PDA

View Full Version : Gesprek met vluchtelingen in het AZC in Apeldoorn Nederland.


Patrick M.
3 oktober 2015, 19:58
www.youtube.com/watch?v=k1-dQT0NeVQ&feature=youtu.be

Ik geloof mijn oren en ogen niet.
Wanneer gaan onze politiekers hun ogen eens opendoen?
Als het te laat is?

Patrick M.
3 oktober 2015, 20:01
16-jarige asielzoeker bespuugt cassiere, geeft kopstoot en bijt Jumbo-personeel in Oude Pekela
Wilde zijn snoep en deodorant niet afrekenen
02-10-2015, 12:53 Tags: Asielzoeker, Jumbo, oude pekela

Een 16-jarige asielzoeker heeft donderdag in Oude Pekela een medewerker van supermarkt Jumbo gebeten. Dat nadat de cassiere de jongen vroeg zijn snoep en deodorant gewoon even netjes af te rekenen. Dit meldt Hart van Nederland.

Toen de cassiere de minderjarige asielzoeker aansprak op zijn kleptomane gedrag werd hij gelijk agressief. Hij bespuugde de cassiere, gaf een andere Jumbo-medewerker een kopstoot en beet een derde Jumbo-medewerker zo hard in zijn hand dat het ging bloeden.

De rest van het Jumbo-personeel moest bovenop de minderjarige asielzoeker springen om hem in bedwang te kunnen houden.

De politie nam hem uiteindelijk mee naar het bureau. Het is onbekend uit welk land de asielzoeker afkomstig is.

Voila, het ia al bezig, wanneer gaat het stoppen.

Patrick M.
3 oktober 2015, 20:24
www.youtube.com/watch?v=xkEzDo51U00

Het word schoner en schoner en binnenkort ook te gebeuren in belgië.

Demper
3 oktober 2015, 20:35
Helemaal geweldig. Alles moet hier naar de kloten.

Demper
3 oktober 2015, 20:36
16-jarige asielzoeker bespuugt cassiere, geeft kopstoot en bijt Jumbo-personeel in Oude Pekela
Wilde zijn snoep en deodorant niet afrekenen
02-10-2015, 12:53 Tags: Asielzoeker, Jumbo, oude pekela

Een 16-jarige asielzoeker heeft donderdag in Oude Pekela een medewerker van supermarkt Jumbo gebeten. Dat nadat de cassiere de jongen vroeg zijn snoep en deodorant gewoon even netjes af te rekenen. Dit meldt Hart van Nederland.

Toen de cassiere de minderjarige asielzoeker aansprak op zijn kleptomane gedrag werd hij gelijk agressief. Hij bespuugde de cassiere, gaf een andere Jumbo-medewerker een kopstoot en beet een derde Jumbo-medewerker zo hard in zijn hand dat het ging bloeden.

De rest van het Jumbo-personeel moest bovenop de minderjarige asielzoeker springen om hem in bedwang te kunnen houden.

De politie nam hem uiteindelijk mee naar het bureau. Het is onbekend uit welk land de asielzoeker afkomstig is.

Voila, het ia al bezig, wanneer gaat het stoppen.

Zo ging het er nu eenmaal aan toe in zijn thuisland...

You can take a ... out of the jungle, not the jungle out of....

Patrick M.
3 oktober 2015, 20:37
www.youtube.com/watch?v=1iyUl8d4x3g

Wat geeft België aan asielzoekers die terug gaan naar land van herkomst?

Patrick M.
3 oktober 2015, 21:36
www.youtube.com/watch?v=csOvTKkMBtM

Gesprek met Duitse allochtonen tweede generatie.

Dit is hetzelfde land waar Merkel willkommen zei.
En nu maakt Merkel ook nog kans op de Nobelprijs voor vrede.
Waar daar de vrede zit weet ik niet, ik zie toch geen vrede.

Patrick M.
3 oktober 2015, 22:10
www.youtube.com/watch?v=-uNBoUqGvVs

Zweden...
Hoe lang nog, het is genoeg.

Patrick M.
3 oktober 2015, 22:24
www.youtube.com/watch?v=ijmACi_YXC0

Londen.

Over héél Europa en de Europese politiekers doen of hun neuzen bloeden en kijken de andere kant op.

Kijk eens naar het filmpje en luisterd wat de moslim tegen de christen zegt op 1:47
One week you're dead.

Patrick M.
4 oktober 2015, 13:18
En het blijft verdacht stil.
De politiekers van Europa willen dit niet geloven en de rest van de belgische bevolking precies ook niet.

Guinevere
4 oktober 2015, 14:02
U bent goed in veralgemenen?

Ik begrijp uw punt niet.
Vluchtelingen verlaten tegen hun zin hun hele hebben en houden, en land. Ze zijn dus soms ook gefrustreerd, waardoor de gemoederen soms wat hoog kunnen oplopen. Maar om nu te veralgemen en beweren dat vluchtelingen van nature slecht zijn met dito bedoelingen, is gewoon verkeerd.
Waarschijnlijk bent u 1 van die mensen die zelf zo zou reageren moest u in hun plaats zijn... en hier de welgestelde hypocriete verontwaardigde uithangen. En voor alle duidelijkheid hebben die vluchtelingen geen awards voor hun scheef gedrag gekregen, dus begrijp ik al helemaal niet waarover je je zit op te winden. Tijd en energie teveel?

Bobke
4 oktober 2015, 14:24
U bent goed in veralgemenen?

Ik begrijp uw punt niet.
Vluchtelingen verlaten tegen hun zin hun hele hebben en houden, en land. Ze zijn dus soms ook gefrustreerd, waardoor de gemoederen soms wat hoog kunnen oplopen. Maar om nu te veralgemen en beweren dat vluchtelingen van nature slecht zijn met dito bedoelingen, is gewoon verkeerd.
Waarschijnlijk bent u 1 van die mensen die zelf zo zou reageren moest u in hun plaats zijn... en hier de welgestelde hypocriete verontwaardigde uithangen. En voor alle duidelijkheid hebben die vluchtelingen geen awards voor hun scheef gedrag gekregen, dus begrijp ik al helemaal niet waarover je je zit op te winden. Tijd en energie teveel?
De meeste mensen begrijpen niet goed waarom ze zo nodig naar hier willen komen.
Er zijn heus wel veilige landen in hun buurt die dichter bij hun eigen cultuur aanleunen.
Waarom zo ver van huis naar landen trekken met een totaal andere cultuur, vol racisten en waar ze gediscrimineerd zullen worden?
Kunt gij dat duidelijk maken voor de ongeruste mensen?

De schoofzak
4 oktober 2015, 15:05
U bent goed in veralgemenen?

Ik begrijp uw punt niet.
Vluchtelingen verlaten tegen hun zin hun hele hebben en houden, en land. Ze zijn dus soms ook gefrustreerd, waardoor de gemoederen soms wat hoog kunnen oplopen. Maar om nu te veralgemen en beweren dat vluchtelingen van nature slecht zijn met dito bedoelingen, is gewoon verkeerd.
Waarschijnlijk bent u 1 van die mensen die zelf zo zou reageren moest u in hun plaats zijn... en hier de welgestelde hypocriete verontwaardigde uithangen. En voor alle duidelijkheid hebben die vluchtelingen geen awards voor hun scheef gedrag gekregen, dus begrijp ik al helemaal niet waarover je je zit op te winden. Tijd en energie teveel?

Mijn nonkel is als jonge kerel tijdens woII gevlucht naar Noorwegen (begin van de oorlog nog te jong, even later de vrees om als arbeider opgeëist te worden naar Duitsland). Op sommige ogenblikken at hij gras, van de grote honger. (wat dom was, want ... bla bla ...)
Ik denk niet dat hij zich zo misdragen heeft tegenover de Noren.

.

Peche
4 oktober 2015, 15:40
Dus Men duwt ze op een maar kan geen veiligheid garanderen?
Maar wel meer vluchtelingen en dus minder veiligheid?
Who the fuck runs Europe?

fred vanhove
4 oktober 2015, 16:16
De meeste mensen begrijpen niet goed waarom ze zo nodig naar hier willen komen.
Er zijn heus wel veilige landen in hun buurt die dichter bij hun eigen cultuur aanleunen.
Waarom zo ver van huis naar landen trekken met een totaal andere cultuur, vol racisten en waar ze gediscrimineerd zullen worden?
Kunt gij dat duidelijk maken voor de ongeruste mensen?

.

fred vanhove
4 oktober 2015, 16:20
De meeste mensen begrijpen niet goed waarom ze zo nodig naar hier willen komen.
Er zijn heus wel veilige landen in hun buurt die dichter bij hun eigen cultuur aanleunen.
Waarom zo ver van huis naar landen trekken met een totaal andere cultuur, vol racisten en waar ze gediscrimineerd zullen worden?
Kunt gij dat duidelijk maken voor de ongeruste mensen?

Ik weet het ;-):-) In die buurlanden is de kans groot dat zijn hand wordt afgehakt als hij steelt....hier komt hij er vanaf met een berisping van de caissière nadat hij ze eerst heeft mogen bespugen.:roll:
In het politiebureel moet hij dan nog wel een soort van verklaring afleggen terwijl hem de nodige excuses worden aangeboden voor het oponthoud.Nadien wordt hij met een combi terug tot aan zijn deur gebracht.:roll:Een normale dienstverlening van de politie om het risico te beperken om te worden aangeklaagt voor racisme;-)

Patrick M.
4 oktober 2015, 18:05
Guinevere, u zegt veralgemenen.
In Zweden, Nederland, Duitsland, België,Londen(Gr. Br.)...
Allemaal moslims in de youtube filmpjes die ambras maken en u spreekt van te veralgemenen.
De dag dat iemand van uw familie thuiskomt en heeft ambras en slaag gekregen van een moslim dan zult u wel anders piepen.
In Zweden, verkrachtingen.
In Duitsland, vechten.
In Nederland, stelen en spuwen.
In België, vechten.
In Londen op 1:47, one week you're dead
Hoelang nog?

Patrick M.
4 oktober 2015, 18:31
www.youtube.com/watch?v=suAKLbItvDw

Guinevere, hier een filmpje over een vrouw die Arabisch verstaat.
Kunt gij Duits lezen?

Maori
4 oktober 2015, 18:38
www.youtube.com/watch?v=1iyUl8d4x3g

Wat geeft België aan asielzoekers die terug gaan naar land van herkomst?

Hopelijk enkel en alleen een goeie stamp onder hun luie islamistenkont.

Kodo Kodo
4 oktober 2015, 18:47
Guinevere, u zegt veralgemenen.
In Zweden, Nederland, Duitsland, België,Londen(Gr. Br.)...
Allemaal moslims in de youtube filmpjes die ambras maken en u spreekt van te veralgemenen.
De dag dat iemand van uw familie thuiskomt en heeft ambras en slaag gekregen van een moslim dan zult u wel anders piepen.
In Zweden, verkrachtingen.
In Duitsland, vechten.
In Nederland, stelen en spuwen.
In België, vechten.
In Londen op 1:47, one week you're dead
Hoelang nog?

Heb ooit een vriendin gehad (een Duitse, maar ze sprak vloeiend Arabisch) die altijd zei dat ik niet mocht veralgemenen. Op een avond breekt er een vechtpartij uit in de trein (in Duitsland) waarop ze zit. De wagon wordt door de politie geëvacueerd; er zijn zwaargewonden.

Ik zei: laat me raden: het waren Arabieren?
Ja, zei ze Libanezen.
En ik: mohammedaanse Libanezen?
Ja...
Waarom ben je in godsnaam daarbij gaan zitten?
Ze bleef me het antwoord schuldig.
En ik dan: "Zie je wel dat het soms nuttig kan zijn te veralgemenen?"

Maori
4 oktober 2015, 18:49
U bent goed in veralgemenen?

Ik begrijp uw punt niet.
Vluchtelingen verlaten tegen hun zin hun hele hebben en houden, en land. Ze zijn dus soms ook gefrustreerd, waardoor de gemoederen soms wat hoog kunnen oplopen. Maar om nu te veralgemen en beweren dat vluchtelingen van nature slecht zijn met dito bedoelingen, is gewoon verkeerd.
Waarschijnlijk bent u 1 van die mensen die zelf zo zou reageren moest u in hun plaats zijn... en hier de welgestelde hypocriete verontwaardigde uithangen. En voor alle duidelijkheid hebben die vluchtelingen geen awards voor hun scheef gedrag gekregen, dus begrijp ik al helemaal niet waarover je je zit op te winden. Tijd en energie teveel?

Are you for real?
Is dit jouw poging tot humor? I can tell you, you're about as funny as a fart in an elevator.

Opwinden zegt ze. En awards. What?!?
En beste, wil je als islamist of islamistenlover niet het woord 'hypocriet' in de mond nemen. Kwestie van een beetje serieus te blijven.

Hoe durf jij trouwens mensen vergelijken met dat uitschot? Want dat is het hoor, geen sukkels die hun thuisland ontvluchten, pakweg 95% zijn islamistenklaplopers die elke generatie nog wat meer muteren en zo alsmaar dichter bij de rioolrat komen te staan.

Patrick M.
4 oktober 2015, 22:01
www.youtube.com/watch?v=xoiCYwoJKrE

Noorwegen.

Hoeveel Europese landen nog?

Patrick M.
4 oktober 2015, 22:16
www.youtube.com/watch?v=h0KmEaWsSQw

Zelf in Egypte.

Patrick M.
4 oktober 2015, 22:31
www.youtube.com/watch?v=LHEAh0LYHSs

Denemarken heeft al maatregelen genomen.

Patrick M.
4 oktober 2015, 22:36
www.youtube.com/watch?v=_7tMk-QM3e4

Duitsland.

Supe®Staaf
4 oktober 2015, 23:21
U bent goed in veralgemenen?

Ik begrijp uw punt niet.
Vluchtelingen verlaten tegen hun zin hun hele hebben en houden, en land. Ze zijn dus soms ook gefrustreerd, waardoor de gemoederen soms wat hoog kunnen oplopen. Maar om nu te veralgemen en beweren dat vluchtelingen van nature slecht zijn met dito bedoelingen, is gewoon verkeerd.
Waarschijnlijk bent u 1 van die mensen die zelf zo zou reageren moest u in hun plaats zijn... en hier de welgestelde hypocriete verontwaardigde uithangen. En voor alle duidelijkheid hebben die vluchtelingen geen awards voor hun scheef gedrag gekregen, dus begrijp ik al helemaal niet waarover je je zit op te winden. Tijd en energie teveel?
Groot gelijk!
Die honderdduizenden asielzoekers kunnen niet allemaal slecht zijn!
Stuur het crapuul terug naar zijn thuisland, maar laat de goeie, eerlijke vluchtelingen blijven!
Die paar tientallen moeten we Europees zeker aankunnen.

cookie monster
5 oktober 2015, 01:41
Who the fuck runs Europe?
Awel , Idiote randdebielen , m.a.w. vertrouw NOOIT een politieker !!!!
Ze hadden NOOIT verkozen mogen worden !!!!

cookie monster
5 oktober 2015, 01:50
En nu maakt Merkel ook nog kans op de Nobelprijs voor vrede.
http://s.hln.be/2477563
Zulke verdienen een peperkoek op hunne voorgevel !!!!

Zij zijn een regelrechte belediging voor die prijs !!!!!!!!
Een mooi voorbeeld wie ze wel verdiend heeft , Marie Curie :)
http://www.hln.be/hln/nl/36/Carriere/article/detail/2467693/2015/09/25/Deze-straffe-dames-wonnen-al-een-Nobelprijs.dhtml

cookie monster
5 oktober 2015, 01:52
De rest van het Jumbo-personeel moest bovenop de minderjarige asielzoeker springen om hem in bedwang te kunnen houden.
Da's kindermishandeling ;)

Dirk A
5 oktober 2015, 01:56
Dus Men duwt ze op een maar kan geen veiligheid garanderen?
Maar wel meer vluchtelingen en dus minder veiligheid?
Who the fuck runs Europe?

Allemaal afvalligen: Karel De Gucht (corrupt tot op het bot), Verhofstadt (ziet enkel deliriums), Marianne Thyssen(niet stressbestendig en wereldvreemd), Junker (fraudeur), ...

Kodo Kodo
5 oktober 2015, 06:47
www.youtube.com/watch?v=csOvTKkMBtM

Gesprek met Duitse allochtonen tweede generatie.

Dit is hetzelfde land waar Merkel willkommen zei.
En nu maakt Merkel ook nog kans op de Nobelprijs voor vrede.
Waar daar de vrede zit weet ik niet, ik zie toch geen vrede.

Dan verkeert Merkel in het roemrijke gezelschap van Yasser Arafat, Hussein Obama, en... de Europese Unie :lol:.

Allemaal grote bevorderaars van de vrede en van de godsdienst van de vrede.

Peche
5 oktober 2015, 08:03
N die mensen dat verkracht en mishandeld zijn, hadden die zo snel een woning als die drie mannen dat alleen kwamen en een Vlaamse moeder plaats voor moest maken????
Oh Europe... What have thou done.

Peche
5 oktober 2015, 08:05
Allemaal afvalligen: Karel De Gucht (corrupt tot op het bot), Verhofstadt (ziet enkel deliriums), Marianne Thyssen(niet stressbestendig en wereldvreemd), Junker (fraudeur), ...

Corrupt of niet die mensen moeten herplaatst worden naar de grens. En ver buiten onze grenzen gehouden te worden.
Zijn wij solidair met onze vrouwen of jihadis?

Patrick M.
5 oktober 2015, 17:45
Hoe oud zou ze zijn?

Peche
5 oktober 2015, 18:01
Awel , Idiote randdebielen , m.a.w. vertrouw NOOIT een politieker !!!!
Ze hadden NOOIT verkozen mogen worden !!!!

Waar is de zot Breivik 2 die de politieke kamers penetreert met Justice he!?
Waar wacht hem op?

Patrick M.
7 oktober 2015, 15:24
En nu weer in Italië dat een activiste die werkt in een asieopvang verkracht is door die asielzoekers en dit moest verzwijgen van haar eigen organisatie omdat anders de asielzoekers in een slecht daglicht kwamen te staan.
Wat is dat weer voor een gedachtengang.
Dus die organisatie praat verkrachting goed?

Bobke
7 oktober 2015, 15:56
En nu weer in Italië dat een activiste die werkt in een asieopvang verkracht is door die asielzoekers en dit moest verzwijgen van haar eigen organisatie omdat anders de asielzoekers in een slecht daglicht kwamen te staan.
Wat is dat weer voor een gedachtengang.
Dus die organisatie praat verkrachting goed?
Of ze is het niet eens met de activiste omdat ze de asielzoekers niet ter wille was.

daiwa
8 oktober 2015, 00:12
En nu weer in Italië dat een activiste die werkt in een asieopvang verkracht is door die asielzoekers en dit moest verzwijgen van haar eigen organisatie omdat anders de asielzoekers in een slecht daglicht kwamen te staan.
Wat is dat weer voor een gedachtengang.
Dus die organisatie praat verkrachting goed?

Daar komt het op neer.

cookie monster
8 oktober 2015, 01:06
Waar is de zot Breivik 2 die de politieke kamers penetreert met Justice he!?
Waar wacht hem op?
Ai , gevaarlijk !!

Patrick M.
8 oktober 2015, 14:22
In het centrum voor asielzoekers in Florennes, dat beheerd wordt door Fedasil, zijn er gisteravond incidenten geweest. Een vijftigtal bewoners raakte er slaags met elkaar, zegt het federaal agentschap. Vier van de herrieschoppers werden administratief aangehouden. Ze riskeren uit het centrum te worden gezet. Vier minderjarigen zijn overgebracht naar andere centra van Fedasil. Staatssecretaris voor Asiel en Migratie, Theo Francken (N-VA), laat in een reactie weten dat de betrokkenen voor minstens dertig dagen hun opvangrecht verliezen.


Minstens vijf bewoners kregen slagen en werden lichtgewond naar het ziekenhuis gebracht

De eerste onlusten ontstonden rond 18.30 uur. Meerdere bewoners kregen om een nog onduidelijke reden ruzie met elkaar. De situatie raakte onder controle, maar liep nadien opnieuw verschillende keren uit de hand. De lokale politie kwam ter plaatse en de federale politie nam rond middernacht over. Ook de burgemeester van Florennes, Pierre Helson, en staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken kwamen in de loop van de nacht ter plaatse.

Het verhaal gaat verder in België.
Hoelang nog?
Tot als er doden vallen?
Dan is het te laat.
En wie gaat de schade betalen?
De Belgische regering dus het Belgische volk.

Bobke
8 oktober 2015, 14:30
Toch duidelijk.
Terug sturen, daar kunnen ze hun goesting vechten.

cookie monster
9 oktober 2015, 03:05
In het centrum voor asielzoekers in Florennes, dat beheerd wordt door Fedasil, zijn er gisteravond incidenten geweest. Een vijftigtal bewoners raakte er slaags met elkaar, zegt het federaal agentschap. Vier van de herrieschoppers werden administratief aangehouden. Ze riskeren uit het centrum te worden gezet.
Die herrieschoppers zondermeer terug naar land van herkomst sturen !!!!

cookie monster
10 oktober 2015, 04:20
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2484536/2015/10/09/Woningen-voor-10-000-vluchtelingen-in-Nederland.dhtml
Nederlandse gemeenten gaan de komende zes maanden proberen om woningen aan te bieden aan 10.000 asielzoekers die al een verblijfsstatus hebben, maar nog in asielzoekerscentra (azc's) zitten.
Nou dan ....

Patrick M.
10 oktober 2015, 13:50
En wat met de oorspronkelijke bewoners van Nederland die geen woning hebben?

Lukkas
10 oktober 2015, 14:38
En wat met de oorspronkelijke bewoners van Nederland die geen woning hebben?

Dat zijn autochtone tweederangsburgers en daar maken mensenrechtenorganisaties zich niet druk over. Want hun voorouders waren kolonialisten, slavenhandelaars en uitbuiters. Dit is nu hun verdiende straf. Weg met de rotblanke. :roll:

dpg
10 oktober 2015, 16:29
En wat met de oorspronkelijke bewoners van Nederland die geen woning hebben?

Werken gaan en huur betalen zoals de overgrote meerderheid ook moet doen.

Hangmatters uw tijd om te gaan is gekomen.

SDX
10 oktober 2015, 20:18
Werken gaan en huur betalen zoals de overgrote meerderheid ook moet doen.

Hangmatters uw tijd om te gaan is gekomen.

De oorspronkelijke bewoners van Nederland ìs de meerderheid die werkt en huur betaalt, om hangmatten te financieren.

Eens ze niet meer in de meerderheid zijn, dan is de tijd van de hangmatters om te gaan gekomen. Dan kunnen ze zichzelf gaan financieren, of retour naar afzender.

Kan niet wachten. 😅

cookie monster
11 oktober 2015, 03:31
En wat met de oorspronkelijke bewoners van Nederland die geen woning hebben?
Who gives a shit !!!! ;)

zonbron
11 oktober 2015, 03:59
En wat met de oorspronkelijke bewoners van Nederland die geen woning hebben?

https://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec

https://www.youtube.com/watch?v=HbObwRbnrXY

Conscience
11 oktober 2015, 08:00
[QUOTE=Guinevere;7845019]

Waarschijnlijk bent u 1 van die mensen die zelf zo zou reageren moest u in hun plaats zijn... en hier de welgestelde hypocriete verontwaardigde uithangen. QUOTE]

Hou je smerige laag-bij-de-grondse beledigingen voor jezelf.

Mijn vader en grootvader hebben gevochten in WOI en WOII. Ze waren geen misdadig uitschot zoals jouw soort die ergens gaan parasiteren op anderen in plaats van zich te verdedigen. Ze vochten tegen Duitsers, niet tegen moslimmietjes die jonge meisjes verkrachten.

Gelukkig ken ik echte moslims, mannen van eer. Daar horen jij en je parasiterende kliek in elk geval niet bij. Jullie zijn een regelrechte schande voor de mensheid.

SDX
11 oktober 2015, 11:06
Echte moslims, zijn mannen van eer?

Volgen die 'n andere koran, 'n andere profeet, hebben ze hun eigen versie er van. ..?

zonbron
11 oktober 2015, 11:13
Echte moslims, zijn mannen van eer?

Volgen die 'n andere koran, 'n andere profeet, hebben ze hun eigen versie er van. ..?

Zoiets als Griekse mohammedanen waarschijnlijk:

https://www.youtube.com/watch?v=sT5SilhLOkQ

SDX
11 oktober 2015, 11:36
Zoiets als Griekse mohammedanen waarschijnlijk:

https://www.youtube.com/watch?v=sT5SilhLOkQ

Meer zoiets misschien:

https://youtu.be/Is-En5YrzO8

daiwa
12 oktober 2015, 01:19
Echte moslims, zijn mannen van eer?

Volgen die 'n andere koran, 'n andere profeet, hebben ze hun eigen versie er van. ..?

Dat vraag ik mij ook af.

Conscience
12 oktober 2015, 21:26
Echte moslims, zijn mannen van eer?

Volgen die 'n andere koran, 'n andere profeet, hebben ze hun eigen versie er van. ..?

Ja, die bestaan.

SDX
12 oktober 2015, 21:30
Ja, die bestaan.

Tuurlijk bestaan die, maar dat is dan ondanks islam, niet dankzij.

Patrick M.
16 oktober 2015, 20:30
Ook in Frankrijk...

https://www.youtube.com/watch?v=_Jg8EeL7zD8

Hoelang nog?

Patrick M.
16 oktober 2015, 22:08
Luton, Engeland.

https://www.youtube.com/watch?v=R5L9SExquao

Luister eens vanaf minuut 3.

Patrick M.
16 oktober 2015, 22:17
Overal ter wereld...USA...

https://www.youtube.com/watch?v=MegZXm1rCPg

cookie monster
17 oktober 2015, 01:05
Luton, Engeland.

https://www.youtube.com/watch?v=R5L9SExquao

Luister eens vanaf minuut 3.
https://youtu.be/R5L9SExquao?t=4m28s
https://youtu.be/R5L9SExquao?t=4m29s
Ik ga met deze dame helemaal akkoord !!

zonbron
17 oktober 2015, 01:20
Overal ter wereld...USA...

https://www.youtube.com/watch?v=MegZXm1rCPg

:rofl:

Die wilt een moskee planten net naast een varkenskwekerij. 11hectare gekocht, dat zal geen moskee voor 30 man zijn zoals hij beweert. De petrodollars van Huize Saoud aan het werk. Spoedig nog veel meer van dat.

Patrick M.
17 oktober 2015, 18:16
En in Londen, het komt dichterbij...

https://www.youtube.com/watch?v=ra45nX9JmW4

Patrick M.
17 oktober 2015, 18:54
Sydney...Australia.

https://www.youtube.com/watch?v=oYzP24J6A4E

Patrick M.
17 oktober 2015, 20:21
Denemarken, hij dacht een huis en auto te krijgen binnen een paar maanden.

https://www.youtube.com/watch?v=wlW5gJ4bn34

Patrick M.
17 oktober 2015, 20:35
Misschien betaald Duitsland voor gezinshereniging.

https://www.youtube.com/watch?v=LyC5z4B1T1o

Patrick M.
18 oktober 2015, 10:39
Duitsland...

Duitsland In een vluchtelingencentrum in Kitzingen in de Duitse deelstaat Beieren zijn twee asielzoekers van 38 en 52 jaar opgepakt nadat ze een poetsvrouw hadden aangerand. De twee mannen hebben de vrouw tussen 1 en 10 oktober elke dag aangerand. De vrouw durfde pas later haar werkgever en de politie te informeren.

De vrouw is ondertussen ondervraagd en onderzocht door gespecialiseerde artsen. De daders zitten nog altijd in de cel.

Tamara Bishop, gemeenteraadslid van de CDU-partij legt de verantwoordelijkheid bij het opvangcentrum. "Wat er daar is gebeurd, raakt me als vrouw in het bijzonder", zegt ze.

Het stadsbestuur van Kitzingen laat weten dat het vanaf volgende week alleen maar mannen als poetspersoneel zal aannemen. Tot dan worden de poetsvrouwen begeleid door veiligheidspersoneel. Bovendien worden toiletten en douches vanaf nu afgesloten wanneer ze gekuist worden.

Patrick M.
18 oktober 2015, 22:02
Nog eentje...

http://nieuwreligieuspeil.net/node/6118

Patrick M.
19 oktober 2015, 11:51
Opnieuw Duitsland...

Bij een ruzie onder vluchtelingen in Wutha-Farnroda, in de Duitse deelstaat Thüringen, is een 20-jarige man doodgestoken door een 18-jarige huisgenoot. Dat heeft de plaatselijke politie gemeld. De reden voor de ruzie is nog onduidelijk.

De twee mannen hadden het gisteravond aan de stok gekregen in het appartement dat ze deelden, meldde de politie. De man heeft vervolgens de flat verlaten en een 22-jarige Duitse passant neergestoken. Ook de reden voor deze agressie is nog niet duidelijk. De man werd opgepakt en opgesloten.

In de Duitse asielcentra is het eerder ook al tot geweld gekomen. Dat geweld heeft vooral te maken met etnische conflicten of de levensomstandigheden in de vaak overbevolkte centra.