PDA

View Full Version : Filip De Hitler zijn bureau


Koriander
29 november 2004, 13:24
De journalist van Humo zag de reportage en merkte op hoe Dewinter op een boekenbeurs meer dan normale interesse vertoonde in een stand met nazi-literatuur. Ook wordt in de reportage getoond hoe er een Keltisch kruis in de bureau van Dewinter bij hem thuis staat. Dewinter verklaart er overigens dat het 70-puntenprogramma bewaard blijft voor de toekomst, aangezien het ooit wel nog eens van pas zou kunnen komen.

Tijl Uilenspiegel
29 november 2004, 13:37
Verdomme, over een tijdje terug in Ierland geweest. Staat dat daar vol Keltische kruisen. De Nazi's; daar kom ik nooit meer.
Antwoord op een onozele topic

maddox
29 november 2004, 13:40
Fantastisch Koriander. Op onze boekenplanken staan werkjes als de Koran en de bijbel naast elkaar- (en die knokken niet onderling moet ik toegeven.)
Mein Kampf(saai oubollig boek) een paar rekken lager.Ook de werken van Marx, en wat communistische USSR propaganda zijn aanwezig.

Ook vind je boeken zoals "The Devils dictionary" van Ambrose Pierce of De geheime leer van Blavatsky op onze boekenplanken terug.

Ben ik nu een Nazi?Of een communist? Of zelfs een duivelsaanbidder?

Maar wat ik van jouw literaire meesterwerken hier zie, dan lijkt me Jerommeke of Tits al hoogwaardige en intellectueel uitdagende literatuur voor jou, of staat Piet Piraat op je boekenplank?

obiwan
29 november 2004, 14:48
De journalist van Humo zag de reportage en merkte op hoe Dewinter op een boekenbeurs meer dan normale interesse vertoonde in een stand met nazi-literatuur. Ook wordt in de reportage getoond hoe er een Keltisch kruis in de bureau van Dewinter bij hem thuis staat. Dewinter verklaart er overigens dat het 70-puntenprogramma bewaard blijft voor de toekomst, aangezien het ooit wel nog eens van pas zou kunnen komen.
Wat is er mis met een Keltisch kruis ??? Wat heeft dat met den dolf te maken ?
Ken je het verschil niet tussen een hakenkruis en een Keltisch kruis misschien.

Knuppel
29 november 2004, 18:37
De journalist van Humo zag de reportage en merkte op hoe Dewinter op een boekenbeurs meer dan normale interesse vertoonde in een stand met nazi-literatuur. Ook wordt in de reportage getoond hoe er een Keltisch kruis in de bureau van Dewinter bij hem thuis staat. Dewinter verklaart er overigens dat het 70-puntenprogramma bewaard blijft voor de toekomst, aangezien het ooit wel nog eens van pas zou kunnen komen.
Met andere woorden: FDW verklaart binnenkort de derde wereldoorlog.

Jan van den Berghe
29 november 2004, 18:43
De journalist van Humo zag de reportage en merkte op hoe Dewinter op een boekenbeurs meer dan normale interesse vertoonde in een stand met nazi-literatuur.
Aha. Wordt er op de eerbiedwaardige Antwerpse boekenbeurs tegenwoordig als "nazi-literatuur" verkocht?

Waar gaan we naartoe, zeg!

Wat jullie toch niet allemaal uit jullie duim weten te zuigen!

Jan van den Berghe
29 november 2004, 18:45
Met andere woorden: FDW verklaart binnenkort de derde wereldoorlog.
En als voorspel zal hij eerst een atoombommetje gooien op Marokko. Daarom dat het Vlaams Belang natuurlijk die overheidsdotaties nodig heeft! 't Komt al uit! :-D

PAJOT
29 november 2004, 18:57
Maar eerst de Atlantikwall voltooien. :-P

Jan van den Berghe
29 november 2004, 19:07
Maar eerst de Atlantikwall voltooien. :-P
Toch wel eerst een muurtje in Israël bestellen om rond Borgerocco te zetten!

Mitgard
29 november 2004, 19:09
De journalist van Humo zag de reportage en merkte op hoe Dewinter op een boekenbeurs meer dan normale interesse vertoonde in een stand met nazi-literatuur. Ook wordt in de reportage getoond hoe er een Keltisch kruis in de bureau van Dewinter bij hem thuis staat. Dewinter verklaart er overigens dat het 70-puntenprogramma bewaard blijft voor de toekomst, aangezien het ooit wel nog eens van pas zou kunnen komen.oei, oei, een keltisch kruis nog aan toe.
is dat kwetsend voor jullie gevoelige allochtoontjes misschien?


vieze bruine stink islamiet.

exodus
29 november 2004, 19:22
vieze bruine stink islamiet.


:roll: :roll: :roll: :roll:

EXTREEM
29 november 2004, 19:39
bruin apen

Kielse bulldog
29 november 2004, 19:39
Ik zag op een reportage dat Adolf Hitler een broek droeg!Ik draag ook broeken,ben ik nu een nazi?

EXTREEM
29 november 2004, 19:41
Als ik opsta srek ik mijn arm.Ben ik nu ook een nazi

Mitgard
29 november 2004, 19:46
:roll: :roll: :roll: :roll:
ga jij nog wat aan Mohammed z'n reet snuffelen.
ik denk dat 'm just een scheet heeft gelaten.

alexi
29 november 2004, 20:07
Toch wel eerst een muurtje in Israël bestellen om rond Borgerocco te zetten!
Hihi, zalig. Inderdaad, zou wel eens van pas kunnen komen... ;)

Vlaanderen Boven
29 november 2004, 20:15
Ik zag op een reportage dat Adolf Hitler een broek droeg!Ik draag ook broeken,ben ik nu een nazi?
Ja.

alexi
29 november 2004, 20:18
Wat is er mis met een Keltisch kruis ??? Wat heeft dat met den dolf te maken ?
Ken je het verschil niet tussen een hakenkruis en een Keltisch kruis misschien.
Ja seg, alstublieft! Ik heb op de boekenbeurs ook rondgesnuffeld in een boekenstand met literatuur van de tweede wereldoorlog ... mag dat niet misschien? Mieke Vogels staat altijd in de natuurboeken te snuffelen, en daar klaagt geen kat over! ;-)

Wanneer komt iemand eens met een geldig argument tegen het Vlaams Belang. Iedereen ziet tegenwoordig alles zo zwart - wit. Er zijn inderdaad programmapunten die wat ouderwets leuk zijn, maar ze doen toch hun best om wat te innoveren? Dat is toch een blijk van goede wil?

Allez, je kan iemand om zijn mening toch niet meteen gaan bestempelen als fascist of neonazist! Komaan! Als je een beetje links bent, ben je toch ook niet meteen een communist?

alexi
29 november 2004, 20:19
ouderwets, bedoel ik, niet leuk !!

Davetjen
29 november 2004, 21:30
Oorspronkelijk bericht door alexi
Komaan! Als je een beetje links bent, ben je toch ook niet meteen een communist?
Maar het gaat wel die richting uit nietwaar? ;-)

Nee maar het is inderdaad een feit dat men gewoonweg 'springt' op zo'n roddels en pietluttigheden.
Dit zegt ook al veel over de anti-blokkers die deze zaken verspreiden.
Als men al met dergelijke argumenten moet afkomen *geeuw*

BELGIAN WARRIOR
30 november 2004, 01:08
De journalist van Humo zag de reportage en merkte op hoe Dewinter op een boekenbeurs meer dan normale interesse vertoonde in een stand met nazi-literatuur. Ook wordt in de reportage getoond hoe er een Keltisch kruis in de bureau van Dewinter bij hem thuis staat. Dewinter verklaart er overigens dat het 70-puntenprogramma bewaard blijft voor de toekomst, aangezien het ooit wel nog eens van pas zou kunnen komen.
Slechte argumenten. Ik heb ook een copie van het 70 puntenprogramma, en interesseer me ook voor de nazi's, maar ik ben wel geen nazi.:?