PDA

View Full Version : Vlaams Blok --> Vlaams Belang


Rock Against Communism
14 november 2004, 15:44
Beste moderatoren, is het mogelijk het partijforum van het Vlaams Belang ook te hernoemen naar de huidige partijnaam?

Danku!

RAC

Jeroen
14 november 2004, 15:45
Gebeurd, VB logo is ook vervangen door het nieuwe VB logo.

thePiano
17 november 2004, 20:13
Gebeurd, VB logo is ook vervangen door het nieuwe VB logo.
Beste moderator. Is het niet mogelijk om de naam Vlaams Belang te vervangen door Vlaams Behang? Logo bijgevoegd (zie mijn avatar). ;)

HartVanNederland
18 november 2004, 23:58
Beste Buren,

Moge het Vlaams Belang nog maar groter worden dan het Vlaams Blok al was en dat zij maar grote stempel mogen drukken in het Europees Parlement.

Van harte gefeliciteerd met zo'n stevige partij en zo'n man als DeWinter.

makiaveli
19 november 2004, 00:01
Beste moderator. Is het niet mogelijk om de naam Vlaams Belang te vervangen door Vlaams Behang? Logo bijgevoegd (zie mijn avatar). ;)
I LOVE YOUR AVATAR

CAN I GET ONE

brutus
29 november 2004, 17:29
Beste moderator. Is het niet mogelijk om de naam Vlaams Belang te vervangen door Vlaams Behang? Logo bijgevoegd (zie mijn avatar). ;-)Zielig ventje!!!

1handclapping
29 november 2004, 17:41
Ĥet Vlaams Blok is niet met andere eŭropese partijen verenigd in een of andere fraktie,
zij zetelen als ongeïnteresseerden - van zodra Het Vlaams Belang een meerderheidsregering kan vormen en een Vlaamse Republiek kan uitroepen zal Vlaanderen uit de EŬ treden, waarna Nederland dankbaar de Schelde terug kan afsluiten ter ere en glorie van zijn eigen belang. Inderdaad : via deze stroom, stromen er slechts vreemde waren in en uit het zuivere vlaanderen (niet in de laatste plaats verfoeilijke drugs).

Wiwwie
29 november 2004, 19:04
Beste Buren,

Moge het Vlaams Belang nog maar groter worden dan het Vlaams Blok al was en dat zij maar grote stempel mogen drukken in het Europees Parlement.

Van harte gefeliciteerd met zo'n stevige partij en zo'n man als DeWinter. Je bent je ervan bewust dat je nickname de naam is van een heeeel slecht Nederlands 'nieuws'programma? ;-)