PDA

View Full Version : Nieuwe "brandend actueel" forumonderdeel nodig over VB arrest.


Het Skill Effect
9 november 2004, 17:45
Met het arrest van VB is er weer een stormloop aan topics met hetzelfde onderwerp.
Daarom ben ik voorstander van een nieuwe brandend actueel topic over het VB arrest

ingenious
9 november 2004, 18:05
in principe lijkt me dat niet nodig. maar er zijn hier veel van die egotrippers die perse zelf een thread willen starten, ook al bestaan er al 20 threads over dat onderwerp. dus waarschijnlijk wordt het dan geen overbodige luxe.

btw, dit is een thread voor S&M

Wreker
9 november 2004, 18:19
Naar partijdiscussies verplaatsen na 1 of 2 dagen lijkt me ook een optie.

The Paulus Experience
9 november 2004, 18:27
Mazouteren , Inge :p

ingenious
9 november 2004, 18:31
Mazouteren , Inge :p

hehe :twisted:

Tzuvar Raemborr
9 november 2004, 18:40
Bwoh, ik denk niet dat het lang gaat duren.

jules
9 november 2004, 18:43
Bwoh, ik denk niet dat het lang gaat duren.
ik had eigenlijk zelfs verwacht dat het preventief ging aangemaakt worden !

Tzuvar Raemborr
9 november 2004, 18:46
ik had eigenlijk zelfs verwacht dat het preventief ging aangemaakt worden !
Nee, ik bedoelde dat de storm aan topics en reacties volgens mij al snel gaat slinken en een nieuw forum dus waarschijnlijk niet nodig gaat zijn.

jules
9 november 2004, 18:48
Nee, ik bedoelde dat de storm aan topics en reacties volgens mij al snel gaat slinken en een nieuw forum dus waarschijnlijk niet nodig gaat zijn.
iedereen is er al over uitgezaagd ? Laat ons hopen !

Het Skill Effect
9 november 2004, 19:15
btw, dit is een thread voor S&MInderdaad ,oeps. ;)

Tzuvar Raemborr
9 november 2004, 19:56
I stand corrected :D

Egotrippertjes zoals Piano, Metser en Hans1 blijven maar nieuwe topics openen. Tsss...

democratsteve
9 november 2004, 23:39
I stand corrected :D

Egotrippertjes zoals Piano, Metser en Hans1 blijven maar nieuwe topics openen. Tsss... Soms verdenk ik die zogenaamde anti-Blokkers er van Blokkers te zijn in het "echte" leven. 't Zijn juist zij die er voor zorgen dat het hier altijd vol staat met Blok-propaganda.

Chipie
9 november 2004, 23:47
Soms verdenk ik die zogenaamde anti-Blokkers er van Blokkers te zijn in het "echte" leven. 't Zijn juist zij die er voor zorgen dat het hier altijd vol staat met Blok-propaganda.Hi Steve,
Als U enkele uren geen wiet gebruikt hebt, komt er bij U ook fatsoenlijke praat uit :-) .

pistoléke
10 november 2004, 00:05
buiten een bepaald iemand die de boel volspamd hierover...zijn er niet bepaald veel topics...doch aan diegenen die deze dag vieren besef dat deze dag een zwarte dag is voor de democratie,een dag dat men in een klap rond het miljoen kiezers monddood maakt...een echte zwarte dag(niet zoals de media zwarte zondagen maakt omdat het blok wint...)

FM
10 november 2004, 00:08
Doe maar nieuw brandendactueel... De pret kan bij sommige niet weer op, waardoor ze de drang krijgen een topic te openen over kristalnachten enzo...

Gun ze een pleziertje! Ieder op zijn beurt...

Jeroen
10 november 2004, 03:01
Ziezo ;-)

Het forum over Theo van Gogh blijft nog even.

willem1940NLD
10 november 2004, 03:06
Foutje; tekst(je) door mijzelf verplaatst naar andere thread (ik zie hier geen delete-functie).

Jeroen
10 november 2004, 03:10
Kun je dat in het forum over het arrest melden aub, niet in dit topic over het al dan niet aanmaken van dat forum? ;-)

Het Skill Effect
10 november 2004, 17:06
Ziezo ;-)

Het forum over Theo van Gogh blijft nog even.
Merci hé!


Dat verdient een bloemetje!

http://home.hccnet.nl/p.jongeleen/BOSJE%20BLOEMEN.gif;-)