PDA

View Full Version : Een nieuwe voorzitter


Dies
31 oktober 2004, 22:16
Op 4 december 2004 organiseert de VLD haar bestuursverkiezingen. Na interimvoorzitter Bart Somers en Hugo Coveliers heeft ook Jean-Marie Dedecker beslist om zich kandidaat te zullen stellen om de plek van VLD voorzitter in te nemen.

Wie is volgens u de meest geschikte kandidaat en waarom?

TomB
5 november 2004, 20:57
Daems, omdat het de enige is die genoeg ballen aan zijn lijf heeft.

Laat mij corrigeren, want Dedecker heeft ook ballen aan zijn lijf...

Daems, omdat het de enige is die hersens heeft, alsook ballen aan zijn lijf.

Vlaamse Leeuw
5 november 2004, 21:00
Liefst iemand die opnieuw volop de Vlaamse kaart wil trekken voor de liberalen. Daarom maar 2 mogelijkheiden: Jean-Marie Dedecker of Hugo Coveliers. Bart Somers gaat meer dan waarschijnlijk aan het handje lopen van Verhofstadt.

Dies
5 november 2004, 21:42
Voor de volledigheid - en louter en alleen daarom - meld ik nog even dat er nog 4 andere kandidaat voorzit(s)ters zijn: Brusselmans Karin, De Stoop Christiaan, De Waele Patricia en Valkeniers Jef.

Helaas zijn TomB en andere Daemsen dus, ondanks misschien wenselijk, niet mogelijk.

TomB
8 november 2004, 22:43
Voor de volledigheid - en louter en alleen daarom - meld ik nog even dat er nog 4 andere kandidaat voorzit(s)ters zijn: Brusselmans Karin, De Stoop Christiaan, De Waele Patricia en Valkeniers Jef.

Helaas zijn TomB en andere Daemsen dus, ondanks misschien wenselijk, niet mogelijk.
Ik gaf maar mijn voorkeur he. Ik ken die kleintjes niet (Karin, Chris, Pat & Jef), dus ik ga geen uitspraak doen.