PDA

View Full Version : Dwerg Smet bedreigt reus Jambon over reputatie Brussel


De schoofzak
27 november 2015, 22:08
Minister Jan had het alleen over Molenbeek. (en misschien een paar andere wijken, maar dat is dan toch weinig in het nieuws gekomen).

Kompany had het over de 19 gemeentes, de 19 burgemeesters en de 6 politiezones in het hoofdstedelijk Geklets.

Minister van groot-Brussel-Internationaal Smet, sos van hart en nieren, is nu kwaad op minister Jan.
Dat hij twee keers nadenkt !!!

De keuze van de terroristen voor hun verblijfplaatsen en recruteerbodem: daar moest geen twee keer over nagedacht worden.

En als ze in het buitenland horen dat een minister die boel daar gaat opkuisen, dan lijkt me dat positiever te zijn, dan een die maar blijft ontkennen dat er een probleem is.

titel: 'Dat Jambon twee keer nadenkt voor hij Brussel afschiet voor de internationale media'
link: http://www.knack.be/nieuws/belgie/dat-jambon-twee-keer-nadenkt-voor-hij-brussel-afschiet-voor-de-internationale-media/article-normal-629719.html?utm_source=Newsletter-27/11/2015&utm_medium=Email&utm_campaign=Newsletter-RNBAVUKN&M_BT=186443981278

'We gaan daar nog veel miserie mee hebben', zo reageert Brussels minister voor Mobiliteit Pascal Smet op uitspraken van minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon over Molenbeek.
Brussels minister voor Mobiliteit Pascal Smet (SP.A) heeft in de VGC-Raad uitgehaald naar minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon. "Dat hij twee keer nadenkt voor hij Brussel afschiet voor de internationale media. We gaan daar nog veel miserie mee hebben", zo hekelde Smet de uitspraken van Jambon over Molenbeek. Pascal Smet is binnen het College van de Vlaamse Gemeenschapscommissie (VGC), de regering voor de Vlamingen in Brussel, bevoegd voor Cultuur, Jeugd, Sport en Stedelijk beleid.

Zijn uitval kwam er naar aanleiding van een vraag van raadslid Cieltje Van Achter (N-VA), die polste naar het engagement van de VGC voor de voorbereiding van een "Bruegheljaar" in 2019. Smet verklaarde zich bereid hieraan mee te werken, maar benadrukte dat de vele initiatieven om mensen naar de hoofdstad te lokken rap de afgelopen week een stevige deuk gekregen hebben.
Brussel voor schut

Onder meer de uitspraak van Jambon, een partijgenoot van Van Achter, dat hij Molenbeek ging opkuisen is bij Smet in het verkeerde keelgat geschoten. "Zijn uitspraken waren lichtzinnig en onbezonnen. Ik ben altijd kritisch geweest voor deze stad. Sommige politici zeggen 'never waste a good crisis' om de zaken te verbeteren. Maar anderen missen ook nooit een gelegenheid om deze stad voor schut te zetten", vond Pascal Smet.

De minister verklaarde achteraf dat hij binnen de gewestelijke regering een actieplan heeft opgesteld om het imago van de stad te herstellen. (Belga/TE)

Flippend Rund
27 november 2015, 22:16
Hij gaat een actieplan opstellen om het imago van de stad te herstellen.

Belgische politiek in 1 zin samengevat.

hamac
27 november 2015, 22:38
Smet is pissed omdat het Meulenbeiks communicatiescenario ("justement un fait divers") aan de kant werd geschoven.

marie daenen
28 november 2015, 08:21
Smet is pissed omdat het Meulenbeiks communicatiescenario ("justement un fait divers") aan de kant werd geschoven.

...

Bad Attila
28 november 2015, 10:25
Minister Jan had het alleen over Molenbeek. (en misschien een paar andere wijken, maar dat is dan toch weinig in het nieuws gekomen).

Kompany had het over de 19 gemeentes, de 19 burgemeesters en de 6 politiezones in het hoofdstedelijk Geklets.

Minister van groot-Brussel-Internationaal Smet, sos van hart en nieren, is nu kwaad op minister Jan.
Dat hij twee keers nadenkt !!!

De keuze van de terroristen voor hun verblijfplaatsen en recruteerbodem: daar moest geen twee keer over nagedacht worden.

En als ze in het buitenland horen dat een minister die boel daar gaat opkuisen, dan lijkt me dat positiever te zijn, dan een die maar blijft ontkennen dat er een probleem is.

titel: 'Dat Jambon twee keer nadenkt voor hij Brussel afschiet voor de internationale media'
link: http://www.knack.be/nieuws/belgie/dat-jambon-twee-keer-nadenkt-voor-hij-brussel-afschiet-voor-de-internationale-media/article-normal-629719.html?utm_source=Newsletter-27/11/2015&utm_medium=Email&utm_campaign=Newsletter-RNBAVUKN&M_BT=186443981278

Waar bedreigt Smet Jambon?
Hij vraagt hem vooral om na te denken vooralleer hij praat. Misschien is dat soms ook niet slecht om te doen, hé.

btw, heeft Jambon zijne Karsher al gekocht?

Sukkelaar
28 november 2015, 10:49
Smet is inderdaad niet het grote licht; overal waar hij een functie vervulde is hij met de staart tussen de benen moeten vertrekken.

Of Jan Jambon het grote licht is? Laat mij toe ook hieraan te twijfelen. Veel nietszeggende praatjes dat wel maar of de resultaten zo fantastisch zijn?

Henri1
28 november 2015, 11:12
Wat overduidelijk is dat Jambon iedere dag steken laat vallen.

Zipper
28 november 2015, 11:23
Waar bedreigt Smet Jambon?
Hij vraagt hem vooral om na te denken vooralleer hij praat. Misschien is dat soms ook niet slecht om te doen, hé.

btw, heeft Jambon zijne Karsher al gekocht?

In Molenbeek zullen een paar honderd Kärchers nodig zijn.
Pascal "ADHD" Smet kan beter zwijgen dat hij zweet.

quercus
28 november 2015, 11:29
Hij gaat een actieplan opstellen om het imago van de stad te herstellen.

Belgische politiek in 1 zin samengevat.

Inderdaad. Dit is wat in het Engels als "windowdressing" wordt omschreven. Daarmee hoeft men zich met de kern van de zaak niet meer bezig te houden.

Charlie don't Surf
28 november 2015, 11:49
Het zijn volgens mij niet de uitspraken van Jan Jambon die men in het buitenland gaat herinneren en "Brussel afschieten" is nogal een povere woordkeuze in deze tijden .

De schoofzak
28 november 2015, 12:01
Smet is inderdaad niet het grote licht; overal waar hij een functie vervulde is hij met de staart tussen de benen moeten vertrekken.
...


Als ze met een klak zouden rondgaan om geld in te zamelen om een bed en breakfast voor Smet aan te kopen in Brazillië, ik smijt er 100 euro in.

(da's overdreven, 'k weet het, 'k ben ook maar met pensioen: 50 cent dus)

.

Witte Kaproen
28 november 2015, 16:39
Als ze met een klak zouden rondgaan om geld in te zamelen om een bed en breakfast voor Smet aan te kopen in Brazillië, ik smijt er 100 euro in.

(da's overdreven, 'k weet het, 'k ben ook maar met pensioen: 50 cent dus)

.

Zou hij niet beter een bed en breakfast terug in Beveren beginnen,

of kennen ze hem daar nog te goed;-)

omaplop
28 november 2015, 19:23
Brussel is rot en alle geld dat men ernog meer insteekt is weggegooid!

quercus
28 november 2015, 19:47
Brussel is rot en alle geld dat men ernog meer insteekt is weggegooid!
Inderdaad. Er is bovendien iets dat mij toch kras lijkt. De grote fusie van gemeenten en Vlaanderen en in Wallonië is door gegaan. Niemand had in deze aangelegenheid iets in de pap te brokken. Het werd doodeenvoudig door de voogdij-autoriteit opgelegd. Punt! Maar de 19 baronietjes van "Bruxelles" daar werd niet aan geraakt, die konden ongestoord hun mini-republiekjes rustig laten voortbestaan. Me dunkt dat het toch eens hoog tijd wordt dat op dat vlak de zaken op scherp gesteld worden: geen cent meer voor "la Capitale" als die middeleeuwse toestand nog blijft voortbestaan.

Zeus
29 november 2015, 10:50
Inderdaad. Er is bovendien iets dat mij toch kras lijkt. De grote fusie van gemeenten en Vlaanderen en in Wallonië is door gegaan. Niemand had in deze aangelegenheid iets in de pap te brokken. Het werd doodeenvoudig door de voogdij-autoriteit opgelegd. Punt! Maar de 19 baronietjes van "Bruxelles" daar werd niet aan geraakt, die konden ongestoord hun mini-republiekjes rustig laten voortbestaan. Me dunkt dat het toch eens hoog tijd wordt dat op dat vlak de zaken op scherp gesteld worden: geen cent meer voor "la Capitale" als die middeleeuwse toestand nog blijft voortbestaan.

Dat vereist een staatshervorming. En dat is foei volgens de goede Vlaampjes.

Witte Kaproen
29 november 2015, 11:25
Dat vereist een staatshervorming. En dat is foei volgens de goede Vlaampjes.

Eén grote staatshervorming;

de Vlaamse Onafhankelijkheid .;-)

En laat ze in "La Poubelle de l'Europe "
rustig verder doen zoals ze nu bezig zijn te doen .:roll:

Daarna zullen ze rap op hun blote knieën
komen aankloppen bij de Vlaamse Republiek.

vrijzinnige
30 november 2015, 18:59
Minister Jan had het alleen over Molenbeek. (en misschien een paar andere wijken, maar dat is dan toch weinig in het nieuws gekomen).

Kompany had het over de 19 gemeentes, de 19 burgemeesters en de 6 politiezones in het hoofdstedelijk Geklets.

Minister van groot-Brussel-Internationaal Smet, sos van hart en nieren, is nu kwaad op minister Jan.
Dat hij twee keers nadenkt !!!

De keuze van de terroristen voor hun verblijfplaatsen en recruteerbodem: daar moest geen twee keer over nagedacht worden.

En als ze in het buitenland horen dat een minister die boel daar gaat opkuisen, dan lijkt me dat positiever te zijn, dan een die maar blijft ontkennen dat er een probleem is.

titel: 'Dat Jambon twee keer nadenkt voor hij Brussel afschiet voor de internationale media'
link: http://www.knack.be/nieuws/belgie/dat-jambon-twee-keer-nadenkt-voor-hij-brussel-afschiet-voor-de-internationale-media/article-normal-629719.html?utm_source=Newsletter-27/11/2015&utm_medium=Email&utm_campaign=Newsletter-RNBAVUKN&M_BT=186443981278

Ruzie in het RECHTSE huishouden ?
Françoise Schepmans (MR), burgemeester van Molenbeek, heeft scherp uitgehaald naar minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA).
Molenbeek werd, na de aanslagen in Parijs, uitgebreid onder de loep genomen door nationale en internationale media. Iedereen had plots een mening over de Brusselse gemeente en Jan Jambon kondigde aan dat hij Molenbeek zou "opkuisen". Burgemeester Schepmans moet niet weten van de ambtenaren van Binnenlandse Zaken die Jambon wil uitsturen om de adressen in Molenbeek te controleren.
"Ik ben er tegen", zegt ze in Le Soir. "Het zal alleen maar verwarring veroorzaken over de meerderheid van de bevolking. De Molenbekenaars zijn gewone burgers, zoals in alle andere gemeentes. Iedereen over dezelfde kam scheren, dat tolereer ik niet."

"Ik wil duidelijk zijn", benadrukt ze. "Ik heb de controle over Molenbeek, ik wil die ook behouden, en de burgemeester, dat ben ik! Niemand moet zich bemoeien met de zaken van onze gemeente."

http://www.demorgen.be/binnenland/burgemeester-molenbeek-vaart-uit-tegen-jambon-iedereen-over-dezelfde-kam-scheren-dat-tolereer-ik-niet-b973256f/

Wapper
30 november 2015, 20:04
"Ik ben er tegen", zegt ze in Le Soir. "Het zal alleen maar verwarring veroorzaken over de meerderheid van de bevolking. De Molenbekenaars zijn gewone burgers, zoals in alle andere gemeentes. Iedereen over dezelfde kam scheren, dat tolereer ik niet."


8O werd die madam wel juist geciteerd door De Morgen?

marie daenen
30 november 2015, 21:23
"Ik wil duidelijk zijn", benadrukt ze. "Ik heb de controle over Molenbeek, ik wil die ook behouden, en de burgemeester, dat ben ik! Niemand moet zich bemoeien met de zaken van onze gemeente."

http://www.demorgen.be/binnenland/burgemeester-molenbeek-vaart-uit-tegen-jambon-iedereen-over-dezelfde-kam-scheren-dat-tolereer-ik-niet-b973256f/


Ten minste ene franstalige die toegeeft dat zijzelf de fout zijn van alles wat er verkeerd loopt in dit strontland...;-)

vrijzinnige
1 december 2015, 08:07
8O werd die madam wel juist geciteerd door De Morgen?

Lees het dan in de blauwe media.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2541554/2015/11/30/Burgemeester-Molenbeek-vaart-uit-tegen-Jambon-Iedereen-over-dezelfde-kam-scheren-dat-tolereer-ik-niet.dhtml

Bad Attila
1 december 2015, 09:08
8O werd die madam wel juist geciteerd door De Morgen?

Wat is er mis aan haar citaat?

marie daenen
1 december 2015, 09:14
Wat is er mis aan haar citaat?

Voor één keer spreekt ze wellicht de waarheid, maar ze heeft misschien niet door dat ze hier volmondig toegeeft dat de francofonie en alleen de francofonie schuldig is aan het verval van Molenbeek en dat Bruxelles inderdaad opgedeeld en verdeeld is in 19 baronnieën met 6 politiezones en dat die constellatie onmogelijk kan werken, zoals de Vlamingen inderdaad al jaren en jarenlang beweerd hebben.

Ze geeft hier indirect het failliet van het hele francofone Belgische systeem toe...

vrijzinnige
1 december 2015, 09:19
Voor één keer spreekt ze wellicht de waarheid, maar ze heeft misschien niet door dat ze hier volmondig toegeeft dat de francofonie en alleen de francofonie schuldig is aan het verval van Molenbeek en dat Bruxelles inderdaad opgedeeld en verdeeld is in 19 baronnieën met 6 politiezones en dat die constellatie onmogelijk kan werken, zoals de Vlamingen inderdaad al jaren en jarenlang beweerd hebben.

Ze geeft hier indirect het failliet van het hele francofone Belgische systeem toe...

Begrijpen wie begrijpen kan. Enerzijds de versnippering van de Brusselse politie aanklagen, en anderzijds de eenheidsstaat Belgie aanklagen.

De schoofzak
1 december 2015, 09:45
Begrijpen wie begrijpen kan. Enerzijds de versnippering van de Brusselse politie aanklagen, en anderzijds de eenheidsstaat Belgie aanklagen.

Excuseer, maar als je d�*t nu niet snapt ...
elke bevoegdheid moet, naar plaats en omstandigheden, uitgevoerd worden op het juiste niveau van de organisatie; en vooral in de politiek op het laagst mogelijke nuttige niveau.
Subsidiariteit.

Daarom is de nva voorstander van de euro als munt, ook in een zelfstandig Vlaanderen. Net zoals Schotland trouwens.

Maar in één agglomeratie, zijn er bepaalde zaken die wel degelijk best op het niveau van de agglomeratie geregeld worden. Als het enigszins kan. (als er van oudsher een staatsgrens loopt door een agglomeratie, dan wordt het iets moeilijker. Maar niet onmogelijk. Anders moet je eens gaan kijken in vb. Baarle Hertog.)

Verruim je blik Vrijzinnige. Evolueer naar de 21° eeuw.

.

subocaj
1 december 2015, 10:04
Brussel is rot en alle geld dat men ernog meer insteekt is weggegooid!

Gelukkig hebben we 2 Vlaamse partijen die dat rot Brussel met alle geweld willen binnenrijven.

De schoofzak
1 december 2015, 10:34
Gelukkig hebben we 2 Vlaamse partijen die dat rot Brussel met alle geweld willen binnenrijven.

Ik ben blij dat je je gelukkig voelt. Dank zij 2 Vlaamse partijen.

.

subocaj
1 december 2015, 11:02
Ik ben blij dat je je gelukkig voelt. Dank zij 2 Vlaamse partijen.

.

(S)

marie daenen
1 december 2015, 11:04
Begrijpen wie begrijpen kan. Enerzijds de versnippering van de Brusselse politie aanklagen, en anderzijds de eenheidsstaat Belgie aanklagen.


Inderdaad de franstalige strategie van 'verdeel en heers' en wat het poen scheppen betreft; 'ééndracht maakt macht' om de zakken van de anderen voor eigen gebruik te plunderen...

vrijzinnige
1 december 2015, 13:02
Inderdaad de franstalige strategie van 'verdeel en heers' en wat het poen scheppen betreft; 'ééndracht maakt macht' om de zakken van de anderen voor eigen gebruik te plunderen...

"Inderdaad de franstalige strategie van 'verdeel en heers"

Wil je nu zeggen dat de NVA voor de eenheid van Belgie staat, en de Franstaligen de separatisten zijn ?

Bad Attila
1 december 2015, 13:23
Excuseer, maar als je d�*t nu niet snapt ...
elke bevoegdheid moet, naar plaats en omstandigheden, uitgevoerd worden op het juiste niveau van de organisatie; en vooral in de politiek op het laagst mogelijke nuttige niveau.
Subsidiariteit.

Daarom is de nva voorstander van de euro als munt, ook in een zelfstandig Vlaanderen. Net zoals Schotland trouwens.

Maar in één agglomeratie, zijn er bepaalde zaken die wel degelijk best op het niveau van de agglomeratie geregeld worden. Als het enigszins kan. (als er van oudsher een staatsgrens loopt door een agglomeratie, dan wordt het iets moeilijker. Maar niet onmogelijk. Anders moet je eens gaan kijken in vb. Baarle Hertog.)

Verruim je blik Vrijzinnige. Evolueer naar de 21° eeuw.

.

Als je die logica toepast, zou het goed zijn dat pakweg Vilvoorde ook mee in de Brusselse politiezone zit, niet?

vrijzinnige
1 december 2015, 16:17
Als je die logica toepast, zou het goed zijn dat pakweg Vilvoorde ook mee in de Brusselse politiezone zit, niet?

Stilte.....

marie daenen
1 december 2015, 16:47
"Inderdaad de franstalige strategie van 'verdeel en heers"

Wil je nu zeggen dat de NVA voor de eenheid van Belgie staat, en de Franstaligen de separatisten zijn ?

Wil je zeggen dat het de NVa is die zijn zakken vult met de centen van de franstaligen???

Dat de franstaligen separatisten zijn is al van 1830 duidelijk, la Belgique sera latine ou ne sera pas en zoals het er nu naar uitziet wint de 'ne sera pas'... Ze hebben er hard genoeg en lang genoeg voor gewerkt...

marie daenen
1 december 2015, 16:49
Als je die logica toepast, zou het goed zijn dat pakweg Vilvoorde ook mee in de Brusselse politiezone zit, niet?

Meezitten in de Brusselse politiezone die eerst en vooral niet bestaat en wat er bestaat enorm slecht werkt???
Dan ze zitten nog beter in de Antwerpse politiezone willen ze resultaten hebben...

Of draait het niet om resultaten maar enkel om de schijn van een 'groot' Bruxelles te zijn???

marie daenen
1 december 2015, 16:51
Stilte.....

Geen stilte, men legt verantwoordelijkheid enkel bij mensen die verantwoordelijkheid durven opnemen, niet bij Vlaamshatende vierkantdraaiende francofielen...

Bad Attila
1 december 2015, 17:23
Meezitten in de Brusselse politiezone die eerst en vooral niet bestaat en wat er bestaat enorm slecht werkt???
Dan ze zitten nog beter in de Antwerpse politiezone willen ze resultaten hebben...

Of draait het niet om resultaten maar enkel om de schijn van een 'groot' Bruxelles te zijn???

Probeer voor een keer te lezen en te begrijpen wat er staat, en to the point te reageren, het zal jou deugd doen.

marie daenen
1 december 2015, 18:36
Probeer voor een keer te lezen en te begrijpen wat er staat, en to the point te reageren, het zal jou deugd doen.

Als Bruxelles en/of zijn politiezonde vierkant draait dan ga je dat Bruxelles toch niet verder uitbreiden...

Bad Attila
1 december 2015, 18:40
Als Bruxelles en/of zijn politiezonde vierkant draait dan ga je dat Bruxelles toch niet verder uitbreiden...

Je hebt het dus nog steeds niet begrepen.
Probeer nog eens.

Vlad
17 oktober 2017, 18:32
‘Smet guillotine’, ‘il faut éliminer ce type physiquement’, ‘Make it look like an accident’. ‘Y-a-t-il un sniper? ‘ of ‘bloc en beton autour de son cou et hop’, ‘sale pd’ en ‘retourne en Flandres avec ton vélo sans selle’.bron (‘Smet guillotine’, ‘il faut éliminer ce type physiquement’, ‘Make it look like an accident’. ‘Y-a-t-il un sniper? ‘ of ‘bloc en beton autour de son cou et hop’, ‘sale pd’ en ‘retourne en Flandres avec ton vélo sans selle’.)

Het wordt Smetje precies een beetje heet onder zijn voeten in Brussel ...

Sukkelaar
24 oktober 2017, 16:02
Inderdaad. Er is bovendien iets dat mij toch kras lijkt. De grote fusie van gemeenten en Vlaanderen en in Wallonië is door gegaan. Niemand had in deze aangelegenheid iets in de pap te brokken. Het werd doodeenvoudig door de voogdij-autoriteit opgelegd. Punt! Maar de 19 baronietjes van "Bruxelles" daar werd niet aan geraakt, die konden ongestoord hun mini-republiekjes rustig laten voortbestaan. Me dunkt dat het toch eens hoog tijd wordt dat op dat vlak de zaken op scherp gesteld worden: geen cent meer voor "la Capitale" als die middeleeuwse toestand nog blijft voortbestaan.

Klopt niet helemaal : een aantal gemeenten werden in één politiezone gestoken.

Sukkelaar
24 oktober 2017, 16:05
Als je die logica toepast, zou het goed zijn dat pakweg Vilvoorde ook mee in de Brusselse politiezone zit, niet?

Waarom heb je alleen Vilvoorde gekozen?

Bad Attila
24 oktober 2017, 16:52
Waarom heb je alleen Vilvoorde gekozen?

Waarom niet?

vanderzapig
24 oktober 2017, 16:56
Het wordt Smetje precies een beetje heet onder zijn voeten in Brussel ...

Jouw linkje werkt niet. Wellicht dit artikel:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-make-it-look-like-an-accident-pascal-smet-wordt-bedreigd~af823392/

Xenophon
24 oktober 2017, 17:44
Arme Smet.

epicurist_dirk
24 oktober 2017, 19:46
Ach Brussel, Bruxelles-Wallon… alles wat Brussel macht geeft is er gewoon gemaakt om te kunnen sjoemelen in het sjoemel merk België! Daar word geblokkeerd, tegen gewerkt, worden virussen over gans België verspreid die het goed functioneren van deelstaat Vlaanderen moet aantasten, afremmen tot zelfs tegen houden! Dus wat betreft de Vele burgemeesters en hun sheriffs en hun onwil tegen anders denkenden, ..... sjoemel justitie Brussel.... Senaat en achterkamers.... niets nieuw!

Groot debat NU overal “de bende van Nijvel” ..... Maar Diane zat in Brussel, Vanden Boeynants Van 1961 tot 1966 was hij de partijvoorzitter van de nationale CVP-PSC-afdeling. Nadat de CVP-PSC in 1972 splitste, richtte hij binnen de PSC de conservatieve CEPIC-afdeling op, hooft zakelijk in Brussel. Maar men heeft het over Aalst, Charleroi, …………oeps

Wanneer ???? word dat vuil nest Brussel geliquideerd dat van België sjoemel merk België maakt opgekuist????????????????

daiwa
24 oktober 2017, 22:33
Termont en de socialisten mikken dus duidelijk op de stem van de allochtonen. Ze zijn zelfs daarvoor bereid minder of geen politie meer op straat te zetten om hun allochtoonse kiezers die de straten onveilig maken carte blanche te geven.

https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/politiek/wij-kiezen-voor-mensen-antwerpen-voor-militairen

Onze politie gaat niet gewapend naar de jongeren, maar met een fluwelen handschoen. Als er ergens een probleem is, dan ga ik er zelf naar toe met de fiets”, sneert Termont naar collega Bart De Wever (N-VA).

Dat BDW daar nog niet aan gedacht heeft, er met de fiets naar toe rijden en dan zal er geen drugshandel meer zijn, geen overvallen meer op oude ouderen, geen inbraken of overvallen op winkels ..... etc.
Alles toedekken met een fluwelen handschoen en problemen opgelost. :lol::lol:

Zipper
24 oktober 2017, 22:47
Termont en de socialisten mikken dus duidelijk op de stem van de allochtonen. Ze zijn zelfs daarvoor bereid minder of geen politie meer op straat te zetten om hun allochtoonse kiezers die de straten onveilig maken carte blanche te geven.

https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/politiek/wij-kiezen-voor-mensen-antwerpen-voor-militairen



Dat BDW daar nog niet aan gedacht heeft, er met de fiets naar toe rijden en dan zal er geen drugshandel meer zijn, geen overvallen meer op oude ouderen, geen inbraken of overvallen op winkels ..... etc.
Alles toedekken met een fluwelen handschoen en problemen opgelost. :lol::lol:

Dan volgt meneer Termont toch niet de mening van meer dan 60% vd belgen :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10/16/meerderheid-van-belgen-is-voorstander-van-militairen-op-straat/

Gamla
28 oktober 2017, 02:44
Dan volgt meneer Termont toch niet de mening van meer dan 60% vd belgen :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10/16/meerderheid-van-belgen-is-voorstander-van-militairen-op-straat/

Noem hem geen meneer. Hij is immers de burgemeester van Gent.
Voorheen de dronkemansburgemeester van de Gentse Feesten.

fred vanhove
28 oktober 2017, 11:30
In Molenbeek zullen een paar honderd Kärchers nodig zijn.
Pascal "ADHD" Smet kan beter zwijgen dat hij zweet.

En in Antwerpen een brandweerkorps.Dat iedereen voor eigen deur kuist.

fred vanhove
28 oktober 2017, 11:35
Inderdaad. Er is bovendien iets dat mij toch kras lijkt. De grote fusie van gemeenten en Vlaanderen en in Wallonië is door gegaan. Niemand had in deze aangelegenheid iets in de pap te brokken. Het werd doodeenvoudig door de voogdij-autoriteit opgelegd. Punt! Maar de 19 baronietjes van "Bruxelles" daar werd niet aan geraakt, die konden ongestoord hun mini-republiekjes rustig laten voortbestaan. Me dunkt dat het toch eens hoog tijd wordt dat op dat vlak de zaken op scherp gesteld worden: geen cent meer voor "la Capitale" als die middeleeuwse toestand nog blijft voortbestaan.

Dus toch....in Wallonië gaat alles goed sinds de grote fusie:-). Ook in Antwerpen zijn er geen problemen meer. Sinds de fusie is het daar het paradijs.:lol::lol:

Gamla
28 oktober 2017, 11:50
En in Antwerpen een brandweerkorps.Dat iedereen voor eigen deur kuist.

In de Van de Wervestraat en omgeving is voor eigen deur kuisen een probleem.

No Apologies
28 oktober 2017, 11:51
Dan volgt meneer Termont toch niet de mening van meer dan 60% vd belgen :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10/16/meerderheid-van-belgen-is-voorstander-van-militairen-op-straat/

Meneer Termont heeft lak aan de mening van meer dan 60% van de Belgen. Het enige wat meneer Termont interesseert is dat hij of zijn opvolger in de partij aan de macht kan blijven in Bulgarije-aan-de-Leie.

Sukkelaar
28 oktober 2017, 15:32
Hij gaat een actieplan opstellen om het imago van de stad te herstellen.

.

Wie gelooft die mensen nog?