PDA

View Full Version : Pegida Vlaanderen trekt maandag alweer de straat op, dit keer in Gent.


Drukazz
7 april 2015, 19:14
De maat is vol: weg met ISIS, weg met het terrorisme, wij willen onze vrijheid en onze basisrechten behouden! Op het Conscienceplein in Antwerpen verzamelden op maandag 2 maart minstens 350 moedige Pegida-aanhangers om hun vrijheid en die van hun kinderen te verdedigen..

Op maandag 13 april trekken naar Gent. Om 20.00 uur verwachten we jullie daar op het Sint-Baafsplein om opnieuw onze wens te uiten voor een leefbare maatschappij. Niet te missen!

Bron: https://www.facebook.com/events/693013744143603/

Steun jij hen of minacht jij hen? Wordt deze 2de editie een succes of een flop?

Pandareus
7 april 2015, 21:11
De maat is vol: weg met ISIS, weg met het terrorisme, wij willen onze vrijheid en onze basisrechten behouden! Op het Conscienceplein in Antwerpen verzamelden op maandag 2 maart minstens 350 moedige Pegida-aanhangers om hun vrijheid en die van hun kinderen te verdedigen..

Op maandag 13 april trekken naar Gent. Om 20.00 uur verwachten we jullie daar op het Sint-Baafsplein om opnieuw onze wens te uiten voor een leefbare maatschappij. Niet te missen!

Bron: https://www.facebook.com/events/693013744143603/

Steun jij hen of minacht jij hen? Wordt deze 2de editie een succes of een flop?


Het zal vermoedelijk een even groot mega-succes worden als de betoging van die andere onnozelaars van Movement X.
En deze keer hebben die losers het excuus niet dat hun betonging door burgemeester Bart verboden is.
Als er nu geen 2 tot 4.000 man is dan zijn het een bende potzeikers zonder enige relevantie.

Karel Martel B
7 april 2015, 21:21
Op maandag 13 april trekken naar Gent.

Dat gaat ge niet veel volk trekken.

Voor in Gent volk te trekken moet ge een anti-Roma betogen houden.

Pandareus
7 april 2015, 21:26
Dat gaat ge niet veel volk trekken.

Voor in Gent volk te trekken moet ge een anti-Roma betogen houden.

Voor zoooo een belangrijk thema ? dat moet toch zeker duizenden mensen mobiliseren tot actie ? Het gaat toch om iets belangrijks ? Neen ?

dewanand
7 april 2015, 23:20
De maat is vol: weg met ISIS, weg met het terrorisme, wij willen onze vrijheid en onze basisrechten behouden! Op het Conscienceplein in Antwerpen verzamelden op maandag 2 maart minstens 350 moedige Pegida-aanhangers om hun vrijheid en die van hun kinderen te verdedigen..

Op maandag 13 april trekken naar Gent. Om 20.00 uur verwachten we jullie daar op het Sint-Baafsplein om opnieuw onze wens te uiten voor een leefbare maatschappij. Niet te missen!

Bron: https://www.facebook.com/events/693013744143603/

Steun jij hen of minacht jij hen? Wordt deze 2de editie een succes of een flop?



tsja,

feitelijk als wij het logisch bekijken dan is dit een biologisch noodzakelijke actie van de laatste uitstervende inheemse 'blanke' vlamingen en hun nakomelingen zijn totaal verdoemd als deze acties mislukken van papa en mama. Het is nu kritisch in heel vlaanderen, de kritische islamitische demografische grens is al bereikt, zie deze grafische voorstelling eens:



WEBpublication BOOK WART0141 / EPAGE 31 of 92
Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid
Hindu nazism (Hindoe nazisme)
2.0. Breinfase 2:
Oplossen van de oplossingen
2.5. De vreemdelingenhaat grafiek

Offeraar Dewanand
Offercode WART0141
Offerdatum 16 juni 2006

http://www.dewanand.com/dynamisch31.htm


en alle niet islamitische etnische minderheden kunnen maar beter meelopen nu in deze Pegida club want ook zij verdwijnen in naamloze massa graven als Islam daar de macht overneemt in naam van Allah.

De arm van Allah met het arabische kromzwaard eraan is langer dan die van de vlaamse grondwet.:evil::evil::evil:

griezel
8 april 2015, 01:19
Voor zoooo een belangrijk thema ? dat moet toch zeker duizenden mensen mobiliseren tot actie ? Het gaat toch om iets belangrijks ? Neen ?

In Duitsland waren die ook maar een klein groepje in het begin.

Skobelev
8 april 2015, 06:10
Voor zoooo een belangrijk thema ? dat moet toch zeker duizenden mensen mobiliseren tot actie ? Het gaat toch om iets belangrijks ? Neen ?

Zeker is het belangrijk. Maar wie zich hier met dergelijke groepen associeert krijgt meteen de stempel racist op het voorhoofd. En wees maar gerust dat die stempel te allen tijde tegen u zal gebruikt worden.

Bad Attila
8 april 2015, 07:31
Zeker is het belangrijk. Maar wie zich hier met dergelijke groepen associeert krijgt meteen de stempel racist op het voorhoofd. En wees maar gerust dat die stempel te allen tijde tegen u zal gebruikt worden.

Hoe stout, hé?

Thuleander
8 april 2015, 08:36
Hoe stout, hé?

Welnee.
Dankzij het getoeter van links is het begrip 'racist' zo uitgehold dat intussen reeds 9070 sympathisanten van pegida Vlaanderen niet meer wakker liggen van dat etiket.
En het worden er elke dag meer.

Thuleander
8 april 2015, 08:43
In Duitsland zitten ze met 160.000 openlijke pegida racisten.
Wordt het niet eens tijd dat die mensen opgesloten worden of tenminste geverbaliseerd?
Ofwel is racisme een misdrijf, ofwel niet.
Wees eens consequent zeg.

Thuleander
8 april 2015, 08:50
Het zal vermoedelijk een even groot mega-succes worden als de betoging van die andere onnozelaars van Movement X.
En deze keer hebben die losers het excuus niet dat hun betonging door burgemeester Bart verboden is.
Als er nu geen 2 tot 4.000 man is dan zijn het een bende potzeikers zonder enige relevantie.

Ben je wel zeker dat je hard genoeg tekeer gaat tegen mensen die jouw vrijheden verdedigen?
Volgens mij kan het nog een tikje harder en feller, panda.

Lukkas
8 april 2015, 08:57
Voor zoooo een belangrijk thema ? dat moet toch zeker duizenden mensen mobiliseren tot actie ? Het gaat toch om iets belangrijks ? Neen ?

U kent ondertussen toch ook wel de Vlaamse tamheid in dergelijke zaken. Bijna iedereen klaagt steen en been over de immigratie, maar men denkt dat een ander het wel zal oplossen. Als de gemiddelde Vlaming de verbetenheid moest hebben van een moslim, dan stond België in brand. Weet U wat bijvoorbeeld een gigantisch positief effect zou hebben op de opkomst van een Pegida manifestatie: wanneer moslims het bezit van honden zouden willen verbieden, zoals een moslim politieker onlangs voorstelde in Amsterdam of Rotterdam. Dat is de Vlaamse mentaliteit.

De Vlaming is bang voor zijn eigen schaduw. Niet in het minst veroorzaakt door de poco's, die de minste en dikwijls terechte kritiek op immigranten aanzien als racisme.

De schoofzak
8 april 2015, 09:39
...
Steun jij hen of minacht jij hen? Wordt deze 2de editie een succes of een flop?

Ik minacht ze niet, ik steun ze moreel, maar ik ga toch niet gaan.

Hun soep is me te gepeperd. Ik hou van stevig gekruide soep pertang, maar trop is teveel.

Ik doe het dus liever op mijn manier.
Hoe dan ? Mijn pen en mijn spreekkunst zijn niet zo verfijnd als deze van prof Vermeersch en voorzitter De Wever. Ze verwoorden mijn opinie voortreffelijk.

.

jogo
8 april 2015, 09:39
U kent ondertussen toch ook wel de Vlaamse tamheid in dergelijke zaken. Bijna iedereen klaagt steen en been over de immigratie, maar men denkt dat een ander het wel zal oplossen. Als de gemiddelde Vlaming de verbetenheid moest hebben van een moslim, dan stond België in brand. Weet U wat bijvoorbeeld een gigantisch positief effect zou hebben op de opkomst van een Pegida manifestatie: wanneer moslims het bezit van honden zouden willen verbieden, zoals een moslim politieker onlangs voorstelde in Amsterdam of Rotterdam. Dat is de Vlaamse mentaliteit.

De Vlaming is bang voor zijn eigen schaduw. Niet in het minst veroorzaakt door de poco's, die de minste en dikwijls terechte kritiek op immigranten aanzien als racisme.
Hou toch eens op met het ophemelen van de moslims t.o.v. de Vlamingen.

griezel
8 april 2015, 11:34
In Duitsland zitten ze met 160.000 openlijke pegida racisten.
Wordt het niet eens tijd dat die mensen opgesloten worden of tenminste geverbaliseerd?
Ofwel is racisme een misdrijf, ofwel niet.
Wees eens consequent zeg.

Ik dacht dat zij tegen islamisering waren ? Zijn islamieten een ras ? Ik denk van niet.
Trouwens, bepaalde wetenschappers beweren dat rassen niet bestaan. In dat geval bestaan ook de racisten niet.

Bad Attila
8 april 2015, 17:50
Welnee.
Dankzij het getoeter van links is het begrip 'racist' zo uitgehold dat intussen reeds 9070 sympathisanten van pegida Vlaanderen niet meer wakker liggen van dat etiket.
En het worden er elke dag meer.

Yes! We zijn met 9000!!!!

Nog een paar miljoen te gaan. :lol:

Jan van den Berghe
8 april 2015, 21:49
Ik minacht ze niet, ik steun ze moreel, maar ik ga toch niet gaan.

Hun soep is me te gepeperd. Ik hou van stevig gekruide soep pertang, maar trop is teveel.


Op welk vlak is "hun soep te gepeperd"? Kunt u dat even toelichten?

Midas
9 april 2015, 23:03
Betogen zal niks helpen ...

De europese elite heeft beslist dat de blanke west-europeaan een minderheid in eigen land zal worden. Om de rijken rijker te maken en de armen armer is het immers beter dat een bevolking niet al te solidair is, en dat ze onderling te verdeeld is zich te verdedigen tegen uitbuiting en onrecht.

In het beste geval wordt Europa iets als de USA, in het slechtste geval wordt het iets half-islamistisch, ofwel komt er een weer een idioot als Hitler aan de macht, en zal er weer veel bloed vloeien.

Maar betogen zal niks helpen ... de politiek correcte klasse is zowel dom, doof als blind ... enkel WOIII zal hun fouten al dan niet kunnen rechtzetten.

Pandareus
10 april 2015, 08:10
Betogen zal niks helpen ...

De europese elite heeft beslist dat de blanke west-europeaan een minderheid in eigen land zal worden. Om de rijken rijker te maken en de armen armer is het immers beter dat een bevolking niet al te solidair is, en dat ze onderling te verdeeld is zich te verdedigen tegen uitbuiting en onrecht.

In het beste geval wordt Europa iets als de USA, in het slechtste geval wordt het iets half-islamistisch, ofwel komt er een weer een idioot als Hitler aan de macht, en zal er weer veel bloed vloeien.

Maar betogen zal niks helpen ... de politiek correcte klasse is zowel dom, doof als blind ... enkel WOIII zal hun fouten al dan niet kunnen rechtzetten.

Waarom zo defaitistisch ? Het kan toch best zijn dat er in gent op de pegida betoging 50.000 man komt opdagen ? 8-)
Het is toch belangrijk ? :mrgreen:

Thuleander
10 april 2015, 09:10
Yes! We zijn met 9000!!!!

Al waren ze met tien, dat was nog teveel voor links. :-)

de vuile muilekoek
10 april 2015, 09:39
U kent ondertussen toch ook wel de Vlaamse tamheid in dergelijke zaken. Bijna iedereen klaagt steen en been over de immigratie, maar men denkt dat een ander het wel zal oplossen. Als de gemiddelde Vlaming de verbetenheid moest hebben van een moslim, dan stond België in brand. Weet U wat bijvoorbeeld een gigantisch positief effect zou hebben op de opkomst van een Pegida manifestatie: wanneer moslims het bezit van honden zouden willen verbieden, zoals een moslim politieker onlangs voorstelde in Amsterdam of Rotterdam. Dat is de Vlaamse mentaliteit.

De Vlaming is bang voor zijn eigen schaduw. Niet in het minst veroorzaakt door de poco's, die de minste en dikwijls terechte kritiek op immigranten aanzien als racisme.

Neen TE DOM & TE BRAAF , ge moet eens horen wat een commentaar ze uitspreken .... als ge een discussie uitlokt ... dwaze kloten zijn het,, rond lopen met een kinderwagen of een hondje ,niet eens beseffen ....wat de toekomst brengen zal...doordrongen van het goede leven...:roll: geen vuiltje aan de lucht ...

andev
10 april 2015, 19:05
Welnee.
Dankzij het getoeter van links is het begrip 'racist' zo uitgehold dat intussen reeds 9070 sympathisanten van pegida Vlaanderen niet meer wakker liggen van dat etiket.
En het worden er elke dag meer.
Inderdaad. Als we kijken wat voor achterlijke onnozelaars ganse dagen het woord racist uit hun bek laten rollen is er echt niets om beschaamd te zijn!

andev
10 april 2015, 19:16
Ik dacht dat zij tegen islamisering waren ? Zijn islamieten een ras ? Ik denk van niet.
Trouwens, bepaalde wetenschappers beweren dat rassen niet bestaan. In dat geval bestaan ook de racisten niet.
Altijd dat onnozel gegoochel met de betekenis van woorden... Alsof er daar iets mee verandert! Schrap het woord allochtoon...en er zijn geen allochtonen meer. Schrap het woord probleem en er zijn geen problemen meer, nietwaar!

andev
10 april 2015, 19:19
Waarom zo defaitistisch ? Het kan toch best zijn dat er in gent op de pegida betoging 50.000 man komt opdagen ? 8-)
Het is toch belangrijk ? :mrgreen:
Betogen helpt eigenlijk niets. Ook niet als beroepsagitator Jahjah zijn bek wil openzetten en betogen...
Neen, het zullen de toekomstige verkiezingen zijn die de politiekers aan de macht moeten brengen die die multiculmesthoop willen en zullen aanpakken.

Pandareus
10 april 2015, 21:42
Betogen helpt eigenlijk niets. Ook niet als beroepsagitator Jahjah zijn bek wil openzetten en betogen...
Neen, het zullen de toekomstige verkiezingen zijn die de politiekers aan de macht moeten brengen die die multiculmesthoop willen en zullen aanpakken.

Dus Pegida mag opgedoekt worden.
Maar achter Pegida zit het vlaams blok toch ?
En je refereert toch naar die bende als je spreekt over de politiekers die het probleem gaan aanpakken ?

griezel
10 april 2015, 23:21
Betogen zal niks helpen ...

De europese elite heeft beslist dat de blanke west-europeaan een minderheid in eigen land zal worden. Om de rijken rijker te maken en de armen armer is het immers beter dat een bevolking niet al te solidair is, en dat ze onderling te verdeeld is zich te verdedigen tegen uitbuiting en onrecht.

In het beste geval wordt Europa iets als de USA, in het slechtste geval wordt het iets half-islamistisch, ofwel komt er een weer een idioot als Hitler aan de macht, en zal er weer veel bloed vloeien.

Maar betogen zal niks helpen ... de politiek correcte klasse is zowel dom, doof als blind ... enkel WOIII zal hun fouten al dan niet kunnen rechtzetten.
Verdeel en heers was inderdaad de onderliggende gedachte toen het groot kapitaal de eerste contingenten Magrebijnen deed aanrukken.
Links was toen nog tégen immigratie. Maar wie weet d�*t nog vandaag ?

griezel
10 april 2015, 23:27
Dus Pegida mag opgedoekt worden.
Maar achter Pegida zit het vlaams blok toch ?
En je refereert toch naar die bende als je spreekt over de politiekers die het probleem gaan aanpakken ?

Pegida ? Vlaams Blok ? Zitten die Blokkers nu ook al achter de Duitse Pegida ? Is hun invloed zo groot in Europa ? Amai !

Pandareus
11 april 2015, 07:10
Pegida ? Vlaams Blok ? Zitten die Blokkers nu ook al achter de Duitse Pegida ? Is hun invloed zo groot in Europa ? Amai !

a message to the not so bright : dit topic gaat over pegida vlaanderen :roll:

Sukkelaar
11 april 2015, 16:55
Betogen helpt eigenlijk niets. Ook niet als beroepsagitator Jahjah zijn bek wil openzetten en betogen...
Neen, het zullen de toekomstige verkiezingen zijn die de politiekers aan de macht moeten brengen die die multiculmesthoop willen en zullen aanpakken.

Dus volgens jou moeten wij nog zo lang wachten! Waarom eigenlijk?

griezel
11 april 2015, 17:02
a message to the not so bright : dit topic gaat over pegida vlaanderen :roll:

Pegida is uitgevonden door Duitsers en dus nage-aapt door Vlaanderen. Ge moet daarvoor niet zo hoog van de toren blazen hoor...:lol:

Sukkelaar
11 april 2015, 17:02
Dus Pegida mag opgedoekt worden.
Maar achter Pegida zit het vlaams blok toch ?
En je refereert toch naar die bende als je spreekt over de politiekers die het probleem gaan aanpakken ?

Is het omdat Pegida in VL de steun krijgt van het Vlaams Belang dat BDW ze geen betogingsrecht heeft toegestaan? Van een democraat gesproken. Dan kan hij eens te rade gaan bij zijn SPa collega van Gent.

andev
12 april 2015, 15:52
Dus Pegida mag opgedoekt worden.
Maar achter Pegida zit het vlaams blok toch ?
En je refereert toch naar die bende als je spreekt over de politiekers die het probleem gaan aanpakken ?
Zielig hoe jij probeert de zaken in je kraam te doen passen!
De werkelijkheid is te zwaar om dragen zeker?

andev
12 april 2015, 15:58
Dus volgens jou moeten wij nog zo lang wachten! Waarom eigenlijk?
Het multicul+ gevolgen-probleem zal niet te veranderen zijn in een paar jaar, dat is duidelijk. We kunnen alleen maar hopen dat we het over één of meerdere decennia zullen kunnen veranderen! Spijtig, maar daar vrees ik toch voor! Een betoging meer of minder valt echt niet op in het geheel en een "burgeroorlog", daar moeten we ook niet naar verlangen! Er lopen al genoeg moordende onnozelaars rond in moslim- en andere landen!
En kijk hoe het daar aan verbeteren is...
Ons grootste probleem is dat er steeds maar meer en meer van die verrijkers hun eigen grenzen oversteken en onze maatschappijen komen verloederen!

griezel
12 april 2015, 17:01
Dus Pegida mag opgedoekt worden.
Maar achter Pegida zit het vlaams blok toch ?
En je refereert toch naar die bende als je spreekt over de politiekers die het probleem gaan aanpakken ?

Zolang er massa -immigratie is, en vooral zolang de islam oprukt in Europa, zullen er overal Pegida's en andere identitaire blokken succes boeken.
Zo eenvoudig is dat.

dalibor
12 april 2015, 17:49
Zolang er massa -immigratie is, en vooral zolang de islam oprukt in Europa, zullen er overal Pegida's en andere identitaire blokken succes boeken.
Zo eenvoudig is dat.

Boeken die succes in België dan? Heb ik iets gemist?

Lukkas
12 april 2015, 20:45
Allemaal veel te laat ......als ik in Gent loop zie ik wel dat bijna de ganse stad in hun handen is.....ik denk dat "WIJ" ons zullen "MOETEN" aanpassen want ze blijven maar in massa's instromen...Trouwens over gans Europa,ze zijn hier al met miljoenen......Wanneer ze het volledig overnemen is maar de vraag.....Het zal niet lang meer duren.....zeker voor onze kinderen!!!!Wij de laatste vlamingen zijn allen LAMZAKKEN en ZIJ snappen het wel !!

De linkse 'wereldverbeteraars' zouden een brief moeten schrijven aan hun (toekomstige) kleinkinderen, waaruit blijkt dat zij geijverd hebben voor de ondergang van onze Westerse samenleving. Dan kan men hen haten en vervloeken voor de barbaarse en onmenselijke wereld waarin zij zullen moeten leven. Pandareus en consoorten, neem alvast pen en papier.

Drukazz
12 april 2015, 21:16
Hoeveel volk verwachten jullie? En vanaf wanneer kunnen we het een succes noemen?

de vuile muilekoek
13 april 2015, 07:21
Hoeveel volk verwachten jullie? En vanaf wanneer kunnen we het een succes noemen?

Hebben ook recht op groeien ..

vlaams realist
13 april 2015, 08:16
Hoeveel volk verwachten jullie? En vanaf wanneer kunnen we het een succes noemen?

Je mag het een succes noemen vanaf het moment dat jouw kleindochter meeloopt .
Of een mislukking , vanaf jouw kleindochter een doek begint te dragen .

dalibor
13 april 2015, 10:51
Je mag het een succes noemen vanaf het moment dat jouw kleindochter meeloopt .
Of een mislukking , vanaf jouw kleindochter een doek begint te dragen .

En indien geen van beide gebeurt, en uw binair denken derhalve niet met de werkelijkheid blijkt overeen te stemmen?

Pandareus
13 april 2015, 17:10
Hoeveel volk verwachten jullie? En vanaf wanneer kunnen we het een succes noemen?

Om van een succes te kunnen spreken moet er toch minstens hetzelfde aantal betogers zijn als bij de anti betoging onlangs van die katholieke organisatie sint egidius. 2000 man dus.
Als Pegida met de actieve steun van een politieke partij zelfs dat niet bijeen krijgt blijft het een marginaal gegeven.

Pandareus
14 april 2015, 06:35
Er was 250 man aanwezig. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Losers...

Gaan we ze horen, diegenen die zegden dat de eerste betoging met 227 een succes was aangezien er een betogingsverbod was ? Nu was de betoging wel toegelaten, en de kliek was praktisch even klein.

PhDW heeft het niet meer, men is zijn recepten blijkbaar beu. De blokkers van Pegida betogen liever van achter hun PC of kijken liever naar Familie en Thuis.

Zelfs de tegenbetoging trok meer volk :lol::lol::lol:

Snerror
14 april 2015, 09:08
Zelfs al waren ze met 2500, zo'n betoging maakt geen fluit verschil.

dalibor
14 april 2015, 09:11
Het is hier maar stil. Ik hoop maar dat iedereen in die drukte achteraf goed thuis is geraakt.

Snerror
14 april 2015, 09:28
Hoe staat het eigenlijk met de Islamisering van Vlaanderen/België? Zijn daar ergens objectieve cijfers van?

Thuleander
14 april 2015, 09:43
En indien geen van beide gebeurt

Heb je een voorbeeld uit de geschiedenis waarbij moslims massaal immigreerden en zich vredig aanpasten aan de plaatselijke cultuur misschien?

Dan kunnen we eventueel met die optie rekening houden.

dalibor
14 april 2015, 09:47
Heb je een voorbeeld uit de geschiedenis waarbij moslims massaal immigreerden en zich vredig aanpasten aan de plaatselijke cultuur misschien?

Dan kunnen we eventueel met die optie rekening houden.

Ik heb geen kleindochter, maar mocht ik er één hebben zou ze geen hoofddoek dragen.

Thuleander
14 april 2015, 09:57
Ik heb geen kleindochter, maar mocht ik er één hebben zou ze geen hoofddoek dragen.

Dat zal er maar van afhangen wie er tegen dan hier de wetten stelt zeker?

Snerror
14 april 2015, 10:02
In 2030 zouden ze 9,3% van de bevolking uitmaken.

http://www.npdata.be/BuG/139-aantal-moslims/moslims.htm

Thuleander
14 april 2015, 10:14
In 2030 zouden ze 9,3% van de bevolking uitmaken.

http://www.npdata.be/BuG/139-aantal-moslims/moslims.htm

Deze bron spreekt van 10,2% tegen 2030.

http://www.express.be/joker/nl/brainflame/aantal-moslims-in-belgie-neemt-tegen-2030-met-80-toe/139595.htm

Snerror
14 april 2015, 10:34
In 2083 dan 25% ongeveer. :lol:

DeProf_eet
14 april 2015, 10:46
Zelfs de tegenbetoging trok meer volk :lol::lol::lol:Ik noem dat zelfs geen volk, het is gewoon krapuul, uitschot, wezens die dringend stuk voor stuk een duivelsuitdrijving nodig hebben. Euh.. dus zeg nu: waart gij erbij in die tegenbetoging of niet ?

dalibor
14 april 2015, 10:53
Ik noem dat zelfs geen volk, het is gewoon krapuul, uitschot, wezens die dringend stuk voor stuk een duivelsuitdrijving nodig hebben. Euh.. dus zeg nu: waart gij erbij in die tegenbetoging of niet ?

Jij was vast en zeker die kerel die reporter Boukhriss niet kan rieken of zien? :lol:

Zo'n doorzopen VB'er.

De schoofzak
14 april 2015, 10:56
Hoe staat het eigenlijk met de Islamisering van Vlaanderen/België? Zijn daar ergens objectieve cijfers van?

Wil je nog eens weten hoeveel Syrië-strijders (en ambulanciers) vanuit Vlaanderen vertrokken zijn ?

.

DeProf_eet
14 april 2015, 10:58
In 2030 zouden ze 9,3% van de bevolking uitmaken.

http://www.npdata.be/BuG/139-aantal-moslims/moslims.htmNee, een "toename"
Voor België voorspelt PEW groei moslims op 20 jaar tot 10.2% van bevolking.Is wel een groot verschil. Every home will have it's own peacefull muslimIk voorzie dat tegen dan er ook een wet komt die iedereen verplicht een illegaal of allochtoon in huis te nemen of alleszins onderdak te verlenen, met uitzondering van de socialisten, groenen en PVDA die levenslange trouw aan een van die partijen gezworen hebben, en per definitie liever de lasten van de multikul door een ander laten dragen

DeProf_eet
14 april 2015, 11:01
Jij was vast en zeker die kerel die reporter Boukhriss niet kan rieken of zien? :lol:
Zo'n doorzopen VB'er.Daar zal ik in elk geval niet van wakker liggen.

Sukkelaar
14 april 2015, 11:08
En indien geen van beide gebeurt, en uw binair denken derhalve niet met de werkelijkheid blijkt overeen te stemmen?

Beter opvoeden misschien? ;-)

Sukkelaar
14 april 2015, 11:11
Om van een succes te kunnen spreken moet er toch minstens hetzelfde aantal betogers zijn als bij de anti betoging onlangs van die katholieke organisatie sint egidius. 2000 man dus.
Als Pegida met de actieve steun van een politieke partij zelfs dat niet bijeen krijgt blijft het een marginaal gegeven.

Toe maar: waarom niet onmiddellijk 20.000 man of 200.000.
Het gaat om een avond tijdens een werkdag en voor sommigen een vakantiedag. En het gaat niet om stakers die er voor betaald worden.

Thuleander
14 april 2015, 11:12
In 2083 dan 25% ongeveer. :lol:

En het leger moet nu (6% moslims) reeds in de straten patrouilleren omdat de politie het niet meer aankan.

Dat wordt hier een leuke toekomst voor de witte (klein-)kindertjes.

Snerror
14 april 2015, 11:13
Nee, een "toename"
Is wel een groot verschil.

De update van npdata voorziet in een groei van 5,8% in 2010 tot 9,3% in 2030.

Blijft wel gigantisch natuurlijk, ik denk dat je zo'n demografische verschuiving niet vaak tegenkomt.

Sukkelaar
14 april 2015, 11:13
Er was 250 man aanwezig. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Losers...

Gaan we ze horen, diegenen die zegden dat de eerste betoging met 227 een succes was aangezien er een betogingsverbod was ? Nu was de betoging wel toegelaten, en de kliek was praktisch even klein.

PhDW heeft het niet meer, men is zijn recepten blijkbaar beu. De blokkers van Pegida betogen liever van achter hun PC of kijken liever naar Familie en Thuis.

Zelfs de tegenbetoging trok meer volk :lol::lol::lol:

Arme man : je moet geweldig gefrustreerd zijn om dergelijke nonsens te schrijven. Bijna zo erg als Knack die schreef over een honderdtal.

Sukkelaar
14 april 2015, 11:15
Jij was vast en zeker die kerel die reporter Boukhriss niet kan rieken of zien? :lol:

Zo'n doorzopen VB'er.

Jij hebt maar één klok gehoord. :-(

Snerror
14 april 2015, 11:16
Jij was vast en zeker die kerel die reporter Boukhriss niet kan rieken of zien? :lol:

Zo'n doorzopen VB'er.

Zo'n sukkels verkwanselen de geloofwaardigheid van een anti-Islam beweging. Niemand neemt racisten en Hitlerfanaten nog serieus.

Wel raar dat ze de beelden van 'makak' en 'zwetzak' niet tonen.

Snerror
14 april 2015, 11:17
Wil je nog eens weten hoeveel Syrië-strijders (en ambulanciers) vanuit Vlaanderen vertrokken zijn ?

.

Ik onderschat het gevaar en de aantallen van die haatbaarden niet.

Sukkelaar
14 april 2015, 11:18
Zo'n sukkels verkwanselen de geloofwaardigheid van een anti-Islam beweging. Niemand neemt racisten en Hitlerfanaten nog serieus.

Wel raar dat ze de beelden van 'makak' en 'zwetzak' niet tonen.

Raar? Voor dergelijk hoernalisten is dit nooit raar.

De schoofzak
14 april 2015, 11:22
Ik heb geen kleindochter, maar mocht ik er één hebben zou ze geen hoofddoek dragen.

In alle beleefdheid gezegd: dit is de grootste onzin die iemand mogelijks kan verkopen.
Maar er is een verontschuldiging die kan tellen: je hebt geen kleindochter.

Neem aan van de ervaren grootvader Schoof: je hebt ze te pakken zoals ze zich presenteren, en voor de rest hou je je smoel.

En dan mag de Schoof zich nog heel gelukkig prijzen. Kinderen (3), schoonkinderen (3), kleinkinderen (6): allemaal stukken voorbeeldiger dan den oude.

.

De schoofzak
14 april 2015, 11:25
Je mag het een succes noemen vanaf het moment dat jouw kleindochter meeloopt .
Of een mislukking , vanaf jouw kleindochter een doek begint te dragen .

Dat is een fijne humoristische maar zware mokerslag.

.

dalibor
14 april 2015, 11:55
In alle beleefdheid gezegd: dit is de grootste onzin die iemand mogelijks kan verkopen.
Maar er is een verontschuldiging die kan tellen: je hebt geen kleindochter.

Neem aan van de ervaren grootvader Schoof: je hebt ze te pakken zoals ze zich presenteren, en voor de rest hou je je smoel.

En dan mag de Schoof zich nog heel gelukkig prijzen. Kinderen (3), schoonkinderen (3), kleinkinderen (6): allemaal stukken voorbeeldiger dan den oude.

.

Hou uw neerbuigend toontje voor jezelf. Ok? Die "met alle respect" komt me trouwens niet oprecht over. Respect veinzen is nog erger dan geen respect betonen, Schoof.

Nog zo eentje die over zichzelf in de derde persoon spreekt. Napoleon in het diepst van zijn gedachten.

SDX
14 april 2015, 12:02
Hou uw neerbuigend toontje voor jezelf. Ok?

Nog zo eentje die over zichzelf in de derde persoon spreekt. Napoleon in het diepst van zijn gedachten.

Hij heeft nochtans gelijk.

Jouw kleindochter - als je er ooit 1 mocht hebben - zal niet leven zoals jij 't graag wil, maar zoals zij 't wil, volgens de waarden en normen die er dan heersen en volgens 't d�*n heersende regime, dat heb jij niet in de hand, mocht je al 't geluk hebben om oud genoeg te worden om haar te zien opgroeien.

dalibor
14 april 2015, 12:04
Hij heeft nochtans gelijk.

Jouw kleindochter - als je er ooit 1 mocht hebben - zal niet leven zoals jij 't graag wil, maar zoals zij 't wil, volgens de waarden en normen die er dan heersen en volgens 't d�*n heersende regime, dat heb jij niet in de hand, mocht je al 't geluk hebben om oud genoeg te worden om haar te zien opgroeien.

Dat is inderdaad het paniekverhaal van Pegida. Wilders, Vlaams Belang. Da's wat anders dan een zinnige kijk op de toekomst.

SDX
14 april 2015, 12:08
Dat is inderdaad het paniekverhaal van Pegida. Wilders, Vlaams Belang. Da's wat anders dan een zinnige kijk op de toekomst.

Jouw zinnige kijk op de toekomst is dat jouw eventuele kleindochter gaat leven zoals jij 't wil of deed, net zoals jij (nog steeds) leeft zoals jouw grootouders dat wilden of deden?


Ondertussen is er toch al 't 1 & ander veranderd.

Snerror
14 april 2015, 12:12
Het is niet zo van de pot gerukt dat Europa islamiseert hoor, ook al gebeurt het niet zo snel als sommigen laten uitschijnen.

SDX
14 april 2015, 12:15
En het leger moet nu (6% moslims) reeds in de straten patrouilleren omdat de politie het niet meer aankan.

Dat wordt hier een leuke toekomst voor de witte (klein-)kindertjes.

Als die armzalige 6 % al voor zoveel heibel zorgt en de gevangenissen vult in èlk west Europees land...de toekomst ziet er stralend uit.

👍

Zipper
14 april 2015, 12:24
Jij was vast en zeker die kerel die reporter Boukhriss niet kan rieken of zien? :lol:

Zo'n doorzopen VB'er.

Wat wou de VRT nu aantonen door het sturen van Boukhriss naar die manifestatie ??
Dat zij model staat voor heel de Belgische islam-bevolking ??????

dalibor
14 april 2015, 12:29
Jouw zinnige kijk op de toekomst is dat jouw eventuele kleindochter gaat leven zoals jij 't wil of deed, net zoals jij (nog steeds) leeft zoals jouw grootouders dat wilden of deden?


Ondertussen is er toch al 't 1 & ander veranderd.

Feit blijft dat dit soort doemverhalen bitter weinig volk vermag op de been brengen. Je kunt dan wel roepen dat ze allen blind zijn voor het aankomend onheil. Ik denk dat onze waardenkader een challenge aankan. Moslims zullen ook in meerdere richtingen gaan: naast de strakke lijn krijg je er die simpelweg zullen seculariseren, en nog andere die zoals ook andere gelovigen dat soms doen een versie van de islam zullen aanhangen die strookt met de waarden van de vrije samenleving. We hebben daarover op dit forum al felle meningsverschillen gehad. Geen probleem daarover trouwens.

Snerror
14 april 2015, 12:33
Feit blijft dat dit soort doemverhalen bitter weinig volk vermag op de been brengen. Je kunt dan wel roepen dat ze allen blind zijn voor het aankomend onheil. Ik denk dat onze waardenkader een challenge aankan. Moslims zullen ook in meerdere richtingen gaan: naast de strakke lijn krijg je er die simpelweg zullen seculariseren, en nog andere die zoals ook andere gelovigen dat soms doen een versie van de islam zullen aanhangen die strookt met de waarden van de vrije samenleving. We hebben daarover op dit forum al felle meningsverschillen gehad. Geen probleem daarover trouwens.

Het is speculeren, maar die kant gaat het nu toch niet uit. Syriëstrijders, hoofddoekjes, fundamentalisme, haatpredikers, terrorisme etc

Allemaal véél meer dan vroeger.

SDX
14 april 2015, 12:38
Feit blijft dat dit soort doemverhalen bitter weinig volk vermag op de been brengen. Je kunt dan wel roepen dat ze allen blind zijn voor het aankomend onheil. Ik denk dat onze waardenkader een challenge aankan. Moslims zullen ook in meerdere richtingen gaan: naast de strakke lijn krijg je er die simpelweg zullen seculariseren, en nog andere die zoals ook andere gelovigen dat soms doen een versie van de islam zullen aanhangen die strookt met de waarden van de vrije samenleving. We hebben daarover op dit forum al felle meningsverschillen gehad. Geen probleem daarover trouwens.

Dat jouw eventuele kleindochter niet gaat leven zoals jij nu leeft of zoals jij 't graag zou willen is geen doemverhaal.

Ik had 't niet eens over moslims in mijn antwoord, maar niemand - ook jij niet - kan weten hoe 't zal zijn binnen enkele generaties.

Er kunnen enkel maar wat mogelijkheden opgesomd worden, rekening houdend met 't verleden.

Snerror
14 april 2015, 13:14
Op de vooravond van mei 1914, werd ook één en ander de naam 'doemverhaal' gegeven.

Op de vooravond van de cuba-crisis ook.

Snerror
14 april 2015, 13:16
Vervelend voor Boukhriss, maar dit is wat blanke vrouwen in Brussel elke dag meemaken, of erger.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2286431/2015/04/14/Danira-Boukhriss-Ik-dacht-niet-dat-zoiets-anno-2015-nog-bestond.dhtml

SDX
14 april 2015, 13:17
Op de vooravond van mei 1914, werd ook één en ander de naam 'doemverhaal' gegeven.

Dat verleden (o.a.) bedoelde ik.

dalibor
14 april 2015, 13:23
Op de vooravond van mei 1914, werd ook één en ander de naam 'doemverhaal' gegeven.

Maar daartegenover staan hopen doemverhalen die nooit zijn uitgekomen. Mijn moeder heeft in de jaren '70 nog jehova's aan de deur gehad die het einde der tijden hadden uitgerekend. Dat is intussen 40 jaar geleden.

Snerror
14 april 2015, 13:24
Één voor één worden de mensen die kritiek leveren uitgeschakeld. Geen doemverhaal, maar realiteit.

http://www.gva.be/cnt/dmf20150414_01629289/gewapende-man-wacht-dewinter-op-aan-woning

Sukkelaar
14 april 2015, 13:34
Één voor één worden de mensen die kritiek leveren uitgeschakeld. Geen doemverhaal, maar realiteit.

http://www.gva.be/cnt/dmf20150414_01629289/gewapende-man-wacht-dewinter-op-aan-woning

Maar blijkbaar wordt IS ook langzaam uitgeschakeld door een internationale coalitie waartoe ons land ook behoort. Daarom : nog niet doemdenken maar hopen op een tweede verlichting.

Snerror
14 april 2015, 13:38
Maar blijkbaar wordt IS ook langzaam uitgeschakeld door een internationale coalitie waartoe ons land ook behoort. Daarom : nog niet doemdenken maar hopen op een tweede verlichting.

Niet doemdenken, OK. Maar op een tweede verlichting hopen lijkt me wat naïef, het tegenovergestelde is aan het gebeuren.

Pericles
14 april 2015, 13:43
Maar daartegenover staan hopen doemverhalen die nooit zijn uitgekomen. Mijn moeder heeft in de jaren '70 nog jehova's aan de deur gehad die het einde der tijden hadden uitgerekend. Dat is intussen 40 jaar geleden.

Ik zie van jaar op jaar meer problemen met de islam. Jij dan niet ?
En hoe meer we pamperen hoe erger dat het wordt.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

dalibor
14 april 2015, 13:56
Ik zie van jaar op jaar meer problemen met de islam. Jij dan niet ?
En hoe meer we pamperen hoe erger dat het wordt.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Ik zie een periode waarin er heel veel beweegt. In negatieve zin, met de zaken die je aangeeft. Maar tegelijkertijd in positieve zin, met iets van een discussie tussen moslims in het westen waarin een groep ook de andere richting uitgaat.

Over dit onderwerp op deze wijze discussiëren vind ik wel zinvol.

Zipper
14 april 2015, 14:01
Ik zie een periode waarin er heel veel beweegt. In negatieve zin, met de zaken die je aangeeft. Maar tegelijkertijd in positieve zin, met iets van een discussie tussen moslims in het westen waarin een groep ook de andere richting uitgaat.

Over dit onderwerp op deze wijze discussiëren vind ik wel zinvol.

Na VIJFTIG JAAR islamitische migratie, zou daar normaliter niet meer over gediscussieerd moeten worden.

Pericles
14 april 2015, 14:10
Ik zie een periode waarin er heel veel beweegt. In negatieve zin, met de zaken die je aangeeft. Maar tegelijkertijd in positieve zin, met iets van een discussie tussen moslims in het westen waarin een groep ook de andere richting uitgaat.

Over dit onderwerp op deze wijze discussiëren vind ik wel zinvol.

Dat er een aantal individuële moslims zijn waarmee te praten valt , wil ik niet betwisten maar dat de zaak in zijn globaliteit , ondanks oeverloos gepamper , stelselmatig verslechtert is gewoon een feit.
Stop met dat gepamper, het is hier zo en niet anders en diegenen die daar niet mee kunnen leven moeten maar verterekken. Er zijn genoeg landen waar ze hun "moslim zijn" met minder hinder kunnen beleven dan hier, als dat hun prioriteit is.

Eyjafjallajökull
14 april 2015, 14:12
Ik zie een periode waarin er heel veel beweegt. In negatieve zin, met de zaken die je aangeeft. Maar tegelijkertijd in positieve zin, met iets van een discussie tussen moslims in het westen waarin een groep ook de andere richting uitgaat.

Over dit onderwerp op deze wijze discussiëren vind ik wel zinvol.

Help mij eens. Waar precies vindt die discussie tussen moslims plaats ?

Ik zie vooral veel verontwaardiging naar onze westerse normen en waarden toe en eerder een tendens naar radicalisering en REradicalisering dan naar deradicalisering.

dalibor
14 april 2015, 14:27
Help mij eens. Waar precies vindt die discussie tussen moslims plaats ?

Ik zie vooral veel verontwaardiging naar onze westerse normen en waarden toe en eerder een tendens naar radicalisering en REradicalisering dan naar deradicalisering.

Louter als voorbeeld: zoek eens op wat mensen als Brahim Laytouss en Khalid Benhaddou vertellen. Zijn onlangs in het Vlaams parlement geweest in de commissie radicalisering. Je moet die stemmen wel willen horen.

Drukazz
14 april 2015, 14:29
Help mij eens. Waar precies vindt die discussie tussen moslims plaats ?

Ik zie vooral veel verontwaardiging naar onze westerse normen en waarden toe en eerder een tendens naar radicalisering en REradicalisering dan naar deradicalisering.

Hoe kan je nu willen dat aanhangers van een radicale religie deradicaliseren

Eyjafjallajökull
14 april 2015, 14:54
Louter als voorbeeld: zoek eens op wat mensen als Brahim Laytouss en Khalid Benhaddou vertellen. Zijn onlangs in het Vlaams parlement geweest in de commissie radicalisering. Je moet die stemmen wel willen horen.

Mooi dat zij voorstaan dat de islam aan een update toe is (alvast dat verkondigden zij toch vlak na Charlie Hebdo).

Maar waar slagen zij er in in discussie te treden met moslims die die ganse idee van deradicalisering als een industrie wegzetten (Jahjah, Al De'emeh, Chanouf, Jafoufi...) ?

Na Charlie Hebdo leek er even iets van een besef te ontstaan binnen de islam dat er intern iets diende te veranderen, maar inmiddels is dat al weer verschoven naar 'de schuld van het westen'.

Misschien nog eens tijd voor een aanslag, het is tenslotte ook al weer drie maanden geleden...

Pandareus
14 april 2015, 16:36
Het is hier maar stil. Ik hoop maar dat iedereen in die drukte achteraf goed thuis is geraakt.

Heeft het vlaams blok voldoende bussen kunnen charteren om die mensen menigte te kunnen aanvoeren ? Of hebben ze bij NMBS extra treinen kunnen laten inleggen ?

Pandareus
14 april 2015, 16:37
Ik noem dat zelfs geen volk, het is gewoon krapuul, uitschot, wezens die dringend stuk voor stuk een duivelsuitdrijving nodig hebben. Euh.. dus zeg nu: waart gij erbij in die tegenbetoging of niet ?

Nee hoor, dat zou wel het laatste zijn van mijn gedacht.

Pandareus
14 april 2015, 16:39
Nee, een "toename"
Is wel een groot verschil. Ik voorzie dat tegen dan er ook een wet komt die iedereen verplicht een illegaal of allochtoon in huis te nemen of alleszins onderdak te verlenen, met uitzondering van de socialisten, groenen en PVDA die levenslange trouw aan een van die partijen gezworen hebben, en per definitie liever de lasten van de multikul door een ander laten dragen

Let maar op dat je je niet pijn doet, met al dat nadenken.

SDX
14 april 2015, 16:40
Heeft het vlaams blok voldoende bussen kunnen charteren om die mensen menigte te kunnen aanvoeren ? Of hebben ze bij NMBS extra treinen kunnen laten inleggen ?

Geen nood, de "hart boven hard"-ers v.d. tegenbetoging hebben hen, naar goede linxe gewoonte, naar huis geknuppeld.

Pandareus
14 april 2015, 16:41
Toe maar: waarom niet onmiddellijk 20.000 man of 200.000.
Het gaat om een avond tijdens een werkdag en voor sommigen een vakantiedag. En het gaat niet om stakers die er voor betaald worden.

Neen, maar wel om professionele agitators van Voorpost en door het blok gestuurde militanten.
Als dit het beste is wat het blok nog kan mobiliseren, dan ziet de toekomst er schitterend uit.

Pandareus
14 april 2015, 16:48
Hoe kan je nu willen dat aanhangers van een radicale religie deradicaliseren

En dat uit de mond van een would-be jood die goddelijke redenen inroept voor het bestaan van israël en hun claim op de west bank... :lol::lol::lol:

Pandareus
14 april 2015, 16:51
Geen nood, de "hart boven hard"-ers v.d. tegenbetoging hebben hen, naar goede linxe gewoonte, naar huis geknuppeld.

Oei... wat erg... En kun je dat misschien ook nog staven, of moet ik het met jouw hersenspinsels doen ?

SDX
14 april 2015, 16:55
Oei... wat erg... En kun je dat misschien ook nog staven, of moet ik het met jouw hersenspinsels doen ?

Goh Panda.

Met je gevoel voor humor is 't nog erger gesteld dan gevreesd.

andev
14 april 2015, 17:04
Allemaal veel te laat ......als ik in Gent loop zie ik wel dat bijna de ganse stad in hun handen is.....ik denk dat "WIJ" ons zullen "MOETEN" aanpassen want ze blijven maar in massa's instromen...Trouwens over gans Europa,ze zijn hier al met miljoenen......Wanneer ze het volledig overnemen is maar de vraag.....Het zal niet lang meer duren.....zeker voor onze kinderen!!!!Wij de laatste vlamingen zijn allen LAMZAKKEN en ZIJ snappen het wel !!
Neen, wij zijn geen lamzakken. De fout moet bij de regeringen gezocht worden, bij bepaalde politiekers. Ieder land beschikt over de nodige middelen, gerecht, politie, wetten, leger enz om de bende invallers tegen te houden en/of weer buiten te kieperen indien ze zich al geïnstalleerd hebben! Als individu brengen we slechts ons eigen in gevaar indien we op eigen houtje gaan handelen! We kunnen toch niet zoals bepaalde van die ingevoerde apen mosks binnenstormen met een bomgordel aan of zo!
Feit is dat we naar het einde van onze bestaande maatschappijen evolueren en het ziet er naar uit dat onze regeringen liever zelfmoord plegen dan in te grijpen. En de invallers hoeven niet blij te zijn, ze zijn niet geslaagd in hun opzet. Ze zijn er enkel in geslaagd (of bijna) een groter stuk van de planeet weer naar de donkere middeleeuwen te schoppen, en ze zullen maar eventjes kunnen profiteren van wat ze denken bereikt te hebben.
Dus sorry. Ons lot is bezegeld.
We staan voor een nieuwe stap in de geschiedenis.

andev
14 april 2015, 17:15
Er was 250 man aanwezig. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Losers...

Gaan we ze horen, diegenen die zegden dat de eerste betoging met 227 een succes was aangezien er een betogingsverbod was ? Nu was de betoging wel toegelaten, en de kliek was praktisch even klein.

PhDW heeft het niet meer, men is zijn recepten blijkbaar beu. De blokkers van Pegida betogen liever van achter hun PC of kijken liever naar Familie en Thuis.

Zelfs de tegenbetoging trok meer volk :lol::lol::lol:
Een betoging meer of minder met veel of weinig volk, wat maakt dat uit?
Belangrijker is wat de meeste mensen denken van de huidige toestand, en buiten diegenen die van de toestand profiteren zullen er niet veel voorstanders zijn, dat is zeker!
Waar jij je alvast vrolijk over maakt is me een vraagteken. Dat is net als blij zijn dat de Titanic blijft zinken.
Zoals de toestand evolueert zullen er alleen verliezers zijn. Diegenen die denken dat hun broodje gebakken is en hun wil zal geschieden zullen daar maar kortstondig van kunnen profiteren want de centen zullen rap op zijn.

vlaams realist
14 april 2015, 17:17
Neen, maar wel om professionele agitators van Voorpost en door het blok gestuurde militanten.
Als dit het beste is wat het blok nog kan mobiliseren, dan ziet de toekomst er schitterend uit.

Denkt u echt dat voorpost "professionele agitators " in dienst heeft ?
Kan u dat bewijzen ?
Gaat u af op uw eigen ervaringen ?
En geeft u daarmee toe dat "links" mensen betaald om rel te schoppen ?

Zipper
14 april 2015, 17:25
Neen, maar wel om professionele agitators van Voorpost en door het blok gestuurde militanten.
Als dit het beste is wat het blok nog kan mobiliseren, dan ziet de toekomst er schitterend uit.

ja, gij vindt het waarschijnlijk niet erg dat uw kleinkinderen (en verdere nakomelingen) zich misschien naar islamitische normen zullen kunnen plooien.

Xenophon
14 april 2015, 17:29
Dat men Pegida eens gewoon verbied, tenslotte heeft er toch ene "makak" geroepen.

daiwa
16 april 2015, 01:34
Dat men Pegida eens gewoon verbied, tenslotte heeft er toch ene "makak" geroepen.

Dat beweert de journaliste van de rode staatszender toch.

Liegt VRT-reporter over vermeend racisme tijdens Pegidabetoging in Gent? (video)
http://www.clint.be/actua/liegt-vrt-reporter-over-vermeend-racisme-tijdens-pegidabetoging-gent-video?utm_campaign=1003675280&utm_content=106905810475&utm_medium=email&utm_source=Emailvision

SDX
16 april 2015, 01:37
Dat men Pegida eens gewoon verbied, tenslotte heeft er toch ene "makak" geroepen.

...en zwetzak, maar niemand heeft 't gezien of gehoord.

Verbieden die handel.

AsGardSGO
20 april 2015, 16:25
IK stond ECHT op het punt te gaan die maandag in Gent maar op een simpele vraag naar hun heb ik geen millimeter antwoord gehad.
Ik snap hun ook niet.. ze roepen op om geen internetheld te zijn en te tonen dat je kloten hebt maar ze zijn zelf als de pest om hun imago te besmeuren in een soort van bizar getwiste vorm van politiek correcte sfeer terwijl ze zelfs ondanks dat zoiezo door de media en politiek als racistisch verkocht worden ("de anti-islam beweging" steevast op VRT en VTM)...

Pandareus
20 april 2015, 18:21
IK stond ECHT op het punt te gaan die maandag in Gent maar op een simpele vraag naar hun heb ik geen millimeter antwoord gehad.
Ik snap hun ook niet.. ze roepen op om geen internetheld te zijn en te tonen dat je kloten hebt maar ze zijn zelf als de pest om hun imago te besmeuren in een soort van bizar getwiste vorm van politiek correcte sfeer terwijl ze zelfs ondanks dat zoiezo door de media en politiek als racistisch verkocht worden ("de anti-islam beweging" steevast op VRT en VTM)...

Je bent een echte held... :lol::lol::lol:

"ik stond op het punt van te gaan..." :rofl::rofl::rofl: