PDA

View Full Version : Stuur me aub geen berichten meer


eno2
23 oktober 2004, 15:36
@ Jeroen

Ik heb al vanalles geprobeerd om het vollopen van mijn e-mail inbox door berichten van politics te stoppen, het lukt me niet.

Stuur me aub geen berichten meer.

Dank

Jeroen
23 oktober 2004, 18:01
Stap 2 op http://forum.politics.be/showpost.php?p=582120&postcount=2 al geprobeerd?
Indien ja laat me iets weten dan probeer ik het op een andere manier op te lossen :)

Tzuvar Raemborr
23 oktober 2004, 22:08
Niemand leest de faq, he Jeroen :D ;)

Jeroen
23 oktober 2004, 22:10
Ik vrees het.

eno2
25 oktober 2004, 10:12
Stap 2 op http://forum.politics.be/showpost.php?p=582120&postcount=2 al geprobeerd?
Indien ja laat me iets weten dan probeer ik het op een andere manier op te lossen :)
_________

Nee, lukt niet.

Mijn e-mail notificatie staat correct afgemeld en toch blijven de e-mails komen.

Griffin
25 oktober 2004, 10:18
_________

Nee, lukt niet.

Mijn e-mail notificatie staat correct afgemeld en toch blijven de e-mails komen.
Ook van de topics waar je nog maar pas in hebt gereageerd (na het aanpassen van je instellingen)?
Want het is idd zo dat als je die instellingen aanpast, notificaties van oude topics blijven komen, dat heb ik zelf ook al moeten ondergaan ;). Die kun je echter wel uitzetten door per "geabonneerd topic" de instellingen aan te passen. (Bij Gebruikers CP)

eno2
27 oktober 2004, 17:54
Ook van de topics waar je nog maar pas in hebt gereageerd (na het aanpassen van je instellingen)?
Want het is idd zo dat als je die instellingen aanpast, notificaties van oude topics blijven komen, dat heb ik zelf ook al moeten ondergaan ;). Die kun je echter wel uitzetten door per "geabonneerd topic" de instellingen aan te passen. (Bij Gebruikers CP)
________
Ik heb ten einde raad mijn blocking filter ingesteld rechtstreeks op mijn e-mail inbox om politics te weren.

Ik had al 596 boodschappen.

Raven
27 oktober 2004, 20:18
om effe in internet-jargon te hervallen:

RTFM!!!!!!!

(read the fucking manual :D )