PDA

View Full Version : de kiescampagne 2018 voor Brugge is nu al opgestart !


Pandareus
12 februari 2016, 20:10
Polleke met de losse handjes heeft de partaai al veel geld gekost, het begint tijd te worden dat hij gaat renderen. Waarom wachten en tijd verliezen ? De communicatie verantwoordelijken van de partaai waar onze Pol ook een stem in heeft vinden het blijkbaar opportuun om de campagne nu in februari 2016 al op te starten met een melige quote van zijn huissloof.
Voor wanneer de foto's van Pol die emotioneel zijn eega tongzoent in Story ?
Voor wanneer interviews van Pol met huisvrouw in Dag Allemaal over hun hechte relatie en famielieband ?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2615241/2016/02/12/Echtgenote-verdedigt-Pol-Van-den-Driessche-Verhalen-van-gefrustreerde-vrouwen.dhtml

Wapper
12 februari 2016, 20:53
Dat is er om vragen...

https://maudoortwijn.files.wordpress.com/2015/05/sam_2312.jpg

De schoofzak
12 februari 2016, 22:07
Polleke met de losse handjes heeft de partaai al veel geld gekost, het begint tijd te worden dat hij gaat renderen. Waarom wachten en tijd verliezen ? De communicatie verantwoordelijken van de partaai waar onze Pol ook een stem in heeft vinden het blijkbaar opportuun om de campagne nu in februari 2016 al op te starten met een melige quote van zijn huissloof.
Voor wanneer de foto's van Pol die emotioneel zijn eega tongzoent in Story ?
Voor wanneer interviews van Pol met huisvrouw in Dag Allemaal over hun hechte relatie en famielieband ?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2615241/2016/02/12/Echtgenote-verdedigt-Pol-Van-den-Driessche-Verhalen-van-gefrustreerde-vrouwen.dhtml

We geloven best dat de Spa nog intern even wat zaken moet uitklaren tussen voorzitter en partaaibonzen, vooraleer ze zich in de kiesstrijd gaan werpen.

Ik ben ook nieuwsgierig of de spa-jonkskes opnieuw gaan laten stemmen om cannabis te legaliseren. Sedert hun congres het goedkeurde, is er nog niet veel van in huis gekomen, qua voorstellen of voorbereidingen in het sossenhoofdkwartier.

.

Boduo
12 februari 2016, 23:27
We geloven best dat de Spa nog intern even wat zaken moet uitklaren tussen voorzitter en partaaibonzen, vooraleer ze zich in de kiesstrijd gaan werpen.

Ik ben ook nieuwsgierig of de spa-jonkskes opnieuw gaan laten stemmen om cannabis te legaliseren. Sedert hun congres het goedkeurde, is er nog niet veel van in huis gekomen, qua voorstellen of voorbereidingen in het sossenhoofdkwartier.

.

Ik geloof NIET dat Polleke lid is van de Spa.

Boduo
12 februari 2016, 23:28
Dat is er om vragen...

https://maudoortwijn.files.wordpress.com/2015/05/sam_2312.jpg

Hij keek "dwars" voor zich uit ???

coro
13 februari 2016, 06:55
Hij keek "dwars" voor zich uit ???

Ja, ik vroeg het me ook al af! 'Dwars' voor zich uitkijken? Hoe gaat dat dan? Wat 'beleef' je dan? Hoe detecteert men dat?

subocaj
13 februari 2016, 07:31
Hij keek "dwars" voor zich uit ???


dwars voor zich uit kijken
Sorry, de betekenis van het woord 'dwars voor zich uit kijken' is (nog) niet opgenomen in ons woordenboek

Scherven A. Mok
13 februari 2016, 07:38
Het is spijtig dat men zo focust op z'n losse handjes en geile geflirt. Die man heeft zowat in elke Vlaamse partij gezeten en voor alle media gewerkt. Dat is veel erger. Elke normale mens verandert wel eens van mening maar zijn voortdurende gevlinder tussen politiek en media gaat in tegen elke deontologie. Hij is de journalistiek onwaardig en hij is de politiek onwaardig. In België zijn politiek en journalistiek sowieso al te veel verstrengeld maar in vuile Vanden Driessche vindt dat echt wel een dieptepunt. De enige reden dat iemand als De Wever het toch zo voor die man opneemt is of omwille van z'n ongelooflijk aantal connecties, kennis en macht of omdat De Wevers imago van integriteit zo nep is als z'n kennis van Latijnse spreuken. Of allebei natuurlijk. Dat is nog het waarschijnlijkst.

De schoofzak
13 februari 2016, 07:40
Als "dwars voor zich uitkijken" de letterlijke woorden waren van de getuige die de gratis Stuntman gebruikte, dan moeten die zo weergegeven worden.
Anders zou het om vervalsing gaan.

Mooie Limburgse meid, als ik zo die foto bekijk.
Nog een chance dat hij dwars keek, want anders had hij ze misschien gepakt langs achteren. Langs haar Albertkanaal.

.

De schoofzak
13 februari 2016, 07:42
Het is spijtig dat men zo focust op z'n losse handjes en geile geflirt. Die man heeft zowat in elke Vlaamse partij gezeten en voor alle media gewerkt. Dat is veel erger. Elke normale mens verandert wel eens van mening maar zijn voortdurende gevlinder tussen politiek en media gaat in tegen elke deontologie. Hij is de journalistiek onwaardig en hij is de politiek onwaardig. In België zijn politiek en journalistiek sowieso al te veel verstrengeld maar in vuile Vanden Driessche vindt dat echt wel een dieptepunt. De enige reden dat iemand als De Wever het toch zo voor die man opneemt is of omwille van z'n ongelooflijk aantal connecties, kennis en macht of omdat De Wevers imago van integriteit zo nep is als z'n kennis van Latijnse spreuken. Of allebei natuurlijk. Dat is nog het waarschijnlijkst.

Zowat in elke Vlaamse partij ?

.

reservespeler
13 februari 2016, 08:14
Het is spijtig dat men zo focust op z'n losse handjes en geile geflirt. Die man heeft zowat in elke Vlaamse partij gezeten en voor alle media gewerkt. Dat is veel erger. Elke normale mens verandert wel eens van mening maar zijn voortdurende gevlinder tussen politiek en media gaat in tegen elke deontologie. Hij is de journalistiek onwaardig en hij is de politiek onwaardig. In België zijn politiek en journalistiek sowieso al te veel verstrengeld maar in vuile Vanden Driessche vindt dat echt wel een dieptepunt. De enige reden dat iemand als De Wever het toch zo voor die man opneemt is of omwille van z'n ongelooflijk aantal connecties, kennis en macht of omdat De Wevers imago van integriteit zo nep is als z'n kennis van Latijnse spreuken. Of allebei natuurlijk. Dat is nog het waarschijnlijkst.

Graag een lijstje met de partijen waar Pol ingezeten heeft.
Tegelijk ook even vermelden van wanneer tot wanneer.
Zo krijgen we een mooi beeld.

Hypochonder
13 februari 2016, 08:31
Tsja, het is natuurlijk niet echt slim van die vrouw om dit zelf terug op te rakelen en een hoop onzin te vertellen.

Iemand die denkt of hoopt dat dit invloed kan hebben op komende verkiezingsuitslagen is natuurlijk nog een paar gradaties dommer.

4x10E6
13 februari 2016, 10:08
Het is spijtig dat men zo focust op z'n losse handjes en geile geflirt. Die man heeft zowat in elke Vlaamse partij gezeten en voor alle media gewerkt. Dat is veel erger. Elke normale mens verandert wel eens van mening maar zijn voortdurende gevlinder tussen politiek en media gaat in tegen elke deontologie. Hij is de journalistiek onwaardig en hij is de politiek onwaardig. In België zijn politiek en journalistiek sowieso al te veel verstrengeld maar in vuile Vanden Driessche vindt dat echt wel een dieptepunt. De enige reden dat iemand als De Wever het toch zo voor die man opneemt is of omwille van z'n ongelooflijk aantal connecties, kennis en macht of omdat De Wevers imago van integriteit zo nep is als z'n kennis van Latijnse spreuken. Of allebei natuurlijk. Dat is nog het waarschijnlijkst.

.. om de wederhelft van polleke poenpakker te sietateren, (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2615241/2016/02/12/Echtgenote-verdedigt-Pol-Van-den-Driessche-Verhalen-van-gefrustreerde-vrouwen.dhtml) : de mensen hebben dat stilaan ook door .. niet ?

4x10E6
13 februari 2016, 10:16
Graag een lijstje met de partijen waar Pol ingezeten heeft.
Tegelijk ook even vermelden van wanneer tot wanneer.
Zo krijgen we een mooi beeld.

.. ik begin van boven en dan naar onderen .. voos polleke gaat omgekeerd te werk ..

de vlaemsch nazionaaltjes : 2019 - 2011
de tsjeven dan wel kaloten : 2011 - 2007
en déj�* vu : 1988 - 1993

bron : polspedia (https://nl.wikipedia.org/wiki/Pol_Van_Den_Driessche)

subocaj
13 februari 2016, 10:17
Zowat in elke Vlaamse partij ?

.

In nog geen enkele Vlaamse partij heeft hij gezeten, er is maar één Vlaamse partij heeft zich met deze verkiezingen uitgewezen, VB.

De nieuwe Belgicisten denken wel nog Vlaming te zijn, maar die geloven elke leugen.

4x10E6
13 februari 2016, 10:41
We geloven best dat de Spa nog intern even wat zaken moet uitklaren tussen voorzitter en partaaibonzen, vooraleer ze zich in de kiesstrijd gaan werpen.

Ik ben ook nieuwsgierig of de spa-jonkskes opnieuw gaan laten stemmen om cannabis te legaliseren. Sedert hun congres het goedkeurde, is er nog niet veel van in huis gekomen, qua voorstellen of voorbereidingen in het sossenhoofdkwartier.

.

.. cannabis, jong sossen , .. u interpreteert het onderwerp vettige pol wel wat ruimer dan gebruikelijk ..

https://stickyguide.imgix.net/product_photos/28978/original-1344996895.jpg?auto=format&fm=jpg&q=85&dpr=3&w=200&h=200
voor een verhoogde focus : tweemaal daags aanbrengen op het topje van uw flieter of flotter ..

vrijzinnige
13 februari 2016, 10:41
We geloven best dat de Spa nog intern even wat zaken moet uitklaren tussen voorzitter en partaaibonzen, vooraleer ze zich in de kiesstrijd gaan werpen.

Ik ben ook nieuwsgierig of de spa-jonkskes opnieuw gaan laten stemmen om cannabis te legaliseren. Sedert hun congres het goedkeurde, is er nog niet veel van in huis gekomen, qua voorstellen of voorbereidingen in het sossenhoofdkwartier.

.

Wat is er al in huis gekomen van de NVA congres teksten ?

Pandareus
13 februari 2016, 10:45
Wat is er al in huis gekomen van de NVA congres teksten ?

Die zitten in een valies opgeborgen en die staat tot 2019 op zolder.

4x10E6
13 februari 2016, 11:04
Zouden de mensen eindelijk echt doorhebben dat de sossen kloothommels zijn en leegslurpers van verpotten?

Laat ons hopen

.. help ons .. voor wie is het een goeie of slechte zaak dat doorhebben van het verpotten van leegslurpers en kloothommels ..

http://www.dille-kamille.nl/nl/image/a5ebc5433906/180

subocaj
13 februari 2016, 11:10
Zouden de mensen eindelijk echt doorhebben dat de sossen kloothommels zijn en leegslurpers van vetpotten?

Laat ons hopen

Pas als de rechtse leeg slurpers van vetpotten doorhebben dat er niet alleen linkse leegslurpers zijn.

Scherven A. Mok
13 februari 2016, 22:39
Graag een lijstje met de partijen waar Pol ingezeten heeft.
Tegelijk ook even vermelden van wanneer tot wanneer.
Zo krijgen we een mooi beeld.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pol_Van_Den_Driessche

(http://forum.politics.be/showthread.php?t=148450)

De schoofzak
14 februari 2016, 09:08
Wat is er al in huis gekomen van de NVA congres teksten ?

Alles.
Want die geven zowel de richting aan als de wijze waarop we de nodige stappen zetten.
Geduld is een schone zaak.
Volharding ook.
En propere zaken doen ook al.

.

vrijzinnige
14 februari 2016, 10:01
Alles.
Want die geven zowel de richting aan als de wijze waarop we de nodige stappen zetten.
Geduld is een schone zaak.
Volharding ook.
En propere zaken doen ook al.

.

Maw, het spreekwoord "een kinderhand is snel gevuld" bestaat dan toch in werkelijkheid :-) :-) :-)

Anitta
14 februari 2016, 10:31
Alles.
Want die geven zowel de richting aan als de wijze waarop we de nodige stappen zetten.
Geduld is een schone zaak.
Volharding ook.
En propere zaken doen ook al.

.

met andere woorden

als pasen op een vrijdag valt. Tot daar het correcte gedrag van uw klote partij. of hoe ze ook graag aan de vetpotjes zitten.

Rahowa
14 februari 2016, 10:39
Dat is er om vragen...

https://maudoortwijn.files.wordpress.com/2015/05/sam_2312.jpg

Dit zijn dan de momenten waarop mijn vader zijn leesbril op zijn voorhoofd zet,de krant laat zakken en zich luidop afvraagt:"woa viendn zieder toch zukke wuuvven,kei kik nog nooit zukke koe teegn gekomn".

Boduo
14 februari 2016, 10:48
Dit zijn dan de momenten waarop mijn vader zijn leesbril op zijn voorhoofd zet,de krant laat zakken en zich luidop afvraagt:"woa viendn zieder toch zukke wuuvven,kei kik nog nooit zukke koe teegn gekomn".

Ik en ook noch noojt zoon koe tegengekommen en olleszins ginne die zelve "dwars voor zich uit kijkt"...

4x10E6
14 februari 2016, 11:59
Ik en ook noch noojt zoon koe tegengekommen en olleszins ginne die zelve "dwars voor zich uit kijkt"...

.. heren heren .. hoor u zelf eens bezig .. omdat uw eigen grote nazionale gelijk om bizarre redenen samenvalt met voze pols carriereverloop en graaizucht, zet u basisprincipes, zoals men blijft met zijn fikken van vrouwen en zwakkeren, voor het gemak aan de kant .. daartoe zoekt u toevlucht in verwrongen argumentatie, bijvoorbeeld de taalkundige vaardigheid of het uiterlijk van vieze pols slachtoffers .. alles kan zolang uw vettige medestander maar uit de wind gezet wordt .. het verbijsterende is dat wanneer de dader niet polleke poepenpakker betreft u dezelfde principes met hand en tand verdedigt .. dan is het kot te klein en zijn zowaar onze westerse en verlichte waarden in het gedrang .. senator pol, vlaemsch nazionaaltje uit winstbejag, is een ordinaire voozard die er niet voor terugdeinst zijn machtspositie te gebruiken om aan zijn gerief te komen .. een fachootje eerste klas ..

Rahowa
14 februari 2016, 12:09
.. heren heren .. hoor u zelf eens bezig .. omdat uw eigen grote nazionale gelijk om bizarre redenen samenvalt met voze pols carriereverloop en graaizucht, zet u basisprincipes, zoals men blijft met zijn fikken van vrouwen en zwakkeren, voor het gemak aan de kant .. daartoe zoekt u toevlucht in verwrongen argumentatie, bijvoorbeeld de taalkundige vaardigheid of het uiterlijk van vieze pols slachtoffers .. alles kan zolang uw vettige medestander maar uit de wind gezet wordt .. het verbijsterende is dat wanneer de dader niet polleke poepenpakker betreft u dezelfde principes met hand en tand verdedigt .. dan is het kot te klein en zijn zowaar onze westerse en verlichte waarden in het gedrang .. senator pol, vlaemsch nazionaaltje uit winstbejag, is een ordinaire voozard die er niet voor terugdeinst zijn machtspositie te gebruiken om aan zijn gerief te komen .. een fachootje eerste klas ..
Euh,begrijpend lezen hee.Er wordt op een sarcastische manier aangetoond hoe de vrouw van vettig Polleke hem nog verdedigd.Iedere vrouw met een greintje zelfrespect zal zich niet zo belachelijk willen maken.

4x10E6
14 februari 2016, 12:16
Euh,begrijpend lezen hee.Er wordt op een sarcastische manier aangetoond hoe de vrouw van vettig Polleke hem nog verdedigd.Iedere vrouw met een greintje zelfrespect zal zich niet zo belachelijk willen maken.

..zoals ik al zei .. eender welke kromme redenering is goed om geweld tegenover vrouwen te verantwoorden, zolang het maar in het kraam past. sarcasme zei u .. welk ?

4x10E6
14 februari 2016, 12:25
Wat is er al in huis gekomen van de NVA congres teksten ?

.. de vlaemsch nazionale congres teksten worden momenteel op muziek gezet en daarna gepubliceerd als de hymnes van de eerste vlomsche republiek .. wat teksten betreft zat vettig polleke niet stil .. als voorzitter van de commissie gelijkheid man-vrouw leverde hij verleden jaar een eerste werkstuk af .. het leidde tot een rel in de senaat omdat stiekeme pol de tekst achter de rug van de commmissieleden aanpaste opdat die nauwer aansluiten zou bij el berberos waanideeën .. ook dat is polleke .. als verzachtende omstandigheid geldt dat het de aard van het beestje is .. fachootjes en nazionaaltjes hebben een lange traditie van geschiedenisherschrijving ..

Rahowa
14 februari 2016, 12:35
..zoals ik al zei .. eender welke kromme redenering is goed om geweld tegenover vrouwen te verantwoorden, zolang het maar in het kraam past. sarcasme zei u .. welk ?

Ik keur die daden helemaal niet goed,integendeel zelfs.In tegenstelling tot zijn vrouw die nota bene de schuld legt bij de slachtoffers.

vrijzinnige
14 februari 2016, 12:39
.. de vlaemsch nazionale congres teksten worden momenteel op muziek gezet en daarna gepubliceerd als de hymnes van de eerste vlomsche republiek .. wat teksten betreft zat vettig polleke niet stil .. als voorzitter van de commissie gelijkheid man-vrouw leverde hij verleden jaar een eerste werkstuk af .. het leidde tot een rel in de senaat omdat stiekeme pol de tekst achter de rug van de commmisielden aanpaste opdat die nauwer aansluiten zou bij el berbero waanideeën .. ook dat is polleke .. als verzachtende omstandigheid geldt dat het de aard van het beestje is .. fachootje en nazionaaltjes hebben een lange traditie van geschiedenisherschrijving ..

Dat laatste klopt volledig, want in een tijdspanne van nog geen vier jaar heeft een video discussie met FDW over de mensenrechten en de conventie van Geneve al een hele andere betekenis voor de NVA en hun aanhang 😂

4x10E6
14 februari 2016, 12:40
Ik keur die daden helemaal niet goed,integendeel zelfs.In tegenstelling tot zijn vrouw die nota bene de schuld legt bij de slachtoffers.

.. ah bon mijn excuses .. #25 en #26 .. waren onbeholpen pogingen tot sarcasme ..

Rahowa
14 februari 2016, 12:52
.. ah bon mijn excuses .. #25 en #26 .. waren onbeholpen pogingen tot sarcasme ..

Het is u vergeven.https://www.youtube.com/watch?v=kJp2XAWma_I

De schoofzak
14 februari 2016, 14:29
Tsja, het is natuurlijk niet echt slim van die vrouw om dit zelf terug op te rakelen en een hoop onzin te vertellen.

Iemand die denkt of hoopt dat dit invloed kan hebben op komende verkiezingsuitslagen is natuurlijk nog een paar gradaties dommer.

Ontroerend.
Zo'n bezorgdheid om een goeie start van heet Polleke zijn campagne.

Verwacht je nu een bedankinkje ?

.

subocaj
14 februari 2016, 14:38
Ontroerend.
Zo'n bezorgdheid om een goeie start van heet Polleke zijn campagne.

Verwacht je nu een bedankinkje ?

.

Waar was Pol met nieuwjaar?

Boduo
15 februari 2016, 18:15
Waar was Pol met nieuwjaar?

Thuis.

De schoofzak
15 februari 2016, 18:34
Waar was Pol met nieuwjaar?

Oei ?
Toch niet in een verkeerde sponde ?

.

Boduo
16 februari 2016, 19:52
Oei ?
Toch niet in een verkeerde sponde ?

.

Hoe kan een sponde "verkeerd" zijn ???

Hypochonder
16 februari 2016, 20:27
Ontroerend.
Zo'n bezorgdheid om een goeie start van heet Polleke zijn campagne.

Verwacht je nu een bedankinkje ?

.

Stop toch eens met op zo'n zielige manier het nva partijslaafje te spelen.

Boduo
16 februari 2016, 20:30
Stop toch eens met op zo'n zielige manier het nva partijslaafje te spelen.

Sorry hypo maar hier is iedereen vrij om z'n mening te uiten.
Of dat jou & mij bevalt of niet...

Xenophon
16 februari 2016, 20:31
Sorry hypo maar hier is iedereen vrij om z'n mening te uiten.
Of dat jou & mij bevalt of niet...

Je moet dat eens tegen Gamla zeggen.

Pandareus
16 februari 2016, 20:32
Je moet dat eens tegen Gamla zeggen.

Of Krates.

Pandareus
16 februari 2016, 20:38
Stop toch eens met op zo'n zielige manier het nva partijslaafje te spelen.

Jij bent blijkbaar in 24u tijd wel héél extreem anders geworden...

Pandareus
16 februari 2016, 20:40
de kleine is een permban = iemand die totaal ongewenst is en door de moderatie buiten gestampt is, kan desnoods nog beschreven worden met wat synoniemen voor fecaliën maar volgens mij snapt iedereen het wel.

Hypochonder
16 februari 2016, 21:32
Zijn dat jouw zaken?

:rofl:

De schoofzak
16 februari 2016, 22:56
Hoe kan een sponde "verkeerd" zijn ???

Dat is er een waar je met het verkeerde been IN gestapt zijt.

.

De schoofzak
16 februari 2016, 23:00
Stop toch eens met op zo'n zielige manier het nva partijslaafje te spelen.

Denk je dat ik daar op in zou gaan, na zulk een stuntelige poging om mij iets te doen laten wat jij graag zou hebben dat ik zou laten ?

Beetje mager op het vlak van motivatie.

.