PDA

View Full Version : "Vlaams Belang"is een betere naam.


voicelesscharlie
10 november 2004, 06:55
Ik heb mij altijd geërgerd aan dienen BLOK.
Klinkt ouwbollig en weinig elegant.
"Belang" klinkt zachter,maar vooral het is een tactisch betere naam voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Ik zie al vele oude dametjes "Vlaams Belang "verwarren met de vele lokale partijen van meneer de burgemeester die zich "gemeentebelangen" noemen.:-P

thePiano
10 november 2004, 07:27
Ik heb mij altijd geërgerd aan dienen BLOK.:-P
Ik ook, maar dat kan nu veranderen. :)

voicelesscharlie
10 november 2004, 07:40
Kosmetica is toch belangrijk in deze linkiewinkie samenleving.

Dat moet het blok toegeven.;-)

Fieseler
10 november 2004, 09:02
Kosmetica is toch belangrijk in deze linkiewinkie samenleving.

Dat moet het blok toegeven.;-)
Luistert eens hier hé.
Ik heb op dit ogenblik extreem weinig tijd, maar als 't ni Vlaamse Liga (VL) wordt zie ik mij genoopt om zwaar fysiek in te grijpen.
Begrepen?

;-)

Bhairav
10 november 2004, 09:06
Kosmetica is toch belangrijk in deze linkiewinkie samenleving.

Dat moet het blok toegeven.;-)Mja... Als ge Alexandra Colen zo beziet...:twisted:

Sam
10 november 2004, 10:18
Ik ook, maar dat kan nu veranderen. :)
Zeg piano, wil je je avatar veranderen komende zondag?

Een geboortekaartje zou me wil kunnen zinnen.

voicelesscharlie
10 november 2004, 10:26
Zeg piano, wil je je avatar veranderen komende zondag?
Op de geboorte ...

Een geboortekaartje zou me wil kunnen zinnen.http://images.google.be/images?q=tbn:73BGuMP9w6gJ:www.fotografiepatrick.be/geb

Pat
10 november 2004, 11:07
Wacht dacht ge van Vlaams Blok.a (dot a) of ook wel "Vlaams Blok �*nders" :)

Koenraad Maesschalck
10 november 2004, 12:50
Ik vind "Vlaams Belang" maar een domme, weinig zeggende naam. Maar het is en blijft slechts een naam, de inhoud is veel belangrijker, en die verandert niet.

Spolpoel
10 november 2004, 12:51
Vlaamse Blok.
Kwestie van de PS, FDF en consoorten, een koekje van eigen verzuurd deeg terug te geven. 8)

Supe®Staaf
10 november 2004, 13:12
Luistert eens hier hé.
Ik heb op dit ogenblik extreem weinig tijd, maar als 't ni Vlaamse Liga (VL) wordt zie ik mij genoopt om zwaar fysiek in te grijpen.
Begrepen?

;-)Overweeg je zelfverminking?
Niet doen hee!
Braafjes je tricyclische nemen hoor!
Niet teveel overwerken.

Wifi
10 november 2004, 13:38
Jammergenoeg is de domeinnaam vlaamsbelang.be niet geregistreerd door het Vlaams Blok..

Westland New Post
10 november 2004, 14:22
Ik heb mij altijd geërgerd aan dienen BLOK.
Klinkt ouwbollig en weinig elegant.
"Belang" klinkt zachter,maar vooral het is een tactisch betere naam voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Ik zie al vele oude dametjes "Vlaams Belang "verwarren met de vele lokale partijen van meneer de burgemeester die zich "gemeentebelangen" noemen.:-P

"Vlaams Belang" vind ik een slechte naam. Geef mij maar V.N.P of Vlaamse Volkspartij. Waarom heeft men in hemelsnaam niet voor zulke opties geopteeerd??? :roll:

Geertje
10 november 2004, 14:27
Vlaamse Lego : lijkt mij wel leuk. Je kan hiermee nog iets opbouwen.

Acid
10 november 2004, 14:30
Jammergenoeg is de domeinnaam vlaamsbelang.be niet geregistreerd door het Vlaams Blok..vlaamsblokplus.be ook niet.
vlaamseliga.be daarentegen wel.

voicelesscharlie
10 november 2004, 14:35
Vlaamse klop

Peace
10 november 2004, 14:40
Mijn voorstel voor de nieuwe partij is ofwel: Vlaams Blok!, dus met uitroepteken, ofwel Vlaamse volkspartij.

Het Vlaams Blok is immers een brede Vlaams volkspartij en daarom zou deze benaming zeer goed de lading dekken.

1handclapping
10 november 2004, 14:54
The importance of being Ernest

Vlaamse Boeren/ Veemarkt Bezoekers / Vrolijke Billenkletsers/ Vrije Bedronkenen/
Vogelwatch Brugge (& omstreken)/ Vandienen Boer (geen eieren)/ Vredevol Bulshitten/
Vriendelijke Basis/ Vaneigens (den)Belgik (nie)/ Vried (am)betant/Verenigde Balspelfederatie/ Vrije Berchemenaren (Borgerhoutenaren)/ Volleybalclub Beveren/
Vachovsky Breweries...

Wat is er nu eigenlijk belachelijk ? Voor mijn part kunnen de heren een statuut
aannemen dat bol staat van extreem-LINKSE idealen : het is het papier niet waard waarop het geschreven staat...

Mijn argumenten ? Ze produceren slechts woorden in functie van de stemmen die
ze ermee hopen te halen.. Nog een tip : met een fraai rechts-democratische principesverklaring mogen jullie misschien terug in mooie uniformen demonstreren
brengt jullie gegarandeert enkele percenten kiezers surplus op bij de gemeenteraadsverkiezingen. Kunnen jullie in navolging van de pacifisten van enkele
jaren geleden die bordjes plaatsen aan "hun" gemeentes met "Kernwapenvrije Gemeente" , bordjes plaatsen met "Islamvrije gemeente" / ik denk dat dergelijke propaganda er in moet gaan als zoete koek. (na de vernieŭwing zal nl. werkelijk alles nu mogen !)

Tzuvar Raemborr
10 november 2004, 14:56
Mijn voorstel voor de nieuwe partij is ofwel: Vlaams Blok!, dus met uitroepteken, ofwel Vlaamse volkspartij.

Het Vlaams Blok is immers een brede Vlaams volkspartij en daarom zou deze benaming zeer goed de lading dekken.
Dat uitroepteken zie ik echt niet zitten, ik heb het altijd opdringerig, irritant en kinderachtig gevonden bij Groen. Ik heb dan ook altijd geweigerd het er achter te zetten wanneer ik het over die partij had :D

Lincoln
10 november 2004, 15:28
Vlaamse koekoek zou beter klinken !!:twisted:
Dan hebben de kleintjes tenminste plezier !!

Geertje
10 november 2004, 15:34
Vlaams Boulieblok. Dan kunnen ze direct een alliantie aangaan met Groen!(tensoep)

Tzuvar Raemborr
10 november 2004, 15:41
Vlaamse koekoek zou beter klinken !!:twisted:Hmmm... en als de Vlaamse Koekoek dan aan de macht komt kan de BUB dit lied adopteren :

Which sorrow is like to the sorrow of one who is alone?
Once I dwelt in the company of a king I loved well,
and my arms weighed down with the weight of the rings he gave,
and my heart weighed down with the gold of his love.

The face of the king is like the sun to those who surround him,
but now my heart is empty, and I wander alone throught the world,
The groves take on their blossoms, trees and meadows grow fair,
but the cuckoo, saddest of singers, cries forth the lonely sorrow of the exile.

And now my heart goes wandering, in search for what I shall never see more,
all faces are alike to me if I cannot see the face of my king,
and all countries are alike to me if I cannot see the fair fields and meadows of my home
and the weight on my arms is but a band of gold, and the heart is empty of the weight of love.

And so I shall go roaming, over the fishes' road,
and the road of the great whale, and beyond the country of the waves,
with none to bear me company but the memory of those I loved,
the songs I sang out of a full heart, and the cuckoo's cry in memory...

~ Marrion Bradley, Mists of Avalon

Lincoln
10 november 2004, 15:41
Geertje :Vlaams Boulieblok. Dan kunnen ze direct een alliantie aangaan met Groen!(tensoep)
Waarom niet ineens Vlaamse bouillon ! Dan hebben ze het een beetje warm bij De Winter !!:twisted: