PDA

View Full Version : Asielzoekers malcontent.


Garry
13 november 2015, 23:19
"Te weinig douches, te weinig toiletten, koud water, weinig wasmachines, amper privacy... Het eten is anders, alles is andetsk de taal, de temperatuur"

Dus op de middenberm hebben ze wel voldoende privacy, toiletten en douches en we moeten er voor zorgen dat we hier hún taal spreken, hún eten hebben en daarbovenop de temperatuur wat opkrikken.


http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingencrisis/article/detail/2521739/2015/11/12/Asielzoekers-vinden-hun-nieuwe-opvang-slecht-en-slapen-buiten.dhtml

Patrick M.
14 november 2015, 17:52
Ze waren ook boos omdat ze geen TV en geen frigo op hun kamer hadden.

Sukkelaar
26 november 2015, 18:11
"Te weinig douches, te weinig toiletten, koud water, weinig wasmachines, amper privacy... Het eten is anders, alles is andetsk de taal, de temperatuur"

Dus op de middenberm hebben ze wel voldoende privacy, toiletten en douches en we moeten er voor zorgen dat we hier hún taal spreken, hún eten hebben en daarbovenop de temperatuur wat opkrikken.


http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingencrisis/article/detail/2521739/2015/11/12/Asielzoekers-vinden-hun-nieuwe-opvang-slecht-en-slapen-buiten.dhtml

Hun arrogantie is echt niet te begrijpen hé?

Indomitable
26 november 2015, 18:16
Zeg hebben we geen villa's beschikbaar voor deze arme asielzoekers?

Zucht
26 november 2015, 18:18
Zeg hebben we geen villa's beschikbaar voor deze arme asielzoekers?

De Syriëstrijders van hier die kregen allemaal een villa en wat neukpoezen ter beshcikking. Dat is tenminste opvang.

Bobke
26 november 2015, 18:25
"Te weinig douches, te weinig toiletten, koud water, weinig wasmachines, amper privacy... Het eten is anders, alles is andetsk de taal, de temperatuur"

Dus op de middenberm hebben ze wel voldoende privacy, toiletten en douches en we moeten er voor zorgen dat we hier hún taal spreken, hún eten hebben en daarbovenop de temperatuur wat opkrikken.


http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingencrisis/article/detail/2521739/2015/11/12/Asielzoekers-vinden-hun-nieuwe-opvang-slecht-en-slapen-buiten.dhtml
Het is duidelijk dat hun verwachtingen niet realistisch zijn.
Niet alle westerlingen leven in de luxe die ze op tv zien.

Zipper
26 november 2015, 18:43
"Te weinig douches, te weinig toiletten, koud water, weinig wasmachines, amper privacy... Het eten is anders, alles is andetsk de taal, de temperatuur"

Dus op de middenberm hebben ze wel voldoende privacy, toiletten en douches en we moeten er voor zorgen dat we hier hún taal spreken, hún eten hebben en daarbovenop de temperatuur wat opkrikken.


http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingencrisis/article/detail/2521739/2015/11/12/Asielzoekers-vinden-hun-nieuwe-opvang-slecht-en-slapen-buiten.dhtml

Wat verwachten ze dan, het Conrad Hotel ???

Indomitable
26 november 2015, 18:46
Wat verwachten ze dan, het Conrad Hotel ???Dit terwijl men weet dat er landgenoten zijn die in een kartonnen dozen leven....walgelijk !!

Zipper
26 november 2015, 18:48
Dit terwijl men weet dat er landgenoten zijn die in een kartonnen dozen leven....walgelijk !!

Idd.

De gemuilkorfde
26 november 2015, 19:37
Wat verwachten ze dan, het Conrad Hotel ???
Denk het, een limousine met chauffeur zal ook wel bij de ervaring horen.
En zakgeld natuurlijk, veel zakgeld.
En als ze dat niet krijgen, "racist, islamofoob !"

Witte Kaproen
26 november 2015, 19:41
Het is duidelijk dat hun verwachtingen niet realistisch zijn.
Niet alle westerlingen leven in de luxe die ze op tv zien.

Door de mensensmokkelaars werd hen de hemel op aarde beloofd ,
eens ze hier zouden toekomen .

Zodoende gaven ze met de glimlach hun laatste centen aan die smokkelaars, die hun een goede return voor hun "investering "beloofden .

Nu dit niet lijkt te kloppen zijn ze natuurlijk teleurgesteld.
Maar dan moeten ze wel hun teleurstelling niet op ons afreageren ,
maar op de mensensmokkelaars die hen valse beloften gedaan hebben .

Jakko
28 november 2015, 17:14
Wat verwachten ze dan, het Conrad Hotel ???

Ook in het artikel:


Dit is niet exemplarisch voor hele grote groepen elders.

Dijkhoff zei dat het gros van de asielzoekers niet klaagt.

Gipsy
28 november 2015, 20:35
Door de mensensmokkelaars werd hen de hemel op aarde beloofd ,
eens ze hier zouden toekomen .

Zodoende gaven ze met de glimlach hun laatste centen aan die smokkelaars, die hun een goede return voor hun "investering "beloofden .

Nu dit niet lijkt te kloppen zijn ze natuurlijk teleurgesteld.
Maar dan moeten ze wel hun teleurstelling niet op ons afreageren ,
maar op de mensensmokkelaars die hen valse beloften gedaan hebben .

Vroeger maakte men de emigranten naar de Nieuwe Wereld wijs dat de kassei stenen van de straten belegd ware met puur goud.

Patrick M.
29 november 2015, 13:32
Ik wil ook een frigo en TV op mijn slaapkamer, ik heb dit niet maar ik wil dat wel.
Waar of bij wie moet ik zijn om dat te krijgen?
Ik denk dat ik daar zelf voor moet zorgen.

Indomitable
29 november 2015, 13:38
Ik wil ook een frigo en TV op mijn slaapkamer, ik heb dit niet maar ik wil dat wel.
Waar of bij wie moet ik zijn om dat te krijgen?
Ik denk dat ik daar zelf voor moet zorgen.

Een paar uurtjes onder de zonnebank een paar toverwoordjes "salam alaikum allahu akbar" en voila, je hebt een gratis woonst, tv, frigo, internet, telefoon en uitkering.

knip
29 november 2015, 17:41
Ik hoop dat het dit jaar een koude winter wordt. Kunnen onze vrienden eens echt ervaren hoe het is om hier te leven (In een slecht geisoleerde legerkazerne) . In elk geval een frigo hebben ze dan niet meer nodig.

Bobke
29 november 2015, 17:46
Ik hoop dat het dit jaar een koude winter wordt. Kunnen onze vrienden eens echt ervaren hoe het is om hier te leven (In een slecht geisoleerde legerkazerne) . In elk geval een frigo hebben ze dan niet meer nodig.
Zelfs slecht geisoleerde kazernes kunt ge warm stoken.

Universalia
29 november 2015, 17:54
Asielzoekers malcontent

Gelijk terugsturen van waar ze gekomen zijn want dat klopt niet echt, daar het enige wat wij mogen doen is ze tijdelijke hulp bieden tot de situatie in hun landen van oorsprong opgelost is. En als ze dat nog niet weten te appreciëren ... daaaaaaaag dan.

Daar kan je ook al uit afleiden dat het géén echte 'oorlogsvluchtelingen' zijn maar figuren die aangesteld zijn om de EU overhoop te zetten.

Maar het is algemeen geweten dat ze al meer en meer eisen beginnen te stellen.

Leica
1 december 2015, 06:45
Daar kan je ook al uit afleiden dat het géén echte 'oorlogsvluchtelingen' zijn maar figuren die aangesteld zijn om de EU overhoop te zetten.
Door wie zijn ze aangesteld en wat bedoel je met de EU overhoop zetten?

omaplop
1 december 2015, 13:43
In Zweden zijn er 14.000 verdwenen! Dit waren geregistreerde, hoeveel niet-geregistreerden lopen er ook rond?

fallen_angel
1 december 2015, 13:47
In Zweden zijn er 14.000 verdwenen! Dit waren geregistreerde, hoeveel niet-geregistreerden lopen er ook rond?

In Zweden moeten ze gewoon het spoor van verkrachtingen volgen, dan worden ze wel gevonden.