PDA

View Full Version : BUB: We zullen N-VA onverwijld aanklagen voor racisme...


Tantist
14 november 2004, 17:22
...is nog steeds niet gebeurd :rofl:

Hans1
14 november 2004, 18:33
Het is waar dat we andere prioriteiten hadden, maar het is nooit te laat natuurlijk. Een klacht tegen het Vlaams Belang zal misschien ook kunnen.

Patriot!
14 november 2004, 19:21
NVA is onze prioriteit niet. Ze zullen aangeklaagd worden als WIJ daar zin in hebben en zij het het minst verwachten. Wees maar niet bang, de BUB wijkt niet van haar standpunten af.

Piet Hein
14 november 2004, 19:41
Die klacht zullen ze vlug terug verwerpen.

Patriot!
14 november 2004, 19:47
We zullen uw uitspraken van gisteren in onze aanklacht verwerken.

Piet Hein
14 november 2004, 19:55
Gij denkt toch echt niet dat veel belang gaan hechten aan wat iemand zet op een forum.

Gertj3
14 november 2004, 20:14
...is nog steeds niet gebeurd :rofl:
Klaccht indienen tegen de N-VA waarom?

Vlaanderen_onafhankelijk
14 november 2004, 20:16
We zullen uw uitspraken van gisteren in onze aanklacht verwerken.
Dus meteen ook de CD&V dat in kartel gaat met de N-VA en dus eigenlijk a priori achter de stanpunten van de N-VA staat?

Trouwens, ik hoop voor jullie dat je genoeg centjes vindt in die geitenwollen sok onder Hans' matras om die procedure in te zetten.

Op basis van wat gaan jullie de N-VA ook weer aanklagen voor 'racisme'? Gaan jullie dan ook de KBC aanklagen voor het publiceren van een studie die het gelijk van de N-VA bevestigd?

Houzee! Hans en zijn kornuiten gaan de Vlaamse beweging opruimen... :roll:

Raven
15 november 2004, 11:28
Het is waar dat we andere prioriteiten hadden, maar het is nooit te laat natuurlijk. Een klacht tegen het Vlaams Belang zal misschien ook kunnen.
Jullie hadden je klacht moeten indienen toen Cassatie de uitspraak tegen het Vlaams Blok bevestigden.

Ik vrees dat jullie nu het momentum kwijt zijn, evenals het krachtige argument van lineariteit tussen Vlaams Blok & N-Va.

Een klacht tegen het Vlaams Belang lijkt me niet meer mogelijk. Volgens thePiano beschikken ze over een leger juristen, die nu wel elke twijfelachtigheid zullen hebben weggewerkt.

Supe®Staaf
16 november 2004, 08:53
Jullie hadden je klacht moeten indienen toen Cassatie de uitspraak tegen het Vlaams Blok bevestigden.

Ik vrees dat jullie nu het momentum kwijt zijn, evenals het krachtige argument van lineariteit tussen Vlaams Blok & N-Va.Ik vrees dat je gelijk hebt.

Volgens mij hebben ze bij BuB sinds het Vlaams Kartel koudwatervrees om serieus tegen de schenen van de Belgicistische CD&V te stampen, en durven ze Letermes schoothondjes niet al te streng corrigeren.

't Kan een goeie taktiek zijn.
N-VA heeft immers zijn separatistische doemp al serieus binnengepakt. Hun communautaire 'resultaten' (altans het uitblijven van) liegen er niet om. De regerende N-VA slaagt er zelfs niet in om de grondwet te laten respecteren in B-H-V, terwijl de oppositie aanbood om N-VA's eigenste identieke voorstel, onverwijld en met unanimiteit goed te keuren.:-D

Toch had ik graag gezien dat de N-VA omwille van zijn discriminatoire uitlatingen en racistische bejegening tegenover de franstaligen juridisch eens ferm op de rooster gelegd werd.
Al was het maar om te zien of de rechtbank hen net als het Vlaamsblok een poot zou uittrekken, en van konsekwentie getuigen in hun interpretatie van de (kut)wetten i.v.m. de beperking van meningsuiting.............

VL
16 november 2004, 10:22
Ik vrees dat je gelijk hebt.

Volgens mij hebben ze bij BuB sinds het Vlaams Kartel koudwatervrees om serieus tegen de schenen van de Belgicistische CD&V te stampen, en durven ze Letermes schoothondjes niet al te streng corrigeren.

't Kan een goeie taktiek zijn.
N-VA heeft immers zijn separatistische doemp al serieus binnengepakt. Hun communautaire 'resultaten' (altans het uitblijven van) liegen er niet om. De regerende N-VA slaagt er zelfs niet in om de grondwet te laten respecteren in B-H-V, terwijl de oppositie aanbood om N-VA's eigenste identieke voorstel, onverwijld en met unanimiteit goed te keuren.:-D

Toch had ik graag gezien dat de N-VA omwille van zijn discriminatoire uitlatingen en racistische bejegening tegenover de franstaligen juridisch eens ferm op de rooster gelegd werd.
Al was het maar om te zien of de rechtbank hen net als het Vlaamsblok een poot zou uittrekken, en van konsekwentie getuigen in hun interpretatie van de (kut)wetten i.v.m. de beperking van meningsuiting.............
Je lijkt het echt niet te willen snappen hé! Het identieke voorstel dat het Blok indiende met hoogdringendheid, was een veel mindere tactiek dan de normale afhandeling van de kwestie. Omdat er juridisch enkele problemen kunnen rijzen, die de Walen maar al te graag zullen aangrijpen, iets wat ze nu niet zullen kunnen. Dus dat dom argument berg je beter op.

En net alsof het alleen de verantwoordelijkheid is van N-VA of de splitsing er komt of niet. Het is wel dankzij de N-VA dat het zo uitdrukkelijk in het Vlaams Regeerakkoord staat.

En de N-VA veroordelen voor discriminatie? Ja, probeer maar zou ik zeggen. Alles wat we zeggen over onze Franstalige buren, is op feiten gebaseerd.

Veel geluk, belgicisten.

Raven
16 november 2004, 12:06

Supe®Staaf
16 november 2004, 12:11
Je lijkt het echt niet te willen snappen hé! Het identieke voorstel dat het Blok indiende met hoogdringendheid, was een veel mindere tactiek dan de normale afhandeling van de kwestie.Ah......
De N-VA'ers als meester-tactici!
Voor de verkiezingen zus verkondigen, daarachter anders en dan maar hondebrokken strooien voor hun kiesvee.......
Op dit moment zou ik nog niet te snel van afhandeling der kwestie B-H-V gewagen.
Of heeft dit begrip samen met 'onverwijld' ' en 'alvorens in een regering te stappen' in N-VA-kringen ook reeds een betekenisverschuiving ondergaan?
Binnen een paar maand volgen waarschijnlijk nog een paar aanpassingen: 'zonder prijs' en 'overwinning' worden dan deskundig verneukt en uitgehold........

Dus dat dom argument berg je beter op. Ik geef geen argumenten.
Ik constateer enkel wat de N-VA ervan bakt.



En net alsof het alleen de verantwoordelijkheid is van N-VA of de splitsing er komt of niet. Het is wel dankzij de N-VA dat het zo uitdrukkelijk in het Vlaams Regeerakkoord staat.
In een akkoord staan en uitvoeren is nog een ander paar mouwen.
N-VA had nooit in een regering mogen stappen alvorens de zaak afgehandeld was.


En de N-VA veroordelen voor discriminatie? Ja, probeer maar zou ik zeggen. Alles wat we zeggen over onze Franstalige buren, is op feiten gebaseerd.
Het Vlaamsblok baseerde zich eveneens op feiten en wetenschappelijke studies.
Het is echter het herhaalde aanwenden van feiten en studies (Van San) ter stigmatisatie van een welbepaalde bevolkingsgroep waarvoor ze veroordeeld werden.

Datzelfde kan probleemloos van de N-VA aangetoond worden:

autootjesactie om de Walen als een ordinaire dievenbende voor te stellen
herhaaldelijk met de KBC-studie de Walen als profiteurs stigmatiseren
de opruiende slogans vol Walenhaat van de VU en haar opvolgers op verschillende flamingantische manifestaties
Veel geluk, belgicisten.Een konsekwente rechtspraak wens ik.
Dan zal jouw partij eerder geluk vandoen hebben.......

Herr Flick
16 november 2004, 13:38
NVA is onze prioriteit niet. Ze zullen aangeklaagd worden als WIJ daar zin in hebben en zij het het minst verwachten. Wees maar niet bang, de BUB wijkt niet van haar standpunten af.


Past zelf maar op dat ze u geen proces aan uw broek lappen voor 't een of 't ander, ...

ziet maar uit wat ge zegt, ...

Pelgrim
16 november 2004, 14:33
NVA is onze prioriteit niet. Ze zullen aangeklaagd worden als WIJ daar zin in hebben en zij het het minst verwachten.
Ik vind dit wel een hilarische uitspraak. Zoals het hier staat lijkt het alsof de BUB een almachtige organisatie is die elk moment kan beslissen over leven en dood van haar tegenstanders.

Begin maar al gebedjes te prevelen, N-VA, hunne hoogheden van de BUB hebben het zwaard van Damocles boven uw hoofd gehangen.

Philips Inc.
17 november 2004, 12:02
Ah......
De N-VA'ers als meester-tactici!
Voor de verkiezingen zus verkondigen, daarachter anders en dan maar hondebrokken strooien voor hun kiesvee.......
Op dit moment zou ik nog niet te snel van afhandeling der kwestie B-H-V gewagen.
Of heeft dit begrip samen met 'onverwijld' ' en 'alvorens in een regering te stappen' in N-VA-kringen ook reeds een betekenisverschuiving ondergaan?
Binnen een paar maand volgen waarschijnlijk nog een paar aanpassingen: 'zonder prijs' en 'overwinning' worden dan deskundig verneukt en uitgehold........

Ik geef geen argumenten.
Ik constateer enkel wat de N-VA ervan bakt.


In een akkoord staan en uitvoeren is nog een ander paar mouwen.
N-VA had nooit in een regering mogen stappen alvorens de zaak afgehandeld was.

Het Vlaamsblok baseerde zich eveneens op feiten en wetenschappelijke studies.
Het is echter het herhaalde aanwenden van feiten en studies (Van San) ter stigmatisatie van een welbepaalde bevolkingsgroep waarvoor ze veroordeeld werden.

Datzelfde kan probleemloos van de N-VA aangetoond worden:

autootjesactie om de Walen als een ordinaire dievenbende voor te stellen
herhaaldelijk met de KBC-studie de Walen als profiteurs stigmatiseren
de opruiende slogans vol Walenhaat van de VU en haar opvolgers op verschillende flamingantische manifestaties
Een konsekwente rechtspraak wens ik.
Dan zal jouw partij eerder geluk vandoen hebben.......
We zullen wel zien wat de N-VA ervan bakt in de regering. Waar we nu zeker van zijn is dat de BUB er helemaal niets van bakt en kan van bakken.

Tantist
18 november 2004, 17:34
Het is waar dat we andere prioriteiten hadden, maar het is nooit te laat natuurlijk. Een klacht tegen het Vlaams Belang zal misschien ook kunnen.
"Wacht maar", ik hoor het u nog zeggen. We wachten wel lang he? ;-)

Tantist
18 november 2004, 17:35
NVA is onze prioriteit niet. Ze zullen aangeklaagd worden als WIJ daar zin in hebben en zij het het minst verwachten. Wees maar niet bang, de BUB wijkt niet van haar standpunten af.
Dat was al lang gebeurd, zeiden jullie. Nu ja, van jullie eerste leugens zijn jullie blijkbaar nog niet gestorven ;-)

Tantist
18 november 2004, 17:38
We zullen uw uitspraken van gisteren in onze aanklacht verwerken.
Jaja, deze keer geloof ik u echt :rofl:

Gelle spant nog geen klacht in, zelfs al lacht iedereen u uit, want:

1) ge hebt het geld niet
2) ge hebt geen argumenten die de rechter ernstig neemt
3) ge wilt de N-VA geen gloriemoment bezorgen.

Dus dreig maar rustig verder, BUB blaft enkel wat, maar bijt niet. Brave hondjes!!! Aaike aai!

Supe®Staaf
18 november 2004, 17:48
We zullen wel zien wat de N-VA ervan bakt in de regeringStil in en uitademen?

Tantist
18 november 2004, 17:53
Stil in en uitademen?
That's a start!


(humor!)

Patriot!
18 november 2004, 18:01
Jaja, deze keer geloof ik u echt :rofl:

Gelle spant nog geen klacht in, zelfs al lacht iedereen u uit, want:

1) ge hebt het geld niet
2) ge hebt geen argumenten die de rechter ernstig neemt
3) ge wilt de N-VA geen gloriemoment bezorgen.

Dus dreig maar rustig verder, BUB blaft enkel wat, maar bijt niet. Brave hondjes!!! Aaike aai!

Enkel punt 3 zouden we in overweging nemen.
Nu moet gij ons citeren. Waar hebben wij gezegd dat die klacht al ingediend was? Volgens mij zijt gij gewoon ne leugenaar :)

Pelgrim
18 november 2004, 18:18
Ik vindt dat de BUB wel een klacht moet indienen tegen de n-va, als je ziet hoe het Blok van zo'n veroordeling kan profiteren.

Go BUB, Go BUB!

Piet Hein
18 november 2004, 19:17
Ik vindt dat de BUB wel een klacht moet indienen tegen de n-va, als je ziet hoe het Blok van zo'n veroordeling kan profiteren.

Go BUB, Go BUB!
Ge hebt wle gelijk gratis reclame is altijd welkom

VL
18 november 2004, 19:50
Grappig toch hoe die BUB-sardientjes zich proberen te verweren. Door klachten neer te leggen pogen ze zich recht te trekken om alzo in de media te komen.

Helaas voor hen groeien sardienen niet veel...

Supe®Staaf
19 november 2004, 08:01
That's a start!


(humor!)Seems more like 'the end' (realiteit!)

Vlaamse Leeuw
19 november 2004, 09:23
Waar hebben wij gezegd dat die klacht al ingediend was?
Jullie (= BUB) hebben inderdaad nooit gezegd dat er reeds een klacht ingediend was. Maar jullie hebben wel gezegd dat jullie en klacht wegens racisme zouden indienen t.o.v. de N-VA. Dat werd op dat ogenblik met veel lawaai verkondidt op dit forum, maar nu hoor je er helemaal niets meer van.

VL
19 november 2004, 10:02
Jullie (= BUB) hebben inderdaad nooit gezegd dat er reeds een klacht ingediend was. Maar jullie hebben wel gezegd dat jullie en klacht wegens racisme zouden indienen t.o.v. de N-VA. Dat werd op dat ogenblik met veel lawaai verkondidt op dit forum, maar nu hoor je er helemaal niets meer van.
Voor je een klacht kan indienen, moet je eerst iets hebben waarop je je kan baseren.

En dat is er niet.

Tantist
19 november 2004, 12:52
Enkel punt 3 zouden we in overweging nemen.
Nu moet gij ons citeren. Waar hebben wij gezegd dat die klacht al ingediend was? Volgens mij zijt gij gewoon ne leugenaar :-) En weer liegt de BUB dat ze zwart ziet, ze kent echt geen schaamte!!!

Op jullie site:

Die onaanvaardbare manoeuvres zullen de racismeklacht tegen de NVA natuurlijk niet tegenhouden. Ze wordt uitgebreider met de dag en zal klaar zijn tegen begin volgende week. Dan zal de B.U.B. ze ook indienen. Als het centrum even gedreven is als voor de Vlaams Blok-klacht zal ze deze niet
kunnen negeren.

http://www.belgischeunie.be/ned/voorzitter2.htm

Van datum 25/04/2004

We zijn nu toch al wel ietske verder dan april 2004!!!

Enne, ge moogt snel snel alles nog veranderen op jullie site, maar bedenk dat het in de cache staat van Google!!!

BUB liegt!

Pelgrim
19 november 2004, 13:54
Terzijde, als de BUB werkelijk van plan zou zijn de n-va te gaan bekampen in de rechtbank - zoals men het ook met het Blok heeft geprobeerd - zou dat enkel aantonen dat ze over geen argumenten beschikt om een politiek debat aan te gaan.

Tantist
19 november 2004, 18:28
BUB heeft geen argumenten, en geen macht om het gebrek daaraan te compenseren. Waardeloos dus als politieke tegenstander, alleen mijn slecht karakter wil nog met ze spelen :twisted:

Tantist
19 november 2004, 20:29
A propos, BUB: hoeveel dagen zitten er in een week volgens jullie? Kwestie van te weten hoe lang de periode na de 25e april is ;-)

Hans1
19 november 2004, 20:31
U schijnt toch zeer geïnteresseerd in onze activiteiten. Aan 20 euro kan u lid worden.:-D

Tantist
19 november 2004, 21:04
U schijnt toch zeer geïnteresseerd in onze activiteiten. Aan 20 euro kan u lid worden.:-D
OK, ik ga volgende week lid worden :rofl: !!!! :rofl:

Patriot!
19 november 2004, 23:40
BUB heeft geen argumenten, en geen macht om het gebrek daaraan te compenseren. Waardeloos dus als politieke tegenstander, alleen mijn slecht karakter wil nog met ze spelen :twisted:
Die macht komt wel.

Tzuvar Raemborr
20 november 2004, 01:29
Euh tsja... "onverwijld" in een titel van een topic gestart door een NVA-er... hengelen jullie naar beledigingen ofzo? :p

Jan van den Berghe
20 november 2004, 15:55
Jullie (= BUB) hebben inderdaad nooit gezegd dat er reeds een klacht ingediend was. Maar jullie hebben wel gezegd dat jullie en klacht wegens racisme zouden indienen t.o.v. de N-VA. Dat werd op dat ogenblik met veel lawaai verkondidt op dit forum, maar nu hoor je er helemaal niets meer van.
En niet eenmaal hebben ze die aankondiging gedaan, maar verschillende malen. Een eerste maal haalde die zelfs de pers. Kort erna krabbelde de Bubbelclub al terug en werd het plotseling "onmiddellijk na de verkiezingen".

Toen de verkiezingen achter de rug waren, gebeurde er echter niets. Op dit forum legden verschillenden - waaronder mezelf - dan ook de Bubbels de vraag voor wanneer die klacht er zo komen. Opperbubbel en voorzitter voor het leven, Hans I de Grote, kondigde toen aan dat die er "snel" zou komen. Nu, van die "snelheid" hebben we niet veel gemerkt. Later heb ik de vraag opnieuw gesteld en eens te meer werd me toen verzekerd dat de klacht ingediend zou worden.

Maanden later blijkt dat dit allemaal tromgeroffel was, maar dat men niet tot actie durft overgaan... Eens te meer wordt duidelijk welke narrenclub die BUB eigenlijk is.

Tantist
20 november 2004, 16:17
Die macht komt wel.

Zozo, je geeft toe dat je geen argumenten hebt en het dus via de macht moet doen 8O

Die macht komt enkel in uw dromen, en dat heeft twee nare gevolgen:

1) 's ochtends is alles al gedaan
2) dan moet ge uw bedje uitwassen

Tantist
20 november 2004, 16:18
Euh tsja... "onverwijld" in een titel van een topic gestart door een NVA-er... hengelen jullie naar beledigingen ofzo? :p

Ik ben geen N-VA'er, beste vriend. Komt je dat effe slecht uit zeg :twisted:

Supe®Staaf
20 november 2004, 17:36
Ik ben geen N-VA'er, beste vriend. Komt je dat effe slecht uit zeg :twisted:Tuurlijk niet, tantist.
Kalm maar.
thePiano is ook geen VNV'er.

Tantist
20 november 2004, 20:57
Tuurlijk niet, tantist.
Kalm maar.
thePiano is ook geen VNV'er.
Wel oud-Vlaams Blokker, en naar ik vernomen heb, heeft ie ook nog in een bepaald uniformke rondgelopen. ;-)

Ik ben in 2004 geen lid geweest, en de reden ken je: directe democratie. Ik ben ook niet van plan om in 2005 mijn lidmaatschap aan te vragen, noch van een andere partij.

Supe®Staaf
20 november 2004, 23:28
Ik ben in 2004 geen lid geweest, en de reden ken je: directe democratie. Ik ben ook niet van plan om in 2005 mijn lidmaatschap aan te vragen, noch van een andere partij.Dat vind ik enorm konsekwent van jou!

Ik zal een tegengeste doen.
Ik zal me niet aansluiten bij de BuB om dezelfde reden: een halfbakken democratisch standpunt.

Seba
21 november 2004, 00:09
Dat vind ik enorm konsekwent van jou!

Ik zal een tegengeste doen.
Ik zal me niet aansluiten bij de BuB om dezelfde reden: een halfbakken democratisch standpunt.
+Fransdolle voorzitter en leden
+negationisme mbt wandaden in Congo
+een ongekende grootsheidswaanzin ondanks 0,27%
+tégen splitsing BHV zonder één argument
...
die was je even vergeten :-P

Supe®Staaf
21 november 2004, 00:17
+Fransdolle voorzitter en ledenZal me worst wezen.
Ik ben geen taal-racist.
Ieder vogeltje zing zoals het gebekt is.

+negationisme mbt wandaden in CongoWettelijk toegelaten, dus: ammehoela.

+een ongekende grootsheidswaanzin ondanks 0,27%Stemmingmakerij van jouw kant.
Onbewijsbaar.

+tégen splitsing BHV zonder één argumentUw partij is bij monde voor.
Ik koester echter gerede twijfels wat betreft de uitvoering in de praktijk....
Voor jullie in een regering stappen?
Vijf minuutjes na het alsnog in de regering stappen?
Onverwijld?
Zonder prijs?


...
die was je even vergeten :-PBedankt hoor, maar ik denk voorlopig nog voor mezelf.
Als 't niet meer gaat, vraag ik u wel een paar argumenten per PB.:twisted:

Knuppel
21 november 2004, 10:43
Wettelijk toegelaten, dus: ammehoela.
In Belqique wordt wel meer toegelaten of verboden al naargelang het Belgique het beste uitkomt, Staaf.
Veel schiet er niet meer over om trots op te zijn.
Het resultaat van dit alles is dat steeds meer mensen hetzelfde zeggen als jij: Ammehoela! Alleen voegen ze daar aan toe: Belziek.

Geniet mee van de lezersbrief van een B-plusser die ik gisteren toevallig onder ogen kreeg.

Het nut van België

Pallieterke,
Dag op dag vijftien jaar na de val van de muur, heeft België de mening van één miljoen kiezers strafbaar gesteld. Op de dag dat Nederland Theo van Gogh ten grave droeg, heeft België zijn grootste politieke partij begraven. Het cassatiearrest van 9 november 2004 is de definitieve bezegeling van een verontrustende trend, die nu niet meer kan ontkend worden.

Lang geleden was ik bestuurslid van een jonge partij, Agalev, en ik ben nog steeds de vreedzame (basis)democratische idee toegedaan die wij toen wilden uitdragen, met ruimte voor progressief "groen-links" én conservatief "groen-rechts". Zo kom je een beetje in het midden terecht en ik beschouw me nog altijd als een (eerlijke) tegenstander van het Vlaams Blok. Maar de onderdrukten krijgen nu wel mijn sympathie (en wie weet mijn stem).

Ik was ook stichtend lid van Bplus en ik kan dus niet zeggen dat de Vlaamse onafhankelijkheid voor mij "een prioriteit is". Noem mij eerder een koele België-minnaar. Dit is een land waar de Koning en de Staat nooit geliefd geweest zijn, ook niet in mijn ogen. Maar er was daar een goede kant aan: de grondwet en de rechtspraak garandeerden de vrijheden, en het Paleis en de Wetstraat konden er niet aan denken om echte jacobijnse aspiraties te krijgen, bij gebrek aan volkse steun. Dit land had iets charmants omdat het geen echt land was. Het was ooit een toevlucht voor al wie elders in Europa problemen kreeg met wat hij dacht of schreef. Denken wij maar aan Multatuli, Karl Marx of Victor Hugo, die allemaal naar Brussel kwamen om ongestoord te kunnen schrijven.
Aan dat "nut" van België is nu principieel een einde gemaakt. Mensen als Salman Rushdie of Ayaan Hirsi Ali zullen niet meer naar Brussel vluchten om boeken of films te maken. Hun zou een veroordeling voor opruiing kunnen te wachten staan. De nieuwe repressie, bevestigd door het hoogste gerechtshof, is een repressie te ver. Zij heropent de wonden van de vroegere verdrukkingen, van het orangisme, van de inwoners van Kongo en van de Vlaamse beweging. Wie kan er nu nog met de Belgische driekleur zwaaien? Ik niet meer.

Ik weet niet of wij nu een Vlaamse staat moeten stichten, of de republiek van de Verenigde Nederlandse Staten van 1789 herstellen, of een confederatie van gewesten en gemeenschappen oprichten. Daar valt mijns inziens nog over na te denken. Maar wij kunnen al beginnen met de Belgische regenten, in het Paleis en de . Wetstraat, naar huis te sturen. Gewoon rustig de Belgische boeken sluiten.
KAREL ANTHONISSEN - DILBEEK

ancapa
21 november 2004, 20:52
Klaccht indienen tegen de N-VA waarom?
er was geen 50 seconden tussen 2 posts 8O

ancapa
21 november 2004, 20:56
U schijnt toch zeer geïnteresseerd in onze activiteiten. Aan 20 euro kan u lid worden.:-D
dat is een "Royal Membership" 20 euro ? 8O wat krijg je daar allemaal voor :?