PDA

View Full Version : Nieuw forum


Matje
1 augustus 2002, 13:02
On request: Een forum waar je kan discussiëren over maatschappelijke problemen die niets of weinig met politiek te maken hebben. Wees welkom geheten :-)

Jonas
1 augustus 2002, 13:06
Is de penisverlenging ook een maatschappelijk probleem?

Pieterjan
1 augustus 2002, 14:47
Is het een probleem? Ik dacht dat het een oplossing was!

Perry
1 augustus 2002, 17:03
Ik zie niet echt de noodzaak van apart forum. Maatschappelijke discussies horen ook thuis op een politiek forum, dat is wellicht de essentie van echte politiek.
Als dit een plek zal zijn waar het partijpolitieke gekibbel overstegen wordt, ben ik helemaal akkoord.
grtjs
Perry

Matje
2 augustus 2002, 10:11
Er werd achter gevraagd, dus start ik zo een forum, voor mij zijn het slechts enkele drukken op knopjes, voor anderen is het misschien een hele verlichting? Trouwens, ik vind het geen slecht idee, hier kan je discussiëren over dingen als abortus en euthanasie. Ok, er komt daar ook politiek bij te kijken, maar eens het toegelaten wordt is het toch niet meer een politiek probleem? Dan wordt het een maatschappelijk probleem, want mensen moeten zelf beslissen of ze die dingen gaan toepassen. Of racisme bijvoorbeeld. Dat is een maatschappelijk probleem dat weinig met politiek te maken heeft. Politiekers zeveren wel van integratie, anderen van de immigranten buiten te stampen, maar waar het in essentie op neer komt is dat de modale Vlaming die mensen accepteert of niet. Als 95% van de Vlamingen schreeuwt dat ze niet willen dat asielzoekers buiten het land gezet worden, dan kan die overige 5% daar niet veel aan doen. Met of zonder hulp van politiekers. Als je niet wil discussiëren op dit forum, dan doe je dat gewoonweg niet, maar laat de andere mensen hun geniet (hm, da rijmt :-) ) Wij willen gewoon zoveel mogelijk mensen bereiken met ons forum...

Om alles een beetje te relativeren: Dit was mijn langste post op dit forum tot nu toe :lol:

Perry
3 augustus 2002, 16:59
Het was geen kritiek hoor Matje, natuurlijk is maatschappelijke discussie goed. Ik bedoelde alleen maar dat wat mij betreft die maatschappelijke thema's zeer op hun plaats zijn op een politiek forum. Je kan het natuurlijk enger bekijken, maar als zo'n thread als 'spreek je eigen moerstaal' ook op 't politieke forum kan, dan kunnen thema's als racisme of euthanasie zeker ook.
Verder wil ik van de gelegenheid gebruik maken om de technische omkadering van deze site en dit forum (pol. of maatsch.) te feliciteren met de goede, mooie en veelzijdige vormgeving. Ik ben hier nog zeer nieuw, maar dit aspect van politics.be valt in elk geval bijzonder goed mee.
grtjs
Perry

Linkse Vogel
6 september 2007, 19:20
IK HAAL DE OUDSTE DRAAD VAN MAATSCHAPPELIJKE DISCUSSIES OP! hihi. :D

guerin
6 september 2007, 19:30
IK HAAL DE OUDSTE DRAAD VAN MAATSCHAPPELIJKE DISCUSSIES OP! hihi. :D
Je bent een stout anarchist :lol:

baseballpolitieker
6 september 2007, 19:41
IK HAAL DE OUDSTE DRAAD VAN MAATSCHAPPELIJKE DISCUSSIES OP! hihi. :D
Toen had het forum hetzelfde niveau als nu lees ik...:lol:

Abba Kovner
7 september 2007, 05:56
Toen had het forum hetzelfde niveau als nu lees ik...:lol:

Jeps, alleen zijn de stoemmerikken sindsdien in veel groter getalen dan ik eerst had gedacht. Het heeft alleen wat geduurd vooraleer ze het internet (en de forums) ontdekten. En we weten nu wat ze denken sinds ze een kanaal hebben gevonden waar ze anoniem non stop kunnen afgeven op vanalles en nog wat: de verkeersboetes, de belastingen, het wijf van den bakker, de migranten, d' homo's, den troittoir die verkeerd ligt enz... allemaal erg boeiend... :roll: