PDA

View Full Version : Pro-filip betogingen


snoodaard
2 december 2004, 18:51
Gisteren werd op dit forum opgeroepen om "spontaan" een pro prins fluptje betoging te bemannen.De betogingen zouden gisterenavond om 20:00 door gaan.Ik heb niks of niemand gezien:-o

Knuppel
2 december 2004, 18:56
Er waren enkel katten zeiden de Ubeltjes eerder.

Met andere woorden: de pro-prins betogers stuurden hun kat.;-)

snoodaard
2 december 2004, 18:57
Er waren enkel katten zeiden de Ubeltjes eerder.

Met andere woorden: de pro-prins betogers stuurden hun kat.;-)Wie had dat nu kunnen denken.

Hans1
2 december 2004, 19:58
Ik weet van niets. Waren er dan pro-Vlaams-Blok-betogingen?

Natuurlijk niet. Uw partij is niet eens in staat een fatsoenlijke betoging te organiseren.

humble
2 december 2004, 19:59
In Brussel is gisteren om 20.00h een man opgepakt.
We zoeken nadere informatie over deze man.
signalement. verwilderd uitzicht, gekleed in vodden met de volgende kleuren rood, zwart en geel. Hij droeg een aftandse helm en een voorlader.
Mogelijk lijdt de man aan schizofrenie want hij sprak, naar zijn zeggen honderduizenden mensen ( beweerde koningsgezind te zijn) toe.[QUOTE]
Af te halen in de psychiatrische instelling van Meise.
Hij schijnt constant yann en filipe te roepen daar, mogelijk homosexuele neigingen.
Er is geen rembourse afhalen is houden.

Jan van den Berghe
2 december 2004, 20:02
Ik weet van niets. Waren er dan pro-Vlaams-Blok-betogingen?

Natuurlijk niet. Uw partij is niet eens in staat een fatsoenlijke betoging te organiseren.
Dat hoeft ook niet: onze partij kan steunen op een bijzonder trouw kiespubliek. En ondertussen weten we sedert de Witte Mars dat grote betogingen in dit land toch niets veranderen... Wel siddert en beeft het establishment (prince Philip incluis) wanneer de enige, echte oppositiepartij vooruit gaat. En die partij is het Vlaams Belang.

Yann
2 december 2004, 20:08
Dat hoeft ook niet: onze partij kan steunen op een bijzonder trouw kiespubliek. En ondertussen weten we sedert de Witte Mars dat grote betogingen in dit land toch niets veranderen... Wel siddert en beeft het establishment (prince Philip incluis) wanneer de enige, echte oppositiepartij vooruit gaat. En die partij is het Vlaams Belang.
Begin niet over het Belgisch establishment aub! U bent net de buikspreker van Frank Van Hecke!

Jan van den Berghe
2 december 2004, 20:10
Begin niet over het Belgisch establishment aub! U bent net de buikspreker van Frank Van Hecke!
En dat dit maar al te waar, bewijst "prince Philip" zelf. Hij is als de dood voor die partij die immers niet alleen de doodsteek kan zijn voor België, maar ook het einde kan betekenen van de monarchie. En vooral voor dat laatste, alsook voor het verlies van zijn vorstelijke inkomsten, is hij als de dood.

Hans1
2 december 2004, 21:10
Dat hoeft ook niet: onze partij kan steunen op een bijzonder trouw kiespubliek. En ondertussen weten we sedert de Witte Mars dat grote betogingen in dit land toch niets veranderen... Wel siddert en beeft het establishment (prince Philip incluis) wanneer de enige, echte oppositiepartij vooruit gaat. En die partij is het Vlaams Belang.En hoeveel percent is dat uw "trouw kiespubliek". 5%?:lol:

Ik moest deze morgen wel lachen toen ik las in HBVL dat de Winter er terdege rekening mee heeft gehouden dat de helft van zijn kiezers hevige koningsgezinden zijn. :-D

BELGIAN WARRIOR
2 december 2004, 21:13
En hoeveel percent is dat uw "trouw kiespubliek". 5%?:lol:

Ik moest deze morgen wel lachen toen ik las in HBVL dat de Winter er terdege rekening mee heeft gehouden dat de helft van zijn kiezers hevige koningsgezinden zijn. :-D
Misschien past-ie z'n programma aan die complexe realiteit aan;-)

Peace
2 december 2004, 21:15
Ik weet van niets. Waren er dan pro-Vlaams-Blok-betogingen?

Natuurlijk niet. Uw partij is niet eens in staat een fatsoenlijke betoging te organiseren.
Moet het vlaams Belang dan ergens voor betogen???

Wij krijgen alles wat wij willen ook zonder betogen in onze schoot geworpen door jullie niet aflatende dommigheden. :twisted:

Jan van den Berghe
2 december 2004, 21:15
En hoeveel percent is dat uw "trouw kiespubliek". 5%?:lol:

Kijk naar de verkiesuitslagen... als men dat dan vergelijkt met wat jullie wisten binnen te rijven (in alle kiesarrondissementen achteruitgang, met slechts één uitzondering).

Yann
2 december 2004, 21:40
Gisteren werd op dit forum opgeroepen om "spontaan" een pro prins fluptje betoging te bemannen.De betogingen zouden gisterenavond om 20:00 door gaan.Ik heb niks of niemand gezien:-o
In uwe living zijn ze niet gaan betogen nee! :roll:

Pieter de Coninck
2 december 2004, 21:55
In uwe living zijn ze niet gaan betogen nee! :roll:
Dat kan je geloven dat die kl++tzakken in mijne living zouden komen.
Ze zouden nog wat meemaken. Vraag het maar aan Kim en de vlag.

Knuppel
2 december 2004, 21:58
Ik weet van niets. Waren er dan pro-Vlaams-Blok-betogingen?

Natuurlijk niet. Uw partij is niet eens in staat een fatsoenlijke betoging te organiseren.Yann schreef hier:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=25280

Spontane betogingen om 20u voor België

Op het VRTforum lees ik hartverwarmende reacties van bezorgde Belgen die vanavond de kou trotseren om voor België te betogen. Hier hoor je ongetwijfeld nog iets over. Ikzelf heb spijtig genoeg een niet te missen avondcursus, maar ik ga na de pauze doorgaan. Weet iemand iets over een betoging in Antwerpen rond 10:00 ??? Zo ja, waar?
in de topic:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=25316

'Hoe was de betoging jongens?':

Zegt Kim:

Inderdaad, er was geen kat.Zegt Yann:
Ik heb ook geen katten gezien
Tuurlijk weet Hans van niks.

En wij maar denken dat we er nog iets over gingen horen...

Yann
2 december 2004, 22:01
Dat kan je geloven dat die kl++tzakken in mijne living zouden komen.
Ze zouden nog wat meemaken. Vraag het maar aan Kim en de vlag.
De Vlag van Jef Van de Wiele?

Ik had het trouwens niet over uw living, maar over die van Snoodaard. :roll:

Yann
2 december 2004, 22:02
Yann schreef hier:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=25280

Spontane betogingen om 20u voor België

in de topic:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=25316

'Hoe was de betoging jongens?':

Zegt Kim:

Zegt Yann:
Tuurlijk weet Hans van niks.

En wij maar denken dat we er nog iets over gingen horen...
Alsof jij een kijk hebt op gans Vlaanderen vanuit uw appartement in Limbabwe. :roll:

Knuppel
2 december 2004, 22:04
Alsof jij een kijk hebt op gans Vlaanderen vanuit uw appartement in Limbabwe. :roll:
Niet moeilijk anders om kijk te hebben op wat de UBbeltjes op dit forum uitkramen....

Peace
2 december 2004, 22:05
Als er al iemand voor de koning gaat betogen zou dat in Wallonië zijn. In werkelijkheid gaan die Walen dan nog niet de straat op voor het koningshuis maar voor de geldstroom van Vlaanderen niet te verliezen.

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:05
De Vlag van Jef Van de Wiele?

Ik had het trouwens niet over uw living, maar over die van Snoodaard. :roll:
Neen niet de vlag van Jef Van De Wiele, maar dat vodje dat Kim, de voorzitter van de Antwerpse BUBbels, heeft afgegeven.

En ook in Snoodaard zijne living komen die kl++tzakken niet binnen.

Knuppel
2 december 2004, 22:06
En wij maar denken dat we er nog iets over gingen horen...

Waarom horen we er niets over en wéét Hans er zelfs niks over, Yann?

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:07
Als er al iemand voor de koning gaat betogen zou dat in Wallonië zijn. In werkelijkheid gaan die Walen dan nog niet de straat op voor het koningshuis maar voor de geldstroom van Vlaanderen niet te verliezen.
Dat Flupke is zo intelligent dat hij dat nog niet begrepen heeft. Zijn grootvader had nochtans ervaring.

Kim
2 december 2004, 22:07
Dat kan je geloven dat die kl++tzakken in mijne living zouden komen.
Ze zouden nog wat meemaken. Vraag het maar aan Kim en de vlag.
1. Als er nu één plaats is waar ik NOOIT van m'n leven wil komen, dan is het wel uw living.

2. Ga je nu soms nog beweren dat jij die vlag hebt ontvreemd? :rofl: :rofl:

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:08
En wij maar denken dat we er nog iets over gingen horen...

Waarom horen we er niets over en wéét Hans er zelfs niks over, Yann?
Ik denk Knuppel dat Yann vanavond forumwacht heeft. Hansje komt misschien later. Of zou het patriotje zijn die de nachtshift heeft?

Kim
2 december 2004, 22:09
Zou u niet beter gaan werken dan een ganse dag dit forum te verzieken met uw opmerkingen die nergens op slaan en vol leugens zitten?

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:11
1. Als er nu één plaats is waar ik NOOIT van m'n leven wil komen, dan is het wel uw living.

2. Ga je nu soms nog beweren dat jij die vlag hebt ontvreemd? :rofl: :rofl:
Weer stoere taal. Jij WIL niet in mijn living komen. Maar Yanneke toch, je krijgt nooit de gelegenheid.

Over vlaggen beweer in niets. Vodden is wat anders.

Kim
2 december 2004, 22:11
De naam is niet Yann, de naam is Kim.

Lezen is blijkbaar ook niet uw sterkste vaardigheid...

Yann
2 december 2004, 22:12
Zou u niet beter gaan werken dan een ganse dag dit forum te verzieken met uw opmerkingen die nergens op slaan en vol leugens zitten?
Los jij even af? Ik ben al 12 minuten overuren aan het kloppen. :wink:

Tot de volgende shift allemaal! :twisted:

Knuppel
2 december 2004, 22:14
Zou u niet beter gaan werken dan een ganse dag dit forum te verzieken met uw opmerkingen die nergens op slaan en vol leugens zitten?
Yann zat anders ook de hele dag op het forum.

En veel fraais kwam er niet uit...

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:14
De naam is niet Yann, de naam is Kim.

Lezen is blijkbaar ook niet uw sterkste vaardigheid...
Inderdaad, maar vermits ik volgens ons debieleke maar tot het 6de leerjaar naar school ging, is dit normaal zeker.

Mijn specialiteit is vlaggen verzamelen. En uw specialiteit is vlaggen aanbieden zeker?

Jan van den Berghe
2 december 2004, 22:15
En wij maar denken dat we er nog iets over gingen horen...

Waarom horen we er niets over en wéét Hans er zelfs niks over, Yann?
't Lijkt verdacht veel op die glorierijke Bubbelcongressen waarvan we ook ooit verslagen gingen lezen en foto's mogen bekijken...

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:15
Los jij even af? Ik ben al 12 minuten overuren aan het kloppen. :wink:

Tot de volgende shift allemaal! :twisted:
En betalen de BUBbelkes goed?

Kim
2 december 2004, 22:15
@ Jan van den Berghe

U krijgt toch telkens de uitnodiging via via, kom gerust een keer langs! :)

Kim
2 december 2004, 22:16
En betalen de BUBbelkes goed?
Gaat u dat iets aan?

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:16
U krijgt telkens de uitnodiging via via, kom gerust een keer langs! :)In welke café moeten we zijn?

Kim
2 december 2004, 22:18
Inderdaad, maar vermits ik volgens ons debieleke maar tot het 6de leerjaar naar school ging, is dit normaal zeker.

Mijn specialiteit is vlaggen verzamelen. En uw specialiteit is vlaggen aanbieden zeker?
Inderdaad, als u mij debiel noemt, noem ik u vanaf heden randdebiel en dan zijn we op een zeer goed niveau bezig! :roll:

Ik heb u trouwens niet meer gehoord wat betreft mijn pro's en contra's aangaande een federaal België, dat zegt genoeg over u.

Kim
2 december 2004, 22:18
In welke café moeten we zijn?
WE? Ik kan me niet herinneren dat ik U ooit uitgenodigd heb. (wat ook nooit zal gebeuren)

Knuppel
2 december 2004, 22:19
't Lijkt verdacht veel op die glorierijke Bubbelcongressen waarvan we ook ooit verslagen gingen lezen en foto's mogen bekijken...
Ik herinner me ook vaag iets over een video-opname van een succesrijk B-Plus debat met een zekere Bruno Yaminne...

Kim
2 december 2004, 22:20
De besprekingen ivm de video zijn terug begonnen! 8)

Jan van den Berghe
2 december 2004, 22:21
In welke café moeten we zijn?
't Is bijna altijd in Brussel te doen. U moet eens een zekere Cedric uit de Bubbelclub contacteren die zal u dan wel een uitnodiging sturen.

Kim
2 december 2004, 22:23
Neen, wij hebben Pieter namelijk onder "spam" gecatalogeerd.

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:23
Ik herinner me ook vaag iets over een video-opname van een succesrijk B-Plus debat met een zekere Bruno Yaminne...Bruno Yaminne? Is dat dat gastje van 24 die zich "historicus" noemt? Iets wat hij nooit kan worden gezien zijn partijdigheid. Een snotneus die nog in zijn pamperke plast maar beweert dat Prof. Hannes verkeerd is met zijn studie over de transfers.

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:24
WE? Ik kan me niet herinneren dat ik U ooit uitgenodigd heb. (wat ook nooit zal gebeuren)
Weer schrik voor uw vodje?

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:25
Neen, wij hebben Pieter namelijk onder "spam" gecatalogeerd.
Maar je kan het niet laten om te reageren. Waarom? Omdat de waarheid kwetst?

Knuppel
2 december 2004, 22:26
Bruno Yaminne? Is dat dat gastje van 24 die zich "historicus" noemt? Iets wat hij nooit kan worden gezien zijn partijdigheid. Een snotneus die nog in zijn pamperke plast maar beweert dat Prof. Hannes verkeerd is met zijn studie over de transfers.
Dat is em!

Hier lijkt hij, na herhaaldelijke tijdelijke bans, voorgoed uit de 'circulatie' te zijn gehaald.

Kim
2 december 2004, 22:26
@ Pieter

Neen, omdat ik me een breuk lach met uw uitspraken! Bent u de persoonlijke nar van Geert Bourgeois?

Kim
2 december 2004, 22:27
Weer schrik voor uw vodje?
Neen, wie aan mijn vlag raakt, raakt aan mij! :twisted:

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:34
Neen, wie aan mijn vlag raakt, raakt aan mij! :twisted:
Dan ben je ook een taaie?

Kim
2 december 2004, 22:34
Veel taaier dan u in elk geval.

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:35
@ Pieter

Neen, omdat ik me een breuk lach met uw uitspraken! Bent u de persoonlijke nar van Geert Bourgeois?
Ja, dan moet je weer niet antwoorden.

Kim
2 december 2004, 22:37
Had u dan een vraag gesteld? :rofl:

Kim
2 december 2004, 22:38
Ik heb trouwens geantwoord: nee

Pieter de Coninck
2 december 2004, 22:40
Had u dan een vraag gesteld? :rofl:
Je wist het niet? Waarom antwoordt je dan Nee?
Bewijst nogmaals uw debiel zijn.

Kim
2 december 2004, 22:41
U vond dat een vraag? Ik vond dat gewoon weer een onnozele opmerking.

"de waarheid kwestst" is een stelling, geen vraag. In dit geval totaal verkeerd daar u geen waarheid verkondigde.

Kim
2 december 2004, 22:42
Je wist het niet? Waarom antwoordt je dan Nee?
Bewijst nogmaals uw debiel zijn.
Enkel een randdebiel als u kan zulke debiele opmerkingen maken.

Dorian
2 december 2004, 22:43
Als er al iemand voor de koning gaat betogen zou dat in Wallonië zijn. In werkelijkheid gaan die Walen dan nog niet de straat op voor het koningshuis maar voor de geldstroom van Vlaanderen niet te verliezen.
Applaus voor de 25897ste copy/paste van Piss ...

Kim
2 december 2004, 22:45
Inderdaad... En wat voor een dan. :roll:

Dorian
2 december 2004, 22:46
Bruno Yaminne? Is dat dat gastje van 24 die zich "historicus" noemt? Iets wat hij nooit kan worden gezien zijn partijdigheid. Een snotneus die nog in zijn pamperke plast maar beweert dat Prof. Hannes verkeerd is met zijn studie over de transfers.Weer gezever over die Hannes en zijn zogenaamde studie... Iedereen weet dat Juultje binnenkort naar het bejaardentehuis gaat en zo'n "studie" had moeten vermijden ...

Dorian
2 december 2004, 22:50
Inderdaad... En wat voor een dan. :roll:
Bah, dat vind ik - als Waal - toch zo belachelijk ... of eerder zielig. Flaminganten zijn als ouwe grammofonen ... Ik voel bijna medelijden ...

Pieter de Coninck
2 december 2004, 23:14
Weer gezever over die Hannes en zijn zogenaamde studie... Iedereen weet dat Juultje binnenkort naar het bejaardentehuis gaat en zo'n "studie" had moeten vermijden ...
Maar de studie weerleggendoe je niet hé. Of ga je binnekort ook naar een bejaardentehuis?

Dorian
2 december 2004, 23:16
Maar de studie weerleggendoe je niet hé. Of ga je binnekort ook naar een bejaardentehuis?
Nee, Pierre Le Roi, ik wil nog jaren van de Vlaamse transfers profiteren ;-) .

Pieter de Coninck
2 december 2004, 23:24
Nee, Pierre Le Roi, ik wil nog jaren van de Vlaamse transfers profiteren ;-) .
Dat de walen dikke profiteurs zijn bewijzen ze door te reageren op het forum van La Libre Belgique.
Interessant voor uw schat aan scheldwoorden uittebreiden, maar o zo belachelijk.
Er is zelfs één die beweert dat de walen reeds 173 jaar (zou hij de tel kwijt zijn?) de "char" trekken.

Dorian
2 december 2004, 23:27
Er is zelfs één die beweert dat de walen reeds 173 jaar (zou hij de tel kwijt zijn?) de "char" trekken.
Er zijn domme Walen en domme Vlamingen. Het tegendeel heb ik niet gezegd !

Pieter de Coninck
2 december 2004, 23:40
Er zijn domme Walen en domme Vlamingen. Het tegendeel heb ik niet gezegd !Ja en luie walen en hardwerkende Vlamingen. Wie stort er anders uw bodemloze put vol?

Dorian
2 december 2004, 23:42
Ja en luie walen en hardwerkende Vlamingen. Wie stort er anders uw bodemloze put vol?
Sinds wanneer zijn alle Walen werkloos en hebben alle Vlamingen een job ?

Pieter de Coninck
2 december 2004, 23:43
Sinds wanneer zijn alle Walen werkloos en hebben alle Vlamingen een job ?
Sedert de PS en de FGTB bestaan.

Dorian
2 december 2004, 23:44
Sedert de PS en de FGTB bestaan.
Grotesque.

Pieter de Coninck
2 december 2004, 23:47
Grotesque.
Neen, de waarheid.

thornberrys
2 december 2004, 23:50
Er waren enkel katten zeiden de Ubeltjes eerder.

Met andere woorden: de pro-prins betogers stuurden hun kat.;-)

Ze stonden aan de verkeerde plek!!


127 bis

Distel
3 december 2004, 07:28
Ik weet van niets. Waren er dan pro-Vlaams-Blok-betogingen?

Natuurlijk niet. Uw partij is niet eens in staat een fatsoenlijke betoging te organiseren.
Fantastisch toch hoe Hans er telkens in slaagt alles op de kap van het Blok te schuiven. Voorwaar, een groot talent.