PDA

View Full Version : Koningshuis


Vlaanderen de Leeuw
30 november 2004, 21:29
Naar aanleiding van de nogal pittige uitspraak van

Jozef Ostyn
30 november 2004, 21:34
De vraagstelling is ogal tendentieus en laat geen nuchter antwoord toe. Waarom niet gewoon de vraag met ja of neen beantwoorden?

Pieter de Coninck
30 november 2004, 21:37
De vraagstelling is ogal tendentieus en laat geen nuchter antwoord toe. Waarom niet gewoon de vraag met ja of neen beantwoorden?
Misschien een vraag toevoegen: mag Laurent in het bos te Ieper slangen zoeken?

Hans1
30 november 2004, 21:58
Had Prins Filip ongelijk? Ik dacht het niet.

Patriot!
30 november 2004, 22:01
LEVE DE KONING

De Prins heeft gelijk verdomme! Dat ze de grove middelen maar eens inzetten tegen die anti-Belgen!

BELGIAN WARRIOR
30 november 2004, 22:05
De Prins heeft méér dan gelijk. Eindelijk eens iemand die deze niet-politiek-correcte uitspraak durft te doen!

Pieter de Coninck
30 november 2004, 22:05
LEVE DE KONING

De Prins heeft gelijk verdomme! Dat ze de grove middelen maar eens inzetten tegen die anti-Belgen!
De grove middelen? Is dat uw 3 leden en 1 paardekop? Of die afgepakte vlag?

Patriot!
30 november 2004, 22:07
Al wat nodig is.

Pieter de Coninck
30 november 2004, 22:11
Al wat nodig is.
Zou je nog durven oudstrijders van 14-18 meebrengen ook?

Patriot!
30 november 2004, 22:12
Wie zegt dat wij oudstrijders nodig hebben? :twisted:

PAJOT
30 november 2004, 22:13
Grote kuis ! Weg met het Koburggespuis ! :-P

Pieter de Coninck
30 november 2004, 22:14
Wie zegt dat wij oudstrijders nodig hebben? :twisted:
wat zou je anders kunnen meebrengen?

Patriot!
30 november 2004, 22:15
Grote kuis ! Weg met het Koburggespuis ! :-P

kuis uzelf op, dolf.

Pieter de Coninck
30 november 2004, 22:16
kuis uzelf op, dolf.
hoe weet jij dat radicaal dolf noemt?

Koenraad Maesschalck
30 november 2004, 22:17
Ik meen dat de ganse Saksen Coburg-clan moet weggejaagd worden. Letterlijk!

Pieter de Coninck
30 november 2004, 22:18
Ik meen dat de ganse Saksen Coburg-clan moet weggejaagd worden. Letterlijk!
Je bedoelt ook de debielen van de BUBbelkes?

Karel Hendrik
30 november 2004, 22:18
Filip heeft alleen aangetoond dat hij -voorlopig- onbekwaam is om zijn vader op te volgen.
Hij heeft een politieke uitspraak gedaan zonder rugdekking van de regering (zie reactie van de Eerste Minister).
Hij mag niet vergeten dat de gemeenschap zijn dotatie betaalt en dat dit inhoudt dat hij zijn mond moet houden als hij geen vooarafgaand akkoord heeft van de regering.

Ik krijg zo stilaan de indruk dat die van het BUB de Grondwet nog niet gelezen hebben.

BELGIAN WARRIOR
30 november 2004, 22:18
Ik meen dat de ganse Saksen Coburg-clan moet weggejaagd worden. Letterlijk!
Ok, doe dat met je trawanten, des te rapper zijn we van jullie af:twisted:

Pieter de Coninck
30 november 2004, 22:19
Filip heeft alleen aangetoond dat hij -voorlopig- onbekwaam is om zijn vader op te volgen.
Hij heeft een politieke uitspraak gedaan zonder rugdekking van de regering (zie reactie van de Eerste Minister).
Hij mag niet vergeten dat de gemeenschap zijn dotatie betaalt en dat dit inhoudt dat hij zijn mond moet houden als hij geen vooarafgaand akkoord heeft van de regering.

Ik krijg zo stilaan de indruk dat die van het BUB de Grondwet nog niet gelezen hebben.
Ik ben al geruime tijd overtuigd dat de BUBbelkes zelfs niet kunnen lezen.

Pieter de Coninck
30 november 2004, 22:20
Ok, doe dat met je trawanten, des te rapper zijn we van jullie af:twisted:
Ik denk dat Koenraad jou ook tot de clan rekent.

BELGIAN WARRIOR
30 november 2004, 22:22
Ik ben al geruime tijd overtuigd dat de BUBbelkes zelfs niet kunnen lezen.
Als u ergens een verwijzing vindt in de Grondwet waarin gewezen wordt op wat de kroonprins (niet) mag zeggen over politieke partijen, krijgt u een villa aan de kust van mij.

Koenraad Maesschalck
30 november 2004, 22:22
Je bedoelt ook de debielen van de BUBbelkes?
Het is niet netjes om mentaal gehandicapten te mishandelen. ;-)

Pieter de Coninck
30 november 2004, 22:23
Het is niet netjes om mentaal gehandicapten te mishandelen. ;-)
Sorry Koenraad, je hebt gelijk.

Peace
30 november 2004, 22:30
Diene prins Filip is al even mesjoche als zijn broer laureake.

Dat die toch maar heel goed oppast met zo'n uitspraken. Op een goede keer schiet dat toch eens de een of andere Vlaming in het verkeerde keelgat en dan is het prinske zaliger.

Bah, ik moet hoe langer hoe meer kotsen van dit vorstenhuis. Wat denken die zich wel dat wij nog steeds in het feodale tijdperk leven en wij zijn lijfeigenen zijn?

Peace
30 november 2004, 22:31
Als u ergens een verwijzing vindt in de Grondwet waarin gewezen wordt op wat de kroonprins (niet) mag zeggen over politieke partijen, krijgt u een villa aan de kust van mij.
Welke grondwet? Die van de Vlamingen of die van de walen?

Raf
30 november 2004, 22:33
Diene prins Filip is al even mesjoche als zijn broer laureake.

Dat die toch maar heel goed oppast met zo'n uitspraken. Op een goede keer schiet dat toch eens de een of andere Vlaming in het verkeerde keelgat en dan is het prinske zaliger.

Bah, ik moet hoe langer hoe meer kotsen van dit vorstenhuis. Wat denken die zich wel dat wij nog steeds in het feodale tijdperk leven en wij zijn lijfeigenen zijn?
Tot zover "vrije meningsuiting" volgens Peace...

Jo Laweit
1 december 2004, 01:15
zo te zien zit de "schrik" er goed in op 't paleis in Laeken....


k'wist dat de fluppen niet al te slim was...... maar nu heeft hij laten zien dat hij zijn ezelsoren écht verdient, hoe holler de ketel hoe luider hij klinkt !

de domste uitspraak die hij ooit gedaan heeft is degene die hij nu gelanceerd heeft........ zou matille hem logopedisch ondersteund hebben ?

"wie aan belgikske raakt (lees mijne portemonnéé) krijgt met mij te doen en ik ben nen taaie"........... woehoehoe en schrik dat we nu hebben....

afin k'peis dat de valiezen al gepakt staan op t'hofke van Laeken.....

ja,ja éérst gauw Argenteuil nog verkopen en dan den helicopter in en weg voor dat het volledig misloopt !:lol:

BELGIAN WARRIOR
1 december 2004, 01:18
Zielig dat flaminganten zeggen dat de Prins "de Grondwet" schendt, maar niet één artikel kunnen geven dat hij overtreedt.

The B@ron
1 december 2004, 06:52
Wie zegt dat wij oudstrijders nodig hebben? :twisted:
Wat nu Patriot ? Ga je dreigen ? Wie ga je dan mobiliseren ? Die ouwe fossielen met hun tricolore snotvod van op je foto ? Pas maar op dat jouw debiele prins Flup niet tegen een blauwe boon aanloopt....samen met de rest van jouw franskiljonse bourgoisclubje. :evil:

schaduw
1 december 2004, 07:09
Afschaffen dat koningshuis. En het notariaat erbij. Beide instellingen zijn oneerlijke overblijfselen uit lang vervlogen tijden die ongelooflijk veel geld kosten en totaal geen meerwaarde hebben. Waarom moeten we zoveel betalen aan een notaris terwijl de overheidsadministratie ons ook al zoveel kost en eigenlijk hetzelfde werk ook doet. Waarom een ceremonieel staatshoofd met zijn hele familie onderhouden terwijl we ook een hele regering moeten betalen. Een eerste minister is voldoende zelfs een president hebben we niet nodig.

stab
1 december 2004, 07:11
AlbertII, hopelijk de laatste koning van den belziek.

Herr Flick
1 december 2004, 08:08
Had Prins Filip ongelijk? Ik dacht het niet.


Wij hebben het democratisch recht dit land kapot te maken en uiteen te laten vallen, als de burgers dat willen heeft Flippe ja te knikken meer mag hij niet doen.

Den tijd van lijfeigenen is jammer genoeg voor flippe reeds lang voorbij.

Het wordt nu voor hem zeker tijd dat hij een ander job gaat zoeken, want hij is het proces alleen maar aan het versnellen. Zo een clown als een koning stel het u maar voor.

maddox
1 december 2004, 08:11
Bof van mij mogen ze Prins Filip nu op de troon zetten. En pa erbij om zijn handje vast te houden. En wie er ook maar bij wil. maar dan wel zonder de OCMW uitkering die die familie krijgt.

Als ze zichzelf koningshuis willen noemen in een Demoncratie, dat ze het dan doen op eigen kosten.

Herr Flick
1 december 2004, 08:12
Als u ergens een verwijzing vindt in de Grondwet waarin gewezen wordt op wat de kroonprins (niet) mag zeggen over politieke partijen, krijgt u een villa aan de kust van mij.


Die van hoerenloper en prins regent charly of wat, ? ...

Herr Flick
1 december 2004, 08:21
Zielig dat flaminganten zeggen dat de Prins "de Grondwet" schendt, maar niet één artikel kunnen geven dat hij overtreedt.


Alle belgen gelijk voor de wet ...


Wil dat nu zeggen dat ik ook met de vlieger van 't leger gratis op verlof mag , in VIP configuratie dan nog wel, een dotatie krijg , geen belastingen moet betalen of is er een of ander achterpoortje voorzien voor de profiteursbende van Laken, ?

Krijg ik nu die villa aan de zee, ?

Yann
1 december 2004, 08:21
Naar aanleiding van de nogal pittige uitspraak van
Zeveraarke. Zie dat gij u bullen binnenkort maar niet moet pakken!

Patriot!
1 december 2004, 08:23
Hoe durft men zo'n schandelijke uitspraken te doen over de toekomstige Opperbevelhebber van het Leger! :twisted:

Geertje
1 december 2004, 08:27
De tijd van wereldvreemde koningen is voorbij. Afschaffen als ze zich niet kunnen aanpassen aan de moderne tijden. Dat komt ervan als de koning protocolair niet in een normale discussie mag gaan met gewone mensen. Ze leven zodus nog met ideeën van meer dan 100 jaar geleden. Als men het koningshuis wil behouden moeten ze zich maar eens op een gewone manier tussen de mensen begeven dan zouden ze tenminste weten wat er leeft onder de bevolking. Nu laten ze zich leiden door franstalige vlaminghaters en dit lijkt hun enige bron van informatie. In de naam van het voortbestaan van België lijkt er maar één oplossing : de monarchie naar het stort sturen.

Gargamel
1 december 2004, 08:58
Yep,en zo snel mogelijk

Weisse Wolf
1 december 2004, 09:22
De Prins heeft méér dan gelijk. Eindelijk eens iemand die deze niet-politiek-correcte uitspraak durft te doen!Nee, eerder iemand die schrik krijgt om zijn dotaties te verliezen. :twisted:

Knuppel
1 december 2004, 09:27
De Prins heeft méér dan gelijk. Eindelijk eens iemand die deze niet-politiek-correcte uitspraak durft te doen!

Een goeie gelegenheid om de hele politieke meute hetzelfde aan te raden dan...

Ook al de reacties gehoord van Vlaamse kant?

Knuppel
1 december 2004, 09:37
Hoe durft men zo'n schandelijke uitspraken te doen over de toekomstige Opperbevelhebber van het Leger! :twisted:


De UB-patriotten staan toch zeker met Vlag en Bonen paraat om de ongewenste Vlamigen mani-military hun eigen land uit te zetten onder het gezag der toekomstige opperbevelhebber van l' Armee Belge?


Vooruit mannekens, op naar de tweede burgeroorlog van dit land, al was het vorige keer de PS die zich niet neerlegde bij uitspraken van de koning over MEERDERE partijen die hem niet aanstonden.

Knuppel
1 december 2004, 09:45
Had Prins Filip ongelijk? Ik dacht het niet.
In zijn eigen ogen en die van de rest van de francofonen had hij zelfs groot gelijk!
Dat heb jij idd goed gedacht.

big bad wolf
1 december 2004, 11:02
Wie zegt dat wij oudstrijders nodig hebben? :twisted:omdat je enkel van die seniele oude zakken van je gelijk kan overtuigen

big bad wolf
1 december 2004, 11:04
Je bedoelt ook de debielen van de BUBbelkes?uiteraard, da zijn hoogst waarschijnlijk de bastaardkinderen van Albibbert

big bad wolf
1 december 2004, 11:09
Hoe durft men zo'n schandelijke uitspraken te doen over de toekomstige Opperbevelhebber van het Leger! :twisted:
opperbevelhebber, laat me nie lachen..

een militair uit de familie heeft ooit een dossier ingediend bij da onderkruiperke in Laken, en kreeg doodleuk een briefje terug "De koning behandelt geen dossiers van zijn onderdanen"

opperbevelhebber my @$$

Knuppel
1 december 2004, 11:10
Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Wie zegt dat wij oudstrijders nodig hebben?

Pffffffffffft.
De zoontjes die zichzelf de medaljes opspeldden van hun vaders die, a la Carlos, vochten voor vorst vrijheid en recht, moeten zich toch met iets bewijzen, he?

Alsof ik niet altijd geweten heb dat de UBbeltjes als eersten de burgeroorlog voor het behoud van Belziek zouden opstarten.

Gargamel
1 december 2004, 11:10
Onderdanen,mwoehahahahahahaaa

Piet Hein
1 december 2004, 11:12
Die bende neo-nazi's (koningshuis) zitten daar toch maar te zitten en van ons te profiteren

big bad wolf
1 december 2004, 11:13
Zielig dat flaminganten zeggen dat de Prins "de Grondwet" schendt, maar niet één artikel kunnen geven dat hij overtreedt.het is verboden voor leden van de koninklijke familie om politieke uitspraken te doen, die hun neutraliteit in gevaar brengt, kroondebiel Philippe zei dat ie mensen die zijn postjes willen bedreigen (VB dus), zelf zal aanpakken

Gargamel
1 december 2004, 11:44
het is verboden voor leden van de koninklijke familie om politieke uitspraken te doen, die hun neutraliteit in gevaar brengt, kroondebiel Philippe zei dat ie mensen die zijn postjes willen bedreigen (VB dus), zelf zal aanpakken

Dan zal hij toch eerst enkele jaartjes in een fitnesscentrum moeten gaan trainen en particuliere lessen vragen aan JC Van Damme