PDA

View Full Version : E-mail notificatie herprogrammeren?


Klaarheid
10 oktober 2004, 08:43
Ik stel voor om uitsluitend antwoorden op de eigen post te signaleren via e-mail notificatie. Lijkt me eenvoudiger.

Griffin
10 oktober 2004, 10:39
Kun je toch zelf allemaal instellen via Gebruiker CP?

Klaarheid
10 oktober 2004, 11:05
Kun je toch zelf allemaal instellen via Gebruiker CP?Ik ben meteen in Gebruiker CP gaan kijken. Wel nuttig maar er is slechts een alles of niets optie voor e-mailnotificatie: elk antwoord in een topic waar ik een bericht plaatste, kan of een e-mail notificatie genereren of helemaal geen notificatie, ook niet op mijn posts.

Ik verkoos notificatie voor reacties op de eigen posts.

Met opties:

Optie 1: notificatie uitsluitend voor de rechtstreekse reacties op de eigen posts
Optie 2: notificatie voor de reacties op de eigen posts en voor de rechtstreekse reacties op die reacties
Optie 3: enzoverder

Instelbare niveaus dus.

Griffin
10 oktober 2004, 12:21
Jah, normaal toch dat je een discussie volledig wil volgen? Je kunt trouwens volgens mij onmogelijk uitmaken wanneer iets een antwoord is op jouw post en wanneer niet. "Citeer" wordt lang niet altijd gebruikt.

Klaarheid
10 oktober 2004, 13:13
Ja, normaal toch dat je een discussie volledig wil volgen? .Als je het zo ziet ja. Maar dan voel ik me verplicht om allerlei dingen te lezen die volledig buiten mijn posts liggen. De discussies in eenzelfde thread nemen verschillende wendingen.

Je kunt trouwens volgens mij onmogelijk uitmaken wanneer iets een antwoord is op jouw post en wanneer niet. "Citeer" wordt lang niet altijd gebruikt.Dit is programmeerbaar!

Jeroen
10 oktober 2004, 15:47
Klinkt mooi, maar dat gaat voorbij aan de bedoeling van topicnotificaties.
Komt er dus niet.

Klaarheid
10 oktober 2004, 16:16
Klinkt mooi, maar dat gaat voorbij aan de bedoeling van topicnotificaties. Komt er dus niet.Vanzelfsprekend bedoelt Jeroen: het voorstel gaat voorbij aan onze bedoeling met topicnotificaties en dus komt het er niet.
Ik hoopte op democratisch stemmen!?

Jeroen
10 oktober 2004, 16:39
Een forum is geen democratie hoor.
Aangezien ik diegene ben die verondersteld ben dat ineen te flansen, neem ik mezelf het recht voor dit voorstel ook te verwerpen.
Het komt er niet om de reden die ik hierboven al aangaf en omdat het simpelweg teveel werk is. Er zijn momenteel andere dingen genoeg bij Politics.be waarmee ik moeiteloos mijn dagen kan vullen.

Klaarheid
10 oktober 2004, 19:59
Een forum is geen democratie hoor.
Aangezien ik diegene ben die verondersteld ben dat ineen te flansen, neem ik mezelf het recht voor dit voorstel ook te verwerpen.
Het komt er niet om de reden die ik hierboven al aangaf en omdat het simpelweg teveel werk is. Er zijn momenteel andere dingen genoeg bij Politics.be waarmee ik moeiteloos mijn dagen kan vullen.Ja, goede moed verder! Maar euh... zijn er geen vrijwilligers om een hersentje en een handje te helpen? Sta je er echt alleen voor?

Jeroen
10 oktober 2004, 22:49
Op vlak van programmatie wel voorlopig ;-)

Tzuvar Raemborr
11 oktober 2004, 06:45
Extra programmeur nodig? :p

*hengel*