PDA

View Full Version : Rutten is geroddel in haar partij beu....


Brakelaar
18 januari 2016, 10:54
De grootste roddelaarster gaat klagen dat men moet stoppen met roddelen, wat een mesthoop is dat daar...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2587765/2016/01/18/Rutten-is-geroddel-in-haar-partij-beu.dhtml

Sukkelaar
18 januari 2016, 12:19
De grootste roddelaarster gaat klagen dat men moet stoppen met roddelen, wat een mesthoop is dat daar...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2587765/2016/01/18/Rutten-is-geroddel-in-haar-partij-beu.dhtml

Ik ben niet voor Rutten en weet niet of zij een roddelaarster is. Wat ik wel weet is dat zij er voor gezorgd heeft dat er nieuwe regering kwam dan zij haar tussenkomsten bij de MR.

De schoofzak
18 januari 2016, 12:27
Och dat is allemaal zo weinig relevant: 't is stille waar 't nooit waait.

Tuurlijk is die Turteltaks erg pijnlijk.
Het is altijd pijnlijk om een grote schuld af te betalen, als die schuld deels ontstaan is door toedoen van anderen.

Turteltaks kost kmo’s 1.300 euro per jaar
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160118_02073845

Die VLD'ers moeten het maar slikken. Hadden ze wat Vlaamsere reflexen gehad, dan had die draak van een schuld er wel wat anders uit gezien.

.

brother paul
18 januari 2016, 12:51
Goed dat ze eens aan de leiband trekt

Hypochonder
18 januari 2016, 13:06
Er zit niks anders op dan de partij opdoeken. Wat jammer :rofl:

Zeus
18 januari 2016, 13:17
Och dat is allemaal zo weinig relevant: 't is stille waar 't nooit waait.

Tuurlijk is die Turteltaks erg pijnlijk.
Het is altijd pijnlijk om een grote schuld af te betalen, als die schuld deels ontstaan is door toedoen van anderen.

Turteltaks kost kmo’s 1.300 euro per jaar
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160118_02073845

Die VLD'ers moeten het maar slikken. Hadden ze wat Vlaamsere reflexen gehad, dan had die draak van een schuld er wel wat anders uit gezien.

.

Fris mijn geheugen op; wie waren ook alweer de coalitiepartners van Freya in de vorige legislatuur. CD&V en ...?

nabat54
18 januari 2016, 17:54
Ik ben niet voor Rutten en weet niet of zij een roddelaarster is. Wat ik wel weet is dat zij er voor gezorgd heeft dat er nieuwe regering kwam dan zij haar tussenkomsten bij de MR.

A ja , heeft zij daarvoor gezorgd ? Over welke regering hebben we het dan ? de vlaamse ?

nabat54
18 januari 2016, 18:40
Fris mijn geheugen op; wie waren ook alweer de coalitiepartners van Freya in de vorige legislatuur. CD&V en ...?

Ben benieuwd of Jack hier eens zal komen kijken ?

Vrijheideerst
18 januari 2016, 22:15
Er komt geen communautair gehakketak.

Tot in het najaar van 2018, zeker.

werkman
18 januari 2016, 22:40
Er komt geen communautair gehakketak.

Tot in het najaar van 2018, zeker.

Wordt er daar over geroddeld binnen de O Vld?
Of is het nu over de Groenen die komen vertellen dat voor de grote holdings de electriciteit maar één cent per kilowattuur opslaat?
Ik heb toch gehoord dat juist die grote bedrijven het meest gebruik hebben gemaakt van groene stroom certificaten.
Dus feitelijk betalen de KMO's en de gewone man hetgeen deze holdings in hun zak steken.
Die KMO's zorgen bovendien voor de grootste tewerkstelling.
En ze hebben bovendien het nadeel dat ze niet kunnen verkassen naar het buitenland en evenmin hun winsten kunnen doorsluizen naar zustervennootschappen met maatschappelijke zetel in bananenrepublieken.
Al wat in België vatbaar is voor beroving door de staat moet het ontgelden.
Spreek daar ook eens over vrijheid.
Dat gehakketak is recenter. :lol:
En Europa moet eindelijk eens aan het werk schieten.
Geen belasting meer betalen in Europa is ook niks meer verkopen in Europa.
Of is deze zienswijze ook weer te eenvoudig?

Henri1
19 januari 2016, 07:18
De grootste roddelaarster gaat klagen dat men moet stoppen met roddelen, wat een mesthoop is dat daar...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2587765/2016/01/18/Rutten-is-geroddel-in-haar-partij-beu.dhtml

Deze regering is een mesthoop.

Hypochonder
19 januari 2016, 07:20
Deze regering is een mesthoop.

Zo lang de Belgicisten, Franskiljons en Waalse vriendjes dit zeggen dan is deze regering uitzonderlijk goed bezig.

Bobke
19 januari 2016, 07:57
Fris mijn geheugen op; wie waren ook alweer de coalitiepartners van Freya in de vorige legislatuur. CD&V en ...?
Maakt dat veel uit?
België hangt aaneen van de compromissen, anders werkt het niet.
De vraag is dus; waarom lukt het nu wel?
Dus, wie zit er nu niet bij.

subocaj
19 januari 2016, 09:36
Wordt er daar over geroddeld binnen de O Vld?
Of is het nu over de Groenen die komen vertellen dat voor de grote holdings de electriciteit maar één cent per kilowattuur opslaat?
Ik heb toch gehoord dat juist die grote bedrijven het meest gebruik hebben gemaakt van groene stroom certificaten.
Dus feitelijk betalen de KMO's en de gewone man hetgeen deze holdings in hun zak steken.
Die KMO's zorgen bovendien voor de grootste tewerkstelling.
En ze hebben bovendien het nadeel dat ze niet kunnen verkassen naar het buitenland en evenmin hun winsten kunnen doorsluizen naar zustervennootschappen met maatschappelijke zetel in bananenrepublieken.
Al wat in België vatbaar is voor beroving door de staat moet het ontgelden.
Spreek daar ook eens over vrijheid.
Dat gehakketak is recenter. :lol:
En Europa moet eindelijk eens aan het werk schieten.
Geen belasting meer betalen in Europa is ook niks meer verkopen in Europa.
Of is deze zienswijze ook weer te eenvoudig?

De verwevenheid van politiek, financiële en industriële wereld is zodanig groot geworden, dat geen enkele partij zich nog kan veroorloven het spel niet mee te spelen.

De financiële crises hebben duidelijk uitgewezen dat enkel de kleine man de crises van het kapitaal moet ophoesten.

Maar dat is zoals jij zegt te eenvoudig en niet te begrijpen voor de intellectuele Vlaming.

Die gelooft zelfs dat hij aan alle inleveringen verdient.

Hoe zei BDW het weer in de krant?

We hebben nog geen enkele belasting verhoogd.

Wie geloofd die gek nog?

Sukkelaar
19 januari 2016, 10:58
Die VLD'ers moeten het maar slikken. Hadden ze wat Vlaamsere reflexen gehad, dan had die draak van een schuld er wel wat anders uit gezien.

.

Kun je dit wat meer uitleggen?

Sukkelaar
19 januari 2016, 10:59
A ja , heeft zij daarvoor gezorgd ? Over welke regering hebben we het dan ? de vlaamse ?

De nationale natuurlijk.

Sukkelaar
19 januari 2016, 11:03
Je hebt gelijk, enkel in communistische landen betaalt de kleine man de rekening niet.:lol:

En wat zei de Grote Peter weer in de krant? Hij zei dat hij met 1.500 euro per maand gemakkelijk toekomt. :lol:

Geloof jij die lul? 8O

Als hij zonnepanelen bezit en in een eigen woning woont kan ik dit wel geloven.

lofderzotheid
19 januari 2016, 12:10
Kunnen wij na de Turtelboom en de turteltaks, Maggy verwachten met een jodiumtaks?

Vrijheideerst
19 januari 2016, 12:15
Kunnen wij na de Turtelboom en de turteltaks, Maggy verwachten met een jodiumtaks?

Een appeltaks.

PORSCHE
19 januari 2016, 14:32
Tuurlijk is die Turteltaks erg pijnlijk.
Het is altijd pijnlijk om een grote schuld af te betalen, als die schuld deels ontstaan is door toedoen van anderen.Zo kan een kleuter het ook. Te weinig centen in kas of een schuld die mede door hun is ontstaan = even belastingen verhogen en taksen opheffen en opgelost. Wat is daar nu moeilijk aan.

Is hetzelfde als een zelfstandige die te duur leeft en dan maar de prijzen van zijn producten maal twee gaat doen. Het verschil is dat er dan geen klant meer naar hem gaat komen. Terwijl een politieker iets beslist en het dan door elke burger zijn strot duwt. Betaal je niet dan staat de deurwaarder voor je deur.

Madam Truttel en konijn Rutten zijn gewoon sletten die door hun benen bij de juiste mensen te openen het zover hebben kunnen brengen. Onbekwaam en simpel. Maar ons Gwendolyn'ke is wel een lekkere (vroeger toch, toen ze nog bij mijn zus in de klas zat. De matras van de school)

Dadeemelee
19 januari 2016, 15:19
Zo kan een kleuter het ook. Te weinig centen in kas of een schuld die mede door hun is ontstaan = even belastingen verhogen en taksen opheffen en opgelost. Wat is daar nu moeilijk aan.

Is hetzelfde als een zelfstandige die te duur leeft en dan maar de prijzen van zijn producten maal twee gaat doen. Het verschil is dat er dan geen klant meer naar hem gaat komen. Terwijl een politieker iets beslist en het dan door elke burger zijn strot duwt. Betaal je niet dan staat de deurwaarder voor je deur.

Madam Truttel en konijn Rutten zijn gewoon sletten die door hun benen bij de juiste mensen te openen het zover hebben kunnen brengen. Onbekwaam en simpel. Maar ons Gwendolyn'ke is wel een lekkere (vroeger toch, toen ze nog bij mijn zus in de klas zat. De matras van de school)
Iedereen wist dat het gewoon een kwestie van tijd was voor we het moesten betalen. Hadden Freya en den (ex-) baard het van in het begin doorgerekend dan kregen we nu zo geen gepeperde factuur.

PORSCHE
19 januari 2016, 15:59
Groene stroomcertificaten waren van in het begin verkeerd. Maar Freya en den'n baard zitten nog wel steeds in de politiek, worden nog steeds dik betaald en iedereen vindt dat nog steeds doodnormaal. Dus eigenlijk verdienen jij en ik niet beter dan dergelijke taksen. We laten het toch maar gebeuren (ja ik ook want er zijn niet genoeg mensen die voor de 100% volle percent een vorm van staatsgreep willen finaniëren/opstarten).

Pandareus
19 januari 2016, 16:35
Zo kan een kleuter het ook. Te weinig centen in kas of een schuld die mede door hun is ontstaan = even belastingen verhogen en taksen opheffen en opgelost. Wat is daar nu moeilijk aan.

Is hetzelfde als een zelfstandige die te duur leeft en dan maar de prijzen van zijn producten maal twee gaat doen. Het verschil is dat er dan geen klant meer naar hem gaat komen. Terwijl een politieker iets beslist en het dan door elke burger zijn strot duwt. Betaal je niet dan staat de deurwaarder voor je deur.

Madam Truttel en konijn Rutten zijn gewoon sletten die door hun benen bij de juiste mensen te openen het zover hebben kunnen brengen. Onbekwaam en simpel. Maar ons Gwendolyn'ke is wel een lekkere (vroeger toch, toen ze nog bij mijn zus in de klas zat. De matras van de school)

Heeft ze jou afgewezen ? 8-)

Jan van den Berghe
20 januari 2016, 23:02
Och dat is allemaal zo weinig relevant: 't is stille waar 't nooit waait.

Tuurlijk is die Turteltaks erg pijnlijk.
Het is altijd pijnlijk om een grote schuld af te betalen, als die schuld deels ontstaan is door toedoen van anderen.

De VLD heeft hier net zoveel schuld als die "anderen".

Libro
24 januari 2016, 04:13
De grootste roddelaarster gaat klagen dat men moet stoppen met roddelen, wat een mesthoop is dat daar...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2587765/2016/01/18/Rutten-is-geroddel-in-haar-partij-beu.dhtml

Mijn partijkaart is al lang teruggestuurd, met de boodschap waarom ik het bij Open VLD afbolde.

Gamla
24 januari 2016, 05:06
Ik zag die neus laatst op televisie haar rol spelen.
Mensen bedriegen levert aardig wat op.

subocaj
24 januari 2016, 06:15
De VLD heeft hier net zoveel schuld als die "anderen".

Als je even de post uit die tijd, hier op dit forum terug kijkt, waren er zeer veel die toentertijd de subsidie voor de zonnepanelen zeer goed vonden voor de werkgelegenheid.
Terwijl deze linkse daar van af het begin absoluut tegen was, om slechts een reden, 20 jaar de belastingbetaler laten opdraaien voor het voordeel van enkelen.