PDA

View Full Version : Is Dimitri Bontinck de nieuwe Paul Marchal


The Syndrome
21 januari 2015, 18:56
Dimitri schuimt de media af , zijn zoontje ging voor Beerschot spelen , toen dat mislukte ging onze Jejoen naar Syrie , onze Dimitri ging hem halen , zoontje vertrekt bijna weer , ze hebben hem zo gemaakt zegt Dimitri .
Hij doet mij denken aan Paul Marchal die een partij oprichtte als aandenken aan zijn dochter .
Met hem in de schijnwerpers .
Zullen we een spelprogramma vernoemen naar Dimitri .

dalibor
21 januari 2015, 19:33
Dimitri schuimt de media af , zijn zoontje ging voor Beerschot spelen , toen dat mislukte ging onze Jejoen naar Syrie , onze Dimitri ging hem halen , zoontje vertrekt bijna weer , ze hebben hem zo gemaakt zegt Dimitri .
Hij doet mij denken aan Paul Marchal die een partij oprichtte als aandenken aan zijn dochter .
Met hem in de schijnwerpers .
Zullen we een spelprogramma vernoemen naar Dimitri .

Was dat niet Bryan De Mulder die bij Beerschot voetbalde, daar niet doorbrak en dan maar Syriëstrijder werd?

The Syndrome
21 januari 2015, 20:59
Was dat niet Bryan De Mulder die bij Beerschot voetbalde, daar niet doorbrak en dan maar Syriëstrijder werd?
Het is onzen Jejoen .
Pa werd pas gefrustreerd toen hij niet doorbrak bij den Beerschot , ik zie hem daar al als jeugtrainer rondlopen .
En nu zoekt hij de pers op een andere manier .

Hypochonder
21 januari 2015, 21:03
Ik vind het een beetje een vreemde vergelijking. Paul Marchal heeft wel zijn dochter verloren nadat ze eerst is misbruikt door Dutroux. Dat hij op een bepaald moment misschien teveel de schijnwerpers zocht is misschien wel waar maar de man heeft onnoemelijk afgezien en deed geen zo'n belachelijke uitspraken als Bontinck.

DewareJakob
21 januari 2015, 21:11
Ik vind het een beetje een vreemde vergelijking. Paul Marchal heeft wel zijn dochter verloren nadat ze eerst is misbruikt door Dutroux. Dat hij op een bepaald moment misschien teveel de schijnwerpers zocht is misschien wel waar maar de man heeft onnoemelijk afgezien en deed geen zo'n belachelijke uitspraken als Bontinck.
De vergelijking is niet alleen een beetje vreemd, het is grotesk.

Bontinck heeft er, op zijn zachts gezegd, begrip voor, voor het vermoorden van de cartoonisten, echt in de lijn van de overtuiging van zijn zoo(n)tje.

Marchal heeft zijn dochter op een onmenselijke manier verloren en heeft via de media geprobeerd dit een plaats te geven. Niet altijd op een handige manier, maar hij krijgt van mij alle begrip.

Jan van den Berghe
21 januari 2015, 23:48
Dimitri schuimt de media af , zijn zoontje ging voor Beerschot spelen , toen dat mislukte ging onze Jejoen naar Syrie , onze Dimitri ging hem halen , zoontje vertrekt bijna weer , ze hebben hem zo gemaakt zegt Dimitri .
Hij doet mij denken aan Paul Marchal die een partij oprichtte als aandenken aan zijn dochter .
Met hem in de schijnwerpers .
Zullen we een spelprogramma vernoemen naar Dimitri .

Waar haalt u het vandaan een gelijkenis te zien? Marchal heeft zwaar geleden: hij heeft een dochter uit handen moeten geven en hij moet de rest van zijn dagen leven met een heleboel vragen en onzekerheden.

cookie monster
21 januari 2015, 23:57
@ The Syndrome
U zegt: Is Dimitri Bontinck de nieuwe Paul Marchal ????
- Zou u ons deze vergelijking kunnen verduidelijken , aub ??

DewareJakob
22 januari 2015, 00:25
The Syndrome en Vievelabelziek doen bijna evenveel enquêtes.
Inhoudelijk vaak even tendentieus en overbodig.
Tja, het valt mij een beetje op.

Drukazz
22 januari 2015, 00:37
Was dat niet Bryan De Mulder die bij Beerschot voetbalde, daar niet doorbrak en dan maar Syriëstrijder werd?

Jep

Jejoen was dien danser

Mirushetnieuws
22 januari 2015, 01:02
Jep

Jejoen was dien danser

http://beerschotrss.be/2014/11/26/advocaat-jejoen-mijn-clint-is-zelf-slachtoffer-het-belang-van-limburg/

Jejoen is de voetballer.

Advocaat Jejoen: 'Mijn cliënt is zelf slachtoffer'

Het Belang van Limburg

"Toen hij te horen kreeg dat hij niet meer mocht spelen voor Beerschot viel hij in een diep gat. "

Met betrekking tot draad: smakeloos.

Drukazz
22 januari 2015, 01:05
http://beerschotrss.be/2014/11/26/advocaat-jejoen-mijn-clint-is-zelf-slachtoffer-het-belang-van-limburg/

Jejoen is de voetballer.

Advocaat Jejoen: 'Mijn cliënt is zelf slachtoffer'

Het Belang van Limburg

"Toen hij te horen kreeg dat hij niet meer mocht spelen voor Beerschot viel hij in een diep gat. "

Met betrekking tot draad: smakeloos.

'Ik ben blij dat Beerschot failliet is'

Sport/Voetbalmagazine zocht Ozana Rodrigues Viana op, de moeder van Syriëstrijder Brian De Mulder. Brian begon op zijn zesde te voetballen bij Germinal Beerschot. Elf jaar later wees die club hem de deur. 'Zijn wereld stortte in.'

http://sportmagazine.knack.be/medias/1810/927069.jpg


http://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/ik-ben-blij-dat-beerschot-failliet-is/article-normal-161933.html

Sorry, maar mijn bron vind ik iets betrouwbaarder.

Mirushetnieuws
22 januari 2015, 01:11
Sorry, maar mijn bron vind ik iets betrouwbaarder.

De Belgische media en hun tegenstrijdigheden! Het is inderdaad Brian.

SDX
22 januari 2015, 02:03
De vergelijking is niet alleen een beetje vreemd, het is grotesk.

Bontinck heeft er, op zijn zachts gezegd, begrip voor, voor het vermoorden van de cartoonisten, echt in de lijn van de overtuiging van zijn zoo(n)tje.

Marchal heeft zijn dochter op een onmenselijke manier verloren en heeft via de media geprobeerd dit een plaats te geven. Niet altijd op een handige manier, maar hij krijgt van mij alle begrip.

2!

Die man moet dat de rest van z'n leven dragen, dat verlies van z'n kind, en dan nog op zo'n gruwelijke manier.

Wat hij ook gedaan heeft, misschien de indruk gegeven dat hij de aandacht van de media bleef opzoeken, niet zo handige manier... Dat was waarschijnlijk zijn manier van proberen verwerken/plaats geven/nooit vergeten...

Niemand weet op voorhand hoe je reageert bij 't verlies van je kind, tenzij je 't zelf hebt meegemaakt, en dan nog besef je in eerste instantie niet eens de volledige impact van dat verlies.

Dit gaan vergelijken met 'n aandachtshoer als Bontinck & C° is inderdaad grotesk. Erger zelfs dan grotesk! Want die kerel is zelf 'n halve crimineel en z'n zoon al helemaal.

SDX
22 januari 2015, 02:05
@ The Syndrome
U zegt: Is Dimitri Bontinck de nieuwe Paul Marchal ????
- Zou u ons deze vergelijking kunnen verduidelijken , aub ??

't Is gewoon smakeloos koekie en totaal geen vergelijking mogelijk.

cookie monster
22 januari 2015, 02:26
SDX , inderdaad !!

SDX
22 januari 2015, 02:31
SDX , inderdaad !!

Zo is dat.

Sommigen schamen zich nergens voor of missen 'n paar vijzen.

cookie monster
22 januari 2015, 02:35
Ik snap zelfs NIET hoe men die 2 kan vergelijken (met elkaar) ?!?!
Ik ben toch wel eens benieuwd naar z'n uitleg ?!?!

cookie monster
22 januari 2015, 03:28
Ik hoop dat Paul Marchal dit niet leest , hoe zou die reageren ??

Jay-P.
22 januari 2015, 03:53
Ik hoop dat Paul Marchal dit niet leest , hoe zou die reageren ??Met zijn welbekende humor.

Mirushetnieuws
22 januari 2015, 04:51
Om even op de vraag bovenaan de draad te antwoorden:

Verdient hij een programma? Neen.
Zou ik kijken om deze aap bezig te horen en in een deuk te liggen? Een enkele keer.

Hypochonder
22 januari 2015, 06:00
De vergelijking is niet alleen een beetje vreemd, het is grotesk.

Bontinck heeft er, op zijn zachts gezegd, begrip voor, voor het vermoorden van de cartoonisten, echt in de lijn van de overtuiging van zijn zoo(n)tje.

Marchal heeft zijn dochter op een onmenselijke manier verloren en heeft via de media geprobeerd dit een plaats te geven. Niet altijd op een handige manier, maar hij krijgt van mij alle begrip.

De vergelijking is inderdaad niet alleen vreemd en grotesk, ze is totaal van de pot gerukt, belachelijk en schandalig.

zonbron
22 januari 2015, 06:08
De vergelijking is inderdaad niet alleen vreemd en grotesk, ze is totaal van de pot gerukt, belachelijk en schandalig.

Idd. Ik vond het zelf ook grotesk. Vandaar dat ik nee gestemd heb.

Jay-P.
22 januari 2015, 06:09
Het syndroom heeft in een notedop de vlaam en zijn aard weergegeven:
een surrealistische en idiote foute stelling, gevolgd door humorloze reacties van zijn/haar medevlamen.

"De kok weeral horen fluiten maar niet weten waar de lepel hing". Wij zullen doorgaan zong Wie-Ook-Weer of was het opzij, opzij, opzij?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

zonbron
22 januari 2015, 06:13
Het syndroom heeft in een notedop de vlaam en zijn aard weergegeven:
een surrealistische en idiote foute stelling, gevolgd door humorloze reacties van zijn/haar medevlamen.

"De kok weeral horen fluiten maar niet weten waar de lepel hing". Wij zullen doorgaan zong Wie-Ook-Weer of was het opzij, opzij, opzij?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wacht maar Jay-P...

De Vlaam reageert vooralsnog niet en zal dat waarschijnlijk nooit doen.

Jay-P.
22 januari 2015, 06:30
Ik wacht.
Wortel aan 't schieten.

zonbron
22 januari 2015, 06:35
Ik wacht.
Wortel aan 't schieten.

Dat begrijp ik.

plǝɹǝʍ ǝp
22 januari 2015, 08:54
Dimitri schuimt de media af , zijn zoontje ging voor Beerschot spelen , toen dat mislukte ging onze Jejoen naar Syrie , onze Dimitri ging hem halen , zoontje vertrekt bijna weer , ze hebben hem zo gemaakt zegt Dimitri .
Hij doet mij denken aan Paul Marchal die een partij oprichtte als aandenken aan zijn dochter .
Met hem in de schijnwerpers .
Zullen we een spelprogramma vernoemen naar Dimitri .

Een talkshow lijkt me beter. "Drukken met Dimitri". Gewoon twee WC-potten (uiteraard met waterspuit op de aars aka moslimtoilet) naast elkaar -kwestie van Bontinck een beetje in zijn reguliere setting te houden en dan een intiem gesprek met zijn gast, dat natuurlijk altijd eindigt in gestoef van Bontinck.

pegasus6869
22 januari 2015, 09:06
Syndrome......syndromeken toch ......;Vijske kwijt jongen ??

Pandareus
22 januari 2015, 09:19
De vergelijking gaat totaal niet op. Al moet men niet rond de pot draaien, Marchal evolueerde langzamerhand ook wel naar het stadium van aandachtshoer en werkte op de duur meer op de zenuwen van de mensen dat dat hij nog ernstig werd genomen.
Beetje wansmakelijk om Dimitji te vergelijken met Marchal...

Dimitji moet géén eigen programma krijgen. Wel zou ik hem graag eens een kwartier lang zien in gesprek met een Paul De Leeuw die in vorm is, die zal hem wel langzaam fileren en daarna totaal in de grond stampen. Dat mag live om 20u op VRT komen.

Pericles
22 januari 2015, 09:20
De vergelijking is inderdaad grotesk.
Paul Marchal richtte een politieke partij op , uit wanhoop, terwijl hij daar inderdaad geen talent voor had.
En daarna werd er maar wat gelachen met het verdriet van een gebroken man.
Een schande.

The Syndrome
22 januari 2015, 12:31
Ik vind het een goede vergelijking , Dimitri wentelt zich in de wanhoop van zijn zoon , Paul in de dood van zijn dochter .
Beiden verdienen een spellekensprogramma op tv .

SDX
22 januari 2015, 13:05
De vergelijking gaat totaal niet op. Al moet men niet rond de pot draaien, Marchal evolueerde langzamerhand ook wel naar het stadium van aandachtshoer en werkte op de duur meer op de zenuwen van de mensen dat dat hij nog ernstig werd genomen.
Beetje wansmakelijk om Dimitji te vergelijken met Marchal...

Dimitji moet géén eigen programma krijgen. Wel zou ik hem graag eens een kwartier lang zien in gesprek met een Paul De Leeuw die in vorm is, die zal hem wel langzaam fileren en daarna totaal in de grond stampen. Dat mag live om 20u op VRT komen.
Is dat dan 'n De Leeuw met of onder klein jongetje op z'n schoot dat hij ondertussen helemaal kan aflebberen?

Ik vraag 't maar omdat ze in de mohamedanerij ook niet vies zijn van kleine jongetjes, dat van de RK wordt breed uitgesmeerd in de media, maar in de mohamedanerij wordt dat zedig verzwegen, dat bestaat daar niet.

De Leeuw zou zich best wel eens thuis kunnen voelen bij dat Bacha Bazi-gedoe.

DewareJakob
22 januari 2015, 13:34
Het syndroom heeft in een notedop de vlaam en zijn aard weergegeven:
een surrealistische en idiote foute stelling, gevolgd door humorloze reacties van zijn/haar medevlamen.

"De kok weeral horen fluiten maar niet weten waar de lepel hing". Wij zullen doorgaan zong Wie-Ook-Weer of was het opzij, opzij, opzij?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kwestie van smakeloosheid kan je mooi mee met de topic-starter..

cookie monster
22 januari 2015, 21:05
Ik vind het een goede vergelijking , Dimitri wentelt zich in de wanhoop van zijn zoon , Paul in de dood van zijn dochter .
Beiden verdienen een spellekensprogramma op tv .
!!!! Dit is werkelijk koTSelijk !!!!

Heb jij enig besef hetgene wat Paul Marchal overkomen is ??
Hoe zou u reageren , mocht uw dochter slachtoffer zijn
van een vuile gore ziekelijke moordende pedosmeerlap ??

Jan van den Berghe
22 januari 2015, 21:23
Ik vind het een goede vergelijking , Dimitri wentelt zich in de wanhoop van zijn zoon , Paul in de dood van zijn dochter .
Beiden verdienen een spellekensprogramma op tv .

Waar ontwaart u dan enige "wanhoop" bij Jejoen?

The Syndrome
22 januari 2015, 21:35
Waar ontwaart u dan enige "wanhoop" bij Jejoen?
Hij ging profvoetballerke worden .
Lukte niet , ging zich voordoen als stoere Syriestrijder waar hij wellicht nooit geweest is .
Keerde mediageil terug , iedereen lachte hem uit , wilde nog eens zogezegd via Turkije terugkeren naar Syrie , lukte weer niet , hij wist dat ze hem in de gaten hielden .
Zit nu in de bak en op de voorpagina's van de pers .
Dimitri zit zijn zoontje nu nog wat op te stoken die van l'Hebdo hebben het zelf gezocht , het lukte hem niet als voetballer , dan maar als terrorist .
Maar Jejoenteje is te zwak voor één van beiden .
Geen tv programma dus voor Dimitri .

Countdown
23 januari 2015, 17:45
Ik snap die vergelijking niet.......

Mirushetnieuws
23 januari 2015, 19:19
Hij ging profvoetballerke worden .
Lukte niet , ging zich voordoen als stoere Syriestrijder waar hij wellicht nooit geweest is .
Keerde mediageil terug , iedereen lachte hem uit , wilde nog eens zogezegd via Turkije terugkeren naar Syrie , lukte weer niet , hij wist dat ze hem in de gaten hielden .
Zit nu in de bak en op de voorpagina's van de pers .
Dimitri zit zijn zoontje nu nog wat op te stoken die van l'Hebdo hebben het zelf gezocht , het lukte hem niet als voetballer , dan maar als terrorist .
Maar Jejoenteje is te zwak voor één van beiden .
Geen tv programma dus voor Dimitri .

Het is ondertussen al vastgesteld in dit topic dat Brian De Mulder de voetballer was.

mvd
23 januari 2015, 19:20
Dimitri schuimt de media af , zijn zoontje ging voor Beerschot spelen , toen dat mislukte ging onze Jejoen naar Syrie , onze Dimitri ging hem halen , zoontje vertrekt bijna weer , ze hebben hem zo gemaakt zegt Dimitri .
Hij doet mij denken aan Paul Marchal die een partij oprichtte als aandenken aan zijn dochter .
Met hem in de schijnwerpers .
Zullen we een spelprogramma vernoemen naar Dimitri .

Nee, en die vergelijking is enorm beledigend tegenover Paul Marchal.

Knuppel
25 januari 2015, 09:04
Dimitri schuimt de media af , zijn zoontje ging voor Beerschot spelen , toen dat mislukte ging onze Jejoen naar Syrie , onze Dimitri ging hem halen , zoontje vertrekt bijna weer , ze hebben hem zo gemaakt zegt Dimitri .
Hij doet mij denken aan Paul Marchal die een partij oprichtte als aandenken aan zijn dochter .
Met hem in de schijnwerpers .
Zullen we een spelprogramma vernoemen naar Dimitri .

Is Jejoentje vermoord door Dutroux?
Of ging Jejoentje zélf moorden?

Hopelijk verlies jij zelf nooit een kind aan één of andere verkrachter.
Marchal heeft geroeid met de riemen die hij had, en dat waren lamentabele.
Het is schaamteloos om de vader van een mibruikte en vermoordde dochter te vergelijken met de vader van een teruggekeerde terrorist.

Knuppel
25 januari 2015, 09:07
Is dat dan 'n De Leeuw met of onder klein jongetje op z'n schoot dat hij ondertussen helemaal kan aflebberen?

Ik vraag 't maar omdat ze in de mohamedanerij ook niet vies zijn van kleine jongetjes, dat van de RK wordt breed uitgesmeerd in de media, maar in de mohamedanerij wordt dat zedig verzwegen, dat bestaat daar niet.

De Leeuw zou zich best wel eens thuis kunnen voelen bij dat Bacha Bazi-gedoe.

Zwijg me van De Leeuw.
Wansmakelijke vent op alle gebied.

SDX
25 januari 2015, 13:29
Zwijg me van De Leeuw.
Wansmakelijke vent op alle gebied.

2

Boduo
25 januari 2015, 16:41
:offtopic::offtopic::offtopic:Zwijg me van De Leeuw.
Wansmakelijke vent op alle gebied.

Bontinck is een bleitende blaaskaak.

Scherven A. Mok
25 januari 2015, 16:56
Dimitri Bonkding verdient een reality show op Fox television.

Knuppel
25 januari 2015, 21:10
:offtopic::offtopic::offtopic:

Bontinck is een bleitende blaaskaak.

Ben jij ook zo streng voor jezelf als je off topic gaat?

Waarom piepte jij niet toen Pandareus er Paul De Leeuw bijhaalde? Beviel je diens offtopic gelul misschien wél?

Wat heeft Marchal met onrust en terrorisme in Europa te maken?
Of met Bontinck?

Ga JIJ mij beletten om mijn mening over De Leeuw te zeggen, als die vetzak ten tonele wordt gevoerd? :lol:

zonbron
26 januari 2015, 04:30
http://static3.hln.be/static/photo/2015/1/12/12/20150125235408/media_xll_7437342.jpg

The Syndrome
26 januari 2015, 19:12
http://static3.hln.be/static/photo/2015/1/12/12/20150125235408/media_xll_7437342.jpg
I love this guy , zijn zot zoontje gaat er ook blij mee zijn .
Zich wentelend in de miserie van zijn zoontje dat hij heeft opgevoed .

cookie monster
26 januari 2015, 23:35
Ik lach me kriek met die z'n oproep !!!!
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

Oh boy , sommige toch ....

The Syndrome
4 februari 2015, 12:49
Dimitri is gisteren nog eens in de pers geweest .
Hij is nog geschifter of zijn zoontje , nogal moeilijk dat dat manneken zijn biezen naar Syrie wil pakken .

Jay-P.
4 februari 2015, 12:55
Amerikan Driem aan flarden (https://www.youtube.com/watch?v=6eASIT1vEOE)

Universalia
4 februari 2015, 14:34
Ik vind het een beetje een vreemde vergelijking. Paul Marchal heeft wel zijn dochter verloren nadat ze eerst is misbruikt door Dutroux. Dat hij op een bepaald moment misschien teveel de schijnwerpers zocht is misschien wel waar maar de man heeft onnoemelijk afgezien en deed geen zo'n belachelijke uitspraken als Bontinck.

Gelijk heeft u. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Trouwens beetje misleidende enquête dacht ik daar veel mensen misschien voortgaan op de draadvraag zijnde 'Is Dimitri Bontinck de nieuwe Paul Marchal' en de enquête dan weer de vraag stelt of die pipo (Bontinck) een eigen TV programma zou moeten krijgen ...

Maar dat zal wel weer aan mij liggen ... 8O

p.s. Trouwens een regelrechte schande een vergelijking te maken tussen de twee personen.

F.B.
4 februari 2015, 18:46
Ik vind de vergelijking van die eikel met PM zeer ongelukkig.

PM is een kind verloren. Vermoord door een waalse pedo, en een slachtoffer van luie, onbekwame politieambtenaren. Ik vergeef het hem graag als hij daar slecht op reageert en fout met de media omgaat.

Op welke manier valt dat te vergelijken met...
http://static4.demorgen-cdn.be/photo/-dimitri-bontinck-is-vooral-een-slachtoffer-van-zichzelf/ZDkzYy9hdC83NDYxNTU0LzY0Mng5OTkvRlQ/642x999_7461554.jpg?v=p3jXTc4



Edit: Ah, ik zie dat er mij voor waren met die opmerking

The Syndrome
4 februari 2015, 19:28
Ik vind de vergelijking van die eikel met PM zeer ongelukkig.

PM is een kind verloren. Vermoord door een waalse pedo, en een slachtoffer van luie, onbekwame politieambtenaren. Ik vergeef het hem graag als hij daar slecht op reageert en fout met de media omgaat.

Op welke manier valt dat te vergelijken met...
http://static4.demorgen-cdn.be/photo/-dimitri-bontinck-is-vooral-een-slachtoffer-van-zichzelf/ZDkzYy9hdC83NDYxNTU0LzY0Mng5OTkvRlQ/642x999_7461554.jpg?v=p3jXTc4



Edit: Ah, ik zie dat er mij voor waren met die opmerking
Ik vind Dimitri toch een pak mediagenieker dan Paul.