PDA

View Full Version : Vrouw(en) gezocht!


Jan Boeykens
13 maart 2003, 21:09
Vele West-Vlaamse mannen stelden zich kandidaat om op de lijst van Vivant te staan. Maar bijna geen vrouwen... Nochtans moet (dankzij de Groenen) de helft van de lijst uit vrouwen bestaan. Vivant West-Vlaanderen zoekt dus nog vrouwen, die achter het Vivant-programma staan, en die zich kandidaat willen stellen voor de Kamer. Jij???? Stuur dan een mailje naar [email protected]

alpina
13 maart 2003, 21:36
Begin nu alstublieft ook niet met dat gezever van de helft moet vrouwen zijn! Zo kan je ook beginnen dat er even veel dikke als dunnen, grote als kleine, blonde als zwartharige,.. moeten zijn! Ik dacht dat het de bedoeling was om tegen discriminatie te zijn, waarom dan discrimineren om toch maar tot de "perfecte verdeling" te komen?

Patriot!
13 maart 2003, 21:37
Belachelijke maatregel!

De helft moet vrouw zijn, maar een lijst met enkel vrouwen mag wel!!

DISCRIMINATIE noem ik dat! :evil: :evil: :evil:

datri
13 maart 2003, 21:40
Belachelijke maatregel!

De helft moet vrouw zijn, maar een lijst met enkel vrouwen mag wel!!

DISCRIMINATIE noem ik dat! :evil: :evil: :evil:

Het doet zeer :wink: , maar ik geef je hierin gelijk!

Jan Boeykens
13 maart 2003, 21:57
Begin nu alstublieft ook niet met dat gezever van de helft moet vrouwen zijn! Zo kan je ook beginnen dat er even veel dikke als dunnen, grote als kleine, blonde als zwartharige,.. moeten zijn! Ik dacht dat het de bedoeling was om tegen discriminatie te zijn, waarom dan discrimineren om toch maar tot de "perfecte verdeling" te komen?
Helaas is dit "gene zever", maar gewoon de wet! :cry:


PS. Er moet een vrouw in de top-3 staan ook.

Calle
14 maart 2003, 12:24
Positieve discriminatie heeft enkel negatieve kanten.

Pat
14 maart 2003, 19:27
Indien jullie willen weten waar Agalev zulke ideëen vandaan haalt, lees dan hier:

http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=46

De tekst werd vertaald uit het Engels. Iemand die aandachtig leest zal voortaan anders aankijken tegen partijen �* la Agalev. Agalev en gelijkaardige partijen zijn namelijk niet zo democratisch als op het eerste gezicht lijkt.

Celebfin
14 maart 2003, 20:37
Er moeten meer vrouwen in de politiek. Maar deze wet is inderdaad achterlijk en ondemocratisch.

datri
14 maart 2003, 20:44
Er moeten meer vrouwen in de politiek. Maar deze wet is inderdaad achterlijk en ondemocratisch.


Voor mij MOET er niemand in de politiek, ze MOGEN wel!
En als er dan morgen 75% vrouwen op de lijst staan, dan zal me dat zeker niet storen.

Patriot!
14 maart 2003, 20:50
Zie, iedereen is het erover eens: deze ondemocratische regel MOET worden afgeschaft. Waarom is die dan ooit ingevoerd?! :x :x :x

datri
14 maart 2003, 20:56
Zie, iedereen is het erover eens: deze ondemocratische regel MOET worden afgeschaft. Waarom is die dan ooit ingevoerd?! :x :x :x

Dat kunnen we best aan de gagalevers vragen, liggen zij niet aan de basis van deze 'regel' :?:

Patriot!
14 maart 2003, 21:01
En zeggen dat ik ooit vertrouwen heb gehad in die partij. Ik schaam me ervoor.

datri
14 maart 2003, 21:04
En zeggen dat ik ooit vertrouwen heb gehad in die partij. Ik schaam me ervoor.

Dus ge bent nog niet afgeschreven, want stel dat je binnen enige tijd ook tot bezinning komt en je schaamt omdat je vertrouwen hebt gehad in de BUB....... :wink: :lol:

Celebfin
14 maart 2003, 21:10
Moeten we dan allemaal de Grote Leider van het Vlaams Blok volgen?

datri
14 maart 2003, 21:14
Moeten we dan allemaal de Grote Leider van het Vlaams Blok volgen?

Heb ik dat dan gezegd ??

Tantist
15 maart 2003, 03:28
Begin nu alstublieft ook niet met dat gezever van de helft moet vrouwen zijn! Zo kan je ook beginnen dat er even veel dikke als dunnen, grote als kleine, blonde als zwartharige,.. moeten zijn! Ik dacht dat het de bedoeling was om tegen discriminatie te zijn, waarom dan discrimineren om toch maar tot de "perfecte verdeling" te komen?

Ik vind alleszins dat er in mijn jaar evenveel D-cups als A-cups moeten zijn, wanneer gaan de groene mafkezen daar eens voor zorgen? 8)