PDA

View Full Version : Hoe verdraagzaam/multicultureel zijn de linkse rakkertjes?


Kuifje
27 februari 2003, 16:37
Linkse vriendjes, een vraagje voor jullie:

Jullie beweren voorstanders te zijn van de multiculturele samenleving. Jullie gaan betogen tegen het 'racistische' Vlaams Blok', jullie gaan couscous eten en muntthee slurpen in een Marokkaans restaurant, op multiulturele festivals gaan jullie op een djembe kloppen, jullie geven geld aan 11.11.11, enz. Allemaal tof natuurlijk, maar houdt de multiculturele samenleving niet net iets meer in? Zijn jullie als multiculturalisten niet verplicht om fenomenen als vrouwensteniging, burka's, gedwongen huwelijken, enz. te aanvaarden, aangezien deze gebruiken deel uitmaken van een andere cultuur? Elke cultuur is toch gelijkwaardig, nietwaar? Ik meen dat wanneer jullie deze gebruiken niet wensen te aanvaarden jullie uitgaan van de superioriteit van onze beschaving die deze fenomenen afwijst. Dat maakt dat jullie geen haar beter zijn dan een eurocentrist als ikzelf...

Kotsmos
27 februari 2003, 16:51
Wat een onzin. Multiculturaliteit betekent niet het totaal aanvaarden van elk aspect van elke cultuur, en het verwerpen van bepaalde delen van een cultuur betekent ook niet dat de eigen cultuur beschouwd wordt als superieur. In elke cultuur vind ik wel dingen die me niet aanstaan. Welke cultuur beschouw ik dan als superieur?

S.
27 februari 2003, 16:57
Steniging aanvaarden? Ik ben waarschijnlijk in Uw ogen een linkse rakker, maar ik zal zoiets nooit aanvaarden. Buiten iemand die gelooft in de mogelijkheid van een multiculturele maatschappij, ben ik ook iemand die veel belang hecht aan de rechtsstaat. Wie zich niet aan de regels van onze maatschappij houdt, hoeven we niet te aanvaarden, of die mensen nu autochtoon of allochtoon zijn. Dat is trouwens ook wat het Blok zegt (al geloof ik niet dat ze echt willen dat vreemdelingen zich aanpassen). Verschil tussen mij en het Blok is dat het Blok ook vindt dat mensen zich ook aan de 'normen en waarden' moeten aanpassen. Dat vind ik véél te vaag en zal volgens mij tot willekeur leiden, die het Blok dan mooi kan invullen.

Kuifje
27 februari 2003, 16:58
Wat een onzin. Multiculturaliteit betekent niet het totaal aanvaarden van elk aspect van elke cultuur, en het verwerpen van bepaalde delen van een cultuur betekent ook niet dat de eigen cultuur beschouwd wordt als superieur. In elke cultuur vind ik wel dingen die me niet aanstaan. Welke cultuur beschouw ik dan als superieur?

Wie geeft JOU het recht om bepaalde uitingen van een andere cultuur - die gelijkwaardig is aan de onze te veroordelen - en lisschien wel te willen verbieden? - omdat zij u niet aanstaan? Ruik ik daar een vleugje onverdraagzaamheid?

Kotsmos
27 februari 2003, 17:00
Ik wil helemaal niets verbieden. Ik ben daar niet toe in de positie. Ik zei verwerpen, in de zin van afkeuren. En als jij dat onverdraagzaam wil noemen, dan is dat jouw zaak. Links heeft ook nooit voor totale verdraagzaamheid gestaan, die houding wordt enkel uitgedragen door rare mensen die de absolutie van ethiek negeren.

LEFTeau
27 februari 2003, 17:04
een loze poging tot lucht verkoop

Ali
27 februari 2003, 17:09
kuifje heeft een scheet gelaten .

Kuifje
27 februari 2003, 17:50
kuifje heeft een scheet gelaten .

Ali, ik zie dat je een fan bent van de AEL. Van jouw idool, Jahjah, mogen wij Vlamingen geen kritiek geven op de gedwongen huwelijken. 70 �* 80% van de hier aanwezige Marokkanen en Turken huwt zijn kinderen uit aan iemand uit het land van herkomst (verkopen is een beter woord, want dit geschiedt in ruil voor grof geld). Ben jij ook zo iemand?

Kuifje
27 februari 2003, 17:57
Steniging aanvaarden? Ik ben waarschijnlijk in Uw ogen een linkse rakker, maar ik zal zoiets nooit aanvaarden. Buiten iemand die gelooft in de mogelijkheid van een multiculturele maatschappij,...

Wetten veranderen soms, zoals je weet. Zo zijn slachtingen zonder verdoving verboden, maar speciaal voor islamieten werd een uitzonderingetje gemaakt in de wetgeving. Foto's met hoofddeksels zijn verboden, maar... Op school mag geen hoofddeksel gedragen worden maar ... idem. Blijkbaar geldt de wet meer en meer enkel maar voor autochtonen en moeten vreemdelingen onze wet niet naleven als het niet in hun kraam past.

Onze beschaving wordt bovendien gekenmerkt door gelijkheid tussen man en vrouw, maar ook dit principe wordt vlot geofferd op het altaar van de multicul door de progressieve partijen. Voor gespreksavonden van sommige multiculturele scholen zijn vaders niet meer welkom omdat de aanwezige islamitische vrouwen niet in contact mogen komen met andere mannen. En ook in de zwembaden worden om de vrouwelijke inferioriteit an de islamieten te bestendigen ook al aparte 'vrouwenuren' georganiseerd. Gelijkheid tussen man en vrouw s voor links duidelijk ondergeschikt aan multicul.

Ali
27 februari 2003, 18:03
kuifje heeft een scheet gelaten .

Ali, ik zie dat je een fan bent van de AEL. Van jouw idool, Jahjah, mogen wij Vlamingen geen kritiek geven op de gedwongen huwelijken. 70 �* 80% van de hier aanwezige Marokkanen en Turken huwt zijn kinderen uit aan iemand uit het land van herkomst (verkopen is een beter woord, want dit geschiedt in ruil voor grof geld). Ben jij ook zo iemand?

je mag kritiek geven zoveel je maar wil je zit in je eigen land of niet?
maar wat je niet moet proberen is mij te moeten zeggen hoe ik zou moeten leven.
ik hoef voor jou niets te doen, ik leef naast je deur en ik blijf hier ook.
als het je niet aanstaat rot dan op uit mijn straat en ga elders wonen.
en als je vindt dat het JOU straat is kom me dan eens buiten zetten.

en wij verkopen onze kinderen niet we willen dat ze ook een goed leven hebben net zoals jij.
en over familie gesproken, onze ouders zullen nooit in een home terechtkomen als ze oud zijn zoals bij jou het geval zal zijn.
waarna ze worden omgebracht met een spuitje...ocharme.
mischien is het wel beter zo dan hebben wij meer plaats.

Ali
27 februari 2003, 18:04
sorry mijne pc gaat niet goe meer.
het is een gepikte

Ali
27 februari 2003, 18:09
gewist

S.
27 februari 2003, 18:20
Steniging aanvaarden? Ik ben waarschijnlijk in Uw ogen een linkse rakker, maar ik zal zoiets nooit aanvaarden. Buiten iemand die gelooft in de mogelijkheid van een multiculturele maatschappij,...

Wetten veranderen soms, zoals je weet. Zo zijn slachtingen zonder verdoving verboden, maar speciaal voor islamieten werd een uitzonderingetje gemaakt in de wetgeving. Foto's met hoofddeksels zijn verboden, maar... Op school mag geen hoofddeksel gedragen worden maar ... idem. Blijkbaar geldt de wet meer en meer enkel maar voor autochtonen en moeten vreemdelingen onze wet niet naleven als het niet in hun kraam past.

Onze beschaving wordt bovendien gekenmerkt door gelijkheid tussen man en vrouw, maar ook dit principe wordt vlot geofferd op het altaar van de multicul door de progressieve partijen. Voor gespreksavonden van sommige multiculturele scholen zijn vaders niet meer welkom omdat de aanwezige islamitische vrouwen niet in contact mogen komen met andere mannen. En ook in de zwembaden worden om de vrouwelijke inferioriteit an de islamieten te bestendigen ook al aparte 'vrouwenuren' georganiseerd. Gelijkheid tussen man en vrouw s voor links duidelijk ondergeschikt aan multicul.

U heeft een paar kleine voorbeeldjes kunnen aanhalen om te tonen dat moslims ook hun eigen gebruiken hebben, die soms ingaan tegen de wet. Daarmee raakt U inderdaad een pijnpunt aan waar mensen die in een multiculturele samenkeving geloven, mee te kampen hebben. Waar eindigt immers godsdienstvrijheid en waar begint het recht? Er zijn mensen die daarin voor de extremen kiezen. Velen op dit forum hechten absoluut geen belang aan godsdienstvrijheid en pleitten er zelfs voor om die af te schaffen. Een zeer radicale stelling uiteraard, want zelfs in landen waar tirannen heersen, is er soms godsdienstvrijheid. Kijk maar naar de Christenen in Irak.

Een andere radicale stelling zou inderdaad zijn om helemaal voor de godsdienstvrijheid te gaan en bijvoorbeeld stenigingen in de straten van pakweg Schaarbeek goedkeuren. U refereerde daarnaar, omdat U er blijkbaar vanuit ging dat om in de multiculturele samenleving te geloven, je al je principes in verband met de rechtsstaat opzij moet zetten. Niets is uiteraard minder waar. De waarheid ligt ergens in het midden.

Kotsmos
27 februari 2003, 18:21
Onze beschaving wordt bovendien gekenmerkt door gelijkheid tussen man en vrouw

ACH ZO?

ToffeKnol
27 februari 2003, 18:22
sorry mijne pc gaat niet goe meer.
het is een gepikte

Hahaha, je hebt wel gevoel voor ironie.

en over familie gesproken, onze ouders zullen nooit in een home terechtkomen als ze oud zijn zoals bij jou het geval zal zijn.
waarna ze worden omgebracht met een spuitje...ocharme.
mischien is het wel beter zo dan hebben wij meer plaats.

Maar hier kan ik je niet volgen. Sommige mensen vinden het akelig in een home, anderen zijn er graag. Je moet ook het leven in een 'grande famiglia' niet idealiseren: uit ervaring weet ik dat in huizen waar meer dan twee generaties (en dan nog!) samenleven, sommige mensen elkaars bloed wel kunnen drinken! Dan heb ik het nog niet eens over de geheime hoop dat grootbomma alstublieft eindelijk doodgaat...
Als jij nu zegt dat zoiets in jouw familie of kennissenkring ondenkbaar is, dan zeg ik dat je naïef bent, of erger.

Over dat spuitje zal ik kort zijn: voor het uitkramen van stommiteiten hebben we hier op dit forum genoeg kandidaten, en wel van een strekking waar jij niet mee wil worden geïdentificeerd. Je kwetst er niet je verkrampte opponenten mee maar wel mensen die veel genuanceerder tegen lijden en dood aankijken.

Supe®Staaf
27 februari 2003, 18:24
Onze beschaving wordt bovendien gekenmerkt door gelijkheid tussen man en vrouw

ACH ZO?
Die gelijkheid is een fabel:
De gemiddelde man is groter dan de gemiddelde vrouw
De gemiddelde vrouw leeft langer
Vele vrouwen verdienen vaak minder voor hetzelfde (mannen)werk
We hoeven op gebied van vrouwendiscriminatie niemand de les te spellen.
Etc. etc. etc.

Kuifje
28 februari 2003, 10:25
[/quote] Een andere radicale stelling zou inderdaad zijn om helemaal voor de godsdienstvrijheid te gaan en bijvoorbeeld stenigingen in de straten van pakweg Schaarbeek goedkeuren. U refereerde daarnaar, omdat U er blijkbaar vanuit ging dat om in de multiculturele samenleving te geloven, je al je principes in verband met de rechtsstaat opzij moet zetten. Niets is uiteraard minder waar. De waarheid ligt ergens in het midden.[/quote]

Bedankt voor je antwoord. Volgens mij wordt om de lieve - etnische - vrede in dit land te bewaren veel te veel getolereerd van de islamieten: uithuwelijkingen (die leiden tot een vorm van moderne slavernij), de onderdrukking van de vrouw, enz. De islamieten zullen verder en verder gaan in het stellen van hun eisen. Het wordt tijd dat de islamieten eens met de neus op de feiten worden gedrukt: ofwel pas je je aan, ofwel verhuis je. Zoniet zitten we hier binnen enkele decennia met een tweede Libanon.

circe
28 februari 2003, 12:50
ik hoef voor jou niets te doen, ik leef naast je deur en ik blijf hier ook.
als het je niet aanstaat rot dan op uit mijn straat en ga elders wonen.
en als je vindt dat het JOU straat is kom me dan eens buiten zetten.

Alles hangt ervan af wie er eerst woonde natuurlijk!

Supe®Staaf
28 februari 2003, 13:03
Alles hangt ervan af wie er eerst woonde natuurlijk!
De Galliêrs. :roll:

Bobke
28 februari 2003, 15:11
Superstaaf® schreef:
circe schreef:
Alles hangt ervan af wie er eerst woonde natuurlijk!
De Galliêrs.

In zijn straat ?

Duym
3 maart 2003, 07:51
[02/03/2003] - Allochtonen en criminaliteit

Toen Mark Verwilghen als kersverse justitieminister een bezoek bracht aan de gevangenissen in ons land, schrok hij zich een hoedje over de massale aanwezigheid van allochtone gedetineerden. Verwilghen trok zijn stoute schoenen aan, pleitte voor een wetenschappelijk onderzoek naar het verband tussen vreemdelingen en criminaliteit en gaf een opdracht aan de terzake gerespecteerde criminologe Marion Van San. Van San had daarover in het verleden baanbrekend werk gedaan in Nederland en de overheid had haar bevindingen uitgewerkt in een gerichte aanpak van allochtone probleemjongeren en een lik-op-stuk-beleid.

Maar wat bij onze noorderburen wél kon, kan -nog altijd- niet bij ons. Verwilghen had zich in een wespennest gestoken en het onderzoek werd door de 'weldenkenden' in politiek en media afgeschoten, nog voor het uit de startblokken kwam. Van San werd op het terrein tegengewerkt en toen de resultaten aangaven wat iedereen gevreesd en verwacht had, belandde het als 'onbruikbaar' in de schuif van Verwilghen. Tot het tenslotte uitlekte in de pers. Een boze Marion Van San liet in Elsevier weten dat haar onderzoek werd "gesaboteerd door het kabinet van Guy Verhofstadt"!

Deze week verscheen in Knack een artikel waarin onthuld wordt dat een eerder, gelijklopend onderzoek van de Antwerpse universiteit door de politie en het stadsbestuur in de politiek-correcte doofpot werd gestopt.


ALLOCHTONEN EN CRIMINALITEIT, HET VERDWENEN ONDERZOEK

Doel

"In 1999 startte het onderzoek van de vakgroep sociologie van de Universiteit Antwerpen, onder leiding van professor Erik Van Hove. Gedurende heel dat jaar zaten onderzoekers én politiemensen broederlijk bijeen op het hoofdkwartier 'De Oudaan' en voerden er gegevens in uit duizenden processen-verbaal. Ze rangschikten ze naar verschillende delicten, gekoppeld aan gepersonaliseerde factoren. Bedoeling was in kaart te brengen wie de daders waren bij twee soorten msidrijven: auto-inbraken en groepsgeweld bij jongeren. De resultaten van deze monsterklus moesten bijdragen aan het vormgeven van politiebeleid én het verhogen van de oplossingsgraad."

Schrikken

"Volgens verschillende bronnen schrokken de onderzoekers en opdrachtgevers toen bepaalde resultaten zichtbaar werden. Er werd immers ook naar nationaliteit gekeken. En in februari 2000 bleek uit het eindrapport dat bepaalde groepen allochtonen nogal fors 'scoren'."

"Dit was" -zo schrijft Knack in een venijnige commentaar- "gefundenes Fressen voor het Vlaams Blok" dat "dergelijk onderzoek zo vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen wat graag zou misbruiken voor een rondje electorale haatzaaierij."

Cijfers

"Wat betreft de categorie 'groepsgeweld bij jongeren' (vooral 'diefstal met geweld', 'gewapende diefstal' en 'slagen en verwondingen') bestaat de totale daderpopulatie volgens het UA-onderzoek voor ruim 86% uit drie nationaliteiten: 45,3% Belgen, 34,4% Marokkanen en 6,5% Turken. Het aandeel van de twee allochtone groepen staat niet in verhouding tot hun aandeel in de totale bevolking."

Rooskleurig

Gevreesd moet worden dat deze cijfers de echte toestand nog te rooskleurig inschatten. Knack: "Het rapport stelt dat men bij de interpretatie van de cijfers eigenlijk naar etniciteit zou moeten kijken en niet naar nationaliteit, vanwege de naturalisaties. 'Over de onderzoeksperiode ('95-'98) zien we een stijging van het aantal Belgische daders en een duidelijke daling van het aantal Marokkanen en Turken. Of dit te wijten is aan naturalisaties, is niet op te maken.'"

Discriminatie?

Dat vreemde jongeren buiten alle proporties vertegenwoordigd zijn in de criminaliteit, wordt vaak toegeschreven aan al dan niet bestaande discriminatie, op school, op de werkvloer, bij de politie. Maar die uitleg blijkt niet te kloppen. Knack: "De gemiddelde dader heeft een leeftijd van 16 tot 18 jaar, woont in een kansarme buurt, is werkloos en heeft enkel de lagere school afgemaakt. Dat daarmee niet alles verklaard is, blijkt uit het feit dat ondanks de vergelijkbare socio-economische positie van Turkse en Marokkaanse migranten, er een verschil is in hun criminaliteitsgraad."

Nog cijfers en feiten

"Marokkaanse daders behoren vaker tot de categorie 'zware recidivisten'." "Turkse en Marokkaanse daders zijn volgens het onderzoek significant jonger dan Belgische daders." "Ruim 87% van de auto-inbraken wordt gepleegd door de drie groepen: Belgen (45,7%), Marokkanen (32,4%) en Turken (3,7%)."

Verschuivingen

"Hoewel andere nationaliteiten ver achterblijven op de drie 'koplopers', zijn er ook verschuivingen: 'Zo evolueert de Afrikaanse daderpopulatie tussen 1995 en 1998 van twee naar bijna vijf procent. Ook daders uit de Balkan verdubbelen in aandeel op vier jaar tijd."

Het rapport Van San

"Uit het rapport van sociologe-criminologe Marion Van San dat zij begin 2001 aan Minister van Justitie Marc Verwilghen (VLD) leverde, blijkt dat Marokkaanse en Turkse jongeren een criminaliteitsgraad hebben die drie en twee keer zo hoog is dan die van Belgische jongeren. Uit de gebruikte rijkswachtstatistieken ('97-'99) bleek ook dat Oost-Europese jongeren in 1999 ruim tien keer meer verdacht waren."

Taboe

"Ondanks alle heisa en debat die er sindsdien rond het onderzoek-Van San ontstonden, blijkt het taboe rond het thema allochtonen en criminaliteit nog steeds te bestaan."

Commentaren bij de doofpot-operatie:

Schietschijf

"Achteraf, met die heisa rond Van San, waren we blij dat onze studie niet openbaar was. Anders waren wij de schietschijf geweest."

Onderzoeker Dimitri Pepermans

Verantwoord?

"Enige discretie mag best. Men kon dus enkele maanden wachten tot na de verkiezingen. Een pre-electoraal klimaat is niet het meest geschikte moment voor de presentatie van dit soort onderzoek. Maar bij mijn weten zijn de gemeenteraadsverkiezingen al enige tijd achter de rug. Ik vraag me trouwens af of een overheid die halve waarheden verspreid of informatie achterhoudt het extremisme niet meer in de kaart speelt dan dit soort onderzoek op zich."

Mark Elchardus

Dit is Belgisch!

"Voor de zoveelste keer blijkt nu dat de overheid niet weet om te gaan met dit soort van informatie, het maar onder tafel houdt en denkt dat het daarmee opgelost is. Ik ken trouwens wel meer studies die in België op dit terrein zijn gedaan, maar nooit boven water zijn gekomen. Nee, ik zeg niet welke."

Marion Van San

Commentaar van onze redactie:

Commentaar overbodig!

Darwin
3 maart 2003, 11:13
Allochtonen en criminaliteit

Nog cijfers en feiten

"Marokkaanse daders behoren vaker tot de categorie 'zware recidivisten'." "Turkse en Marokkaanse daders zijn volgens het onderzoek significant jonger dan Belgische daders." "Ruim 87% van de auto-inbraken wordt gepleegd door de drie groepen: Belgen (45,7%), Marokkanen (32,4%) en Turken (3,7%)."

En hoeveel van die criminelen met Belgische 'nationaliteit' waren er van Marrokaanse of andere niet-autochtone komaf?

Duym
3 maart 2003, 11:33
Allochtonen en criminaliteit

Nog cijfers en feiten

"Marokkaanse daders behoren vaker tot de categorie 'zware recidivisten'." "Turkse en Marokkaanse daders zijn volgens het onderzoek significant jonger dan Belgische daders." "Ruim 87% van de auto-inbraken wordt gepleegd door de drie groepen: Belgen (45,7%), Marokkanen (32,4%) en Turken (3,7%)."

En hoeveel van die criminelen met Belgische 'nationaliteit' waren er van Marrokaanse of andere niet-autochtone komaf?

Dat mag niet meer gezegd worden 8O , want dat is racisme :!: volgens grootinquisiteur Leman.

lustige lezer
4 maart 2003, 15:27
Waarom zou het VB niet willen dat de vreemdelingen zich aanpassen? Geef daar eens een goede reden voor. Het VB is de enige partij die niet de mogelijkheid heeft gehad om zijn kiezers te bedriegen. Je kunt dus ook niet zeggen dat ze dat ooit zouden doen.

vlaanderen72
5 maart 2003, 23:43
een loze poging tot lucht verkoop

:lol: :lol: :lol: Hier linkiewinkie zegt iets luchtigs! :lol: :lol: :lol: :lol:

ToffeKnol
6 maart 2003, 15:26
Waarom zou het VB niet willen dat de vreemdelingen zich aanpassen? Geef daar eens een goede reden voor. Het VB is de enige partij die niet de mogelijkheid heeft gehad om zijn kiezers te bedriegen. Je kunt dus ook niet zeggen dat ze dat ooit zouden doen.

Zou u een tweedehandse auto kopen van één van de führers van het VB ?

ToffeKnol
6 maart 2003, 15:32
U refereerde daarnaar, omdat U er blijkbaar vanuit ging ...

van uitging !

Ik ga uit van --> Ik ga ervan uit (niet vanuit, dat is een ander voorzetsel).

Het komt aan op --> Het komt erop aan (niet er opaan)

vlaanderen72
6 maart 2003, 16:12
Waarom zou het VB niet willen dat de vreemdelingen zich aanpassen? Geef daar eens een goede reden voor. Het VB is de enige partij die niet de mogelijkheid heeft gehad om zijn kiezers te bedriegen. Je kunt dus ook niet zeggen dat ze dat ooit zouden doen.

Zou u een tweedehandse auto kopen van één van de führers van het VB ?

Het vlaams blok heeft geen fuhrers :evil: ,en liever van deze goedopgeleide integere personen een tweedehandsauto kopen dan van eender wie.
Dan weet je tenminste dat er niets VREEMDS in gebeurd is! :wink: :lol:
En ben jij meester of bankbediende of zoiets 8O want die hebben het allemaaal hoog in hun bol :? ,ze DENKEN dat ze het zijn maar tja knollie 't gedacht is alles nietwaar. :wink: :lol: :lol: :lol:

ToffeKnol
6 maart 2003, 17:05
[quote=ToffeKnol]Zou u een tweedehandse auto kopen van één van de führers van het VB ?

Het vlaams blok heeft geen fuhrers :evil: ,en liever van deze goedopgeleide integere personen een tweedehandsauto kopen dan van eender wie.

Goed opgeleid? Integer?
Ik denk dat er sprake is van een misverstand. Ik had het over het Vlaams Blok!

Dan weet je tenminste dat er niets VREEMDS in gebeurd is!
En ben jij meester of bankbediende of zoiets want die hebben het allemaaal hoog in hun bol ,ze DENKEN dat ze het zijn maar tja knollie 't gedacht is alles nietwaar.

Knollie...! Nog nooit heeft iemand me zo'n lief koosnaampje gegeven! Wanneer maken we een afspraak, Vlammetje72-van-mij ??

vlaanderen72
6 maart 2003, 20:28
[quote=ToffeKnol]Zou u een tweedehandse auto kopen van één van de führers van het VB ?

Het vlaams blok heeft geen fuhrers :evil: ,en liever van deze goedopgeleide integere personen een tweedehandsauto kopen dan van eender wie.

Goed opgeleid? Integer?
Ik denk dat er sprake is van een misverstand. Ik had het over het Vlaams Blok!

Dan weet je tenminste dat er niets VREEMDS in gebeurd is!
En ben jij meester of bankbediende of zoiets want die hebben het allemaaal hoog in hun bol ,ze DENKEN dat ze het zijn maar tja knollie 't gedacht is alles nietwaar.

Knollie...! Nog nooit heeft iemand me zo'n lief koosnaampje gegeven! Wanneer maken we een afspraak, Vlammetje72-van-mij ??

Inderdaad we hebben het over de eerlijke mensen van het vlaams blok! :D
En als je dat al een lief koosnaampje vind amai ,jij bent niet veel gewoon hee! :lol:

ToffeKnol
6 maart 2003, 22:47
En als je dat al een lief koosnaampje vind amai ,jij bent niet veel gewoon hee! :lol:

Nee, dat is waar eigenlijk. Ik snak naar liefde en genegenheid. Daarom ben ik zo blij met de lieve attentie die jij me geeft. Mijn lieve Vlammetje.

ydde
7 maart 2003, 00:09
De Knol:
Knollie...! Nog nooit heeft iemand me zo'n lief koosnaampje gegeven! Wanneer maken we een afspraak, Vlammetje72-van-mij ??

Vlaanderen72:
... als je dat al een lief koosnaampje vind amai, jij bent niet veel gewoon hee!

ydde:
Past oep hé Tweeënzeventig, straks hebt ge n'en hijger aan Uw telefoon hangen, zo'n Knollen zou ik niet vertrouwen zenne !!! :lol: :lol: :lol: