PDA

View Full Version : Waarom jihadisten bidden voor en na de verkrachting


De schoofzak
14 augustus 2015, 06:23
We gaan nog wat meemaken, als er jihadisten verscholen zitten tussen de vluchtelingen, of met de teruggekeerde jihadisten "van bij ons".

(ik heb het ganse artikel in de nyt nog niet gelezen; eerst ontbijten ...)

titel: Waarom jihadisten bidden voor en na de verkrachting
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150813_01817112



Door verkrachting te beschouwen als een gelovige daad die zogezegd wordt ondersteund door de Koran, probeert Islamitische Staat (IS) seksslavernij goed te praten. The New York Times beschrijft hun ‘theologie der verkrachting’ en sprak met slachtoffers.

Toen een IS-strijder uit Irak op het punt stond om een 12-jarig meisje te verkrachten, nam de jihadist uitgebreid de tijd om uit te leggen dat hetgene wat hij met haar ging doen geen misdaad is. Omdat het meisje een andere godsdienst had dan de Islam, zou de Koran hem niet enkel het recht geven om haar te verkrachten, maar moedigden de geschriften hem zelfs aan.

Even later bond hij haar vast en stopte hij een prop in haar mond. Hij knielde naast het bed en mompelde een gebed alvorens het meisje te verkrachten.

‘Hij zei me dat het oké was om een ongelovige te misbruiken. Hij zei dat het hem dichter bij God zou brengen. Daarna begon hij weer te bidden’, getuigt het meisje, die in een nabijgelegen vluchtelingenkamp woont.

‘Ze is geen klein meisje’

In verschillende Iraakse steden vertellen ontvoerde vrouwen hetzelfde verhaal De meeste vrouwen en meisjes in de streek werden eerst in afzonderlijke bussen naar verschillende zalen gebracht. Daar werden ze verkocht als seksslaven. ‘Wat mij alarmeerde, is dat de jihadstrijders na een tijdje begonnen te doen alsof de verkrachtingen en de seksslavernij niet bestonden. Alsof ze plots beseften dat de Koran natuurlijk helemaal niet akkoord gaat met verkrachting en wisten dat ze de grens hadden overschreden’, zegt een Syriëkenner.

Uit 21 interviews met ontsnapte slachtoffers blijkt dat IS ook een achterpoortje heeft gevonden voor seks met slavinnen die nog niet in de puberteit zijn. In december 2014 werden pamfletten onderschept die de boodschap uitdragen ‘dat het toegelaten is om geslachtsgemeenschap te hebben met vrouwelijke slaven vanaf het ogenblik dat ze er fysiek klaar voor zijn’.

Toen een 34-jarige slavin aan haar ‘eigenaar’ en IS-strijder vroeg waarom hij een 12-jarig meisje, dat hevig bloedde en een infectie had opgelopen toch bleef verkrachten, antwoordde hij kordaat: ‘Ze is geen klein meisje. Ze is een slavin. En ze weet precies hoe ze seks moet hebben. En seks met haar is wat God van mij wil.’

Het hele verhaal kunt u lezen op de website van de New York Times .
Externe links

website van de New York Times

Hypochonder
14 augustus 2015, 06:38
We gaan nog wat meemaken, als er jihadisten verscholen zitten tussen de vluchtelingen


Als? Er zitten gewoonweg IS aanhangers tussen die vluchtelingen, zo simpel is dat. Er zitten ook IS aanhangers tussen de moslims die hier al jaren/generaties wonen, dat is ook een feit.

De enige straf voor dergelijk handelen en voor dergelijke denkwijze is de dood, op een andere manier kan men dit niet bestraffen en uitroeien.

vlijmscherp
14 augustus 2015, 06:54
maw, ze weten maar al te goed dat het fout is maar proberen het goed te praten door te verwijzen naar hun godsdienst.

Walgelijk en ziekelijk. Maar blijkbaar onder veel mannen niet zo ongewoon, gisteren stond in de krant dat 1/3e van de mannen zou verkrachten als hij weet dat het niet uitkomt.

Dit gaat natuurlijk nog enkele stappen verder, een kind verkrachten terwijl dat ziek is, dat is toch een bewijs van complete waanzin.

Bobke
14 augustus 2015, 08:14
maw, ze weten maar al te goed dat het fout is maar proberen het goed te praten door te verwijzen naar hun godsdienst.

Walgelijk en ziekelijk.
Blijkbaar leent hun boekje zich daar uitstekend toe.
Toch blijven moslims geloven dat de koran letterlijk moet genomen worden.

Bad Attila
14 augustus 2015, 08:18
maw, ze weten maar al te goed dat het fout is maar proberen het goed te praten door te verwijzen naar hun godsdienst.

Walgelijk en ziekelijk. Maar blijkbaar onder veel mannen niet zo ongewoon, gisteren stond in de krant dat 1/3e van de mannen zou verkrachten als hij weet dat het niet uitkomt.

Dit gaat natuurlijk nog enkele stappen verder, een kind verkrachten terwijl dat ziek is, dat is toch een bewijs van complete waanzin.

Waanzin en complete brainwashing om misdaden tegen de menselijkheid, want daar gaat het om, voor zichzelf als 'normaal' te gaan beschouwen.
Het meest beangstigend in dat heel verhaal, is dat het nog lukt ook...

Guinevere
14 augustus 2015, 09:42
Ik begrijp de verbazing van de meeste mensen hier niet.
Een oorlog is altijd "vuil", daar bestaat geen twijfel over. Het gaat om het bloedvergieten van je medemens.

Daarnaast bestaan er in de islam weldegelijk wetten voor een oorlog. En ja, gevangen genomen krijgsgevangenen, voor wie er geen losprijs betaald kan worden en die men niet weer zich bij de "vijandige" partij kan laten voegen, mogen als slaven gebruikt worden.
(En men mag seks hebben met 'wat de rechterhand bezit' ... enfin, God weet het beter)

Bij een oorlog moet je je inderdaad zien te redden. En het beste is natuurlijk dat er geen oorlog komt.

Laat ons ook niet vergeten dat zelfs VN soldaten oorlogsmisdaden plegen.

vlijmscherp
14 augustus 2015, 09:47
Ik begrijp de verbazing van de meeste mensen hier niet.
Een oorlog is altijd "vuil", daar bestaat geen twijfel over. Het gaat om het bloedvergieten van je medemens.

Daarnaast bestaan er in de islam weldegelijk wetten voor een oorlog. En ja, gevangen genomen krijgsgevangenen, voor wie er geen losprijs betaald kan worden en die men niet weer zich bij de "vijandige" partij kan laten voegen, mogen als slaven gebruikt worden.
(En men mag seks hebben met 'wat de rechterhand bezit' ... enfin, God weet het beter)

Bij een oorlog moet je je inderdaad zien te redden. En het beste is natuurlijk dat er geen oorlog komt.

Laat ons ook niet vergeten dat zelfs VN soldaten oorlogsmisdaden plegen.

ok, in het begin twijfelde ik nog, maar nu is het zeker, je bent een troll.

bon, ik veronderstel dat er hier zullen zijn die in jouw onzin zullen lopen, maar hiermee ga je enkel diegenen die al tegen de Islam waren, meekrijgen hoor.

Guinevere
14 augustus 2015, 09:50
Waanzin en complete brainwashing om misdaden tegen de menselijkheid, want daar gaat het om, voor zichzelf als 'normaal' te gaan beschouwen.
Het meest beangstigend in dat heel verhaal, is dat het nog lukt ook...

Misdaden tegen de menselijkheid? Daar kennen heel wat "beschaafde" westerse leiders ook wel wat van terwijl ze het voor zichzelf "normaal" beschouwen....

Hopelijk pakt dat steeds minder bij de mensen.

Guinevere
14 augustus 2015, 09:51
ok, in het begin twijfelde ik nog, maar nu is het zeker, je bent een troll.

bon, ik veronderstel dat er hier zullen zijn die in jouw onzin zullen lopen, maar hiermee ga je enkel diegenen die al tegen de Islam waren, meekrijgen hoor.

Pardon? Ik zou niet weten waarom?

Mag er hier nog een andere mening worden verkondigd of moet het allemaal van dat neo-kolonialistisch gezwam zijn? :roll:
In veel niet-westerse landen zien ze de "gebeurtenissen" door een andere bril.

SDX
14 augustus 2015, 10:05
Ze hoeven helemaal geen achterpoortje te vinden, 't staat zo immers opgetekend in hun geschriften, bovendien deed hun grote voorbeeld de profeet 't ook en liet zijn manschappen hetzelfde doen met wat hun rechterhand bezat.

Wil de poco multikulle bende nog steeds laten geloven aan de grote onwetende massa dat hetgeen IS doet niets met islam te maken heeft en als 'n echte moslima (de Pakistaanse Uh-Huh) komt beweren wat haar ideologie haar voorschrijft is ze 'n trol, omdat de waarheid te gruwelijk is om te kunnen geloven?

De goegemeente blijft echter niet onwetend en trapt er niet meer in ondanks, of misschien zelfs dankzij de "mooipraterij"

vlijmscherp
14 augustus 2015, 10:06
Pardon? Ik zou niet weten waarom?

Mag er hier nog een andere mening worden verkondigd of moet het allemaal van dat neo-kolonialistisch gezwam zijn? :roll:
In veel niet-westerse landen zien ze de "gebeurtenissen" door een andere bril.

rechten van de mens hebben niets te maken met neo-kolonialistisch gezwam, dat weet jij maar al te goed.

je bent gewoon een extreem-rechtse Vlaming die de Islam wil zwart maken.

Dixie
14 augustus 2015, 10:14
je bent gewoon een extreem-rechtse Vlaming die de Islam wil zwart maken.

dat hoop jij dan toch. De waarheid is wat ze is...

Bobke
14 augustus 2015, 10:15
Pardon? Ik zou niet weten waarom?

Waarom verwondert ons dat niet?

SDX
14 augustus 2015, 10:31
rechten van de mens hebben niets te maken met neo-kolonialistisch gezwam, dat weet jij maar al te goed.

je bent gewoon een extreem-rechtse Vlaming die de Islam wil zwart maken.

Ja èh, want islam is toch zo vrede.

Jij hebt nog niet veel met moslims gesproken over hun 'geloof', mohamed en zo, en ook nog niet echt in de islamitische boekskes gelezen hu?

De meeste mensen anders wel hoor en steeds meer gaan er dat doen, kwestie van vergelijken wat ze uitvreten en wat er voorgeschreven staat.

SDX
14 augustus 2015, 10:34
Als er iemand islam zwart maakt zijn 't de aanhangers zelf wel met de allereerste mohamedaan nl. mohamed zelf, met stip op kop

LETSPANIC
14 augustus 2015, 10:34
rechten van de mens hebben niets te maken met neo-kolonialistisch gezwam, dat weet jij maar al te goed.

je bent gewoon een extreem-rechtse Vlaming die de Islam wil zwart maken.

Tiens, en ik die dacht dat de gebruikelijke 'Islam' al helemaal, onveranderlijk en onherroepelijk pik 'zwart'was??

In het tegenovergestelde dan 'Dash', die de laatste decennia en maar niet in slaagt, de 'was' definitief 'wit' te wassen???

Zou de 'PS' daar voor iets tussen zitten? :lol:

Bad Attila
14 augustus 2015, 10:44
Ja èh, want islam is toch zo vrede.

Jij hebt nog niet veel met moslims gesproken over hun 'geloof', mohamed en zo, en ook nog niet echt in de islamitische boekskes gelezen hu?

De meeste mensen anders wel hoor en steeds meer gaan er dat doen, kwestie van vergelijken wat ze uitvreten en wat er voorgeschreven staat.

Hoeveel van die 'meeste mensen' zouden de Koran al gelezen hebben?

Guinevere
14 augustus 2015, 10:47
rechten van de mens hebben niets te maken met neo-kolonialistisch gezwam, dat weet jij maar al te goed.

je bent gewoon een extreem-rechtse Vlaming die de Islam wil zwart maken.

De rechten van de mens staan dus heel duidelijk in de koran uitgelegd.
Ik begrijp de collectieve verdwazing niet: een oorlog is 'vuil', bloedvergieten is erger dan verkrachten,...

En een westerse Irakoorlog die de regio destabiliseert is -tig keer erger dan her en der een verkrachting.

Precies weinig kaas van moraal, gerechtigheid of de rechten van de mens gegeten.

Wat betreft verkrachting: dat mag niet in de Islam. Maar het is te zien wat er hier onder verkrachting wordt verstaan? Is de man gehuwd met de tot slaaf gemaakte krijgsgevangene? Dan is er geen sprake van verkrachting. Ze moet wel toestemming voor het huwelijk hebben gegeven. Enfin ja, God weet het beter & zal oordelen.
De grootste zorg voor mij alvast zijn echter niet de verkrachtingen maar het land in oorlog.

Bad Attila
14 augustus 2015, 10:49
De rechten van de mens staan dus heel duidelijk in de koran uitgelegd.
Ik begrijp de collectieve verdwazing niet: een oorlog is 'vuil', bloedvergieten is erger dan verkrachten,...

En een westerse Irakoorlog die de regio destabiliseert is -tig keer erger dan her en der een verkrachting.

Precies weinig kaas van moraal, gerechtigheid of de rechten van de mens gegeten.

Tiens, een dom vraagje: wat zijn jouw infobronnen eigenlijk?

Wautd
14 augustus 2015, 11:02
je bent gewoon een extreem-rechtse Vlaming die de Islam wil zwart maken.

Misschien, maar de IS-barbaren die zulke walgelijke dingen doen zeker niet.

Mij verbaast het in ieder geval niet meer dat fundies zoals Guinevere het verkrachten van kinderen zitten goed te praten/minimaliseren. Hoe ziek en zot in het hoofd kun je zijn.

SDX
14 augustus 2015, 11:03
Hoeveel van die 'meeste mensen' zouden de Koran al gelezen hebben?

'Gaan dat steeds meer doen' schrijf ik toch, kwestie van 't woord te vergelijken met de daad.

't Is nu ook weer niet dat 't zo moeilijk te vinden zou zijn, daarom zal 't ontkennen dat 't voorgeschreven staat, steeds moeilijker worden.

Mensen blijven die leugens niet geloven, alhoewel, er zullen er altijd zijn die 't blijven geloven of wetens willens de leugens zullen blijven verspreiden.

Bobke
14 augustus 2015, 13:23
De rechten van de mens staan dus heel duidelijk in de koran uitgelegd.
Ik begrijp de collectieve verdwazing niet: een oorlog is 'vuil', bloedvergieten is erger dan verkrachten,...

En een westerse Irakoorlog die de regio destabiliseert is -tig keer erger dan her en der een verkrachting.

Precies weinig kaas van moraal, gerechtigheid of de rechten van de mens gegeten.

Wat betreft verkrachting: dat mag niet in de Islam. Maar het is te zien wat er hier onder verkrachting wordt verstaan? Is de man gehuwd met de tot slaaf gemaakte krijgsgevangene? Dan is er geen sprake van verkrachting. Ze moet wel toestemming voor het huwelijk hebben gegeven. Enfin ja, God weet het beter & zal oordelen.
De grootste zorg voor mij alvast zijn echter niet de verkrachtingen maar het land in oorlog.
Hier noemen we zelfs uw eigen vrouw tegen haar wil nemen verkrachten.
En als God ooit oordeelt vrees ik toch het ergste voor moslims hoor.

Snerror
14 augustus 2015, 13:28
De rechten van de mens staan dus heel duidelijk in de koran uitgelegd.
Ik begrijp de collectieve verdwazing niet: een oorlog is 'vuil', bloedvergieten is erger dan verkrachten,...

En een westerse Irakoorlog die de regio destabiliseert is -tig keer erger dan her en der een verkrachting.

Precies weinig kaas van moraal, gerechtigheid of de rechten van de mens gegeten.

Wat betreft verkrachting: dat mag niet in de Islam. Maar het is te zien wat er hier onder verkrachting wordt verstaan? Is de man gehuwd met de tot slaaf gemaakte krijgsgevangene? Dan is er geen sprake van verkrachting. Ze moet wel toestemming voor het huwelijk hebben gegeven. Enfin ja, God weet het beter & zal oordelen.
De grootste zorg voor mij alvast zijn echter niet de verkrachtingen maar het land in oorlog.

Die Koran trekt blijkbaar op niks, iedereen interpreteert er maar op los.

Bad Attila
14 augustus 2015, 13:39
'Gaan dat steeds meer doen' schrijf ik toch, kwestie van 't woord te vergelijken met de daad.

't Is nu ook weer niet dat 't zo moeilijk te vinden zou zijn, daarom zal 't ontkennen dat 't voorgeschreven staat, steeds moeilijker worden.

Mensen blijven die leugens niet geloven, alhoewel, er zullen er altijd zijn die 't blijven geloven of wetens willens de leugens zullen blijven verspreiden.

'gaan dat steeds meer doen' komt na 'de meeste mensen anders wel hoor'.
Als uw eerste bewering reeds verkeerd is, wat te zeggen van het tweede...

cookie monster
14 augustus 2015, 14:20
Ik begrijp de verbazing van de meeste mensen hier niet.
Een oorlog is altijd "vuil", daar bestaat geen twijfel over. Het gaat om het bloedvergieten van je medemens.
klopt helaas !!

Daarnaast bestaan er in de islam weldegelijk wetten voor een oorlog. En ja, gevangen genomen krijgsgevangenen, voor wie er geen losprijs betaald kan worden en die men niet weer zich bij de "vijandige" partij kan laten voegen, mogen als slaven gebruikt worden.
(En men mag seks hebben met 'wat de rechterhand bezit' ... enfin, God weet het beter)
NEE , men mag (krijgs)gevangen niet misbruiken !!!!

Bij een oorlog moet je je inderdaad zien te redden.
Klopt !!

En het beste is natuurlijk dat er geen oorlog komt.
100% waar !!

Laat ons ook niet vergeten dat zelfs VN soldaten oorlogsmisdaden plegen.
Klopt helaas , ook andere partijen !!

cookie monster
14 augustus 2015, 14:20
De rechten van de mens staan dus heel duidelijk in de koran uitgelegd.
Ik begrijp de collectieve verdwazing niet: een oorlog is 'vuil', bloedvergieten is erger dan verkrachten,...
WABLIEF ????
Tijdens oorlogen verkracht men ook mensen , helaas !!!!

En een westerse Irakoorlog die de regio destabiliseert is -tig keer erger dan her en der een verkrachting.
Politiek stinkt , dat klopt !!

Precies weinig kaas van moraal, gerechtigheid of de rechten van de mens gegeten.
Kotsmeerlappen die vrouwen misbruiken , hoe noem je zoiets ??
Ze hebben geen greintje respekt voor de mens ,
en andere moeten hun zondermeer respekteren , waarom ??

Wat betreft verkrachting: dat mag niet in de Islam. Maar het is te zien wat er hier onder verkrachting wordt verstaan? Is de man gehuwd met de tot slaaf gemaakte krijgsgevangene? Dan is er geen sprake van verkrachting. Ze moet wel toestemming voor het huwelijk hebben gegeven. Enfin ja, God weet het beter & zal oordelen.
De grootste zorg voor mij alvast zijn echter niet de verkrachtingen maar het land in oorlog.
Ik geloof mijn ogen niet hoe jij de boel minimaliseert ,
zelfs oogluikend goedkeurt !!!!
Uw ideologie is niet de mijne , en volgens mij zijn er
meerdere die het met mij eens zullen zijn , zeker weten !!!!
Ik hoop nooit dat zulke hier ooit aan de macht komen !!!!

SDX
14 augustus 2015, 14:27
'gaan dat steeds meer doen' komt na 'de meeste mensen anders wel hoor'.
Als uw eerste bewering reeds verkeerd is, wat te zeggen van het tweede...

Zoek nog wat mieren die ge kunt neuken.

Steeds minder mensen trappen in jullie leugens dat islam vrede is en IS totaal NIKS met de vredelievende islam te maken heeft.
Wie dat wil kan 't boek overal op 't net vinden om 't woord met de daad te vergelijken, de atrociteiten gepleegd door de vvredelievende aanhangers van de vvredelievende ideologie die voorgeschreven staan, zelfs letterlijk, in 't vvredelievende boek + de daden van hun profeet die geldt als grote voorbeeld.

Hebde nog ergens iets waarmee ge van 't heikel onderwerp kunt afwijken?
Zand om in de mensen hun ogen te strooien, leugens, afleidingsmanoeuvres?
Roep maar zuh!

Zipper
14 augustus 2015, 14:52
Zoek nog wat mieren die ge kunt neuken.

Steeds minder mensen trappen in jullie leugens dat islam vrede is en IS totaal NIKS met de vredelievende islam te maken heeft.
Wie dat wil kan 't boek overal op 't net vinden om 't woord met de daad te vergelijken, de atrociteiten gepleegd door de vvredelievende aanhangers van de vvredelievende ideologie die voorgeschreven staan, zelfs letterlijk, in 't vvredelievende boek + de daden van hun profeet die geldt als grote voorbeeld.

Hebde nog ergens iets waarmee ge van 't heikel onderwerp kunt afwijken?
Zand om in de mensen hun ogen te strooien, leugens, afleidingsmanoeuvres?
Roep maar zuh!

De islam is puur vergif, en dient uit Europa verwijderd te worden. Ik heb +/- 20jaar tussen islamieten geleefd. Zij zullen nooit Europeaan worden.
Het kan nog een tijdje duren, maar vroeg of laat ontstaat er een Europese burgeroorlog tegen de islam. Welk land "de lont zal aansteken", valt moeilijk te voorspellen, maar komen zal hij, daar kan je gif op drinken.

SDX
14 augustus 2015, 15:04
De islam is puur vergif, en dient uit Europa verwijderd te worden. Ik heb +/- 20jaar tussen islamieten geleefd. Zij zullen nooit Europeaan worden.
Het kan nog een tijdje duren, maar vroeg of laat ontstaat er een Europese burgeroorlog tegen de islam. Welk land "de lont zal aansteken", valt moeilijk te voorspellen, maar komen zal hij, daar kan je gif op drinken.

Natuurlijk dat.

Al wat zich 'moslim' noemt, hangt toch de bloeddorstige ideologie aan, in ons Europa zelfs wetens willens. Probeer met om 't even welke, de meest charmante, vredelievende, aardigste, meest vriendelijke, eerlijke, gematigde (watdanook) mohamedaan over z'n religie/allah/mohamed in discussie te gaan en je hebt prijs, de aard van 't beestje laat zich al snel gelden.

Iemand die zich wil aanpassen aan onze wetten, waarden en normen, wil integreren, kansen die geboden worden wil grijpen, volwaardig lid worden van de maatschappij die in al die kansen voorziet, verwerpt die moorddadige ideologie.

Klojo eerste klas
14 augustus 2015, 15:30
Tiens, een dom vraagje: wat zijn jouw infobronnen eigenlijk?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ca%C3%AFro-verklaring_van_de_mensenrechten_in_de_islam
:twisted:

Touch me Baby
14 augustus 2015, 15:59
Een paar honderdduizend seminomaden die dood en verderf zaaien in exGurkani.
Leren mee leven jongens.

Er bestaan ergere dingen.
Duizendjarige Rijken met Zyklon B en zo.

Etnische ergernis is 1. Aushwitz is 2.

Toch maar oppassen met die stemmingmakerij.

Bad Attila
14 augustus 2015, 16:29
Zoek nog wat mieren die ge kunt neuken.

Ik beschouw jou niet als een mier, hoor...

Steeds minder mensen trappen in jullie leugens dat islam vrede is en IS totaal NIKS met de vredelievende islam te maken heeft.

'steeds meer mensen', komt dat overeen met ' de meeste mensen anders wel'?
Voor het overigen, waar heb ik ooit beweerd dat Islam vrede zou zijn?

Wie dat wil kan 't boek overal op 't net vinden om 't woord met de daad te vergelijken, de atrociteiten gepleegd door de vvredelievende aanhangers van de vvredelievende ideologie die voorgeschreven staan, zelfs letterlijk, in 't vvredelievende boek + de daden van hun profeet die geldt als grote voorbeeld.

Iedereen kan de werken van pakweg Hawking op het net vinden, en lezen. Of veel mensen er iets van begrijpen is nog iets anders...
Je moet eerst al de taal beheersen...

Hebde nog ergens iets waarmee ge van 't heikel onderwerp kunt afwijken?
Zand om in de mensen hun ogen te strooien, leugens, afleidingsmanoeuvres?
Roep maar zuh!

MAAR ZUH!
Zo, kontent?

vlaams realist
14 augustus 2015, 16:49
ok, in het begin twijfelde ik nog, maar nu is het zeker, je bent een troll.

bon, ik veronderstel dat er hier zullen zijn die in jouw onzin zullen lopen, maar hiermee ga je enkel diegenen die al tegen de Islam waren, meekrijgen hoor.

Waarom , de gedachtegang van een moslim stoort u blijkbaar .
Maar waarom iemand "trol" noemen als die perfect volgens haar religie antwoord ?
Ik noem dat eerlijkheid , het doorprikt een beetje het "islam is vrede" sprookje .
En die waarheid strookt niet met de multiculturele fantasie .
Maar voor realiteit moet u even naar 1 van de vele broeihaarden kijken .

Wautd
14 augustus 2015, 16:52
Ik geloof mijn ogen niet hoe jij de boel minimaliseert ,
zelfs oogluikend goedkeurt !!!!


Na de lobotomie die fundies hebben overgaan schijnt dat heel gemakkelijk te zijn

Mindset
14 augustus 2015, 18:43
Pardon? Ik zou niet weten waarom?

Mag er hier nog een andere mening worden verkondigd of moet het allemaal van dat neo-kolonialistisch gezwam zijn? :roll:
In veel niet-westerse landen zien ze de "gebeurtenissen" door een andere bril.

door de bril van de profeet allah zeker?

djimi
14 augustus 2015, 18:45
Sinds ik in de 'heilige' Koran las dat ik - samen met mijn pa en mijn ma, mijn broer, mijn zussen, mijn schoonbroer, mijn beste vrienden - tot "de slechtste aller schepselen" behoor, heb ik er niet het minste probleem meer mee 'islamofoob' te zijn, wel integendeel: beter laat dan nooit.

Ik wil evenwel nog altijd proberen om voor een moslim(a) 'medelijden' (compassie) op te brengen; veel hangt echter af van de mate van fanatisme waarmee zo'n individu aan zijn/haar hersenspinsel gehecht blijkt.

Om het even welke IS-er (en -sympathisant) wens ik van ganser harte een uiterst pijnlijke teelbal- of baarmoederhalskanker toe, liefst nog gecombineerd met hardnekkige jeuk in de endeldarm, etterpuisten in de keel en schurft onder de oksels :twisted:

Mindset
14 augustus 2015, 18:49
WABLIEF ????
Tijdens oorlogen verkracht men ook mensen , helaas !!!!


Politiek stinkt , dat klopt !!


Kotsmeerlappen die vrouwen misbruiken , hoe noem je zoiets ??
Ze hebben geen greintje respekt voor de mens ,
en andere moeten hun zondermeer respekteren , waarom ??


Ik geloof mijn ogen niet hoe jij de boel minimaliseert ,
zelfs oogluikend goedkeurt !!!!
Uw ideologie is niet de mijne , en volgens mij zijn er
meerdere die het met mij eens zullen zijn , zeker weten !!!!
Ik hoop nooit dat zulke hier ooit aan de macht komen !!!!

Terzake gezien gisteren 13 aug 2015?
Een leerlinge in een madrassaschool in afghanistan zei dat de vrouw wel degelijk rechten geeft, de vrouw "wordt immers erkend door de islam als een menselijk wezen".

Mindset
14 augustus 2015, 18:50
door de bril van de profeet allah zeker?

sorry, de profeet mohammed bedoelde ik...

Bobke
15 augustus 2015, 07:07
Terzake gezien gisteren 13 aug 2015?
Een leerlinge in een madrassaschool in afghanistan zei dat de vrouw wel degelijk rechten geeft, de vrouw "wordt immers erkend door de islam als een menselijk wezen".
Hoe vrouwvriendelijk.
Bij ons hebben zelfs dieren rechten.

Pandareus
15 augustus 2015, 08:19
Ik begrijp de verbazing van de meeste mensen hier niet.
Een oorlog is altijd "vuil", daar bestaat geen twijfel over. Het gaat om het bloedvergieten van je medemens.

Daarnaast bestaan er in de islam weldegelijk wetten voor een oorlog. En ja, gevangen genomen krijgsgevangenen, voor wie er geen losprijs betaald kan worden en die men niet weer zich bij de "vijandige" partij kan laten voegen, mogen als slaven gebruikt worden.
(En men mag seks hebben met 'wat de rechterhand bezit' ... enfin, God weet het beter)

Bij een oorlog moet je je inderdaad zien te redden. En het beste is natuurlijk dat er geen oorlog komt.

Laat ons ook niet vergeten dat zelfs VN soldaten oorlogsmisdaden plegen.

Enkele bedenkingen :
-dit staat haaks op de universele verklaring van de rechten van de mens, verwerp je die dan ?
-de integriteitsrechten zijn niet-opschortbaar, en dus ook volledig van toepassing tijdens een noodtoestand (in casu oorlog)
-de verklaring is universeel, ook door moslimlanden onderschreven en dus volledig van toepassing.
-denk jij echt dat een zinnetje uit de koran kan gebruikt worden om fundamentele schending van mensenrechten (slavernij, verkrachting) goed te praten ???
-heb je daar geen moreel probleem mee ?

Pandareus
15 augustus 2015, 08:22
rechten van de mens hebben niets te maken met neo-kolonialistisch gezwam, dat weet jij maar al te goed.

je bent gewoon een extreem-rechtse Vlaming die de Islam wil zwart maken.

Haar uitspraak om dat te vergoelijken met religieuze redenen zijn zo van de pot gerukt dat het inderdaad om een construct kan gaan, een troll.
Niemand is zo achterlijk om slavernij en verkrachting goed te praten. En dan nog een vrouw...

Pandareus
15 augustus 2015, 08:26
De rechten van de mens staan dus heel duidelijk in de koran uitgelegd.
Ik begrijp de collectieve verdwazing niet: een oorlog is 'vuil', bloedvergieten is erger dan verkrachten,...

En een westerse Irakoorlog die de regio destabiliseert is -tig keer erger dan her en der een verkrachting.

Precies weinig kaas van moraal, gerechtigheid of de rechten van de mens gegeten.

Wat betreft verkrachting: dat mag niet in de Islam. Maar het is te zien wat er hier onder verkrachting wordt verstaan? Is de man gehuwd met de tot slaaf gemaakte krijgsgevangene? Dan is er geen sprake van verkrachting. Ze moet wel toestemming voor het huwelijk hebben gegeven. Enfin ja, God weet het beter & zal oordelen.
De grootste zorg voor mij alvast zijn echter niet de verkrachtingen maar het land in oorlog.


Vlijmscherp heeft duidelijk gelijk : je bent een troll

Wautd
15 augustus 2015, 10:36
Haar uitspraak om dat te vergoelijken met religieuze redenen zijn zo van de pot gerukt dat het inderdaad om een construct kan gaan, een troll.
Niemand is zo achterlijk om slavernij en verkrachting goed te praten. En dan nog een vrouw...

Tja, met POE's Law weet je nooit. De psychopaten van IS gebruiken tenslotte ook religieuze redenen om hun verkrachtingen goed te praten.

De schoofzak
15 augustus 2015, 11:42
Zou Van Gheluwe ook voor en na gebeden hebben ?
Of enkel wijn geslurpt en kreeft in zijn mond gestoken ?

.

Derk de Tweede
15 augustus 2015, 17:47
Wat een afschuwelijk volk!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/710655/1/1/50/is-leider-had-amerikaanse-als-seksslaaf.html

Charlie don't Surf
15 augustus 2015, 18:21
Wat een afschuwelijk volk!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/710655/1/1/50/is-leider-had-amerikaanse-als-seksslaaf.htmlhttp://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i53/5/7/16/frabz-omg-no-really-i-didnt-notice-6b6a67.jpg

Zipper
15 augustus 2015, 18:42
Wat een afschuwelijk volk!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/710655/1/1/50/is-leider-had-amerikaanse-als-seksslaaf.html

²!!!

Idd, de laagste levensvorm op aarde.

SDX
15 augustus 2015, 20:08
²!!!

Idd, de laagste levensvorm op aarde.

Maar nee gij, dat zijn constructen en/of trollen die islam zwart willen maken.

Èchte moslims zouden zoiets toch nooit doen.

Supe®Staaf
16 augustus 2015, 06:32
Èchte moslims zouden zoiets toch nooit doen.
Echte moslims:

plegen geen terroristische aanslagen
voeren geen oorlog
snijden geen hoofden af
hakken geen handen af
verbranden geen mensen
doen niet aan barbaarse slachtingen
slaan hun vrouwen niet
verminken hun vrouwen niet met zuur
stenigen hun vrouwen niet
verkrachten geen kinderen
hebben geen (sex)slavinnen
gooien geen homo's van een toren

Kortom: echte moslims, zijn dood.

smiley
16 augustus 2015, 14:13
(Seks)slavernij. Verkrachten van ongelovige vrouwen enz. 100% islam. Raar dat velen dit nog tsteeds trachten te ontkennen. Inkluis de journalist die dat stuk, gepost door de topicstarter, geschreven heeft.

Seksueel geweld tegen gevangen vrouwen
http://exmoslim.org/seksueel%20geweld%20tegen%20gevangen%20vrouwen.htm l

smiley
16 augustus 2015, 14:26
Ik begrijp de verbazing van de meeste mensen hier niet.

Die weten dan ook niet veel af van de ware islam. Zijn al decennia lang 'politiek correct' opgevoed met een leugenachtige waterachtige versie van de islam, die voor islam zou moeten doorgaan.

Een oorlog is altijd "vuil", daar bestaat geen twijfel over. Het gaat om het bloedvergieten van je medemens.

Daar kent de islam alles van inderdaad.

Daarnaast bestaan er in de islam weldegelijk wetten voor een oorlog. En ja, gevangen genomen krijgsgevangenen, voor wie er geen losprijs betaald kan worden en die men niet weer zich bij de "vijandige" partij kan laten voegen, mogen als slaven gebruikt worden.
(En men mag seks hebben met 'wat de rechterhand bezit' ... enfin, God weet het beter)

Inderdaad. Daar staan politiek correcten dan met verbazing naar te kijken. Hoe immoraliteit voor 'religie' zou moeten doorgaan. Dat kan niet waar zijn zeggen ze in koor.

Bij een oorlog moet je je inderdaad zien te redden. En het beste is natuurlijk dat er geen oorlog komt.


Hoe voorkom je nu oorlog bij de oorlogszuchtige, overal binnenvallende (zodra ze zich militair sterk genoeg voelen), heel de wereld aan de sharia wensen te onderwerpen, islam ? De enige oplossing die de islam de 'ongelovige' geeft om 'oorlog' te voorkomen en je hoofd er letterlijk niet bij te verliezen is je je daar vrijwillig aan te onderwerpen. Zoals het al sinds de 7de eeuw van toepassing is. Hitler zou in 1940 dan ook heel Europa 'vredelievend' hebben onderworpen aan zijn regime. Het nazisme is immers 'vrede'. Als er oorlog van komt is het dus niet de fout van de nazis. Ze hadden zich maar vrijwillig moeten onder de voet laten lopen.

jihad
De feiten ontkennen zal ze niet veranderen
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1687915/2006/09/30/De-feiten-ontkennen-zal-ze-niet-veranderen.dhtml

smiley
16 augustus 2015, 14:42
Niemand is zo achterlijk om slavernij en verkrachting goed te praten. En dan nog een vrouw...

Je bent 'profeet' Mohammed aan het beledigen. Die was namelijk zo achterlijk.

Mohammed heeft slaven genomen en verhandeld. Slavernij bestaat dus in de Islam voor eeuwig en is enkel onder druk van het Westen ook in islamitische landen afgeschaft. Slavernij kan dus op elk moment terug ingevoerd worden. Verder mogen slavinnen en vrouwelijke krijgsgevangenen door hun moslim eigenaar verkracht worden mits bepaalde “regels” te volgen.

Mohammed heeft dit ook zelf aangemoedigd, zie volgende authentieke overlevering van Muslim, Boek 8, Hoofdstuk 29: “Het is toegelaten om seksuele betrekkingen te hebben met een gevangen vrouw nadat ze is gereinigd (van menstruatie of bevalling); in het geval ze een man heeft is haar huwelijk geannuleerd nadat ze gevangen genomen is.”



Muslim, Boek 8, Nummer 3432: Abu Sa'id al-Khudri (Allah moge met hem tevreden zijn) heeft gerapporteerd dat bij slag om Hunain Allah's Boodschapper (moge de vrede met hem zijn) een leger stuurde naar de Autas en de vijand geconfronteerd heeft en met hen gevochten heeft. Na hen overwonnen en gevangenen genomen te hebben, schenen de gezellen van Allah's Boodschapper (moge de vrede met hem zijn) terughoudend te zijn om betrekkingen te hebben met de gevangen vrouwen omdat hun mannen polytheïsten waren. Toen heeft Allah, de allerhoogste, hieromtrent een openbaring gestuurd:" En (verboden zijn) vrouwen die al getrouwd zijn, behalve die jouw rechterhand bezit [=gevangen vrouwen of slavinnen] (Koran 4:24)" (d.i. zij zijn toegestaan wanneer hun 'Idda periode beëindigd is [= wanneer vaststaat dat ze niet zwanger zijn] ).

http://exmoslim.org/getuigenissen%2015%20april%202008.html

smiley
16 augustus 2015, 14:51
Hoe komt het nu dat hindoevrouwen tijdens de verovering van India destijds door de 'vredelievende' moslimlegers vanaf 1300 collectief zelfmoord pleegden ?

1. om niet te worden verkracht door moslimsoldaten.
2. om aan slavernij te ontkomen.
3. omdat slavernij betekende; sex-slavin worden in een harem van een moslim.


Jauhar; de collectieve zelfmoord door Hindoe-vrouwen (1300 – 1600)
https://ejbron.wordpress.com/2011/10/22/jauhar-de-collectieve-zelfmoord-door-hindoe-vrouwen-1300-1600/

Mindset
16 augustus 2015, 15:14
Maar nee gij, dat zijn constructen en/of trollen die islam zwart willen maken.

Èchte moslims zouden zoiets toch nooit doen.

nee, zij brengen vrede op aard

Mindset
16 augustus 2015, 15:18
(Seks)slavernij. Verkrachten van ongelovige vrouwen enz. 100% islam. Raar dat velen dit nog tsteeds trachten te ontkennen. Inkluis de journalist die dat stuk, gepost door de topicstarter, geschreven heeft.

Seksueel geweld tegen gevangen vrouwen
http://exmoslim.org/seksueel%20geweld%20tegen%20gevangen%20vrouwen.htm l

smiley, nu ga je heel erg de onpolitiek correcte toer op... ;)

SDX
16 augustus 2015, 17:35
nee, zij brengen vrede op aard

Ook al!

Nierika
17 augustus 2015, 19:00
Haar uitspraak om dat te vergoelijken met religieuze redenen zijn zo van de pot gerukt dat het inderdaad om een construct kan gaan, een troll.
Niemand is zo achterlijk om slavernij en verkrachting goed te praten. En dan nog een vrouw...Het kan ook eenvoudiger.
Misschien is ze één van die 70 procent moslims die sympathie koestert voor IS.

Per slot van rekening is hetgeen ze hier niet voor het eerst zit te leuteren krek hetzelfde als wat de ware moslims van IS beweren.

Wat kun je uiteindelijk meer verwachten van gehersenspoelde mensen, gespeend van iedere realiteitszin, die een oorlogsmisdadiger die vandaag de dag meteen naar Den Haag gesleurd zou worden, als edelste mens ooit en het voorbeeld voor elke moslim omschrijven?


Komaan, het wordt tijd dat we daar wat minder naïef over doen...

Maori
17 augustus 2015, 20:09
Misdaden tegen de menselijkheid? Daar kennen heel wat "beschaafde" westerse leiders ook wel wat van terwijl ze het voor zichzelf "normaal" beschouwen....

Hopelijk pakt dat steeds minder bij de mensen.

Begin daar dan een draad over. Hier gaat het over die mutanten uit Syrië.

cookie monster
18 augustus 2015, 01:08
Terzake gezien gisteren 13 aug 2015?
Een leerlinge in een madrassaschool in afghanistan zei dat de vrouw wel degelijk rechten geeft, de vrouw "wordt immers erkend door de islam als een menselijk wezen".
Waarom tussen aanhalingstekens ??


Ik kijk zo goed als geen TV meer , nieuws sowieso al niet meer !!
Online zie je meer dan zat !!

Maori
18 augustus 2015, 06:42
Waarom tussen aanhalingstekens ??


Ik kijk zo goed als geen TV meer , nieuws sowieso al niet meer !!
Online zie je meer dan zat !!

Omdat het een citaat is.

Maori
18 augustus 2015, 06:43
Waarom tussen aanhalingstekens ??


Ik kijk zo goed als geen TV meer , nieuws sowieso al niet meer !!
Online zie je meer dan zat !!

Omdat het een citaat is.

Wautd
20 augustus 2015, 15:28
Ik vraag me altijd af wat moslimfundamentalisten bezielt om in zo'n monsterlijke god te geloven.
Is het uit angst? Een vorm van Stockholmsyndroom? Een soort van nood aan onderdrukking of gewoon een reden om hun sadistische neigingen en moreel failliet goed te praten.

cookie monster
21 augustus 2015, 01:55
Omdat het een citaat is.
Dank u :)

Het Oosten
21 augustus 2015, 09:46
Misschien, maar de IS-barbaren die zulke walgelijke dingen doen zeker niet.

Mij verbaast het in ieder geval niet meer dat fundies zoals Guinevere het verkrachten van kinderen zitten goed te praten/minimaliseren. Hoe ziek en zot in het hoofd kun je zijn.

Het is niet de eerste keer dat moslims zich gewelddadig vergrijpen aan de Oosterse christenen. En nog niet eens zo lang geleden. Zoals de moslimse Ottomanen in 1915 in Dyarbekir. Christenen werden gewoon uitgemoord zonder reden en afschuwelijk gemarteld. Zo werden sommige Oosterse christenen door de Turkse moslims (levend) beslagen met hoefijzers zoals de paarden. (1) Bah!

Moslims… hm ik moet er niet meer veel van hebben. Voor mijn part mogen ze België verlaten. Allemaal! Want welke nu de goeden zijn en welke de slechten, daar komt men toch maar moeilijk aan uit. Het is hun koran die niet deugt. In onze maatschappij tenminste. Koran, in wie de moslims heilig geloven als zijnde het woord van Allah. En dit boek strookt niet met onze waarden. Vroeg of laat –als de moslims hier nog wat talrijker zijn- krijgen we daar gegarandeerd last mee. Nu begint het al. En daarom, beter voorkomen dan later te moeten genezen. Moslims moeten overtuigd worden dat zij hier in het Westen niet op hun plaats zijn.

Tenzij… ja tenzij zij zich voor 100% aanpassen aan onze waarden. Maar ik vrees dat dit gewoon onmogelijk is.


__________

(1) Herman Teule, Les Assyro-Chaldéens. Chrétiens d’Irak, d’Iran et de Turquie, blz 91.

Maori
21 augustus 2015, 09:52
Ik vraag me altijd af wat moslimfundamentalisten bezielt om in zo'n monsterlijke god te geloven.
Is het uit angst? Een vorm van Stockholmsyndroom? Een soort van nood aan onderdrukking of gewoon een reden om hun sadistische neigingen en moreel failliet goed te praten.

Dat laatste.

Veel te veel betamannetjes die zoooo graag een alfamannetje willen zijn maar niks in huis hebben om dat te rechtvaardigen.
Fascisme is dan een goede oplossing voor je probleem.

DewareJakob
21 augustus 2015, 10:03
Vlijmscherp heeft duidelijk gelijk : je bent een troll

En heel waarschijnlijk is Guinevere geen vrouw. Maar een nick van een hoop Sallah's en dergelijke die er na een paar dagen uit geflikkerd zijn. Dit forum misbruikend om islam-propaganda te spuien, en alle argumenten uit de weg te gaan door religieus gezwets of te verwijzen naar een verleden waarin, en dat mag gezegd worden, het in het westen ook niet zo fraai was. Maar we leven in het heden, we hebben lessen getrokken, (de meesten toch, ik heb het niet over Bertje bleit) en uit die lessen leren we dat de totale minachting van al wat menselijk is zich nu aan het herhalen is, nu in de naam van een wereldwijde religie, destijds in Europa in de naam van een ideologie handig gepropageerd door een Oostenrijker met een snorretje.

Wautd
21 augustus 2015, 10:44
Dat laatste.

Veel te veel betamannetjes die zoooo graag een alfamannetje willen zijn maar niks in huis hebben om dat te rechtvaardigen.
Fascisme is dan een goede oplossing voor je probleem.

En fundamentalistische vrouwen? Sadomasochisme?

Maori
21 augustus 2015, 10:45
En fundamentalistische vrouwen? Sadomasochisme?

Stockholmsyndroom.

Of uit pure domheid.

SDX
21 augustus 2015, 11:43
En heel waarschijnlijk is Guinevere geen vrouw. Maar een nick van een hoop Sallah's en dergelijke die er na een paar dagen uit geflikkerd zijn. Dit forum misbruikend om islam-propaganda te spuien, en alle argumenten uit de weg te gaan door religieus gezwets of te verwijzen naar een verleden waarin, en dat mag gezegd worden, het in het westen ook niet zo fraai was. Maar we leven in het heden, we hebben lessen getrokken, (de meesten toch, ik heb het niet over Bertje bleit) en uit die lessen leren we dat de totale minachting van al wat menselijk is zich nu aan het herhalen is, nu in de naam van een wereldwijde religie, destijds in Europa in de naam van een ideologie handig gepropageerd door een Oostenrijker met een snorretje.

Ze is gewoon Pakistaanse Uh-Huh.

Meermaals permanent verbannen onder verschillende niks.

Maori
21 augustus 2015, 11:44
Ze is gewoon Pakistaanse Uh-Huh.

Meermaals permanent verbannen onder verschillende niks.

Wat zijn zijn andere nicks dan?

SDX
21 augustus 2015, 11:52
Wat zijn zijn andere nicks dan?

'Haar' niet 'zijn'.

Huismus was er nog eentje.

Nog paar andere die ik me op dit moment niet herinner.

Maori
21 augustus 2015, 11:56
'Haar' niet 'zijn'.

Huismus was er nog eentje.

Nog paar andere die ik me op dit moment niet herinner.

Ah da's een vrouw?
pfffft, thuis haar smoelwerk moeten houden maar hier wat komen zitten memmen.

circe
21 augustus 2015, 11:59
Het kan ook eenvoudiger.
Misschien is ze één van die 70 procent moslims die sympathie koestert voor IS.

Per slot van rekening is hetgeen ze hier niet voor het eerst zit te leuteren krek hetzelfde als wat de ware moslims van IS beweren.

Wat kun je uiteindelijk meer verwachten van gehersenspoelde mensen, gespeend van iedere realiteitszin, die een oorlogsmisdadiger die vandaag de dag meteen naar Den Haag gesleurd zou worden, als edelste mens ooit en het voorbeeld voor elke moslim omschrijven?


Komaan, het wordt tijd dat we daar wat minder naïef over doen...

Inderdaad.

Als we ervan uitgaan dat Guinevere gewoon een gelovige moslima is, k�*n ze de daden van IS niet afkeuren, vermits die gasten gewoon letterlijk hun heilig boekje volgen.

Ze verwijst nu wel naar het feit dat verkrachting binnen het huwelijk niet bestaat (de vrouw heeft toch toestemming gegeven om te huwen zegt ze), maar verkrachting van slaven is doodnormaal én toegestaan zelfs zonder coitus interruptus door de roverhoofdman himself. Ze hoefden niet voor het zingen de kerk uit want Allah liet toch geboren worden wie hij wilde....

Met oorlogsbuit (lees gevangen vrouwen) mag je dus van bil gaan zoveel je wil. Dat is islamitische geplogenheid. Verkrachting bestaat niet want de vrouwen hebben toch niks te zeggen.

SDX
21 augustus 2015, 12:11
Ah da's een vrouw?
pfffft, thuis haar smoelwerk moeten houden maar hier wat komen zitten memmen.

Ik weet niet of ze al van 't straat geraakt is, zij beweert van wel. 😁

Maori
21 augustus 2015, 12:25
Ik weet niet of ze al van 't straat geraakt is, zij beweert van wel. ��

Of ze nu al van't straat is of niet, ze moet sowieso haar smikkel houden thuis.

Moesten die trutten niet zo agressief zijn, ik zou er compassie mee hebben.

Wautd
21 augustus 2015, 14:05
Ze is gewoon Pakistaanse Uh-Huh.



Dat verklaart veel. Na Saoedi-Arabië is dat het land met de grootste export van moslim-extremisme. Niet toevallig dat de taliban er zo populair is

Derk de Tweede
21 augustus 2015, 14:39
Beetje bizar verhaal!!!
http://www.metronieuws.nl/buitenland/2015/08/is-strijders-met-hiv-wacht-zelfmoordaanslag

DewareJakob
22 augustus 2015, 10:08
Dat verklaart veel. Na Saoedi-Arabië is dat het land met de grootste export van moslim-extremisme. Niet toevallig dat de taliban er zo populair is

Als de taliban hun zin kregen, zat Guinevere nu niet hier het forum te verzieken, want lezen en schrijven mogen niet worden aangeleerd aan vrouwen. Nog een reden waarom ik vermoed dat het een nick is van een vaak gebande man die gewoon wat in het wilde weg trolt.

Conscience
2 september 2015, 06:33
maw, ze weten maar al te goed dat het fout is maar proberen het goed te praten door te verwijzen naar hun godsdienst.

Walgelijk en ziekelijk. Maar blijkbaar onder veel mannen niet zo ongewoon, gisteren stond in de krant dat 1/3e van de mannen zou verkrachten als hij weet dat het niet uitkomt.

Dit gaat natuurlijk nog enkele stappen verder, een kind verkrachten terwijl dat ziek is, dat is toch een bewijs van complete waanzin.

Had je het originele artikel gelezen, dan had je opgemerkt dat de 'standaard' gazet de helft van het artikel heeft verzwegen. Typisch voor de achterlijkheid van de Vlaamsche pers.

Dan had je gezien dat de NYT ingaat op de oorzaak van het fenomeen. Dan had je gelezen dat het misschien helemaal niet om gekken gaat, wat DS je graag wil laten geloven. Want DS wil absoluut niet dat een link wordt gelegd met een bepaald aspect van islam. Daarom moeten ze als gekken worden afgeschilderd, zoals jij doet.

Dan had je misschien een idee gekregen waarom belgie relatief het grootste aantal moslims kent die deelnemen aan die sexuele slachtpartij. En waarom geen moslims vechten tegen de islamitische staat. En waarom de lokale bevolking is isis gebied zich makkelijk conformeert aan die genocide en slavernijpraktijken.

Maori
2 september 2015, 12:21
Smerige islamieten (http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/2422217/2015/08/13/Ze-is-geen-klein-meisje-Ze-is-een-slaaf-Met-haar-seks-hebben-pleziert-God.dhtml)

Lof der Zotheid
2 september 2015, 15:50
Smerige islamieten (http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/2422217/2015/08/13/Ze-is-geen-klein-meisje-Ze-is-een-slaaf-Met-haar-seks-hebben-pleziert-God.dhtml)

Voor smeerlappen die in hun roverhoofdman Mohammed de "edelste mens" ooit zien, valt dit niet ver uit de boot... Maar de (s)linksen zullen dit blijven goedpraten, ontkennen of rond de pot draaien.

smiley
29 september 2015, 13:05
Een zoveelste poging tot het witwassen van de islam. Een Turkse krant weet te melden dat een commandant van Boko dinges de koran niet kan lezen (hoeveel moslims, waaronder Turken, kunnen wel lezen ?). http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/2472090/2015/09/29/Leider-Boko-Haram-kan-Koran-niet-lezen-en-kent-geen-islamitische-gebeden.dhtml

Daaruit trekt men bewust wel de verkeerde conclusie. Namelijk dat hij niets van de islam zou afweten, laat staan de opperste leider van Boko dinges zelf. Alsof zij dit allemaal uit hun duim hebben gezogen terwijl hun wandaden allemaal zwart op wit in de islamitische bronteksten te lezen staat. Zij doen exact in de 21ste eeuw wat jihadis door de eeuwen heen, sinds de 7de eeuw, altijd al hebben gedaan, ook door diegenen die konden lezen.

smiley
29 september 2015, 18:16
Boko haram zou volgens die Turkse krant 'onislamitisch' geweld gebruiken. Wat is onislamitisch geweld ? Hoe komt het dat Turkije waaronder het vroegere constantinopel met de eens christelijke kathedraal (later paardenstal voor de paarden van de moslimlegers en nog later moskee) nu islamitisch is ? Door 'onislamitisch' geweld ? (jihad, oorlog voeren - aanvallen dus - tegen diegenen die zich onvrijwillig aan de islam onderwerpen met als doel de islamitische wetten alsnog in te voeren en dit wereldwijd)

Jihad
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1687915/2006/09/30/De-feiten-ontkennen-zal-ze-niet-veranderen.dhtml

Hier op marocco nl. een moslim die kan lezen en er geen graten in ziet om teksten uit het boek van de 'religion of peace' te posten zodat iedereen het kan lezen. http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/43543-doden-niet-moslims-ongelovigen.html

Het gaat over het doden van niet-moslims. (om te beginnen, het vermoorden van een niet-moslim is minder erg dan het vermoorden van een moslim, niet-moslims zijn minder waard) Wanneer is het geoorloofd niet-moslims te vermoorden ? Indien zij nog niet onderworpen zijn aan de islam meneer is het antwoord, wanneer ze nog niet onder islamitisch bewind leven, sharia (je ziet die moslim kan lezen) en dus hun hoge speciale beschermingstaks (nog) niet betalen om niet door moslims te worden vermoord ('beschermingsgeld' een gebruik dat de mafia in sicilie ook nog toepast). Die zijn dus nog vogelvrij en kunnen vermoord worden indien zij zich tegen hun onderwerping verzetten of zelfs maar kritiek uiten op de islam (jihad). Komt er een niet-moslim op dat forum tussen die dat niet ziet zitten. Zegt die moslim, je hebt hier niks te zoeken dat is een tekst van moslims voor moslims. Jamaar het gaat wel over het vermoorden van die die daar volgens de moslims niks te zoeken heeft .... http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/43543-doden-niet-moslims-ongelovigen.html

Marocco.nl opgericht om de integratie te bevorderen ....

Anselmo
29 september 2015, 22:54
Een zoveelste poging tot het witwassen van de islam. Een Turkse krant weet te melden dat een commandant van Boko dinges de koran niet kan lezen (hoeveel moslims, waaronder Turken, kunnen wel lezen ?). http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/2472090/2015/09/29/Leider-Boko-Haram-kan-Koran-niet-lezen-en-kent-geen-islamitische-gebeden.dhtml

Daaruit trekt men bewust wel de verkeerde conclusie. Namelijk dat hij niets van de islam zou afweten, laat staan de opperste leider van Boko dinges zelf. Alsof zij dit allemaal uit hun duim hebben gezogen terwijl hun wandaden allemaal zwart op wit in de islamitische bronteksten te lezen staat. Zij doen exact in de 21ste eeuw wat jihadis door de eeuwen heen, sinds de 7de eeuw, altijd al hebben gedaan, ook door diegenen die konden lezen.

Lezen !?!
Niet nodig.
Ze blokken reeds van kinds af aan de ganse reutemeteut van buiten.