PDA

View Full Version : De n-va zal nooit iets verwezelijken


ilfalco
10 januari 2016, 10:52
Ik bedoel maar. Gezien de situatie in wallonie als ze nu in de meest gunstige situatie het verschil niet maken , hoe gaan ze dan in de toekomst het verschil maken.

Bij de voka meeting was Sarkozy. En ja de gelijkenis is treffend.

Beiden aan de macht gekomen met rechts nationale stemmen . Beiden genoten daarvoor mediasteun( zij het dat er in frankrijk wel degelijk een kleine rechtse pers is le figaro , prive zender etc).

Zoals https://fr.wikipedia.org/wiki/Patrick_Buisson de rechts nationale gids van Sarkozy zeg. Eens men aan de macht is moet men ageren . Hij is zeer ontgoocheld in Sarkozy en zoekt nu toenadering tot Marion Le Pen die 46 procent van de stemmen haalde in zuid frankrijk tegenover overigens een andere rechtse cameleon Estrosi. Dei voor de verkiezingen even rechts was als marion maar dan alle linkse sten nodig had on Mrion af te houden.

En het is voorspelbaar ...eens verkiezingen in aantocht gaan ze weer de rechtse en vlaamse trom roffelen. Maar massamigratie en demografische gevolgen naken dat het gewoon steeds moeilijker wordt om zaken te veranderen.

Dewever is dan nog een flauw afkooksel van Sarkozy. Iets wat ik ook al voor de verkiezingen voorspelde.

SDX
10 januari 2016, 16:03
De zwakkeren in de samenleving, oudjes, kinderen, armen worden over de rand van de afgrond geduwd in nog diepere armoe en ellende.

Dorpen en steden worden overspoeld met onaangepasten die reeds nu voor destabilisatie zorgen door dagdagelijkse vechtpartijen, diefstallen, aanrandingen en 't einde is nog niet in zicht want Theo werkt gestaag en ijverig verder aan z'n verdelingsplan. Ze krijgen wel 'n inburgeringscursuske, dus wakker liggen van eventuele problemen hoeft niet.

En jij beweert dat ze niets verwezenlijkt hebben. Op die manier is Blg. in geen tijd kapot.

Kwestie is of er nog 'n (leefbaar) Vlaanderen overblijft.

Maar dat zal de postjespakkende zakkenvullers 'n rotzorg wezen.

😂

Zipper
10 januari 2016, 17:19
Van één zaak kan De Wever en de N-VA zeker zijn, tenzij ze het cordon sanitaire opblazen, belanden ze in 2019 in de oppositie.
(door hun asiel-beleid gaan ze redelijk veel stemmen aan het VB verliezen, zodat ze zelf niet meer incontournable zullen zijn. En reken maar dat de traditio's die kans niet zullen laten liggen om een tripartite te vormen.)

Vrijheideerst
10 januari 2016, 17:29
Blahblah.

Sarko dweperij is dom.

Even dom als die met Marinneke.

Stormram
10 januari 2016, 18:00
Blahblah.

Sarko dweperij is dom.



Vooral als ge een grote muil hebt opgezet wanneer Sarkojuif heel België is komen plunderen met BNP Paribas en GDF, de smerige, laffe hondsvod van een Deweverke dat het is.

Heel die nest tegen de muur en RATATATATATA.

De schoofzak
10 januari 2016, 18:44
idgaf wat jullie proberen te voorspellen.

https://media.giphy.com/media/pBOF57WbQU33q/giphy.gif

Vrijheideerst
10 januari 2016, 18:48
Een merkwaardig verbond van sossen en vb slaafkens.

:?

Xenophon
10 januari 2016, 19:11
Van één zaak kan De Wever en de N-VA zeker zijn, tenzij ze het cordon sanitaire opblazen, belanden ze in 2019 in de oppositie.
(door hun asiel-beleid gaan ze redelijk veel stemmen aan het VB verliezen, zodat ze zelf niet meer incontournable zullen zijn. En reken maar dat de traditio's die kans niet zullen laten liggen om een tripartite te vormen.)

Zou dat niet het beste zijn dat kan gebeuren, het immobilisme van de tripartite, het gekende 'na ons de zondvloed'? Terug naar het (vruchteloos proberen) behouden van de status quo zodat de toestand volledig uit de hand loopt?

Het beste voor Vlaanderen op termijn bedoel ik dan.

Stormram
10 januari 2016, 19:17
idgaf wat jullie proberen te voorspellen.

https://media.giphy.com/media/pBOF57WbQU33q/giphy.gif

Tuurlijk. Onderkruiperkes e.a. gespuis weten natuurlijk dat er van democratie allang geen sprake meer is, net zoals in Frankrijk. Daar slaan saucissen en blauwe goyim ook de handen in elkaar tegen het eigen volk. Als dat niet meer werkt, is er nog altijd stembusfraude �* gogo. Al was Sarkojuif de grootste zwendelaar en meest corrupte maft die Frankrijk ooit heeft gezien, toch blijft alles van hem afglijden gelijk de Hongaarse teflon-jood dat het is.

Bart De Wever is maar een halve stommerik die net op tijd nog voor de macht gaat, maar dat neemt niet weg dat hij de moraliteit, het plichtsbesef, de eer of ruggengraat heeft van een uitgedroogde kwal in een tricoloren emmerke.

Zipper
10 januari 2016, 19:26
Een merkwaardig verbond van sossen en vb slaafkens.

:?

ik ben lid van geen enkele partij, dus zeker geen slaafke.

Vrijheideerst
10 januari 2016, 19:27
ik ben lid van geen enkele partij, dus zeker geen slaafke.

Had het niet tegen u ;-) Die sossen genre Pandak... euh Pandareus komen er zo aan.

Ik ken Il Partijslavo nog van "dat andere" forum. De schreifvauten zijn nu wel verdwenen.

ilfalco
10 januari 2016, 19:53
Ik ben ook geen enkele partij lid itt dentsjever eerst. Die krijgt precies een alert in zijn mailbox vanop het partijhoofkwartier elke keer zijn idool en partij bekritiseerd wordt.

Volgens mij is het kalf hier al lang verdronken. Maar dan nog stem ik liever rechtlijnig dan op pseudo rechtse rattenvangers.

Overigens vind ik deze regering een tikkeltje beter dan de vorige vooral inzake vakbonden etc. Maar dat tikkeltje gaat hen niet redden.

Ik zou overigens niet liever hebben dat de sarkozys en dewevers zouden doen wat ze zeggen en na hun overwinning die ze te danken hebben aan rechts nationale kiezers handelen.

De grootste overwinning die links ooit gehaald heet is rechts doen geloeven dat ze zich daarvoor moeten schamen. Terwijl in frankrijk links samenwerkt met de meest extreem linkse partijen en lijsten samenvoegt . Gaat rechts in verdeelde slagorde naar de verkiezingen.

Vrijheideerst
10 januari 2016, 20:23
Ik ben ook geen enkele partij lid itt dentsjever eerst. Die krijgt precies een alert in zijn mailbox vanop het partijhoofkwartier elke keer zijn idool en partij bekritiseerd wordt.

Volgens mij is het kalf hier al lang verdronken. Maar dan nog stem ik liever rechtlijnig dan op pseudo rechtse rattenvangers.

Overigens vind ik deze regering een tikkeltje beter dan de vorige vooral inzake vakbonden etc. Maar dat tikkeltje gaat hen niet redden.

Ik zou overigens niet liever hebben dat de sarkozys en dewevers zouden doen wat ze zeggen en na hun overwinning die ze te danken hebben aan rechts nationale kiezers handelen.

De grootste overwinning die links ooit gehaald heet is rechts doen geloeven dat ze zich daarvoor moeten schamen. Terwijl in frankrijk links samenwerkt met de meest extreem linkse partijen en lijsten samenvoegt . Gaat rechts in verdeelde slagorde naar de verkiezingen.

:rofl:

Dentsjeever, dendecker,... uwe vocabulair is precies nog altijd dezelfde.

En wat is "geloeven"? van Aantwaarpe oefwa?

Dat ik het niet eens ben met het gedweep van BDW met Sarkozy is u natuurlijk weer compleet ontgaan. :roll:

Maar van iemand die maar bleef achter Dewinter aanlopen verwacht ik niet veel.

Another Jack
10 januari 2016, 20:28
ik ben lid van geen enkele partij, dus zeker geen slaafke.

Vrijheideerst wel.
Hij weet wel waarom, het heeft hem geen windeieren opgebracht.

Pandareus
10 januari 2016, 21:57
Van één zaak kan De Wever en de N-VA zeker zijn, tenzij ze het cordon sanitaire opblazen, belanden ze in 2019 in de oppositie.
(door hun asiel-beleid gaan ze redelijk veel stemmen aan het VB verliezen, zodat ze zelf niet meer incontournable zullen zijn. En reken maar dat de traditio's die kans niet zullen laten liggen om een tripartite te vormen.)

Onzin. Als ze die insectoïden zouden uit hun schutkring laten kruipen zou dat als enig gevolg hebben dat ze zelf als leprozen zouden gebrandmerkt worden en dan mogen ze mee in het cordon gaan vegeteren met de blokkers. Eender welk hun electoraal resultaat is, met blokkers werkt men niet. Einde verhaal dus. Der untergang.

Ik geloof niet dat het in het carrièreplan van BDW staat om politieke zelfmoord te plegen.

demonen
10 januari 2016, 22:07
Overigens vind ik deze regering een tikkeltje beter dan de vorige vooral inzake vakbonden etc.

De N-VA is geen politieke partij maar een vakbond.
Zij verdedigen de belangen van VOKA.

SDX
10 januari 2016, 22:09
Carrière plan van Dewever.

Over hoeveel jaren heeft hij dat uitgestippeld?

Pandareus
10 januari 2016, 22:11
Vrijheideerst wel.
Hij weet wel waarom, het heeft hem geen windeieren opgebracht.

Ja, een top carrière als gesubsidieerde uitkeringstrekker, uitdagende job als wandelende zombie, interessante collega's hersendoden, ambitieuze doelstellingen en bijzonder veel variatie in het uitdelen van gas boetes enz.

http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201311141607-1_gemeenschapswachten-krijgen-meer-bevoegdheden-.jpg

SDX
10 januari 2016, 22:13
Ja, een top carrière als gesubsidieerde uitkeringstrekker, uitdagende job als wandelende zombie, interessante collega's hersendoden, ambitieuze doelstellingen en bijzonder veel variatie in het uitdelen van gas boetes enz.

http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201311141607-1_gemeenschapswachten-krijgen-meer-bevoegdheden-.jpg

Die neger?

Racist gij.

Pandareus
10 januari 2016, 22:44
Carrière plan van Dewever.

Over hoeveel jaren heeft hij dat uitgestippeld?


De Wever is parlementair van voor de laatste aanpassing van het pensioenreglement in het VP in 2014
Dat wil zeggen dat hij vanaf 55 jaar met pensioen kan trekken, zijn pensioen is cumuleerbaar met dat van andere mandaten tot een absoluut plafond van 6.300 euro bruto per maand (= plafond voor ambtenaren). Hij heeft net als de anderen het recht om zonder enige voorwaarde op vervroegd pensioen te gaan vanaf 52 jaar aan -5% per jaar. Maar... : doordat hij al meer dan 8 jaar parlementair is stelt het intern pensioenreglement van het VP dat dit mag zonder inhouding. :lol::lol::lol: Doordat zijn wedde als burgemeester van een stad van >150.000 inwoners het weddeplafond van een parlementair overstijgt zit hij de facto aan het maximale pensioen. :lol:
Nog een leukigheidje : als hij morgen doodvalt op de trappen van het schoon verdiep kan zijn hausfrau die nooit een klap uitvoerde zonder enige leeftijdsvoorwaarde een overlevingspensioen opstrijken, in schril contrast met een weduwe in de privé sector.
Bart De Bever is 45 jaar, nog 7 jaar te gaan tot 52 dus.

Anselmo
10 januari 2016, 23:14
Bart De Bever is 45 jaar, nog 7 jaar te gaan tot 52 dus.

Dus ? Wat zou dat dan mogen betekenen ?

Jan van den Berghe
10 januari 2016, 23:16
Blahblah.

Sarko dweperij is dom.

Even dom als die met Marinneke.

Waarom eigenlijk?

Vrijheideerst
11 januari 2016, 10:28
Ja, een top carrière als gesubsidieerde uitkeringstrekker, uitdagende job als wandelende zombie, interessante collega's hersendoden, ambitieuze doelstellingen en bijzonder veel variatie in het uitdelen van gas boetes enz.

http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201311141607-1_gemeenschapswachten-krijgen-meer-bevoegdheden-.jpg

Gij moet echt uw arrogant toontje eens gaan milderen, Pandaken.

Vrijheideerst
11 januari 2016, 10:30
Waarom eigenlijk?

Sarko heeft geen reet respect voor de nationalisten op zijn grondgebied en draait met de wind als nooit gezien.

Remember wat hij ging doen aan de rellen in de voorsteden van Parijs.

Daarenboven is het een groot-Europeaan.

Zipper
11 januari 2016, 11:36
Sarko heeft geen reet respect voor de nationalisten op zijn grondgebied en draait met de wind als nooit gezien.

Remember wat hij ging doen aan de rellen in de voorsteden van Parijs.

Daarenboven is het een groot-Europeaan.

Veel beloven, hij ging "passer avec le Kärcher" (hogedrukreiniger) in de Parijse voorsteden (waar op dat moment dagelijks honderden auto's afbrandden) in de aanloop naar zijn presidentschap.
Eens hij president werd, heeft hij daar geen woord meer over gerept.
Het doet me een beetje denken aan Verhofstadt, die de ganse "nineties" (tijdens de regeringen Dehaene) opriep om referenda te organiseren.
Sinds hij in 1999 eerste-minister werd, heeft hij er ook geen woord meer over gerept. Referenda zijn trouwens de "schrik" van elke machtspoliti(cus)(a).

Zipper
11 januari 2016, 11:40
Gij moet echt uw arrogant toontje eens gaan milderen, Pandaken.

mensen gratuit uitschijten en ontmenselijken, zonder enige reden, is zijn lang leven.

subocaj
11 januari 2016, 12:11
De Wever is parlementair van voor de laatste aanpassing van het pensioenreglement in het VP in 2014
Dat wil zeggen dat hij vanaf 55 jaar met pensioen kan trekken, zijn pensioen is cumuleerbaar met dat van andere mandaten tot een absoluut plafond van 6.300 euro bruto per maand (= plafond voor ambtenaren). Hij heeft net als de anderen het recht om zonder enige voorwaarde op vervroegd pensioen te gaan vanaf 52 jaar aan -5% per jaar. Maar... : doordat hij al meer dan 8 jaar parlementair is stelt het intern pensioenreglement van het VP dat dit mag zonder inhouding. :lol::lol::lol: Doordat zijn wedde als burgemeester van een stad van >150.000 inwoners het weddeplafond van een parlementair overstijgt zit hij de facto aan het maximale pensioen. :lol:
Nog een leukigheidje : als hij morgen doodvalt op de trappen van het schoon verdiep kan zijn hausfrau die nooit een klap uitvoerde zonder enige leeftijdsvoorwaarde een overlevingspensioen opstrijken, in schril contrast met een weduwe in de privé sector.
Bart De Bever is 45 jaar, nog 7 jaar te gaan tot 52 dus.

Eerst nog zorgen dat zijn kinderen eerste op de lijst staan, anders valt er een gat in de politieke aristocratie.

Zeus
11 januari 2016, 12:14
idgaf wat jullie proberen te voorspellen.

https://media.giphy.com/media/pBOF57WbQU33q/giphy.gif

Kan uw kleindochter wel appreciëren dat je haar afbeelding hier gebruikt?

Pandareus
11 januari 2016, 12:51
mensen gratuit uitschijten en ontmenselijken, zonder enige reden, is zijn lang leven.

https://media.giphy.com/media/A2WrTN9oiQUg0/giphy.gif

Pandareus
11 januari 2016, 12:52
Eerst nog zorgen dat zijn kinderen eerste op de lijst staan, anders valt er een gat in de politieke aristocratie.

:lol:

Zipper
11 januari 2016, 15:02
Onzin. Als ze die insectoïden zouden uit hun schutkring laten kruipen zou dat als enig gevolg hebben dat ze zelf als leprozen zouden gebrandmerkt worden en dan mogen ze mee in het cordon gaan vegeteren met de blokkers. Eender welk hun electoraal resultaat is, met blokkers werkt men niet. Einde verhaal dus. Der untergang.

Ik geloof niet dat het in het carrièreplan van BDW staat om politieke zelfmoord te plegen.

je bent een zieke geest.

Vrijheideerst
11 januari 2016, 21:28
mensen gratuit uitschijten en ontmenselijken, zonder enige reden, is zijn lang leven.

Ja, het is me wat aan die SP.A top tegenwoordig.

Sukkelaar
12 januari 2016, 13:01
Van één zaak kan De Wever en de N-VA zeker zijn, tenzij ze het cordon sanitaire opblazen, belanden ze in 2019 in de oppositie.
(door hun asiel-beleid gaan ze redelijk veel stemmen aan het VB verliezen, zodat ze zelf niet meer incontournable zullen zijn. En reken maar dat de traditio's die kans niet zullen laten liggen om een tripartite te vormen.)

- het stemmen verlies is al een feit
- en wat de tripartite betreft heb je gelijk.

Zipper
12 januari 2016, 15:10
- het stemmen verlies is al een feit
- en wat de tripartite betreft heb je gelijk.

De Wever weet dus wat hem te doen staat, als hij niet in de oppositie wil belanden.

PORSCHE
12 januari 2016, 15:57
Van één zaak kan De Wever en de N-VA zeker zijn, tenzij ze het cordon sanitaire opblazen, belanden ze in 2019 in de oppositie.
(door hun asiel-beleid gaan ze redelijk veel stemmen aan het VB verliezen, zodat ze zelf niet meer incontournable zullen zijn. En reken maar dat de traditio's die kans niet zullen laten liggen om een tripartite te vormen.)Dat klopt 100% :)

En helaas moeten we het maar bij het VB proberen. Een eigen nog meer rechtser partij oprichten is in België hopeloos :(

PORSCHE
12 januari 2016, 16:02
Ja, een top carrière als gesubsidieerde uitkeringstrekker, uitdagende job als wandelende zombie, interessante collega's hersendoden, ambitieuze doelstellingen en bijzonder veel variatie in het uitdelen van gas boetes enz.

http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201311141607-1_gemeenschapswachten-krijgen-meer-bevoegdheden-.jpg1300 euro/netto de maand en dan af e toe nog wat kletsen incasseren :D Maar gepeupel moet er ook zijn ;) Zoals de mannen met hun bierbuiken van G4S en andere schijn-flik-bedrijven. Altijd mooi om die pippo's bezig te zien. En dat moet dan privé beveiliging voorstellen :D

Pandareus
12 januari 2016, 16:11
1300 euro/netto de maand en dan af e toe nog wat kletsen incasseren :D Maar gepeupel moet er ook zijn ;) Zoals de mannen met hun bierbuiken van G4S en andere schijn-flik-bedrijven. Altijd mooi om die pippo's bezig te zien. En dat moet dan privé beveiliging voorstellen :D

Mooie vergelijking met die gemeenschapswachten van op de foto. Vergelijkbaar, maar niet helemaal. Die pseudo flikken hebben tenminste nog een opleiding gehad. Gemeenschapswachten kunnen echt niets. Dat is verdoken werkloosheid. Rondwandelen en zagen tegen mensen dat ze hun vuilbak te vroeg hebben buitengezet is zowat het hoogst haalbare.

Boduo
12 januari 2016, 16:13
Ik bedoel maar. Gezien de situatie in wallonie als ze nu in de meest gunstige situatie het verschil niet maken , hoe gaan ze dan in de toekomst het verschil maken.

Bij de voka meeting was Sarkozy. En ja de gelijkenis is treffend.

Beiden aan de macht gekomen met rechts nationale stemmen . Beiden genoten daarvoor mediasteun( zij het dat er in frankrijk wel degelijk een kleine rechtse pers is le figaro , prive zender etc).

Zoals https://fr.wikipedia.org/wiki/Patrick_Buisson de rechts nationale gids van Sarkozy zeg. Eens men aan de macht is moet men ageren . Hij is zeer ontgoocheld in Sarkozy en zoekt nu toenadering tot Marion Le Pen die 46 procent van de stemmen haalde in zuid frankrijk tegenover overigens een andere rechtse cameleon Estrosi. Dei voor de verkiezingen even rechts was als marion maar dan alle linkse sten nodig had on Mrion af te houden.

En het is voorspelbaar ...eens verkiezingen in aantocht gaan ze weer de rechtse en vlaamse trom roffelen. Maar massamigratie en demografische gevolgen naken dat het gewoon steeds moeilijker wordt om zaken te veranderen.

Dewever is dan nog een flauw afkooksel van Sarkozy. Iets wat ik ook al voor de verkiezingen voorspelde.

NVA zal nooit iets verwezenlijken.
In 1991 zegde men dat ook in Tsjechoslovakije van de Beweging voor een Democratisch Slovakije.
Op 25/11/92 erkende het parlement de ontbinding van de federale staat.
Op 1/1/93 was de federatie formeel ontbonden. In Bratislava werd de nieuwe Slovaakse vlag gehesen en een groot vuurwerk gehouden.
In Praag waren er geen feestelijkheden.

Boduo
12 januari 2016, 16:15
1300 euro/netto de maand en dan af e toe nog wat kletsen incasseren :D Maar gepeupel moet er ook zijn ;) Zoals de mannen met hun bierbuiken van G4S en andere schijn-flik-bedrijven. Altijd mooi om die pippo's bezig te zien. En dat moet dan privé beveiliging voorstellen :D

Beetje jaloers van die 1300 € netto ?

Knuppel
13 januari 2016, 00:38
Ik bedoel maar. Gezien de situatie in wallonie als ze nu in de meest gunstige situatie het verschil niet maken , hoe gaan ze dan in de toekomst het verschil maken.

Bij de voka meeting was Sarkozy. En ja de gelijkenis is treffend.

Beiden aan de macht gekomen met rechts nationale stemmen . Beiden genoten daarvoor mediasteun( zij het dat er in frankrijk wel degelijk een kleine rechtse pers is le figaro , prive zender etc).

Zoals https://fr.wikipedia.org/wiki/Patrick_Buisson de rechts nationale gids van Sarkozy zeg. Eens men aan de macht is moet men ageren . Hij is zeer ontgoocheld in Sarkozy en zoekt nu toenadering tot Marion Le Pen die 46 procent van de stemmen haalde in zuid frankrijk tegenover overigens een andere rechtse cameleon Estrosi. Dei voor de verkiezingen even rechts was als marion maar dan alle linkse sten nodig had on Mrion af te houden.

En het is voorspelbaar ...eens verkiezingen in aantocht gaan ze weer de rechtse en vlaamse trom roffelen. Maar massamigratie en demografische gevolgen naken dat het gewoon steeds moeilijker wordt om zaken te veranderen.

Dewever is dan nog een flauw afkooksel van Sarkozy. Iets wat ik ook al voor de verkiezingen voorspelde.

Waarom klaag je als de N-VA toch niets kan verwezenlijken? Je wil toch niets liever?

Knuppel
13 januari 2016, 00:43
NVA zal nooit iets verwezenlijken.
In 1991 zegde men dat ook in Tsjechoslovakije van de Beweging voor een Democratisch Slovakije.
Op 25/11/92 erkende het parlement de ontbinding van de federale staat.
Op 1/1/93 was de federatie formeel ontbonden. In Bratislava werd de nieuwe Slovaakse vlag gehesen en een groot vuurwerk gehouden.
In Praag waren er geen feestelijkheden.

Al haalde de N-VA op haar eentje de volstrekte meerderheid, dan nog botste ze op iets dat in geen énkel democratisch land bestaat: de vergrendeling van s'lands meerderheid.
Er k�*n in Belgique niets veranderd worden zonder het akkoord van s' lands minderheid. En dat is onveranderlijk" NON".

Er kan zelfs niets zonder artikel 195 voor herziening vatbaar te verklaren. En dat was ook "NON".