PDA

View Full Version : Europees (Westers) leger


plakker
19 maart 2015, 23:55
Is een Westers leger (of Europees) nodig?
Moeten we een nieuwe kruistocht starten zoals we vroeger als tegenaanval deden? Of moeten we onderdanig zijn en "de Islam" ondergaan?

Bovenbuur
20 maart 2015, 00:26
Wat een mooie open poll met duidelijk geen sturing erin.

mvd
21 maart 2015, 11:21
Is een Westers leger (of Europees) nodig?
Moeten we een nieuwe kruistocht starten zoals we vroeger als tegenaanval deden? Of moeten we onderdanig zijn en "de Islam" ondergaan?

In een doemscenario waarbij er een open burgeroorlog uitbreekt in West-Europa tussen moslims en niet-moslims, ben je weinig tot niks met een Europees leger. De enige oplossing op zo'n moment is een weerbare, bewapende burgers, lokale milities.

Kruistochten organiseren naar het Midden-Oosten lijkt mij ook niet echt zinnig. Er zijn krachten in het M-O aanwezig die de christelijke gemeenschap aanvaarden tot zelfs redelijk goed behandelen. Helaas kiest het westen vaak partij tegen hen. Dat komt omdat het westen andere motieven heeft en nauwelijks nog christelijk is, en bijgevolg de schouders ophaalt bij het al dan niet verdwijnen van de christelijke gemeenschappen in de Arabische wereld.

Snerror
21 maart 2015, 12:45
Er komt geen oorlog, binnen 100 jaar zijn wij gewoon een angstige minderheid zoals de kopten in Egypte.

Lukkas
21 maart 2015, 12:50
Er komt geen oorlog, binnen 100 jaar zijn wij gewoon een angstige minderheid zoals de kopten in Egypte.

En er zal geen 'De Witte' zijn om ons te helpen!!!

vlaams realist
21 maart 2015, 13:07
Als ik zie hoe het Westen of de E.U. bestuurd wordt , dan wil ik zeker geen leger onder die bestuurders .
Hier gaat het uiteindelijk blijken "wat je zelf doet , doe je beter".

Sukkelaar
21 maart 2015, 16:54
Er komt geen oorlog, binnen 100 jaar zijn wij gewoon een angstige minderheid zoals de kopten in Egypte.

Ik wil wel waarschuwen voor Rusland. Dat is een veel groter gevaar.

Sukkelaar
21 maart 2015, 16:55
Als ik zie hoe het Westen of de E.U. bestuurd wordt , dan wil ik zeker geen leger onder die bestuurders .
Hier gaat het uiteindelijk blijken "wat je zelf doet , doe je beter".

Maar hoe zie jij dit dan concreet?

vlaams realist
21 maart 2015, 17:38
Maar hoe zie jij dit dan concreet?

kleine gemeenschappen die zichzelf beginnen verdedigen .
Daarna zullen de kleine gemeenschappen groter worden .

Xenophon
21 maart 2015, 17:56
Ik wil wel waarschuwen voor Rusland. Dat is een veel groter gevaar.

Dat is altijd al geweest, ook in de tijd van Hitler.

Kristof Piessens
21 maart 2015, 18:07
Dat is altijd al geweest, ook in de tijd van Hitler.

extenderende russen hebben geen informatie uit eerste hand, en kunnen hun eigen land net zwartmaken zoveel ze willen..het probleem is net dat gemigreerde russen nauwelijks hun eigen oorsprongsgeschiedenis kennen of bewust van zijn...dus kunnen ze niet iets te zeggen hebben en denken zelfs dat hun eigen land hun ondergang wordt omdat ze resideren op europese of andere continenten...

Foute boel om zo te denken met jouw aangehaalde quote...bij hitler is het een heel ander verhaal !

Snerror
21 maart 2015, 19:00
Dat is altijd al geweest, ook in de tijd van Hitler.

Inderdaad, ook in de tijd van Attila de Hun.

Guinevere
21 maart 2015, 22:53
De islam moet worden geïntegreerd in Europa, niet afgestoten, als dit laatste al mogelijk zou zijn.
Aanvaarding zal de onrust wegnemen: volwaardige moslimburgers (geen gefrustreerde tweederangs burgers die keet gaan schoppen), niet-moslims die zich geen zorgen meer maken over wat moslims doen of laten, enz...

cookie monster
22 maart 2015, 05:03
De islam moet worden geïntegreerd in Europa, niet afgestoten, als dit laatste al mogelijk zou zijn.
Aanvaarding zal de onrust wegnemen: volwaardige moslimburgers (geen gefrustreerde tweederangs burgers die keet gaan schoppen), niet-moslims die zich geen zorgen meer maken over wat moslims doen of laten, enz...
Maar zullen zij de Westerse maatschappij aanvaarden & respekteren
en hen hun ding onderling laten doen & behouden ??
Als er geen wederzijds respekt is , wie heeft dan ongelijk ??
En wat moet je daarvoor dan ondernemen ??
En wat indien er geen overeenkomst wordt bereikt ??

Sukkelaar
22 maart 2015, 07:20
De islam moet worden geïntegreerd in Europa, niet afgestoten, als dit laatste al mogelijk zou zijn.
Aanvaarding zal de onrust wegnemen: volwaardige moslimburgers (geen gefrustreerde tweederangs burgers die keet gaan schoppen), niet-moslims die zich geen zorgen meer maken over wat moslims doen of laten, enz...

Dat zou ideaal zijn maar onwaarschijnlijk. Zolang de Islam haar stellingen blijft handhaven valt er aan aanvaarding niet te denken.

vlaams realist
22 maart 2015, 08:08
Dat zou ideaal zijn maar onwaarschijnlijk. Zolang de Islam haar stellingen blijft handhaven valt er aan aanvaarding niet te denken.

Aanvaarding is niet het doel van de islam . Guinevere bedoelt onderwerping maar pleegt takya en zegt aanvaarding .

Drukazz
22 maart 2015, 19:24
Aanvaarding zal de onrust wegnemen: volwaardige moslimburgers (geen gefrustreerde tweederangs burgers die keet gaan schoppen), niet-moslims die zich geen zorgen meer maken over wat moslims doen of laten, enz...

Kan je een voorbeeld geven waarom moslims tweederangs burgers zijn in onze samenleving? Jij als blanke bekeerde moslima hebt toch evenveel rechten als mij?

Guinevere
23 maart 2015, 10:31
Maar zullen zij de Westerse maatschappij aanvaarden & respekteren
en hen hun ding onderling laten doen & behouden ??
Als er geen wederzijds respekt is , wie heeft dan ongelijk ??
En wat moet je daarvoor dan ondernemen ??
En wat indien er geen overeenkomst wordt bereikt ??

Voel jij je dan beknot in je doen en laten omdat een ander moslim is?

Wat betreft de westerse maatschappij 'aanvaarden en respecteren': volgens mij is die sowieso veranderlijk. Dus ik observeer, aanvaard de westerse maatschappij maar hoef niet noodzakelijk het OVERAL mee eens te zijn en blijf trouw aan de eigen islamitische principes. Van mij mag deze maatschappij gerust blijven veranderen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Snerror
23 maart 2015, 10:44
Voel jij je dan beknot in je doen en laten omdat een ander moslim is?

Wat betreft de westerse maatschappij 'aanvaarden en respecteren': volgens mij is die sowieso veranderlijk. Dus ik observeer, aanvaard de westerse maatschappij maar hoef niet noodzakelijk het OVERAL mee eens te zijn en blijf trouw aan de eigen islamitische principes. Van mij mag deze maatschappij gerust blijven veranderen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Van mij mogen uw islamitische principes eens veranderen, niet de Westerse maatschappij.

Guinevere
23 maart 2015, 10:47
Aanvaarding is niet het doel van de islam . Guinevere bedoelt onderwerping maar pleegt takya en zegt aanvaarding .

Ik zal m'n mening zelf even verduidelijken.

Het doel van de islam is inderdaad onderwerping aan God. Maar wie zich niet kan onderwerpen, dient het te aanvaarden (het bestaan ervan, de moslims,...).

Guinevere
23 maart 2015, 10:47
Van mij mogen uw islamitische principes eens veranderen, niet de Westerse maatschappij.

God is voor mij > de rest, dus ijdele hoop.

Snerror
23 maart 2015, 10:49
God is voor mij > de rest, dus ijdele hoop.

En zijn de wetten van de Koran > dan de Belgische wetgeving?

vlaams realist
23 maart 2015, 10:57
En zijn de wetten van de Koran > dan de Belgische wetgeving?

Is het antwoord niet duidelijk genoeg ?

Drukazz
23 maart 2015, 11:05
Binnen een paar maanden is Guinevere weg naar Syrië. :(

Snerror
23 maart 2015, 11:09
Is het antwoord niet duidelijk genoeg ?

In dat geval moet ze niet verbaasd zijn dat ze niet gewenst is.

plakker
23 maart 2015, 11:18
De islam moet worden geïntegreerd in Europa, niet afgestoten, als dit laatste al mogelijk zou zijn.
Aanvaarding zal de onrust wegnemen: volwaardige moslimburgers (geen gefrustreerde tweederangs burgers die keet gaan schoppen), niet-moslims die zich geen zorgen meer maken over wat moslims doen of laten, enz...

Dus het Westen moet maar moslim worden of zich onderwerpen aan de moslims.
Hoe achterlijk ik die stelling ook vind, het is wel hoe de Islam is.

vlaams realist
23 maart 2015, 11:48
Ik zal m'n mening zelf even verduidelijken.

Het doel van de islam is inderdaad onderwerping aan God. Maar wie zich niet kan onderwerpen, dient het te aanvaarden (het bestaan ervan, de moslims,...).

Het is niet onderwerpen aan god , het is onderwerpen aan de moslim visie en
ideologie . De sharia en afgeleide wetjes en levenswijze . Van wat je mag eten over hoe veel keer je moet bidden tot met welke hand je je poep moet afvegen . Ook hoe je moet omgaan met andere mensen ligt vast .
En laat dat nu net het probleem zijn .

Snerror
23 maart 2015, 12:06
Inderdaad, alsof de schepper van hemel en aarde zich zou bezighouden met het al dan niet opzetten van een hoofddoekje. Compleet van de pot gerukt.

Het is gewoon een ideologie bedacht door een mens, dan nog een mens met standaard gedrag zoals geil en kwaad worden, met een extra metafysische component om het wat verhevener te maken.

cookie monster
23 maart 2015, 21:35
Voel jij je dan beknot in je doen en laten omdat een ander moslim is?
Nee , tot op heden !!
U mag zijn wie u wil , maar maak mekaar niet af !!
Er is maar 1 Aarde , help die om zeep , wat dan ??

Wat betreft de westerse maatschappij 'aanvaarden en respecteren': volgens mij is die sowieso veranderlijk. Dus ik observeer, aanvaard de westerse maatschappij maar hoef niet noodzakelijk het OVERAL mee eens te zijn en blijf trouw aan de eigen islamitische principes. Van mij mag deze maatschappij gerust blijven veranderen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Klopt !! Andere moeten ook niet akkoord gaan met de islam ,
of met uw principes , welke deze ook mogen zijn !!


blijven veranderen:
Voor de ene zal het slechter worden
- en laat het zo
- en laat het zo , zolang die zijn/haar ding kan doen
- begint te vechten tegen de vernieuwing
- begint te vechten tegen de vernieuwing , en die proberen te verwijderen !!

Voor de ene zal het beter worden
- en laat het zo
- en laat het zo , zolang die zijn/haar ding kan doen
- begint te vechten tegen welke de vernieuwing niet aanvaarden
- begint te vechten tegen welke de vernieuwing niet aanvaarden
en te onderdrukken & zelfs af te maken , zonder pardon !!!!

Welke is dus juist , en waarom ??

vlaams realist
23 maart 2015, 22:40
Ik zal m'n mening zelf even verduidelijken.

Het doel van de islam is inderdaad onderwerping aan God. Maar wie zich niet kan onderwerpen, dient het te aanvaarden (het bestaan ervan, de moslims,...).

Guinevere is geen simpele moslima . Ze is zelfs geen vrouw .

cookie monster
24 maart 2015, 22:55
Ik zal m'n mening zelf even verduidelijken.

Het doel van de islam is inderdaad onderwerping aan God. Maar wie zich niet kan onderwerpen, dient het te aanvaarden (het bestaan ervan, de moslims,...).
En indien niet ??

Het doel van de Westen is (vrij) leven & genieten , liefst zonder amok !!
Wie dit niet kan aanvaarden of probeert te verhinderen , waarom ??

JBM
25 maart 2015, 16:49
Ik zal m'n mening zelf even verduidelijken.

Het doel van de islam is inderdaad onderwerping aan God. Maar wie zich niet kan onderwerpen, dient het te aanvaarden (het bestaan ervan, de moslims,...).

Waarom zou ik zulke nonsens moeten aanvaarden?

Sukkelaar
25 maart 2015, 17:29
Ik zal m'n mening zelf even verduidelijken.

Het doel van de islam is inderdaad onderwerping aan God. Maar wie zich niet kan onderwerpen, dient het te aanvaarden (het bestaan ervan, de moslims,...).

Maar niet hun wijze van belevenis.

Boduo
25 maart 2015, 17:43
Ik wil wel waarschuwen voor Rusland. Dat is een veel groter gevaar.

dat denk ik niet.
Er bestaat nog altijd iets als nucleaire (geraffineerde) wapens.

Boduo
25 maart 2015, 17:44
God is voor mij > de rest, dus ijdele hoop.

Hoeveel divisies heeft God ?

Boduo
25 maart 2015, 17:50
En indien niet ??

Het doel van de Westen is (vrij) leven & genieten , liefst zonder amok !!
Wie dit niet kan aanvaarden of probeert te verhinderen , waarom ??

De Fransen doen dat het best
("Hinter den Kulissen von Paris" : Mireille Mathieu op de Eiffeltoren) Bekijken op You tube !
Prachtig.

:cheer::cheer::cheer:

cookie monster
26 maart 2015, 02:00
God is voor mij > de rest, dus ijdele hoop.
Hoezo , de rest ijdele hoop ??
Wat is er dan zo nutteloos of doelloos (aan) ??
Mag de mens al niet meer zichzelf zijn/kiezen ??
Wat is genieten van het leven ?? Hoe moet je dit omschrijven ??
Is dit zichzelf 25/24 uur opsluiten ??
Wanneer is de/een mens gelukkig ?? Wat is geluk ??

Sywen
26 maart 2015, 17:15
Van mij mogen uw islamitische principes eens veranderen, niet de Westerse maatschappij.


jij wilt duidelijk de westerse maatschappij wel veranderen. van een open maatschappij waar godsdienst geen enkele rol speelt, naar een maatschappij die bepaalde godsdiensten wil verbieden.

dit staat haaks op elkaar.

cookie monster
27 maart 2015, 03:02
De Fransen doen dat het best
("Hinter den Kulissen von Paris" : Mireille Mathieu op de Eiffeltoren) Bekijken op You tube !
Prachtig.

:cheer::cheer::cheer:
Mercikes :)

JBM
27 maart 2015, 09:23
jij wilt duidelijk de westerse maatschappij wel veranderen. van een open maatschappij waar godsdienst geen enkele rol speelt, naar een maatschappij die bepaalde godsdiensten wil verbieden

Wij leven duidelijk niet in dezelfde maatschappij.

Derk de Tweede
31 maart 2015, 17:29
Is een Westers leger (of Europees) nodig?
Moeten we een nieuwe kruistocht starten zoals we vroeger als tegenaanval deden? Of moeten we onderdanig zijn en "de Islam" ondergaan?
Natuurlijk, maar zonder de VS!

griezel
8 april 2015, 23:06
Ik wil wel waarschuwen voor Rusland. Dat is een veel groter gevaar.

Veel groter gevaar dan wie ? Ik hoor nooit over Russen die bomaanslagen plegen in Europese landen, er wonen ook geen miljoenen Russen in West Europa, die overal de straten onveilig maken...Ik heb in feite helemaal geen last van de Russen.
Het enige dat die mensen doen is ons niet al te duur gas verkopen. Wat heb je daar tegen ?

griezel
8 april 2015, 23:11
De islam moet worden geïntegreerd in Europa, niet afgestoten, als dit laatste al mogelijk zou zijn.
Aanvaarding zal de onrust wegnemen: volwaardige moslimburgers (geen gefrustreerde tweederangs burgers die keet gaan schoppen), niet-moslims die zich geen zorgen meer maken over wat moslims doen of laten, enz...

Je doet mij denken aan die burgemeesters in de middelleeuwen die vreemde légers opwachtten aan de poorten van de stad, en hen de sleutels overhandigden, in de hoop dat men hun leven sparen zou.
Ik vind dat een bedenkelijke strategie, op iemands genade rekenen. Zeer gevaarlijk. Laf ook.

griezel
8 april 2015, 23:17
Voel jij je dan beknot in je doen en laten omdat een ander moslim is?

Wat betreft de westerse maatschappij 'aanvaarden en respecteren': volgens mij is die sowieso veranderlijk. Dus ik observeer, aanvaard de westerse maatschappij maar hoef niet noodzakelijk het OVERAL mee eens te zijn en blijf trouw aan de eigen islamitische principes. Van mij mag deze maatschappij gerust blijven veranderen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Er is geen plaats voor nog zo een religie in onze maatschappij. We hebben al last genoeg gehad met het christendom. We gaan niet opnieuw beginnen met al die zever.
Wie in een islamietische maatschappij wil leven heeft landen genoeg om in te gaan wonen. Laat ons daarvan gespaard blijven.

griezel
8 april 2015, 23:23
Ik zal m'n mening zelf even verduidelijken.

Het doel van de islam is inderdaad onderwerping aan God. Maar wie zich niet kan onderwerpen, dient het te aanvaarden (het bestaan ervan, de moslims,...).

Wij hoeven helemaal niets te aanvaarden. Persoonlijk denk ik trouwens dat de islam bergaf gaat. Daarom gaat die ook zo gewelddadig te keer vandaag de dag. De laatste stuiptrekkingen van een archaïsch religie dat zich niet kan handhaven in de moderniteit.
Uw jihadisten zijn niet meer dan een soort collectieve zelfmoord. Een wanhoopsdaad van kolerieke gedeprimeerden & onaangepasten die zoveel mensen als mogelijk mee de dood in willen sleuren.

griezel
8 april 2015, 23:25
Binnen een paar maanden is Guinevere weg naar Syrië. :(

Dat ze vooral al haar zusters in het geloof meeneemt.

griezel
8 april 2015, 23:29
jij wilt duidelijk de westerse maatschappij wel veranderen. van een open maatschappij waar godsdienst geen enkele rol speelt, naar een maatschappij die bepaalde godsdiensten wil verbieden.

dit staat haaks op elkaar.

Een open maatschappij, waar geen enkel religie gelijk wat in de pap te brokkelen heeft, en waar al dan niet geweldadige lastposten die religie gebruiken om macht te verkrijgen een pek-en-veren behandeling krijgen alvorens verjaagd te worden.

cato
9 april 2015, 10:36
Als ik zie hoe het Westen of de E.U. bestuurd wordt , dan wil ik zeker geen leger onder die bestuurders .
Hier gaat het uiteindelijk blijken "wat je zelf doet , doe je beter".

In de vorige eeuw hebben we in Europa twee grote oorlogen meegemaakt.
Als er een ding duidelijk is ,dan is het wel dat we met een nationaal leger
niets kunnen beginnen.
Daarom en Europees leger en een sterke NAVO is een bittere noodaak
voor de vrede en veiligheid in onze landen.

dewanand
6 mei 2015, 14:08
Is een Westers leger (of Europees) nodig?
Moeten we een nieuwe kruistocht starten zoals we vroeger als tegenaanval deden? Of moeten we onderdanig zijn en "de Islam" ondergaan?


kijk plakker,

besef dat in islam elke moslimman automatisch een jihad strijder is, of hij wil of niet, zo werkt islam gewoon. en ik weet dit omdat ik in islam ben opgevoed en als jihad strijder ben getraind. Islam is strijd voor Allah tot de dood. Kaffirs zijn eeuwige vijanden, verzoening is onmogelijk.

maw
westers, 'blank' leger is nu absoluut noodzakelijk in heel europa.
Blanke mannen worden nu toch overal aangevallen, mishandeld en bedreigd als underdogs en paria's In mijn buurt hier hoorde ik dat een paar blanke hollandse mannen zijn mishandeld door turken, marokkanen en negers en de politie in delft deed hier niets tegen, een man had een hoofdwond en hij was gediscrimineerd als blanke hollandse man, maar hij stond totaal machteloos. Mijn hele buurt hier in delft is centrum van Isis geworden. overal zie je de vlaggen van islam hier rondlopen.

nog even en europa is totaal van islam, dus nu moeten de inheemse blanken krachtig handelen, nu het nog kan, want over pakweg 10 tot 25 jaar is de oorlog definitief gewonnen door de moslim mannen en dan is er geen Europa meer maar Eurabia, 70 procent arabische moslims, half negers, ea niet blank gespuis. Er zullen dan massa's zwarte indiers hier zitten en een chinees invasie legertje.

ja nu een westers 99 procent 'blank' leger, die hard en resoluut orde op zaken stelt incl intelligente etnische zuivering, met humaan technocratisch karakter. Ja het kan miaauwt Wieroe nu naar jullie allemaal, hij heeft de oplossingen uitgedokterd in zijn warme, luie mandje.:evil::evil::evil:

dewa en wieroe

dewanand
18 mei 2015, 22:33
1. je kent hun heilig boek, hun dodelijke welgemeende 'liefde' voor kaffirs en blanken.

2. Je weet dat zij jou geld, vrouwen en gratis onderdak en voorzieningen even misbruiken en dat zien als Taqqiya vooraf.

3. Je weet dat zij hun messen al 1400 jaar geleden scherp slepen en nu nog hiermee dag en nacht mee bezig zijn.

4. Je weet dat zij elke dag in Nederland hun 300.000 lieve, dolgelukkige, gelobotomiseerde baarsletjes in nederland een massa demonstratie laten houden met de trotse vlag van hun geweldige woestijn geloof op de kop en in het natte slipje.

5. je weet dat zij over pakweg 18 jaar, een generatie verder absoluut gewonnen hebben dankzij succesvolle demografische oorlogsvoering: via een evolutionair/ zuiver parasitaire neukwedstrijd als super intelligente zwarte parasieten in getinte en zwartachtige mensapen gedaanten. :evil::evil::evil:

Dus conclusie:

ja nu een westers 99 procent 'blank' leger, die hard en resoluut orde op zaken stelt incl intelligente etnische zuivering, met humaan technocratisch karakter. Ja het kan miaauwt Wieroe nu naar jullie allemaal, hij heeft de oplossingen uitgedokterd in zijn warme, luie mandje.:oops::oops::oops:

dewa en wieroe
______________

Peche
21 mei 2015, 08:12
https://www.youtube.com/watch?v=fhNrqc6yvTU

Wie is nu het echte Europese leger? Die geprepte soldaten, gestuurd om te sterven, of het volk op het einde?

Lof der Zotheid
21 mei 2015, 09:03
kijk plakker,

besef dat in islam elke moslimman automatisch een jihad strijder is, of hij wil of niet, zo werkt islam gewoon. en ik weet dit omdat ik in islam ben opgevoed en als jihad strijder ben getraind. Islam is strijd voor Allah tot de dood. Kaffirs zijn eeuwige vijanden, verzoening is onmogelijk.

dewa en wieroe

Ik dacht dat Wieroe, de slimme Hindoekat, en u Hindoefundamentalisten waren?

Libro
21 mei 2015, 19:30
Veel groter gevaar dan wie ? Ik hoor nooit over Russen die bomaanslagen plegen in Europese landen, er wonen ook geen miljoenen Russen in West Europa, die overal de straten onveilig maken...Ik heb in feite helemaal geen last van de Russen.
Het enige dat die mensen doen is ons niet al te duur gas verkopen. Wat heb je daar tegen ?

De Russen delen de laatste tijd wel plaagstoten uit met vluchten vlak langs territoriumgrenzen, spookduikboten en zo van die dingen.

Gamla
22 mei 2015, 03:50
In geval van conflict kan, bijvoorbeeld, het Franse leger zestigduizend man inzetten. Een lacher.
Er bestaat geen Europees leger. Iedereen heeft maar binnen te wandelen.
Dat is ook wat er nu al gebeurt.

Peche
22 mei 2015, 10:09
Er is wel degelijk een Europees leger.

dewanand
9 juni 2015, 17:04
jaja er is een Europees Hindoe Nazi Katten leger miaauwt Wieroe nu en die ligt hele dag paraat en gevechtsklaar in hun warme mandjes bij de open haard te wachten op een BEVEL van hun grote duitse Katten Fuhrer om aan te vallen met scherpgeslepen kattensticks en giftige haarballen vol met spoelwormen.

Dus er is hoop, de Nazi Katjes gaan Europa redden, net zoals zij het al deden in de 7de eeuw en tijdens de dure en nutteloze kruistochten.

ach als jullie nu lief zijn voor moslims en braaf even vooraf miljarden afdragen ivm de jizya, dan zal de islam later jullie als kaffirs redelijk lief behandelen, tsja misschien krijgen jullie westerse kaffirs nog een warm halal broodje kebab duner voordat jullie religieus aangeboden worden aan Allah mbv een hi tech keramisch mes uit Zwitserland.