PDA

View Full Version : Eric Van Der Sijpt


The Syndrome
16 januari 2015, 11:37
Het parket heeft razend lang gewacht om te durven ingrijpen tegen terroristen , er waren doden in Parijs nodig , het had ook bij ons gekund .
Maar als je weet dat Eric Van Der Sijpt , goed bevriend met magistraat en beroepsoplichter Alain Bloch de operaties leidt dan weet je het wel .
Belgie is de ideale speeltuin voor terroristen , de wapens van de Franse terroristen kwamen ook van hier .

Het Verzet
16 januari 2015, 11:44
Het parket heeft razend lang gewacht om te durven ingrijpen tegen terroristen , er waren doden in Parijs nodig , het had ook bij ons gekund .
Maar als je weet dat Eric Van Der Sijpt , goed bevriend met magistraat en beroepsoplichter Alain Bloch de operaties leidt dan weet je het wel .
Belgie is de ideale speeltuin voor terroristen , de wapens van de Franse terroristen kwamen ook van hier .

Is Eric Van Der Sypt geen woordvoerder voor het parket? Het lijkt mij straf dat die de operaties leidt. Enige bronnen hiervoor?

Wapper
16 januari 2015, 11:48
Het parket heeft razend lang gewacht om te durven ingrijpen tegen terroristen , er waren doden in Parijs nodig , het had ook bij ons gekund .
Maar als je weet dat Eric Van Der Sijpt , goed bevriend met magistraat en beroepsoplichter Alain Bloch de operaties leidt dan weet je het wel .
Belgie is de ideale speeltuin voor terroristen , de wapens van de Franse terroristen kwamen ook van hier .

Wat heet "razend lang"?
Blijkens verklaringen van het parket waren de 2 gedode daders net een week terug uit Syrie, en werden sinds dan intensief geobserveerd. Op het moment van de inval waren ze voorbereidingen aan het treffen voor een aanval op het politiecommisariaat van Verviers. Een pluim voor het parket.

Klein Licht
16 januari 2015, 11:54
Meer en grondiger fouilleren?

The Syndrome
16 januari 2015, 12:01
Wat heet "razend lang"?
Blijkens verklaringen van het parket waren de 2 gedode daders net een week terug uit Syrie, en werden sinds dan intensief geobserveerd. Op het moment van de inval waren ze voorbereidingen aan het treffen voor een aanval op het politiecommisariaat van Verviers. Een pluim voor het parket.
Betrokkenen waren al minstens maanden in ons land .
Razend lang .

The Syndrome
16 januari 2015, 12:03
Is Eric Van Der Sypt geen woordvoerder voor het parket? Het lijkt mij straf dat die de operaties leidt. Enige bronnen hiervoor?
Ik ken die jongen .
Heeft nog het onderzoek geleidt naar magistraat Alain Bloch die mij trachtte op te lichten .
Zijn onderzoek zonder iets op papier te zetten , ge moet u maar niet laten oplichten .
Hij leidt onderzoeken .

The Syndrome
16 januari 2015, 12:04
Meer en grondiger fouilleren?
Het radicalisme bij Moslimjongeren is bij ons groter dan in andere landen , zie het aantal Syriestrijders , dat heeft ook te maken met de lakse fouilleringswetgeving , moslims houden er niet van hun ballen door westerlingen te laten bepotelen .

Jay-P.
16 januari 2015, 12:05
Ik ken die jongen .
Heeft nog het onderzoek geleidt naar magistraat Alain Bloch die mij trachtte op te lichten .
Zijn onderzoek zonder iets op papier te zetten , ge moet u maar niet laten oplichten .
Hij leidt onderzoeken .
En Jambon, kent ge die ook?

Eyjafjallajökull
16 januari 2015, 12:08
En Jambon, kent ge die ook?



:lol:

Wapper
16 januari 2015, 12:08
Betrokkenen waren al minstens maanden in ons land .
Razend lang .

U heeft die informatie toch zeker aan het parket overgemaakt?

quercus
16 januari 2015, 12:10
Het parket heeft razend lang gewacht om te durven ingrijpen tegen terroristen , er waren doden in Parijs nodig , het had ook bij ons gekund .
Maar als je weet dat Eric Van Der Sijpt , goed bevriend met magistraat en beroepsoplichter Alain Bloch de operaties leidt dan weet je het wel .
Belgie is de ideale speeltuin voor terroristen , de wapens van de Franse terroristen kwamen ook van hier .

Zwaarwegende uitspraak hoor! Kun je dat even toelichten?

The Syndrome
16 januari 2015, 12:20
U heeft die informatie toch zeker aan het parket overgemaakt?
Ik lees het net in de pers .

The Syndrome
16 januari 2015, 12:22
Zwaarwegende uitspraak hoor! Kun je dat even toelichten?
Samen met de Rijkswacht Eeklo deed hij het volgende , ze sloegen auto's van verdachten aan nadien kregen ze die terug mits uitbetaling stallingsgelden .
Volgens de wet moeten sommigen wel en sommigen geen stallingsgelden betalen , ze lieten ze altijd stallingsgelden betalen en staken de som van degenen die niet moesten betalen op zak .

reservespeler
16 januari 2015, 12:23
Het parket heeft razend lang gewacht om te durven ingrijpen tegen terroristen , er waren doden in Parijs nodig , het had ook bij ons gekund .
Maar als je weet dat Eric Van Der Sijpt , goed bevriend met magistraat en beroepsoplichter Alain Bloch de operaties leidt dan weet je het wel .
Belgie is de ideale speeltuin voor terroristen , de wapens van de Franse terroristen kwamen ook van hier .

Heeft u aanwijzingen dat EV de operatie leidde?

reservespeler
16 januari 2015, 12:23
Is Eric Van Der Sypt geen woordvoerder voor het parket? Het lijkt mij straf dat die de operaties leidt. Enige bronnen hiervoor?

Lijkt me ook gek.

The Syndrome
16 januari 2015, 12:24
En Jambon, kent ge die ook?
Van Der Sypt heeft lichtbruin haar , blauwe ogen met opvallend kleine pupillen , hij neemt kalmeringspillen .
Dat van die kleine pupillen heb ik niet van uit de pers , ik heb hem tientallen keer in de ogen gekeken tot hij deemoedig het hoofd boog .

reservespeler
16 januari 2015, 12:25
Het radicalisme bij Moslimjongeren is bij ons groter dan in andere landen , zie het aantal Syriestrijders , dat heeft ook te maken met de lakse fouilleringswetgeving , moslims houden er niet van hun ballen door westerlingen te laten bepotelen .

Zoek het vooral waar het niet te vinden is.

reservespeler
16 januari 2015, 12:25
U heeft die informatie toch zeker aan het parket overgemaakt?

Die moeten zich hier maar informeren.

Gipsy
16 januari 2015, 12:27
Betrokkenen waren al minstens maanden in ons land .
Razend lang .

Men had informatie over een belangrijke Syrie vechter die de leiding zou nemen in een geplande aanval en een onthoofding. Men heeft gewacht dat die terrorist naar Belgie zou komen. Gisteren was het zo ver. De politie heeft onmiddellijk ingegrepen omdat de aanslag een kwestie van uren of dagen was.

The Syndrome
16 januari 2015, 12:29
Men had informatie over een belangrijke Syrie vechter die de leiding zou nemen in een geplande aanval en een onthoofding. Men heeft gewacht dat die terrorist naar Belgie zou komen. Gisteren was het zo ver. De politie heeft onmiddellijk ingegrepen omdat de aanslag een kwestie van uren of dagen was.
Zegt de pers bij monde van Van Der Sypt .
Er zijn overal huiszoekingen gebeurd ook bij moslims die los van die van Verviers stonden .
Ze dierven niet ingrijpen , nu moeten ze wel .
Het onderzoek is dus in handen van zwakkelingen .

Gipsy
16 januari 2015, 12:35
Zegt de pers bij monde van Van Der Sypt .
Er zijn overal huiszoekingen gebeurd ook bij moslims die los van die van Verviers stonden .
Ze dierven niet ingrijpen , nu moeten ze wel .
Het onderzoek is dus in handen van zwakkelingen .


Discussie over met u althans. Klassiek voorbeeld van iemand die alle feiten negeert en die peroreert de waarheid in pacht te hebben.

Pandareus
16 januari 2015, 12:48
Het radicalisme bij Moslimjongeren is bij ons groter dan in andere landen , zie het aantal Syriestrijders , dat heeft ook te maken met de lakse fouilleringswetgeving , moslims houden er niet van hun ballen door westerlingen te laten bepotelen .


Gewoon een vraagje in de marge van de discussie : hou jij er wel van om je ballen door westerlingen te laten bepotelen ?

The Syndrome
16 januari 2015, 12:52
Gewoon een vraagje in de marge van de discussie : hou jij er wel van om je ballen door westerlingen te laten bepotelen ?
Zoals iedereen niet , ander forumlid verwees naar een onderwerp van mij waarin ik voorstelde alle fouilles door vrouwen te laten gebeuren = minder ontevreden burgers en minder radicale moslimjongeren .

The Syndrome
16 januari 2015, 12:52
En Jambon, kent ge die ook?
Hihihi

The Syndrome
16 januari 2015, 12:56
Discussie over met u althans. Klassiek voorbeeld van iemand die alle feiten negeert en die peroreert de waarheid in pacht te hebben.
Ik verwijs naar de neergeschoten MIG in de jaren ' 90 , vloog over Duitsland dat geen boel wilde met de Sovjetunie wegens hereniging , vloog over Belgie en pas voor de Franse grens werd het neergehaald door Amerikaanse vliegtuigen .
Belgie heeft een zwak beleid waar het op geweld aankomt .

Pandareus
16 januari 2015, 13:38
Zoals iedereen niet , ander forumlid verwees naar een onderwerp van mij waarin ik voorstelde alle fouilles door vrouwen te laten gebeuren = minder ontevreden burgers en minder radicale moslimjongeren .

denk je ?

https://www.rebelhighway.com/website2014/wp-content/uploads/LT00426-Police-Babe-2.jpg

Wapper
16 januari 2015, 14:02
Ik lees het net in de pers .

Dan moet een van ons beiden de verkeerde gazet gelezen hebben.

Bad Attila
16 januari 2015, 14:38
Is Eric Van Der Sypt geen woordvoerder voor het parket? Het lijkt mij straf dat die de operaties leidt. Enige bronnen hiervoor?

Hij is lid van het federaal parket, bevoegd voor terrorismezaken.

Gipsy
16 januari 2015, 15:32
Hij is lid van het federaal parket, bevoegd voor terrorismezaken.


Inderdaad, Syndrome valt ernstig door de mand. Bovendien als men Eric Van Der Sypt in geeft in Google is de eerste hit naar dit forum. Syndrome riskeert veel want hij heeft verschillende keren smaad tegenover een gerechts ambtenaar gepleegd. Niet op een kritieke manier maar echt om die man zijn integriteit te treffen met verwijzingen naar oplichterij.

De schoofzak
16 januari 2015, 15:34
Ik ken die jongen .
Heeft nog het onderzoek geleidt naar magistraat Alain Bloch die mij trachtte op te lichten .
Zijn onderzoek zonder iets op papier te zetten , ge moet u maar niet laten oplichten .
Hij leidt onderzoeken .

Is dat hier een politiek forum, of een rechtswinkel met gratis advocaten of een luisterend oor met schouder om op te huilen ?

Zevertopic.

Ik onthou van die mens:
- ze wilden zich niet beperken tot een showmoment om terroristen te pakken, maar ook de achterliggende filière in kaart te brengen
- ze wachtten op een top-terrorist die moest toekomen in Verviers
- hij sprak Nederlands, Frans en Engels. Zijn Franstalige collega sprak uitmuntend Frans.

.