PDA

View Full Version : Vraag aan n-va'ers


C uit W
4 maart 2003, 11:33
Ik heb een vraag aan de mede-n-va'ers op dit forum.
Zijn jullie voor of tegen het afzetten van Saddam in Iraq?
De partij is tegen, maar ikzelf ben voor.
Ik geef toe, de amerikanen doen het niet echt voor nobele doeleinden, maar wie weet zal het misschien beteren, en na 10 jaar dictatuur kunnen we een machtswissel een kans geven.
Als echte volksnationalist wil ik een onafhankelijk koerdistan zien, en daardoor ben ik erg ontgoocheld in de turken met hun dictatoriale politiek.
Als tegenstander van Belgie zal ik echt niet klagen moest de haute finance van dit apenland een hevig opdonder krijgen via totalfinaelf.
Ik vind ook dat we niet kunnen blijven eisen van de amerikanen dat ze patrouilleren en iraq contoleren, zonder zelf er enig voordeel te mogen uithalen, ze hebben lang genoeg geluistert naar de VN, en de resultaten spreken voor zich. Moest de VN 10 jaar geleden wat slimmer geweest zijn zaten we nu niet in deze situatie, dus de VN moet nu maar eens ( een beetje) luisteren naar amerika.

C uit W
4 maart 2003, 11:53
Shit, de poll lukt niet echt, niet stemmen liefst :?

ydde
4 maart 2003, 18:10
Joenge toch, misschien zitten er buiten c uit w, geen ander N-VA'ers op dit forum! :lol: :lol: :lol:

alpina
4 maart 2003, 18:23
Ik zal hoogst waarschijnlijk op de NVA stemmen maar ik ben daarom nog geen NVA lid, ik weet niet hoe de nva daar over denkt.

Ikzelf ben wel voor het afzetten van Saddam maar als dit niet op een vreedzame manier kan gebeuren zonder dat men daar een leger van 150000 man op moet afsturen, denk ik dat men toch serieuze vragen moet gaan stellen over het doel van de VS!

C uit W
5 maart 2003, 10:50
Hoe wil je saddam er dan wel afkrijgen?

alpina
5 maart 2003, 12:40
Hoe wil je saddam er dan wel afkrijgen?

Door het versterken van de oppositie en door het bewust maken van de bevolking, nu weet ik ook wel dat dat gemakkelijk gezegd is, maar een oolog maakt meer kappot dan dat het goed doet. In alle geval moeten de wapencontroles in Irak doorgaan en verscherpt en uitgebreid worden.

pibo®
6 maart 2003, 20:01
18 mei maakt Vlaanderen blij , weg met den belziek :P

Tantist
7 maart 2003, 23:17
Jongens toch... Iedereen lijkt wel bezeten van die oorlog in Irak.

Ik ben tegen die oorlog. Bush jr wilt een agressieoorlog beginnen die voornamelijk om olie draait en invloed, stevig beïnvloed door de wapenlobby, olielobby en -laat ons niet naïef zijn- AIPAC.

Ja, Saddam Hoessein is een dictator, maar we moeten ons afvragen of de kuur voor die kwaal niet erger is dan die kwaal zelf. Daarenboven is in het verleden al gebleken dat de USA best wel zaken durft doen met dictators, dus deze hele kwestie is ronduit hypocriet.

Ik wil hier geen discussie beginnen, maar dat zijn grofweg de redenen die bij mij leven...

Duym
26 maart 2003, 11:40
Shit, de poll lukt niet echt, niet stemmen liefst :?

Een regimewissel??? Een nieuw dieet??

Ha, het gaat hier over politiek. Waar een regimewissel, hier in ons land of bij de NVA?

Supe®Staaf
26 maart 2003, 13:38
Jongens toch... Iedereen lijkt wel bezeten van die oorlog in Irak.

Ik ben tegen die oorlog. Bush jr wilt een agressieoorlog beginnen die voornamelijk om olie draait en invloed, stevig beïnvloed door de wapenlobby, olielobby en -laat ons niet naïef zijn- AIPAC.

Ja, Saddam Hoessein is een dictator, maar we moeten ons afvragen of de kuur voor die kwaal niet erger is dan die kwaal zelf. Daarenboven is in het verleden al gebleken dat de USA best wel zaken durft doen met dictators, dus deze hele kwestie is ronduit hypocriet.

Ik wil hier geen discussie beginnen, maar dat zijn grofweg de redenen die bij mij leven...
Voila Tantist: kort en goed.
Ik zag nooit één Irakees om een machtswissel hengelen, laat staan dat hij Bush verzocht om de woestijnkiezels een maatje kleiner te komen bombarderen.
De vorige Golfoorlog was een bevrijdingsoperatie van Koeweit. Deze is een aggressieve illegale inmenging in binnenlandse Iraakse aangelegenheden, om de redens die jij aanhaalt!
:evil: :evil: :evil:

Tantist
26 maart 2003, 20:37
Allez Superstaaf®, ben ik nu opeens niet meer die egoïst?

Supe®Staaf
26 maart 2003, 21:33
Allez Superstaaf®, ben ik nu opeens niet meer die egoïst?
Verweet ik u al voor egoïst?
Ok, dan.
Ook een egoïst kan al eens gelijk hebben. :lol:

Thomas Hx
27 maart 2003, 16:22
Allez Superstaaf®, ben ik nu opeens niet meer die egoïst?
Verweet ik u al voor egoïst?
Ok, dan.
Ook een egoïst kan al eens gelijk hebben. :lol:

Superstaaf,

iedere Vlaams Nationalist vind Superstaaf een egoïst, maar ik vind het heel goed/een vooruitgang voor de maatschappij dat hij een Vlaams natonalist ook een gelijk kan geven....

Op de goede weg superstaf :wink:

Knuppel
27 maart 2003, 18:39
Een klein misverstandje denk ik maar wel leuk. :wink:

Supe®Staaf
27 maart 2003, 18:55
Een klein misverstandje denk ik maar wel leuk. :wink:
Waarde Knuppel,

Help me uit de onwetendheid, want ik kan er plots geen touw meer aan vastknopen. :?

C uit W
27 maart 2003, 19:39
Een klein misverstandje denk ik maar wel leuk. :wink:
Waarde Knuppel,

Help me uit de onwetendheid, want ik kan er plots geen touw meer aan vastknopen. :? Wordt Vlaams nationalist en alles wordt duidelijk :wink: