PDA

View Full Version : Zielige hypocrisie.


andev
11 januari 2016, 09:22
Antwerpen - De lokale politie Antwerpen heeft zondag een proces-verbaal opgesteld voor verboden wapenbezit, nadat Vlaams Belang-politicus Filip Dewinter tijdens een nieuwjaarsreceptie een busje pepperspray overhandigde aan partijgenote Anke Van dermeersch. De politie wil evenwel geen namen noemen betreffende haar vaststellingen.
Zondagmiddag vond in feestzaal De Lelie in het district Hoboken de nieuwjaarsreceptie plaats van de Antwerpse afdeling van Vlaams Belang. Voor de start van de receptie had de afdeling aangekondigd peppersprayflesjes uit te zullen delen. De actie paste in het kader van een oproep die Filip Dewinter de afgelopen dagen deed om dergelijke zelfverdedigingswapens te legaliseren, dit als reactie op de aanrandingen in Keulen.

Op het podium van de nieuwjaarsreceptie herhaalde Dewinter zijn oproep, al werden de beloofde flesjes niet uitgedeeld, naar eigen zeggen omdat de politie dan tot een fouilleactie zou overgaan. Hij beloofde wel dat er een gratis flesje zou worden opgestuurd naar al wie zijn of haar naam zou achterlaten, wat door de zaal enthousiast werd onthaald. Hij haalde wel een flesje boven en “symbolisch” voor de uitdeelactie overhandigde hij het aan Anke Van dermeersch.

Die feiten lijken ook de lokale politie niet ontgaan, die vooraf op de hoogte was van de mogelijke actie. “We hebben gezien dat een man daar een flesje dat eruit ziet als pepperspray heeft overhandigd aan een vrouw. De politie heeft gevraagd dat busje af te geven. Er is een pv opgemaakt voor verboden wapenbezit, al is het nog niet helemaal duidelijk wat de inhoud is van het flesje”, aldus politiewoordvoerder Wouter Bruyns. Namen wou de politie evenwel niet noemen.

Nu ben ik geen fan van Dewinter omdat hij met zijn imago het VB meer kwaad doet dan goed, ze hebben andere mensen die beter zouden passen.
Maar wat een stupide komedie alweer! Stel je voor: een autochtoon met een busje pepperspray! Die zouden, toevallig anders-gekleurde, agressors tranen in de ogen kunnen bezorgen!
Dat ze maar beter random nu en dan een groepje van tien of twintig autochtonen of allochtonen omsingelen en fouilleren en kijken wat er daar allemaal op de proppen komt! Ook autochtonen, wat enkel meer zou bewijzen bij wie dergelijke vondsten het meest zouden voorkomen!
Maar neen, onnozel op een samenkomst waar een symbolisch flesje pepperspray wordt gegeven in bijzijn van een gans publiek, ter herinnering aan de bestialiteiten die onze welkome asiel/oorlogsslachtoffers cadeau hebben gedaan in Keulen en zoveel andere steden...
Om te kotsen.
(uit het Nieuwsblad vandaag)

andev
11 januari 2016, 09:42
Is inderdaad zielig maar voor de Fluppe en zijn aanhangers een godsgeschenk'
Ja, maar daar gaat het niet om zeker???

de vuile muilekoek
11 januari 2016, 09:54
Nu ben ik geen fan van Dewinter omdat hij met zijn imago het VB meer kwaad doet dan goed, ze hebben andere mensen die beter zouden passen.
Maar wat een stupide komedie alweer! Stel je voor: een autochtoon met een busje pepperspray! Die zouden, toevallig anders-gekleurde, agressors tranen in de ogen kunnen bezorgen!
Dat ze maar beter random nu en dan een groepje van tien of twintig autochtonen of allochtonen omsingelen en fouilleren en kijken wat er daar allemaal op de proppen komt! Ook autochtonen, wat enkel meer zou bewijzen bij wie dergelijke vondsten het meest zouden voorkomen!
Maar neen, onnozel op een samenkomst waar een symbolisch flesje pepperspray wordt gegeven in bijzijn van een gans publiek, ter herinnering aan de bestialiteiten die onze welkome asiel/oorlogsslachtoffers cadeau hebben gedaan in Keulen en zoveel andere steden...
Om te kotsen.
(uit het Nieuwsblad vandaag)

Wat doet ie dan zo verkeerd feitelijk ? graag een beetje uitleg met details in het breed :roll:

Pandareus
11 januari 2016, 09:59
Nu er een PV is, kan de magistratuur zijn werk doen : er is tenslotte een verboden wapen verstrekt. Na de opheffing van zijn parlementaire onschendbaardheid kan hij dan in voorlopige hechtenis worden genomen in het belang van het onderzoek.

Anna List
11 januari 2016, 10:08
Nu er een PV is, kan de magistratuur zijn werk doen : er is tenslotte een verboden wapen verstrekt. Na de opheffing van zijn parlementaire onschendbaardheid kan hij dan in voorlopige hechtenis worden genomen in het belang van het onderzoek.

lol, hoeveel middelen gaan ingezet worden, om er dan achter te komen dat het om een reisbusje haarlak gaat ?

:rofl:

Skobelev
11 januari 2016, 10:32
Tja, om nog maar eens de vinger in de etterende wonde te steken is een busje pepperspray voldoende. Hij kon Anke bezwaarlijk een geladen pistool geven hé....Wat uiteraard efficiënter is tegen aggressors.

Vrijheideerst
11 januari 2016, 10:37
lol, hoeveel middelen gaan ingezet worden, om er dan achter te komen dat het om een reisbusje haarlak gaat ?

:rofl:

Das Peter voor je.

Zo verblind door VB en N-VA haat, dat iedereen uit deze partijen zowieso schuldig is.

Pas op dat hij niet je job uit lang vervlogen tijden, die je als voorbeeld aangegeven hebt omdat je te lang achter werk aan het zoeken was, niet komt opbrengen en uitlachen.

Zielig boeltje.

Pandareus
11 januari 2016, 10:38
lol, hoeveel middelen gaan ingezet worden, om er dan achter te komen dat het om een reisbusje haarlak gaat ?

:rofl:

Ja, dergelijk onderzoek kan lang duren. Het zou dan best kunnen zijn dat de raadkamer de voorlopige hechtenis van Philp zal moeten verlengen na een maand. 8-)

jogo
11 januari 2016, 14:38
lol, hoeveel middelen gaan ingezet worden, om er dan achter te komen dat het om een reisbusje haarlak gaat ?

:rofl:
Vermoedelijk een onschuldig lijkend reisbusje haarlak als mimicry van een illegaal wapen.

Sywen
11 januari 2016, 14:41
Nu ben ik geen fan van Dewinter omdat hij met zijn imago het VB meer kwaad doet dan goed, ze hebben andere mensen die beter zouden passen.
Maar wat een stupide komedie alweer! Stel je voor: een autochtoon met een busje pepperspray! Die zouden, toevallig anders-gekleurde, agressors tranen in de ogen kunnen bezorgen!
Dat ze maar beter random nu en dan een groepje van tien of twintig autochtonen of allochtonen omsingelen en fouilleren en kijken wat er daar allemaal op de proppen komt! Ook autochtonen, wat enkel meer zou bewijzen bij wie dergelijke vondsten het meest zouden voorkomen!
Maar neen, onnozel op een samenkomst waar een symbolisch flesje pepperspray wordt gegeven in bijzijn van een gans publiek, ter herinnering aan de bestialiteiten die onze welkome asiel/oorlogsslachtoffers cadeau hebben gedaan in Keulen en zoveel andere steden...
Om te kotsen.
(uit het Nieuwsblad vandaag)

Inderdaad,

zielige hypocrisie.

Moest het een moslim met zo'n spray zijn, jou je het juist toejuichen.

Universalia
11 januari 2016, 14:56
Tijdens een uitzending van Villa Politica zag je Dewinter er ook ééntje aan Jan Jambon geven (pepperspray) als ik mij dat nog goed herinner. 8O

Athelas
11 januari 2016, 15:13
Hoe dom kan je zijn als politicus? En dan nog eens opsturen van illegale wapens naar mensen... ?! Ok het is pepperspray, geen magnum of een uzi maar als politieker is het je job beter te weten. Je maakt wetten en dient die te respecteren.

Pandareus
11 januari 2016, 15:15
Tijdens een uitzending van Villa Politica zag je Dewinter er ook ééntje aan Jan Jambon geven (pepperspray) als ik mij dat nog goed herinner. 8O

Vraag is waarom ze hem dan niet direct een PV aan zijn been lapten ?

Vrijheideerst
11 januari 2016, 15:53
Omdat het geen sos is.

Patrick M.
11 januari 2016, 16:00
Ik dacht dat het cordon sanitaire er niet meer was maar ik vergis me.

De schoofzak
11 januari 2016, 16:30
Dewinter is geen uil.

Het is allemaal gratis publiciteit voor hem.

En hij wist goed op voorhand:
maken de flikken van Antwerpen geen proces-verbaal, dan krijgen ze het verwijt dat ze een blokker toelaten van te dealen met verboden wapens;
maken ze wel een proces-verbaal, dan gaat de publiciteit nog wat verder, in de zin van "zielig .... afijn, lees deze draad".

Straks wordt Dewinter dan uitgenodigd door de flikken.
Dan zal hij verklaren dat hij dat busje gekregen heeft van iemand, weet niet meer wie; weet ook niet wat er in zit of zat; en het busje is ondertussen verloren. Maar 't kan goed haarlak geweest zijn.
Niks geen bewijs dus, maar wel .... weer al eens publiciteit.


Nog iets: meest spijtig is eigenlijk dat in het reglement van de Kamer niet zou staan dat de parlementsleden geen wapens mee naar binnen mogen nemen. Anders hadden zij hem per stemming een maandje op parlementair non-actief kunnen zetten ...

.

Xenophon
11 januari 2016, 16:39
Nu er een PV is, kan de magistratuur zijn werk doen : er is tenslotte een verboden wapen verstrekt. Na de opheffing van zijn parlementaire onschendbaardheid kan hij dan in voorlopige hechtenis worden genomen in het belang van het onderzoek.

Inderdaad, niet alleen FDW dient opgesloten te worden in voorarrest tot de zaak in 2019 de eerste maal voorkomt, ook Anke Van Dermeersch moet opgesloten worden, want bezit van oorlogswapens en het verhandelen daarin is een ernstige zaak.

Xenophon
11 januari 2016, 16:41
Tijdens een uitzending van Villa Politica zag je Dewinter er ook ééntje aan Jan Jambon geven (pepperspray) als ik mij dat nog goed herinner. 8O

Stel u in contact met de procureur, dat is belangrijke informatie.

Pandareus
11 januari 2016, 16:44
Inderdaad, niet alleen FDW dient opgesloten te worden in voorarrest tot de zaak in 2019 de eerste maal voorkomt, ook Anke Van Dermeersch moet opgesloten worden, want bezit van oorlogswapens en het verhandelen daarin is een ernstige zaak.

Bedankt dat je me op die vergetelheid hebt gewezen Xeno ! Zij is uiteraard even schuldig.

Xenophon
11 januari 2016, 16:48
Bedankt dat je me op die vergetelheid hebt gewezen Xeno ! Zij is uiteraard even schuldig.

Wie had dit ooit gedacht, dat het de VB kopstukken zouden zijn die de gewapende revolutie in Belgie zouden beginnen.

Pandareus
11 januari 2016, 16:56
Wie had dit ooit gedacht, dat het de VB kopstukken zouden zijn die de gewapende revolutie in Belgie zouden beginnen.

Jambon zal erg onder de indruk zijn geweest. Gelukkig zijn er nog de para's voor als het te gevaarlijk zou worden.

Boduo
11 januari 2016, 17:19
Tijdens een uitzending van Villa Politica zag je Dewinter er ook ééntje aan Jan Jambon geven (pepperspray) als ik mij dat nog goed herinner. 8O

Juist, en dan nog in het parlement met een hoop aanwezigen (!) + tv-camera's...
Z'n stunt(en) : méér dan gelukt !

Boduo
11 januari 2016, 17:21
Vraag is waarom ze hem dan niet direct een PV aan zijn been lapten ?

Ik denk dat zoiets niet kan in het parlement.
Denk maar aan Van Rossem indertijd.

Boduo
11 januari 2016, 17:27
Dewinter is geen uil.

Het is allemaal gratis publiciteit voor hem.

En hij wist goed op voorhand:
maken de flikken van Antwerpen geen proces-verbaal, dan krijgen ze het verwijt dat ze een blokker toelaten van te dealen met verboden wapens;
maken ze wel een proces-verbaal, dan gaat de publiciteit nog wat verder, in de zin van "zielig .... afijn, lees deze draad".

Straks wordt Dewinter dan uitgenodigd door de flikken.
Dan zal hij verklaren dat hij dat busje gekregen heeft van iemand, weet niet meer wie; weet ook niet wat er in zit of zat; en het busje is ondertussen verloren. Maar 't kan goed haarlak geweest zijn.
Niks geen bewijs dus, maar wel .... weer al eens publiciteit.


Nog iets: meest spijtig is eigenlijk dat in het reglement van de Kamer niet zou staan dat de parlementsleden geen wapens mee naar binnen mogen nemen. Anders hadden zij hem per stemming een maandje op parlementair non-actief kunnen zetten ...

.

Dewinter is parlementair onschendbaar.
Hij weet héél goed wat hij (niet) mag doen.
Ik slaap om m'n 2 oren ! Jij ook ?

Xenophon
11 januari 2016, 17:47
Jambon zal erg onder de indruk zijn geweest. Gelukkig zijn er nog de para's voor als het te gevaarlijk zou worden.

Ach, geef die jongens een paar kortingsbons voor het Wijnegem winkelcentrum en je ziet ze niet meer.

De schoofzak
11 januari 2016, 17:52
Dewinter is parlementair onschendbaar.
Hij weet héél goed wat hij (niet) mag doen.
Ik slaap om m'n 2 oren ! Jij ook ?

Ik slaap op één oor. Altijd semi-waakzaam.
Er moest maar eens een sos of een blokker te slaan vallen, dan wil ik dat niet missen.

Verder zijn er een paar die hun parlementaire onschendbaarheid in rook hebben zien opgaan:
die Waalse ecolo die zijn vrouw vermoordde, en gepakt werd binnen de limieten van heterdaad ...
die Waalse sos die de lavabo's van het wegrestaurant langs de autostrade ging proper maken met een voddeke ...
die Waalse uf of hoe heet het sedert kort, die in 't Vlaams parlement zetelt omdat hij misschien een handje toestak bij het vermoorden van de vent van zijn secretaresse ...

.

Boduo
11 januari 2016, 18:22
Ik slaap op één oor. Altijd semi-waakzaam.
Er moest maar eens een sos of een blokker te slaan vallen, dan wil ik dat niet missen.

Verder zijn er een paar die hun parlementaire onschendbaarheid in rook hebben zien opgaan:
die Waalse ecolo die zijn vrouw vermoordde, en gepakt werd binnen de limieten van heterdaad ...
die Waalse sos die de lavabo's van het wegrestaurant langs de autostrade ging proper maken met een voddeke ...
die Waalse uf of hoe heet het sedert kort, die in 't Vlaams parlement zetelt omdat hij misschien een handje toestak bij het vermoorden van de vent van zijn secretaresse ...

.

Die Walen...dat is toch een apart volkje hé !

Boduo
11 januari 2016, 18:22
Ik slaap op één oor. Altijd semi-waakzaam.
Er moest maar eens een sos of een blokker te slaan vallen, dan wil ik dat niet missen.

Verder zijn er een paar die hun parlementaire onschendbaarheid in rook hebben zien opgaan:
die Waalse ecolo die zijn vrouw vermoordde, en gepakt werd binnen de limieten van heterdaad ...
die Waalse sos die de lavabo's van het wegrestaurant langs de autostrade ging proper maken met een voddeke ...
die Waalse uf of hoe heet het sedert kort, die in 't Vlaams parlement zetelt omdat hij misschien een handje toestak bij het vermoorden van de vent van zijn secretaresse ...

.

Die Walen...dat is toch een apart volkje hé !

Pandareus
11 januari 2016, 18:57
Ach, geef die jongens een paar kortingsbons voor het Wijnegem winkelcentrum en je ziet ze niet meer.

Klopt ! Al die mannen stemmen volgende keer N-VA, geen twijfel over. "Da ies nog ies ne goeie miniester hééij d�* wââ hèmme ! :-D "

Vrijheideerst
11 januari 2016, 21:26
Wie had dit ooit gedacht, dat het de VB kopstukken zouden zijn die de gewapende revolutie in Belgie zouden beginnen.

:rofl:

Met plastieken tankjes en soldaatjes zekel :rofl:

Vrijheideerst
11 januari 2016, 21:26
Jambon zal erg onder de indruk zijn geweest. Gelukkig zijn er nog de para's voor als het te gevaarlijk zou worden.

In Sossenbrussel staan die ook.

Gelukkig hebben we Peter nog voor zijn objectieve waarnemingen. Alle, kommeke melk met honing en naar je beddeke hoor. :magniet:

The Paulus Experience
11 januari 2016, 21:39
Nog iets: meest spijtig is eigenlijk dat in het reglement van de Kamer niet zou staan dat de parlementsleden geen wapens mee naar binnen mogen nemen. Anders hadden zij hem per stemming een maandje op parlementair non-actief kunnen zetten ...

.

heeft er niet ooit een SPIRIT loser met een jachtgeweer in het parlement gezeten?

Garry
11 januari 2016, 21:45
Nu ben ik geen fan van Dewinter omdat hij met zijn imago het VB meer kwaad doet dan goed, ze hebben andere mensen die beter zouden passen.
Maar wat een stupide komedie alweer! Stel je voor: een autochtoon met een busje pepperspray! Die zouden, toevallig anders-gekleurde, agressors tranen in de ogen kunnen bezorgen!
Dat ze maar beter random nu en dan een groepje van tien of twintig autochtonen of allochtonen omsingelen en fouilleren en kijken wat er daar allemaal op de proppen komt! Ook autochtonen, wat enkel meer zou bewijzen bij wie dergelijke vondsten het meest zouden voorkomen!
Maar neen, onnozel op een samenkomst waar een symbolisch flesje pepperspray wordt gegeven in bijzijn van een gans publiek, ter herinnering aan de bestialiteiten die onze welkome asiel/oorlogsslachtoffers cadeau hebben gedaan in Keulen en zoveel andere steden...
Om te kotsen.
(uit het Nieuwsblad vandaag)
Het kan zijn dat je geen fan bent van Dewinter. Ik hou ook veel meer van de zomer, maar Dewinter van het VB is wat mij betreft nog altijd een van de beste politici van Vlaanderen en er zijn er maar weinig die kunnen prat gaan op de zelfde toewijding waarmee hij het VB gediend heeft. Het was of is niet voor niets dat andere politici, buiten Bart De Wever dan misschien, een confrontatie in een debat met Dewinter schuwen als een kat een wasbeurt in het bad schuwt.

Alleen pepperspray is een verdomde slechte keuze. Men gebruikt veel beter een gewoon spuitbusje autolak en dan nog best in een zeer opvallende kleur, zo kan de politie je belager beter herkennen en wanneer dat in de ogen komt doet dat evenmin deugd, en van verbod, geen spraken.

Garry
11 januari 2016, 21:53
Nu er een PV is, kan de magistratuur zijn werk doen : er is tenslotte een verboden wapen verstrekt. Na de opheffing van zijn parlementaire onschendbaardheid kan hij dan in voorlopige hechtenis worden genomen in het belang van het onderzoek.Mensen zoals gij zouden ze beter door een frikadellenmolen draaien in het belang van Vlaanderen

Everytime
11 januari 2016, 21:54
Die Walen...dat is toch een apart volkje hé !

De Schoof heeft iets tegen de Walen, nuance.;-)

Garry
11 januari 2016, 21:57
Tja, om nog maar eens de vinger in de etterende wonde te steken is een busje pepperspray voldoende. Hij kon Anke bezwaarlijk een geladen pistool geven hé....Wat uiteraard efficiënter is tegen aggressors.Daar zullen de vrouwen wel zelf voor zorgen. Ze moeten alleen maar het voorbeeld volgen van de Oostenrijkse madammetjes.

http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/10/Leger-Oostenrijk-spreekt-intern-van-islamitische-invasie-Vooral-vrouwen-kopen-massaal-vuurwapens

Everytime
11 januari 2016, 21:59
Het kan zijn dat je geen fan bent van Dewinter. Ik hou ook veel meer van de zomer, maar Dewinter van het VB is wat mij betreft nog altijd een van de beste politici van Vlaanderen en er zijn er maar weinig die kunnen prat gaan op de zelfde toewijding waarmee hij het VB gediend heeft. Het was of is niet voor niets dat andere politici, buiten Bart De Wever dan misschien, een confrontatie in een debat met Dewinter schuwen als een kat een wasbeurt in het bad schuwt.

Alleen pepperspray is een verdomde slechte keuze. Men gebruikt veel beter een gewoon spuitbusje autolak en dan nog best in een zeer opvallende kleur, zo kan de politie je belager beter herkennen en wanneer dat in de ogen komt doet dat evenmin deugd, en van verbod, geen spraken.

Voor een ding is het "cordon sanitaire" slecht. Weet u wat? Ik zou eens graag een confrontatie tussen een Franstalige politicus (MR, PS, CDH...........dat is niet van belang) en Dewinter willen zien.

Garry
11 januari 2016, 22:00
Tijdens een uitzending van Villa Politica zag je Dewinter er ook ééntje aan Jan Jambon geven (pepperspray) als ik mij dat nog goed herinner. 8OOei, dan moeten ze Jan Jambon ook al in de boeien slaan voor het bezit van....

Garry
11 januari 2016, 22:41
Voor een ding is het "cordon sanitaire" slecht. Weet u wat? Ik zou eens graag een confrontatie tussen een Franstalige politicus (MR, PS, CDH...........dat is niet van belang) en Dewinter willen zien.

Zijn er die nog niet geweest denk je?

Garry
11 januari 2016, 22:49
Voor een ding is het "cordon sanitaire" slecht. Weet u wat? Ik zou eens graag een confrontatie tussen een Franstalige politicus (MR, PS, CDH...........dat is niet van belang) en Dewinter willen zien.

Die kakken daar waarschijnlijk voor in hun broek zoals ook hier wordt aangetoond dat het niet zo simpel is om F. Dewinter onder 't tafel te klappen.

https://www.youtube.com/watch?v=GJf2QMIMe5o

brother paul
11 januari 2016, 23:51
lol, hoeveel middelen gaan ingezet worden, om er dan achter te komen dat het om een reisbusje haarlak gaat ?

:rofl:

ze gaan volgens mij niet toegeven dat ze gebloopt hebben, maar de tour opgaan dat de perceptie van een pepperspray gecreeerd was...

van reverse racisme gesproken of eigen volk laatst.

http://newsmonkey.be/article/62572

we hebben de feiten verzwegen omdat we anders extreem rechts in de kaart zouden spelen ?

die politie is dus in overtreding met de wet, want ze wil de verkiezingen beinvloeden...

brother paul
11 januari 2016, 23:53
Ik denk dat zoiets niet kan in het parlement.
Denk maar aan Van Rossem indertijd.

ah parlementaire onschendbaarheid;..
nu de peppersprays vliegen de deur uit

trouwens je kunt dat ook zelf maken; koop een busje azijn, leg daar een straffe spaanse peper in te week, en zet op dat flesje een spraypompje....

als de Daesh haar wapens zelfs in elkaar knutselt, dan kunnen wij dat ook..

Garry
12 januari 2016, 01:04
ah parlementaire onschendbaarheid;..
nu de peppersprays vliegen de deur uit

trouwens je kunt dat ook zelf maken; koop een busje azijn, leg daar een straffe spaanse peper in te week, en zet op dat flesje een spraypompje....

als de Daesh haar wapens zelfs in elkaar knutselt, dan kunnen wij dat ook..
Zelf maken? Gewoon een mini spuitbusje autolak en dan nog best in een zeer opvallende kleur zodat de politie je belager onmiddellijk kan herkennen en wanneer dat in de ogen komt doet dat ook geen deugd. Van verbod, geen spraken. Kan het nog gemakkelijker?

Nog een goede typ;

Neem een flinke schroevendraaier mee.

Verboden wapendracht? Wat wapen? Ge had die toevallig bij om de vijzen van de nummerplaat van je auto aan te draaien zodat je ze niet zou verliezen.;-)

Nog een andere manier;

Veeg aan heel de wapenwet vierkant uw kloten en doe zoals de vrouwen in Oostenrijk. http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/10/Leger-Oostenrijk-spreekt-intern-van-islamitische-invasie-Vooral-vrouwen-kopen-massaal-vuurwapens

De overheid hier is zo maf als een kruk met al hun verbieden. Er is geen enkele wet die zegt dat ge u van je belager moet laten bepotelen, neuken of je als boksbal moet laten gebruiken en dat ge u niet mag weren met alle mogelijke middelen.

andev
12 januari 2016, 02:28
Wat doet ie dan zo verkeerd feitelijk ? graag een beetje uitleg met details in het breed :roll:
Zijn gedoe met bokshandschoenen enz zal wel een bepaald soort mensen aanspreken maar zijn een geschenk voor diegenen die hem willen vloeren!
De naam FDW staat nu iewat synoniem met vreemdelingenhater en racist en velen doen niet eens de moeite meer om nog maar te luisteren naar wat hij te vertellen heeft! Zijn naam is genoeg, meer moet men niet weten.
Dat is niet de manier om resultaten te halen! Men is maar al te blij dat men het VB nu kan verketteren en onschadelijk maken door ze in een cordon te stoppen!
Annemans en consoorten zouden het beter gedaan hebben!
En velen zouden graag de NVA wat "straffer" willen zien optreden om dan hetzelfde spelletje te kunnen spelen als met het VB.
Maar BDW is slimmer dan dat precies! Beter langzaam maar zeker.

andev
12 januari 2016, 02:33
Nu er een PV is, kan de magistratuur zijn werk doen : er is tenslotte een verboden wapen verstrekt. Na de opheffing van zijn parlementaire onschendbaardheid kan hij dan in voorlopige hechtenis worden genomen in het belang van het onderzoek.
Een verboden wapen? Hypocriete comedianten...
Liever de straten zien vollopen met gevaarlijke gekken, agressieve messentrekkers enz die amper mogen aangekeken worden.
Dat men dat eens controleert!
Dood zullen ze er niet van gaan van wat traangas in hun smoel.

andev
12 januari 2016, 02:36
Inderdaad,

zielige hypocrisie.

Moest het een moslim met zo'n spray zijn, jou je het juist toejuichen.
Ja, want die hebben dat nooit bij zich, noch messen noch serieuze wapens.
Moslimtuig in de straat is maar een normaal niet te storen verschijnsel.

Pandareus
12 januari 2016, 10:49
ah parlementaire onschendbaarheid;..
nu de peppersprays vliegen de deur uit

trouwens je kunt dat ook zelf maken; koop een busje azijn, leg daar een straffe spaanse peper in te week, en zet op dat flesje een spraypompje....

als de Daesh haar wapens zelfs in elkaar knutselt, dan kunnen wij dat ook..

Spraypompje heeft nauwlijks druk, terwijl peperspray 4 tot 4 meter effectief bereik heeft.

Pandareus
12 januari 2016, 10:51
Een verboden wapen? Hypocriete comedianten...
Liever de straten zien vollopen met gevaarlijke gekken, agressieve messentrekkers enz die amper mogen aangekeken worden.
Dat men dat eens controleert!
Dood zullen ze er niet van gaan van wat traangas in hun smoel.

Denk je dat de wapenwet voor jou of voor Philip niet telt ?
Staan jullie daar boven ?

Hoomer
12 januari 2016, 11:21
Denk je dat de wapenwet voor jou of voor Philip niet telt ?
Staan jullie daar boven ?
Zij=Wacht even mijnheer de verkrachter ik ga eerst de politie ff bellen.
Hij= Ja tis goed meiske belt maar eerst ff ik zal wachten maar haast u want het is hoge nood zelle.
Zij =Dank u mijnheer de verkrachter, oei de politie kan nu niet komen ze hebben juist middagpauze.

Denkt u dat het zo gaat een verkrachting? Als de politie ons niet meer beschermd, geeft dat niet het recht ons eigen te beschermen vraag ik me af.

Sukkelaar
12 januari 2016, 12:37
Nu ben ik geen fan van Dewinter omdat hij met zijn imago het VB meer kwaad doet dan goed,
(uit het Nieuwsblad vandaag)

Klopt niet, je moet maar eens kijken hoeveel voorkeurstemmen De Winter heeft.

Hier wordt alleen de stelling van de andere partijen verwoord de met lede ogen zijn sukses ondergaat.

Sukkelaar
12 januari 2016, 12:39
Nu er een PV is, kan de magistratuur zijn werk doen : er is tenslotte een verboden wapen verstrekt. Na de opheffing van zijn parlementaire onschendbaardheid kan hij dan in voorlopige hechtenis worden genomen in het belang van het onderzoek.

Wil jij een revolutie?

Sukkelaar
12 januari 2016, 12:43
Wie had dit ooit gedacht, dat het de VB kopstukken zouden zijn die de gewapende revolutie in Belgie zouden beginnen.

:-):-)

Sukkelaar
12 januari 2016, 12:44
Dewinter is parlementair onschendbaar.
Hij weet héél goed wat hij (niet) mag doen.
Ik slaap om m'n 2 oren ! Jij ook ?

Volgens mij heb wat dit betreft ongelijk.

marie daenen
12 januari 2016, 12:50
:-):-)

Oh, het is niet het VB maar onze anti-Vlaamse Vlaamse media die steeds meer en meer mensen door hun krom-denken en -redeneringen de stang opjaagt... die er voor zal zorgen dat op een dag te veel te veel is en dat de emmer overloopt...
Wie gelooft die mensen nog???
En dat zou de elite van ons volk moeten uitmaken... Hewel op die elite valt totaal, maar dan ook totaal niet meer te vertrouwen...

De mensen zullen zich op een bepaald moment en voor het heil van hun kinderen verplicht voelen om zelf het hef in handen te nemen...

Xenophon
12 januari 2016, 13:30
Zij=Wacht even mijnheer de verkrachter ik ga eerst de politie ff bellen.
Hij= Ja tis goed meiske belt maar eerst ff ik zal wachten maar haast u want het is hoge nood zelle.
Zij =Dank u mijnheer de verkrachter, oei de politie kan nu niet komen ze hebben juist middagpauze.

Denkt u dat het zo gaat een verkrachting? Als de politie ons niet meer beschermd, geeft dat niet het recht ons eigen te beschermen vraag ik me af.

En zelfs als ze verbinding krijgt met de politie, dan vragen die eerst, 'zijn er Marokkanen bij?'

En dan gaan ze eerst nog een frietje steken alvorens ze eens iemand langs sturen zodat de booswicht zeker al lang weg is.

Boduo
12 januari 2016, 13:46
Zij=Wacht even mijnheer de verkrachter ik ga eerst de politie ff bellen.
Hij= Ja tis goed meiske belt maar eerst ff ik zal wachten maar haast u want het is hoge nood zelle.
Zij =Dank u mijnheer de verkrachter, oei de politie kan nu niet komen ze hebben juist middagpauze.

Denkt u dat het zo gaat een verkrachting? Als de politie ons niet meer beschermd, geeft dat niet het recht ons eigen te beschermen vraag ik me af.

Als de politie niet voldoende beschermt: eerst soldaten inzetten zoals in Frankrijk: zonder veel blabla maar doeltreffend.

Hoomer
12 januari 2016, 13:53
Als de politie niet voldoende beschermt: eerst soldaten inzetten zoals in Frankrijk: zonder veel blabla maar doeltreffend.

Dus terwijl ze u aan het verkrachten zijn ff formuliertje invullen en bescherming vragen aan het ministerie van defensie. :roll::roll::roll:

De schoofzak
12 januari 2016, 13:58
De Schoof heeft iets tegen de Walen, nuance.;-)

Helaba, geen leugens verkopen !
Ik heb alleen iets tegen het Franstalig imperialisme; maar ik gun hen hun onafhankelijkheid, hun voorspoed en hun democratie zoals ze die zelf willen beleven (maar dan wel zonder kolonie ...)

.

Xenophon
12 januari 2016, 14:34
Helaba, geen leugens verkopen !
Ik heb alleen iets tegen het Franstalig imperialisme; maar ik gun hen hun onafhankelijkheid, hun voorspoed en hun democratie zoals ze die zelf willen beleven (maar dan wel zonder kolonie ...)

.

Inderdaad!

Geen corridor = Brussel kwijt.

Boduo
12 januari 2016, 14:40
Dus terwijl ze u aan het verkrachten zijn ff formuliertje invullen en bescherming vragen aan het ministerie van defensie. :roll::roll::roll:

Hoomertje toch: Franse soldaten voorkomen dat asielzoekers zich te buiten gaan aan dit soort balorigheden.
Ik ben regelmatig in Frankrijk en voel me veilig als ik een paar para's zie patrouilleren.
Zeker weten !

Pandareus
12 januari 2016, 14:49
Wil jij een revolutie?

Die is er toch al ? Kijk maar naar de vele tienduizenden betogers die het blok weet te manifesteren op haar core business. :lol:

http://www.socialisme.be/nl/wp-content/uploads/sites/2/2015/04/pegidaklaas.jpg

Pandareus
12 januari 2016, 14:50
Oh, het is niet het VB maar onze anti-Vlaamse Vlaamse media die steeds meer en meer mensen door hun krom-denken en -redeneringen de stang opjaagt... die er voor zal zorgen dat op een dag te veel te veel is en dat de emmer overloopt...
Wie gelooft die mensen nog???
En dat zou de elite van ons volk moeten uitmaken... Hewel op die elite valt totaal, maar dan ook totaal niet meer te vertrouwen...

De mensen zullen zich op een bepaald moment en voor het heil van hun kinderen verplicht voelen om zelf het hef in handen te nemen...

ga jij ook het hef in handen nemen ?
wat ga je doen met dat hef ?

Zipper
12 januari 2016, 14:52
Die is er toch al ? Kijk maar naar de vele tienduizenden betogers die het blok weet te manifesteren op haar core business. :lol:

http://www.socialisme.be/nl/wp-content/uploads/sites/2/2015/04/pegidaklaas.jpg

gij zoudt zelfs tegen dat islamitisch krapuul nog niet protesteren, als uw eigen vrouw door hen in al haar lichaamsopeningen verkracht is geweest.
Want het VB is nog altijd erger dan die criminelen "uit het Oosten".

Hoomer
12 januari 2016, 14:54
Die is er toch al ? Kijk maar naar de vele tienduizenden betogers die het blok weet te manifesteren op haar core business. :lol:

http://www.socialisme.be/nl/wp-content/uploads/sites/2/2015/04/pegidaklaas.jpg

Vergis u maar niet, de meesten kunnen zich niet permiteren op zo een manifestatie te verschijnen en/of op zo een foto te staan. De represailles die door jullie linkse o zo tolerante mensen genomen worden tegen hen zijn niet min.
Job verlies, uit de vakbond gezet worden enz.
Maar op een dag barst de bom en worden jullie onder de voet gelopen door het gepeupel, het morren is reeds begonnen.
:lol::lol::lol:

Pandareus
12 januari 2016, 14:55
gij zoudt zelfs tegen dat islamitisch krapuul nog niet protesteren, als uw eigen vrouw door hen in al haar lichaamsopeningen verkracht is geweest.
Want het VB is nog altijd erger dan die criminelen "uit het Oosten".

Het doet pijn hee zipper, zelf gevlucht uit brussel omdat 'je het niet meer aankon' en dan nu vanuit een verkavelingswijk op het platteland boos zitten fulmineren omdat de wervende kracht van de blokkers quasi nul is...

Pandareus
12 januari 2016, 14:58
Vergis u maar niet, de meesten kunnen zich niet permiteren op zo een manifestatie te verschijnen en/of op zo een foto te staan. De represailles die door jullie linkse o zo tolerante mensen genomen worden tegen hen zijn niet min.
Job verlies, uit de vakbond gezet worden enz.
Maar op een dag barst de bom en worden jullie onder de voet gelopen door het gepeupel, het morren is reeds begonnen.
:lol::lol::lol:

Ach... wat een aandoenlijk verhaal toch... "jobverlies" omdat iemand op een demonstratie komt... Geloof je die onzin zelf ? Als je trouwens naar veel foto's van dat pegida-blokvolkje kijkt denk ik dat er daar vrij veel klanten van de hulpkas voor werklozen bij zijn.

marie daenen
12 januari 2016, 15:01
Het doet pijn hee zipper, zelf gevlucht uit brussel omdat 'je het niet meer aankon' en dan nu vanuit een verkavelingswijk op het platteland boos zitten fulmineren omdat de wervende kracht van de blokkers quasi nul is...

Maar de wervende kracht van de Vlaamse anti-Vlaamse media in tegendeel die zal wel brokken maken...
Vraag waar al dat links gespuis zich dan moet gaan verstoppen... enfin de meeste zullen waarschijnlijk dan al lang hun kar gekeerd hebben of zichzelf verschonen met 'wir haben dass nicht gewusst'...

marie daenen
12 januari 2016, 15:04
ga jij ook het hef in handen nemen ?
wat ga je doen met dat hef ?

Indien ik het hef in handen zou hebben??? Grote kuis in het Belgische huishouding met een media die de mensen eindelijk de waarheid vertelt... in plaats van de sprookjes en de haatpredikkingen tegen de Vlamingen waar we nu dagelijks mee opgscheept zitten...
Onmiddellijk de mensenrechten terug in ere herstelt en niet dat braaf buigen voor kriminelen, witte boord of anderen...,

Pandareus
12 januari 2016, 15:08
Indien ik het hef in handen zou hebben??? Grote kuis in het Belgische huishouding met een media die de mensen eindelijk de waarheid vertelt... in plaats van de sprookjes en de haatpredikkingen tegen de Vlamingen waar we nu dagelijks mee opgscheept zitten...
Onmiddellijk de mensenrechten terug in ere herstelt en niet dat braaf buigen voor kriminelen, witte boord of anderen...,

Ik vind ook dat jij het hef in handen zou moeten nemen hoor Marie.
De mensenrechten zijn belangrijk !

Zipper
12 januari 2016, 15:08
Het doet pijn hee zipper, zelf gevlucht uit brussel omdat 'je het niet meer aankon' en dan nu vanuit een verkavelingswijk op het platteland boos zitten fulmineren omdat de wervende kracht van de blokkers quasi nul is...

als ik Brussel ben ontvlucht, is het voor 100% de schuld van uw rode partij, die de voorkeur geeft islamieten te pamperen om hen zo om te vormen tot kiesvee, dan voor de eigen bevolking op te komen.

Pandareus
12 januari 2016, 15:12
als ik Brussel ben ontvlucht, is het voor 100% de schuld van uw rode partij, die de voorkeur geeft islamieten te pamperen om hen zo om te vormen tot kiesvee, dan voor de eigen bevolking op te komen.

En jij hebt dat allemaal laten begaan ? Dat moet hard zijn...
Compenseer je dat nu door zelf aanwezig te zijn op die betogingetjes van Pegida vlaanderen ?

Hoomer
12 januari 2016, 15:26
En jij hebt dat allemaal laten begaan ? Dat moet hard zijn...
Compenseer je dat nu door zelf aanwezig te zijn op die betogingetjes van Pegida vlaanderen ?

En gij? Wordt je betaald om hier een hele godganse dag op dit podium mensen die niet de zelfde idiote gedachtegang als gij aanhangen te trollen?
20 Postings per dag met deze nick alleen kan tellen he.
:roll::lol::lol::roll:

Patrick M.
12 januari 2016, 16:11
Ik denk dat ik als ik mijn pensioen heb een bijverdienste ga doen.
Pepperspray inkopen en verkopen in België, winst verzekerd.

Everytime
12 januari 2016, 18:02
Die is er toch al ? Kijk maar naar de vele tienduizenden betogers die het blok weet te manifesteren op haar core business. :lol:

http://www.socialisme.be/nl/wp-content/uploads/sites/2/2015/04/pegidaklaas.jpg

:lol:

Pandareus
12 januari 2016, 20:20
Vraagje aan Marie : heb je je hef al gevonden in de keuken ?

Pandareus
12 januari 2016, 21:41
Vraagje aan Marie : heb je je hef al gevonden in de keuken ?

Marie ? hoe zit het nu met je hef ? Heb je al in de voorraadkast gekeken ? of in de frigo ?

Knuppel
12 januari 2016, 21:53
Nu er een PV is, kan de magistratuur zijn werk doen : er is tenslotte een verboden wapen verstrekt. Na de opheffing van zijn parlementaire onschendbaardheid kan hij dan in voorlopige hechtenis worden genomen in het belang van het onderzoek.

Ik zou anders ook een pepperspray willen.
Een vuurwapen zou nog beter zijn.

Ik ben dan ook "maar" een vrouw, hé?
Gelukkig te oud om nog kans te maken op een seksuele traktatie van een "vluchteling". :evil::evil::evil:

Knuppel
12 januari 2016, 21:57
En jij hebt dat allemaal laten begaan ? Dat moet hard zijn...
Compenseer je dat nu door zelf aanwezig te zijn op die betogingetjes van Pegida vlaanderen ?

Van jou valt anders duidelijk ook niet veel te verwachten behalve laten begaan.

Hopelijk heb je geen dochters en woon je niet in Molenbeek.

Knuppel
12 januari 2016, 21:58
Het doet pijn hee zipper, zelf gevlucht uit brussel omdat 'je het niet meer aankon' en dan nu vanuit een verkavelingswijk op het platteland boos zitten fulmineren omdat de wervende kracht van de blokkers quasi nul is...

En fijn dat jij dat vindt, nietwaar reuzepanda?

De toestand in Brussel bedoel ik.

Knuppel
12 januari 2016, 22:01
:lol:
Nog ene die blij is met de toestand in zijn geliefde Bruxelles.

Skobelev
12 januari 2016, 22:16
Ik zou anders ook een pepperspray willen.
Een vuurwapen zou nog beter zijn.

Ik ben dan ook "maar" een vrouw, hé?
Gelukkig te oud om nog kans te maken op een seksuele traktatie van een "vluchteling". :evil::evil::evil:

Roep niet te hard, die mannen nemen alles waar nog wat leven in zit. Meer nog, 't mag al even dood zijn (zie Egypte, afscheidsex). Onder het motto : Nog een beetje warm is heet genoeg".

Walgelijke varkens.....

Scherven A. Mok
12 januari 2016, 22:35
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130920_00751327

De politie in Antwerpen is ondertussen een nog grote corrupte boel aan het worden dan ze al was. Overal worden mannetjes op illegale wijze geparachuteerd. Muyters is zo corrupt als wat. Wetten en regels gelden niet voor hem en de zijnen. Wij dragen geel. Wij nemen mensen aan zonder diploma. Wij doen wat we willen en als het niet volgens de wet is moet de wet maar veranderen ... en als leider Bart ons kan gebruiken om tegenstanders te jennen staan we altijd klaar.

Garry
12 januari 2016, 23:23
Zij=Wacht even mijnheer de verkrachter ik ga eerst de politie ff bellen.
Hij= Ja tis goed meiske belt maar eerst ff ik zal wachten maar haast u want het is hoge nood zelle.
Zij =Dank u mijnheer de verkrachter, oei de politie kan nu niet komen ze hebben juist middagpauze.

Denkt u dat het zo gaat een verkrachting? Als de politie ons niet meer beschermd, geeft dat niet het recht ons eigen te beschermen vraag ik me af.Volgens sommige niet, tot ze hun smoelen aan spijs kloppen, dan verandert dat wel.

brother paul
12 januari 2016, 23:51
Volgens sommige niet, tot ze hun smoelen aan spijs kloppen, dan verandert dat wel.

de revolutie broedt altijd in het hoekje van de mensen die uitgesloten worden...

Knuppel
13 januari 2016, 01:01
Dewinter is geen uil.

Het is allemaal gratis publiciteit voor hem.

En hij wist goed op voorhand:
maken de flikken van Antwerpen geen proces-verbaal, dan krijgen ze het verwijt dat ze een blokker toelaten van te dealen met verboden wapens;
maken ze wel een proces-verbaal, dan gaat de publiciteit nog wat verder, in de zin van "zielig .... afijn, lees deze draad".

Straks wordt Dewinter dan uitgenodigd door de flikken.
Dan zal hij verklaren dat hij dat busje gekregen heeft van iemand, weet niet meer wie; weet ook niet wat er in zit of zat; en het busje is ondertussen verloren. Maar 't kan goed haarlak geweest zijn.
Niks geen bewijs dus, maar wel .... weer al eens publiciteit.


Nog iets: meest spijtig is eigenlijk dat in het reglement van de Kamer niet zou staan dat de parlementsleden geen wapens mee naar binnen mogen nemen. Anders hadden zij hem per stemming een maandje op parlementair non-actief kunnen zetten ...

.

Vergeet niet dat De Wever niet alleen burgemeester is maar ook hoofd van de Antwerpse politie. Hij maakt dus de gratis publiciteit van Dewinter mee mogelijk.

Als Dewinter geen uil is zoals jij beweert heeft Dewinter Anke geen pepperspray gegeven maar een (heel toepasselijk) busje kruipolie. Ook bloed kruipt waar het niet gaan kan. Om dat te weten hoef je dit forum maar een klein beetje te volgen. Het barst niet alleen figuurlijk van de hypocrisie.

Knuppel
13 januari 2016, 01:08
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130920_00751327

De politie in Antwerpen is ondertussen een nog grote corrupte boel aan het worden dan ze al was. Overal worden mannetjes op illegale wijze geparachuteerd. Muyters is zo corrupt als wat. Wetten en regels gelden niet voor hem en de zijnen. Wij dragen geel. Wij nemen mensen aan zonder diploma. Wij doen wat we willen en als het niet volgens de wet is moet de wet maar veranderen ... en als leider Bart ons kan gebruiken om tegenstanders te jennen staan we altijd klaar.

De Wever zegt te steunen op een advies van de procureur-generaal, die zou stellen dat het vermoeden van onschuld in deze zaak de benoemingsprocedure kan laten doorgaan.

Muyters is op dit moment al korpschef ad interim na de overstap van Eddy Baelemans naar de politiek en kwam tevens als beste kandidaat naar voren om Baelemans ook definitief op te volgen. Hij wordt in principe maandag aangesteld tijdens de gemeenteraad.

'Het schepencollege blijft daar unaniem achter staan', geeft De Wever aan. 'Maar het gerecht mag en zal uiteraard gewoon zijn werk doen. Als er een gevolg zou worden gegeven aan de klacht, zullen we dat op dat moment bekijken.'

Dat klinkt héél anders dan jouw vele beschuldigingen, rechter Scherven A. Mok.

Knuppel
13 januari 2016, 01:14
Ach... wat een aandoenlijk verhaal toch... "jobverlies" omdat iemand op een demonstratie komt... Geloof je die onzin zelf ? Als je trouwens naar veel foto's van dat pegida-blokvolkje kijkt denk ik dat er daar vrij veel klanten van de hulpkas voor werklozen bij zijn.

Uiteraard "denk jij" dat.

Maar wat jij ook denkt, feit IS dat er alles aan wordt gedaan op Pegida in een slecht daglicht te plaatsen, en dat dit gevolgen heeft.

Pandareus
13 januari 2016, 06:55
Vergeet niet dat De Wever niet alleen burgemeester is maar ook hoofd van de Antwerpse politie. Hij maakt dus de gratis publiciteit van Dewinter mee mogelijk.

Als Dewinter geen uil is zoals jij beweert heeft Dewinter Anke geen pepperspray gegeven maar een (heel toepasselijk) busje kruipolie. Ook bloed kruipt waar het niet gaan kan. Om dat te weten hoef je dit forum maar een klein beetje te volgen. Het barst niet alleen figuurlijk van de hypocrisie.

:thumbsup:

Pandareus
13 januari 2016, 07:03
Uiteraard "denk jij" dat.

Maar wat jij ook denkt, feit IS dat er alles aan wordt gedaan op Pegida in een slecht daglicht te plaatsen, en dat dit gevolgen heeft.

Ga je nu in Marie-modus gaan ? Is het de fout van de vlaamse anti-vlaamse racistische regimepers die enkel het établissement steunt en ons dagelijks leugens serveert ? Is het hun fout dat vanaf de start het duidelijk was dat dit achter de schermen een blokfeestje was en nog steeds is ? Is het de fout van de pers dat de mobiliserende kracht van pegida behalve dat zootje voorpost knokkers quasi onbestaande bleek ? Is het de fout van de pers dat ze gewoon geen volk bijeen krijgen ? Ligt het niet voor de hand dat de grote massa gewoon geen interesse heeft in die onzin ? Gaan betogen naast saucissenvolk van voorpost met hun bakkebaarden is niet direct wat de vlaamse huisvader als preferent tijdsverdrijf heeft. Zo blijkt.

Patrick M.
13 januari 2016, 09:40
Hoe meer de regering probeert van organisaties zoals Pegida in een slecht daglicht te plaatsen, hoeveel te meer leden zulke organisaties krijgen.

Hoomer
13 januari 2016, 09:47
Hoe meer de regering probeert van organisaties zoals Pegida in een slecht daglicht te plaatsen, hoeveel te meer leden zulke organisaties krijgen.

Ja jong maar onze linkse medemens snapt niet dat er voor organisaties zoals Pegida een zeer brede onderlaag sympathisanten bestaat die zich pas zullen manifesteren als de bom barst.
Je moet maar denken hoeveel waren er in WW2 tegen den Duits en hoeveel daarvan waren er in het verzet.

Scherven A. Mok
13 januari 2016, 11:20
Dat klinkt héél anders dan jouw vele beschuldigingen, rechter Scherven A. Mok.

Het gerecht in Antwerpen is al even corrupt dat weet u goed genoeg. Denk maar aan hoe ze de diamantsector de handen boven het hoofd hebben gehouden en op welk een wijze de stoelendans daar de laatste jaren heeft plaats gevonden.
(Uw spreidstand is overigens echt geen zicht meer.)