PDA

View Full Version : Nederlandse regering schuldige voor dood Theo


Panther
6 november 2004, 01:19
De beschuldigende vinger voor Theo's dood moet naar de Nederlandse regering gericht worden.
Theo was een provocateur, die vele mensen pijn heeft gedaan. Hij heeft op hun zielen getrapt. Wat hij deed heeft met vrije meningsuiting niets te maken.
Net zoals het niet normaal is en dat de regering zal ingrijpen wanneer iemand:

-sympathiseert met Bin Laden
-de holocaust ontkent
-bevriende staatshoofden beledigt
-...

Laat staan wanneer dit dan nog zo massaal d.m.v. media gedaan wordt.
Zo ook had de regering Theo moeten aanspreken op zijn beledigingen. Wanneer bijvoorbeeld aan openlijke sympathisatie met terroristen niet wordt ingegrepen door de regering zullen er mensen zijn die gekwetst zullen zijn en wie weet over de schreef gaan en het heft in eigen handen nemen.

Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar beledigen is een andere zaak. Net zoals het in feite een recht is om dagelijks uit je raam je buurman uit te maken voor rotte vis, "vrijheid van meningsuiting", is het toch iets dat je niet doet. Doe je dit wel, dan verbaast het me niet dat, afhankelijk van zijn temperament, er een dag zal komen dat hij zich op jouw zal afreageren alhoewel dit wettelijk verboden is.

doornroosje
6 november 2004, 01:35
De beschuldigende vinger voor Theo's dood moet naar de Nederlandse regering gericht worden.
Theo was een provocateur, die vele mensen pijn heeft gedaan. Hij heeft op hun zielen getrapt. Wat hij deed heeft met vrije meningsuiting niets te maken.
Net zoals het niet normaal is en dat de regering zal ingrijpen wanneer iemand:

-sympathiseert met Bin Laden
-de holocaust ontkent
-bevriende staatshoofden beledigt
-...

Laat staan wanneer dit dan nog zo massaal d.m.v. media gedaan wordt.
Zo ook had de regering Theo moeten aanspreken op zijn beledigingen. Wanneer bijvoorbeeld aan openlijke sympathisatie met terroristen niet wordt ingegrepen door de regering zullen er mensen zijn die gekwetst zullen zijn en wie weet over de schreef gaan en het heft in eigen handen nemen.

Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar beledigen is een andere zaak. Net zoals het in feite een recht is om dagelijks uit je raam je buurman uit te maken voor rotte vis, "vrijheid van meningsuiting", is het toch iets dat je niet doet. Doe je dit wel, dan verbaast het me niet dat, afhankelijk van zijn temperament, er een dag zal komen dat hij zich op jouw zal afreageren alhoewel dit wettelijk verboden is.

een kwade slag is rap gegeven,maar een voorbereide moord is nog wel iets anders he.

Bobke
6 november 2004, 03:10
De beschuldigende vinger voor Theo's dood moet naar de Nederlandse regering gericht worden.
Theo was een provocateur, die vele mensen pijn heeft gedaan. Hij heeft op hun zielen getrapt. Wat hij deed heeft met vrije meningsuiting niets te maken.
Net zoals het niet normaal is en dat de regering zal ingrijpen wanneer iemand:

-sympathiseert met Bin Laden
-de holocaust ontkent
-bevriende staatshoofden beledigt
-...

Laat staan wanneer dit dan nog zo massaal d.m.v. media gedaan wordt.
Zo ook had de regering Theo moeten aanspreken op zijn beledigingen. Wanneer bijvoorbeeld aan openlijke sympathisatie met terroristen niet wordt ingegrepen door de regering zullen er mensen zijn die gekwetst zullen zijn en wie weet over de schreef gaan en het heft in eigen handen nemen.

Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar beledigen is een andere zaak. Net zoals het in feite een recht is om dagelijks uit je raam je buurman uit te maken voor rotte vis, "vrijheid van meningsuiting", is het toch iets dat je niet doet. Doe je dit wel, dan verbaast het me niet dat, afhankelijk van zijn temperament, er een dag zal komen dat hij zich op jouw zal afreageren alhoewel dit wettelijk verboden is.
Theo heeft niemand beledigd.
Om iemand te beledigen moet je met twee zijn.
Een fictief persoon beschouw ik niet als iemand.
Van mij moogt ge gerust zeggen dat kuifje een klein pietje heeft of Bobby neukte.
Heeft de Nederlandse regering ingegrepen toen groepen stonden te juichen na de aanslag op 11/9 ?
Grepen ze in als moslims op zijn foto spuwden?
Mag ik u morgen komen afmaken omdat ge mij beledigd hebt?
Als ik u morgen uitmaak voor rotte vis of voor mijn part voor mestkever, en uw stoppen slaan door dan zal een goede advocaat u vrij krijgen.
Als ge mij morgen afmaakt omdat ik vorig jaar gezegd heb dat ge een pipo zijt dan hoop ik dat ge gestraft zult worden.

Het Skill Effect
6 november 2004, 10:26
Alweer een theofielentoppic! :roll:

Knuppel
6 november 2004, 10:39
Alweer een theofielentoppic! :roll:
Had je ook zoveel problemen met de ROBkloptopics, of startte je er zelf ook op?

Knuppel
6 november 2004, 10:42
De beschuldigende vinger voor Theo's dood moet naar de Nederlandse regering gericht worden.
Theo was een provocateur, die vele mensen pijn heeft gedaan. Hij heeft op hun zielen getrapt. Wat hij deed heeft met vrije meningsuiting niets te maken.
Net zoals het niet normaal is en dat de regering zal ingrijpen wanneer iemand:

-sympathiseert met Bin Laden
-de holocaust ontkent
-bevriende staatshoofden beledigt
-...

Laat staan wanneer dit dan nog zo massaal d.m.v. media gedaan wordt.
Zo ook had de regering Theo moeten aanspreken op zijn beledigingen. Wanneer bijvoorbeeld aan openlijke sympathisatie met terroristen niet wordt ingegrepen door de regering zullen er mensen zijn die gekwetst zullen zijn en wie weet over de schreef gaan en het heft in eigen handen nemen.

Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar beledigen is een andere zaak. Net zoals het in feite een recht is om dagelijks uit je raam je buurman uit te maken voor rotte vis, "vrijheid van meningsuiting", is het toch iets dat je niet doet. Doe je dit wel, dan verbaast het me niet dat, afhankelijk van zijn temperament, er een dag zal komen dat hij zich op jouw zal afreageren alhoewel dit wettelijk verboden is.
Ik voel me beledigd omdat jij Van Gogh beledigt.

Zal ik jou nu ook maar vermoorden?

Mitgard
6 november 2004, 10:42
Theo heeft niemand beledigd.
Om iemand te beledigen moet je met twee zijn.
Een fictief persoon beschouw ik niet als iemand.
Van mij moogt ge gerust zeggen dat kuifje een klein pietje heeft of Bobby neukte.
Heeft de Nederlandse regering ingegrepen toen groepen stonden te juichen na de aanslag op 11/9 ?
Grepen ze in als moslims op zijn foto spuwden?
Mag ik u morgen komen afmaken omdat ge mij beledigd hebt?
Als ik u morgen uitmaak voor rotte vis of voor mijn part voor mestkever, en uw stoppen slaan door dan zal een goede advocaat u vrij krijgen.
Als ge mij morgen afmaakt omdat ik vorig jaar gezegd heb dat ge een pipo zijt dan hoop ik dat ge gestraft zult worden.
ach, je moet dat 'vanuit hun cultuur bekijken' bobke.
die mensen zijn 'gevoeliger' dan wij.
en dan ook nog eens al jaren het slachtoffer van discriminatie, zure regen, luchtvervuiling, blanke overburen, nederlandstalige wegwijzers, teweinig hangplekken en vroegtijdige lentebloesems.
het kon gewoon niet anders dan dat er enkele jongens radicaliseerden.
maar in wezen is de islam zo vredelievend en jammer dat zoveel bekrompen westerlingen dat niet zien
en...
m'n joint,... waar is m'n joint.

Het Skill Effect
6 november 2004, 11:19
Had je ook zoveel problemen met de ROBkloptopics, of startte je er zelf ook op?
Daar heb je wel gelijk.

Allee, doe mijn nog maar zo'n theofielentopic. ;)

Wreker
6 november 2004, 11:34
De beschuldigende vinger voor Theo's dood moet naar de Nederlandse regering gericht worden.
Theo was een provocateur, die vele mensen pijn heeft gedaan. Hij heeft op hun zielen getrapt. Wat hij deed heeft met vrije meningsuiting niets te maken.
Net zoals het niet normaal is en dat de regering zal ingrijpen wanneer iemand:

-sympathiseert met Bin Laden
-de holocaust ontkent
-bevriende staatshoofden beledigt
-...

Laat staan wanneer dit dan nog zo massaal d.m.v. media gedaan wordt.
Zo ook had de regering Theo moeten aanspreken op zijn beledigingen. Wanneer bijvoorbeeld aan openlijke sympathisatie met terroristen niet wordt ingegrepen door de regering zullen er mensen zijn die gekwetst zullen zijn en wie weet over de schreef gaan en het heft in eigen handen nemen.

Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar beledigen is een andere zaak. Net zoals het in feite een recht is om dagelijks uit je raam je buurman uit te maken voor rotte vis, "vrijheid van meningsuiting", is het toch iets dat je niet doet. Doe je dit wel, dan verbaast het me niet dat, afhankelijk van zijn temperament, er een dag zal komen dat hij zich op jouw zal afreageren alhoewel dit wettelijk verboden is. Sulleke toch.


Die aanslag was aangekondigd door Osama Bin Laden himself.

Net op de dag van de Amerikaanse presidentsverkiezingen, op 11/2, of 112 het Europees noodnummer dat in Amsterdam reeds gebruikt wordt en 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn, 9/11 de dag dat de islam de oorlog verklaarde aan Amerika, 911 is in New York dan weer het noodnummer.

(lees hier alles over in De Morgen van vandaag)

Met de moord op TVG heeft Osama Bin Laden de open oorlog aan Europa verklaard.

Het is dan ook niet meer dan normaal dat de Nederlandse regering de oorlog aan het terrorisme verklaard heeft.


Binnenkort worden de zelfmoordaanslagen in onze straten een gewone zaak. Waarschijnlijk met bommengordels en autobommen, want Mohammed B. slaagde er maar niet in om zich in Amsterdam dood te laten schieten.

Wreker
6 november 2004, 11:37
Ik wed dat een van de volgende aanslagen van de islam op Europa een bom zal zijn die afgaat op de TGV midden in de tunnel onder het Kanaal.


TGV ... TVG


logisch niet?

rom
6 november 2004, 12:38
Binnenkort worden de zelfmoordaanslagen in onze straten een gewone zaak. Waarschijnlijk met bommengordels en autobommen, want Mohammed B. slaagde er maar niet in om zich in Amsterdam dood te laten schieten.Dat heeft Aboe jah jah toch al enige tijd geleden voorspelt? "Wij zullen de oorlog in Pallestina naar Noord Europa exporteren"

thePiano
6 november 2004, 12:48
Binnenkort worden de zelfmoordaanslagen in onze straten een gewone zaak. Waarschijnlijk met bommengordels en autobommen, want Mohammed B. slaagde er maar niet in om zich in Amsterdam dood te laten schieten.
Bij mijn weten werd er in België nog geen enkele mestkever omgelegd. Je kan dus niet eens van 'een begin' van zelfmoordaanslagen spreken, laat staan dat we dat 'gewoon' zullen worden. :roll:

Distel
6 november 2004, 12:52
Bij mijn weten werd er in België nog geen enkele mestkever omgelegd. Je kan dus niet eens van 'een begin' van zelfmoordaanslagen spreken, laat staan dat we dat 'gewoon' zullen worden. :roll:

Als ik van sommigen de vergoeilijkingen, minimalisaties, en verkeerde vingerwijzingen lees, lijkt zo'n moord voor die mensen anders wel heel 'gewoon' te zijn.

Wreker
6 november 2004, 13:07
Bij mijn weten werd er in België nog geen enkele mestkever omgelegd. Je kan dus niet eens van 'een begin' van zelfmoordaanslagen spreken, laat staan dat we dat 'gewoon' zullen worden. :roll:
Beste Piano, met 'onze' straten moet je niet enkel de straten van Vlaanderen of Belgie begrijpen.

Osama Bin Laden en zijn 5de Kolonne heeft het op heel Europa gemunt.

"Onze" straten zijn dus de straten van de Europese steden.

thePiano
6 november 2004, 13:15
Als ik van sommigen de vergoeilijkingen, minimalisaties, en verkeerde vingerwijzingen lees, lijkt zo'n moord voor die mensen anders wel heel 'gewoon' te zijn.
Niet 'gewoon' maar wel 'verwacht'. Da's gans wat anders.

thePiano
6 november 2004, 13:16
Beste Piano, met 'onze' straten moet je niet enkel de straten van Vlaanderen of Belgie begrijpen.

Osama Bin Laden en zijn 5de Kolonne heeft het op heel Europa gemunt.

"Onze" straten zijn dus de straten van de Europese steden.
Klopt, zelfs in Istamboel (Turkije) werden er al dergelijke aanslagen gepleegd.

Supe®Staaf
6 november 2004, 13:17
Niet 'gewoon' maar wel 'verwacht'. Da's gans wat anders.SinteMaarten wordt door de Aalsterse kinderen ook met vreugde verwacht.

Distel
6 november 2004, 13:18
Niet 'gewoon' maar wel 'verwacht'. Da's gans wat anders.

Wat een geluk dan dat jij aan de "goeie" kant van het politiek correcte spectrum staat. Als ze aan de andere kant zeggen dat ze dit 'verwacht' hadden, zijn het racisten.

Wreker
6 november 2004, 13:25
Klopt, zelfs in Istamboel (Turkije) werden er al dergelijke aanslagen gepleegd.
Inderdaad, iedereen die aan de islam wil morrelen of er kritiek op heeft of nog erger, wil bannen zoals ex-moslim Hirsi Ali, is een potentieel geviseerd slachtoffer.

Daarbovenop nog wat blinde terreur en de mensen leggen zich uit angst bij alles neer. Zo werkt dat al eeuwen in de Arabische wereld.

In de Nederlandse randstad maar ook hier bij ons in Antwerpen en Brussel zijn de moslims in de basis van de bevolkingspyramide in de meerderheid. Ze vinden dat nu in Europa het moment gekomen is om van de stille verborgen jihad via demografische oorlogsvoering via de 5de kolonne over te stappen naar een volgende meer publieke fase zoals in het Midden Oosten.

Er staat ons nog wat vuurwerk te wachten.

Mark_Goes
7 november 2004, 00:20
Direct na de dood van Theo van Gogh is het zwarte pieten begonnen. Verschillende woordvoerders vallen over mekaar heen om hun afschuw en ongeloof te betuigen en vooral te verklaren dat de fout niet bij hun lag. Excuses van Theo wilde geen politie bescherming en Mohamed B. was niet 1 van de 150 jongeren die in de gaten werden gehouden klinken nog na in onze oren. De huidige politie is met hun prestatiecontract het hoerenjong van het kabinet geworden. Die is er alleen maar om over de rug van de burger geld binnen te halen. Maar over het waken over u en mijn veiligheid is net een tree te hoog.

Mark
[email protected]

straddle
7 november 2004, 03:33
De beschuldigende vinger voor Theo's dood moet naar de Nederlandse regering gericht worden.
Theo was een provocateur, die vele mensen pijn heeft gedaan. Hij heeft op hun zielen getrapt. Wat hij deed heeft met vrije meningsuiting niets te maken.
Net zoals het niet normaal is en dat de regering zal ingrijpen wanneer iemand:

-sympathiseert met Bin Laden
-de holocaust ontkent
-bevriende staatshoofden beledigt
-...

Laat staan wanneer dit dan nog zo massaal d.m.v. media gedaan wordt.
Zo ook had de regering Theo moeten aanspreken op zijn beledigingen. Wanneer bijvoorbeeld aan openlijke sympathisatie met terroristen niet wordt ingegrepen door de regering zullen er mensen zijn die gekwetst zullen zijn en wie weet over de schreef gaan en het heft in eigen handen nemen.

Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar beledigen is een andere zaak. Net zoals het in feite een recht is om dagelijks uit je raam je buurman uit te maken voor rotte vis, "vrijheid van meningsuiting", is het toch iets dat je niet doet. Doe je dit wel, dan verbaast het me niet dat, afhankelijk van zijn temperament, er een dag zal komen dat hij zich op jouw zal afreageren alhoewel dit wettelijk verboden is.
Dus iedereen die zich beledigd voelt mag moorden, het recht in eigen handen nemen en krijgt verzachtende omstandigheden???

Wie bepaalt wanneer het om een belediging gaat? Gaat iedereen dat subjectief vastleggen? Als we jou redenering moeten volgen dan liggen de straten in België hier dagelijks bezaaid met duizenden lijken.

Als jij je als moslim beledigd voelt door de film van TVG, kijk dan niet hé, verander van post. Heeft TVG iemand gedwongen om naar zijn oevre te kijken en luisteren?

filosoof
7 november 2004, 04:14
De beschuldigende vinger voor Theo's dood moet naar de Nederlandse regering gericht worden.
Theo was een provocateur, die vele mensen pijn heeft gedaan. Hij heeft op hun zielen getrapt. Wat hij deed heeft met vrije meningsuiting niets te maken.
Net zoals het niet normaal is en dat de regering zal ingrijpen wanneer iemand:

-sympathiseert met Bin Laden
-de holocaust ontkent
-bevriende staatshoofden beledigt
-...

Laat staan wanneer dit dan nog zo massaal d.m.v. media gedaan wordt.
Zo ook had de regering Theo moeten aanspreken op zijn beledigingen. Wanneer bijvoorbeeld aan openlijke sympathisatie met terroristen niet wordt ingegrepen door de regering zullen er mensen zijn die gekwetst zullen zijn en wie weet over de schreef gaan en het heft in eigen handen nemen.

Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar beledigen is een andere zaak. Net zoals het in feite een recht is om dagelijks uit je raam je buurman uit te maken voor rotte vis, "vrijheid van meningsuiting", is het toch iets dat je niet doet. Doe je dit wel, dan verbaast het me niet dat, afhankelijk van zijn temperament, er een dag zal komen dat hij zich op jouw zal afreageren alhoewel dit wettelijk verboden is.
Je bent moedig, of onwetend over deze site...kijk maar naar het laatste citaat in mijn "signature"... :lol:

filosoof
7 november 2004, 04:18
Inderdaad, iedereen die aan de islam wil morrelen of er kritiek op heeft of nog erger, wil bannen zoals ex-moslim Hirsi Ali, is een potentieel geviseerd slachtoffer.

Daarbovenop nog wat blinde terreur en de mensen leggen zich uit angst bij alles neer. Zo werkt dat al eeuwen in de Arabische wereld.

In de Nederlandse randstad maar ook hier bij ons in Antwerpen en Brussel zijn de moslims in de basis van de bevolkingspyramide in de meerderheid. Ze vinden dat nu in Europa het moment gekomen is om van de stille verborgen jihad via demografische oorlogsvoering via de 5de kolonne over te stappen naar een volgende meer publieke fase zoals in het Midden Oosten.

Er staat ons nog wat vuurwerk te wachten.

Als je gelijk mocht hebben ziet het er niet goed uit voor jou...Als...natuurlijk:lol:

Domper
7 november 2004, 05:25
Wat jij en ik kunnenen doen?!

maar dat vraag je niet. makkelijk alles buiten j zelf plaatsen......


los hier van!


Ik ben voor RADICAAL!!!!!!!

Radicaal het roer om!!!!!!

GELUL!!!!!!

Radicaal zorgen dat je je eigen leven op orde hebt!

Als dat?!..............

dan mag j j woord doen..............

benieuwd!

Spolpoel
7 november 2004, 09:58
Je bent moedig, of onwetend over deze site...kijk maar naar het laatste citaat in mijn "signature"... :lol:
Merkwaardig dat de citaat van Distel jou stoort terwijl jij alle forumdraden vol dumpt met vergoeilijkingen voor de lynchpartij in naam van Sint-Mohammed A.

Uit jouw logica mag gerust geconcludeerd worden dat jij een religieus racist bent : alleen moord in opdracht van allah mag. Alleen jihad-moorden zijn politiek correct. Maar oh wee het politiek oncorrecte schorum dat dreigt ....maar de trekker niet overhaalt. :roll:

Ik stel voor dat jij als paus van de politiek correcte multikullies eens de proef op de som neemt en je gewillig als testpersoon opgeeft om koranverzen waarin de gortigste achterlijkheden geformuleerd staan op de korrel te nemen met enkele moslimextremisten. Zo kan je letterlijk je hemel verdienen Filo. Wat houdt je tegen?

thePiano
7 november 2004, 11:05
Merkwaardig dat de citaat van Distel jou stoort terwijl jij alle forumdraden vol dumpt met vergoeilijkingen voor de lynchpartij in naam van Sint-Mohammed A.
Ik heb nergens gelezen dat filosoof die moord vergoelijkt.

Spolpoel
7 november 2004, 11:49
Ik heb nergens gelezen dat filosoof die moord vergoelijkt.
Dat hoefde je niet te bevestigen. Dat wist ik al.
Ook Rafke, Turkje, het Skill Effect en consoorten lijden aan soortgelijke leesstoornissen. 8)

ancapa
7 november 2004, 11:56
SinteMaarten wordt door de Aalsterse kinderen ook met vreugde verwacht.
Van Gogh kreeg alleen de Zwarte Piet... niet van de roe maar de kogel :evil:

thePiano
7 november 2004, 11:58
Van Gogh kreeg alleen de Zwarte Piet... niet van de roe maar de kogel :evil:De dag dat ze jou een aardappelmesje in je stinkende reet ploffen, trek ik een fles champagne open. Alles virtueel bedoeld natuurlijk. :)

(die vrije meningsuiting is best leuk)

ancapa
7 november 2004, 11:59
Je bent moedig, of onwetend over deze site...kijk maar naar het laatste citaat in mijn "signature"... :lol:voeg er deze aan toe :

vrijemeningsuiting eindigt met een moord !

ancapa
7 november 2004, 12:02
Dat hoefde je niet te bevestigen. Dat wist ik al.
Ook Rafke, Turkje, het Skill Effect en consoorten lijden aan soortgelijke leesstoornissen. 8)
die kunnen alleen teksten lezen die met de linkse hand zijn geschreven...

ancapa
7 november 2004, 12:04
De dag dat ze jou een aardappelmesje in je stinkende reet ploffen, trek ik een fles champagne open. Alles virtueel bedoeld natuurlijk. :)

(die vrije meningsuiting is best leuk)
hoe lief... piano op niveau... :-(

hopelijk ben je daar je linkeroog bij kwijt en kan je alleen nog maar met je rechter oog kijken en zie je die dingen eens van uit een rechtse hoek :roll:

Distel
7 november 2004, 12:08
De dag dat ze jou een aardappelmesje in je stinkende reet ploffen, trek ik een fles champagne open. Alles virtueel bedoeld natuurlijk. :)

(die vrije meningsuiting is best leuk)

Er hangt nog wat kwijl aan je kin.

Spolpoel
7 november 2004, 12:18
Er hangt nog wat kwijl aan je kin.
Kwijl Distel?
Niet verwarren met stinkende stront van een Allah-varken.
Vrijheid van meningsuiting : zalig !
Effen wachten op het burpje van Piano nu hij zijn lekkere allah-reet-likkers-menu achter de kiezen heeft.:-P

Knuppel
7 november 2004, 12:25
Je bent moedig, of onwetend over deze site...kijk maar naar het laatste citaat in mijn "signature"...


Ik hoop dat er vooral gaat gekeken worden naar waar het citaat waar jij naar verwijst uit is voortgekomen, Filo.
Niet iedereen heeft dat immers gelezen, maar daar reken jij in je laagheid juist op, hé?
Bah!

Knuppel
7 november 2004, 12:28
De dag dat ze jou een aardappelmesje in je stinkende reet ploffen, trek ik een fles champagne open. Alles virtueel bedoeld natuurlijk. :)

(die vrije meningsuiting is best leuk)
Nu begin ik toch écht te geloven dat Piano iets met aardappelmesjes heeft.

Om van stinkende reten maar te zwijgen...

Niet boos worden, hé ,want het is maar een antwoord op de virtuele bedoeling van jezelf.:lol:

Raf
7 november 2004, 12:29
Dat hoefde je niet te bevestigen. Dat wist ik al.
Ook Rafke, Turkje, het Skill Effect en consoorten lijden aan soortgelijke leesstoornissen. 8)
Er is hier niemand die die moord goedpraat, onnozele hansworst, maar dat staat los van het feit dat niet iedereen de dood van Van Gogh een groot verlies vindt.

Knuppel
7 november 2004, 12:35
Er is hier niemand die die moord goedpraat, onnozele hansworst, maar dat staat los van het feit dat niet iedereen de dood van Van Gogh een groot verlies vindt.
De dood is altijd een verlies, Rafke.
Zeker als het dood door moord is.

En nee, je hoeft niet (meer) te doen alsof JIJ die moord afkeurt inplaats van goedpraat.
Filo en Piano deden dat wel voor jou.:roll:

Raf
7 november 2004, 12:39
De dood is altijd een verlies, Rafke.
Zeker als het dood door moord is.Onzin. Voor zijn familie en vrienden zal het wel een verlies zijn; voor de mensheid geenszins.

En nee, je hoeft niet (meer) te doen alsof JIJ die moord afkeurt inplaats van goedpraat.
Filo en Piano deden dat wel voor jou.:roll:Ik heb niemand nodig om in mijn plaats te spreken, Knuppel, dank je wel. Ik heb vanaf het eerste moment mijn afkeuring voor deze moord laten blijken en ik heb op geen enkel moment en op geen enkele manier laten uitschijnen dat ik begrip kan opbrengen voor de dader of de daad. Je mag dus al ophouden met me (alweer) uitspraken toe te schrijven die ik nooit deed.

Spolpoel
7 november 2004, 12:49
Er is hier niemand die die moord goedpraat, onnozele hansworst, maar dat staat los van het feit dat niet iedereen de dood van Van Gogh een groot verlies vindt.
En jij als pietjeszuiger vindt de dood van Van Gogh uiteraard geen groot verlies.
De dood van een moslimfundi, dat is pas een groot verlies .Precies de soort die pietjeszuigers als jij van moskee's wil keilen.
Maar dat willen onnozele p.c. homo-hansworsten liever niet gehoord hebben hé.

Knuppel
7 november 2004, 12:53
Onzin. Voor zijn familie en vrienden zal het wel een verlies zijn; voor de mensheid geenszins.

Kijk eens aan...

Leg me eens uit Rafke, waarom de moord op zes miljoen Joden wél een verlies voor de mensheid zou zijn maar de moord op de Van Gogh's en Fortuyn's niet?

Was hun dood dan niet bedoeld als een verlies voor een welbepaald deel van de mensheid???

Raf
7 november 2004, 13:04
Kijk eens aan...

Leg me eens uit Rafke, waarom de moord op zes miljoen Joden wél een verlies voor de mensheid zou zijn maar de moord op de Van Gogh's en Fortuyn's niet?

Was hun dood dan niet bedoeld als een verlies voor een welbepaald deel van de mensheid???
Heb ik ergens beweerd dat de moord op zes miljoen Joden wél een verlies voor de mensheid zou zijn, Knuppel, of slaat je fantasie weer op hol?

Raf
7 november 2004, 13:10
En jij vindt de dood van Van Gogh uiteraard geen groot verlies.Dat klopt.

filosoof
7 november 2004, 13:11
Heb ik ergens beweerd dat de moord op zes miljoen Joden wél een verlies voor de mensheid zou zijn, Knuppel, of slaat je fantasie weer op hol?

Raf,
Analyzeer je zin eens: je vingers gingen vlugger dan je gedachte ditmaal, vrees ik.

Raf
7 november 2004, 13:15
Raf,
Analyzeer je zin eens: je vingers gingen vlugger dan je gedachte ditmaal, vrees ik.Nee hoor. Ik heb helemaal geen uitspraak gedaan over die moord op 6 miljoen joden.

Spolpoel
7 november 2004, 13:20
Dat klopt.En de dood van moslimfundi's die peniszuigers van moskees willen kieperen, laat je onverschillig ...Merkwaardig !

Of spreek je je d'r als politiek correcte liever niet over uit, net zoals die tolerante moskeeluchtdoop door de politiek correcte homo-meute doodgezwegen moet worden, want toch wel een beetje genant.

Raf
7 november 2004, 13:23
En de dood van moslimfundi's die peniszuigers van moskees willen kieperen, laat je onverschillig ...Merkwaardig !Even onverschillig als de dood van Van Gogh. Wat is daar zo merkwaardig aan?

Of spreek je je d'r als politiek correcte liever niet over uit, net zoals die tolerante moskeeluchtdoop door de politiek correcte homo-meute doodgezwegen moet worden, want toch wel een beetje genant.Heb jij dan al homo's dat weten goedkeuren? Ik niet hoor.

filosoof
7 november 2004, 13:46
Ik hoop dat er vooral gaat gekeken worden naar waar het citaat waar jij naar verwijst uit is voortgekomen, Filo.
Niet iedereen heeft dat immers gelezen, maar daar reken jij in je laagheid juist op, hé?
Bah!Knuppel,
Ik schreef dus nergens dat ik die moord goedkeurde, maar het is niet de eerste keer dat jij mensen ten onrechte woorden toeschrijft, om ze te kunnen aanvallen.

Kom dus boven met de post waarin ik dat volgens jou schreef, of hou je bek

Spolpoel
7 november 2004, 13:48
Even onverschillig als de dood van Van Gogh. Wat is daar zo merkwaardig aan?

Heb jij dan al homo's dat weten goedkeuren? Ik niet hoor.
Indd, ik ook niet. Da's juist het merkwaardige. Enig idee waarom de homo-wereld angstvallig de oren sluit voor de homo-standpunten uit de islam? Waarom doe jij dat?
Toen die Italiaanse EU-commissaris zijn conservatieve visie over homo's bekend maakte, kroop heel homoland in 't dak van ergernis. Maar het feit dat de moslims homohaat propageren en die in hun religieuse leerstof mogen blijven opnemen, dat gaat opvallend politiek correct onopgemerkt voorbij.
Zeer gek (of shizofreen?) die dubbele houding in homoland.

Raf
7 november 2004, 13:57
Indd, ik ook niet. Da's juist het merkwaardige. Enig idee waarom de homo-wereld angstvallig de oren sluit voor de homo-standpunten uit de islam? Waarom doe jij dat? JIJ beweert dat dat zo is, liefje, maar dat betekent nog niet dat het ook klopt...

Toen die Italiaanse EU-commissaris zijn conservatieve visie over homo's bekend maakte, kroop heel homoland in 't dak van ergernis. Natuurlijk. Zo'n EU-commissaris heeft dan ook heel wat meer invloed dan een obscure imam in zijn obscure moskee.

Maar het feit dat de moslims homohaat propageren en die in hun religieuse leerstof mogen blijven opnemen, dat gaat opvallend politiek correct onopgemerkt voorbij. Nogmaals: dat is alleen maar in jouw verbeelding het geval.

stab
7 november 2004, 14:09
Indd, ik ook niet. Da's juist het merkwaardige. Enig idee waarom de homo-wereld angstvallig de oren sluit voor de homo-standpunten uit de islam? Waarom doe jij dat?
Toen die Italiaanse EU-commissaris zijn conservatieve visie over homo's bekend maakte, kroop heel homoland in 't dak van ergernis. Maar het feit dat de moslims homohaat propageren en die in hun religieuse leerstof mogen blijven opnemen, dat gaat opvallend politiek correct onopgemerkt voorbij.
Zeer gek (of shizofreen?) die dubbele houding in homoland.Mss denken de linksen (en evtl de holebi - beweging) dat migranten kunnen gebruikt worden als kiesvee voor hun progressistisch ideaalbeeld. In hoofde van moslims lijkt mij dat toch niet het geval te zullen zijn. Aan mensenrechten zoals wij dat als Westerlingen opvatten (om maar van holebi-rechten te zwijgen) gaat de Islam helemaal voorbij.
De houding van "homoland" zou ik eerder suïcidaal dan wel schizofreen bestempelen.

filosoof
7 november 2004, 14:14
Mss denken de linksen (en evtl de holebi - beweging) dat migranten kunnen gebruikt worden als kiesvee voor hun progressistisch ideaalbeeld. In hoofde van moslims lijkt mij dat toch niet het geval te zullen zijn. Aan mensenrechten zoals wij dat als Westerlingen opvatten (om maar van holebi-rechten te zwijgen) gaat de Islam helemaal voorbij.
De houding van "homoland" zou ik eerder suïcidaal dan wel schizofreen bestempelen.

stab,
Misschien denk jij, maar dat is nog niet bewezen...

Spolpoel
7 november 2004, 14:32
stab,
Misschien denk jij, maar dat is nog niet bewezen...
Wat wel al bewezen is is dat moslimpijpers als Filosoof helemaal niet hoeven te denken. Allah doet wel voor hen.
Want :
ALLAH is groot ! ALLAH is groot ! ALLAH is groot ! :-P

thePiano
7 november 2004, 14:34
Wat wel al bewezen is is dat moslimpijpers als Filosoof helemaal niet hoeven te denken. Allah doet wel voor hen.
Want :
ALLAH is groot ! ALLAH is groot ! ALLAH is groot ! :-P
Spolspoel heeft een klein pietje :)

stab
7 november 2004, 14:35
stab,
Misschien denk jij, maar dat is nog niet bewezen...Je zou beter ad rem ipv ad hominem reageren.
De tolerantie van links, progressief zo u wil, tegenover Islam vind ik ontstellend. Tenzij men met de hulp van moslimadepten tegen rechts conservatief of liberaal in, een progressistische samenleving beoogt. Evenwel, Islam heeft lak aan de tegenstelling rechts/links, conservatief/progressief.

thePiano
7 november 2004, 14:42
Kijk eens aan...

Leg me eens uit Rafke, waarom de moord op zes miljoen Joden wél een verlies voor de mensheid zou zijn maar de moord op de Van Gogh's en Fortuyn's niet?

Was hun dood dan niet bedoeld als een verlies voor een welbepaald deel van de mensheid???
Wat de nalatenschap was van Pim Fortuyn was hebben we gezien: binnen het jaar zat het LPF op zijn gat.

Van van Gogh zouden we dan zijn film 'Submission' moeten onthouden die een regelrechte belediging is van de islam en de moslims.

Ze kunnen misschien wel een nieuwe Nobelprijs uitvinden die van de Grootste Schoft van het Jaar bv. en dan wil ik graag beide omgelegde heerschappen voor die prijs nomineren.

Voor extreem- en onverdraagzaam rechts kan dit wel een verlies betekenen maar voor de mensheid? Nou nou zeg! Dan vind ik het heengaan van Toon Hermans, Wim Can, Godfried Bomans, Wim Sonneveld e.a. bijvoorbeeld een veel ernstiger verlies: met die kerels kon je tenminste nog lachen om hun vlijmscherpe maar hoogst geciviliseerde humor.

Seba
7 november 2004, 15:31
Wat de nalatenschap was van Pim Fortuyn was hebben we gezien: binnen het jaar zat het LPF op zijn gat.

Van van Gogh zouden we dan zijn film 'Submission' moeten onthouden die een regelrechte belediging is van de islam en de moslims

Ze kunnen misschien wel een nieuwe Nobelprijs uitvinden die van de Grootste Schoft van het Jaar bv. en dan wil ik graag beide omgelegde heerschappen voor die prijs nomineren..

waarom vermeld je er nooit bij dat Hirsi Ali, een zwarte allochtone ex-moslim, daar ook aan meewerkte ThePiano????? Ben je consequent en nomineer je haar ineens tot grootste sloerie van het jaar???

thePiano
7 november 2004, 15:38
.

waarom vermeld je er nooit bij dat Hirsi Ali, een zwarte allochtone ex-moslim, daar ook aan meewerkte ThePiano????? Ben je consequent en nomineer je haar ineens tot grootste sloerie van het jaar???
Hirsi Ali bevind zich niet in mijn interesseveld.

ancapa
7 november 2004, 15:39
Dat klopt.Van Gogh is geen groot verlies... 8O

het was geen homo... :roll:

thePiano
7 november 2004, 15:41
Van Gogh is geen groot verlies... 8O

het was geen homo... :roll:
Ik vond -en vind nog steeds- dat van Gogh wel degelijk een groot verlies is, Vincent van Gogh dus.

http://artroots.com/art2/vangogh3.jpg

ancapa
7 november 2004, 15:42
Spolspoel heeft een klein pietje :)
dan ben jij een grote lul :onfire: van +/- 1m80... en dat je links "draagt" in evident :-(

circe
7 november 2004, 15:43
Hirsi Ali bevind zich niet in mijn interesseveld.
Bij de les blijven Piano:

Van Gogh was CINEAST: dit wil zeggen hij VERFILMDE een script dat aan hem werd voorgelegd.
Ook voor de film Submission heeft hij enkel verfilmd wat aan hem werd voorgelegd.

Indien U VanGogh wil bekritiseren omwille van de film Submission, dan kan je niet anders dan ook Hirsi Ali in je interesseveld meenemen.

Allez! shoot!

ancapa
7 november 2004, 15:44
Dat klopt.
mogen wij dat dan ook hier schrijven... als ze de eerste homo's van de hoogste gebouwen beginnen te gooien 8O

ancapa
7 november 2004, 15:44
Bij de les blijven Piano:

Van Gogh was CINEAST: dit wil zeggen hij VERFILMDE een script dat aan hem werd voorgelegd.
Ook voor de film Submission heeft hij enkel verfilmd wat aan hem werd voorgelegd.

Indien U VanGogh wil bekritiseren omwille van de film Submission, dan kan je niet anders dan ook Hirsi Ali in je interesseveld meenemen.

Allez! shoot!
breng zo'n gasten niet in verleiding hé...

ancapa
7 november 2004, 15:47
Indd, ik ook niet. Da's juist het merkwaardige. Enig idee waarom de homo-wereld angstvallig de oren sluit voor de homo-standpunten uit de islam? Waarom doe jij dat?
Toen die Italiaanse EU-commissaris zijn conservatieve visie over homo's bekend maakte, kroop heel homoland in 't dak van ergernis. Maar het feit dat de moslims homohaat propageren en die in hun religieuse leerstof mogen blijven opnemen, dat gaat opvallend politiek correct onopgemerkt voorbij.
Zeer gek (of shizofreen?) die dubbele houding in homoland.
ja maar dat was een "kameraad" van Berlusconi... een fascist ;-)

zijn vriendje is misschien "marokko-homo"... dat rijmt zoals dichten en nichten :lol:

filosoof
7 november 2004, 15:48
Ik vond -en vind nog steeds- dat van Gogh wel degelijk een groot verlies is, Vincent van Gogh dus.

http://artroots.com/art2/vangogh3.jpgeen achterachteroom van Sint VG:niemand ontkend dat hij gestoord was
maar hij was een groot kunstenaar!!

Seba
7 november 2004, 15:50
Hirsi Ali bevind zich niet in mijn interesseveld.Haar kritiek is nochthans hetzelfde als die van van Gogh Piano, maar blijkbaar is er een andere reden waarom van Gogh zich in het middelpunt van jouw interesseveld bevindt, en Hirsi Ali zich niet in jouw interesseveld bevindt.....
misschien is het het feit dat van Gogh ook christenen en joden zwaar onder de korrel nam, en Hirsi Ali zich beperkte tot haar ex-broeders????

je ontwijkt trouwens compleet de vraag, dit kwam van jouw:

Van van Gogh zouden we dan zijn film 'Submission' moeten onthouden die een regelrechte belediging is van de islam en de moslims

Ze kunnen misschien wel een nieuwe Nobelprijs uitvinden die van de Grootste Schoft van het Jaar bv. en dan wil ik graag beide omgelegde heerschappen voor die prijs nomineren.
je wil van Gogh dus nomineren tot "Grootste Schoft van het Jaar" omdat zijn film Submission een "regelrechte belediging is van de islam en de moslims". Hirsi Ali was echter zelfs meer dan van Gogh betrokken bij de inhoud van die film, en over haar heb je geen woord kritiek....

ThePiano valt hier dus wééral door de mand.....

ancapa
7 november 2004, 15:51
Er is hier niemand die die moord goedpraat, onnozele hansworst, maar dat staat los van het feit dat niet iedereen de dood van Van Gogh een groot verlies vindt.
steek hans zijn worst waar je wil, lees voor uit de koran, betaal je aflaat aan de imam en allah zal je wel vergeven voor je zonden 8)

filosoof
7 november 2004, 15:52
mogen wij dat dan ook hier schrijven... als ze de eerste homo's van de hoogste gebouwen beginnen te gooien 8O

Potenrammen is het ZB niet altijd vreemd geweest... (niewaar,Xavier?)

thePiano
7 november 2004, 15:52
Haar kritiek is nochthans hetzelfde als die van van Gogh Piano, maar blijkbaar is er een andere reden waarom van Gogh zich in het middelpunt van jouw interesseveld bevindt, en Hirsi Ali zich niet in jouw interesseveld bevindt.....
misschien is het het feit dat van Gogh ook christenen en joden zwaar onder de korrel nam, en Hirsi Ali zich beperkte tot haar ex-broeders????

je ontwijkt trouwens compleet de vraag, dit kwam van jouw:
je wil van Gogh dus nomineren tot "Grootste Schoft van het Jaar" omdat zijn film Submission een "regelrechte belediging is van de islam en de moslims". Hirsi Ali was echter zelfs meer dan van Gogh betrokken bij de inhoud van die film, en over haar heb je geen woord kritiek....

ThePiano valt hier dus wééral door de mand.....
Hoe kan ik door de mand vallen als jij het hebt over iets of een persoon die me niet interesseert en waarover ik mij nog nooit heb uitgelaten? Ben jij een snul zeg. Zo ben je flink op weg om de Forumnar van het Jaar te worden. Ik wil je graag voordragen voor die forumaward, misschien luisteren ze wel nara mijn stem. :)

thePiano
7 november 2004, 15:53
mogen wij dat dan ook hier schrijven... als ze de eerste homo's van de hoogste gebouwen beginnen te gooien 8O
Nee, maar vervang 'homo's' door 'ancapa's' en ik ben weer volledig met je mee. :)

thePiano
7 november 2004, 15:56
Bij de les blijven Piano:

Van Gogh was CINEAST: dit wil zeggen hij VERFILMDE een script dat aan hem werd voorgelegd.
Ook voor de film Submission heeft hij enkel verfilmd wat aan hem werd voorgelegd.

Indien U VanGogh wil bekritiseren omwille van de film Submission, dan kan je niet anders dan ook Hirsi Ali in je interesseveld meenemen.

Allez! shoot!
Van de film Submission heb ik enkel wat uittreksels gezien op de Nederlandse en Belgische TV. Wat ik gezien heb deed me al genoeg kotsen. Pure rioolfilm. Ik kan me voorstellen dat jij en je zooitje mestkeverse Blokkers zich graag minutenlang zullen afrukken bij het zien van dergelijke rotzooi.

Seba
7 november 2004, 15:56
Hoe kan ik door de mand vallen als jij het hebt over iets of een persoon die me niet interesseert en waarover ik mij nog nooit heb uitgelaten? Ben jij een snul zeg. Zo ben je flink op weg om de Forumnar van het Jaar te worden. Ik wil je graag voordragen voor die forumaward, misschien luisteren ze wel nara mijn stem. :)
ik ben geduldig en herhaal mijzelf:

je wil van Gogh dus nomineren tot "Grootste Schoft van het Jaar" omdat zijn film Submission een "regelrechte belediging is van de islam en de moslims". Hirsi Ali was echter zelfs meer dan van Gogh betrokken bij de inhoud van die film, en over haar heb je geen woord kritiek....

graag antwoord Piano

filosoof
7 november 2004, 16:06
Van de film Submission heb ik enkel wat uittreksels gezien op de Nederlandse en Belgische TV. Wat ik gezien heb deed me al genoeg kotsen. Pure rioolfilm. Ik kan me voorstellen dat jij en je zooitje mestkeverse Blokkers zich graag minutenlang zullen afrukken bij het zien van dergelijke rotzooi.Blokkers=Rukkers?Weet Sandra dat??:-o

ancapa
7 november 2004, 16:12
Potenrammen is het ZB niet altijd vreemd geweest... (niewaar,Xavier?)
helemaal in de war filosoofken... er is nochtans een groot verschil tussen Rob Vereycken en Xavier Buisseret...

thePiano
7 november 2004, 16:13
helemaal in de war filosoofken... er is nochtans een groot verschil tussen Rob Vereycken en Xavier Buisseret...
Jeps, de eerste klopt regelmatig op zijn wijf en de andere speelt met de borstjes van jonge meisjes. Ik vind de laatste een stuk vredevoller dan de eerste. Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze beiden in de VB-partijraad zetelen.

ancapa
7 november 2004, 16:17
Van de film Submission heb ik enkel wat uittreksels gezien op de Nederlandse en Belgische TV. Wat ik gezien heb deed me al genoeg kotsen. Pure rioolfilm. Ik kan me voorstellen dat jij en je zooitje mestkeverse Blokkers zich graag minutenlang zullen afrukken bij het zien van dergelijke rotzooi.1. het was mooi gefilmd met een serene belichting, mooi sensueel gesluierd model, de schriften heb ik niet kunnen lezen...
2. eet minder rotzooi en je zult minder kotsen
3. die rotzooi was een expressie van een artistieke ingeving = een kunstig moment
4. op wat ruk jij dan... Hustler met een georgisch liedje ?

ancapa
7 november 2004, 16:21
Jeps, de eerste klopt regelmatig op zijn wijf en de andere speelt met de borstjes van jonge meisjes. Ik vind de laatste een stuk vredevoller dan de eerste. Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze beiden in de VB-partijraad zetelen.
neen, dat was zelfverdediging, dat is geen wijf maar zijn ex-vrouw, en werd daarvoor niet gestraft noch veroordeeld !

Ja Buisseret werd veroordeeld wegens een relatie met een minderjarige... maar hij was nog geen pedofiel... Ja, hij had beter moeten weten.

circe
7 november 2004, 16:21
Van de film Submission heb ik enkel wat uittreksels gezien op de Nederlandse en Belgische TV. Wat ik gezien heb deed me al genoeg kotsen. Pure rioolfilm. Ik kan me voorstellen dat jij en je zooitje mestkeverse Blokkers zich graag minutenlang zullen afrukken bij het zien van dergelijke rotzooi.
Het script kwam dus van Hirsi Ali.
Moest je nu kotsen omwille van de teksten die gesproken werden
Moest je kotsen omwille van de zweepslagen op haar lichaam?
Moest je kotsen omwille van de koranverzen die zeggen dat ze geslagen mocht worden
of moest je kotsen omdat je een paar blote vrouwenborsten zag?

ancapa
7 november 2004, 16:23
ik ben geduldig en herhaal mijzelf:

je wil van Gogh dus nomineren tot "Grootste Schoft van het Jaar" omdat zijn film Submission een "regelrechte belediging is van de islam en de moslims". Hirsi Ali was echter zelfs meer dan van Gogh betrokken bij de inhoud van die film, en over haar heb je geen woord kritiek....

graag antwoord Piano
zo is piano nu eenmaal... de splinter in uw vinger ziet hij, maar de balk in zijn eigen hand niet 8O :shocked!:

Seba
7 november 2004, 16:26
omdat ik bang ben dat je het "vergeten" bent Piano, zal ik mijzelf nog eens herhalen:



je wil van Gogh dus nomineren tot "Grootste Schoft van het Jaar" omdat zijn film Submission een "regelrechte belediging is van de islam en de moslims". Hirsi Ali was echter zelfs meer dan van Gogh betrokken bij de inhoud van die film, en over haar heb je geen woord kritiek....

graag antwoord Piano

thePiano
7 november 2004, 16:32
omdat ik bang ben dat je het "vergeten" bent Piano, zal ik mijzelf nog eens herhalen:
Ik zal er nog eentje aan toevoegen:

Seba bevindt zich niet in mijn interesseveld. ;)

Seba
7 november 2004, 16:34
Ik zal er nog eentje aan toevoegen:

Seba bevindt zich niet in mijn interesseveld. ;)
geen probleem Piano, ik heb het al in mijn handtekening gezet, zodat jij en iedereen op dit forum goed kunnen zien hoe inconsequent je gedachtegang is...

thePiano
7 november 2004, 16:37
geen probleem Piano, ik heb het al in mijn handtekening gezet, zodat jij en iedereen op dit forum goed kunnen zien hoe inconsequent je gedachtegang is...
Geen probleem, ik heb je zonet op mij ignorelijst gezet. Zo kan je me niet meer irriteren met je infantiel debiele gedrag, want dat is toch maar je enige bedoeling. Doei!

Seba
7 november 2004, 16:43
Geen probleem, ik heb je zonet op mij ignorelijst gezet. Zo kan je me niet meer irriteren met je infantiel debiele gedrag, want dat is toch maar je enige bedoeling. Doei!
wat ben jij toch een gigantisch irritant, onverdraagzaam mannetje, heb echt zelden zoiets gezien. Nu ja, de goede kant is dat iedereen wiens geest niet al te veel vertroebeld is heeft kunnen zien hoe Piano reageert wanneer hij in zijn hemd wordt gezet...

straddle
7 november 2004, 16:50
Van de film Submission heb ik enkel wat uittreksels gezien op de Nederlandse en Belgische TV. Wat ik gezien heb deed me al genoeg kotsen. Pure rioolfilm. Ik kan me voorstellen dat jij en je zooitje mestkeverse Blokkers zich graag minutenlang zullen afrukken bij het zien van dergelijke rotzooi.
Uw repliek trekt op geen reet. Het vrouwelijk naakt in Submission wordt op esthetische wijze weergegeven, en helemaal niet op denigrerende wijze tov de vrouw. Plaats dat tegen al de pornobrei die je overal te zien krijgt. Neem jij daar dan géén aanstoot aan, maar wel tov het vrouwelijk naakt in Submission?

Er wordt bovendien een waardige inhoudelijke boodschap meegegeven (o.a. met concrete koranverzen die op de onderdrukking van de vrouw wijzen) en van de kijker wordt enig intellectueel interpretatievermogen verwacht om te film te vatten.

Als jij moeite hebt om een alternatieve weergave van een kritische boodschap te interpreteren, dan zegt dat meer over jou. Wil links ons nu weeral éénheidsworst doen vreten? Moet een maatschappelijk probleem enkel op jou wijze aangekaart worden? Wat gezegd over alle maatschappijkritische films die links al jaar en dag verspreid heeft. Wat doet Moore dan eigenlijk met zijn films? Is dat dan geen riooljournalistiek? Wat met alle films die de katholieke kerk vernietigen, de pedofiele neigingen van een paar katholieke priesters blootstellen, het leven van Jezus zwaar in het belachelijke trekken (bv Monthy Pyton)... etc etc. Daar kunnen ook tal van diepgelovigen katholieken aanstoot aan nemen....

Men is het er over eens dat het overgrote deel van de modale moslims nog eens niet de boodschap in Submission vanuit intellectueel standpunt begrijpen, en dat is zeker het geval voor het slaafje die TVG omgebracht heeft. Het gaat om georganiseerde politiek-religieuze moord hier en er gelden géén verzachtende omstandigheden.

We leven hier in het westen en tot nader order mogen wij hier de islam bekritiseren zoveel we willen, net zoals we het katholicisme en de kerk mogen beledigen en aanvallen. Het staat iedereen vrij op kritiek en op beledigingen te reageren op dezelfde wijze zonder te grijpen naar geweld. Zulks is barbaars en middeleeuws.

Echt zielig om zo'n kerels als jij en filosoof hier te zien zeiken op het forum. Altijd maar alles in je vastgeroest links-rechts denkbeeld te plaatsen. Zint het jou niet wat gezegd wordt, dan plaats je het weer in het ZB-clisjee. Uiteraard, vrije meningsuiting, maar allerminst bijdragend tot oplossing van serieuze problemen.

Ik heb het vroeger al gezegd: het zijn jullie linksen zelf met jullie gezeik over multicul en politieke correctheid die het extreem rechtse aanwakkeren. Enkel door extreme standpunten in te nemen kunnen we ons ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten.

Seba
7 november 2004, 16:55
Uw repliek trekt op geen reet. Het vrouwelijk naakt in Submission wordt op esthetische wijze weergegeven, en helemaal niet op denigrerende wijze tov de vrouw. Plaats dat tegen al de pornobrei die je overal te zien krijgt. Neem jij daar dan géén aanstoot aan, maar wel tov het vrouwelijk naakt in Submission?

Er wordt bovendien een waardige inhoudelijke boodschap meegegeven (o.a. met concrete koranverzen die op de onderdrukking van de vrouw wijzen) en van de kijker wordt enig intellectueel interpretatievermogen verwacht om te film te vatten.

Als jij moeite hebt om een alternatieve weergave van een kritische boodschap te interpreteren, dan zegt dat meer over jou. Wil links ons nu weeral éénheidsworst doen vreten? Moet een maatschappelijk probleem enkel op jou wijze aangekaart worden? Wat gezegd over alle maatschappijkritische films die links al jaar en dag verspreid heeft. Wat doet Moore dan eigenlijk met zijn films? Is dat dan geen riooljournalistiek? Wat met alle films die de katholieke kerk vernietigen, de pedofiele neigingen van een paar katholieke priesters blootstellen, het leven van Jezus zwaar in het belachelijke trekken (bv Monthy Pyton)... etc etc. Daar kunnen ook tal van diepgelovigen katholieken aanstoot aan nemen....

Men is het er over eens dat het overgrote deel van de modale moslims nog eens niet de boodschap in Submission vanuit intellectueel standpunt begrijpen, en dat is zeker het geval voor het slaafje die TVG omgebracht heeft. Het gaat om georganiseerde politiek-religieuze moord hier en er gelden géén verzachtende omstandigheden.

We leven hier in het westen en tot nader order mogen wij hier de islam bekritiseren zoveel we willen, net zoals we het katholicisme en de kerk mogen beledigen en aanvallen. Het staat iedereen vrij op kritiek en op beledigingen te reageren op dezelfde wijze zonder te grijpen naar geweld. Zulks is barbaars en middeleeuws.

Echt zielig om zo'n kerels als jij en filosoof hier te zien zeiken op het forum. Altijd maar alles in je vastgeroest links-rechts denkbeeld te plaatsen. Zint het jou niet wat gezegd wordt, dan plaats je het weer in het ZB-clisjee. Uiteraard, vrije meningsuiting, maar allerminst bijdragend tot oplossing van serieuze problemen.

Ik heb het vroeger al gezegd: het zijn jullie linksen zelf met jullie gezeik over multicul en politieke correctheid die het extreem rechtse aanwakkeren. Enkel door extreme standpunten in te nemen kunnen we ons ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten.
amen!

thePiano
7 november 2004, 16:58
Echt zielig om zo'n kerels als jij en filosoof hier te zien zeiken op het forum. Altijd maar alles in je vastgeroest links-rechts denkbeeld te plaatsen. Zint het jou niet wat gezegd wordt, dan plaats je het weer in het ZB-clisjee. Uiteraard, vrije meningsuiting, maar allerminst bijdragend tot oplossing van serieuze problemen.

Ik heb het vroeger al gezegd: het zijn jullie linksen zelf met jullie gezeik over multicul en politieke correctheid die het extreem rechtse aanwakkeren. Enkel door extreme standpunten in te nemen kunnen we ons ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten.
Ik dacht even dat je wilde discuteren, maar in feite kom je gewoon een potje schelden. Rot op nepfilosoof van m'n kl*ten.

Seba
7 november 2004, 17:02
Ik dacht even dat je wilde discuteren, maar in feite kom je gewoon een potje schelden. Rot op nepfilosoof van m'n kl*ten.
weet je piano, die dooddoeners van jouw zijn erg doorzichtig: telkens als je in je hemd gezet wordt zet je die persoon ofwel op je negeerlijst, ofwel antwoord je met een paar smilies en een mpoje, ofwel doe je alsof die persoon scheldt terwijl die goede inhoudelijke punten maakt.

filosoof
7 november 2004, 17:05
Uw repliek trekt op geen reet. Het vrouwelijk naakt in Submission wordt op esthetische wijze weergegeven, en helemaal niet op denigrerende wijze tov de vrouw. Plaats dat tegen al de pornobrei die je overal te zien krijgt. Neem jij daar dan géén aanstoot aan, maar wel tov het vrouwelijk naakt in Submission?

Er wordt bovendien een waardige inhoudelijke boodschap meegegeven (o.a. met concrete koranverzen die op de onderdrukking van de vrouw wijzen) en van de kijker wordt enig intellectueel interpretatievermogen verwacht om te film te vatten.

Als jij moeite hebt om een alternatieve weergave van een kritische boodschap te interpreteren, dan zegt dat meer over jou. Wil links ons nu weeral éénheidsworst doen vreten? Moet een maatschappelijk probleem enkel op jou wijze aangekaart worden? Wat gezegd over alle maatschappijkritische films die links al jaar en dag verspreid heeft. Wat doet Moore dan eigenlijk met zijn films? Is dat dan geen riooljournalistiek? Wat met alle films die de katholieke kerk vernietigen, de pedofiele neigingen van een paar katholieke priesters blootstellen, het leven van Jezus zwaar in het belachelijke trekken (bv Monthy Pyton)... etc etc. Daar kunnen ook tal van diepgelovigen katholieken aanstoot aan nemen....

Men is het er over eens dat het overgrote deel van de modale moslims nog eens niet de boodschap in Submission vanuit intellectueel standpunt begrijpen, en dat is zeker het geval voor het slaafje die TVG omgebracht heeft. Het gaat om georganiseerde politiek-religieuze moord hier en er gelden géén verzachtende omstandigheden.

We leven hier in het westen en tot nader order mogen wij hier de islam bekritiseren zoveel we willen, net zoals we het katholicisme en de kerk mogen beledigen en aanvallen. Het staat iedereen vrij op kritiek en op beledigingen te reageren op dezelfde wijze zonder te grijpen naar geweld. Zulks is barbaars en middeleeuws.

Echt zielig om zo'n kerels als jij en filosoof hier te zien zeiken op het forum. Altijd maar alles in je vastgeroest links-rechts denkbeeld te plaatsen. Zint het jou niet wat gezegd wordt, dan plaats je het weer in het ZB-clisjee. Uiteraard, vrije meningsuiting, maar allerminst bijdragend tot oplossing van serieuze problemen.

Ik heb het vroeger al gezegd: het zijn jullie linksen zelf met jullie gezeik over multicul en politieke correctheid die het extreem rechtse aanwakkeren. Enkel door extreme standpunten in te nemen kunnen we ons ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten.

Als rechts multicultureel doet gaan ze naar gekleurde hoertjes
Als links multicultureel doet spreken ze met die mensen
Das een groot verschil wel...

thePiano
7 november 2004, 17:07
weet je piano, die dooddoeners van jouw zijn erg doorzichtig: telkens als je in je hemd gezet wordt zet je die persoon ofwel op je negeerlijst, ofwel antwoord je met een paar smilies en een mpoje, ofwel doe je alsof die persoon scheldt terwijl die goede inhoudelijke punten maakt.
Zet me dan eerst eens in mij hemd, dan weet ik misschien wat je bedoelt. :)

filosoof
7 november 2004, 17:09
Ik dacht even dat je wilde discuteren, maar in feite kom je gewoon een potje schelden. Rot op nepfilosoof van m'n kl*ten.
kort samengevat is zijn boodschap: als je niet doet wat wij zeggen, dan zal het er stuiven... Veel filosofie zit daar inderdaad niet achter...



toch iets aanhalen uit de signature van thepiano:
Karel Dillen op het Vlaams Blok-congres van 25 maart 1984: "Racist en fascist? Voor mij zijn het zelfs eretitels!"

straddle
7 november 2004, 17:12
Ik dacht even dat je wilde discuteren, maar in feite kom je gewoon een potje schelden. Rot op nepfilosoof van m'n kl*ten.
Thanks dude ;-). Heb ik jou dan ergens direct met een scheldwoord aangevallen? Heb ik jou gezegd van op te rotten?

Ik denk eerder dat uw vriendje filosoof de ware nepfilosoof is....

Jij bent immers gewoon te simpel om mee te discuteren ventje. Er komt toch enkel maar steeds dezelfde opgewarmde kost uit je bek.

thePiano
7 november 2004, 17:15
kort samengevat is zijn boodschap: Veel filosofie zit daar inderdaad niet achter...
Precies. Straddel schrijft dat hij zich wil ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten zoals jij en ik.

Hij had evengoed kunnen zeggen: "Wir mussen Filosoof und Piano ganz ausrotten!" , dat was iets duidelijker geweest.

filosoof
7 november 2004, 17:15
Thanks dude ;-). Heb ik jou dan ergens direct met een scheldwoord aangevallen? Heb ik jou gezegd van op te rotten?

Ik denk eerder dat uw vriendje filosoof de ware nepfilosoof is....

Jij bent immers gewoon te simpel om mee te discuteren ventje. Er komt toch enkel maar steeds dezelfde opgewarmde kost uit je bek.

en voortgaan met schelden...uit de signature van the piano:
Karel Dillen op het Vlaams Blok-congres van 25 maart 1984: "Racist en fascist? Voor mij zijn het zelfs eretitels!"

thePiano
7 november 2004, 17:25
en voortgaan met schelden...uit de signature van the piano:
Karel Dillen op het Vlaams Blok-congres van 25 maart 1984: "Racist en fascist? Voor mij zijn het zelfs eretitels!"
Karel Ditler heeft zelfs ooit verklaard: "Ik een mestkever? Daar ben ik fier op!". Maar dat moet ik even opzoeken waar en wanneer hij dat zei.

straddle
7 november 2004, 17:25
Precies. Straddel schrijft dat hij zich wil ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten zoals jij en ik.

Hij had evengoed kunnen zeggen: "Wir mussen Filosoof und Piano ganz ausrotten!" , dat was iets duidelijker geweest.

Goed gemanipuleerd en uit verband gerukt, en aangevuld met eigen veronderstellingen.... Het komt jullie uiteraard goed uit het zo te verstaan, maar zo is het helemaal niet bedoeld. Je doet maar hoor.

thePiano
7 november 2004, 17:28
Goed gemanipuleerd en uit verband gerukt, en aangevuld met eigen veronderstellingen.... Het komt jullie uiteraard goed uit het zo te verstaan, maar zo is het helemaal niet bedoeld. Je doet maar hoor.
Als je wat anders bedoelde moet je maar wat duidelijker zijn. Die mistspuiterijen van het Zwart Blok kennen we al zelle menneke: "Aanpassen of Oprotten" zeggen ze, maar ze bedoelen natuurlijk "Oprotten of Oprotten". Dit maar als voorbeeld. En dan is oprotten rap vervangen door ausrotten. :roll:

Ps: de volksidioten zitten aan jouw zijde.

straddle
7 november 2004, 17:29
en voortgaan met schelden...uit de signature van the piano:
Karel Dillen op het Vlaams Blok-congres van 25 maart 1984: "Racist en fascist? Voor mij zijn het zelfs eretitels!"
wel... was het niet piano die mij eerst "nepfilosoof van mijn kloten" noemde zonder enige inhoudelijke reactie op mijn eerdere posting???...

straddle
7 november 2004, 17:32
Als je wat anders bedoelde moet je maar wat duidelijker zijn. Die mistspuiterijen van het Zwart Blok kennen we al zelle menneke: "Aanpassen of Oprotten" zeggen ze, maar ze bedoelen natuurlijk "Oprotten of Oprotten". Dit maar als voorbeeld. En dan is oprotten rap vervangen door ausrotten. :roll:

Ps: de volksidioten zitten aan jouw zijde.
neen, jij moet gewoon lezen wat er staat.

en voorts heb ik geen partijkaart van het blok... zielig van mij daar altijd direct te willen instoppen...

thePiano
7 november 2004, 17:36
neen, jij moet gewoon lezen wat er staat.

Heb ik gedaan. Maar mag ik misschien jouw brilletje effe lenen? Misschien lees ik dan iets anders.


en voorts heb ik geen partijkaart van het blok... zielig van mij daar altijd direct te willen instoppen...
Kan je zoiets belangrijks niet sneller mededelen want je ziet het weer: ik maak steeds dezelfde vergissing. :roll:

straddle
7 november 2004, 17:36
Als rechts multicultureel doet gaan ze naar gekleurde hoertjes
Als links multicultureel doet spreken ze met die mensen
Das een groot verschil wel...
je bent echt niet bevooroordeeld hoor...

straddle
7 november 2004, 17:39
Heb ik gedaan. Maar mag ik misschien jouw brilletje effe lenen? Misschien lees ik dan iets anders.


Kan je zoiets belangrijks niet sneller mededelen want je ziet het weer: ik maak steeds dezelfde vergissing. :roll:

Kom kom, je bent op je pik getrapt met mijn allereerste reactie, da's in feite de essentie, al de rest is misplaatste vergelding van jou omdat je in je hemd werd gezet.

thePiano
7 november 2004, 17:42
Kom kom, je bent op je pik getrapt met mijn allereerste reactie, da's in feite de essentie, al de rest is misplaatste vergelding van jou omdat je in je hemd werd gezet.
Lap, de zoveelste extremist die vandaag beweert dat ik in mijn hemd sta. Hoe doen ze't toch dat ik daar zelf niks van merk? :roll:

straddle
7 november 2004, 17:44
Lap, de zoveelste extremist die vandaag beweert dat ik in mijn hemd sta. Hoe doen ze't toch dat ik daar zelf niks van merk? :roll:
wat is er zo extreem aan mij? leg eens uit?

filosoof
7 november 2004, 17:46
Heb ik gedaan. Maar mag ik misschien jouw brilletje effe lenen? Misschien lees ik dan iets anders.


Kan je zoiets belangrijks niet sneller mededelen want je ziet het weer: ik maak steeds dezelfde vergissing. :roll:Misschien mag hij zelfs daar niet meer binnen (zoals die extremist in Amsterdam: die was ook al uit een reeks moskeëen gegooid)

thePiano
7 november 2004, 17:46
wat is er zo extreem aan mij? leg eens uit?Ik zal even jezelf citeren, misschien vind je het zelf nog erg gematigd, en schrik je pas wakker als de kogels en stilleto's je rond de oren fluiten:

straddle: Ik heb het vroeger al gezegd: het zijn jullie linksen zelf met jullie gezeik over multicul en politieke correctheid die het extreem rechtse aanwakkeren. Enkel door extreme standpunten in te nemen kunnen we ons ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten.

Leg jij nu maar eens uit wat je met dat laatste zinnetje bedoelt.

Knuppel
7 november 2004, 18:01
wat ben jij toch een gigantisch irritant, onverdraagzaam mannetje, heb echt zelden zoiets gezien. Nu ja, de goede kant is dat iedereen wiens geest niet al te veel vertroebeld is heeft kunnen zien hoe Piano reageert wanneer hij in zijn hemd wordt gezet...

;-)

Knuppel
7 november 2004, 18:05
ik ben geduldig en herhaal mijzelf:

je wil van Gogh dus nomineren tot "Grootste Schoft van het Jaar" omdat zijn film Submission een "regelrechte belediging is van de islam en de moslims". Hirsi Ali was echter zelfs meer dan van Gogh betrokken bij de inhoud van die film, en over haar heb je geen woord kritiek....

graag antwoord Piano
Piano?

Knuppel
7 november 2004, 18:07
Piano, wat zou je gezegd hebben als Hirsi Ali om h�*�*r film vermoord was geworden en niet Van Gogh?

straddle
7 november 2004, 18:09
Ik zal even jezelf citeren, misschien vind je het zelf nog erg gematigd, en schrik je pas wakker als de kogels en stilleto's je rond de oren fluiten:

straddle: Ik heb het vroeger al gezegd: het zijn jullie linksen zelf met jullie gezeik over multicul en politieke correctheid die het extreem rechtse aanwakkeren. Enkel door extreme standpunten in te nemen kunnen we ons ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten.

Leg jij nu maar eens uit wat je met dat laatste zinnetje bedoelt.
Als je enkel denkt in termen van zwart-wit en links-rechts, en je zit zelf nogal fanatiek in de linkse vleugel, dan kan ik er wel inkomen dat je dat zinnetje onmiddellijk in het rechtse hok plaatst, erger zelfs, dat je direct met Hitler zever moet afkomen... Dat is toch ronduit zwak en verlammend.

Maar dat bedoel ik nu net: het werkt verlammend om zo steeds te denken zoals jij wil doen. Ik denk echt dat jullie geobsedeerd zijn door dat "slechte rechtse blok". Uw signatures en avatars tonen verder die obsessie aan. Paino leeft blijkbaar van het stigmatiseren van het blok. Ik zou zelfs durven zeggen dat ik links ben van inborst, maar jullie fanatieke linksen spelen enkel in de kaart van de extreem rechtsen. Ik begrijp dat heel goed dat mensen rechts gaan stemmen, welke keuze heeft men anders als men het niet eens is met wat de huidige regeringen doen.

Voorts bedoel ik met dat zinnetje, zoals bv ook in het programma nachtwacht aan bod kwam, dat er geen verzuiling meer is, dat politieke partijen nagenoeg allemaal dezelfde ideeën hebben en bijna allemaal in het "centrum" samengeperst zitten inzake ideeëngoed. Van zodra 1 partij zich wat afzet van het centrum, bv het blok, met iets meer uitgesproken standpunten, dan geldt het direct als extreem, en dus a priori "negatief", vanuit het centrum beoordeeld. Terwijl het eigenlijk gaat om duidelijkere, meer uitgesproken standpunten en oplossingen. Daar is m.i. grote nood aan.

Tenslotte beaam ik met dat zinnetje enkel maar wat op nederlandse tv werd geopperd, zelfs van linkse kant, dat met de moord op TVG opnieuw bewezen wordt dat het multiculturele experiment faalt en dat de cultuur van politieke correctheid ook zware tekortkomingen met zich meebrengt...


Goed genoeg zo?


Ik heb dus dat ene zinnetje nu verklaard voor de linkse zuiveraars en gestapo die jullie zijn (is weer beledidend zekers??). Intussen is er nog steeds niet inhoudelijk gereageerd op mijn eigenlijke posting, maar laat maar vallen, het interesseert me al niet meer hoe je er over denkt.

ancapa
7 november 2004, 18:11
Geen probleem, ik heb je zonet op mij ignorelijst gezet. Zo kan je me niet meer irriteren met je infantiel debiele gedrag, want dat is toch maar je enige bedoeling. Doei!
als je het niet kan halen in het debat, moet je maar het cordon sanitair inroepen :-(

we werden er alleen maar groter en sterker door :-D

zolang je niet begint te schieten geen probleem... :roll:

thePiano
7 november 2004, 18:14
Intussen is er nog steeds niet inhoudelijk gereageerd op mijn eigenlijke posting, maar laat maar vallen, het interesseert me al niet meer hoe je er over denkt.
Ha prima, ik was het hier toevallig ook net beu geworden.

Ps: Dat het VB de voortzetting is van het extreemrechtse vooroorlogse gedachtengoed van VNV, Verdinaso en Rex-Vlaanderen, zet ik uitvoerig uiteen op mijn website, kompleet gedocumenteerd met bewijzen, citaten, foto's en documenten. Maar je moet het wel willen lezen. Dat hier tonen is te uitgebreid.

straddle
7 november 2004, 18:15
Misschien mag hij zelfs daar niet meer binnen (zoals die extremist in Amsterdam: die was ook al uit een reeks moskeëen gegooid)
vrij kinderachtig moet ik zeggen....

Knuppel
7 november 2004, 18:18
Ik zal even jezelf citeren, misschien vind je het zelf nog erg gematigd, en schrik je pas wakker als de kogels en stilleto's je rond de oren fluiten:

straddle: Ik heb het vroeger al gezegd: het zijn jullie linksen zelf met jullie gezeik over multicul en politieke correctheid die het extreem rechtse aanwakkeren. Enkel door extreme standpunten in te nemen kunnen we ons ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten.

Leg jij nu maar eens uit wat je met dat laatste zinnetje bedoelt.Misschien dat jij normaal zou kunnen denken en bewegen als je je zou ontdoen van de politiek correcte ballast die jou verlamt?
Dat je niet meer onder je bed hoeft te gaan loeren voor je gaat slapen of er geen Blokker onder zit die jou in je slaap wil vergassen?

straddle
7 november 2004, 18:18
Ha prima, ik was het hier toevallig ook net beu geworden.

Ps: Dat het VB de voortzetting is van het extreemrechtse vooroorlogse gedachtengoed van VNV, Verdinaso en Rex-Vlaanderen, zet ik uitvoerig uiteen op mijn website, kompleet gedocumenteerd met bewijzen, citaten, foto's en documenten. Maar je moet het wel willen lezen. Dat hier tonen is te uitgebreid.

Kijk, dat kan allemaal waar zijn, maar het doet me echt niets. Het is tijd om dat verleden te begraven en vooruit te kijken.

ancapa
7 november 2004, 18:22
In zijn ogen zal de Nederlandse regering Marokko hiertoe moeten oproepen. Mohammed VI moet zijn landgenoten tot orde roepen omdat zijn land geëmigreerde burgers blijft beschouwen als Marokkanen over wie hij zijn gezag kan laten gelden, zo stelde Bolkestein.

De oud-VVD-leider was een van de eersten die hamerde op integratie van moslims. Hij schetste in Buitenhof een ontwikkeling dat binnen de vier grote steden allochtonen in de meerderheid zullen zijn, met daarbinnen een overheersende rol voor de islam. Bolkestein vindt dat "onheilspellend" . De islamitisch geïnspireerde moord op Van Gogh ziet Bolkestein " als een beginnend teken van intimidatie" Het doet hem denken aan de Tweede Wereldoorlog, toen er door de Duitse bezetting ook "een verminderd gevoel van vrijheid" was.

thePiano
7 november 2004, 18:26
Kijk, dat kan allemaal waar zijn, maar het doet me echt niets. Het is tijd om dat verleden te begraven en vooruit te kijken.
Hopelijk kan je het Vlaams Blok en hun aanhangsels van hetzelfde overtuigen. Ik wens je veel succes toe.

Knuppel
7 november 2004, 18:28
Hopelijk kan je het Vlaams Blok en hun aanhangsels van hetzelfde overtuigen. Ik wens je veel succes toe.
Hopeloos getikt...

thePiano
7 november 2004, 18:31
Hopeloos getikt...
Gelukkig is het maar een minderheid die het metje eens is. Op dit forum kan dat wel een meerderheid zijn, maar dat ligt niet aan mij maar aan de bazen van dit hok.

straddle
7 november 2004, 18:41
Hopelijk kan je het Vlaams Blok en hun aanhangsels van hetzelfde overtuigen. Ik wens je veel succes toe.

Dat zijn problemen voor later hé. We'll cross that bridge when we get there...

Een groter probleem NU vormt de extreme moslimterreur, gebrekkige integratie, ghettovorming, de teloorgang van maatschappelijke samenhang, etc.. . Mensen zijn NU geinteresseerd in oplossingen daaromtrent en voor velen wordt het duidelijk dat een milde hand niet de oplossing vormt voor het opkomende moslim terrorisme.

Je kan dus m.i. beter NU een zekere verrechtsing toestaan om de problemen op te lossen ipv later noodgedwongen in een extreemrechte dictatuur terecht te komen...

Hamer en Sikkel
7 november 2004, 19:06
Wat de nalatenschap was van Pim Fortuyn was hebben we gezien: binnen het jaar zat het LPF op zijn gat.

Van van Gogh zouden we dan zijn film 'Submission' moeten onthouden die een regelrechte belediging is van de islam en de moslims.

Ze kunnen misschien wel een nieuwe Nobelprijs uitvinden die van de Grootste Schoft van het Jaar bv. en dan wil ik graag beide omgelegde heerschappen voor die prijs nomineren.

Voor extreem- en onverdraagzaam rechts kan dit wel een verlies betekenen maar voor de mensheid? Nou nou zeg! Dan vind ik het heengaan van Toon Hermans, Wim Can, Godfried Bomans, Wim Sonneveld e.a. bijvoorbeeld een veel ernstiger verlies: met die kerels kon je tenminste nog lachen om hun vlijmscherpe maar hoogst geciviliseerde humor.]

Goede post thePiano.

Het is zeer terecht dat deze smerige gek dood is. Hij heeft met zijn walgelijke film heel veel moslims gediscrimineerd.

En discriminatie is erger dan moord, want discriminatie is dodelijk voor de ziel terwijl moord alleen het lichaam dood.

Wat mij betref is de dader een antifascist en gewetensgevangen die zo snel mogelijk vrijgelaten dient te worden

Knuppel
7 november 2004, 19:15
Proficiat Piano.

Soort zoekt soort.

Knuppel
7 november 2004, 19:17
By the way..

Wat zei Godfried Bomans weer over die kamer vol linkse mensen?

Flippend Rund
7 november 2004, 19:19
]
En discriminatie is erger dan moord, want discriminatie is dodelijk voor de ziel terwijl moord alleen het lichaam dood.

Tiens een marxist die in de onsterfelijke ziel gelooft. Das iets nieuws :-)

_____________________
Zouden de Irakezen er nu spijt van hebben dat ze het wiel hebben uitgevonden?
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 2061

Katun
7 november 2004, 19:43
muulti cuultuureeele samnleeeving weetjewel. alles mag.

thePiano
7 november 2004, 20:00
Dat zijn problemen voor later hé. We'll cross that bridge when we get there...

Een groter probleem NU vormt de extreme moslimterreur, gebrekkige integratie, ghettovorming, de teloorgang van maatschappelijke samenhang, etc.. . Mensen zijn NU geinteresseerd in oplossingen daaromtrent en voor velen wordt het duidelijk dat een milde hand niet de oplossing vormt voor het opkomende moslim terrorisme.

Je kan dus m.i. beter NU een zekere verrechtsing toestaan om de problemen op te lossen ipv later noodgedwongen in een extreemrechte dictatuur terecht te komen...
Ik zie in België nergens indicaties dat we hier een probleem zouden hebben met opkomend moslimextremisme. Maar het racistische Blok laat ons graag geloven dat dit zou bestaan. Eén gedode mus in Nederland en de stoppen slaan door. Als het een molukse of indonesische Nederlander zou zijn geweest die werd omgelegd zou er geen haan naar hebben gekraaid. Wat onze bovenburen doen, zeggen en laten is niet noodzakelijk hetzelfde als hoe wij onze porblemen aanpakken... als er al een probleem is.

thePiano
7 november 2004, 20:01
muulti cuultuureeele samnleeeving weetjewel. alles mag.
Het regent weer holle stomkoppen vandaag. Je vraagt je soms af, vanwaar blijven ze komen? :roll:

Knuppel
7 november 2004, 20:07
Ik zie in België nergens indicaties dat we hier een probleem zouden hebben met opkomend moslimextremisme. Maar het racistische Blok laat ons graag geloven dat dit zou bestaan. Eén gedode mus in Nederland en de stoppen slaan door. Als het een molukse of indonesische Nederlander zou zijn geweest die werd omgelegd zou er geen haan naar hebben gekraaid. Wat onze bovenburen doen, zeggen en laten is niet noodzakelijk hetzelfde als hoe wij onze porblemen aanpakken... als er al een probleem is.
Das waar Piano.
Omdat er hier geen problemen zijn wordt een partij zoals het Vlaams Blok de grootste partij.

ancapa
7 november 2004, 20:16
]

Goede post thePiano.

Het is zeer terecht dat deze smerige gek dood is. Hij heeft met zijn walgelijke film heel veel moslims gediscrimineerd.

En discriminatie is erger dan moord, want discriminatie is dodelijk voor de ziel terwijl moord alleen het lichaam dood.

Wat mij betref is de dader een antifascist en gewetensgevangen die zo snel mogelijk vrijgelaten dient te worden
het aff laat zich weer eens zien van zijn mooiste kant...

ancapa
7 november 2004, 20:18
Het regent weer holle stomkoppen vandaag. Je vraagt je soms af, vanwaar blijven ze komen? :roll:
hamer en sikkel is er zo één :-(

ancapa
7 november 2004, 20:21
Ik zie in België nergens indicaties dat we hier een probleem zouden hebben met opkomend moslimextremisme. Maar het racistische Blok laat ons graag geloven dat dit zou bestaan. Eén gedode mus in Nederland en de stoppen slaan door. Als het een molukse of indonesische Nederlander zou zijn geweest die werd omgelegd zou er geen haan naar hebben gekraaid. Wat onze bovenburen doen, zeggen en laten is niet noodzakelijk hetzelfde als hoe wij onze porblemen aanpakken... als er al een probleem is.leeft gij wel in Antwerpen ????? 8O 8O 8O

de relletjes in Borgerhout ?!
de problemen rond openlucht zwembaden vorig jaar ?!
de agressie tegen joden door moslim jongeren dit jaar ?!

NOOIT van gehoord ?????????? :x :evil: precies gelijk Willy Claes over Agusta :roll:

nog niets gevonden in uw archieven ? want in uw koppeke zit dat zeker niet opgeslagen wegens irrelevant :oops:

circe
7 november 2004, 20:21
Ik zie in België nergens indicaties dat we hier een probleem zouden hebben met opkomend moslimextremisme. Maar het racistische Blok laat ons graag geloven dat dit zou bestaan. Eén gedode mus in Nederland en de stoppen slaan door. Als het een molukse of indonesische Nederlander zou zijn geweest die werd omgelegd zou er geen haan naar hebben gekraaid. Wat onze bovenburen doen, zeggen en laten is niet noodzakelijk hetzelfde als hoe wij onze porblemen aanpakken... als er al een probleem is.
Zeer juist gezien Piano! Enkel in nederland wonen extremistische moslims! Dat die oenen hier op het forum daar nu nog nooit aan gedacht hebben!
En bovendien geraken die extremistische moslims uit Nederland gewoon de grens niet over!

Allez! slaap wel voor vanavond hé!

Katun
7 november 2004, 20:24
Het regent weer holle stomkoppen vandaag. Je vraagt je soms af, vanwaar blijven ze komen? :roll:
Alweer een post die enkel als 100% zuiver persoonlijk gescheld van "thePiano" kan beschouwd worden.

Ik snap dat u mijn niveau niet haalt, dat had ik nu wel al door, maar ik zal mijn humor er niet voor aanpassen. :)

Knuppel
7 november 2004, 20:29
En bovendien geraken die extremistische moslims uit Nederland gewoon de grens niet over!

Niet erg hoor, Circe.

Piano is alleen maar bang voor Vlaams Blokkers onder zijn bed.

Seba
7 november 2004, 20:29
Ik zie in België nergens indicaties dat we hier een probleem zouden hebben met opkomend moslimextremisme. Maar het racistische Blok laat ons graag geloven dat dit zou bestaan. Eén gedode mus in Nederland en de stoppen slaan door. Als het een molukse of indonesische Nederlander zou zijn geweest die werd omgelegd zou er geen haan naar hebben gekraaid. Wat onze bovenburen doen, zeggen en laten is niet noodzakelijk hetzelfde als hoe wij onze porblemen aanpakken... als er al een probleem is.
ik stel voor dat u dan nu uw huis uitstapt, de spoorweg oversteekt en wat jonge Marrokaantjes gaat ondervragen in Borgerhout gaat ondervragen over wat zij denken van zulke moorden....
ik heb er alvast enkele 20'ers van Antwerpen overtuigd zien zeggen dat van Gogh "dat verdiende", net zoals ik op tv er een heleboel dat heb horen zeggen bij de Al-Taweed moskee in Amsterdam.
Trabelsi, zegt die naam jou iets Piano, of is dat ook weer propaganda van "het racistisch Blok"???
de 2 moordenaars van Massoed in Afghanistan, vanwaar kwamen die Piano? Juist, van Brussel
Je weet toch dat de politie nog steeds de jodenbuurt in Antwerpen nauwkeurig in het oog houdt omdat ze aanwijzigingen hadden voor aansalgen naast het centraal station en de synagoge vlak naast je huis, piano????

ancapa
7 november 2004, 20:29
Ha prima, ik was het hier toevallig ook net beu geworden.

Ps: Dat het VB de voortzetting is van het extreemrechtse vooroorlogse gedachtengoed van VNV, Verdinaso en Rex-Vlaanderen, zet ik uitvoerig uiteen op mijn website, kompleet gedocumenteerd met bewijzen, citaten, foto's en documenten. Maar je moet het wel willen lezen. Dat hier tonen is te uitgebreid.
uw liedje wordt afgezaagd... :jerry:

uw oude koeien zijn al dood, vergaan en tot stof teruggekeerd... geloof er zelf in met een paar van uw vriendjes... uw enige aanhangers en believers :-(

dat is net hetzelfde met de socialisten en de communisten hé piano... 8O

wat gaat Steve nu al twee keer kort na mekaar nog op Cuba zoeken bij Castro ?De mosterd terug uitvinden ? Leren sigaren rollen ? De Iraakse gevangenen bezoeken ? Of mag dat niet geweten worden ?! :roll:

thePiano
7 november 2004, 20:33
Alweer een post die enkel als 100% zuiver persoonlijk gescheld van "thePiano" kan beschouwd worden.

Ik snap dat u mijn niveau niet haalt, dat had ik nu wel al door, maar ik zal mijn humor er niet voor aanpassen. :)
Ok, ik zal mijn dialectiek 'aanpassen': "Het regent stoemkoppen vandaag."

Beter zo? :)

thePiano
7 november 2004, 20:34
wat gaat Steve nu al twee keer kort na mekaar nog op Cuba zoeken bij Castro ?De mosterd terug uitvinden ? Leren sigaren rollen ? De Iraakse gevangenen bezoeken ? Of mag dat niet geweten worden ?! :roll:
Nee, de raketten verplaatsen die Kroetsjev er in de jaren zestig had geplaatst en in jouw voortuintje plaatsen. Kan je zelf elke dag een wijk in je dorp platleggen als je weer ergens een rooie kip ziet voorbijrennen met een piano op haar rug. :)

Katun
7 november 2004, 20:34
Ik zal het even herforumuleren met een voorbeeld , "thePiano"

Als iemand door zijn studies geraakt maar eigenlijk "in een beetje faut nederlands schryft" dan is dat plots niet zo erg meer als men verneemt dat de persoon in kwestie "nog maar zoveel maanden in Belgie woont". Hierdoor gaan anderen die zich automatisch hieraan spiegelen ook geen doel meer hebben om zelf correct Nederlands te leren schrijven, aangezien ook diegenen die er veel minder van bakken door geraken. Hierdoor verdwijnt voor die jogeneren dus een deel van de waarden die elke opgroeiende zou moeten nastreven. In dit geval het Nederlands,

In uw geval, thePiano, mag een Marxist in zo een samenleving dus ook in de onsterfelijke ziel geloven.

Chipie
7 november 2004, 20:36
Zeer juist gezien Piano! Enkel in nederland wonen extremistische moslims! Dat die oenen hier op het forum daar nu nog nooit aan gedacht hebben!
En bovendien geraken die extremistische moslims uit Nederland gewoon de grens niet over!

Allez! slaap wel voor vanavond hé!
Het mooiste van al, hier worden zelfs moslimfundamentalisten door de Minister van Justitie benoemd:

Het is niet omdat acht van de zestien leden van de Moslimexecutieve fundamentalisten zijn die niet van integratie willen weten, dat we moeten ongerust zijn. Deze acht werden door minister van Justitie Laurette Onkelinx (PS) benoemd ondanks negatieve adviezen van zowel de Staatsveiligheid als het comité I. Onkelinx' voorganger op Justitie, Marc Verwilghen. Deze had de acht al in 1999 uit de Moslimexecutieve geweerd.
De Staatsveiligheid gaf tot twee keer toe een negatief advies over de benoeming van de acht in het moslimorgaan. Ook het comité I, dat de veiligheidsdiensten controleert, waarschuwde voor hun aanstelling. Desondanks heeft minister Laurette Onkelinx ze op 25 juli van dit jaar benoemd. Waarom zouden we dan ongerust zijn?!
(http://forum.politics.be/showthread.php?t=23629 )

ancapa
7 november 2004, 20:38
Hopelijk luisteren ze naar deze man...

Koning Mohammed VI van Marokko moet optreden tegen terreur door voormalige landgenoten in Nederland. Hij moet duidelijk maken dat zijn land geen 'exporteur van moordenaars' wil zijn.

Dat zei eurocommissaris Bolkestein zondag in het tv-programma Buitenhof naar aanleiding van de moord op Theo van Gogh.

Maar ja, dat is geen imam hé...

thePiano
7 november 2004, 20:43
Zeer juist gezien Piano! Enkel in nederland wonen extremistische moslims! Dat die oenen hier op het forum daar nu nog nooit aan gedacht hebben!
En bovendien geraken die extremistische moslims uit Nederland gewoon de grens niet over!

Allez! slaap wel voor vanavond hé!
Dankuwel, het zal niet mankeren. Droom jij maar van terroristen die zich, in het holst van de nacht gewapend met kalasnikovs, al schietend een weg banen naar je slaapkamer en er de geraniums van je balkon knallen. :)

ancapa
7 november 2004, 20:46
Nee, de raketten verplaatsen die Kroetsjev er in de jaren zestig had geplaatst en in jouw voortuintje plaatsen. Kan je zelf elke dag een wijk in je dorp platleggen als je weer ergens een rooie kip ziet voorbijrennen met een piano op haar rug. :)
maakt dat onnozele ganzen wijs he... kieken ! 8O

thePiano
7 november 2004, 20:47
maakt dat onnozele ganzen wijs he... kieken ! 8O
Toch niet achtenwaardige frikandel, het is waar van het eerste woord tot en met het laatste. ;)

filosoof
7 november 2004, 20:49
leeft gij wel in Antwerpen ????? 8O 8O 8O

de relletjes in Borgerhout ?!
de problemen rond openlucht zwembaden vorig jaar ?!
de agressie tegen joden door moslim jongeren dit jaar ?!

NOOIT van gehoord ?????????? :x :evil: precies gelijk Willy Claes over Agusta :roll:

nog niets gevonden in uw archieven ? want in uw koppeke zit dat zeker niet opgeslagen wegens irrelevant :oops:
Je vergeet de vechtpartijen op de Ijzerbedevaarten, op het 11 julifeest met Willem Vermandere en Alida Neslo in Brussel gedurende de vorige jaren en zo van die zaken...

Knuppel
7 november 2004, 20:51
Het mooiste van al, hier worden zelfs moslimfundamentalisten door de Minister van Justitie benoemd:


Citaat:
Het is niet omdat acht van de zestien leden van de Moslimexecutieve fundamentalisten zijn die niet van integratie willen weten, dat we moeten ongerust zijn. Deze acht werden door minister van Justitie Laurette Onkelinx (PS) benoemd ondanks negatieve adviezen van zowel de Staatsveiligheid als het comité I. Onkelinx' voorganger op Justitie, Marc Verwilghen. Deze had de acht al in 1999 uit de Moslimexecutieve geweerd.
De Staatsveiligheid gaf tot twee keer toe een negatief advies over de benoeming van de acht in het moslimorgaan. Ook het comité I, dat de veiligheidsdiensten controleert, waarschuwde voor hun aanstelling. Desondanks heeft minister Laurette Onkelinx ze op 25 juli van dit jaar benoemd. Waarom zouden we dan ongerust zijn?!
(http://forum.politics.be/showthread.php?t=23629 )


En daarom wil zelfs Mimount Bousakla de moslimexcecutieve weg.

Maar hier is niks aan de hand, hoor.

thePiano
7 november 2004, 20:51
Je vergeet de vechtpartijen op de Ijzerbedevaarten, op het 11 julifeest met Willem Vermandere en Alida Nelo in Brussel gedurende de vorige jaren
En die escapades van Vlaams Blokse mandatarissen bv dit jaar zoals die schietpartij in dat café, de kloppartij door Robklopper en wat al meer dat ik al weer vergeten ben.

Knuppel
7 november 2004, 20:53
Je vergeet de vechtpartijen op de Ijzerbedevaarten, op het 11 julifeest met Willem Vermandere en Alida Neslo in Brussel gedurende de vorige jaren en zo van die zaken...
Vergeet niet erbij te vertellen dat er doden zijn gevallen!
Er werden daar zelfs iemand door de kop geschoten en een andere de keel overgesneden.

filosoof
7 november 2004, 22:10
Vergeet niet erbij te vertellen dat er doden zijn gevallen!
Er werden daar zelfs iemand door de kop geschoten en een andere de keel overgesneden.In Sint Gillis Waas vielen er 1 dode en drie gewonden,
door Wim Felix, partijmandataris, een Linkiewinkiemarokkaan zeker?
In Borgerhout Mw Verreycken zwaar beschadigd door een RobKlop (waarschijnlijk een Linkiewinkiemarokkaan?)
In Zaventem een moordpoging op de echtgenote van een ZB-raadslid (door een Linkiewinkiemarokkaan zeker?)
In Maasmechelen was het drugsdealen en onwettig wapenbezit (door een Linkiewinkiemarokkaan zeker?)
In Kappellen zedenfeiten met minderjarigen door een Xavier Bui..., een Linkiewinkiemarokkaan zeker?
In Gent: brandstichting in partijlokaal De Roelant, door een Linkiewinkiemarokkaan zeker?
Dan noch een veroordeling voor "slagen en verwondingen, voor ene Robklop, een Linkiewinkiemarokkaan zeker?
Vernielen van een boekwinkel "De Rode Mol":door een Linkiewinkiemarokkaan zeker?
Potenrammen , door een Robklop en een Xavier B.elk een Linkiewinkiemarokkaan zeker?
Bomaanslag tegen de Congreskolom, in Brussel, een jeugdzonde van pa Robklop, Linkiewinkiemarokkaan zeker?
Ik krijg een onveiligheidsgevoel: hoe zou dat nu komen? Door een Linkiewinkiemarokkaan zeker?
En jij, Knuppel?

ancapa
7 november 2004, 22:40
Je vergeet de vechtpartijen op de Ijzerbedevaarten, op het 11 julifeest met Willem Vermandere en Alida Neslo in Brussel gedurende de vorige jaren en zo van die zaken...
dat was niet meer dan wat duwen en trekken, geroep en getier...
ik had het over zware vechtpartijen en agressie gepaard met grote vernielingen... is wel iets heel anders hé filosoofken 8O

ancapa
7 november 2004, 22:43
En die escapades van Vlaams Blokse mandatarissen bv dit jaar zoals die schietpartij in dat café, de kloppartij door Robklopper en wat al meer dat ik al weer vergeten ben.
1. de schietpartij is gebeurd en te betreuren, een uit de hand gelopen caféruzie zoals er wekelijks wel een is, maar deze keer echt over de schreef.
2. de Rob Vereycken historie was met wederzijds geweld na het gebruik van een spuitbus door mevrouw, de rechter deed intussen een uitspraak en die was... :-D
3. je had ook nog een drugszaak ergens in Limburg...
4. je lijdt inderdaad aan selectief geheugenverlies ! :-(

PollyCorrect
8 november 2004, 13:05
Dat heeft Aboe jah jah toch al enige tijd geleden voorspelt? "Wij zullen de oorlog in Pallestina naar Noord Europa exporteren"
wat n lief avatartje!!

filosoof
8 november 2004, 21:04
hamer en sikkel is er zo één

Bomexplosie vernielt entree moslimschool
Van een verslaggever EINDHOVEN - Een bomexplosie heeft vannacht de entree van de islamitische basisschool Tarieq Ibnoe Ziyad in Eindhoven vernield. Door de kracht van de ontploffing sneuvelden in de omgeving veel ruiten. Er vielen geen gewonden. Omwonenden en scholieren zijn opgevangen in een naburige sporthal. De politie en de Eindhovense burgemeester Alexander Sakkers vermoeden dat de aanslag te maken heeft met de moord op Van Gogh. Het zou om een professionele bom gaan, dit in tegenstelling tot drie eerdere aanslagen, waarbij een molotovcocktail naar binnen werd gegooid. Direct na de bomaanslag van vanochtend zagen buurtbewoners een auto met hoge snelheid wegrijden. Door de luchtverplaatsing sprongen veel ramen van huizen in omliggende straten. De stoep voor de school lag bezaaid met glas. Het landelijk team van de technische recherche begon meteen met een sporenonderzoek. De school ligt op steenworp afstand van de Al Fourqaan moskee. De veiligheidsdienst AIVD bracht deze moskee eerder in verband met het ronselen van jongeren voor de jihad, de gewapende strijd tegen de vijanden van de islam. Op verscheidene plekken in het land is dit weekeinde geprobeerd brand te stichten in moskeeën. Bestuurders en bezoekers van Marokkaanse moskeeën proberen hun gebedshuizen zo goed mogelijk in de gaten te houden. Bij sommige zijn 24 uur per dag mensen aanwezig. © Het Parool, 08-11-2004

Mijn vraag: een gestoorde enkeling of wie?

Bobke
8 november 2004, 21:41
Mijn vraag: een gestoorde enkeling of wie?
Ik vrees van niet.
Door wie zal het onderzoek moeten uitwijzen maar ik vrees dat het een reactie is op de moord.

filosoof
8 november 2004, 22:03
Ik vrees van niet.
Door wie zal het onderzoek moeten uitwijzen maar ik vrees dat het een reactie is op de moord.

...drie eerdere aanslagen, waarbij een molotovcocktail naar binnen werd gegooid... .

Spolpoel
8 november 2004, 22:12
Mijn vraag: een gestoorde enkeling of wie?

Oproep tot geweld tegen moslims op internet
ANP


AMSTERDAM - Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) heeft de afgelopen dagen veel sites opgespoord waar wordt opgeroepen tot geweld tegen moslims. Tegen de verwachting in kreeg het meldpunt veel minder meldingen hierover binnen dan over internetsites waar de moord op Theo van Gogh wordt toegejuicht en waar de jihad wordt gepredikt. Dat liet een woordvoerder van het MDI maandag weten.


'De sfeer op internet is sinds de moord op Van Gogh in snel tempo verslechterd', aldus de woordvoerder. Volgens hem wordt er niet alleen op weblogs, forums en sites van extreemrechts opgeroepen tot geweld tegen moslims 'ook op 'normale' sites zijn opruiingen aan de orde van de dag.'

Het MDI roept eigenaren van deze sites op 'om nadrukkelijk te modereren en zaken die over de schreef gaan, zoals oproepen tot moord of geweld, te verwijderen'. De woordvoerder adviseert internetgebruikers ook actie te ondernemen. 'Door op discussiesites een weerwoord te geven.'

Artikel op website 'De Volkskrant' -Nl.


Zouden moslims zelf die school in de fik gezet hebben?

Horus
8 november 2004, 22:27
Zouden moslims zelf die school in de fik gezet hebben?
Ze zouden er niet vies van zijn.
Als je dan ook nog eens weet dat achter die school een zéér omstreden moskee ligt, dan kan je best alle denkpistes open houden.

circe
8 november 2004, 22:41
Oproep tot geweld tegen moslims op internet
ANP


AMSTERDAM - Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) heeft de afgelopen dagen veel sites opgespoord waar wordt opgeroepen tot geweld tegen moslims. Tegen de verwachting in kreeg het meldpunt veel minder meldingen hierover binnen dan over internetsites waar de moord op Theo van Gogh wordt toegejuicht en waar de jihad wordt gepredikt. Dat liet een woordvoerder van het MDI maandag weten.


'De sfeer op internet is sinds de moord op Van Gogh in snel tempo verslechterd', aldus de woordvoerder. Volgens hem wordt er niet alleen op weblogs, forums en sites van extreemrechts opgeroepen tot geweld tegen moslims 'ook op 'normale' sites zijn opruiingen aan de orde van de dag.'

Het MDI roept eigenaren van deze sites op 'om nadrukkelijk te modereren en zaken die over de schreef gaan, zoals oproepen tot moord of geweld, te verwijderen'. De woordvoerder adviseert internetgebruikers ook actie te ondernemen. 'Door op discussiesites een weerwoord te geven.'

Artikel op website 'De Volkskrant' -Nl.


Zouden moslims zelf die school in de fik gezet hebben?Nederland heeft inderdaad een meldpunt waar men racistische en/of gewelddadige teksten die op internet verschijnen kan melden.

Het adres is: http://www.meldpunt.nl (http://www.meldpunt.nl/)
Op de home-page kan je inderdaad de oproep zoals vermeld hierboven, zien staan.

Indien je racistische, anti-semitische, opruiende taal of doodsbedreigingen ziet in bepaalde forums kan je die melden op volgend e-mail adres: meldingen: [email protected] ([email protected]) .
Uiteraard vermeld je de specifieke ontoelaatbare tekst + de URL .
Uw aangifte wordt totaal anoniem behandeld, je krijgt enkel een bevestigingsmail terug en nadien verslag van de genomen of niet genomen acties.

Er staat ook een verwijzing naar andere internationale meldpunten.

En rara waar moeten Belgen melden? Jawel op het CGKR, waarbij die dan weer vertellen dat je naar de politie moet gaan! Maar je kan er wel een formulier op vinden dat je dan elektronisch kan versturen. Of de internetmeldingen even vlot en even anoniem opgelost worden, dat weet ik niet.
Meldingen van Belgische sites kan je blijkbaar versturen naar: http://www.antiracisme.be/ of zie : http://www.antiracisme.be/NL/cgkr/adressen.htm#A.

Ik vind dat iedereen hier zijn eigen verantwoordelijkheden moet opnemen, in het belang van IEDEREEN.

filosoof
8 november 2004, 22:49
Lap, de zoveelste extremist die vandaag beweert dat ik in mijn hemd sta. Hoe doen ze't toch dat ik daar zelf niks van merk? :roll:

Misschien hebben ze "vizies", of hoe dat ook heet, zoals Bernadette Soubirou?:rofl:
Allen samen:

Te Lourdes in de bergen
verscheen in een grot
Maria, de moeder van God...De rest heb ik nooit gehoord...

filosoof
8 november 2004, 23:15
Nederland heeft inderdaad een meldpunt waar men racistische en/of gewelddadige teksten die op internet verschijnen kan melden.

Het adres is: http://www.meldpunt.nl (http://www.meldpunt.nl/)
Op de home-page kan je inderdaad de oproep zoals vermeld hierboven, zien staan.

Indien je racistische, anti-semitische, opruiende taal of doodsbedreigingen ziet in bepaalde forums kan je die melden op volgend e-mail adres: meldingen: [email protected] ([email protected]) .
Uiteraard vermeld je de specifieke ontoelaatbare tekst + de URL .
Uw aangifte wordt totaal anoniem behandeld, je krijgt enkel een bevestigingsmail terug en nadien verslag van de genomen of niet genomen acties.

Er staat ook een verwijzing naar andere internationale meldpunten.

En rara waar moeten Belgen melden? Jawel op het CGKR, waarbij die dan weer vertellen dat je naar de politie moet gaan! Maar je kan er wel een formulier op vinden dat je dan elektronisch kan versturen. Of de internetmeldingen even vlot en even anoniem opgelost worden, dat weet ik niet.
Meldingen van Belgische sites kan je blijkbaar versturen naar: http://www.antiracisme.be/ of zie : http://www.antiracisme.be/NL/cgkr/adressen.htm#A.

Ik vind dat iedereen hier zijn eigen verantwoordelijkheden moet opnemen, in het belang van IEDEREEN.Nou, lekker een poster of briefschrijver anoniem kunnen aangeven, zoals je lijkt te wensen (verbeter me als ik je verkeerd begreep!!!), Aan welke periode doet me d�*t nu weer denken... We zullen maar SStalinisme zeggen, want dat andere ligt nogal gevoelig hier :lol: ;)

Knuppel
8 november 2004, 23:19
Nou, lekker een poster of briefschrijver anoniem kunnen aangeven, zoals je lijkt te wensen (verbeter me als ik je verkeerd begreep!!!), Aan welke periode doet me d�*t nu weer denken... We zullen maar SStalinisme zeggen, want dat andere ligt nogal gevoelig hier :lol: ;)
En zeggen dat dit in 2004 allemaal opnieuw mogelijk werd gemaakt in België....

Voor wie was het CGKR eigenlijk weer bedoeld en wie voerde het in?

thePiano
8 november 2004, 23:25
Voor wie was het CGKR eigenlijk weer bedoeld en wie voerde het in?
Quizvraag.

Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1992?

Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1996? (de herwerkte editie)


Filip Dewinter op 2 november 2004 in Humo (http://www.humo.be/) nr. 3348 over het 70-puntenplan:
"We gaan het 70-puntenplan bewaren - voor de toekomst."

Knuppel
8 november 2004, 23:31
Je geeft dus toe waarom het 'centrum' er kwam, maar....

Aan welke periode doet me d�*t nu weer denken...

Distel
8 november 2004, 23:36
"De geschiedenis herhaalt zich enkel wanneer het sommigen goed uitkomt."
(Distel - 2003 ;) )

thePiano
8 november 2004, 23:41
Quizvraag.

Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1992?

Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1996? (de herwerkte editie)


Filip Dewinter op 2 november 2004 in Humo (http://www.humo.be/) nr. 3348 over het 70-puntenplan:
"We gaan het 70-puntenplan bewaren - voor de toekomst." Fout geantwoord Knuppel.

Hier komen de antwoorden:

- Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1992?
1. OPDOEKEN VAN HET KONINKLIJK COMMISSARIAAT VOOR HET MIGRANTENBELEID

- Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1996? (de herwerkte editie)
1. OPDOEKEN VAN HET CENTRUM VOOR GELIJKHEID VAN KANSEN EN RACISMEBESTRIJDING

http://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/zeven15.JPG

filosoof
8 november 2004, 23:43
Ze zouden er niet vies van zijn.
Als je dan ook nog eens weet dat achter die school een zéér omstreden moskee ligt, dan kan je best alle denkpistes open houden.
Ho! Rus!
Je comment suggereert véél, maar zegt niets, en bewijst nog minder!
Heb je feiten om je 1° suggestie te staven?

Verder, omstreden? Heb je feiten?
Vreemd dan dat een politiefunctionaris voor de TV-cameras verklaarde dat er geen bindingen waren tussen de school en "een nabijgelegen moskee."

Knuppel
8 november 2004, 23:46
Piano, lees nog eens wat Filo daarover schreef.

Niet ik maar hij vergeleek het met een kliklijn uit een welbepaalde tijd.

Distel
8 november 2004, 23:46
Fout geantwoord Knuppel.

Hier komen de antwoorden:

- Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1992?
1. OPDOEKEN VAN HET KONINKLIJK COMMISSARIAAT VOOR HET MIGRANTENBELEID

- Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1996? (de herwerkte editie)
1. OPDOEKEN VAN HET CENTRUM VOOR GELIJKHEID VAN KANSEN EN RACISMEBESTRIJDING

http://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/zeven15.JPG

Aangezien het CGKR noch voor gelijkheid van kansen, noch voor racismebestrijding ijverde, zie ik het probleem niet.

Bobke
8 november 2004, 23:46
.
Oorspronkelijk bericht door het Parool
...drie eerdere aanslagen, waarbij een molotovcocktail naar binnen werd gegooid...
Sorry, overgelezen.:oops:

filosoof
9 november 2004, 00:00
En zeggen dat dit in 2004 allemaal opnieuw mogelijk werd gemaakt in België....

Voor wie was het CGKR eigenlijk weer bedoeld en wie voerde het in?Hoeveel mensen werden door tussenkomst van het CGKR nu ook weer veroordeeld? Waar is de lijst van de "slachtoffers"?

Bobke
9 november 2004, 00:23
Hoeveel mensen werden door tussenkomst van het CGKR nu ook weer veroordeeld? Waar is de lijst van de "slachtoffers"?Voor wat betalen we ze dan ?

Knuppel
9 november 2004, 00:34
Hoeveel mensen werden door tussenkomst van het CGKR nu ook weer veroordeeld? Waar is de lijst van de "slachtoffers"?
Ik geloof dat er eens iemand was van dat centrum die net zolang zocht naar de juiste rechter tot hij hem gevonden had om een aantal valse profeten te veroordelen.

Stratcat
9 november 2004, 00:43
Hoeveel mensen werden door tussenkomst van het CGKR nu ook weer veroordeeld? Waar is de lijst van de "slachtoffers"? Meldingen van Belgische sites kan je blijkbaar versturen naar: http://www.antiracisme.be/ of zie : http://www.antiracisme.be/NL/cgkr/adressen.htm#A.

Ik vind dat iedereen hier zijn eigen verantwoordelijkheden moet opnemen, in het belang van IEDEREEN. Nou, lekker een poster of briefschrijver anoniem kunnen aangeven, zoals je lijkt te wensen (verbeter me als ik je verkeerd begreep!!!), Aan welke periode doet me d�*t nu weer denken... We zullen maar SStalinisme zeggen, want dat andere ligt nogal gevoelig hier :lol: ;-) Ik noem dit voorzichtigheidshalve- kwestie van niet te schelden, sommigen hier zijn nogal gevoelig voor de kracht van woorden- inconsequentie.

Distel
9 november 2004, 00:54
Ik noem dit voorzichtigheidshalve- kwestie van niet te schelden, sommigen hier zijn nogal gevoelig voor de kracht van woorden- inconsequentie.

Maar we moeten Filo wel meegeven dat hij consequent inconsequent is ten opzichte van welbepaalde religies en politieke partijen. ;-)

Stratcat
9 november 2004, 01:00
Maar we moeten Filo wel meegeven dat hij consequent inconsequent is ten opzichte van welbepaalde religies en politieke partijen. ;-)
Filo is tolerant.
(Ik ben inconsequent inconsequent, anders zou ik al lang failliet zijn.)

filosoof
9 november 2004, 01:14
Ik geloof dat er eens iemand was van dat centrum die net zolang zocht naar de juiste rechter tot hij hem gevonden had om een aantal valse profeten te veroordelen.Dan had het dus toch een nut!!Ik was bijna bang... :twisted:
Maar euh, waren dat ongelukkige sukkelaarkes, individuen die een onvertogen woord zegden of schreven, en door de jaloerse buren werden verklikt, of hadden die zich daartoe georganizeerd?:evil:

Stratcat
9 november 2004, 01:21
Dan had het dus toch een nut!!Ik was bijna bang... :twisted:
Maar euh, waren dat ongelukkige sukkelaarkes, individuen die een onvertogen woord zegden of schreven, en door de jaloerse buren werden verklikt, of hadden die zich daartoe georganizeerd?:evil:
Sukkelaarkes en individuen die onvertogen woorden schrijven hebben niet het recht zich te organiseren.

(dat zeg JIJ, dat heb IK nooit gezegd)

:twisted::twisted:




;-)

filosoof
9 november 2004, 02:22
Sukkelaarkes en individuen die onvertogen woorden schrijven hebben niet het recht zich te organiseren.

(dat zeg JIJ, dat heb IK nooit gezegd)

:twisted::twisted:




;-)het georganizeerd onvertogen zijn brengt maatschappellijke problemen, vooral voor de slachtoffers van die georganizeerde groep, dus is het normaal dat de maatschappij daartegen reageert


Ondertussen is er die openstaande vraag:Waar is de lijst van de "slachtoffers" van dat CGKR? Of wensen die anoniem te blijven? :twisted:

Knuppel
9 november 2004, 08:35
Nog effen geduld, Filo en wij hebben ook wel onze Pim Fortuyn en Theo Van Gogh.

nadine
9 november 2004, 09:15
Nederland heeft inderdaad een meldpunt waar men racistische en/of gewelddadige teksten die op internet verschijnen kan melden.

Het adres is: http://www.meldpunt.nl (http://www.meldpunt.nl/)
Op de home-page kan je inderdaad de oproep zoals vermeld hierboven, zien staan.

Indien je racistische, anti-semitische, opruiende taal of doodsbedreigingen ziet in bepaalde forums kan je die melden op volgend e-mail adres: meldingen: [email protected] ([email protected]) .
Uiteraard vermeld je de specifieke ontoelaatbare tekst + de URL .
Uw aangifte wordt totaal anoniem behandeld, je krijgt enkel een bevestigingsmail terug en nadien verslag van de genomen of niet genomen acties.

Er staat ook een verwijzing naar andere internationale meldpunten.

En rara waar moeten Belgen melden? Jawel op het CGKR, waarbij die dan weer vertellen dat je naar de politie moet gaan! Maar je kan er wel een formulier op vinden dat je dan elektronisch kan versturen. Of de internetmeldingen even vlot en even anoniem opgelost worden, dat weet ik niet.
Meldingen van Belgische sites kan je blijkbaar versturen naar: http://www.antiracisme.be/ of zie : http://www.antiracisme.be/NL/cgkr/adressen.htm#A.

Ik vind dat iedereen hier zijn eigen verantwoordelijkheden moet opnemen, in het belang van IEDEREEN. In Nederland werkt dat redelijk goed. In een paar dagen na een terechte klacht werd de extreem-islamistische en racistische site www.expliciet.nl van het Internet geplukt. Deze site is ook een geliefde site van de gebruikers van Kifkif.be die er gretig informatie uit putten:
http://www.kifkif.be/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=2522 (javascript:OpenWin('http://64.4.22.250:80/cgi-bin/linkrd?_lang=EN&lah=8e77e64048a4722f0f4173258501d082&lat=1099987949&hm___action=http%253a%252f%252fwww%252ekifkif%252e be%252fmodules%252ephp%253fop%253dmodload%2526name %253dNews%2526file%253darticle%2526sid%253d2522'); )

Wat het CGKR in België betreft, dat is niets waard. Het is reeds geïnfiltreerd door islamisten en extreem-links. De baas, Joseph De Witte, heeft zelf in het verleden als 11.11.11 aan antisemitische uitlatingen en activiteiten medegewerkt. Dus het kan daar niet werken.

Distel
9 november 2004, 10:18
het georganizeerd onvertogen zijn brengt maatschappellijke problemen, vooral voor de slachtoffers van die georganizeerde groep, dus is het normaal dat de maatschappij daartegen reageert

Je bedoelt dat wanneer over onderdrukking klagende moslims zich organiseren dit een probleem vormt, en dat de maatschappij daar dan tegen reageert?

Een bank vooruit.

Ondertussen is er die openstaande vraag: Of wensen die anoniem te blijven? :twisted:

Bobke heeft ze al beantwoord intussen.