PDA

View Full Version : Vlaams Blok 2, Vlaams Blok 3, Vlaams Blok 4, enz.. .


Thinker
10 november 2004, 10:34
Anticiperend op de toekomst zou 'Vlaams Blok 2', 'Vlaams Blok 3', 'Vlaams Blok 4', enz. wellicht ook een goed idee zijn...

Everytime
10 november 2004, 12:10
Waarom niet VNP (Vlaamse Nationalistische Partij)?

Tzuvar Raemborr
10 november 2004, 12:17
Waarom niet VNP (Vlaamse Nationalistische Partij)?Je verbaast me, Everytime. Geen suggesties in de trant van "Vuil Blok", "Zwart Blok", etc? Dat siert u! Of is "Vlaams Nationalistisch" voor u een voldoende lelijk scheldwoord op zich? ;-)

VNP zal echter moeilijk gaan. Er bestaat blijkbaar al één of ander seniorenpartijtje met die naam, ik heb eens snel een searchke gedaan.


VNP: VNP de partij van het volk



http://www.middelkerke.be/Sirene/extra_sirene/images/vnp.gif

Trouwaen Gilbert





Niet op de foto: Nadine Durnez, Miriam Maenhoudt, Mario Vandenbussche, Dirk Deman

10 beleidspunten

1. Voor een gastvrij en Vlaamser Middelkerke: meer aandacht voor het toerisme zonder onze taal en cultuur te verloochenen.

2. Middelkerke is geen faciliteitengemeente, inwijkelingen dienen zich aan te passen. Daarom organiseren van gratis cursussen Nederlands.

3. Een beter seniorenbeleid. De Middelkerkse bevolking bestaat uit een groot aantal senioren. Veelal krijgen ze de aandacht en dienstverlening niet waar ze recht op hebben.

4. Criminaliteit anders en beter aanpakken. Niettegenstaande alle preventiemaatregelen stijgt de criminaliteit zienderogen.

5. Meer werkgelegenheid. Bestaande werkgelegenheid moet gewaarborgd worden. Meer aandacht aan kleine en middelgrote ondernemingen.

6. Verkeersveiligheid. De verkeersveiligheid van Middelkerke en de bijhorende gemeenten moet grondig aangepakt worden.

Hoe zit dat eigenlijk, is er een copyright voor partijnamen? Afkortingen van partijnamen? Ik neem aan van wel, stel u de verbazing voor van de Middelkerkse Senioren als hun dorpspartijtje plots de grootste van het land is :lol:

jOOSt
10 november 2004, 12:20
En mag je zo maar een naam pakken of moet dat goedgekeurd worden. Stel nu voor dat de Blokjongens gewoon, rechtuit rechtaan, voor de naam Vlaamse Partij kiezen. Kan dat?