PDA

View Full Version : Ex-moslims in Europa, trek eindelijk jullie bek open!


Wreker
9 november 2004, 17:39
In heel het debat over problemen die met de islam te maken is er 1 groep die in alle mogelijke talen zwijgt. Moslims, gematigd en extreem, autochtoon, van moslimpijper tot islamofoob laat zich horen. Maar waar zijn in godsnaam de stemmen van de ex-moslims? Bijna nooit hoor je ze.

Bij de autochtonen in Europa is nog maar een 10% kerkganger, de ongelovigen zijn bij hen in de minderheid. Bij de honderdduizenden migranten in Belgie en Nederland en elders in Europa moeten na 40 jaar migratie sowieso dus ook ex-moslims zitten. Alleen, die horen we praktisch nooit. Behalve 1 dan, namelijk Ayaan Hirsi Ali. Al die tienduizenden ex-moslims in Europa zwijgen echter als bange wezels en verbergen zich achter een vrouw die al het werk maar moet opknappen. Een ware schande!

Nochtans zijn het de ex-moslims die in de strijd tegen de verachterlijking van Europa het krachtigste wapen in handen hebben. Veel van wat autochtonen, die tot aan de moord op Van Gogh als rechts werden bestempeld, al jaren aanbrengen, zouden zij uit eigen ervaring moeten kunnen getuigen. Zoniet heeft "rechts" de mensen jarenlang voor het lapje gehouden en is de angst voor de islam ongerechtvaardigd en opgefokt, zoals "links" graag beweerde tot aan de moord op Van Gogh. Als er ergens mensen zijn die het vermogen hebben om de politiek correcten de ogen te openen en te bekeren, dan zijn het wel de ex-moslims.

Als de ex-moslims zouden beginnen te praten over wat er werkelijk in de moskeeen verteld wordt, wat er in de vzw's en andere louche clubjes gebeurt, zou aan de oppervlakte gebracht worden wat nu door de moslimpijpers graag wordt afgedaan als nonsens en stemmigmakerij van rechts. Zie wat er gebeurt als een ex-moslim als Hirsi Ali begint te spreken en de vuile was van de moslimgemeenschap buitenhangt en de niet-moslims een blik gunt op de gesloten wereld van de muzelmannen. Ze worden dan gewoon hysterisch en beginnen zich te wentelen en te kronkelen als een duivel in een wijwatervat.

Nu lijkt het mij het meer dan ooit het moment dat deze ex-moslims hun jarenlange stilzwijgen verbreken en openlijk voor hun overtuiging uitkomen en de waarheid over de moslimsamenleving openbaar maken. Nog langer zwijgen speelt enkel in de kaart van de fundamentalisten die de moslimgemeenschappen in Europa vandaag bijna volledig in hun greep hebben.

Dus ex-moslims, verman jullie en laat niet uitsluitend 1 enkele vrouw al het vuile werk voor jullie opknappen. Wat zal er gebeuren denken jullie als Ayaan vermoord wordt? Wie gaat het hier dan nog opnemen voor jullie? Kom dus op voor jullie overtuiging en verbreek jullie stilzwijgen. Wacht niet totdat de sfeer in onze landen zo hopeloos verziekt is dat de wanhopige autochtonen jullie uit pure onwetendheid hetzelfde lot laten ondergaan als zij die zich moslim blijven noemen.

Sommige gematigde Nederlandse bewindslieden hebben al gezegd dat de tijd van nuanceren nu voorbij is. Willen jullie hier dus blijven en gerespecteerd worden, trek dan eindelijk jullie bek open. Of maak jullie anders klaar voor de grote kuis zonder onderscheid.

Wreker
11 november 2004, 12:17
Ik heb die posting geplaatst op 9/11 en we zijn nu 11/11 en nog steeds geen enkele reactie.

Bobke
11 november 2004, 12:28
Wie zwijgt is akkoord zullen we maar zeggen.

Raven
11 november 2004, 12:30
Maar waar zijn in godsnaam de stemmen van de ex-moslims? Bijna nooit hoor je ze.


ex-moslims ga je niet horen omdat ze ofwel dood zijn, ofwel binnenkort dood gaan zijn omdat ze hun bek hebben opengetrokken. Waarom verkondigt u niet met naam en al bekend hoe fel u tegen de Islam bent? Iedereen zal wel weten wat de consequenties zijn. De vrouw in uw Avatar bijvoorbeeld, zou Theo van Gogh kunnen vervoegen moest ze niet zo sterk beschermd zijn... wilt u echter zo'n leven? Ik alvast niet.

Trouwens, vermits er in België ministers van gelijke kansen zijn, in vorm van Mieke Vogels, die voor de camera een hoofdoek opzet, en al die linksen de kant kiezen van Islam, zouden de ex-moslims die het aanklagen eraan zijn voor de moeite.

You are the beggars for your own demise.

labyrinth
11 november 2004, 12:43
Maar waar zijn in godsnaam de stemmen van de ex-moslims? Bijna nooit hoor je ze.


ex-moslims ga je niet horen omdat ze ofwel dood zijn, ofwel binnenkort dood gaan zijn omdat ze hun bek hebben opengetrokken. Waarom verkondigt u niet met naam en al bekend hoe fel u tegen de Islam bent? Iedereen zal wel weten wat de consequenties zijn. De vrouw in uw Avatar bijvoorbeeld, zou Theo van Gogh kunnen vervoegen moest ze niet zo sterk beschermd zijn... wilt u echter zo'n leven? Ik alvast niet.

Trouwens, vermits er in België ministers van gelijke kansen zijn, in vorm van Mieke Vogels, die voor de camera een hoofdoek opzet, en al die linksen de kant kiezen van Islam, zouden de ex-moslims die het aanklagen eraan zijn voor de moeite.

You are the beggars for your own demise.
Denk je echt dat ze veel genoegen zouden beleven aan deze site ?:-(

circe
11 november 2004, 12:47
Ik denk dat het tijd wordt dat we de realiteit onder ogen zien:

We zitten gewoon honderd jaar terug in de tijd, waar niemand zijn monde durfde open te trekken, waar geen incest bestond en waar de verkrachte vrouwen het zichzelf hebben aangedaan.
En degenen die er kritiek op hebben worden nu niet meer door de kerk en de goegemeente afgemaakt, maar door de linkse politiekers en de fascistische islam.

Live with it!

Het Skill Effect
11 november 2004, 15:15
Exmoslims zijn dankzij de gezever van jullie hier terug moslim geworden! :roll:

Wreker
11 november 2004, 15:48
Hieronder een voorbeeld van wat er onder godsdienstvrijheid moet verstaan worden.

Het relaas is van een Turkse ex-moslim die gegijzeld wordt door haar familie:


Beste Nina,
Ik ben een hele tijd afwezig geweest, heb er een baby bij gekregen en kom nu pas terug een beetje op krachten.
Toch wil ik je vraag beantwoorden. Ik heb inderdaad zeer veel last van druk van mijn familie, ze willen dat mijn dochter naar de koranschool gaat in de vakantie. Tot nu toe heb ik dat kunnen verhinderen met het argument dat ze een leerachterstand heeft en bijkomende lessen niet goed zouden zijn voor haar. Maar nu begint de familie rechtstreeks mijn dochter onder handen te nemen en nu vraagt ze zelf om naar die koranschool te mogen. Mijn man vindt dat ze niet moet gaan, gelukkig maar. Hij is vrij modern. Maar toch zou zijn dochter nooit met een niet moslim mogen trouwen, zelfs niet met een niet Kurd, liefst wil hij haar in de familie getrouwd zien.
Ik spreek zeer veel met mijn schoonzusje over de islam en wat die al niet voor negatiefs heeft aangericht voor de vrouwen. Zij gaat met mij akkoord, maar heeft schrik om de islam los te laten en zo in de hel te komen na haar dood. Zelf weet ik dat ik sterk ben, maar zij is niet zeer moedig. Toch moet ze me op veel punten gelijk geven.
Ah ja, nog iets, weet je dat veel turkse moslims niet eens weten dat Mohamed met Aisha trouwde toen die 9 jaar was? Mijn schoonzusje is van plan dat na te gaan en er de imam naar te vragen...Zij kon het écht niet geloven!
Veel Turken kunnen hele verzen uit de koran voordragen of aflezen, maar ze verstaan zelf niet wat ze opdreunen of lezen. Dat is toch te gek? Waarom zou God nu enkel en alleen in het Arabisch kunnen verstaan worden?

Het beste,

Latife
_________________
Zolang in moslimlanden 50% van de bevolking in slavernij leeft, is vooruitgang onmogelijk!

http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=101

Het Skill Effect
11 november 2004, 15:58
Hoe meer gezever, hoe beter voor de islam !

Wreker
11 november 2004, 16:02
Een posting van dezelfde ex-moslim als hierboven:


Geplaatst: Wo Mrt 10, 2004 7:28 pm Onderwerp:

Beste Jasmijn,

Je kan mijn getuigenis hier op dit forum lezen.
Omdat je vraagt naar de reactie van mijn familieleden, zal ik op deze vraag antwoorden.
Ik kan hen niets zeggen over dat ik geen moslima meer ben, als zij iets zouden te weten komen, word ik door de familie niet meer aanvaard en mijn ouders zijn allebei al oudere mensen, zodat zij er misschien ziek van kunnen worden.
Ik moet dus met dit geheim leven.
Maar dat is niet voor niets, ik heb een dochter en haar kan ik later als vrije vrouw zien leven, dat is nu voor mij belangrijker.
Mijn man denkt soms wel dat ik weinig geloof aan de dag leg, maar ook aan kem heb ik niets gezegd, hij zou anders willen gaan scheiden en dan zal ik financieel zeker in de put geraken, ook omdat mijn ouders mij dan niet zouden steunen.
Je ziet, ik heb geen keuze, het is voor mij en ook voor vele vrouwen zoals ik onmogelijk om openlijk te zeggen wat we denken, want dan hebben we geen familie en geen leven meer. Misschien worden onze kinderen ook dan nog weggenomen van ons!
Wat denk jij over dit alles? Vind jij dat het moet mogelijk zijn om ex-moslima te zijn, zonder alles te verliezen?

Latife
_________________
Zolang in moslimlanden 50% van de bevolking in slavernij leeft, is vooruitgang onmogelijk!



Moeten mensen als "Latife" aan hun lot worden overgelaten door onze samenleving?

Want dat is wat nu het geval is.

foos
14 november 2004, 20:41
Hirshi is een politica een volksvertegenwoordiger,
die zei/; dat de Profeet Mohammed een pedofiel is en een tiran enz.
mijn vraag is: wat voor een discussie wil je met deze opvatingen uitlokken?
tegen wie zijn deze uitlatingen gericht?
wie berscherm je met deze uitlating of wie verdedig je?
stel je voor dat wat ze zegt waar is wat hebben de mensen dan aan deze informatie?(als de mensen er iets aan hadden dan hadden ze de boeken van de Profeet wel in huis, het zelfde als ik iets zeg over Napoleon wat niet waar is, de mensen die een boek over hem hebben gelezen zullen zeggen dat het niet klopt, mensen die dat nooit hebben gedaan en niks van Napoleon af weten zullen zeggen: " oh wist ik niet ". maar dat zijn dus mensen die het geloven. En dat zijn helaas de meerendeel van de mensen die haar opvattingen dus als waarheid in hun hoofd toelaten.
maar gelukkig heb je ook mensen die zeg maar niks met Napoleon te maken hebben en als je een leugen over hem zegt tegen deze mensen zullen zij reageren met: '' oh okey maar wat moet ik nu met die uitlating want ik ken hem niet en als ik iets heb aan informatie van Napoleon dan zorg ik er zelf wel voor dat ik informatie over die man ga opzoeken. En dit zijn mensen met verstand.
ps:kan iemand mij wel antwoorden op die vragen hierboven?

tutifruti
17 november 2004, 00:41
Zoals zovele vlamingen zijn er ook ex-moslims die zich niet met de politiek willen bezig houden.
Misschien dat er daarom maar heel weinig ex-moslims zijn die hun stem in de media/politiek laten horen.
Als hun geloof zo gruwelijk zou zijn als hier soms beweerd wordt dan zouden ze toch ook wel iets vaker geneigd zijn hun mond open te trekken.
Volgens mij is die hirshi ali gewoon geneukt door ne rechtse pippo, en moet ze nu van haar ventje haat-dragende boodschappen verkondigen.

Pat
17 november 2004, 01:41
Ik typ gewoon de woorden ex muslim in op google en er verschijnen maar liefst 814,000 resultaten waaronder een heleboel getuigenissen.

Niet moeilijk, toch?

Bobke
17 november 2004, 01:43
Zoals zovele vlamingen zijn er ook ex-moslims die zich niet met de politiek willen bezig houden.
Misschien dat er daarom maar heel weinig ex-moslims zijn die hun stem in de media/politiek laten horen.
Als hun geloof zo gruwelijk zou zijn als hier soms beweerd wordt dan zouden ze toch ook wel iets vaker geneigd zijn hun mond open te trekken.
Volgens mij is die hirshi ali gewoon geneukt door ne rechtse pippo, en moet ze nu van haar ventje haat-dragende boodschappen verkondigen.Natuurlijk.
Ze lijkt mij echt het type dat naar de pijpen van haar ventje danst.

VlaamseBelg
17 november 2004, 10:31
Raven, niet alle "linksen" kiezen de kant van de Islam. Ik volg nu lessen Arabisch met de bedoeling contacten te krijgen met moslims en hen op hun verantwoordelijkheden te kunnen wijzen, zonder dat zij mij het zwijgen kunnen opleggen. Maar ik ben wel politiek links.

Mijn ervaring is dat moslims het concept van een ex-moslim niet kennen, het bestaat niet. Als je als moslim geboren wordt, sterf je ook als moslim. Je kan stoppen met bidden en naar de moskee te gaan, stoppen met het vasten, en alles wat je wil, maar je zal altijd moslim blijven. Een beetje zoals veel mensen zichzelf nog als katholiek beschouwen, ook al zouden ze de ingang van de kerk niet meer vinden.
Toen ik zei dat ik graag "ont-doopt" wilde worden, om toch maar elke link met het christendom te verliezen, vonden mensen dat belachelijk.

Bobke
17 november 2004, 11:05
Raven, niet alle "linksen" kiezen de kant van de Islam. Ik volg nu lessen Arabisch met de bedoeling contacten te krijgen met moslims en hen op hun verantwoordelijkheden te kunnen wijzen, zonder dat zij mij het zwijgen kunnen opleggen. Maar ik ben wel politiek links.

Mijn ervaring is dat moslims het concept van een ex-moslim niet kennen, het bestaat niet. Als je als moslim geboren wordt, sterf je ook als moslim. Je kan stoppen met bidden en naar de moskee te gaan, stoppen met het vasten, en alles wat je wil, maar je zal altijd moslim blijven. Een beetje zoals veel mensen zichzelf nog als katholiek beschouwen, ook al zouden ze de ingang van de kerk niet meer vinden.
Toen ik zei dat ik graag "ont-doopt" wilde worden, om toch maar elke link met het christendom te verliezen, vonden mensen dat belachelijk.
Niets belachelijk aan en perfect mogelijk.
Stuur maar een pb naar knuppel om te vragen hoe het in zijn werk gaat.

Pat
17 november 2004, 15:26
Raven, niet alle "linksen" kiezen de kant van de Islam. Ik volg nu lessen Arabisch met de bedoeling contacten te krijgen met moslims en hen op hun verantwoordelijkheden te kunnen wijzen, zonder dat zij mij het zwijgen kunnen opleggen. Maar ik ben wel politiek links.

Daar ben ik me van bewust maar dat neemt echter niet weg dat de linkse elite en hun kritikloze volgers wel hand en spandiensten verlenen aan de Islam. Enfin, alle beetjes helpen

Wreker
17 november 2004, 17:09
Heeft er iemand weet van organisaties in Belgie en Nederland of elders in Europa die ex-moslims opvangen en steun verlenen en beschermen tegen hun familie en omgeving?

Mustapha
17 november 2004, 18:08
Waarom is de instroom naar de Islam, groter dan de uitstroom? ;-)

camus
18 november 2004, 14:13
Waarom is de instroom naar de Islam, groter dan de uitstroom? ;-)
Omdat moslims Kweken als Ratten;-)

Bobke
18 november 2004, 15:41
Waarom is de instroom naar de Islam, groter dan de uitstroom? ;-)Omdat ge er gemakkelijk inkomt maar moeilijk eruit?

circe
18 november 2004, 17:06
Waarom is de instroom naar de Islam, groter dan de uitstroom? ;-)Beetje zoals in de maffia? Wel binnen maar niet buiten en tussenin de Omerta?

Misschien is het achtereen wel nodig om naar analogie met de maffia en i.f.v. de strijd tegen het moslimterrorisme een systeem van 'pentiti' in te voeren, zodat de afvalligen die hun mond willen opendoen kunnen beschermd worden door de overheid?

Wreker
18 november 2004, 18:39
Waarom is de instroom naar de Islam, groter dan de uitstroom? ;-) Volgens mij omdat degenen die willen uitstromen met de dood bedreigd worden.

Moslims die het voor bekeken houden met hun (bij)geloof zoals Hirsi Ali en Boussakla worden door de broeders deskundig aangepakt, of anders worden hun vriendjes zoals Pim en Theo omgelegd.

De boodschap naar afvalligen is duidelijk: denk er maar niet aan om je te outen als ex-moslim, of je kan je eigen lichaam vanuit een andere hoek en vanop afstand gaan bewonderen.

De islam wordt enkel bijeengehouden door terreur.

Dat is de rode draad doorheen de hele geschiedenis van de islam. Van de dagen van Mohammed tot heden.

De islam is dan ook heel gemakkelijk te bestrijden: zorg ervoor dat mensen die uit de islam willen stappen niet meer in hun leven bedreigd worden, en het hele islamcircus valt ineen als een kaartenhuisje.

Haal de terreur uit de islam en de islam is niet meer.

Wreker
18 november 2004, 18:47
Beetje zoals in de maffia? Wel binnen maar niet buiten en tussenin de Omerta?

Misschien is het achtereen wel nodig om naar analogie met de maffia en i.f.v. de strijd tegen het moslimterrorisme een systeem van 'pentiti' in te voeren, zodat de afvalligen die hun mond willen opendoen kunnen beschermd worden door de overheid?
De enige manier om aan ex-moslims in Europa een menswaardig leven aan te bieden zou wel eens kunnen zijn dat in Europa sterk bewaakte islam-vrije zones gecreeerd worden, waar moslims niet toegelaten worden, en waar elke kandidaat-bezoeker uitgebreid gescreend wordt.

Ex-moslims zouden eigenlijk vanaf nu het recht op permanente beveiliging moeten kunnen opeisen in Belgie en Nederland. Want het recht op veiligheid is een fundamenteel mensenrecht. Ook voor ex-moslims die zich als ex-moslim willen outen.

Ex-moslims, kom op voor jullie fundamentele rechten!

VlaamseBelg
18 november 2004, 19:07
Wreker, het leven moet voor jou toch enorm simpel zijn...

Wreker
18 november 2004, 21:32
Wreker, het leven moet voor jou toch enorm simpel zijn...
Was ik maar zo simpel als jij. Daar zou ik geld voor geven.

labyrinth
18 november 2004, 21:41
De enige manier om aan ex-moslims in Europa een menswaardig leven aan te bieden zou wel eens kunnen zijn dat in Europa sterk bewaakte islam-vrije zones gecreeerd worden, waar moslims niet toegelaten worden, en waar elke kandidaat-bezoeker uitgebreid gescreend wordt.

Ex-moslims zouden eigenlijk vanaf nu het recht op permanente beveiliging moeten kunnen opeisen in Belgie en Nederland. Want het recht op veiligheid is een fundamenteel mensenrecht. Ook voor ex-moslims die zich als ex-moslim willen outen.

Ex-moslims, kom op voor jullie fundamentele rechten!Het is ook een mensenrecht om niet overal en altijd gescreend te worden.
Wat ben je zelf toch erg radicaal Wreker.
Je naam alleen al......

Wreker
18 november 2004, 22:34
Het is ook een mensenrecht om niet overal en altijd gescreend te worden.
Wat ben je zelf toch erg radicaal Wreker.
Je naam alleen al......
Goed lezen he doolhofje, er staat elke kandidaat-bezoeker van de islamvrije zones waar ex-moslims een veilige toevlucht gevonden hebben.

Of zou jij graag hebben dat mensen als Hirsi Ali zomaar gekeeld mogen worden?

dUSK
18 november 2004, 22:37
Goed lezen he doolhofje, er staat elke kandidaat-bezoeker van de islamvrije zones waar ex-moslims een veilige toevlucht gevonden hebben.

Of zou jij graag hebben dat mensen als Hirsi Ali zomaar gekeeld mogen worden?
En een mooie bufferzone zouden ze moeten instellen. Laat ons zeggen de Turkse en Poolse grens...

labyrinth
18 november 2004, 22:41
Goed lezen he doolhofje, er staat elke kandidaat-bezoeker van de islamvrije zones waar ex-moslims een veilige toevlucht gevonden hebben.

Of zou jij graag hebben dat mensen als Hirsi Ali zomaar gekeeld mogen worden?
Ghetto's hebben nooit de mens gelukkig gemaakt..... probeer je er dus zelf zo weinig mogelijk in op te sluiten.

labyrinth
18 november 2004, 22:43
En een mooie bufferzone zouden ze moeten instellen. Laat ons zeggen de Turkse en Poolse grens...
Of de Gaza-strook .....

dUSK
18 november 2004, 23:22
Of de Gaza-strook ........als getto?

Wreker
19 november 2004, 00:35
Ghetto's hebben nooit de mens gelukkig gemaakt..... probeer je er dus zelf zo weinig mogelijk in op te sluiten.
Labyrrinth blijft ongestoord lekker rond de hete brij dansen. Hij durft het tragische van de situatie van de ex-moslims niet onder ogen zien en probeert met rare sprongen de aandacht dan maar af te leiden van de pijnlijke realiteit.

Komaan Labyrinth, beken kleur:

Hebben ex-moslims het recht op een vrij en veilig leven of niet en zijn wij als vrijen verplicht hen te beschermen in die vrijheid en veiligheid? En als jij dan een ander en beter antwoord weet dan hetgeen ik heb naarvoor gebracht laat het ons dan horen.

Mustapha
19 november 2004, 11:31
Hebben ex-moslims het recht op een vrij en veilig leven of niet en zijn wij als vrijen verplicht hen te beschermen in die vrijheid en veiligheid? En als jij dan een ander en beter antwoord weet dan hetgeen ik heb naarvoor gebracht laat het ons dan horen.


Niks is simpeler om uit de Islam te treden.
Islam is een religie tussen u en God.
Wanneer ben je geen Moslim?
als je niet bidt, wie ziet het buiten God?
als je niet vast, wie ziet het buiten God?
als je geen armenbelasting betaalt,wie ziet het buiten God?
als je de bedevaart niet doet (terwijl je het kon), wie ziet het buiten God?
en als je de geloofsgetuigenis niet oprecht meent, wie ziet het buiten God?

Wel, hou het voor uw eigen dat je niet echt meer gelooft en leef zoals een niet-moslim. Leg het na de dood maar aan God waarom je de Islam de rug hebt toegekeerd.

Doe het op die serene manier, en niet stoer komen uitschreeuwen van de daken om aandacht.
Want daar gaat het tenslotte om, aandacht!

En anderzijds vind ik het enorm grappig van die ene mensen die komen schreeuwen omdat ze gedumpt zijn door hun familie.
Als die persoon de familie toch zo levensbelangrijk vindt, en die persoon weet dat het gezin centraal staat in de Islam, waarom zegt die "dag Islam"?

Dus aub, doe wat je niet laten kunt, heb je geen zin meer op moslim te zijn, ga en leidt rustig uw leventje verder, niemand houd je tegen, en je hoeft tegen niemand verantwoording af te leggen (toch niet op aarde).

labyrinth
19 november 2004, 11:40
...als getto?
Als bufferzone en getto. Allen zijn ze gevangen, door zichzelf geketend, hun eigen cipiers, gevangen door hun gevoelens van haat. Haat doet lijden, anderen en jezelf..... dat zei mijn leermeester (die ken je ondertussen).
Laat je dus niet te lang door haat meesleuren.....

labyrinth
19 november 2004, 11:52
[QUOTE]Labyrrinth blijft ongestoord lekker rond de hete brij dansen.Labyrinth heeft zichzelf verlost van negatieve gevoelens zoals haat, jaloezie, overdreven hebzucht..... en wil zijn vreugde met jullie delen....;-)



Hij durft het tragische van de situatie van de ex-moslims niet onder ogen zien en probeert met rare sprongen de aandacht dan maar af te leiden van de pijnlijke realiteit.
Komaan Labyrinth, beken kleur:Labyrinth wil de spiraal van haat en geweld wat proberen tegen te houden...Al rondhuppelend zie hij meer dan wanneer hij recht voor zich uit zou staren in één richting.
Hebben ex-moslims het recht op een vrij en veilig leven of niet en zijn wij als vrijen verplicht hen te beschermen in die vrijheid en veiligheid? En als jij dan een ander en beter antwoord weet dan hetgeen ik heb naarvoor gebracht laat het ons dan horen.Absoluut...... Leer iedereen in vrede leven, dat is de grootste vrijheid die je een mens kan schenken, niet-moslims, moslims, ex-moslims......

Bobke
19 november 2004, 12:36
Niks is simpeler om uit de Islam te treden.
Islam is een religie tussen u en God.
Wanneer ben je geen Moslim?
als je niet bidt, wie ziet het buiten God?
als je niet vast, wie ziet het buiten God?
als je geen armenbelasting betaalt,wie ziet het buiten God?
als je de bedevaart niet doet (terwijl je het kon), wie ziet het buiten God?
en als je de geloofsgetuigenis niet oprecht meent, wie ziet het buiten God?

Wel, hou het voor uw eigen dat je niet echt meer gelooft en leef zoals een niet-moslim. Leg het na de dood maar aan God waarom je de Islam de rug hebt toegekeerd.

Doe het op die serene manier, en niet stoer komen uitschreeuwen van de daken om aandacht.
Want daar gaat het tenslotte om, aandacht!

En anderzijds vind ik het enorm grappig van die ene mensen die komen schreeuwen omdat ze gedumpt zijn door hun familie.
Als die persoon de familie toch zo levensbelangrijk vindt, en die persoon weet dat het gezin centraal staat in de Islam, waarom zegt die "dag Islam"?

Dus aub, doe wat je niet laten kunt, heb je geen zin meer op moslim te zijn, ga en leidt rustig uw leventje verder, niemand houd je tegen, en je hoeft tegen niemand verantwoording af te leggen (toch niet op aarde).
Is het in de islam niet juist zo dat iedereen het weet. (moet weten) ?
Zelfs na de huwelijksnacht wordt een bewijs van maagdelijkheid gevraagd.

sinan123
25 november 2004, 18:45
Ik typ gewoon de woorden ex muslim in op google en er verschijnen maar liefst 814,000 resultaten waaronder een heleboel getuigenissen.

Niet moeilijk, toch?


Nee, idd met al die anti-moslims op het web die ,mooie verhaaltjes verzinnen. En ik vind dat op diy forum extremisme wordt gekweekt.

Pat
27 november 2004, 16:13
Nee, idd met al die anti-moslims op het web die ,mooie verhaaltjes verzinnen. En ik vind dat op diy forum extremisme wordt gekweekt.

ex-moslims mijn beste, misschien moet u met hen spreken in plaats van over hen.