PDA

View Full Version : Lsp


Auguur
20 november 2004, 21:13
Een waargebeurd verhaal
------------------------

LSP heeft gastgezinnen nodig. Een braaf communistisch koppel leent hun huis uit. Het koppel vraagt een waarborg aan LSP. Alles gaat goed.

Toch niet. Koppel merkt dat hun stek half gesloopt is wanneer ze er terug inkunnen. Koppel is terecht boos. LSP kan er natuurlijk niets doen dat stoute kameraden niet zo kameraadschappelijk zijn. Koppel zegt waarborg te zullen houden. *KNIP*, die we niet bij naam zullen noemen, wordt kwaad.

"Gij steelt geld van de revolutie!!!"

Dus zoekt LSP naar een oplossing. In een flits besluit LSP dan maar een compensatie te zoeken. Die compensatie is de PC van het koppel, waarmee LSP ter stond wegvlucht uit het raam.

Ontwaakt, verworpenen der aarde

Commie
20 november 2004, 22:18
Nog een waar gebeurd verhaal
-------------------------

Een communistische duivenmelker uit Zedelgem dacht om ter glorie van de revolutie enkel de sterkst mogelijke duiven te kweken. Hij dacht dat het geen kwaad kon om die duiven eens uit te lenen aan de revolutionaire partij aangezien de e-mail op hun secretariaat plat lag.

Hoe konden de revolutionairen anders communiceren? Zo zonder e-mail? Duiven waren de enige oplossing. De communistische duivenmelker dacht al een standbeeld te zullen krijgen voor zijn moed en zelfopoffering.

Maar wat gebeurde er? Die duivelse communisten, onder leiding van een niet nader genoemde Geert C, hebben die duif gewoon opgegeten. De barbaren!

Auguur
21 november 2004, 18:04
Dat is een zwakke poging. Geert C weet wel waar het over gaat.

GC
21 november 2004, 18:17
Dat is een zwakke poging. Geert C weet wel waar het over gaat.
:rofl:

Auguur
21 november 2004, 18:27
Nerveus uitlachen, in de hoop dat niemand er door over vraagt. Je weet donders goed hoe het zit.

Koenraad Maesschalck
21 november 2004, 18:30
:lol:
Tja, een secte is altijd risicovol, dat is bij de LSP niet anders.

Koenraad Maesschalck
21 november 2004, 18:31
Nerveus uitlachen, in de hoop dat niemand er door over vraagt. Je weet donders goed hoe het zit.
Geeft gerust alle feiten weer. Cool kan er blijkbaar niet op antwoorden, dat zegt genoeg.

Patriot!
21 november 2004, 18:56
Inderdaad. Dit zegt genoeg over de LSP.8O

Tantist
23 november 2004, 16:13
:rofl:

Betweter
23 november 2004, 16:26
Details Auguur...

obiwan
23 november 2004, 16:48
LSP, wat is dat ?? Nog nooit van gehoord ?? Heeft dat wel leden ?

jan hyoens
23 november 2004, 16:52
Een waargebeurd verhaal
------------------------

LSP heeft gastgezinnen nodig. Een braaf communistisch koppel leent hun huis uit. Het koppel vraagt een waarborg aan LSP. Alles gaat goed.

Toch niet. Koppel merkt dat hun stek half gesloopt is wanneer ze er terug inkunnen. Koppel is terecht boos. LSP kan er natuurlijk niets doen dat stoute kameraden niet zo kameraadschappelijk zijn. Koppel zegt waarborg te zullen houden. *KNIP*, die we niet bij naam zullen noemen, wordt kwaad.

"Gij steelt geld van de revolutie!!!"

Dus zoekt LSP naar een oplossing. In een flits besluit LSP dan maar een compensatie te zoeken. Die compensatie is de PC van het koppel, waarmee LSP ter stond wegvlucht uit het raam.

Ontwaakt, verworpenen der aarde
Juist goed! ze zouden bij alle leden van LSP asielzoekers moeten huisvesten! Ze zouden niet snel genoeg een lidkaart van het Vlaams Belang aanvragen!

solidarnosc
23 november 2004, 17:18
Misschien een idiote vraag maar hoe moeten we leden van het Vlaams Belang noemen?

jan hyoens
23 november 2004, 17:26
Misschien een idiote vraag maar hoe moeten we leden van het Vlaams Belang noemen?
Goden, maar helden of halfgod ik ook ok!;-)

solidarnosc
23 november 2004, 23:19
Goden, maar helden of halfgod ik ook ok!;-)
Nja zal ik maar direct aan mijn twaalf werken beginnen zeker? Te beginnen met het uitmesten van de (augias)stal aan het Madouplein. Ge moet inderdaad goddelijk zijn om daar in te lukken. ;)

Pelgrim
24 november 2004, 13:48
Hoe waar gebeurt is dit verhaaltje precies?

Geertje
24 november 2004, 14:11
Hoe waar gebeurt is dit verhaaltje precies?
Inderdaad. Het staat vol met onmogelijke dingen.


braaf communistisch : is een tegenstelling
waarborg aan LSP : LSP een waarborg betalen, laat me niet lachen, ze kraken alleen maar
zoekt LSP naar een oplossing : weer zo iets utopisch, LSP zoekt alleen boel geen oplossingen
compensatie is de PC van het koppel : dit zou nu wel kunnen, dan kunnen ze hier met nog een lid op dit forum inloggen

Betweter
24 november 2004, 14:21
compensatie is de PC van het koppel : dit zou nu wel kunnen, dan kunnen ze hier met nog een lid op dit forum inloggen

Slim gezien zeg ik. Nog eentje pikken en ze hebben voor elk lid een pc.

Pelgrim
24 november 2004, 14:23
Gelieve ne keer serieus te antwoorden: hoe waar is dit verhaaltje precies?

Betweter
24 november 2004, 14:26
Gelieve ne keer serieus te antwoorden: hoe waar is dit verhaaltje precies?
Zou ik ook wel eens willen weten m'n beste Pelgrim, doch ik vermoed dat GC dit stinkend potje wel zal gedekt houden in naam van de revolutie.

jan hyoens
24 november 2004, 15:27
Nja zal ik maar direct aan mijn twaalf werken beginnen zeker? Te beginnen met het uitmesten van de (augias)stal aan het Madouplein. Ge moet inderdaad goddelijk zijn om daar in te lukken. ;)
Bovenstaande lees ik met in het achterhoofd dat je als volbloed trotskist ook atheïst bent!

Geertje
24 november 2004, 15:34
Nja zal ik maar direct aan mijn twaalf werken beginnen zeker? Te beginnen met het uitmesten van de (augias)stal aan het Madouplein. Ge moet inderdaad goddelijk zijn om daar in te lukken. ;)
Aan het Madouplein zit de Minister-President van het Waalse Gewest. Wanneer begin je deze stal uit te mesten ? 8)

Patriot!
24 november 2004, 16:33
Ja, schaf dat Waals gewest maar af. En al die ander gewestekes ook.

groene flamingant
26 november 2004, 23:20
Nerveus uitlachen, in de hoop dat niemand er door over vraagt. Je weet donders goed hoe het zit.


Ben ook wel benieuwd! Alleszins smakelijk verhaal!

Tantist
27 november 2004, 15:57
Misschien een idiote vraag maar hoe moeten we leden van het Vlaams Belang noemen?

Belangers klinkt zo dwaas he? Blijf maar bij Blokkers ;-)