PDA

View Full Version : (13/12) Linkebeek slaat kaak


4x10E6
11 december 2015, 14:48
Op zondag 13 december vinden gemeenteraadsverkiezingen plaats in het lieftallig Vlaamse Linkebeek. Linkebeek kan moeiteloos voorbeeld staan voor die dorpjes waar vlaemsch-nazionale broekjes nat van worden : centraal verwarmd, netjes gesegregeerd, gemillimetreerde grasperkjes, binnenskamerse waterclosetten, audiekwatroos op de klinkers, tsjokvol middenstanders en bazenpoepers.

Echter volgende zondag zal Linkebeek weer een kaakslag toebrengen aan de kwieten die voortaan het mooie weer maken in Vlaanderen. Naar verluid overweegt minister Oomans alarmfase vier over Linkebeek uit te roepen, t.t.z. elke zweem van democratie zofordbiestzum mestvaalt.

Allen samen met mij : het leeft Damien Thièry! Op naar de absolute meerderheid, mon gars. Waarde forumleden : wordt het 70, 75 of zelfs 80 procent voor Damien le sympa ? Wat zal mevrouw Oomans doen ? Doet mevrouw Oomans er overigens toe ?


http://www.larcenette.fr/wp-content/uploads/2013/04/Bruxelles-cremerie-de-linkebeek.jpg
kliklijn (http://www.lesoir.be/1-187/article/actualite/regions/bruxelles/2015-11-09/linkebeek-nouvelles-elections-auront-lieu-13-decembre)

hamac
11 december 2015, 15:04
Poetin heeft deze week al verklaard te hopen om geen kernwapens te moeten gebruiken.

Jan van den Berghe
11 december 2015, 15:42
Poetin heeft deze week al verklaard te hopen om geen kernwapens te moeten gebruiken.

En schreef Von Däniken ook niet dat de buitenaardse wezens binnenkort terugkomen om de mensheid van verder onheil te sparen?

Wapper
11 december 2015, 15:51
Volgens mij heeft TS zijn pillen vergeten te nemen.

quercus
11 december 2015, 15:57
Volgens mij heeft TS zijn pillen vergeten te nemen.

Ik heb gehoord dat het weer morgen wat beter zal zijn.

Anselmo
11 december 2015, 17:16
Volgens mij heeft TS zijn pillen vergeten te nemen.

Hier helpen ook geen pillen meer.

Jan van den Berghe
11 december 2015, 18:18
Hier helpen ook geen pillen meer.

Iedere gemeenschap moet zijn gek hebben...

GZV
11 december 2015, 18:37
Op zondag 13 december vinden gemeenteraadsverkiezingen plaats in het lieftallig Vlaamse Linkebeek. Linkebeek kan moeiteloos voorbeeld staan voor die dorpjes waar vlaemsch-nazionale broekjes nat van worden : centraal verwarmd, netjes gesegregeerd, gemillimetreerde grasperkjes, binnenskamerse waterclosetten, audiekwatroos op de klinkers, tsjokvol middenstanders en bazenpoepers.

Echter volgende zondag zal Linkebeek weer een kaakslag toebrengen aan de kwieten die voortaan het mooie weer maken in Vlaanderen. Naar verluid overweegt minister Oomans alarmfase vier over Linkebeek uit te roepen, t.t.z. elke zweem van democratie zofordbiestzum mestvaalt.

Allen samen met mij : het leeft Damien Thièry! Op naar de absolute meerderheid, mon gars. Waarde forumleden : wordt het 70, 75 of zelfs 80 procent voor Damien le sympa ? Wat zal mevrouw Oomans doen ? Doet mevrouw Oomans er overigens toe ?


http://www.larcenette.fr/wp-content/uploads/2013/04/Bruxelles-cremerie-de-linkebeek.jpg
kliklijn (http://www.lesoir.be/1-187/article/actualite/regions/bruxelles/2015-11-09/linkebeek-nouvelles-elections-auront-lieu-13-decembre)


Het is sandwich of sandwiches.

Brakelaar
11 december 2015, 19:11
Het is sandwich of sandwiches.

Bewerkte foto?

4x10E6
11 december 2015, 19:58
Bewerkte foto?

.. foto's kunnen bewerkt, doch kunnen sandwiches belegd, worden ..

subocaj
11 december 2015, 20:16
Iedere gemeenschap moet zijn gek hebben...

Religieuze?

Pandareus
11 december 2015, 20:20
Op zondag 13 december vinden gemeenteraadsverkiezingen plaats in het lieftallig Vlaamse Linkebeek. Linkebeek kan moeiteloos voorbeeld staan voor die dorpjes waar vlaemsch-nazionale broekjes nat van worden : centraal verwarmd, netjes gesegregeerd, gemillimetreerde grasperkjes, binnenskamerse waterclosetten, audiekwatroos op de klinkers, tsjokvol middenstanders en bazenpoepers.

Echter volgende zondag zal Linkebeek weer een kaakslag toebrengen aan de kwieten die voortaan het mooie weer maken in Vlaanderen. Naar verluid overweegt minister Oomans alarmfase vier over Linkebeek uit te roepen, t.t.z. elke zweem van democratie zofordbiestzum mestvaalt.

Allen samen met mij : het leeft Damien Thièry! Op naar de absolute meerderheid, mon gars. Waarde forumleden : wordt het 70, 75 of zelfs 80 procent voor Damien le sympa ? Wat zal mevrouw Oomans doen ? Doet mevrouw Oomans er overigens toe ?


http://www.larcenette.fr/wp-content/uploads/2013/04/Bruxelles-cremerie-de-linkebeek.jpg
kliklijn (http://www.lesoir.be/1-187/article/actualite/regions/bruxelles/2015-11-09/linkebeek-nouvelles-elections-auront-lieu-13-decembre)


Met spijt in het hart, en pijn in iets lager gelegen regio's moet ik je meedelen dat ik pas om deze nochtans bijzonder interessante enquete in te vullen. Er is namelijk een gruut probleim mee : je kunt niet zien wie stemt op wat. Dan is de lol eraf.

Wapper
11 december 2015, 20:41
Bewerkte foto?

Nu wel :lol:

100895

4x10E6
12 december 2015, 06:00
Nu wel :lol:

100895

.. en zo te zien ook Vins ..

4x10E6
14 december 2015, 19:50
.. boem .. paukenslag .. 94% van de stemmen voor de lijst van de burgemeester .. eet je hart op oomans

https://www.drew.edu/news/wp-content/uploads/sites/19/2015/02/94.jpg

hamac
14 december 2015, 20:15
.. boem .. paukenslag .. 94% van de stemmen voor de lijst van de burgemeester .. eet je hart op oomans

https://www.drew.edu/news/wp-content/uploads/sites/19/2015/02/94.jpg



Hij wordt vast ooit nog wel eens burgervader. De fluppe is tenslotte ook koning geworden.

DewareJakob
14 december 2015, 21:38
Zelfs met 100% sta je niet boven de wet, ook niet als Francofoon!

quercus
14 december 2015, 21:45
.. boem .. paukenslag .. 94% van de stemmen voor de lijst van de burgemeester .. eet je hart op oomans

https://www.drew.edu/news/wp-content/uploads/sites/19/2015/02/94.jpg



Fout...
Het was 4x10E6%.

4x10E6
15 december 2015, 19:02
Fout...
Het was 4x10E6%.

.. qu'importe .. 94 percent .. iets waar vlaemsch nazionalistjes enkel maar van dromen kunnen .. het mooie is .. behaald door een fokking Waal ..

Brakelaar
15 december 2015, 19:08
.. qu'importe .. 94 percent .. iets waar vlaemsch nazionalistjes enkel maar van dromen kunnen .. het mooie is .. behaald door een fokking Waal ..

hij mag ze in zijn reet steken zijn 94% :lol: hahahahahaha

Athelas
15 december 2015, 19:27
.. qu'importe .. 94 percent .. iets waar vlaemsch nazionalistjes enkel maar van dromen kunnen .. het mooie is .. behaald door een fokking Waal ..

25000 euro de vuilbak in om hetzelfde resultaat te halen; Enkel Walen kunnen dit als een overwinning afschilderen. Dezelfde 13 plaatsen die ze niet moesten hebben, hebben ze nu terug. En wat denken ze hiermee nu te winnen? Een verstandige keuze was geweest Ghesquire als burgemeester te aanvaarden en volgende verkiezingen correct te laten verlopen. Nope. Liever 25000 euro de vuilbak in. Klasse. Fantastisch. Dat u dit steunt, snap ik echt niet. Niemand wint iets met gans dat gezever rond Damien behalve de egotripper zelf.

4x10E6
15 december 2015, 20:46
25000 euro de vuilbak in om hetzelfde resultaat te halen; Enkel Walen kunnen dit als een overwinning afschilderen. Dezelfde 13 plaatsen die ze niet moesten hebben, hebben ze nu terug. En wat denken ze hiermee nu te winnen? Een verstandige keuze was geweest Ghesquire als burgemeester te aanvaarden en volgende verkiezingen correct te laten verlopen. Nope. Liever 25000 euro de vuilbak in. Klasse. Fantastisch. Dat u dit steunt, snap ik echt niet. Niemand wint iets met gans dat gezever rond Damien behalve de egotripper zelf.

.. sjonge sjonge wat een zure opmerking .. meneer Thièry haalt 94% van de stemmen en in plaats van de man te feliciteren met die fenomenale uitslag .. het hilarische is dat die uitslag is behaald door een kloot van een Waal op vlomsche grond .. le droit du sol .. mijn gat !

Athelas
18 december 2015, 21:36
.. sjonge sjonge wat een zure opmerking .. meneer Thièry haalt 94% van de stemmen en in plaats van de man te feliciteren met die fenomenale uitslag .. het hilarische is dat die uitslag is behaald door een kloot van een Waal op vlomsche grond .. le droit du sol .. mijn gat !

Mijn post is een realistische. 25000 euro de vuilbak in. Als jij het toch zo hilarisch vindt, neem ik aan dat je er ook graag voor betaalt. We zullen een crowdfunding oprichten zodat Thiery nog meer kan grappen en grollen.

Knuppel
18 december 2015, 22:20
Met spijt in het hart, en pijn in iets lager gelegen regio's moet ik je meedelen dat ik pas om deze nochtans bijzonder interessante enquete in te vullen. Er is namelijk een gruut probleim mee : je kunt niet zien wie stemt op wat. Dan is de lol eraf.

Het is nét andersom reuzepanda. Het is juist enorm lollig om te weten wie er reageerde op deze "interessante enquete".
Jij dus niet. Zij het met spijt in het hart.

Waarom dat een groot probleem zou zijn is me een raadsel.
Eén zaak is alvast duidelijk. De voorkeur van E605 voor een Franstalige klootzak die pertinent weigert om de wet te respecteren.

Knuppel
18 december 2015, 22:23
.. sjonge sjonge wat een zure opmerking ..

Zegt een totaal verzuurde trol....

Gamla
18 december 2015, 22:35
Ik ben voor een Franstalig Brussel. Vlamingen zijn kruiperds. Het is hun eigen schuld.
Ik zou FDF stemmen moest ik in Brussel wonen.

Knuppel
18 december 2015, 22:39
het hilarische is dat die uitslag is behaald door een kloot van een Waal op vlomsche grond

Rustig blijven E605.
Je zult nog even moeten wachten tot de toekomst voor moslims in Vlaanderen even stralend is als in Brussel om van de zo gehate Vlaamse politici af te geraken.

"De toekomst van Brussel en daarom ook van België is mede door het groeiende aantal moslims, stralend. Wat het christendom langs de ‘caritas’ was voor het verleden is de (geëmancipeerde, maatschappelijk geïntegreerde en binnen de legitimiteit opererende) islam voor de toekomst".

http://www.dewereldmorgen.be/artikels/2011/11/28/toekomst-moslims-in-brussel-stralend

Knuppel
18 december 2015, 22:40
Ik ben voor een Franstalig Brussel. Vlamingen zijn kruiperds. Het is hun eigen schuld.
Ik zou FDF stemmen moest ik in Brussel wonen.

Brussel IS allang Franstalig.
Wie houdt je tegen om daar te gaan wonen?

Gamla
18 december 2015, 23:02
Brussel IS allang Franstalig.
Wie houdt je tegen om daar te gaan wonen?

We zijn het dus eens over die vlaamse, onderdanige, kust m'n klotens.
We zijn nauwelijks in staat om onze taal, Nederlands, te spreken.

Knuppel
18 december 2015, 23:34
We zijn het dus eens over die vlaamse, onderdanige, kust m'n klotens.
We zijn nauwelijks in staat om onze taal, Nederlands, te spreken.

Dat is geen toeval.

https://www.youtube.com/watch?v=GbdtQ0lWMEM

Knuppel
18 december 2015, 23:36
Waarom blijf je eigenlijk wonen bij die kus m'n klotens die nauwelijks in staat zijn om Nederlands te spreken?

Gamla
18 december 2015, 23:42
Waarom blijf je eigenlijk wonen bij die kus m'n klotens die nauwelijks in staat zijn om Nederlands te spreken?

Brussel is een stort. Ik blijf liever hier wonen.