PDA

View Full Version : Gesloten forum


Jeroen
22 november 2004, 16:38
Mijn excuses dat het *iets* langer gesloten werd dan voorzien ;-)
Maar e.e.a. bleek niet in orde te zijn en er zijn een pak fora en gebruikersgroepen dus dat kost nogal wat tijd :-)

jan hyoens
22 november 2004, 17:45
Mijn excuses dat het *iets* langer gesloten werd dan voorzien ;-)
Maar e.e.a. bleek niet in orde te zijn en er zijn een pak fora en gebruikersgroepen dus dat kost nogal wat tijd :-)
Heeft de piano weer geprobeerd het forum te laten sluiten?

thePiano
24 november 2004, 18:47
Heeft de piano weer geprobeerd het forum te laten sluiten?Ik heb dat met dit forum nog nooit geprobeerd en het is ook helemaal (nooit) mijn intentie geweest, ik ben namelijk een fan van de vrije meningsuiting. Niettegenstaande ik tot mijn ergernis kan vaststellen dat de tolerantiedrempel elke keer wordt verlegd. Kijk bijvoorbeeld naar de avatar van Wesland New Post die foto's van Adolf Hitler en Rudolf Hess bevat. Ik hoop dat het gezond verstand bij de moderators zal zegevieren want anders loopt het nog af zoals het vroeger forum van het Vlaams Blok, het zogeheten VBJ-forum.

Jeroen
24 november 2004, 18:49
Voor de goeie orde dat rechtenprobleem gaat dus zuiver over rechten op het forum, wie waar kan posten, lezen, etc. dus ;-)

SethMoN
25 november 2004, 11:32
Ik heb dat met dit forum nog nooit geprobeerd en het is ook helemaal (nooit) mijn intentie geweest, ik ben namelijk een fan van de vrije meningsuiting. Niettegenstaande ik tot mijn ergernis kan vaststellen dat de tolerantiedrempel elke keer wordt verlegd. Kijk bijvoorbeeld naar de avatar van Wesland New Post die foto's van Adolf Hitler en Rudolf Hess bevat. Ik hoop dat het gezond verstand bij de moderators zal zegevieren want anders loopt het nog af zoals het vroeger forum van het Vlaams Blok, het zogeheten VBJ-forum.
thePiano beschouw die avatar van hem als de waardebepaling van zijn intelligentie. Toch wel heel openbarend, alsook triest te beseffen dat een mens zo laag kan vallen.

Duvel
26 november 2004, 17:56
Ik vind die lijkenpikkerij in Patriot! zijn sig veel erger

om te kotsen