurzburg - Pegida protests gathered many supporters.

“Worldwide there are more refugees than we have seen since the Second World War. Many literally escaped death. It goes without saying that we help them and take in people who seek refuge with us,” Merkel said, condemning any biased attitude towards the coming immigrants.

German chancellor has urged people not to follow protest leaders.

“I say to all those who go to such demonstrations: do not follow those who have called the rallies because all too often they have prejudice, coldness, even hatred in their hearts,” she said.

Pegida’s first protest was only attended by a couple of hundreds. However, by December a number of its supporters grew with it so far biggest rally attended by 17,000 people.

The movement’s Facebook page has almost 100,000 subscribers. The supporters demand strict immigration controls, obligatory “integration” for foreigners and “criminal asylum seekers”to be sent home.

“We want to reclaim our own country,” one banner at a recent Dresden protest read, as reported by The Independent. “Beware Ali Baba and his 400 drug dealers,” another stated.

The Pegida leader is 41-year-old Lutz Bachmann, who used to sell sausages at a Christmas market, and was earlier convicted of several offenses. He currently manages an advertising agency.

At the same time, the anti-Pegida movement is also growing in Germany - a recent petition against the group has been signed by over 250,000 people.
The next anti-Islamic protest lead by Pegida is planned for January 5 in Dresden.

Despite Merkel’s appeal, one in eight Germans would join an anti-Muslim march if Pegida organized a protest in their home towns, according to a recent opinion poll by Forsa polling institute for Germany's Stern magazine published on Thursday.

The survey that involved over 1,000 people showed that 13 percent would attend an anti-Muslim march nearby and 29 percent of people said anti-Islamic marches were justified given the influence that Islam has on life in Germany.

Two thirds of those polled believed the idea of an “Islamisation” of Germany was an exaggeration, but many Germans are concerned about the numbers of asylum seekers.

Merkel's ex-interior minister, the Bavarian conservative politician Hans-Peter Friedrich, said she has been ignoring conservative issues which led to such radical right-wing movements as Pegida or Eurosceptic Alternative for Germany (AfD).

AfD expresses similar views, and one of its leaders Aleksandr Gauland stated that Merkel “is judging people who she does not even know, from on high.”
Merkel socialist?

Sjaax
2 januari 2015, 14:39
Merkel socialist?
Merkel is betogers kotsbeu.

Thuleander
3 januari 2015, 00:38
Je kan pegida niet tegenhouden, Angela.
Je kan Duitsland niet tegenhouden.

http://i.ytimg.com/vi/mvjcC2-LDeY/hqdefault.jpg

Eberhard Leclerc
3 januari 2015, 00:54
Je kan pegida niet tegenhouden, Angela.
Je kan Duitsland niet tegenhouden.
...

Welnee. Ze zal elke pegida tegenstand vermorzelen als kakkerlakken.

De Duitse Wirtschaft laat zich niet stoppen door een handjevol onvruchtbare oudere uitgerangeerde en gefrustreerde witduitsers die te weinig geld hebben voor vakantie.
2 a 3 miljoen immigranten per jaar zullen nodig zijn om de Duitse bevolking te vervangen. En ze zullen komen. Elk jaar. Uit alle windhoeken.

Niemand gaat dat stoppen. Niemand.

De Europeaan
3 januari 2015, 08:43
Je kan pegida niet tegenhouden, Angela.
Je kan Duitsland niet tegenhouden.


Het zou wel eens goed kunnen dat Zweden de leiderspositie overneemt. Daar zijn ze de moslims ook meer dan beu.

Thuleander
3 januari 2015, 10:25
Het zou wel eens goed kunnen dat Zweden de leiderspositie overneemt.

Hun facebookpagina idd groeit snel, evenals hun actiebereidheid.

Thuleander
3 januari 2015, 10:33
De PEGIDA kaart van Europa.

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=z4etOqyYtju0.k4ALLPd7bJ4w

de vuile muilekoek
3 januari 2015, 10:45
Je kan pegida niet tegenhouden, Angela.
Je kan Duitsland niet tegenhouden.

http://i.ytimg.com/vi/mvjcC2-LDeY/hqdefault.jpg

niemand kan God vervangen... ook Angelle niet, dat bazig wijf ,

Johan Bollen
3 januari 2015, 13:20
De Duitse Wirtschaft laat zich niet stoppen door een handjevol onvruchtbare oudere uitgerangeerde en gefrustreerde witduitsers die te weinig geld hebben voor vakantie.
2 a 3 miljoen immigranten per jaar zullen nodig zijn om de Duitse bevolking te vervangen. En ze zullen komen. Elk jaar. Uit alle windhoeken.
een pijnlijke waarheid. Maar zolang de schuld maar op de socialisten kan gestoken worden zal men tevreden zijn. Nochtans zie ik een VOKA De Wever juist hetzelfde zeggen als Merkel als het nodig zou zijn.


Niemand gaat dat stoppen. Niemand.Zeg nooit nooit.

Yordin
3 januari 2015, 16:13
Onze Angela heeft ondertussen felicitaties ontvangen van haar “ doodstraf op atheïsme” vrienden uit SA.
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/01/01/islamische-monarchie-saudi-arabien-lobt-merkel-fuer-anti-pegida-rede/
Hoe weerzinwekkend hypocriet kan men eigenlijk zijn, haat spuwen op de eigen bevolking die het lef heeft haar ongenoegen te uiten op een onschuldige manier en tegelijkertijd bijna in bed liggen met de meest afschuwelijke regimes op aarde.

alberto
3 januari 2015, 16:28
Onze Angela heeft ondertussen felicitaties ontvangen van haar “ doodstraf op atheïsme” vrienden uit SA.
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/01/01/islamische-monarchie-saudi-arabien-lobt-merkel-fuer-anti-pegida-rede/
Hoe weerzinwekkend hypocriet kan men eigenlijk zijn, haat spuwen op de eigen bevolking die het lef heeft haar ongenoegen te uiten op een onschuldige manier en tegelijkertijd bijna in bed liggen met de meest afschuwelijke regimes op aarde.
Wat wil je met in ivorentorens woonende politiekers die op stemmen uit zijn, het volk komt op straat, goed zo.

Thuleander
3 januari 2015, 16:29
Demoniseren werkt niet meer. Tegenhouden gaat niet meer.
Gebruik je verstand en luister naar wat deze mensen te zeggen hebben, Merkel.
Voor je eigen goed.

https://www.youtube.com/watch?v=93lF3CXTAL4

TheFourHorsemen
3 januari 2015, 16:30
Onze Angela heeft ondertussen felicitaties ontvangen van haar “ doodstraf op atheïsme” vrienden uit SA.
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/01/01/islamische-monarchie-saudi-arabien-lobt-merkel-fuer-anti-pegida-rede/
Hoe weerzinwekkend hypocriet kan men eigenlijk zijn, haat spuwen op de eigen bevolking die het lef heeft haar ongenoegen te uiten op een onschuldige manier en tegelijkertijd bijna in bed liggen met de meest afschuwelijke regimes op aarde.

Ze zou afstand moeten nemen van die felicitaties. SA is veel rechtser dan de gemiddelde PEGIDA aanhanger.

Eberhard Leclerc
3 januari 2015, 16:56
Ze zou afstand moeten nemen van die felicitaties.

Want jij bent bereid om 5 euro per liter aan de pomp te betalen?



, haat spuwen op de eigen bevolking ....

Het is maar een deeltje van de bevolking hoor. Een oud onvruchtbaar uitstervend deeltje.

... de eigen bevolking die het lef heeft haar ongenoegen te uiten op een onschuldige manier ....

Zelfs in deze draad werd, namens pegida kennelijk, de holocaust geminimaliseerd.
Zo onschuldig is dat dus niet. Integendeel. Of geloof jij ook niet in de holocaust?

en tegelijkertijd bijna in bed liggen met de meest afschuwelijke regimes op aarde.

Zolang daar goedkope olie de grond uit komt waar de witte vrienden van Merkel schatrijk mee worden zal dat zo blijven.

Yordin
3 januari 2015, 18:01
Zelfs in deze draad werd, namens pegida kennelijk, de holocaust geminimaliseerd.
Zo onschuldig is dat dus niet. Integendeel. Of geloof jij ook niet in de holocaust?



Laat je trucjes maar achterwege.
Je gaat mij hier echt niet vastpinnen op het ontkennen van de holocaust, nazi sympathieën, extreem-rechts, racisme of wat dan ook.
Ik heb daar geen uitstaans mee.

Nergens ter wereld neemt de haat, de discriminatie en vervolging tegen andere overtuigingen zulke extreme vormen aan als in moslimlanden
In dertien landen riskeren atheïsten de doodstraf op basis van wetten die afvalligheid en blasfemie verbieden.
Hoe is dit anno 2015 godverdomme mogelijk?
Waar zijn de protesten hier tegen?
O ja, die brand me af als islamofoob of racistisch.

TheFourHorsemen
3 januari 2015, 18:51
Want jij bent bereid om 5 euro per liter aan de pomp te betalen?



Dus extreemrechts steunen is verantwoord als het economisch opbrengt? In dat geval heb jij dus ook alle begrip voor een groot deel van de collaborateurs tijdens WOII?

Hoewel ik absoluut geen Rusland-fan ben, begrijp ik niet dat het Westen volop in zee gaat met SA, maar wel economische sancties oplegt aan Rusland. In vergelijking met SA zijn de Russen een bende koorknapen.

Adam Smith
4 januari 2015, 02:17
Ik zie in deze kwestie Duitsland dezelfde richting opgaan als Nederland. Die hebben jarenlang ook ongenoegen en misstanden genegeerd, ontstaan door de neveneffecten van migratie.
Niet alles hangt met elkaar samen, maar ongenoegen negeren is dwaas; een eigen analyse en oplossingen zijn beter.

Dat heeft men in Nederland ook nooit willen doen, met name links vond dat niet politiek correct, maar VVD en CDA zijn daar ook lang in meegegaan.

Weyland
4 januari 2015, 05:01
... naar WO-I en WO-II inderdaad.

Driemaal is scheepsrecht.

Thuleander
4 januari 2015, 11:27
Duitsers hebben steeds de weg getoond.

Duitsers hebben altijd een voortrekkersrol gespeeld in de verdediging van het Avondland.
In de oudheid tegen de Romeinse bezetter, in de middeleeuwen tegen de oprukkende islamieten, in de twintigste eeuw tegen de communistische bloedhonden van Stalin...

djimi
4 januari 2015, 11:52
Duitsers hebben altijd een voortrekkersrol gespeeld in de verdediging van het Avondland.
In de oudheid tegen de Romeinse bezetter, in de middeleeuwen tegen de oprukkende islamieten, in de twintigste eeuw tegen de communistische bloedhonden van Stalin...

Eveneens in de twintigste eeuw hebben ze door zichzelf massaal voor hun Führer op te offeren zeer duidelijk aanschouwelijk gemaakt dat adembenemende bekrompenheid, blinde haat, ongebreidelde megalomanie, ongeneeslijke paranoia, tomeloze razernij en andere vormen van waanzin al bij al bitter weinig positieve inspiratie opleveren als het er op aan komt een bruikbaar antwoord te vinden op de vraag:

wat gaan we doen met onszelf en de wereld rondom ons?

Daarvoor ben ik de Duitsers heel érg dankbaar.

Thuleander
4 januari 2015, 12:08
wat gaan we doen met onszelf?


Verdwijnen en plaats maken voor andere volkeren/culturen.
Dat is het enige nog toegestane antwoord dat de Europeanen mogen geven in de huidige poco dictatuur, toch?

Eberhard Leclerc
4 januari 2015, 12:24
Laat je trucjes maar achterwege.
Je gaat mij hier echt niet vastpinnen op het ontkennen van de holocaust, nazi sympathieën, extreem-rechts, racisme of wat dan ook.
Ik heb daar geen uitstaans mee.


Ik geloof best dat jij daar geen uitstaans mee hebt.
Maar een aantal van je pegida-buurmannen dan weer wel. Dat is het fnuikende.


In dertien landen riskeren atheïsten de doodstraf op basis van wetten die afvalligheid en blasfemie verbieden.
Hoe is dit anno 2015 godverdomme mogelijk?
Waar zijn de protesten hier tegen?


Sterker, onze eigen koninklijke familie is zelfs zeer goed bevriend met een aantal vorsten in dit soort landen.
En toch buigen, likken en kruipen de mensen als Phillippe ze tot baron benoemt.

Hoe het mogelijk is?

Geld praat, jongen, geld praat.
Als in SA geen olie in de grond had gezeten was het snel afgelopen met de vriendschap. Zo simpel is het.


Waar zijn de protesten hier tegen?


Die zijn er bijna niet. Ja vroeger, Theo van Gogh en Willem Oltmans. Maar dat soort eenlingen vind je bijna niet meer.


O ja, die brand me af als islamofoob of racistisch.

Gewoon , omdat (zoals je zelfs in een simpele draad als deze ziet) er altijd wel weer een domoor is die zijn islamofobe, holocaustluegende en/of racistische gevoelens niet onder controle kan houden.
En daar sta jij dus naast.

Succes.

Eberhard Leclerc
4 januari 2015, 12:48
de Europeanen ...

Wat is dat dé Europeanen? Een nieuw volk misschien?


Dat is het enige nog toegestane antwoord dat de Europeanen mogen geven in de huidige poco dictatuur, ...

De meeste inwoners van Europa beperken zichzelf tot het de godsganse dag tokkelen op een beeldscherm, dromend van de volgende citytrip.

Niemand heeft ze daartoe verplicht.

Duitsers hebben altijd een voortrekkersrol gespeeld in de verdediging van het Avondland.
...

Ze zijn vooral elke oorlog een stukje kleiner geworden. Nog 1 oorlog, en Nederland grenst aan Polen.

Eberhard Leclerc
4 januari 2015, 12:50
Hoewel ik absoluut geen Rusland-fan ben, begrijp ik niet dat het Westen volop in zee gaat met SA, maar wel economische sancties oplegt aan Rusland.

Dan begrijp je dus niet hoe geopolitiek werkt.

Raar, want je kunt daar veel over lezen.

Ke Nan
4 januari 2015, 12:53
...


Ze zijn vooral elke oorlog een stukje kleiner geworden. Nog 1 oorlog, en Nederland grenst aan Polen.

Of aan Turkije (https://www.youtube.com/watch?v=qtykfyU9CqI). :mrgreen:

Thuleander
4 januari 2015, 12:55
Wat is dat dé Europeanen?

Wat kan jou dat als niet-Europeaan schelen?
Hou jij je maar gewoon bezig met jouw volk en jouw cultuur (wie of wat die ook mogen zijn).

Thuleander
4 januari 2015, 12:57
Ze zijn vooral elke oorlog een stukje kleiner geworden.

Jij kent niet zoveel van geschiedenis hé.

Thuleander
4 januari 2015, 12:58
Of aan Turkije (https://www.youtube.com/watch?v=qtykfyU9CqI). :mrgreen:

Jullie willen toch geen derde keer rammel krijgen in Wenen zeker?

F.B.
4 januari 2015, 13:01
Derde aanslag op moskee in Zweden in acht dagen tijd (http://www.standaard.be/cnt/dmf20150101_01454074)

Zweden begint zich ook te verzetten.

Ke Nan
4 januari 2015, 13:12
Jullie willen toch geen derde keer rammel krijgen in Wenen zeker?

Zie het als het getijde. Er is vloed en er is eb. En zolang de (halve) maan aan het hemelgewelf schittert en haar zwaartekracht doet gelden, zolang zullen de Turken komen en gaan. Atilla deed het, Djengis deed het, de Ottomanen deden het, ... Vloed en eb. Vloed. Eb.

djimi
4 januari 2015, 13:44
Verdwijnen en plaats maken voor andere volkeren/culturen.
Dat is het enige nog toegestane antwoord dat de Europeanen mogen geven in de huidige poco dictatuur, toch?

Zou het? En wat dan nog? Sinds wanneer laat u zich door wat voor dictatuur dan ook voorschrijven wat u dient te denken?


Ik ben alleszins niet van mening dat 'de Europeanen' moeten verdwijnen en/of in hun deel van de wereld plaats moeten maken voor andere volkeren/culturen.

Dat betekent evenwel nog niet dat ik ALLES wat die Europeanen verder nog doen & laten zomaar en zonder meer ga accepteren.

poekieJ
4 januari 2015, 14:49
Ik ben alleszins niet van mening dat 'de Europeanen' moeten verdwijnen en/of in hun deel van de wereld plaats moeten maken voor andere volkeren/culturen.


Of u die mening deelt of niet is van geen tel. Het gebeurt gewoon. Gisteren, vandaag en morgen. Wij hebben onszelf niet meer nodig, want in plaats van een derde kind kunnen we dus wel één keer per jaar extra op reis gaan, of die dure flatscreen kopen. Prioriteiten weet u wel. Maar ondertussen wel klagen op al die allochtonen die naar hier komen en wél meer kinderen hebben. De hypocrisie dringt bij weinigen door.

Kapitalisme en het hersenloos consumeren zijn onze ondergang.
Wat Eberhard zegt, is een absoluut doemscenario is, maar de manier hoe hij het brengt doet me altijd wel glimlachen. Hij beseft zeer goed dat wat hij hier zegt zich wel degelijk voltrekt en de politieke klasse in zowat alle Europese landen hier aan mee doet. Enkel Polen kan, zelfs met vele tienduizenden jonge Polen die elk jaar het land verlaten, redelijk goed standhouden omdat ze altijd een hoog geboortecijfer hebben gehad. Net als IJsland, maar daar woont bijna niemand.

TV-verslaafde
4 januari 2015, 14:58
Of u die mening deelt of niet is van geen tel. Het gebeurt gewoon. Gisteren, vandaag en morgen. Wij hebben onszelf niet meer nodig, want in plaats van een derde kind kunnen we dus wel één keer per jaar extra op reis gaan, of die dure flatscreen kopen. Prioriteiten weet u wel. Maar ondertussen wel klagen op al die allochtonen die naar hier komen en wél meer kinderen hebben. De hypocrisie dringt bij weinigen door.

Kapitalisme en het hersenloos consumeren zijn onze ondergang.
Wat Eberhard zegt, is een absoluut doemscenario is, maar de manier hoe hij het brengt doet me altijd wel glimlachen. Hij beseft zeer goed dat wat hij hier zegt zich wel degelijk voltrekt en de politieke klasse in zowat alle Europese landen hier aan mee doet. Enkel Polen kan, zelfs met vele tienduizenden jonge Polen die elk jaar het land verlaten, redelijk goed standhouden omdat ze altijd een hoog geboortecijfer hebben gehad. Net als IJsland, maar daar woont bijna niemand.

Zoals die zigeuners doen zeker, leven van de kinderbijslag en niet werken. Kinderen verwaarlozen en op straat laten rondzwerven tussen het vuilnis. Zo blijven kweken tot de vrouw niet meer kan. Vader met rolex, mercedes, gouden kettingen, enz...

Nog een tactiek van de zigeuners, 1 appartement kopen en er met 60 intrekken zoveel lawaai en vuilnis produceren zodat de andere bewoners het aftrappen. Daarna die andere appartementen opkopen voor een prikje omdat niemand nog naast die zigeuners wil wonen.

Het doel heiligt de middelen, zeker ?

TheFourHorsemen
4 januari 2015, 15:16
Dan begrijp je dus niet hoe geopolitiek werkt.

Raar, want je kunt daar veel over lezen.

"Begrijpen" is misschien slecht verwoord, want ik snap de logica er wel achter. Ik snap alleen niet dat men geen ethische bezwaren heeft.

Yordin
4 januari 2015, 15:35
Eveneens in de twintigste eeuw hebben ze door zichzelf massaal voor hun Führer op te offeren zeer duidelijk aanschouwelijk gemaakt dat adembenemende bekrompenheid, blinde haat, ongebreidelde megalomanie, ongeneeslijke paranoia, tomeloze razernij en andere vormen van waanzin al bij al bitter weinig positieve inspiratie opleveren als het er op aan komt een bruikbaar antwoord te vinden op de vraag:

wat gaan we doen met onszelf en de wereld rondom ons?

Daarvoor ben ik de Duitsers heel érg dankbaar.

Absoluut maar wat destijds in Duitsland gebeurt is, zou net een bijkomende motivatie moeten zijn om de islam te bekritiseren, de industriële vernietiging van mensenlevens buiten beschouwing gelaten kunnen we immers identieke kenmerken en gedragspatronen waarnemen.

In Nederland is Boris Van Der Ham met een beperkte groep het “Freedom of thought” rapport rechtstreeks gaan overhandigen bij de ambassades van een aantal islamitische landen, een actie die ik ook graag had gezien in eigen land.
Jammer genoeg is de huidige generatie vrijzinnigen niet meer uit hetzelfde hout als vroeger, ik herinner mij nog levendig een leerkracht zedenleer uit de jaren tachtig en hoe deze dame te keer ging tegen de kerk.
Het verzet tegen haat en racisme tegen niet-moslims mag best wat meer zijn en in die zin sta ik ook achter de acties van Pegida.
Verzet zou er in de loop van jaar ook wel eens kunnen komen uit de hoek van een samenwerking tussen Opendoors en IHEU, waar christelijke slachtoffers vallen deugd het meestal ook niet voor niet-religieuzen.

Yordin
4 januari 2015, 15:38
"Begrijpen" is misschien slecht verwoord, want ik snap de logica er wel achter. Ik snap alleen niet dat men geen ethische bezwaren heeft.

Het gebrek aan ethische bezwaren is crimineel.

TV-verslaafde
4 januari 2015, 15:43
Absoluut maar wat destijds in Duitsland gebeurt is, zou net een bijkomende motivatie moeten zijn om de islam te bekritiseren, de industriële vernietiging van mensenlevens buiten beschouwing gelaten kunnen we immers identieke kenmerken en gedragspatronen waarnemen.

In Nederland is Boris Van Der Ham met een beperkte groep het “Freedom of thought” rapport rechtstreeks gaan overhandigen bij de ambassades van een aantal islamitische landen, een actie die ik ook graag had gezien in eigen land.
Jammer genoeg is de huidige generatie vrijzinnigen niet meer uit hetzelfde hout als vroeger, ik herinner mij nog levendig een leerkracht zedenleer uit de jaren tachtig en hoe deze dame te keer ging tegen de kerk.
Het verzet tegen haat en racisme tegen niet-moslims mag best wat meer zijn en in die zin sta ik ook achter de acties van Pegida.
Verzet zou er in de loop van jaar ook wel eens kunnen komen uit de hoek van een samenwerking tussen Opendoors en IHEU, waar christelijke slachtoffers vallen deugd het meestal ook niet voor niet-religieuzen.

Van mijn part mag heel de wereld wel naar hier komen om hun geluk te zoeken op 1 simpele voorwaarde; verplichte vasectomie. ;-)

Thuleander
4 januari 2015, 16:57
Zou het? En wat dan nog?

Tja...
Commentaar overbodig denk ik.

Eberhard Leclerc
4 januari 2015, 17:01
Ik snap alleen niet dat men geen ethische bezwaren heeft.

Ethiek en geld hebben niets met elkaar te maken hoor.

Of behoor jij tot tot de middenklasse die veroordeeld is te geloven in music4life achtige fabels?
En die hebben nochtans ook tot minstens hun 18e in t Vlaamse onderwijs gezeten. Nog steeds zo dom & naief als het achterwerk van een varken.

Eberhard Leclerc
4 januari 2015, 17:04
Van mijn part mag heel de wereld wel naar hier komen om hun geluk te zoeken op 1 simpele voorwaarde; verplichte vasectomie.


Geluk = voortplanten voor veel immigranten

Maar dat ga je een gemiddelde witte Vlaam niet uitleggen hoor. Die denkt dat geluk = volvreten, citytrips, iphone, wintersport, Flikken op tv, suv, nieuwe keuken...

Die hebben dat geleerd he. Op school, van den tv en hunne politici. En dan zal het wel kloppen zeker?