PDA

View Full Version : Trucker:“Ik heb een onweerstaanbare drang om meisjes aan te rijden”


Universalia
17 maart 2015, 15:42
Bron (http://www.gva.be/cnt/dmf20150317_01583550/trucker-ik-heb-een-onweerstaanbare-drang-om-meisjes-aan-te-rijden)

Detail tekst:

Een truckchauffeur heeft bekend dat hij vanuit een “onweerstaanbare drang” meermaals fietsende meisjes heeft aangereden met zijn vrachtwagen. De 44-jarige maakte in de omgeving van Sint-Niklaas minstens vijf slachtoffers, van wie één er erg aan toe is. Het gerecht onderzoekt of de man moet worden geïnterneerd.

Onderzoeken nog, zeldzame dwangpathologie ... als het 'kind' maar een naam heeft zeker 8O

Ik verwonder er mij ten zeerste over dat als dat wat in het krantenartikel geschreven staat waar is dat die vent nog met een vrachtwagen mag rondrijden?????

Ik denk dat bij mij die zijn rijbewijs al in twee stukken lag.

En kom niet af met: dat is broodroof ... want wat u daar doet klopt echt niet met de regels punt, weg ermee met dat soort idioten.

Opsluiten en alle dagen 24 op 24 het geluid en geschreeuw van mensen die pijn lijden door de cel laten schalmen.

AsGardSGO
17 maart 2015, 19:20
Bron (http://www.gva.be/cnt/dmf20150317_01583550/trucker-ik-heb-een-onweerstaanbare-drang-om-meisjes-aan-te-rijden)

Detail tekst:



Onderzoeken nog, zeldzame dwangpathologie ... als het 'kind' maar een naam heeft zeker 8O

Ik verwonder er mij ten zeerste over dat als dat wat in het krantenartikel geschreven staat waar is dat die vent nog met een vrachtwagen mag rondrijden?????

Ik denk dat bij mij die zijn rijbewijs al in twee stukken lag.

En kom niet af met: dat is broodroof ... want wat u daar doet klopt echt niet met de regels punt, weg ermee met dat soort idioten.

Opsluiten en alle dagen 24 op 24 het geluid en geschreeuw van mensen die pijn lijden door de cel laten schalmen.

Goed idee als we dat mogen uitbreiden tot alle andere verkeersovertreders.

cookie monster
18 maart 2015, 00:36
Bron (http://www.gva.be/cnt/dmf20150317_01583550/trucker-ik-heb-een-onweerstaanbare-drang-om-meisjes-aan-te-rijden)
Vreemdsoortig kinky-gevoelens heeft die ziekelijke !!!!

Opsluiten en alle dagen 24 op 24 het geluid en geschreeuw van mensen die pijn lijden door de cel laten schalmen.
met een - A Clockwork Orange effect - als resultaat :oops: ;)

Libro
18 maart 2015, 01:15
Bron (http://www.gva.be/cnt/dmf20150317_01583550/trucker-ik-heb-een-onweerstaanbare-drang-om-meisjes-aan-te-rijden)

Detail tekst:



Onderzoeken nog, zeldzame dwangpathologie ... als het 'kind' maar een naam heeft zeker 8O

Ik verwonder er mij ten zeerste over dat als dat wat in het krantenartikel geschreven staat waar is dat die vent nog met een vrachtwagen mag rondrijden?????

Ik denk dat bij mij die zijn rijbewijs al in twee stukken lag.

En kom niet af met: dat is broodroof ... want wat u daar doet klopt echt niet met de regels punt, weg ermee met dat soort idioten.

Opsluiten en alle dagen 24 op 24 het geluid en geschreeuw van mensen die pijn lijden door de cel laten schalmen.

Ik voel de onweerstaanbare drang die vent uit zijn lijden te verlossen.

PORSCHE
18 maart 2015, 12:13
Ik verwonder er mij ten zeerste over dat als dat wat in het krantenartikel geschreven staat waar is dat die vent nog met een vrachtwagen mag rondrijden????? Ik denk dat bij mij die zijn rijbewijs al in twee stukken lag. En kom niet af met: dat is broodroof ... want wat u daar doet klopt echt niet met de regels punt, weg ermee met dat soort idioten.Zijn baas is wel 1ne van the sky is the limit :D 1ne die het ook niet nauw neemt met verkeersregels en de smurfen te pas en onpas uit lacht. OK een mooie ferrari maar dan als nummerplaat xxxxxxx :D En zich nu met een BMW i8 verplaatst onder het mom van een groene jongen te zijn. En die nu mooi naast zijn vrachtwagen gaat paraderen en een beetje de verontwaardigde Zaakvoeder gaat spelen. Nog nooit van trace & tracking gehoord om zijn werkvolk wat meer in het oog te houden?

PORSCHE
18 maart 2015, 12:13
Ik verwonder er mij ten zeerste over dat als dat wat in het krantenartikel geschreven staat waar is dat die vent nog met een vrachtwagen mag rondrijden????? Ik denk dat bij mij die zijn rijbewijs al in twee stukken lag. En kom niet af met: dat is broodroof ... want wat u daar doet klopt echt niet met de regels punt, weg ermee met dat soort idioten.Zijn baas is wel 1ne van the sky is the limit :D 1ne die het ook niet nauw neemt met verkeersregels en de smurfen te pas en onpas uit lacht. OK een mooie ferrari maar dan als nummerplaat xxxxxxx :D En zich nu met een BMW i8 verplaatst onder het mom van een groene jongen te zijn. En die nu mooi naast zijn vrachtwagen gaat paraderen en een beetje de verontwaardigde Zaakvoeder gaat spelen. Nog nooit van trace & tracking gehoord om zijn werkvolk wat meer in het oog te houden?

Blue Sky
18 maart 2015, 21:37
Is wel een goede manier om uw straf trachten te ontlopen; je doet jezelf voor als geestesziek en wordt niet gestraft maar dient in therapie te gaan.

Ik ben ervan overtuigd dat zo'n gevallen frequent voorkomen. Fietsers die bewust van de baan gereden worden waarbij de chauffeur achteraf een spijtig ongeval veinst zoals ook deze bestuurder ettelijke malen voordeed. De rechters volgen dit dan nog meestal en zelf bij dodelijk slachtoffers gaan ze er dan van uit dat de dader als genoeg gestraft is met de gedachte aan het overleden slachtoffer.

Erw
22 maart 2015, 20:01
"De man pleegde in het verleden ook al zeden feiten en werd een tijd lang geïnterneerd."
En toen weer vrijgelaten door een bekwame staatsmedewerker met werk en loonzekerheid.

Universalia
25 maart 2015, 07:51
Is wel een goede manier om uw straf trachten te ontlopen; je doet jezelf voor als geestesziek en wordt niet gestraft maar dient in therapie te gaan.

Ik ben ervan overtuigd dat zo'n gevallen frequent voorkomen. Fietsers die bewust van de baan gereden worden waarbij de chauffeur achteraf een spijtig ongeval veinst zoals ook deze bestuurder ettelijke malen voordeed. De rechters volgen dit dan nog meestal en zelf bij dodelijk slachtoffers gaan ze er dan van uit dat de dader als genoeg gestraft is met de gedachte aan het overleden slachtoffer.

Ja, zo is dat maar er zijn in bepaalde gevallen ook wel een 'groepje fietsers' die het echt niet te nauw nemen met de verkeersregels en zelfs nog een middelvinger gebaar in uw richting weten te zwieren als het ze niet 'aanstaat'.

Dan nog rekening houdende met die idiote regel dat fietsers maar vanuit alle mogelijke richtingen straten mogen in -en uitrijden, in bepaalde gevallen zelfs rode lichten mogen negeren, wat volgens mijn uiteraard weer bescheiden mening enorm gevaarlijk is en waar ik mij bij afvraag, wie stelde er zo van die idiote regels op :?

juttt45
31 maart 2015, 06:35
Ik denk dat bij mij die zijn rijbewijs al in twee stukken lag. En kom niet af met: dat is broodroof ... want wat u daar doet klopt echt niet met de regels punt, weg ermee met dat soort idioten.??/