PDA

View Full Version : deze maand bij de carrefour: verzamel extra bonuspunten ter waarde v 150€


bembem
6 september 2017, 21:52
Van 6 sept tot 9 okt loopt deze speciale actie bij de carrefour: wie minstens 5x de boodschappen doet krijgt max tot 150€ in bonuspunten terugbetaald, dus ik zou zeggen; shoppen maar! ^^

ik ga er in ieder geval gebruik van maken; zo zal ik een stock van koffie, zakdoekjes en wc-papier inslaan, iets wat ik sowieso regelmatig verbruik, dus win-win XD! (wie zei dat be het land v melk & honing was, ik begin het in ieder geval meer & meer te geloven) bij deze ty carrefour :-D:-D:-D:-D:-D

Xenophon
6 september 2017, 21:57
Bem! Wanneer ga je nog eens noedels voor me maken?

bembem
6 september 2017, 21:57
ah en voor wie de gazetjes bijhoudt, zo is er 11 sept een extra actie erbovenop waarbij men 4 producten gratis krijgt - wederom in bonuspunten, het gaat hierbij om: een bio appelcake, een zak kroepoek, plattekaas natuur, en een bakje halfgedroogde tomaten, goed voor zo'n 850 bonuspunten (8,5€ omgerekend) in het laatje, re-ty carrefour ^^ we love you :-):-)

bembem
6 september 2017, 21:58
Bem! Wanneer ga je nog eens noedels voor me maken?

- lol -

Henri1
7 september 2017, 06:02
Stormloop op de plaatselijke Carrefours.

Skobelev
7 september 2017, 06:07
En neem je dan gans uw voorraad mee naar Korea? 8O
Je gaat per schip of wat? Met het vliegtuig ga je nogal wat mogen bijbetalen.:?

Hypochonder
7 september 2017, 06:18
Enkel oude/zielige mensen gaan nog naar de carrefour.

Elio di Supo
7 september 2017, 06:37
Wie gaat er nu shoppen in de Carrefour als je naar een land gaat waar McDonald's zijn brol tot aan uw luie zetel bezorgt.

Eyjafjallajökull
7 september 2017, 07:40
Enkel oude/zielige mensen gaan nog naar de carrefour.

Inderdaad. Minstens 10% duurder dan een andere superbazaar en kwaliteit laat ook vaak te wensen over...

bembem
7 september 2017, 20:10
ja lachen jullie maar, het huismerk vd carrefour heeft anders wel interessante artikelen, bvb hun pakken dessert koffie v 500gr, lekker en goedkoop, daar ga ik komende tijd dus een stock van inslaan ^^

reservespeler
8 september 2017, 06:55
Van 6 sept tot 9 okt loopt deze speciale actie bij de carrefour: wie minstens 5x de boodschappen doet krijgt max tot 150€ in bonuspunten terugbetaald, dus ik zou zeggen; shoppen maar! ^^

ik ga er in ieder geval gebruik van maken; zo zal ik een stock van koffie, zakdoekjes en wc-papier inslaan, iets wat ik sowieso regelmatig verbruik, dus win-win XD! (wie zei dat be het land v melk & honing was, ik begin het in ieder geval meer & meer te geloven) bij deze ty carrefour :-D:-D:-D:-D:-D

Om stock in te slaan heb je geld nodig, tenzij dat je het gewoon meepakt. Maar als je het gewoon meepakt krijg je geen bonuspunten.

reservespeler
8 september 2017, 06:56
ja lachen jullie maar, het huismerk vd carrefour heeft anders wel interessante artikelen, bvb hun pakken dessert koffie v 500gr, lekker en goedkoop, daar ga ik komende tijd dus een stock van inslaan ^^

Ik krijg mijne koffie gratis in de Colruyt.

Hypochonder
8 september 2017, 06:56
Om stock in te slaan heb je geld nodig, tenzij dat je het gewoon meepakt. Maar als je het gewoon meepakt krijg je geen bonuspunten.

Daarom wil ze dus afvallen, dan kan ze de vrijgekomen plaats gebruiken om gestolen winkelwaar weg te steken...

Anna List
8 september 2017, 07:06
:cheer: bonuspunten meepikken !!! :cheer: