PDA

View Full Version : Van Nespen verlaat Pegida


AVV.VVK
4 juni 2015, 21:03
Het nieuws is nog niet "officieel", maar ik lees volgend bericht op hun Facebookpagina :


Beste vrienden en sympathisanten,

Vanwege onverzoenlijke meningsverschillen in het bestuur van Pegida Vlaanderen,
heb ik besloten om met onmiddellijke ingang ontslag te nemen als woordvoerder.
Ik ben bij deze ook niet langer verantwoordelijk voor de organisatie en het verdere verloop van de beweging.


De afgelopen 3 maanden waren geweldig en ik was fier op elke vrijheidsstrijder die Pegida en mijzelf in de afgelopen tijd gesteund heeft.

Echter, gezien de idealen van Pegida door het bestuur Vlaams-nationalistisch werden bekeken en door mijzelf eerder op Europees vlak,
leiden ertoe dat ik in eer en geweten mijn taak niet meer kan en wil voortzetten.

Ik wens het bestuur van Pegida Vlaanderen alle succes toe met de verdere acties en wens mijn opvolger eveneens welgemeend het allerbeste toe.

Rudy Van Nespen



Tot nu toe was Pegida toch een beetje een flop die te weinig op de voorgrond trad.
Vlaanderen en Europa hebben nood aan een sterkere anti-Islamitische beweging!

Guinevere
5 juni 2015, 10:45
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)

circe
5 juni 2015, 10:48
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)

Als gij me die modderpoel eens kan tonen waar de zon in ondergaat, zal ik me bekeren! Afgesproken?

circe
5 juni 2015, 10:53
Het nieuws is nog niet "officieel", maar ik lees volgend bericht op hun Facebookpagina :


Beste vrienden en sympathisanten,

Vanwege onverzoenlijke meningsverschillen in het bestuur van Pegida Vlaanderen,
heb ik besloten om met onmiddellijke ingang ontslag te nemen als woordvoerder.
Ik ben bij deze ook niet langer verantwoordelijk voor de organisatie en het verdere verloop van de beweging.


De afgelopen 3 maanden waren geweldig en ik was fier op elke vrijheidsstrijder die Pegida en mijzelf in de afgelopen tijd gesteund heeft.

Echter, gezien de idealen van Pegida door het bestuur Vlaams-nationalistisch werden bekeken en door mijzelf eerder op Europees vlak,
leiden ertoe dat ik in eer en geweten mijn taak niet meer kan en wil voortzetten.

Ik wens het bestuur van Pegida Vlaanderen alle succes toe met de verdere acties en wens mijn opvolger eveneens welgemeend het allerbeste toe.

Rudy Van Nespen



Tot nu toe was Pegida toch een beetje een flop die te weinig op de voorgrond trad.
Vlaanderen en Europa hebben nood aan een sterkere anti-Islamitische beweging!

Hij heeft gelijk. Ongeacht of de Vlaams nationalisten van het VB nu anti-islam zijn of niet, het is volledig fout alle anti-islambewegingen in te palmen.
Zo hebben ze ook de grote SIOE betoging "vervuild" en natuurlijk door het feit dat VB expliciet aanwezig wou zijn (met Vlaamse leeuwen en al) werd die EUROPESE betoging verboden. Kwestie van geen sale flamins op straat te dulden in Bruxelles. Maar ondertussen was de boodschap van SIOE dus ook weer in de kiem gesmoord.

Ook in Duitsland focuste men weer op extreem rechts in de Pegida beweging.
Uiteraard ook hier politiek correct opgezet spel, maar men heeft toch weer die Pegida beweging in een negatief daglicht gezet.

Ik vind het vreselijk. Binnen twintig jaar, als de islamisering volledig op het spoor zit, zal er zeker geen pegida meer kunnen opstaan.

Binnenkort draai ik mijn kar en ga ik moslims overal positief discrimineren. Ik ga er zelfs op stemmen. Ik wil nog net meemaken dat ze de kathedraal als moskee gaan inrichten.

Dan zal ik tenminste content mijn hoofd neerleggen en blij zijn dat ik het verval niet meer hoef te ondergaan.

Ik ben fatalistisch hierover.

Wapper
5 juni 2015, 14:47
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)

http://2.bp.blogspot.com/-xFruiw4LdZA/U5uCC-3PENI/AAAAAAAAuY8/fSAHuFLBwXs/s1600/koranus-no-burn1.jpg

Klojo eerste klas
5 juni 2015, 15:40
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)
Qua logica kan dat tellen, maar 'k twijfel of 't de logica van de tekstschrijver is of de logica van de tekstplakster..... :lol:

cookie monster
6 juni 2015, 00:30
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?
Wat wil je hiermee bereiken ??

Knuppel
7 juni 2015, 23:10
Zou je je niet beter gewoon neerleggen bij de Koran?

“En dit is een Gezegend Boek dat Wij hebben geopenbaard, datgene bevestigende wat daarvóór is, en dat u de moeder der steden moge waarschuwen en hen daaromheen.” (soera Al An'am 93)

Zeg: "O, mensen van het Boek, gij haat ons slechts, omdat wij in God geloven en in hetgeen ons is neergezonden en in hetgeen voordien was neergezonden of doordat de meesten van u ongehoorzaam zijn." (soera Al-Maida 59)

Jouw Koran kan mij, net als de bijbel, aan mijn reet roesten.
Steek hem in je gat je koran, gooi hem op het stort, of breng hem naar het containerpark. Daar weten ze raad met klein gevaarlijk afval.

Knuppel
7 juni 2015, 23:18
Wat Van Nespen betreft. Wie van Belgisch-nationalistische BUBbel naar Vlaams-nationalistische Belanger evolueert, en daartussenin ook nergens zijn draai kon krijgen, kan moeilijk ernstig worden genomen.

Knuppel
7 juni 2015, 23:24
http://2.bp.blogspot.com/-xFruiw4LdZA/U5uCC-3PENI/AAAAAAAAuY8/fSAHuFLBwXs/s1600/koranus-no-burn1.jpg

Om het bloed op te kuisen dat rijkelijk vloeit er in �*lle landen waar het boek van Guinevere gehanteerd wordt is er meer nodig dan schijtpapier.

Pandareus
8 juni 2015, 07:56
http://2.bp.blogspot.com/-xFruiw4LdZA/U5uCC-3PENI/AAAAAAAAuY8/fSAHuFLBwXs/s1600/koranus-no-burn1.jpg

:lol: dat is nog eens origineel ! :-D

Pandareus
8 juni 2015, 08:07
exit hans dubois
exit wim van rooy
exit rudy van nespen

't gaat goed met Pegida vlaanderen...

Binnenkort zullen Rob Klop en Bert Deckers toch echt uit de schaduw moeten komen, het spelleke van vlaams blokkers op de achtergrond die de touwtjes in handen houden een poesjenel die woordvoerder mag spelen lukt blijkbaar niet.

Knuppel
8 juni 2015, 08:22
't gaat goed met Pegida vlaanderen...

En iets anders om de islamisering een halt toe te roepen is er niet in Belgique.

Je hebt dus alle reden om te juichen....

dalibor
8 juni 2015, 09:27
En iets anders om de islamisering een halt toe te roepen is er niet in Belgique.

Je hebt dus alle reden om te juichen....

Go for it, Knuppel. Het voorzitterschap is vacant. Uw kans om in de voetsporen van Bachmann, wat zeg ik, Karel Martel, te treden!

Knuppel
8 juni 2015, 12:37
Het is zinloos om je aan te bevelen je goede raad zélf ter harte te nemen, zeker?

Kallikles
8 juni 2015, 13:14
exit hans dubois
exit wim van rooy
exit rudy van nespen

't gaat goed met Pegida vlaanderen...

Binnenkort zullen Rob Klop en Bert Deckers toch echt uit de schaduw moeten komen, het spelleke van vlaams blokkers op de achtergrond die de touwtjes in handen houden een poesjenel die woordvoerder mag spelen lukt blijkbaar niet.

Gelukkig ben je al lang uit de schaduw gekropen, hé... :-D

dalibor
8 juni 2015, 14:10
Het is zinloos om je aan te bevelen je goede raad zélf ter harte te nemen, zeker?

Ik ben geen pegidaan. Jij wel.

Knuppel
8 juni 2015, 14:53
Ik ben geen pegidaan. Jij wel.

Zelfs als dat zo zou zijn, dan nog heb jij daar niets mee te maken.

LiberaalNL
8 juni 2015, 15:50
Is Van Nespen bij welke organisatie dan ook niet vroegtijdig vertrokken :lol:?

Pandareus
8 juni 2015, 19:09
Is Van Nespen bij welke organisatie dan ook niet vroegtijdig vertrokken :lol:?

Blokkers... allemaal saucissenvolk. Ondanks de steun en sturing van het blok geraakten die losers niet verder dan 250 man, en daarvoor hadden ze dan nog hun knokploeg van Voorpost nodig. Plus 3 patsy's die moesten doorgaan voor 'neutrale' woordvoerders. Jammer genoeg voor hen dachten die mensen dat ze blijkbaar echt iets te zeggen gingen hebben... :lol:
Blijkbaar is de burger toch minder achterlijk dan dat ze bij het blok hadden ingeschat. Zelfs een feestje van de duivenmelkers van Horebeke trekt meer volk dan Pegida vlaanderen.
Arme Philip DW, het zit hem echt niet mee...

Thuleander
8 juni 2015, 20:14
Ondanks de steun en sturing van het blok geraakten die losers niet verder dan 250 man, en daarvoor hadden ze dan nog hun knokploeg van Voorpost nodig.

Misschien zijn de mensen dat 'vreedzaam' verzet wel beu en hebben ze door dat dat toch geen flikker uithaalt.

dalibor
9 juni 2015, 07:39
Misschien zijn de mensen dat 'vreedzaam' verzet wel beu en hebben ze door dat dat toch geen flikker uithaalt.

Ja ja. En enkele maanden terug nog volop berichten dat de trein vertrokken was, en dat een grote beweging in gang was gezet.

Pandareus
9 juni 2015, 08:33
Ja ja. En enkele maanden terug nog volop berichten dat de trein vertrokken was, en dat een grote beweging in gang was gezet.

Op hun eerste betoging (niet toegelaten) hadden ze dezelfde 250 man. Het clubje is blijkbaar niet groter geworden.
Ik bekijk het positief : de wervende kracht van het vlaams blok is volkomen verleden tijd.

Thuleander
9 juni 2015, 09:40
en dat een grote beweging in gang was gezet.

Dat Pegida in Duitsland een grote beweging was en nog steeds is kun je niet ontkennen.

Thuleander
9 juni 2015, 09:41
Op hun eerste betoging (niet toegelaten) hadden ze dezelfde 250 man. Het clubje is blijkbaar niet groter geworden.
Ik bekijk het positief : de wervende kracht van het vlaams blok is volkomen verleden tijd.

De wervende kracht van de radicale islam is dan weer groter dan ooit.

Ach ja.
Positief blijven.

Kallikles
9 juni 2015, 09:56
Op hun eerste betoging (niet toegelaten) hadden ze dezelfde 250 man. Het clubje is blijkbaar niet groter geworden.
Ik bekijk het positief : de wervende kracht van het vlaams blok is volkomen verleden tijd.

Maar hun gedachtengoed is ondertussen wel verspreid over de hele mainstream, dankzij closet racists en fruitcakes zoals yourself.

Ga nog wat juichen n.a.v. de moord op de Jemenitische bevolking, die jij "negers" noemt en als Untermenschen beschouwt... Je idool Hitler is fier op je.

Lukkas
9 juni 2015, 11:51
De wervende kracht van de radicale islam is dan weer groter dan ooit.

Ach ja.
Positief blijven.

Zo is het, maar daar maken onze extreemlinkse rakkers zich blijkbaar geen zorgen over.

AVV.VVK
9 juni 2015, 13:44
Jouw Koran kan mij, net als de bijbel, aan mijn reet roesten.
Steek hem in je gat je koran, gooi hem op het stort, of breng hem naar het containerpark. Daar weten ze raad met klein gevaarlijk afval.

Ik ben ook tegen de Koran.

Maar scheldt er alsjeblief niet mee. Dat werkt enkel tegen jezelf.
Geef ons liever je reden waarom je tegen de Koran bent!

Pandareus
9 juni 2015, 13:54
Maar hun gedachtengoed is ondertussen wel verspreid over de hele mainstream, dankzij closet racists en fruitcakes zoals yourself.

Ga nog wat juichen n.a.v. de moord op de Jemenitische bevolking, die jij "negers" noemt en als Untermenschen beschouwt... Je idool Hitler is fier op je.

Dat zijn geen woorden van mij. Je kunt die beter hardmaken...

AVV.VVK
9 juni 2015, 13:57
Dat zijn geen woorden van mij. Je kunt die beter hardmaken...

Wat is er mis met het woord "neger"?

Ik gebruik liever dat toch dan "andersgekleurde medemens", en dat zonder ik ze als untermensch beschouw.

In ieder geval : blijf ontopic aub.

Kallikles
9 juni 2015, 14:12
Wat is er mis met het woord "neger"?

Ik gebruik liever dat toch dan "andersgekleurde medemens", en dat zonder ik ze als untermensch beschouw.

In ieder geval : blijf ontopic aub.

Oproepen om "negers" met "clusterbommen" uit te roeien, betekent wel een racistisch en fascistisch gedachtengoed waarbij je bepaalde mensen als Untermenschen wegzet. En in een draad over een fascistische en racitische organisatie is het wel degelijk on topic om het over fascisme en racisme te hebben.

Dit doet Pandareus dan ook in een andere draad, en op mijn diagnose dat het hier om het allerwalgelijkste vorm van racisme en fascisme gaat, is hij nooit ingegaan. Dat ging ook moeilijk want zijn woorden zijn ondubbelzinnig:



Alsof er hier op het forum zitten die er mee inzitten dat negers clusterbommen op hun raap krijgen. Alles is goed om de US de zwarte piet te geven. Terreurgroepen in Yemen zijn een broeinest die een gevaar zijn voor gans Afrika en de rest van de wereld. Men moet die terroristen niet met witte handschoenen aanpakken.

Dat denk ik ook. SA heeft een formidabel wapenarsenaal. Ik vraag me af waarom ze de echt grote middelen nog niet hebben ingezet.
Zoals ik altijd al gezegd heb...


Mijn verdict van toen blijft nog altijd geldig:

Durf dus nooit meer te ontkennen dat je een walgelijke racist en fascist bent, panda!

AVV.VVK
9 juni 2015, 14:18
Oproepen om "negers" met "clusterbommen" uit te roeien, betekent wel een racistisch en fascistisch gedachtengoed waarbij je bepaalde mensen als Untermenschen wegzet. En in een draad over een fascistische en racitische organisatie is het wel degelijk on topic om het over fascisme en racisme te hebben.

Dit doet Pandareus dan ook in een andere draad, en op mijn diagnose dat het hier om het allerwalgelijkste vorm van racisme en fascisme gaat, is hij nooit ingegaan. Dat ging ook moeilijk want zijn woorden zijn ondubbelzinnig:



Mijn verdict van toen blijft nog altijd geldig:

Waarom noemt u Pegida facistisch en racistisch?

Kallikles
9 juni 2015, 14:19
Waarom noemt u Pegida facistisch en racistisch?

:lol:

Kallikles
9 juni 2015, 14:20
Mooie illustratie trouwens van wat ik zei in een andere draad:


Het is wel opvallend hoe extreem-rechts nooit durft uit te komen voor het feit dat ze extreem-rechts zijn. La Rochefoucauld zei: l'hypocrisie est l'hommage du vice �* la vertu. De hypocrisie is het eerbetoon van de ondeugd aan de deugd. M.a.w.: extreem-rechtse rakkertjes beseffen zelf dat hun waarden inherent slecht en ondeugdelijk zijn. Het is inherent slecht van de ander te discrimineren en niet als mens te beschouwen. Je maakt er je eigen menselijkheid mee kapot. Daarom trachten zij dit voor zichzelf en de ander te verbergen met allerlei verbale acrobatiek. Zij gaan zelfs zover om de eigen rechtsheid te projecten op links en zichzelf dan als de echte linksen voor te stellen.

Deleuze heeft links en rechts heel mooi gedefinieerd. Hij zei dat een links perspectief erin bestond eerst de mensheid te beschouwen, dan zijn of haar continent, dan zijn of haar land, dan zijn of haar regio, dan zijn of haar familie en gezin en op het einde pas zichzelf. Bij een rechts perspectief is dat omgekeerd. Door hun hypocrisie bevestigen de rechtse rakkertjes dat het eerste perspectief superieur is.

Quod erat demonstrandum!

Zipper
9 juni 2015, 14:23
Waarom noemt u Pegida facistisch en racistisch?

waarschijnlijk vindt hij de algehele islamisering van Europa een goede zaak.

Sywen
9 juni 2015, 14:25
waarschijnlijk vindt hij de algehele islamisering van Europa een goede zaak.

en hier een schoolvoorbeeld van het typisch zwart-wit denken van rechts.

Kallikles
9 juni 2015, 14:34
en hier een schoolvoorbeeld van het typisch zwart-wit denken van rechts.

Klopt. Elke vorm van kritisch denken wordt door hen gezien als een collaboratie met "het buitenland". Vandaag worden daar vooral moslims onder gezien, vroeger waren de Joden het geliefde doelwit, maar zwarten en Roma doen het ook nog altijd goed op de markt van de extreem-rechtse haat. De zogenaamde "tolerantie" is een dun laagje vernis waarachter de haat zeer snel weer de kop opsteekt.

AVV.VVK
9 juni 2015, 14:39
:lol:

misschien leg je het beter uit, met zo'n emoticon ben ik niet veel ;)

AVV.VVK
9 juni 2015, 14:43
Klopt. Elke vorm van kritisch denken wordt door hen gezien als een collaboratie met "het buitenland". Vandaag worden daar vooral moslims onder gezien, vroeger waren de Joden het geliefde doelwit, maar zwarten en Roma doen het ook nog altijd goed op de markt van de extreem-rechtse haat. De zogenaamde "tolerantie" is een dun laagje vernis waarachter de haat zeer snel weer de kop opsteekt.


Kritisch denken???

Heeft u ooit al eens de letterlijke woorden van Allah gelezen?
Ik durf te wedden van niet, want u weet duidelijk helemaal niet waarover u spreekt als u het over de Islam* heeft.





*Islam, dat zijn dus geen mensen die zichzelf 'moslim' noemen, maar de ideologie zelf.

Mahalingam
9 juni 2015, 15:44
Ik heb een nieuwe wetmatigheid ontdekt: (of misschien is die al langer geleden door iemand bedacht):
Hoe meer een persoon pro-multikultureel is, des te minder weet hij van die andere kulturen. En voelt ook geen noodzaak om die te kennen.

In Nederland bedoelt men meestal als men het heeft over multicultureel gewoon bi-cultureel: Moslim en EU-cultuur.


Wij als mono-culturalisten moeten blij zijn met de verrijking van onze cultuur met andere culturen.
En wie hebbende grootste noodzaak aan cultuur-verrijking? Onze inboorlingen-arbeiders.
Dus laten we die tussen veel anders-culturelen wonen. Voor hun eigen bestwil en verheffing van de arbeidende klasse.

Pandareus
9 juni 2015, 15:50
Oproepen om "negers" met "clusterbommen" uit te roeien, betekent wel een racistisch en fascistisch gedachtengoed waarbij je bepaalde mensen als Untermenschen wegzet. En in een draad over een fascistische en racitische organisatie is het wel degelijk on topic om het over fascisme en racisme te hebben.

Dit doet Pandareus dan ook in een andere draad, en op mijn diagnose dat het hier om het allerwalgelijkste vorm van racisme en fascisme gaat, is hij nooit ingegaan. Dat ging ook moeilijk want zijn woorden zijn ondubbelzinnig:



Mijn verdict van toen blijft nog altijd geldig:

Als je citaten geeft van iemand, wil er dan de link bijzetten zodat controle kan gebeuren. En herlees je eigen schrijfsel : het citaat met de "negers" komt van Gipsy en niet van mij...

Graag rechtzetting.

Pandareus
9 juni 2015, 15:59
Zelf even opgezocht, Kallikles zal het te druk hebben.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=7645149&postcount=4

Graag rechtzetting.

Sukkelaar
9 juni 2015, 16:16
Misschien zijn de mensen dat 'vreedzaam' verzet wel beu en hebben ze door dat dat toch geen flikker uithaalt.

Dat zal zeker mee gespeeld hebben alsook het verbod door De Wever, de verrader-arrivist.

Sukkelaar
9 juni 2015, 16:17
Op hun eerste betoging (niet toegelaten) hadden ze dezelfde 250 man. Het clubje is blijkbaar niet groter geworden.
Ik bekijk het positief : de wervende kracht van het vlaams blok is volkomen verleden tijd.

Je zou beter de verliezende kracht van NVA bekijken : na twee peilingen.

Pandareus
9 juni 2015, 16:22
Je zou beter de verliezende kracht van NVA bekijken : na twee peilingen.

Onzinnig antwoord, het gaat hier over betogingen waar ze geen volk naar toe krijgen.

Sukkelaar
9 juni 2015, 16:26
Onzinnig antwoord, het gaat hier over betogingen waar ze geen volk naar toe krijgen.

En is het daarom een onzinnig antwoord? Jawatte.

Pandareus
9 juni 2015, 16:31
En is het daarom een onzinnig antwoord? Jawatte.

Resultaten van peilingen betreffende n-va hebben geen bal te maken met het onderwerp, het is dus onzinnig.

circe
9 juni 2015, 16:31
Oproepen om "negers" met "clusterbommen" uit te roeien, betekent wel een racistisch en fascistisch gedachtengoed waarbij je bepaalde mensen als Untermenschen wegzet. En in een draad over een fascistische en racitische organisatie is het wel degelijk on topic om het over fascisme en racisme te hebben.

sinds wanneer zijn negers dhimmies?

AVV.VVK
9 juni 2015, 18:37
Als je citaten geeft van iemand, wil er dan de link bijzetten zodat controle kan gebeuren. En herlees je eigen schrijfsel : het citaat met de "negers" komt van Gipsy en niet van mij...

Graag rechtzetting.

vecht dit liever uit met privéberichten, niet hier!

Troubadour
9 juni 2015, 19:29
waarschijnlijk vindt hij de algehele islamisering van Europa een goede zaak.

Kallikles is een conservatieve moslim, van het genre 'islamitisch marxisme'. Uiteraard vindt hij islamisering een goede zaak.

en hier een schoolvoorbeeld van het typisch zwart-wit denken van rechts.

Eerder van uw naïviteit.

Sukkelaar
10 juni 2015, 05:06
Resultaten van peilingen betreffende n-va hebben geen bal te maken met het onderwerp, het is dus onzinnig.

Zeg jij. Ik heb er een andere mening over.

Kallikles
10 juni 2015, 10:31
Kritisch denken???

Heeft u ooit al eens de letterlijke woorden van Allah gelezen?
Ik durf te wedden van niet, want u weet duidelijk helemaal niet waarover u spreekt als u het over de Islam* heeft.

*Islam, dat zijn dus geen mensen die zichzelf 'moslim' noemen, maar de ideologie zelf.

Kijk, je bewijst precies mijn punt: telkens wanneer je kritiek krijgt, of ergens faalt, begin je over moslims. Dat was precies wat de nazi's deden met de Joden: telkens er iets fout ging, was het de schuld van de Joden.

Zipper
10 juni 2015, 10:55
Kijk, je bewijst precies mijn punt: telkens wanneer je kritiek krijgt, of ergens faalt, begin je over moslims. Dat was precies wat de nazi's deden met de Joden: telkens er iets fout ging, was het de schuld van de Joden.

AVV.VVK
10 juni 2015, 11:13
Kijk, je bewijst precies mijn punt: telkens wanneer je kritiek krijgt, of ergens faalt, begin je over moslims. Dat was precies wat de nazi's deden met de Joden: telkens er iets fout ging, was het de schuld van de Joden.

Maar man toch, volgens mij heb jij het hier zo druk op dit forum dat je mijn bericht schuindoor hebt gelezen.
Herlees mijn bericht nog eens en zie dat ik uitdrukkelijk heb gezegd dat ik het NIET de mensen zijn die zich moslim noemen, maar WEL de Islam zelf.

En blijkbaar heb ik ook ergens gefaald terwijl ik hier nog maar 4 berichten of zo heb gezet...

tsjonge tsjonge tsjonge..

circe
10 juni 2015, 11:33
Maar man toch, volgens mij heb jij het hier zo druk op dit forum dat je mijn bericht schuindoor hebt gelezen.
Herlees mijn bericht nog eens en zie dat ik uitdrukkelijk heb gezegd dat ik het NIET de mensen zijn die zich moslim noemen, maar WEL de Islam zelf.

En blijkbaar heb ik ook ergens gefaald terwijl ik hier nog maar 4 berichten of zo heb gezet...

tsjonge tsjonge tsjonge..

dat onderscheid is voor politiek correcten niet duidelijk. Daarom dat kritiek op de islamitische ideologie en cultuur volgens hen ook ineens racistisch is.

Kallikles
10 juni 2015, 12:10
vecht dit liever uit met privéberichten, niet hier!

Ik krijg liever geen privéberichten van dit sujet, hoor. En er is geen nood aan debat: hij geeft toe dat Gipsy die uitspraken heeft gedaan, en hij ontkent niet dat hij heeft gereageerd met "Dat denk ik ook". "Dat denk ik ook" betekent in het Nederlands dat je het eens bent met wat gezegd is, in dat geval dat je het eens bent met die jubelende uitspraak over "negers" die "clusterbommen op hun raap krijgen".

Kallikles
10 juni 2015, 12:14
Maar man toch, volgens mij heb jij het hier zo druk op dit forum dat je mijn bericht schuindoor hebt gelezen.
Herlees mijn bericht nog eens en zie dat ik uitdrukkelijk heb gezegd dat ik het NIET de mensen zijn die zich moslim noemen, maar WEL de Islam zelf.


Doet niet ter zake, hé. Je krijgt kritiek en begint dan direct over "islam". De discussie ging niet over islam, maar over extreem-rechts in Vlaanderen. Heel toepasselijk begin je dan onmiddellijk over islam, zoals de Nazi's meteen "Joods-maçonniek complot" riepen bij elke kritiek. Het ging dan ook zogezegd om het "Joodse denken" als ideologie...

Pandareus
10 juni 2015, 12:25
Ik krijg liever geen privéberichten van dit sujet, hoor. En er is geen nood aan debat: hij geeft toe dat Gipsy die uitspraken heeft gedaan, en hij ontkent niet dat hij heeft gereageerd met "Dat denk ik ook". "Dat denk ik ook" betekent in het Nederlands dat je het eens bent met wat gezegd is, in dat geval dat je het eens bent met die jubelende uitspraak over "negers" die "clusterbommen op hun raap krijgen".

Tenzij je plots tijdelijk onnozel was geworden toen wist je toen zeer goed dat ik antwoord gaf op de militaire aanpak door SA van de Houthi opstandelingen in Jemen, daar ging het over. Met name het gebruik van cluster bommen, die SA heeft en geen verdrag ondertekende om die niet te gebruiken. Ik heb de link gegeven, iedereen kan dat nalezen. De uitspraak over 'negers' is van Gipsy en dus voor zijn rekening. Ofwel blijft het tijdelijk fenomeen in jouw hoofd zich voordoen, ofwel doe je moedwillig alsof je het niet begrijpt. Ik denk dat Nierika gelijk heeft over jou : je bent een poseur.

AVV.VVK
10 juni 2015, 13:22
Doet niet ter zake, hé. Je krijgt kritiek en begint dan direct over "islam". De discussie ging niet over islam, maar over extreem-rechts in Vlaanderen. Heel toepasselijk begin je dan onmiddellijk over islam, zoals de Nazi's meteen "Joods-maçonniek complot" riepen bij elke kritiek. Het ging dan ook zogezegd om het "Joodse denken" als ideologie...

Eeeeuuuhmm...

Het gaat hier over Pegida, volgens mij heeft dat wel met de Islam te maken?

AVV.VVK
10 juni 2015, 13:27
Doet niet ter zake, hé. Je krijgt kritiek en begint dan direct over "islam". De discussie ging niet over islam, maar over extreem-rechts in Vlaanderen. Heel toepasselijk begin je dan onmiddellijk over islam, zoals de Nazi's meteen "Joods-maçonniek complot" riepen bij elke kritiek. Het ging dan ook zogezegd om het "Joodse denken" als ideologie...

En dan nog, als je gelijk had, neemt dat het niet weg dat je een grove fout maakte zoals Circe het heeft verwoord.

En nog even over je Hitlervergelijking : Hitler gaf de Joden de schuld van zowat alles at fout liep met een onbekende reden.
Wij geven de Islam niet de fout van alles wat in het Westen fout loopt, maar zien de Islam zélf als één van de fouten in het Westen, en dat terwijl we er wél redenen voor hebben, namelijk de Koran.

Nietzsche
10 juni 2015, 13:52
Tenzij je plots tijdelijk onnozel was geworden toen wist je toen zeer goed dat ik antwoord gaf op de militaire aanpak door SA van de Houthi opstandelingen in Jemen, daar ging het over. Met name het gebruik van cluster bommen, die SA heeft en geen verdrag ondertekende om die niet te gebruiken. Ik heb de link gegeven, iedereen kan dat nalezen. De uitspraak over 'negers' is van Gipsy en dus voor zijn rekening. Ofwel blijft het tijdelijk fenomeen in jouw hoofd zich voordoen, ofwel doe je moedwillig alsof je het niet begrijpt. Ik denk dat Nierika gelijk heeft over jou : je bent een poseur.

Laat hem toch. Die man heeft niets te doen, behalve constant mensen de sticker racist geven.

Kallikles
10 juni 2015, 15:19
Laat hem toch. Die man heeft niets te doen, behalve constant mensen de sticker racist geven.

Mais vous avez tout �* fait raison, Monsieur le raciste... :-D

Troubadour
10 juni 2015, 15:45
Vertel ons nog eens waarom besnijdenissen zo tof zijn en waarom niet-Westerse homo's geen gelijke rechten nodig hebben, Kallikles.

Kallikles
10 juni 2015, 15:48
Ben je nog altijd zo beschaamd over je natuurlijke haarkleur, Indo? :D

Troubadour
10 juni 2015, 16:09
Al bekomen van de imperialistische mensenrechten, consultantje?

Nietzsche
12 juni 2015, 09:04
Aww, twee mensjes die elkaar irl kennen gaan bitchen op een forum..

Besef momentje: kallikles is een volwasse vent van 30+...

Jay-P.
12 juni 2015, 11:08
Aww, twee mensjes die elkaar irl kennen gaan bitchen op een forum..
Besef momentje: kallikles is een volwasse vent van 30+...Valt ge op zulke venten?

Kallikles
16 juni 2015, 14:15
Aww, twee mensjes die elkaar irl kennen gaan bitchen op een forum..

Besef momentje: kallikles is een volwasse vent van 30+...

Ik ken Geert Wilders niet persoonlijk, neen.

averechts
16 juni 2015, 14:31
Subliem

Nietzsche
16 juni 2015, 18:22
Ik ken Geert Wilders niet persoonlijk, neen.

Troubadour wel.

Kallikles
17 juni 2015, 14:53
Troubadour wel.

Troubadour = Geert Wilders = Indo.

Aan sommigen moet je ook alles uitleggen... :-)

Kallikles
17 juni 2015, 14:59
Mais vous avez tout �* fait raison, Monsieur le raciste... :-D

En ik veronderstel dat hier ook niemand de referentie zal gesnopen hebben... Hoogbegaafd zijn in een wereld van debielen, wat een hilarische ervaring! 8-)

https://www.youtube.com/watch?v=btDazmTDCU4

Nietzsche
17 juni 2015, 16:40
Troubadour = Geert Wilders = Indo.

Aan sommigen moet je ook alles uitleggen... :-)

Geert Wilders is geen Indo. Steek dus nogmaals (heb het al eerder tegen je gezegd), je gevatheid ergens waar de zon niet schijnt.

Nietzsche
17 juni 2015, 16:44
En ik veronderstel dat hier ook niemand de referentie zal gesnopen hebben... Hoogbegaafd zijn in een wereld van debielen, wat een hilarische ervaring! 8-)

https://www.youtube.com/watch?v=btDazmTDCU4

Jij bent onmogelijk hoogbegaafd.

Troubadour
17 juni 2015, 18:00
Kom, hoogbegaafde. Vertel ons nog eens over je heilig boekske.

Kallikles
22 juni 2015, 10:41
Geert Wilders is geen Indo. Steek dus nogmaals (heb het al eerder tegen je gezegd), je gevatheid ergens waar de zon niet schijnt.

Je onbeschoftheid is recht evenredig met de leegte van je hersenpan en met de leugenachtigheid van al je woorden:
http://vorige.nrc.nl/international/article2350022.ece/Geert_Wilders_Indonesian_roots_define_his_politics ,_says_anthropologist

Verder ga ik aan jou niet meer energie verspillen.

Nietzsche
22 juni 2015, 16:50
Je onbeschoftheid is recht evenredig met de leegte van je hersenpan en met de leugenachtigheid van al je woorden:
http://vorige.nrc.nl/international/article2350022.ece/Geert_Wilders_Indonesian_roots_define_his_politics ,_says_anthropologist

Verder ga ik aan jou niet meer energie verspillen.

Oprotten dan.