PDA

View Full Version : VRT- weer ondemocratisch en tendentieus


Fieseler
1 december 2004, 21:36
Vanavond op Canvas:
Hét hot item van de dag en hopelijk van de week en het jaar... de uitlatingen van dommekloot, hofnar en doctor honoris causa, houten klaas, Fillebert over wie, over wat, over wanneer?
OVER HET VLAAMS BELANG!
Raad eens wie er werd uitgenodigd?
A/ De grootste verdediger van monarchie en hater van het Vlaams Belang: Herman (ik wil baron worden) De Croo
B/ DE man bij uitstek die in deze situatie nu net niet in de mogelijkheid is om veel kabaal te maken wegens bezig aan een moeilijke politieke evenwichtsoefening: Yves(ik heb twee geiten) Leterme

Raad eens wie er NIET werd uitgenodigd?

Ja, juist!

Hoever is dit er weer over?

de rooie
1 december 2004, 23:05
ze zijn mij inderdaad vergeten uit te nodigen... ;-)

mjah... vrt en zendtijd voor Vlaams Belangkopstukken... het is zoals zuur berrekes in aspergeroomsoep: het gaat niet samen

ilfalco
1 december 2004, 23:09
en de (extreem-)linkse vrt en overheidsdotatie , het gaat niet samen hé.

Halcyon
1 december 2004, 23:13
ze zijn mij inderdaad vergeten uit te nodigen... ;-)

mjah... vrt en zendtijd voor Vlaams Belangkopstukken... het is zoals zuur berrekes in aspergeroomsoep: het gaat niet samen
lol

't is inderdaad spijtig om deze partijdigheid wederom vast te stellen bij de VRT. Langs de andere kant is er toch al verbetering gekomen tegenover vroeger met de "uitzendingen door derden" waar VB helemaal niet aan het woord kwam. Nu krijgen ze af en toe nog hun zegje, weliswaar met bijhorend redactioneel knip-en-plak-werk.

Gauss
1 december 2004, 23:26
Vanavond op Canvas:
Hét hot item van de dag en hopelijk van de week en het jaar... de uitlatingen van dommekloot, hofnar en doctor honoris causa, houten klaas, Fillebert over wie, over wat, over wanneer?
OVER HET VLAAMS BELANG!
Raad eens wie er werd uitgenodigd?
A/ De grootste verdediger van monarchie en hater van het Vlaams Belang: Herman (ik wil baron worden) De Croo
B/ DE man bij uitstek die in deze situatie nu net niet in de mogelijkheid is om veel kabaal te maken wegens bezig aan een moeilijke politieke evenwichtsoefening: Yves(ik heb twee geiten) Leterme

Raad eens wie er NIET werd uitgenodigd?

Ja, juist!

Hoever is dit er weer over?
Misschien wouden ze alleen mensen uitnodigen die iets te zeggen hebben in de regeringen? Trouwens de standpunten van het Blok zijn al lang bekend. Wat zou een vlaams belanger uitnodigen bijbrengen tot het debat.

ilfalco
1 december 2004, 23:35
halcyon de uitzendingen voor derden van het vb waren de meest bekeken van allemaal , meer dan 200.000 kijkers de andere partij gemiddeld 70.000 ..; dat was uiteraard een doorn in het oog van de pc ..

Internaut
2 december 2004, 02:20
+ Zei Phara in het begin van Ter Zake "Filip haalt iets uit zijn BEHANG"
VRT is links (groen/SP.A) dat is algemeen geweten. Uitzendtijden worden niet gerespecteerd jegens het Vlaams Blok, over het Belang zijn ze altijd subjectief. Nochtans betalen we allen belastingsgeld voor de staatszender VRT. Ze moeten subjectief zijn, in de Zevende dag worden voorzitters uitgenodigd buiten die van het Belang.

ingenious
2 december 2004, 02:45
+ Zei Phara in het begin van Ter Zake "Filip haalt iets uit zijn BEHANG"
VRT is links (groen/SP.A) dat is algemeen geweten. Uitzendtijden worden niet gerespecteerd jegens het Vlaams Blok, over het Belang zijn ze altijd subjectief. Nochtans betalen we allen belastingsgeld voor de staatszender VRT. Ze moeten subjectief zijn, in de Zevende dag worden voorzitters uitgenodigd buiten die van het Belang.
weet je wat wel vreemd is: die journalisten van die rooie vrt, die naar de politiek overstappen, ni lopen helemaal niet naar de SP.a. heel bizar, niet?

voicelesscharlie
2 december 2004, 03:59
weet je wat wel vreemd is: die journalisten van die rooie vrt, die naar de politiek overstappen, ni lopen helemaal niet naar de SP.a. heel bizar, niet?De niet rode journalisten voelen zich daar niet meer thuis en kiezen dan maar voor een carrière in de politiek.

Geertje
2 december 2004, 08:13
weet je wat wel vreemd is: die journalisten van die rooie vrt, die naar de politiek overstappen, ni lopen helemaal niet naar de SP.a. heel bizar, niet?
Dat is toch logisch. Die zijn de volksverlakkerij beu en willen niet meer de rode propaganda uitbazuinen. Zodus blijven enkel de echte rode jongens over.

Halcyon
2 december 2004, 13:00
halcyon de uitzendingen voor derden van het vb waren de meest bekeken van allemaal , meer dan 200.000 kijkers de andere partij gemiddeld 70.000 ..; dat was uiteraard een doorn in het oog van de pc ..
Bij mijn weten is het VB nooit verschenen in de uitzendingen door derden. Ze mochten daarentegen wel hun zegje doen in een gelijkaardig programma dat liep op de NOS.

Supe®Staaf
2 december 2004, 13:31
Vanavond op Canvas:
Hét hot item van de dag en hopelijk van de week en het jaar... de uitlatingen van dommekloot, hofnar en doctor honoris causa, houten klaas, Fillebert over wie, over wat, over wanneer?
OVER HET VLAAMS BELANG!
Raad eens wie er werd uitgenodigd?
A/ De grootste verdediger van monarchie en hater van het Vlaams Belang: Herman (ik wil baron worden) De Croo
B/ DE man bij uitstek die in deze situatie nu net niet in de mogelijkheid is om veel kabaal te maken wegens bezig aan een moeilijke politieke evenwichtsoefening: Yves(ik heb twee geiten) Leterme

Raad eens wie er NIET werd uitgenodigd?

Ja, juist!

Hoever is dit er weer over?Troost je.
Ik ontving ook geen uitnodiging.8O

Dat grijtende smeerlapke van de Story of wat was het ook alweer, die zou ik anders wel eens graag fijnmalen.
Dat kieken bijt in de hand waaruit hij eet.
Die takt kon hij toch hebben om FP's 'slip of the tongue' N.B. op reis tussen pot en pint NIET te publiceren?

't Is gotfernondedomme grotendeels voor hoenders als hij, die aan koningen en prinsen hun boterham verdienen dat ik de monarchie voornamelijk verdedig.

homer
2 december 2004, 13:35
Bij mijn weten is het VB nooit verschenen in de uitzendingen door derden. Ze mochten daarentegen wel hun zegje doen in een gelijkaardig programma dat liep op de NOS.
de "uitzendingen door derden" werden gemaakt door de politieke partijen zelf.
elke partij had daartoe een vzw die instond voor de productie van de uitzendingen.
ook het vb had destijds recht op 'uitzending door derden', hun vzw noemde de NOS, de nationalistische omroep stichting (niet te verwarren met de nederlandse publieke televisieomroep). alle uitzending liepen op tv1, ook die van het vb.
en dat andere partijen tijdens hun zendtijd en met hun centen geen propaganda maakten voor het vb is dus redelijk normaal

zonder dank voor de feiten

Halcyon
2 december 2004, 13:38
de "uitzendingen door derden" werden gemaakt door de politieke partijen zelf.
elke partij had daartoe een vzw die instond voor de productie van de uitzendingen.
ook het vb had destijds recht op 'uitzending door derden', hun vzw noemde de NOS, de nationalistische omroep stichting (niet te verwarren met de nederlandse publieke televisieomroep). alle uitzending liepen op tv1, ook die van het vb.
en dat andere partijen tijdens hun zendtijd en met hun centen geen propaganda maakten voor het vb is dus redelijk normaal

zonder dank voor de feiten
Danku voor de FEITEN
heb me verkeerd geïnformeerd...

ingenious
2 december 2004, 17:13
De niet rode journalisten voelen zich daar niet meer thuis en kiezen dan maar voor een carrière in de politiek.
Dat is toch logisch. Die zijn de volksverlakkerij beu en willen niet meer de rode propaganda uitbazuinen. Zodus blijven enkel de echte rode jongens over.
of mss is de vrt wel niet zo rood als jullie beweren? bij mijn weten zijn bv dirk sterckx en ivo belet niet met slaande deuren vertrokken, in tegendeel. niet heel de wereld is een complot van de sossen hoor :roll:

voicelesscharlie
2 december 2004, 23:00
of mss is de vrt wel niet zo rood als jullie beweren? bij mijn weten zijn bv dirk sterckx en ivo belet niet met slaande deuren vertrokken, in tegendeel. niet heel de wereld is een complot van de sossen hoor :roll:Volgens een peiling hebben groenen + sossen een zeer ruime meerderheid bij onze journalisten.dat we van een complot van sossen kunnen spreken is mss overdreven,wat niet wegneemt dat practisch alle journalisten politiek correcte nozems zijn.
Noem mij een journalist die het VB correct behandeld?

Ernesto
2 december 2004, 23:15
Noem mij een journalist die het VB correct behandeld?
Werd er misschien een VB-er gemollesteerd ???

ingenious
2 december 2004, 23:26
Volgens een peiling hebben groenen + sossen een zeer ruime meerderheid bij onze journalisten.dat we van een complot van sossen kunnen spreken is mss overdreven,wat niet wegneemt dat practisch alle journalisten politiek correcte nozems zijn.
Noem mij een journalist die het VB correct behandeld?
de tactiek van het vlaams blok is nu eenmaal in strijd met bepaalde basisprincipes van een hele hoop mensen. daarom kan je deze partij niet vergelijken met de andere partijen. daarom willen anderen er niet mee samenwerken. daarom hebben ze zoveel fanatieke tegenstanders.

maar je moet toch kunnen toegeven dat er een kentering plaatsvindt. tegenwoordig duiken ze vaak op in villa politica en de zevende dag. idd niet zoveel als de rest, maar veel meer dan voorheen. ook met de verkiezingen kregen ze veel aandacht. eigenlijk in zowat allle programma's waar die pipo met z'n vlinderdaske iets te zeggen heeft (bracke dus)

lustige lezer
2 december 2004, 23:28
Vanavond op Canvas:
Hét hot item van de dag en hopelijk van de week en het jaar... de uitlatingen van dommekloot, hofnar en doctor honoris causa, houten klaas, Fillebert over wie, over wat, over wanneer?
OVER HET VLAAMS BELANG!
Raad eens wie er werd uitgenodigd?
A/ De grootste verdediger van monarchie en hater van het Vlaams Belang: Herman (ik wil baron worden) De Croo
B/ DE man bij uitstek die in deze situatie nu net niet in de mogelijkheid is om veel kabaal te maken wegens bezig aan een moeilijke politieke evenwichtsoefening: Yves(ik heb twee geiten) Leterme

Raad eens wie er NIET werd uitgenodigd?

Ja, juist!

Hoever is dit er weer over?
Nu niet overdrijven, ze kunnen niet iedereen gaan uitnodigen he.

stab
3 december 2004, 06:59
Vanavond op Canvas:
Hét hot item van de dag en hopelijk van de week en het jaar... de uitlatingen van dommekloot, hofnar en doctor honoris causa, houten klaas, Fillebert over wie, over wat, over wanneer?
OVER HET VLAAMS BELANG!
Raad eens wie er werd uitgenodigd?
A/ De grootste verdediger van monarchie en hater van het Vlaams Belang: Herman (ik wil baron worden) De Croo
B/ DE man bij uitstek die in deze situatie nu net niet in de mogelijkheid is om veel kabaal te maken wegens bezig aan een moeilijke politieke evenwichtsoefening: Yves(ik heb twee geiten) Leterme

Raad eens wie er NIET werd uitgenodigd?

Ja, juist!

Hoever is dit er weer over?13 juni heeft bewezen dat de invloed van de pc media haar grenzen kent, incl. vrt en vtm. De anti-Vlaamse uitlatingen van philippe van coburg hebben de belgische monarchie geen goed gedaan en
zijn gratis reclame voor het Vlaams Belang.
Straks mss 1 / 3.
We shall see.

ancapa
3 december 2004, 08:00
Misschien wouden ze alleen mensen uitnodigen die iets te zeggen hebben in de regeringen? Trouwens de standpunten van het Blok zijn al lang bekend. Wat zou een vlaams belanger uitnodigen bijbrengen tot het debat.

recht op wederwoord ! is een democratisch en juridisch principe !

recht op aanval = recht op verdediging ? of niet soms ?!

alexi
6 december 2004, 14:49
+ Zei Phara in het begin van Ter Zake "Filip haalt iets uit zijn BEHANG"
VRT is links (groen/SP.A) dat is algemeen geweten. Uitzendtijden worden niet gerespecteerd jegens het Vlaams Blok, over het Belang zijn ze altijd subjectief. Nochtans betalen we allen belastingsgeld voor de staatszender VRT. Ze moeten subjectief zijn, in de Zevende dag worden voorzitters uitgenodigd buiten die van het Belang.
The Medium is the Message, zei ooit een beroemd iemand ...

ilfalco
6 december 2004, 14:52
idd de grootste partij van vlaanderen wordt systematisch gedicrimineerd door die ,mede door vb kiezers , gefinancierde kremlinzender....

Piet Hein
6 december 2004, 14:53
En onze mark werd telkens de mond gesnoerd.

ilfalco
6 december 2004, 14:56
Jullie zouden beter met het vb eisen dat de vrt alle partijen volgens hun gewicht aan bod laat komen ...ipv het voortdurend uitsluiten van de grootste partij van vlaanderen , want jullie zijn uiteraard het volgende slachtoffer...

Piet Hein
6 december 2004, 14:58
Jullie zouden beter met het vb eisen dat de vrt alle partijen volgens hun gewicht aan bod laat komen ...ipv het voortdurend uitsluiten van de grootste partij van vlaanderen , want jullie zijn uiteraard het volgende slachtoffer...
Wilt u dat is nader uitlegen wat u bedoelt.

Het Skill Effect
6 december 2004, 16:42
Laat dat maar achterwege Axel. ;)